.

Paljon onnea taas kaikille plussanneille, kiva määrä marraskuisiin menossa!! :barefoot:

@Wintersun, teille toivotan jälleen erityistsemppejä!
@Rimaleli, olipa kiva kuulla kuulumisia. Nopeasti on raskausviikot sulla edenneet (vaikka sinusta ei ehkä sille tunnukaan :LOL:). Tsemppiä raskausaikaan!

Minä olen viime päivinä ajatellut, että kyllä ihmistä taas kiusataan vaikka millaisilla oireilla. Dpo5 asti on tuntunut milloin tuikkimista, milloin hetki sellaista että joku porautuu tuolla alavatsalla läpi jostain, repäisykipuja, milloin närästää ja viikon ollut rinnat arat. Olen päättänyt olla testaamatta ennen kun menkat myöhässä, vaan kuitenkin tänään dpo 11 olin heikko ja testasin. Vihreä ovistesti, sininen one stepin liuska, joka tuli kaupan päälle raskauskeijun tilaukseen. Mitä mieltä olette?! :whistle:
 

Attachments

@vuuti kyllä näkyy selkeä punainen viiva, ihanaa, tarrasukkia:love:

Mä vielä kans vastaan tohon, että mille kuulle toivoin vauvan syntyvän, niin elokuu oli sellainen ihanne, mä ja mun mies ollaan kanssa silloin syntyneet, niin leikittiin että meille tulisi sitten oma leijonavauva:love: mutta nyt ei ole mitään väliä, kunhan tulisi:)
Illalla nukkumaan mennessä taas oli pahaolo, mutta nyt onneks parempi jo, huh. Mulla taas tulee melko runsaasti valkovuotoo, mutta tää taitaa kuuluu mun normikierron oireisiin, outoa kyllä ettei tule "kuivaa kautta" ollenkaan:cautious:
 
Tervemenoa @Neltsuliini :love::ROFLMAO: Hihii ihanaa matkaa, kaikkea hyvää tulevaan.

Mä oon nyt testi lakossa, kun rupes liikaa kuumottaa liuskojen tulkitseminen(n) testaan vasta tulevana maanantaina jos vuoto on pysyy poissa. Pitenee koko aika tämä testien siirtäminen :ROFLMAO: mä en kestä nähdä tyhjiä testejä, se vie kaiken ilon tästä yrityspuuhasta.
Mutta toivon niin paljon, että menkat ei saavu, vaan kunnon plussa pärähtää ja siitä alkaa ihana odotus :love: Kumpa
 
Kokeilin stressiälievittävää joogaa, mutta minulle tuli siitä enemmän stressiä kun en osaa asentoja :cautious:
Ehkä marssin luontaistuote kauppaan ja yritän vielä nämä kaksi kiertoa tämän vuoden vauvaa ajatellen.

Auttakaa laatimaan ostoslista:love:
Seleenitippoja ja gelee royalia + raskausteetä ajattelin ainakin (jos huojaisi mieltä jo tuolla teellä:LOL:)
 
Onnea plussanneet:love: ei talletuksia eiliselle.. ovis päällä ja tuntuu olevan megalomaanineno_O molemmat puolet juilii ja suht kovaa.. kyllä jos en tälle päivää talletusta saa ni lyön hanskat tiskiin:( kun ei miestä tunnu nää petihommat innostavan.. jos jotai hyvää ettii tosta että ei oo niin eipähä tartte ehkäsyä alottaa kun sille selkeesti ei tarvetta oo kun hiljasta on tuol makkari osastolla.. miks tunkemaa ihteesä ylimäärästä hormonia..(n) anteeks omanapailu mutta ku ärsyttää ja suututtaa ja ahistaa.. ahistaa just sen takia kun on kova paikka laittaa ne hanskat tiskii.. mut eiköhä senkin asian kans opi elämää joskus..(n):unsure:
 
@hitvetti Onko mies sanonut mitään syytä miksi ei petihommat kinnosta?

Oma napaa pari päivää sitten dpo8 testattu puhdas nega, mahassa on tuntemuksia ja nippailuita, mutta en vain jaksa uskoa ihmeeseen kun tallettelut jäi niin vähälle mun työreissun takia :) Ainoa talletus oli dpo - 2
 
@hitvetti Onko mies sanonut mitään syytä miksi ei petihommat kinnosta?

Oma napaa pari päivää sitten dpo8 testattu puhdas nega, mahassa on tuntemuksia ja nippailuita, mutta en vain jaksa uskoa ihmeeseen kun tallettelut jäi niin vähälle mun työreissun takia :) Ainoa talletus oli dpo - 2
Eipä oo ei... :unsure: tällä viikkoo painunu nukkuu jo hyvis ajoin ja eilen ei vaa huvittanu... pitäköö tunkkisa:(
 
Heippa kaikille!

Ajattelin liittyä joukkoon! Oon jo hetken aikaa lueskellut mutta nyt rohkaistuin ja tein käyttäjän.

Olemme mieheni kanssa vähän alle kolmenkymmenen ja joulukuussa muistaakseni 9 päivä tein positiivisen testin. Raskaus päättyi kuitenkin varhaiseen keskenmenoon vähän ennen joulua :( Tämän jälkeen asiasta juteltiin ja päätettiin että perheenlisäys saa tulla jos on tullakseen. Ehkäisyä ei ole ollut lainkaan käytössä, minulla edellisessä suhteessa ei positiivista testiä koskaan, vaikka annettiin lupa lapselle. Erottiin muista syistä sitten. Joten menty nyt nykyisen miehen kanssa sillä luotolla että minun on vaikea raskautua. Sitten tapahtui kuitenkin tuo joulukuinen iloinen yllätys, ja keskenmenon otin hyvin raskaasti.

Nyt ollaan menossa kp 26/28 ja ovis oli kalenterin mukaan 23 tai 24 päivä ja peitto heilui 22-27.2 päivä. Eli nyt ois ilmeisesti menossa dpo 12. En tikuta ovista.

On sellanen olo et menkat sieltä saapuu mutta silti toiveita herättää oireet, mitkä saatan joko kuvitella tai ne enteilee alkavia kuukautisia. Mutta ilmavaivoja on hirveesti, ruokavalio suht terveellinen joten ihmetyttää :D vatsassa vihlontaa esim koiran kanssa lenkillä ni saattaa yhtäkkiä vihlasta oikein kunnolla, nippailua tuntuu navan läheisyydessä tuolla jossain sisällä, mutta toisaalta myös sellaista menkkapolttoa. Alaselkää vasemmalta jomottelee, röyhtäilyä, tissit tuntu kuumilta tänään aamulla, mutta niitä ei juurikaan särje eikä ole arat. Ja koti treenit tuntuu kamalan raskailta, tai oma olo tuntuu painavalta treenatessa. Ja hirveesti kaikkea muita oireita tietysti.. Pitäis olla stressaamatta ja tutkimatta omia tuntemuksia, välillä tuntuu et oon iha neuroottinen..

Ainut mikä on outoa, mua ei turvota yhtään, vaikka se on ensimmäinen mistä huomaan kuukautisten saapuvan ja yleensä alkaa muutamaa päivää ennen kuukautisia.. Hmm..

Kaikille plussanneille hirmu isot onnittelut, toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Ja muille yrittäjille tsemppiä, kyllä meijänki vuoro tulee <3
 
  • Tykkää
Reactions: Hipposka
@hitvetti kuulostaa kyllä kurjalta tuo tilanne :( Oma mieskin on mallia "ei puhu eikä pussaa" niin osaan samaistua siihen että miten ahdistavaa se voi välillä olla kun toinen ei kykene puhumaan.

Sen verran omanapailua että eipä kyllä tässä kierrossa tuskin tärpännyt, (niinkuin jo aavistelinkin aikasemmin jo) niin kovaa juilimista on alavatsassa että on ihme jossei kuukautiset ala viikonloppuna :cautious:
Toisaalta uutta kiertoa odotan jopa, mies suostui kerrankin puhumaan asioista ja sovittiin että aletaan urakalla tallettelemaan oletetun ovulaation aikoihin :) jos vaikka sitten saataisiin vauva vuonna 2020 :rolleyes:
 
@Lamppu91 tervetuloa mukaan ja tsemppiä, että menkat pysyis poissa (y)

@hitvetti Plääh ikävä tilanne, kyl ois hyvä saada mies puhumaan. On toi sulle tosi epäreilua (n)

Omaa: mä sain tänään super kivan työjutun, oon innoissani:) Nyt kun on tälläinen hyvä buusti niin vois se plussakin tulla:ROFLMAO: no ens viikon alku näyttää miten käy tässä kierrossa.

Tää ei oo oikee kysymys :ROFLMAO: Mut tänään tuli mieleen et voiko olla ikenien/hampaiden kiristys raskaus oire:whistle::ROFLMAO: voi luoja kaikkea sitä tuumii, mut en ees googleta :LOL:
 
@Lamppu91 tervetuloa mukaan ja tsemppiä, että menkat pysyis poissa (y)

@hitvetti Plääh ikävä tilanne, kyl ois hyvä saada mies puhumaan. On toi sulle tosi epäreilua (n)

Omaa: mä sain tänään super kivan työjutun, oon innoissani:) Nyt kun on tälläinen hyvä buusti niin vois se plussakin tulla:ROFLMAO: no ens viikon alku näyttää miten käy tässä kierrossa.

Tää ei oo oikee kysymys :ROFLMAO: Mut tänään tuli mieleen et voiko olla ikenien/hampaiden kiristys raskaus oire:whistle::ROFLMAO: voi luoja kaikkea sitä tuumii, mut en ees googleta :LOL:

Kiitos :) toivotaan nyt että eivät alkaisi (y)

Minähän oon lukenu vaikka ja mitä erikoisia raskausoireita mutta ainaki ikenien verenvuoto voi olla raskaus oire, joten miksei kiristyskin:LOL: toivotaan et sun kohdalla olisi oire :)
 
@Lamppu91 Tervetuloa! Haluatko listalle? Tätä nyt ei taida olla enää kuin tämä kuukausi ja sitten alkaa 2020 vauvan toiveilu.

Ihana kun tulee paljon plussia! Oikeasti olen iloinen teidän kaikkien puolesta, mutta samalla hitusen surullinen meidän puolesta. Vielä kun niin epävarmaa kaikki. Menin ja ostin ovistikkuja. Taidanpa testata kuitenkin tässä kierrossa. Ihan vaan sen takia että pystyn erottamaan koska jälkivuodon kanssa ne menkat alkaa että mahdollisesti voin sitten ilmoittaa polille.
Kamalaa miten tämä vie kaikki ajatukset. Onneksi voin tänne purkaa. Töissäkin saa ns. Purra kieltä ettei puhu liikaa, en halua tästä läheskään kaikille puhua, lähimmät tietää.
Mutta tänään on ollut paljon vauvan syntymisilmoituksia ja tulee sellainen olo, että saanko minä koskaan :cry:
Kiitos :) Ehkä mä seurailen tässä, eli älä turhaan laita ku on vaan tää kuukausi jäljellä :unsure: jos siis saan kuiteski täällä keskustella ilman listalla oloa :love:
 
Heipat täältä taustoilta! En ole ollut millään listoilla enää hetkeen, mutta olen kuitenkin käynyt lukemassa teidän kuulumisia aina silloin tällöin. Eihän täältä osannut enää olla pois. :whistle:

Ensimmäiseksi haluaisin onnitella plussan saaneita. Ihana nähdä, että varsinkin pitkään yrittäneet ovat saaneet plussia. Seuraavaksi tietysti pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Teille, joilla homma siirtyy varmuudella vuoteen 2020 voin huomauttaa, että sille ON JO TEHTY oma ketju. Bongasin sen juuri itsekin.

https://kaksplus.fi/keskustelu/threads/haaveena-vauva-2020.2519086/

Omaa napaa sen verran, että kävimme alkuviikosta ensikäynnin lapsettomuuspolilla julkisella puolella. Miehen spermanäyte myös lähtenyt tutkittavaksi. Jatkan Terolutin syöntiä, jotta kuukautiset tulisivat, eikä kierrot venyisi. Molemmat munasarjat on erittäin rakkulaiset, toisessa ainakin 25 ja toisessakin vajaa 30 rakkulaa. Eli PCOS pahentunut. Oireetkin kyllä pahentuneet pillereiden lopettamisen jälkeen. Kohtu minulla on taaksepäin kallistunut. Painoa pitää pudottaa vähintään seitsemän kiloa, jotta saan aloittaa uudestaan Letrozol-kuurin. Sekin aloitetaan vahvemmalla annoksella, koska ilmeisesti yksi tabletti päivässä ei riittänyt.

Käyn ensi viikolla sokerirasituskokeessa, jonka jälkeen katsotaan Metforminin aloitus. Mikäli kokeessa ilmenisi 2. tyypin diabetekseen viittaavaa, määrää lääkkeet ja annostuksen tk-lääkäri. Muutoin sen tekee lapsettomuuspolin lääkäri. Metforminin tarkoitus on boostata painonpudotusta ja hoitaa samalla PCOS-vaivaa.

Mietteliäänä tuskaillut, että millä keinoin alan taistoon kiloja vastaan, jotta saisi pysyvämpiä tuloksia. Motivaatiota on tietysti, koska panoksena on kuitenkin se mahdollisuus saada oma lapsi. Rennolla mielellä kuitenkin eteenpäin. Lääkäri suositteli kokeilemaan Donaferty-nimistä valmistetta. Sillä on kuulemma saatu hyviä tuloksia PCOS:n hoidossa.
http://www.donaferty.fi/index.html

Hyvää viikonloppua kaikille ja tsemppiä taas kaikille! Tapaamme osan kanssa varmasti tuolla 2020-ryhmässä. :love:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä