.

@Wintersun toivottavasti! :X3:

@frisof en ole vielä uskaltanut :rolleyes: päätin että testaan aikaisintaan keskiviikkona, odottelu on kyllä tuskaa! Testipaketti kuumottelee kovin kaapissa

Tänään aamulla tuli taas hieman vaaleanpunaista limaa, kunpa vaan ei tuosta runsastuisi.. Normaalisti ei ole ennen kuukautisia tälläistä tiputtelua ollut. Tosin keskenmeno alkoi myös vaaleanpunaisella vuodolla... Yritän vaan olla analysoimatta liikoja (n)
 
@hitvetti selvä viiva näkyy(y) toivotaan vahvistumista :p

Minua jännittää huominen lääkäri. Jännittää mitä se löytää ja sanoo. Koita tässä iltavuorossa olla kun ei pysty keskittymään asiakkaisiin :confused:
Mietin et oisko mun vuodot voinu olla oikeesti noin pienet ja olisiko voinut viime vuodot olla joku kemiallinen raskaus.
 
  • Tykkää
Reactions: hitvetti
@Utuliina kiitos, mainio!
@hitvetti mustakin selvästi näkyy viivaa, mutta ymmärrän ettei tee vielå mieli kertoa puolisolle. Esikoisesta tuo ei todellakaan uskonut edes mun silmiin jo ihan selviä plussia :D

Vai vielä 10 päivää pitäisi jaksaa odotella ennen testailua ;) saas nähdä maltanko.

Ehkä joutaisin sit piinailijoihinkin... vaikka en tikulla tarkistanut ovulaatiota, niin veikkaisin että nyt

Kp18/28-30 dpo3
 
  • Tykkää
Reactions: hitvetti
Mikä lääkäri sulla oli huomenna?
Minulla kahtoovat kohdunlaskeumaa ja peräsuolenlaskeuma asiaa, kun aikasemmat raskaudet tehny nää. Sitten toivottavasti ultraa kohdun josta pitäs selvitä onkoko siel jotain joka aiheuttanut yli kk viiltelyjä ja kipuilua välillä. Ja mistä ne liikkeet tulevat myös. Kun th sano et samalla saa katsoa ettei tarvii erikseen aikaa varata.
 
Tsemppiä @hitvetti aamun testiin:)

@Maikki2019 toivotaan että lääkäri käynti menee hyvin ja saat vastauksia(y)

On se jännä miten päivät menee ja nimi listassa taas nousee , ens viikolla pääsee taas aloittaa piinailun. Mulla on kaks kiertoa vielä ja sit tulee vuosi täyteen yritystä. Sitten kyllä pyydän myös itseni tutkimista, vaikka miehen simpoista löytyikin hitautta, mikä vaikuttaa. Mut on se hyvä myös minut tarkastaa (y) verikokeita on otettu toki jo laajasti viime syksynä vähän silmällä pitäen vauva asiaa ja ne oli kaikki ok. Myös reilu puolitoista vuosi sitten on gynen puolla ultrattu muussa asiassa ja silloin todettu hyvät paikat, mutta silloin ei ollu mitään ajatusta vielä vauvasta.
Mulla on nyt tärkeä työ juttu menossa, minkä toivon siirtävän ajatuksia hetkeksi muualle kuin pelkkään raskaus toiveeseen, josko se plussa "yllättäis" kun ei liikaa mieti :whistle::ROFLMAO:
 
Kyllä se eilinen oli puhdas maanantai kappale:mad: cb ja pct puhdasta negaa:unsure: no näillä mennään,alkais nyt vaan sit uus kierto(n) eipä noit talletteluja ollu riittävästi ni ei yllätä.. vielä mahdollisuus joulukuun 2019 vauvaan. Sitten siirryttävä vauva2020 haaveisiin.
 
Mieli matalana tällä hetkellä... Eilen oli koko päivän aivan järkyttävät vatsakrampit, olo oli todella huono ja niukan vuodon seassa oli pieniä verihyytymiä. Aamulla kun heräsin niin vatsakivut oli vaihtuneet viiltävään kipuun oikealla alaselässä, ihan kun olisi lihas venähtänyt. Juuri tuolla puolen kuvittelin tuntevani pistävää kiinnittymiskipuja dpo 7.. Vuoto on hieman verisempää kuin ennen, tosin vieläkin liian niukkaa että laskisin kuukautisten todella alkaneen. Vois vaan hanat nyt aueta kunnolla että pääsisi vihdoinkin eroon tästä luulotaudista.

Tein sitten hädissäni aamulla testin josko olisi ollut edes pieni haamu josta sais todistetta etten ole aivan täysin kuvitellut itselleni näitä kaikkia oireita mutta ei näkynyt mitään. Olin tosin aamuyöllä pari tuntia ennen sitä joutunut käymään vessassa joten ei ehkä paras hetki testaamiseen kuitenkaan..

Ehkä vielä testailen myöhemmin uudestaan jos vuoto pysyy näin epämääräisenä, josko kaikki toivo ei ole vielä menetetty kun kuitenkin on vielä niin aikaista. Toivo kyllä hiipunut eilisestä.
 
Tänään dpo14 ja menkat toista päivää myöhässä. Tein viime pe dpo10 illalla herkän testin joka oli nega.. Oikeastaan jo luovutin tän kierron osalta silloin, mut nyt alkaa taas jännittää.. Tää on tuskaa kun taas toiveet heräävät, mutta pelkään niin kovasti sitä pettymystä. Odotan vielä huomiseen ja jos ei menkat nyt ala tänään/aamulla niin menen sitten ostamaan testin.
 
Hmm.. Pari tuntia sitten olin jo täysin luovuttanut toivoni sillä eilen lämmöt nousi vain 36,7 max ja aamupäivällä oli tasan 36 ja olin ihan oireeton paitsi pientä menkkamaista juilintaa. Nyt kun mittasin lämmöt niin on 37 ja tuntuu että olo on taas enemmän raskaana oleva kuin menkka olo, selkäkivut väistyneet taas vatsanippailujen tieltä o_O eikä vuoto ole vieläkään voimistunut vaan tuntuu taas tyrehtyvän. Turhauttaa (n)
 
Alkaspa uus kierto ja pian... tossa tän päivän negojen jälkeen lueskelin syitä miks ei raskaudu kaikesta huolimatta niin esiin pisti mun pitkä vuoto(6-9päivää),ovis jää päälle toisinaan(vaikka tikutus pitäiskin lopettaa plussaan),ovis vaihtelee(kp12-kp18)välillä ja miehen nivustyrä leikkaus(yleensä nivusalueen leikkaukset). Ei meillä täysin terveellinen ruokavalio oo(salaattia/kasviksia/hedelmiä sais olla enempi,mut kun ei uppoo):kotiruokaa kuitenkin joka päivä. Aattelin jos nyt ei jouluvauva(tulevan kierron tärppi) ilmota tulostaan soitella perhesuunnittelunvlaa vaikka yritystä ei oo kun 6kk takana sit.. kumpikoha parempi hoidella tallettelut; joka toinen pvä+tihennetysti oviksen seutu vai joka kolmas päivä+tihennetysti oviksen seutu? Nii jos tuota ukkoa nyt saa kellistettyä...
 
@Maikki2019 Mitä lääkäri tuumas?
@Wintersun Soittiko lääkäri?

On: Tänään kp 26/26-31... Kierrot kierukan aikana 28 päivää ja poiston jälkeen olleet 31ja 26... joten viikonloppuna viimeistään menkat odotettavissa... Vielä ei menkkaoireita, mutta kyllähän ne kerkee alkamaan... Tuntuu, että joka vessareissu kyttään paperia onko vuoto ja pikkuhousuja onko valkovuotoo.. :ROFLMAO: Ens kierrossa tilaan kyllä niitä ovistestejä, niin näänpä ainakin ovuloinko ja jos niin milloin, niin ei tarvi sitten sitä arpoa...
 

Yhteistyössä