.

@minttu-82 ei soittanut. Toivottavasti soittaa huomenna. Tai tällä viikolla ylipäänsä. En halua enää odottaa tietoa :unsure:

@Miina- voi apua! Miten sä voit olla jo noin pitkällä :love:ihana kuva! Onnea :)

@hitvetti jos on huonolaatuista tavaraa miehellä niin sit ei ainakaan kannata kovin usein, että ehtii siittiöitä muodostua. Ainakin jos määrällisesti. Me ollaan menty aina silleen joka kolmas päivä suurinpiirtein ja sit yritetty tähdätä dpo - 2 ja dpo 0,mut ainahan se ei onnistu.
No olipa kyllä äärimmäisen huono testi :unsure:

@Li88 Plussatuulia! :love:haitko tänään testin.

Mitä @Maikki2019 lääkärissä sanottiin?
Täytyy viä perehtyä millä tavoin vaikuttaa toi leikkaus vai vaikuttaako mitenkää.. tehty vuos sitte.. ei oo sen kummemmi tutkittu..
 
Näkyy kyllä! Varovaiset onnittelut! Ostitko muun merkkisiä testejä! Toivottavasti on kyse oikeasta plussasta eikä rfsu:n "viivan paikoista"! Mun mielestä kyllä selkeä viiva näkyy.
Ostin vain nuo, mutta testaan aamulla jos näyttäis tummempaa. Jännittää ja pelottaa että tässä vielä menkat alkaa.. Selasin flota ja ei näin paljoa ole ollut menkat myöhässä koko yritysaikana.
 
Ihania uutisia @Miina- kylläpä se aika kuluu:love: onnea jatkoon vielä :)

Mä tilasin tänään ovulaatiotestejä, voi olla et menee tiukoille jos tulee pe postissa. Mutta katsotaan:) ei oo semmonen hätää, koska kolme kiertoa olen saanut ovisplussan kun oon testannut, että kaipa se sieltä nytkin tulee, vaikka ei koskaan tiiäo_O Otin taas tähän kiertoon greippimehua mukaan ja koitetaan ottaa rennosti pupuilua ( mä voin kyttää vähän päiviä ja kellistää miestä sen mukaan) onneks molemmilla meillä into tallenna ja läheisyys on tärkeää;)
 
Ihania uutisia @Miina- kylläpä se aika kuluu:love: onnea jatkoon vielä :)

Mä tilasin tänään ovulaatiotestejä, voi olla et menee tiukoille jos tulee pe postissa. Mutta katsotaan:) ei oo semmonen hätää, koska kolme kiertoa olen saanut ovisplussan kun oon testannut, että kaipa se sieltä nytkin tulee, vaikka ei koskaan tiiäo_O Otin taas tähän kiertoon greippimehua mukaan ja koitetaan ottaa rennosti pupuilua ( mä voin kyttää vähän päiviä ja kellistää miestä sen mukaan) onneks molemmilla meillä into tallenna ja läheisyys on tärkeää;)
Mun tarviis tilata kans(y) onnex on flo josta mies ei tiedä:D voi yrittää laskelmoida:ROFLMAO: kun jos tietäis nii ei onnistus puputtelu:cautious:
 
Kyllä se nyt niin meni että tästä päivästä tuli kp 1/32 yk 4

Sain juuri sopivasti illalla ilmoituksen että tilaamani ovistestit on noudettavissa :cautious::ROFLMAO:

Iltapäivää kohden vuoto ja krampit vaan yltyi ja on niin klimppistä ja kivuliasta että ehkä siellä joku kiinnittymisyritys on ollut... Normaalikierrossa oon aina selvinnyt minimikivuin ilman hyytymiä ym klimppejä ja nyt on kyllä pahat. :sick:

Onnea plussanneille! :love:
 
@hitvetti Pahoittelut negasta :(

@Tiutiti Pahoittelut myös sulle menkoista :/

@Li88 Oi haamua näkyy, tuuhan laittamaan kuvaa tän päivän testistä :love:

@Miina- Ihania kuulumisia, kaikkea hyvää sinulle ja onnellista raskausaikaa :love:

Mut voi nyt siirtää toistaiseksi taustalle kunnes tilanne ratkeaa. Odottelin niitä menkkoja, ja päätin sitten taas aamulla tehdä raskaustestin kun ei menkkoja kuulu niin edelleen selkeä plussa, mutta haalea. En jaksa tätä! Mieli kehittelee epätoivoisia toivomuksia että olisinkin oikeasti raskaana, mutta TIEDÄN että ei tämä ole normaali raskaus, varmaan tm tai ku. Odotan nyt soittoa neuvolasta ja yritän päästä hcg-mittaukseen.

https://aijaa.com/FP1afz
 
@peanut_butter Toivottavasti neuvolasta nopeesti soittaisi! Tossa tilanteessa varmasti laittaa lähetteen niin saatte selvyyttä tilanteeseen.
Olisi niin kiva kaikkea positiivista sanoa,mitä jos tikut ei näyttänytkään oikeaa ajankohtaa ovikselle,hcg hidas nousu ym.
Ymmärrän kyl pelon ja tunteen tossa tilanteessa:(
 
Onnea plussanneille :love:

Täälä menkat antaa taas odottaa itseään, tänään flon mukaan kp 36, menkkoja ennustaa huomiselle. Aamupissasta testattu puhdas nega :cry:

Missähän kohtaa vois miettiä jotain lääkärintarkastusta? Epäilyttää ovuloinko ollenkaan.. yritystä on takana se puoli vuotta (n)
 
Eilen en kerennyt kirjoittelee lääkäri kuulumisia, kun olin iltavuorossa. Mutta kaikki on hyvin(y) Salamatkustajaa ei löytynyt, joka vähä harmitti :( lääkäri sano et siistit ja hyvät murarakkulat näyttää kypsyvän. Kohdunlimakalvo siisti 5mm tällä hetkellä. Koitin kysellä et onko minulla ne pikku vuodot kuukautisten aikaan ollut kuukautiset, ei se osannu sanoa. Sit kysyin et onko mulle tulossa lähiaikoina vuotoa niin sano et kyllähän tuo vuotaa muttei pysty sanoo millon(n)
Ostin ovistikut et näkisin onko millon ovis tulossa. Mietin et pitäisikö minun tiedot muuttaa, jos niiden edellisten vuotojen mukaan. Eli niiden mukaan tänään on kp 12/28-32 yk2 kuitenkin mahdollisuus vielä jouluvauvaan :love:
 
@Hansuelina_ ei vielä kannata heittää kirvestä kaivoon, kun sulla on noin pienet dpo:t. Itellä menossa dpo7, enkä testaa kun ehkä su tai ma, eli dpo 11 tai dpo12 ekan kerran. Toivotaan meille plussia :)

@Suspi ootko tikuttanu ovulaatiotestejä?

Pahoittelut @Maikki2019 ja @vauvameille ja tsemppiä uuteen kiertoon!
Täällä mulla ihan oireetonta, pientä flunssaa lukuunottamatta. Onneksi on paljon kivaa tekemistä ja tämä esikoinen pitää huolen siitä, ettei ehdi liikoja miettimään :D
 
@frisof oon joo joskus koittanut, mut vuorotyön takia en pysty sitä tekeen säännöllisesti sillon kun pitäis, niin en oo saanut sitä bongattua o_O
Aa, onpa hankalaa tosiaan yhdistää vuorotyöhön (n) mulla ainakin se positiivinen ovulaatiotesti on vain hetken (ei oo markkinoiden herkin), esim. aamulla kun testaan niin nega, sit saman päivän illalla testi positiivinen. Kannattaa ainakin ottaa ne herkimmät testit käyttöön, niin silloin se positiivinen tulos saattaa näkyy pidempään.
 
  • Tykkää
Reactions: Suspi
@Wintersun Toivottavasti lääkäri soittaa sulle huomenna! Mä kävin antamassa hcg verinäytteen mutta tulos ei tullut vielä. Töissä venyi niin en jaksanut hakea enempää testejä. Ehkä teen aamulla digin, toisaalta tiedän että se on ihan tuhlausta vaan.

Olen lähdössä parin viikon päästä miehen kanssa kauan odotetulle ulkomaanmatkalle ja pelkään että joko vuodan siellä tai edelleen "odotan keskenmenoa" :unsure:
 
@Wintersun
No en sanoisi säännölliseksi, flon keskiarvo on 38 päivää ja vaihtelee 32 ja 46 välillä (n) sen verran säännöllinen kuitenkin että melkein aina yli 35 päivää :mad:

Ovista en tosiaan oo saanut tikutettua, koska vuorotyö ja vammaset työajat. Yhden kerran oon saanut tikkuun ylipäätään väriä :LOL: Limat bongaan joka kierrossa, mutta jostain luin tai sain sellaisen käsityksen ettei se automaattisesti tarkoita että ovis tapahtuu (n)
 

Yhteistyössä