.

@Wintersun Oon pystynyt oleen testaamatta... Testejä on kyllä pari kaapissa, mutta en tiedä, kun en vaan halua nähdä yhtä viivaa... Toisaalta jos testais aamulla, niin loppuis sitten piinailut ja vois taas ajatella muutakin... Tämän iltatähden kuumeilu piti olla ”rennolla meiningillä, tulee jos on tullakseen”... Mutta, ei tää nyt ihan sitä oo... :LOL:
Sama täällä:ROFLMAO: rentous kyllä kaukana:whistle: vaikka ei iltatähti ookkaa..
 
@minttu-82 pahoittelut negasta:(:(

@W.we Voi ei, kamalaa jos teidän taival vielä vaikeutuu raskaushaaveiden kanssa :( Millaista kipu on? Olet satavarma ettei voi olla esim kohdunulkoinen raskaus? Olen niin pahoillani seurannut teidänkin taivalta ja kohtuuttomalta tuntuu :(

@Wintersun kiitos:love: Myös teidän taivalta oon seurannut itku kurkussa ja parasta toivoen:love: Miten voi tuntemattomat ihmiset nimimerkkien takana herättää näin vahvoja tunteita ja aitoo myötäelämistä ja parhaan lopputuloksen toivomista :love: Älyttömästi tsemppiä tulosten odotteluun ja kumpa vihdoin saisitte hyviä uutisia ja pääsisitte VIHDOIN aloittaa hoidot!!:love::)

Mulla oli vuosi sitten ja se diagnosoitiin ensin virheellisesti keskenmenoks ja yksin ihmettelin kipuja ja vuotoja ja neuvolaankin soitin ja sain vähän vmäisen kuvan hoitajasta kyllä. Kauheesti kyseli, että onko uusi raskaus toiveissa ja kun sanoin olevan niin kuittas kaiken normaaliks ja käski vaan odotella. Tuli olo, että se pitää mua hätäsenä ja hysteerisenä. Hysteerinen olin kipuineni ja vuotoinen ja kun plussa ei haalistunut ollenkaan vaikka lähtö tilanne hcg:n kanssa oli tosi matala, että olisi pitäny km tapauksessa laskea tosi pian jos kaikki olisi mennyt kuten kuuluu.

Menkat päällä ja oon ihan ylitunteellinen ja empaattinen taas :ROFLMAO:

Kp2, kovat kivut ja kohtua 'särkee' omituisesti lisäksi vuodan kun pistetty sika. Viime yö oli vuodon kanssa runsas, onneksi oli tamponi ja yöside niin ei ohi tullut. Tää on aina tää 1-2yötä ja yks päivä kun vuodan täysillä ja sen jälkeen vähenee todella paljon ja kp4-5 on en tiputtelua.
Kummipoika 6v on minulla hoidossa sunnuntaihin asti:love::love: Saa ajateltua muuta kun menkkoja ja menkka-ahdistusta ja onhan toi poika niin rakas:love:
 
  • Tykkää
Reactions: hitvetti
Hei!
Täällä uusi piinailija tai onhan täällä sivuilla aiemmin tullut piinailtua muutamaan otteeseen :)

Kapseli poistettiin viikko sitten, josta seuraavana päivänä saattaisi olla ovis (tai sitten ei). Ei viiva ihan yhtä paksu ollut, mutta melkein. Maanantaina tuli parin pyyhkäisyn verran ruskeaa tuhrua, jonka googletin ovulaatiovuodoksi, mitä kyllä ei koskaan ole ennen ollut. Voi toki olla, ettei kroppa vaan oo vielä normitilassa ja tuli sen takia. Kapseli kerkesi olemaan yli kaksi vuotta ja viimeisen vuoden aikana kuukautiset tulivat kolmen kuukauden välein. Edelliset kerkesi olemaan juuri kolme viikkoa ennen kapselin poistosta, joten kai se mahdollista olisi raskautta hetikin. Tai sitten elän suurta kuvitelmaa, mutta oon niin koukuttunut testeiluun, että aion kyllä tikuttaa niin kauan kuin toisin todistetaan (y)

Laitan nyt vielä kuvan tuosta mahdollisesti ovisplussasta (jos enää osaan laittaa kuvia tänne) :eek:

https://aijaa.com/XTDWRn

Hiljariikka/kpl?/dpo 5
 
Hei, ovulaatio pitäis vissii testaa aika lailla päivällä samoihin aikoihin. Joten voi johtua siitäkin ehkäpä. Mut aloin tikuttaa ovista kp 10 tähän päivään eli kp 12. Eilen ja tänään testasin kaks kertaa koska meinasin et on menny pilalle. Ite kuvitellu aina et ovis ois kp 14-15. En ole siis tätä ennen koskaan tikuttanu ovista. Testit ei oo tehty kellolleen samaan aikaan.

Mut siis se mitä mä nyt tästä tajuan ni mul ois ollu aika aikasin ovis? Pupuiltii kp 9 kyl onneks.

Laitan kuvan, alin kp 10. Neuvokaa, kertokaa.. Onko toi kp10 jo plussa?
 

Attachments

Kuukautisvuoto alkaa olla loppusuoralla mutta vatsa edelleen pömpöttää ja tänään huomasin että nännit ovat selkeästi tummuneet o_O tein sitten äsken uuden testin vaikka olin tuntia aikaisemmin käynyt pissalla, en ole koskaan rfsu testejä tehdessä saanut minkäänlaista viivanpaikkaa tai haamua mutta nyt tuo melkein näyttää ihan super haamujen haamua... Siis sellaista todella vähän punertavaa kun oikein tihrustaa. o_O Vatsaa nipistelee edelleen tällä kertaa vasemmalla kuin silloin viikko sitten pahat kivut oli oikealla puolella. Eikai nyt vielä uusi kypsyvä munasolu näin tuikkisi? Onkohan mahdollista että oli alussa kaksi hedelmöittynyttä munasoluja joista toinen vuoti pois vai kuvittelenko kaiken? Arggh, yritin ottaa kuvaa mutta en saanut siten näkymään yhtään mitään. Taitaa olla ihan mielikuvituksen tuotetta mutta kai sitä pitää vielä parin päivän päästä testata varmuudenvuoksi uudelleen.
 
Hei, ovulaatio pitäis vissii testaa aika lailla päivällä samoihin aikoihin. Joten voi johtua siitäkin ehkäpä. Mut aloin tikuttaa ovista kp 10 tähän päivään eli kp 12. Eilen ja tänään testasin kaks kertaa koska meinasin et on menny pilalle. Ite kuvitellu aina et ovis ois kp 14-15. En ole siis tätä ennen koskaan tikuttanu ovista. Testit ei oo tehty kellolleen samaan aikaan.

Mut siis se mitä mä nyt tästä tajuan ni mul ois ollu aika aikasin ovis? Pupuiltii kp 9 kyl onneks.

Laitan kuvan, alin kp 10. Neuvokaa, kertokaa.. Onko toi kp10 jo plussa?
Kyllä toi on jo plussa yhtä vahva/vahvempi kun kontrolli lasketaan plussaksi. Joka päivä samaan aikaan tikutus eikä ekasta pissasta. 10-20 välillä testi suositellaa tehtäväksi. Muistettava kuitenkin että kaikki ollaa erilaisia. Ja ovista ei välttis tapahu vaikka plussan sais..
 
Kyllä toi on jo plussa yhtä vahva/vahvempi kun kontrolli lasketaan plussaksi. Joka päivä samaan aikaan tikutus eikä ekasta pissasta. 10-20 välillä testi suositellaa tehtäväksi. Muistettava kuitenkin että kaikki ollaa erilaisia. Ja ovista ei välttis tapahu vaikka plussan sais..
Okei. Tosiaan oli ihmeellisiä jomotuksia ja oviskipuja mutta en osannu kiinnittää huomiota koska odotin että ovis olis vkloppuna vasta. Kiitos vastauksesta :)
 
Okei. Tosiaan oli ihmeellisiä jomotuksia ja oviskipuja mutta en osannu kiinnittää huomiota koska odotin että ovis olis vkloppuna vasta. Kiitos vastauksesta :)
Mullaha näytti jo kp9 että ovis lähenee,haaleni plankoks kunnes kp 14 oli jo lähes plussa ja kp15 niin selvä ovisplussa ja kp16 oli jomotukset kivut kp17 jo planko testi..
 
  • Tykkää
Reactions: Lamppu91
Täällä lääkärissä käyty, laitto labraan lähetteen aivolisäkkeen hormoni testeihin, onko muillakin tehty tää ensimmäiseksi? Ihme ettei miehen tarvinnut vielä ainakaan tehdä spermatestiä, ehkä se pitää tehdä sitten vasta kun päästään lapsettomuuspolille.
 
@Wintersun kyl ne varmasti jo alkuviikosta tulee ne tulokset. Ite pidän tota hyvänä merkkinä, mulle tullut aina huonot uutiset nopeesti ja hyviä saanut odotella. Pidetään peukkuja!

Taas tullut hyviä ja huonoja uutisia. Oon kyllä käynyt lukemassa välillä ja myötä elänyt mukana jokaisen kohdalla, oon vaan kokenut et mulle sopii paremmin ottaa vähän etäisyyttä tähän aiheeseen, ei sitten mieti sitä niin paljoa. Voimia uuden yritykseen meille kaikille ja onnea plussanneille!

Mä oon nyt pari päivää tikuttanut ovista ja joo täällä kans vuorotyöläisen haasteet. Ei kyl joka päivä vaan pysty samaan aikaan (n)
No mut tänään oli eka päivä vähän väriä tikussa, eli sieltä se lähestyy. Eilen jo aloitettiin tallettelu. Vielä olis mahis meilläkin jouluvauvaan. Tästä kierrosta la tulis just siihen 17.12. kyl mä vähän olin odottanut et tässä kohtaa olis jo tapahtunut. Mut jospa se nyt tästä:love:

Mulla myös edessä työnvaihtoa ja vaikka mitä, joten ihan on tarpeeksi kaikkee et on helppo unohtaa tuntemusten kyttäily. Testaan siis enää vasta jos on menkat myöhässä. Ja nythän nää kierrot on ollu se 27-28pv, et hyvin malttaa odottaa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: hitvetti
@Wintersun toivotaan, että soittavat sulle tänään positiivisin uutisin!

On heti: Tänään dpo10 ja testasin, vaikka piti vasta su tai ma. :whistle: testi oli rfsu herkkä (koska kaapissa) ja tulihan sieltä selvä haamu testiajan sisällä. Ainoo vaan, että kun testi on tuo, niin en luota pätkääkään. :cautious: Pitää mennä ostamaan toisen merkkinen testi, vaikka kaapissa olisi noita samoja vielä pari kpl, kun miesti niitä oli viime kierrossa ostanut.

Oon ollu kyllä melkein jokainen päivä ovulaation jälkeen varma raskaudesta, mutta pelkään, että se tunne johtuu puhtaasti siitä, että nyt on ensimmäinen kierto imetyksen lopetuksen jälkeen. Se itsessään tuottaa varmasti oireita, eikä ne välttämättä johdu raskaudesta, mutta silti toiveet on niiiin korkealla. :rolleyes:
 
Kyllä kuulkaa taas meni eilen mittasuhteet uusiksi elämässä... Kun aamupäivän ja päivän itkin/murehdin negatestiä, niin illalla tuli tieto, että vanha työkaverini jotka perheineen menetti viime vuonna koko omaisuutensa, kun niiden ostama talo paljastui hometaloksi, niin menetti eilen myös vauvansa, kun vauva jonka laskettu aika oli ihan näillä hetkillä ei jaksanutkaan syntyä tähän maailmaan. :cry:
Tänään haudataan myös meidän naapurin rouva 27v ja heidän 2v tyttönsä, jotka kuolivat muutama viikko sitten auto-onnettomuudessa. :cry:
Kun siinä eilen itkua tihrustin, niin miehen sanat ”kato nyt ympärilles, sulla on neljä lasta, kaikki on hyvin”, pisti kieltämättä miettimään, että on asioita mistä ei saisi ehkä murehtia niin paljon.
 
Paitsi tänään on lauantai, maanantaina seuraava mahis.
Toivottavasti viivaa tulee muuhunkin testiin! Peukkuja sille!
Ei hele (n) no, kotiäitinä ei oo väliä mikä päivä. :D Jotenkin ajattelin tänään olevan perjantai. No maanantaina odotellen, eiköhän se puhelu tule!

@Minni-83 joo, ihan totta! Mä olen ikionnellinen meidän tilanteesta, vaikkei toista lasta ikinä tulisikaan. Olisin vaikka loppuelämäni lapseton, kunhan saisin pitää tämän mitä mulla jo on, mahdollisimman pitkään!
 
@minttu-82 Voi ei, ihan kamalaa :unsure: Hyvä on kyllä välillä muistuttaa itselleen mikä kaikki on hyvin, ettei antaudu täysin niihin huonoihin tunteisiin joita tää yritys monelle kuitenkin tuottaa.

@Wintersun Äääh piina jatkuu ensi viikkoon! Mä uskon että kyllä sieltä nyt tulee hyviä uutisia (y)

@frisof Jännittävää, uutta testiä kehiin!

Täällä on ihan kunnon menkat ja sekös on hieno asia :rolleyes: Mun kierron pituudeksi voi muuten laittaa 27-32. Nyt mulla on sitten ovis luultavasti meidän ulkomaanreissulla, ei haittaa ollenkaan! Oon niin iloinen ettei tarvitse siellä vuotaa tai olla epätietoisuudessa.
 
@minttu-82 voimia teille:(
Meillä ollut kanssa ihan kamala talvi, hautajaisia, vakavia sairauksia ja muita masentavia tilanteita. Oon tullut samaan tulokseen. Muistuttaa siitä että on elettävä jokainen päivä kuin se olis viimeinen. Muistettava kertoa rakkaille että välittää ja nautittava joka hetkestä heidän kanssaan. Ehkä meillä on vastoinkäymisiä just siksi että muistettaisi arvostaa kaikkea hyvää mitä meillä on. Lämmin koti johon tulla ja rakkaat ympärillä:love:
Koita jaksaa
 

Yhteistyössä