.

ONNEA plussanneet, hienoa:love:

Uusista kierrosta pahoittelut:poop:

Mä oon ollu hissukseen, kun vähennän tressiä (y) no mutta nyt vkl aikana vatsa ja alaselkä polttanut ihan sikana, tissit tosi arat, välillä on jyrän alle jäänyt olo kun kolottaa alapää(n) tai sillee naisille tavanomaisella tavalla. Flo ennustaa menkkoja viikon päähän, onneks työviikko vie ajatuksia muualle ja jos se plussa tulis yllättäen :ROFLMAO: testaan vasta aikaisintaan viikon päästä.

Kaikkea hyvää uuteen viikkoon naiset, tsemppiä(y)
 
Päivitystä vielä tällekin puolelle, nyt menossa kp 29/28, en oo uskaltanut testiä kuitenkaan tehdä eli en tiedä nyt miks tää kierto sit venyy kun viime kierto oli vaan 25

Nyt jänskäilen sittenkin vielä siis joulukuulle vaikka "talletteluja" ei ollu kun pari, eikä mitään varmoja päiviä, mutta ovista en kumminkaan tikuttanut ja varmuutta ajankohdasta ei oo.
 
@quinque en sitten lopulta testannutkaan, eilen aamulla oli niin menkka olo, että tiesin niiden alkavan. Illallahan se täti sit paikalle kurvasi. Tätä myöten minut saa poistaa listalta ja siirryn tuonne 2020 ryhmään. Tsemppiä kaikille vielä joilla mahdollisuus 2019 joulukuisiin.

@Wintersun Etenkin sulle paljon tsemppiä ja suuret kiitokset listan päivittämisestä. Taisit ainakin jotain kirjoittaa tuonne 2020 ryhmään, eli toivottavasti susta vielä kuulee ja että teidänkin tarina vielä positiiviseksi kääntyis :)
 
Tänne on taas plussia tullu:love: ja moni siirtyny 2020 ryhmään:cry::poop: pahoittelut. Ihania uutisia @Wintersun :love:
Täällä oviksen metästystä;flo ennustaa ylihuomiselle.. katsotaa mitä testit sanoo.. tänään tai huomen tallettelut yritettävä saada ja tietty ovispäivä.. kattellaa kui käy..
 
@Wintersun Voi kuinka ihana uutinen :love: Miten nyt tästä eteenpäin?

ON: Kp 10 ja tänään tuli pientä vuotoa, mitä tämä nyt on?? Mulla on jotenkin outo olo tuolla alapäässä, pari viikkoa sitten oli pissatulehduksen oireita, mutta sain ne kuriin itsehoidolla... sen jälkeen on ollut semmoinen ”outo tunne” tuolla, välillä alamahaa juilii, alapäätä painaa ja jotenkin outo vaan. Ihan itsekin nauroin, että jos pitäis lääkärille soittaa ja sanoa oireet, niin outo ois sepustus... :ROFLMAO:
 
Pahoittelut kaikille uusista kierroista :poop::notworthy:

@Wintersun oon nii onnellinen sun puolesta! Ihana juttu että vihdoi puhtaat (y):love:

Täällä dpo 5? menossa ja tänään siis oikeasti maailman kauheimmat kivut alavatsalla. Alkoi kesken työpäivän ja kestänyt 6 tuntia, kahden panadolin jälkeen alkaa vähän helpottaan. En tiedä onko huono asiat kun ovis oli ja meni o_Oo_O
 
@quinque Onnea! :love:

Mulla on ekaa kertaa kierto, kun on saanut mielen pidettyä rentona tän yrittämisen suhteen. Piinapäivät mennyt suhteellisen nopeasti eteenpäin, kun niitä oloja ja päiviä ei ole miettinyt koko ajan. Toki tuntuu, että ero sinänsä ole ollut edes mitään oireita. Mutta perjantaina (dpo 12) ajattelin tehdä testin, koska lähdetään katsomaan keikkaa ja haluan tietää, voinko ottaa muutaman. Toivottavasti en voisi ottaa. :LOL:
 

Yhteistyössä