27.1.2007(la) palstatapaaminen, ilman lapsia ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 18:26 ElinaJohanna kirjoitti:
mä en lähe yhtää mihkää enkä tee yhtää mitää.. hmh *kiukuttelee ku pahanen kakara...* :D \|O :ashamed:

Juu kyllä tää tapaaminen rupee olemaan munkin osalta ohi... En jaksa jahkailla, kun ei tästä näytä tulevan mitään... :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 07:58 Perskutarallaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 21:33 Pinki kirjoitti:
kuis olis alkuperäinen suunitelma käyttöön? :D
mä kannatan :wave:

Mä luultavammin passaan. Tai no keikalle lähden ja sieltä luonnollisesti baariin, mutta syömingit näillä näkymin passaan. Mulla ei vaan riitä usko siihen, että homma pysyy kasassa, kun ihmiset rupee lähtemään eri suuntaan niin sille tielle se jääkin....
 
ok, eli ketkä lähössä santikseen syömään ja sen jälkeen annan keikalle/baariin sanoo HEP!

hep! :wave:

ja eiköhän se porukka kasas pysy,kun soitellaan sitte puolin toisin missä ollaan, kun annan soittelot loppuu =)
 
Mä näillä näkymin lähden keikalle ja baariin. Voin soitella, mutta budjetti syistä taidan passata santtiksen.


Meillä oli perskutan kanssa sellaisesta puhetta, että mitä jos ottais pohjat jonkun kotona ja siinä vois jollain nyyttäri meiningillä tehdä jotain safkaa tai vaikka tilata pizzaa... tulis halvemmaksi, kuin ei tarviis baarissa alotella jne....???<br><br>
 

Yhteistyössä