<3<3<3KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT<3<3<3



Keskiviikko 21.1.2009







Sonja R..................................kp 1/29-33.....................yk 2.....TAYS
Pakanamaan kartta...............kp 3/28-30
Indo.......................................kp 5/?............................yk 2
Toukotuuli..............................kp 6/28-30.....................yk 2
aamukastetta........................kp 14/28-32....................yk 4
Suzu1981..............................kp 19/28-30....................yk 2
kujakatit................................kp 20/27-29....................yk 4.....KOKS
mervi-elina............................kp 22/49
Piijuska-78............................kp 25/28-30.....................yk 1.....OYS
Justiina82.............................kp 30/29-31.....................yk 2
Babyporkkana......................kp 31/28..........................yk 5
P123.....................................kp 32/40-50.....................yk 2
snowangel............................kp 35/27..........................yk 5
syksyinen..............................kp 69/28-36
MammaRoi............................
Mii-Sa...................................
Tatomira.......................................................................yk 1








Haamuilijat







Plussanneet:
äippä 84 :heart:
stoppis :heart:
nasu79 :heart:
AnnaManna :heart:
kukikas :heart:
Isabel81 :heart:
Narya :heart:
juska :heart:
Noomi :heart:
Äitee2 :heart:
jontturi :heart:
Tintta80 :heart:
sarbba :heart:
perämaan emäntä :heart:
aurinkoenergiaa :heart:
Adeliina :heart:
triine :heart:
Luminalle :heart:
Liina81 :heart:
Silleri :heart:
Taotao- :heart:
Onnimanni84 :heart:
mutzi81 :heart:
Kielo81 :heart:
Kukkahattu :heart:
Tulentyttö :heart:
Red Dragon :heart:
maitooo :heart:
äippä-80 :heart:
MissMaisa :heart:
Pamu k :heart:
Jännä :heart:
CitrusHeights :heart:
TähtiTaika :heart:
aurinkomamma :heart:
sarabi :heart:
mammakoo :heart:
Mivi :heart:
Nonna-79 :heart:
daizz :heart:
Niiskunen :heart:
leofis :heart:
Luppana :heart:
Mammutti-Mamma :heart:
sleeping :heart:
Iitanen :heart:
oinas74 :heart:
Mehiläinen :heart:
Vaavimasu :heart:
enkeli05 :heart:
Matonen :heart:
Tassutin :heart:
Mantelinkukka :heart:
Valon kantaja :heart:
Vanttu80 :heart:
tinni :heart:
Katta2 :heart:
Neitokeiju :heart:
Riemurasia/Molly Weasley :heart:
Salmiska :heart:
MiksiSiksi :heart:
Samppa77 :heart:
linneaborealis :heart:
Käärme :heart:
päärynärouva :heart:
L3nen :heart:
Hudjuke :heart:
Irmeli09 :heart:
Unelma3 :heart:
ssihinä :heart:
Hellu77 :heart:
mum84 :heart:
Elriina :heart:
Hiljaisuus :heart:
ElämänIlo3 :heart:
Metsätähti :heart:
Jellona84 :heart:
Jennyli :heart:


TAUSTALLA

Allunmamma, Tanjusha82, marihoo, Tikruliini, janita, ipaipa

NÄILTÄ NIMIMERKEILTÄ ODOTETAAN PÄIVITYSTÄ:

Danya, Peipi80, äiti 07, Tete, Seamrog, Vilijonkkis, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, mami-03, huhkuu, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULEE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!


 
Vasta nyt pääsin avaamaan meille uuden pinon koska olen ollut nettipimennossa tai sitten muuten vaan 'pimennossa' :$ :D
Päivittelen (toivoen tietysti että pääsisin pian odotuspuolelle ja voisin luovuttaa tämän tittelin muille ;) ) listaa nyt sitten pelkästään etusivulle josta saapi sitten käydä kiertopäiviä tarkistelemassa.
Katsokaahan onko päivänne oikein!!

Omaa napaa sen verren että ainakaan vielä ei ole tarve uudelle päivittäjälle...menkkakivut on iskenyt siihen malliin että eipä ole tärpännyt tässäkään kierrossa :ashamed:
Kolmas clomikierto lähtee sitten käyntiin, josko se toden sanoisi ;) :heart:
 
Kiitos Jennylille uudesta pinosta ja päivityksistä! :flower:

).( On kyllä taas niin surkumieli :(
Täti se tulla tupsahti tänne. En ole varma onko nyt menossa kp 1 vaiko 2. Tiputtelua on ollut kuitenkin jo sunnuntaista lähtien ja muutenkin tosi omituinen kierto takana. Keskikierrossakin oli tiputtelua.. Toivottavasti ne ois johtuneet siitä varhaisesta km, ja hormoonit on olleet vielä sekaisin. Tästä kierrosta toivon normaalia, todellakin.

Koska mulla on ollut useampia kemiallisia raskauksia, päätin aloittaa kokeilun. Otan joka pv 50mg minidisperiniä . Olen lukenut aiheesta paljon tietoa ja eräs ystävälläni on henk.kohtaista kokemusta sen käytöstä. Lääkärin kanssa ajattelin kyllä myös jutella asiasta, kunhan saan hänet kiinni.. Jospa tuo minidisperin auttaisi alkiota pysymään kohdunseinämässä.

Tässä kierrossa ajattelin nyt sitten tikuttaa ovista ensimmäistä kertaa. Nyt kun tuo menkkojen alkamispäiväkään ei ole ihan tarkalleen tiedossa... Täytyypä hets tänään tilata netistä testit valmiiksi.


snowangel kp 1/27
 
Kuulumisia...

Testasin pp.8 ja plussa oli himmentynyt (vahva plussa johtui siis pregnylistä), joten nyt täytyy odottaa oikeaa testipäivää...

:'(

Kaikkea toivoa en ole vielä menettänyt mutta...

Palautin tänään 2 Apteekin raskaustestiä, kun kumpaankaan ei ilmaantunut kontrolliviivaa "kylläpä herättää luottamusta". Onkohan testeissä muutakin vikaa (pyysin asiasta palautteen kotiin).
Sain uudet ja sitten kontorolli tuli aivan normaalisti (mutta todella hitaasti).
 
Kiitos Jennyli uudesta listasta :flower:

Vilver :hug: , varmasti harmittaa, vaikka eihän tuo pois sulje oikeaa plussaa joka vasta tuloillaan...

Pitää hieman nostella kun tekstiä ilmestyy vain vanhaan listaan. Milloin porukka meinaa testailla? Minä ajattelin testata 19.1. kun on miehen synttärit. Olisi kiva antaa synttärilahja samalla tavalla kun 5 vuotta sitten jolloin aloin odottamaan esikoistamme. Silloin tytöt (jostain kumman syystä olen jo nyt sitä mieltä että tulen saamaan tytön) olisi saaneet alkunsa saman päivänä, viiden vuoden välein :heart:

Terkuin P123, dpo 6
 
Vilver :hug: Tosin,niinkuin muutkin ovat sanoneet, ei mahdollisuus plussaan ole vielä menetetty+++++++++ :heart:

P123 Toivottavasti saisit antaa miehellesi sen ihanimman lahjan :heart: Meillä olisi vuosipäivä ystävänpäivänä ja jos tässäkään kierrossa ei pientä rakasta ole alulle saatu niin seuraava mahdollinen plussa olisi juuri tuolloin ;)
Jännä miten sitä voikin olla niin vahva tunne siitä kumpi tuleva lapsi olisi...itse nimittäin olen 100% varma että meidän kolmas lapsi olisi myös poika ;)

Oletteko muuten muut halunneet tietää tulevan lapsen sukupuolen etukäteen? Me halusimme kaksosista tietää kumpia on tulossa ja varmasti myös kolmannen kohdalla haluan tietää. Olen päättänyt että jos vielä odotuksen onnen saan kokea (rakastin sitä aikaa) niin haluan ehdottomasti 4D-ultraan ja kuvata pienen dvd:lle. Tämä raskaus olisi nimittäin viimeinen, tai ainakin tällähetkellä tuntuu siltä että kolme lasta riittää.

).( Menkat eivät ole alkaneet, tosin kp 32 on vasta perjantaina. Jos menkkoja ei kuulu niin testaan viikonloppuna. Menkkakipuja ollut kuitenkin useamman päivää joten eiköhän ne sieltä kiusaksi taas löydä :ashamed: Mulla on muuten näköjään 16pvän luteaalivaihe...onkohan siitä haittaa?
 
Jäi vielä mainitsematta edellisessä tekstissä, että kun silloin 5 vuotta sitten annoin synttärilahjaksi sen esikoisplussan, niin olin sitonut vatsani ympärille lahjanarua. Kun mies tuli illalla töistä kotiin, kysyin haluaisiko hän avata lahjansa? Sitten repäisin paitani auki (alla ei ollut mitään). Mies vain pyöritteli silmiä että joko taas pitää alkaa (siis vaakamamboa) :LOL: . Sitten vasta huomasi lahjanarun masun ympärillä :D Ei voinut millään uskoa todeksi :heart:

Terkuin P123 ja dpo 6
 
Olen nyt ekaa kertaa mukana täällä. Meillä siis jo kaksi ihanaa lasta, mutta toivomme vielä kolmatta. Harmittaa vain, että jätimme ehkäisyn pois vasta viime vuoden lopulla. Meikäläinen kun täytti 40 jo viime syyskuussa. Apuja ei toistaiseksi ole, mutta ensi viikolla on aika gynekologille. Pitäkääpä peukkuja!
 
Snowangel tätipahoittelut :hug: Tähän kiertoon rutkasti onnea+++++++++++ :heart:

Tervetuloa keski-ikäinen :wave:
Netistä löytyy paljon tietoa kuukautisista,hedelmöitymisestä ja varmoista päivistä. Esim. googlen kautta hakemalla!
Onko sinulla säännöllinen kierto ja kuinka pitkä? Tunnetko ovulaatioajankohdan? Ovulaatiotestit helpottavat ovulaation löytymistä.
Mielestäni varmat päivät ovat viikko jälkeen ja viikko ennen kuukautisia kierron ollessa 28pvää?! Hedelmällistä aikaa on n. viikko koska siittiöt elävät 3-5vrk! Itse munasolu voi hedelmöityä n. vuorokauden irrottuaan ja jos testaa ovulaatiotestillä niin ovulaatioplussapäivä sekä siitä seuraava ovat hedelmallisintä aikaa.

Mulla on tänään vapaa ja ajattelin lähteä Ideaparkkiin=) Illalla lämmöt olivat laskeneet alle 37 mutta nyt aamulla taas 37. Huomena pitäisi menkkojen alkaa...
 
Varovaiset onnittelut myös tänne jellonalle :flower: :heart:
Tikuttelitkos tässä kierrossa ovista? Onko sulla muuten kn minkälainen? Muistaakseni sinäkin tarkkailet sen käyttäytymistä kierron aikana ;)

Enpä sitten lähtenytkään shoppailemaan...pojat kipeenä ja niitä parannellessa menee loppuviikko!
 
J84
Jennyli, En tikutellut ovista enkä juonut greippimehua, jätin pois kaikki ja mentiin ihan leppoisasti jokapäivä taktiikalla. Nyt kn on melko alhaalla ja kiinni. Kaikki on aivan toisin kuin yleensä :D
 
Tervetuloa uusille ja onnea haamusta Jellona84. jospa se viiva siitä vielä vahvistuis =)
Mulla ei vielä tietoa menkoista. Ei vielä enteilyäkään, joten oottelempa rauhassa. Töihin pitäis lähtee saikun jälkeen.vähitellen alkaa flunssa helpottaa :)
 
onne jellonalle haamusta =)

tervetuloa joukkoon keski-ikäinen!

lapsen sukupuolesta: Esikoisesta emme halunneet tietää kumpi on tulossa. Toisesta haluttiin ja käytiin myös 4d ultrassa. Olihan se ihan hieno kokemus, mutta käytriin ehkä liian aikasin. Vauveli ei ollu kauheen ihanan näkönen, kun oli semmonen luiseva...ja edessä oleva istukka haittas aika pahasti näkyvyyttä...

 
:heart: Paljon onnea Jellona84 :heart:
Meillä alkoi eilen pupuilut ku oli kp 13/28... katsotaan nyt jaksaakos sitä jokapäivä vaiko vain jokatoinen päivä :D Viime kierrossa joulu vei vähän voimat ja tuli juuri "oikeaan aikaan" 3päivän väli, no toivotaan josko tässä kierrossa tärppäisi =)
Muuten tuo http://www.tekay.fi näyttää mahd. ovulaatiopäivät ja muutkin tärkeät päivät kun sitä joku tuolla kysyi... siellä saa myös pidettyä päiväkirjaa, viime raskaudenaikana pidinkin ja se oli mukava tulostaa sieltä vauvan synnyttyä :)
 
Onnea Jellona :heart: :hug:

Ihanaa :)

Uusille tervetuloa mukaan. Suosittelen jälleen tutustumaan Fertilityfriend.com sivustoon. Sieltä saa tajuttoman paljon hyvää tietoa kuukautiskierrosta ja vauvan yrittämisestä. Sivusto on siis englannin kielinen.

Jennyli milloinkas aiot testata??:p Myös Sonja R, toukotuuli ja babyporkkana - alkaa teilläkin päivät paukkumaan

Itselläni on ihan mielitautinen olo. Ollako vai eikö olla? Onko Jennyli ja muut oireita mihinkään suuntaan?

Terkuin P123 dpo 8 (eli jos ovis on bongattu oikein,k ierto olisi 33 päivää tällä kertaa..)
 
P123 kopsaan tämän tuolta toisesta ketjusta...mulla on siis ollut tällaisia, ilmeisesti kuviteltuja oireita...

Tänään olisi sitten se päivä kun menkkojen pitäisi alkaa!! Dpo jo 16!! Ja olo on kummallinen :$ Eilen jopa ajatuksissa kävi mahdollinen raskaus mutta tänään on kyllä taas menkkoja odottava olotila. Jos nyt niin hassusti kävis ettei menkat ala niin sunnuntaina testaan.

En tiedä olenko seonnut lopullisesti vai tekeekö clomit mulle vaan näin vahvat oireet?! Toisaalta tää kierto poikkee sikäli edellisistä että en syönyt teroja ja nehän on saattanut lieventää olotiloja?!
Aamulla lämpö vielä 37 ja siitä hetken päästä 37.4...kuinka pian lämmöt laskee kun menkat alkaa?
Palelee ja hikoiluttaa (tätä tosin ennenkin), rinnat edelleen arat (terokierroissa ennen menkkoja arkuus hävinnyt), henkeä ahdistaa (mutta olen flunssassa) ja nyt toista päivää voin pahoin :x Tänäänkin oksettanut aamusta asti eikä tee mieli mitään,mehukin tökki :x Lisäksi poltan (saa antaa sapiskaa) :/ Mutta tupakkaa en ole pystynyt polttamaan nyt moneen päivään oikeastaan ollenkaan,ei vaan maistu!!
Kaikenlaisia masutuntemuksiakin on ollut oviksesta lähtien kun yleensä ei ole ollut niin mitään! Nyt tosin tuntuu hyvin menkkamaiselta!!
Oireet puhuisi niin ihanasti pienen ihmeen puolesta mutta valitettavasti kohdunnipukka viittaa siihen että menkat alkaa :ashamed: Ei nimittäin ole kova eikä kiinnikään,niikuin sen tässävaiheessa kaiketi kuuluisi!! Vaan pehmeä ja ylhäällä.
Ihmetyttää vaan tosissaan että miten voi olla tällainen olo?! Eikö nuo clomit sitten sovi minulle? Täytyy ottaa puheeksi sitten ensikierrossa mennessäni yksityiselle.

Tällaista siis! Menkat eivät ole vieläkään alkaneet mutta onhan tässä vielä päivää jäljellä...eli odotellaan |O
 

Yhteistyössä