<3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

Jabba, hienoa, että tiedostat itse tuon olosi ja uskallat siitä puhua. Voimia hirmuisesti! :hug:

Onnea syksyinen haave pikkuisesta prinssistä ja kotiäiti32 pikkuruisesta prinsessasta!! :heart: :heart:

Painonpudotuksesta, mulla ei oo hajuakaa paljon mulla on nyt painoa pudonnu. Meillä ei oo vaakaa kotona, pitäs käydä anoppilassa punnituttaa ittesä. Olis kyllä mielenkiintosta tietää paljon vielä urakkaa edessä. :D

Nyt tarjoilee likalle ruokaa ja kattoo keihäsfinaalia. :wave:

HooÄs ja Pimatsu 8vrk
 
Jabballe hirveesti voimia ja tsemppiä!!!! Ja tosiaan, se on jo hyvän merkki että tiedostat ja uskallat puhua siitä!!!

Ja onnea taas uusista pikku nyyteistä!!!

Ja kiitokset onnitteluista jos en oo muistanu kiittää =) . On niin kiirusta kotona ja omassa päässä ettei enää muista mittään!!!

Neiti oli tossa päivällä hereillä 2.5h ja nyt nukkuu varmaan pitempään taas. Viime yönä syötiin 1 h välein ja sit viimesen kerran 6.30 ja sit hän nukku 10 asti :D Ihana on kyllä pieni :heart: . Vois vaan tuijottaa häntä ku on niin ihmeellisen ihana!!

Painosta miulla tuli 20kg (muistaakseni :D ) ja nyt on 6 päivässä lähteny 8.5kg, j :D mahakin on huvennut kivasti, vaikka onhan sitä vielä tossa ja se ihana löllykkä reppu.. mikä jää riesax, ku ei varmaan kukaan patista miuta jumpalle taaskaan.. eikä kyllä varmaan raaski lähteekään, ku pitäähän noitten lastenkin kanssa olla ja miehen!!!

tsempitykset edelleen kellä on vielä masu tallella!!!

Shitzulla kuulostaa lupaavalta, taidat päästä kohta synnyttään!!!

Äiti lpr ja neiti 6vrk
 
Käykääs tsekkaamassa profiilissa uunituoreen neidin kuvaa!! Tytöllä on TOSI paksu ja erittäin tumman ruskea tukka, ihana!!!

Synnytyksestä jäi loppujen lopuksi ihan hyvä mieli erittäin taitavan ja ymmärtäväisen kätilön ansiosta :heart: Ponnistusvaihe kesti noin 20 minuuttia vajaat, kun vauva oli todellakin LIIAN suuri synnyttää normaalisti. En meinannut saada sitä millään ulos. Luojan kiitos kuitenkaan en revennyt eikä välilihaa leikattu, kun vauvan pää pikkasen näkyi, niin kätilö laittoi kätensä SINNE ja laittoi toisen käden vauvan leuan alle ja toisen pään taakse. Näin hän venytteli samalla alapäätäni ja teki "tilaa" vauvan syntyä ja auttoi mua synnyttämään suuren vauvan. Tämän takia väliliha antoi hyvin periksi, huh.

Napanuora oli erittäin lyhyt, vain 45 cm. Se jouduttiin välittömästi jo leikkaamaan ennenkuin vauvasta oli muuta kuin pää ulkona. Oli kiertynyt pienen kaulanympäri. Tämän takia vauva oli syntyessään hieman valkoinen, varsinkin käsistään, mutta mahtavan parkaisun päästi ja multa ja mieheltä tuli itku!! Luojan kiitos kaikki meni hyvin kaikista peloista huolimatta.

2 pvää ennen synnytystä olin voinut erittäin pahoin, oksetti koko ajan, oli hiki, kauhea väsy ja mitään ei jaksanut tehdä. Samoin tuli 1-2 päivänä ennemmin vaaleanpunaista limaa. Mä sanoinkin ukolle, että yöllä tulee lähtö ja se ei uskonut, kun oon ennenkin niin sanonut. MUTTA noilla oireilla se lähtö siitä viimein tulikin!!!

Tällä hetkellä toinen tissinpää on rikki ja verellä. Siitä joudun maidot pumppailemaan ja toinen on toistaiseksi käyttökunnossa, heh. Lisämaitoa menee ihan älyttömät määrät vielä tissittelyjen päätteeksi, vaihdellen noin 30 ml-60 ml. Se johtuu varmasti vauvan suuresta koosta, että vaatii enemmän ruokaa.

Kaikki lapset on ottaneet vauvan hyvin vastaan. 2,7 vuotia tyttö innoissaan kantaa mulle tuttipulloa ja muutenkin auttaa vauvan kanssa. 5 v tyttö ja 6 v tyttö ei aivan yhtä lailla ole vauvasta kiinnostuneet, mutta on hyväksyneet kuitenkin sen perheeseemme. Tässä sitä vauva-arkea aloitellaan taas ja odotellaan koska yöt lähtisi paremmin luistamaan. Toki vaavi nukkuu sellaista 3-4 tunnin pätkää ja sen jälkeen syö ja nukkuu vaihtelevasti 2-3 tuntia.

Tatjana80 ja pikkuprinsessa 5 pvä
 
Onnea Kotiäiti32 ja syksyinenhaave :flower:

Eipäs sitten lähdetykään mihinkään vielä :D
Olokin on taas oikein hyvä. Tosin oon nukkunu melkein koko päivän

Toivottavasti Hannele ja Bonus pääsette kohta hakemaan pikkuisianne

Jabballe pajon voimia :hug:

Tatjana tosi söpö tyttö
 
Onnea kaikille nyyttinsä kotiin saaneille :flower: !
Ihania vauvapäivityksiä, mapsu, Tatjana80 ja äiti lpr!!!

Täällä myöskin yksi jakautumaton
:wave: , joskin kovasti jakaantumishaluinen :attn: ensikertalainen. Alkuviikkoiset supistusyöt olivat vain jotain pientä lämmittelyä... tosin viime yön ja tän päivän, aina pissalla käytyä, huomaan että pissaamisen jälkeen lorottelee jotain...olisko limaa, vaiko jopa vettä..? Vetistä on kyllä, mutta ku tulee tuollain vähissä erissä, ei oikein uskalla toivoa liikoja. Hulahtais kerralla kunnolla mieluummin... niin, ja voihan kuiteski olla tosiaan sitä limaa vaan, joten en elättele sen suurempia toiveita tuosta merkistä nyt...

Henkinen kypsyys on tosiaan saavuttanut päätepysäkkinsä, olisin NIIIIIIIN valmis, samoin mies. Soittelee useita kertoja työpäivän aikana ja kyselee vointeja... pikkusella vaan taitaa olla turhan lämmintä ja mukavaa tuolla ahtaassa kopissaan :LOL: , ja pakkohan se on yrittää ajatella, että hyväksihän se siellä viime tinkaan viihtyminen sille vaan on...
täällä on ollu AIVAN kaikki valmista vauvan tuloa varten jo viikkoja. Päivät kuluu leffoja katellessa, kävelylenkkejä tehdessä ja miestä töistä kotiin ootellessa...niin, pitäisi yrittää nauttia näistä viimeisistä omista hetkistä, tiedän... mutta ku on niin HÄTÄHOUSU ja malttamaton luonne... :ashamed:

Kellään muuten tietoa, yhäkö naistenklinikalla on kovin ruuhkaisaa?

Noo, joka tapauksessa tässä viikot käyvät vähiin, jos yritetään positiivisia olla, niin totuushan se on, että meillä kaikilla vihonviimosillakin on vauva sylissä n. kolmen viikon sisällä...
Tsemppiä kaikille odottaville mammoille ja vielä kerran isot onnittelu
:hug: jo synnyttäneille!

Elo-onni + "Jyry Yrmy" 39+2 (39+6)
 
Otin tuossa parin tunnin tirsat ja ei mitään, mutta pystyssä ollessa alkaa juilimaan niin vietävästi alamahaa ja jalkoja, että synnytystä täällä enteillään, saa nähdä kauanko vielä vie. Limaa tulee oikein urakalla, nyt kun sitä viimein tulee.
Kätilö totesikin meidän polilta lähtiessä, että huomenna se varmaan syntyy, kun ollaan käynnistysaika sovittu maanantaiksi, niin kuulemma usein tapahtuu. No saa syntyä huomenna ihan rauhassa, ei haittaa mua yhtään.

Mahakin on alkanut hieman toimimaan, kun on tässä viikon verran toiminut todella heikosti.

shihtzu 41+5 (toivossa on hyvä elää)
 
Heippa!
Täällä edelleen yhdessä kasassa... Tänään oon ollu ihan huippu ahkera, imuroin, leivoin ja maalasi, sain muutamat lupaavat supparit aikaan, mut siihen se sit lopahti :/ Nyt taas alko jomotteleen kun käytiin vähä ajelulla... jos sitä vielä koittais tänään maalata ja leikata nurmikon, josko sitten minäkin pääsisin synnyttään tässä viikonlopun aikana *toiveajattelua*

Alkaa oleen niin tympee olo jo että voi huhhuh! päivän vasta menny yli, mutta silti ottaa päähän! :headwall:

Pakko kai se on mennä jotain tekeen...

Nii juu ja onnea vauvautuneille :flower: Ja :hug: sitä tarvitseville!

Heitsu&Papu taas kerran...
 
Heippa! Tässä pikainen synnytyskertomus, lukekoon ken jaksaa.:D Synnytyksen kesto n. 8,5h.

Perjantaina 15.8. lähdimme aikaisin aamulla täältä kotoa Ouluun päin alunperin sillä tarkoituksella että mies menee suorittamaan työkeikkansa ja minä siskoni luokse, ja sit iltapäivällä oisimme lähteneet shoppailee... Noh. Yöllä alkoi säännölliset kipeät supistukset klo 2 (tullut epäsäännöllisinä klo 22:sta saakka), valvoin siinä.. sit lähdin suihkuun, jonka aikana alkoi limatulppa irrota.. Miestä sitten herättelee ja soittelemaan Oyssiin mitä tehdään. Pyysivät käymään näytillä kun oli meno Oulun suuntaan. Siellä käytiin, sormelle auki ja kanavaa puolisenttiä jäljellä. Vielä pistivät odottelemaan siskoni luokse kunnon suppareita....Mies jätti väliin töihin menon, ja päivän mittaan tuli tasaiseen suppareita. Klo 15 lähdimme kaupungille, jossa alkoi tulla jo kipeämpiä supistuksia 3-5min välein. Pärjäsin kuitenkin hyvin vielä, ja kävelimme kaksi tuntia, ja sitten klo 17 Oyssiin taas näytille. Käyrällä näkyi supparit voimakkaina ja niitä tuli tiheään.. Kätilö sitten puolen tunnin käyrällä olon jälkeen teki sisätutkimuksen, ja ilme oli näkemisen arvoinen: olin jo 5-6cm auki, eikä supparit olleet lainkaan sietämättömiä vielä! Siitä sitten saliin, kiikkustuoliin ja lueskelemaan lehtiä, kuuma kääre selässä. Supparit alkoi mennä kivuliaammaksi, ja tuntua entistä enemmän selässä ja reisissä, mutta myös alamahalla. Siinä sitten jonkun ajan päästä (n. klo 20) sänkyyn ja ilokaasua hörppimään, mies hieromaan alaselkää supparin tullessa. Sitten puoli yhdeksän jälkeen annettiin pcb, joka lievensi kipuja puolentunnin verran. Sitten klo 21.40 anestesialääkäri paikalle ja spinaalia kehiin. Puudutteen laitto oli hirveä kokemus, pelkäsin mielettömästi että liikahdan ja kaikki menee pilalle..tärisin ja vikisin silmät kiinni, mutta sitten onneksi puudutteen laitto oli ohi. Se alkoi tepsiä tosi nopeasti ja vei kivut ihanasti mennessään! Klo 21.55 kohdunsuu täysin auki, klo 22.30 katetrointi ja kalvot puhki.Ponnistelemaan alettiin 23.05, ja aktiivinen ponnistusvaihe kesti 11min. Kello 23.26 syntyi maailmaan ihanaihana poika, jolla kokoa 47cm ja 2880, pipo 34,5cm. Ponnistusvaiheessa tunsin vain kun vauvan päässä ollut pinni alkoi painaa ihooni todella ikävän tuntoisesti. :/ Kaikenkaikkiaan ihana synnytys, suht kivuton ja voisin ottaa melkeempä heti uusiksi!! Ei tarvinnu kertaakaan huutaa, karjua, kirota tai itkeä, joten eiköhän siitä jotain voi päätellä synnytyksen laadusta ;) Repeämiä tuli minimaalisesti, enkä ole ollut juurikaan kipeänä.

Eetu-poika alkoi kuitenkin la-su välisenä yönä 1,5vuorokauden ikäisenä pulautella vihreää limaa, ja hänet vietiin osastolle 64. Siellä aloitettiin antibiootit, koska kyseessä oli synnytyskanavasta tullut tulehdus. Keskiviikkona saimme siirron osastolle 51, jotta minä pystyin olemaan pojan kanssa yötkin. Siellä olimme perjantaihin saakka, elikkä eilen kotiuduimme. Laitoimme heti kotiin päästyämme Eetulle kestovaipan, eikä kertiksiä ole tarvinut ainakaan toistaiseksi enää käyttää.:) Mies on onneksi yhtä paljon mukana kestoilussa kuin itsekin olen joten se helpottaa paljon..:) Imetys onnistuu jotenkuten, mutta lypsän myös ja pääsääntöisesti mies on pojan pulloruokkija.:D

Hmm tässä näin pikaiseen kuulumiset, täytyy paremmalla ajalla kirjoitella lisää.:)

Upp3 ja Eetu 8vrk
 
Iltaa!!

Ihana rauha maassa, mies läx kaverin luokse iltaa istumaan, hommas poitsun mummolaan hoitoon ja nyt oon neitin kaa kahellee kotona ja hän niin kiltisti nukkuu

Kerää varmaan voimia ens yötä varten, että jaksaa taas syödä tunnin välein . Nyt on kyllä eilisestä asti melkeen syöny tunnin välein, että kaipa se tasottelee tota maidon määrää, eikö niitä ns. tiheen imun aikoja oo just sillon tällön..?? tai jotain muistan joskus lukeneen..

jännä ku kaikki menee ihan rutiinilla, mutta kuitenkin on niiku ensikertalainen joka asiassa.. ja niinhän tietty oonkin hänen kanssa ensikertalainen!!

Turvotuksista miulla on ihan pullat jalat, mitkään kengät ei mahu jalkaan :D

Siivousvimma joku vanhan kansan juttu varmaan taas, mutta sanotaan että ennen synnytystä äiti alkaa siivoomaan hulluna!!! ja mie en siivonnu koko raskauden aikana ku ihan väkisin, ja sit lauantaina 16.8 siivosin kotona innoissaan ja touhusin muutenkin, ni vauvahan synty 17.8. että miulla piti tuo paikkansa :D . Tarkotuksella en siis alkanu huhkimaan vaan tuli innostus siivota!!

nyt nauttimaan rauhasta, ku neiti viel nukkuu!!

Äiti lpr ja neiti nimetön 6vrk
 
Sone
Klo 12.12 syntyi tyttö ja rv 39+3! Oli hidas ja kivulias taas avautuminen, 13h! Ponnistus kivuton ja nopea 9min! 3080g, 50cm ja pipo 34cm. Illalla meni vedet 19.30 ja aamulla auki vasta 2cm klo.08.00! Sitten kolmessa tunnissa aukes täysiin lukemiin ja äärettömän helposti tuli ulos. Vauva reagoi huonosti alussa, sillä oli stressitila, koska minulla oli tulehdus päällä ja kuumetta ja vaikka mitä. Vesien menon jälkeen synnytys eteni niin hitaasti että tulehus kerkes nousta kohtuun ja alkoi vaikuttaa vauvaan. Tulehusarvot oli koholla vauvallakin, joten seurailtiin niitä. Just tultiin kotiin.

Oli kivuliaampi synnytys kun ekasta ja pitemmäks merkattiin. Mutta tääkin teki tuloaan jo useemman päivän kotosalla. Mut kyllä se oli sen arvosta ja jäi tosi hyvä mieli kokemuksesta. Valvominen ja kuume tosin vaikeutti synnytystä ja pahenti kipujakin. Suihku ja vyöhyketerapiapisteiden käsittely lievitti kuitenkin aika hyvin. Epiduraalin otin aamulla ja sen jälkeen vasta alkoi paikat aueta kun sain levättyä noin tunnin sen vaikutuksessa. Repeämiä ei tullut ja voin aika hyvin nyt, vaikka aamulla oli vähän vielä lämpöä. metys on lähtenyt käyntiin ihna hyvin ja vauva on rauhallinen ja tyytyväinen ollut tähän mennessä :)

Onnea kaikille muillekkin vauvautuneille ja jaksamista odottajille! Myöhemmin lisää!!

Sone ja Iita 2vrk
 
Jabba :hug: Muista tosiaa ,että me täällä olemme sinua aina tukemassa. Tänne voit hyvin purkaa pahaa oloa. Ja jos maanantai odottaminen tuntuu kaukaiselle niin hakeudu ihmeessä päivystykseen. Rohkeutta ja jaksuja paljon!!!

TiituKoo ,upp3 Kotiäiti, syksyinen haave ja Sone... Paljon Onnea pienokaisista :heart: :flower:

Minäkin täällä pikkutytön kanssa kaksin kotona. Mies ja esikko lähtivät ajelulle. Vauva nukkuu vielä ,mutta varmaan pian taas herää syömään. Onkin pari päivää syönnyt tosi paljon. Varmaan tilaa lisää ruokaa tisuista. Maitoa tulee hyvin, vaikka rinnat ei le läheskään niin pinkeet ,kuin oli esikolta. Jotenkin maito erityy nyt tasaisemmin. Luotan kyllä sen riittävyyten ,kun vauva on tyytyväinen ja kasvaa hyvin. Myös pisua ja kakkia tulee hyvin.

Huomenna pitäisi palata sorvin ääreen eli työt kutsuu. Kolme tuntia kylläkin vain ,mutta vähän ahdistaa. Tiedän ,että iskä pärjää tyttöjen kanssa ,mutta itselle voi tulla ikävä. Onneksi mun työt tosiaa 50 m päässä kotoa ,joten tosi hädän tullen vauva voi tisuttelemaan kentän laidalle :) .

Taitaapi vauva heräillä ,joten sitä sylittämään, tisuttaan ja ihasteleen :)
-Poni ja vauva tasan 2 viikkoa
 
Suurensuuret onnittelut:

Syksyinen Haave :flower:
Kotiäiti32 :flower:
Tiitukoo :flower:
Sone :flower:

Tatjanalla ja Äiti Lpr:lla ihania vauvakuvia :heart:

Jabballe kovasti jaksamisia :hug: kuten täällä muut on sanonutkin niin olet ottanut jo askeleen eteenpäin kun puhut asiasta, etkä pidä ikäviä tunteita sisälläsi. Sulla oli varmasti kovasti stressiä vauvan syntymisen suhteen, ja nyt kun olette turvallisesti kumpikin kotona stressi laukesi ja jostain syystä aiheutti pahan olon.. siihen sitten vielä nämä ihanat naistenhormonit kaupanpäälliseksi.

Suuret kiitokset synnytystarinoista! Niitä on niin mukava lukea kun jokaisella on kuitenkin jotain positiivista sanottaaa ollut kyseisestä koitoksesta :D

Kun ei tämä muksu näytä haluavan tulla ulos, niin ajattelinpa nyt sitten kokeilla käänteispsykologiaa kun ei muut keinot näytä tepsivän: joten ei mennä sitten synnyttämään, pysykööt tuolla masussa, kun kerta siellä näyttää niin hyvin viihtyvän. Oonhan mä tämän pallomahan kanssa kerennyt jo sinuiksi tulla näiden kuukausien aikana :LOL:

Triinu ja itsepäinen pikkukaveri 40+2 :heart:
 
Onnea TiituKoo prinssistä ja Sone prinsessasta!! :heart: :heart:

Mukavaa, kun ootte jaksanu moni kirjottaa synnytyskertomuksia. Niitä on tosi kiva lukea, kun kaikilla on ollu vielä niin erilaisia nuo. =)

Koitan lisätä profiiliin kuvan meijän prinsessasta.
 
ohhoh, onpas wauwat lisineet : ONNEA! :flower: :flower:

täällä ei taida kohta enää pyöriä minun lisäks ketään.. noh, perästä tullaan, ties waikka millon, wiime yö alko antaan jo wähä winkkiä ja äskettäin tuli semmonen harj.suppari että paine tuntu peppuun asti ihan kiwasti! wai liekö johtunu ku käytiin leikkipuistossa ja sieltä tullessa pari kiwaa kunnon jyrkkää ylämäkeä.. äiti jäi wiimoseks kipittämään niitä mäkiä kun isukki ja jopa tuo meidän 2wuotias mennä rykelsiwät nopeemmin ku mie! :D noh, jospa ens yön sais nukkua hywin.... pyyyyydän....... oli niin masis ja wäsy tää päiwä kun meni niin huonosti wiime yö, mutta kyllä teki poikaa kun pääs ulkona käymään pitkän sateisen wiikon jälkeen, jos sitä wielä tästä suihkuun suuntais.... :wave:
 
rouses Ei hätää, mä oon kanssa varmaan viimesiä ketä täällä roikkuu :LOL:

Täällä touhuttu kovasti koko päivä, supisteli aamupäivällä, supisteli iltapäivällä ja nyt vaan vähän jomottelee. Jtn valunu pöksyihin välillä, liekö limaa, valkkaria vai lapsivettä... :x vai kaikkia niitä :LOL:
No mutta nyt kuitenkin saunaan ja mielenkiinnolla odotellaan aiheuttiko tän päivän touhuilut mitään väsymystä kummempaa :LOL:

Nii ja onnea taas nyytin saaneille!

Öitä! nimim. kateellinen ja kärsimätön Heitsu...
 
Onnea, onnea vauvan saaneille!!!!

Jabba: mulla on kans ollut jonkinasteista masennusta jonkin aikaa synnytyksien jälkeen, mutta itse olen aina huomannut, että hormonien lisäksi suuri vaikutus on sillä, jos ei saa tarpeeksi nukkua. Voi tuntua, että uni riittää, mutta psyyke voikin siitä kärsiä. Jos mahdollista, yritä saada haettua apua, että saisit levetä univelkoja pois. Tuntemuksesi ei ole vieraita, tuollaisia moni saattaa kokea synnytyksen jälkeen, tärkeintä tietysti nyt on, että saat heti apua, eikä siitä tule jatkuvaa vain ohimenevä masennustila.

OMAAN NAPAAN...on se olo niin outo todella. Suorastaan sairas. Ihan tönttörönttö ja paha olo. Tällaista mulla on ollut ennenkin juuri synnytyksiä edeltäneinä päivinä. En uskois, että kauan enää joudun odottelemaan ;)
 
Täällä edelleen.
Ei tämä päivä sitten vielä tuonut meille vaavia tullessaan.

Rouses Et oo yksin roikkumassa!

Onnea taas uusille äideille ja pikkuisille!

Olo on ollut koko päivän vähän pahoinvointinen. Ehkä johtuu siitä, että en ole nukkunut päikkäreitä ;) Pääkin on sen oloinen että särkeekö vai ei. Ei varsinaisesti. Ja sitten kun vielä kyttää noita mahdollisia raskausmyrkytyksen oireita, niin kohta ei enää tiedä mikä oire todellinen, mikä ei. Blah.

Suppareita on tänään tullut silloin sun tällöin. About kerran tunnissa yksi kivuton. Eiks sillä jo vois lähtee synnärille kyseleen, että joko??? :LOL:
Selittäis vaan, että kun kerran toinen on tulossa, niin eikö hyvissä ajoin pitäis tulla... eh eh eh.
Nooo, jos sais vaikka yöllä nukuttua taas hyvin. Justiin miehen kanssa tuossa juteltiin, että kivempihan se ois aamusta (hyvin) nukutun yön jälkeen lähteä synnyttämään kuin illalla. Esikosta lähdettiin siinä klo 22 maissa illalla ja syntyi seuraavana aamuna 11.15, joten aika pitkä valvomisrupeamahan tuli otettua, kun ensin koko päivä ja sitten yö perään.

Nyt supistaa! Jee! Tuntuu tuolla alamahassa kova paineen tunne, mutta ei varsinaisesti satu. Lisää näitä!

Hmm... vieläköhän söis jotain vai siirtyiskö telkun ääreen vai meniskö nukkumaan... Ei pysty päättämään!

Hannnele
 
Onnittelut vauvautuneille! Joka kerran kun ehdin tänne kurkkimaan, niin on tullut useita elovauvoja lisää, ihanaa!

Ja kiitos onnitteluista ja TODELLA PALJON SUPISTELUJA KAIKILLE VIELÄ JAKAUTUMATTOMILLE!

Joko olette kaikki selvillä nimistä? Meillä on yöpöydällä nimikirjoja, mutta vielä ollaan epävarmoja. Ristiäiset olis neljän viikon kuluttua, on siis vielä aikaa...

Story ja rinsessa 13vrk
 
Pari päivää olen ollu poissa koneelta ja viestiä on tullut niin että ei meinaa taas perässä pysyä, muistio pitäis olla, jotta kaikille muistais kommentoida.

Mieki sit uskaltauduin istumaan koneelle. On tullut istuttua parille päivälle ihan kiitettävästi. Eilen tosiaan ajelin Rovaniemelle ja matka meni joutuisasti. Päätin, että pysähdyn jos/kun tuntuu kurjalta... niinpä tämä mamma körötteli koko matkan yhteen soittoon rovaniemelle asti,,, perillä murkinoin itseni, hyppäsin bussiin ja tein keskustaan treffit autokauppiaan kanssa, joka haki mut Wetterille, jossa minua odotti meän uusvanha auto... kun sain avaimet käteen niin suunnistin ensimmäiselle kirpparille vauvanvaatteita katteleen. Tänään sit reippaasti nousin aamulla ja istuin klo9-15 kirjallisuuden luennolla... että semmoista,,,, peppu, lonkat ja selkä vähän hellänä, mutta muuten ei tunnu missään.

Joten rouses, vaikka laskettu aika meillä sattui samaan, niin kyllä se taidan mie jäädä tänne sit yksikseni roikkumaan. Sen takia kirjoittelenkin myös tuolla syyskuisten pinossa.

Ensviikolla koko viikonloppu luentoja... ja laskettu aika ois lauantaina... näyttää kyllä siltä, että tämä mamma saa opiskella ihan rauhassa, ei taida olla möykyllä kiirusta ulos yksiöstään

Jaksuja vaivoista kärsiville Taivaannasta ja Möykky, tasan 39
 

Yhteistyössä