<3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

Onpa Epalla tosiaan jo aivan ihana massu! :) Wau, oon ihan kade!

Leeniliini: Ai sulle tuli jo doppleri. :) Mä varmaan saan omani huomenna tai ylihuomenna. Ja pakko heti mullakin testata, vaikka tuskin mitään kuuluu! :D
 
Sanlelle voimahali!
Manna8: Onpa teillä ollut hurja tunteiden vuoristorata! Toivottavasti pikkunen pysyy mukana maaliin asti!
Vaihteeksi pystyasennossa.. On tää hurjaa kyytiä. Mikään ei oikeastaan edelleenkään pysy sisällä ja paino tippunut 5 kg. Huippaa ja väsyttää ihan järkysti. Onneksi sain vähän huilitaukoa töistä, sillä meidän kuopus sairastui vesirokkoon ja ollaan nyt sitten hyvällä omallatunnolla pötkötelty.. Mies auttaa minkä ehtii, käy kaupassa, ruokkii tytöt, siivoaa.. On se ihana, vaikka huomaan että sitäkin saattaa vähän ottaa pattiin kun vamo vaan oksentaa ja nukkuu. Minkäs tälle nyt kuitenkaan voi. Kun yritän lähteä liikkeellekin alkaa ihan kamala kuvotus. Ruokakaupassa käyminen on sula mahdottomuus, pelkkä ruokakuvien ja mainosten näkeminenkin saa aikaan pahoinvointia/yrjön. Jeps,meille ei siis tasan varmasti tule enää neljättä lasta, etenkn kun nämä kaikki raskaudet on menneet ihan samalla kaavalla. Nyt tuntuu kyllä väsymyksen puolesta pahimmalta. Tytöille täytyi myös kertoa ja tipuset olivat niin onnessaan! Varmistavat nyt joka päivä monta kertaa, että onhan vauva varmasti masussa ja silittelevät mahaa.. sweet! Reilun viikon päästä oliskin sitten ultra ja ehkä sitten omaa päätä auttais kun näkis pikku-kullan..

Tuplista No meillehän sellasia ei ole tulossa, mutta sillon kun kuopus syntyi ja esikoinen oli 2v10 kk niin oli kyllä helppo kulkea, kun ei esikoisenkaan tarvinnut raahustaa paksussa haalarissa hangessa ja sitä paitsi hän oli tavattoman ylpeä saadessaan istua siskonsa vieressä. Meil tais olla Carenan double swingit joiden kanssa oli yllättävän ketterää kulkea. Vauvalla oli siis vaunukoppa niissä rattaissa.

tyttö/poika Kahden tytön jälkeen minäkin toivon vaan niin kovasti vielä tyttöä. Ehän pojassakaan mitään vkaa ole, mä en osaa vaan kuvitella sitä tänne prinsessahörhötysmaailmaan :D
Ollaan kyllä menossa sitten myöhemmin 4D ultraan..

Ja mikä masu Epa88:lla onkaan! Mulla vaan roikkuu vanhat raskauskilot.. Ja ne uudetkin huolella hankitut :whistle:

Nojanda ja Pieni 7+4 :heart:
 
Heippa.

Manna8:lle peukut pystyssä!!

Kävin tänään ekan neuvolan ja sit ne jopa ultras, kun tuota laskettua aikaa on ollut niin vaikee määrittää, kun menkkoja ei edellisen synnytyksen jälkeen ollut vielä alkanut. Syke näkyi ja vauvanalku oli kasvanut hyvin. Vastasi viikkoja 9+3, joten saapa nähdä, mille kuukaudelle mut sitten lopulta pitäs sijoittaa..Nyt LA on kuitenkin 1.11.2011 ja rakenneyltrassa sitä tarkennetaan, jos on tarvis. :)

Onneksi kaikki on hyvin.

-F
 
Tuplarattaista:en ole ikinä moisia tarvinnut vaikka kovasti niistä haaveillut(heh, sanoinko jo, että olen vaunuhullu? )
Vaikka kahdella ensimmäisellä ikäeroa vain 1v9kk, niin vanhemmalle riitti emmaljungan sisaristuin ja tykkäsi myös seistä tavarakorin päällä kuomuun tuettuna tai oikeastaan kuomun sisällä.

Sukupuolesta:meillä vanhin on poika,
joka on ollut koliikkia mukaan lukematta kaikista helpoin ja rauhallisin lapsi.
Tytöt on niin draamaa, vinkuvänkyjä ja äkkipikaisia,
että olisin kuvitellut mieheni toivovan ehdottomasti poikaa.
Mutta hän toissapäivänä yllätti ja olikin sitä mieltä, että ehkä tyttö olisi toiveissa.
Itselleni on oikeasti ihan kumpi vaan, en ole vielä oikein ajatellut niin pitkälle...
haluan vaan vauvan :heart:

Trallaa:Mulla on tämä alku mennyt aikamoista vuoristorataa, hetkittäin pelottaa ja ahdistaa koko vauva-ajatus ja sitten taas toisena hetkenä olen ihan innoissani. Ne ahdistavat hetket on todella inhottavia ja koen syyllisyyttä, että miksi tunnen niin :(

Nyt on ihan hyvä olo, olen saanut levätä ja kerätä voimia.
Kotidopplerikin tuli postissa tänään, pääsee sitten kuuntelemaan sydänääniä ja ensimmäisiä mammavaatteita odotellaan postissa tulevaksi, ku pakko oli saada!:whistle:
 
Hei,
Tänään kävin varhaisultrassa ja siellä näkyi pikkuinen "möykky" kellä sydän sykki :)

Olin illan töissä ja viimeisellä tauollani kävin vessassa ja huomasin vuotavani :O tuli siis verta. Housuihin asti ei ollut tullut, mutta kumminkin! Loppuilta menikin yksin panikoidessa (kenellekkään en ole töissä kertonut)
Päästyäni kotiin soitin päivystykseen ja siellä lääkäri sanoi, että tässä vaiheessa hän ei ainakaan huolestuisi koska ultraus on tehty alakutta ja on saattanut ärsyttää paikkoja!
Kuinka mä voin muka olla murehtimatta ?????!!! en kuinkaan!!!!
Verta pitäisi tulla kuulemma aikalailla, että se olisi keskenmeno..
Apua! Täälläkin osa näköjään vuotaa, että kai se on ihan "normaalia" mutta tämä on silti niiiiin kamalaa!!
Tänään sain sieltä ultrasta kuvankin mukaan :)
Näin kiva päivä meni ihan plörinäksi kun piti tuota verta alata vuotamaan!
Kipeä en ole ja sama huono olo on edelleenkin mitä tässä jo melkein pari viikkoa on ollutkin.
Ei sitä verta siis paljon tullut ja nyt ei ollenkaan...
Anteeksi jos toistelen itseäni :(

Täällä jotku puhui parisuhteen hoitamisesta.. täällä taloudessa taidetaan pistää portit kiinni ja unohdetaan sekstailut jos kerran verta tulee ultraamisen takiakin ! paljonko sitä sitten seksin jälkeen tulee :O ??
 
Huomenta! Kylläpä taas oli sekava yö, unet muuttuneet aivan ihmeellisiksi ja herääkin ihan ihme aikoihin : /

Manna8 ollut rankkaa eilen :( :hug:

Ja Epa_88 maha on aika iso jo :D

Olen myös kuvaillut mahaa ja on kyllä ihan selvä pallo jo, viikko sitten oli vielä aika samanlainen kuin Epalle, nyt ylempää turvotus hävinnyt ja alamahalla kunnon kumpu. Kun saisi aikaiseksi siirtää koneelle niin voisi itsekin pian uskaltaa kuvan laittaa :p

Leeniliini ja Diinu puhuivat kotidopplereista. Mistä tilasitte ja millaiset? Aijon myös moisen ostaa mutten ole vielä uskaltanut kun viikkoja niin vähän :D Tekeekö sellaisella mitään missä ei ole näyttöä?

Parisuhteen hoitamisesta.. Tällä hetkellä jäänyt hellyydenosoitukset vähälle mun kamalan olon takia. Tai meidän hellyyttä on nyt se että mies tuo mulle äkkiä vesilasin kun juoksen vessaan, tosi romanttista aikaa siis :LOL: Ensi kuussa mennään minun vanhempien luokse, jos sitten hyvä olo niin varmaan enemmän voidaan keskittyä suhteeseen. Koirat äidin luokse ja itse leffaan :p Hieman huono omatunto kun jäänyt miehen kanssa mukava oleskelu nyt vähemmälle, mutta onhan meillä toisaalta aikaa vielä :)

Ja huomenna ultra :heart: Saa nähdä miten neuvolassa sujuu tämän pahoinvoinnin kanssa :x Parin päivän aikana laihtunut pari kiloa, mikään muu ei pysy sisällä kuin omenat ja niillä ei mahaa saa kovinkaan täyteen :kieh: Tunteet myllää entistä enemmän, varmaan osittain nälänkin johdosta ja tekisi vain mieli itkeä ja nukkua : / Menisipä nyt nopeasti tämä aika..

rv 9+1
 
Tiukutus: Tilasin dopplerini huuto.netistä. Hintaa sille tuli 50€, mutta se on aivan uusi, sellainen angelsounds, sininen, maksaa nettikaupasta 85€. Kyllä varmasti näytöttömälläkin jotain tekee jos meinaat vasta myöhemmin hankkia. Tosiaan näillä viikoilla minulla ei kyllä pienen sykettä kuulunut, mutta näki että laite sen kuitenkin tunnisti kun tuli sykeluvut ruutuun. Myöhemmin äänen varmasti kuulee selkeästi, eikä näyttöä tarvitse kuin jos ei halua itse yrittää laskeskella sykenopeutta.

Kamala yö takana |O Selkää särkee aivan älyttömästi, enkä kyllä oikein ymmärrä että miksi. Särky on samanlaista "syvällä olevaa" kuin silloin kun oli munuaistulehdus =( Vein eilen pissanäytteet, ihan neuvolarutiineihin kuuluen, labraan, joten eiköhän se siellä huomata jos joku tulehdus on. Mitenköhän sitä tänään pystyy istumaan töissä kun tekee niin hiton kipiää.
 
Iikks mulla on ultra tänään, jännittää ihan kauheasti :eek: Toivottavasti kaikki on hyvin masussa :heart: Ei enää montaa tuntia :)

tyttö/poika kysymykseen Aluksi toivoin poikaa, koska mulla on jo 15- vuotiaasta asti ollut pojalle nimi valmiina. Siis ei se ole ainut syy miksi poikaa toivoin, mutta kuitenkin. Nyt tällä hetkellä mulla on sellanen olo, että haluisin tytön, mutta toisaalta haluisin nyt pojankin eli ihan sama :LOL:

Mulla on tän raskauden aikana tullut hirveä himo teehen :--D Nytkin pakko mennä keittämään kupillinen.. Ennen en juonut koskaan :D

rv 7+3
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on sellainen Angelsound jossa ei ole näyttöä.
Huusin huuto.netistä 8eurolla, kuulokkeista oli piuha melkein poikki,
mutta kotona ihan samankaltaiset kuulokkeet niin toimivat siihen.
Muuten ihan uudenveroisen oloinen laite, vielä en kyllä ole edes testannu...siinä lukee,
että vkolta 16 alkaen, mutta testaan kyllä aiemminkin :)

Olen yrittänyt saada viikon verran kiinni meidän neuvolantätiä, muttei vastaa soittopyyntöihin eikä puhelimeen :/ Ärsyttävää x 100!!

Hyde79+ Hyss 5+4
 
Viimeksi muokattu:
Smaria ei varmasti ollut vaarallista tuo vuoto. Ultraus ärsyttää limakalvoja ja vuoto tuli varmasti sieltä. Jos ei edes pikkareihin vuotanut ja loppui samantien, niin ei huolta. Kamalastihan nuo silti aina säikäyttää.

nojandalle ja muille erityisen pahoinvoiville kovasti voimia, toivottavasti kohta loppuu :hug:

).( täällä vuodellaan edelleen, mutta vähemmän kuin eilen ja erityisesti toissayönä. no, se olikin niin rajua vuotoa, että olin satavarma keskenmenosta. kunpa ei enää ainakaan ihan niin kamalaa tarvitsisi tässä raskaudessa kokea. vuodon rauhoittumisesta huolimatta on aivan kamala pelko ja huoli koko ajan :( keskenmenon peikko on ajatuksissa ihan jatkuvasti ja veskireissuista on muodostunut jännitysnäytelmä, että kuinka paljon vuotoa tällä kertaa. olen myös melko varma, että isompiakin vuotoja tässä tullaan vielä näkemään, toivottavasti pikku sissimme vaan selviäisi vielä niistäkin!

kiitokset kaikille jotka olette mua kannustaneet tässä. jos me päästään tästä pidemmälle, niin enköhän mäkin sitten pääse paremmin mukaan kommentointiin ja jutteluun muistakin asioista kuin tästä vuodosta :( esikoista odottaessa olin oikein aktiivinen kirjoittelija ja sain tältä palstalta monta ystävää, joiden kanssa edelleenkin nähdään, vaikka "vauvat" jo 2v :heart:

tänään onkin esikoisen 2v-syntymäpäivä :heart: onneksi siirsimme varsinaiset juhlat vkl:un, sillä eilen minusta ei olisi kyllä ollut siivoamaan ja leipomaan. saa nähdä onko vkl:nakaan, mutta ainakin äitini ja siskoni tulevat sitten avuksi, niin saadaan ehkä synttärit kunnialla juhlittua :)

onnea myös kaikille iloisia ultrakuulumisia saaneille, ihana kun viikot vierii eteenpäin ja tulee lisää hyviä uutisia :)

t. manna8 + murunen 6+0 :heart: (päästiinpä sitten tällekin viikolle)
 
Ultrassa käyty ja masussa on kaikki hyvin :heart: Pikku papu on 11mm pitkä ja pienet käsien ja jalkojen alut näkyi :'') awww <3 Saatiin kuvakin mukaan :heart: Nyt täytyy sanoo, et on kyllä helpottunut olo, että sydän sykki jne ! Tosi onnellinen oon kyllä nyt :) LA olis ultran mukaan 15.11. ja viikkoja 7+1, mutta pysyn toistaiseksi tossa vanhassa LA:ssa ja viikoissa :)
 
Hei!

Tänään oli ensimmäinen neuvola ja ultra. Kaikki toistaiseksi hyvin.
Ultran mukaan viikkoja 7+2. Ja laskettuaika on 11.11.
Edessä on verikokeissa käynti ja jossakin vaiheessa tulee kutsu nt ultraan.
Neuvolassa ei sanottu mitään lievästä ylipainostani. Painoindexi on 28..Hyvä mieli jäi tästä käynnistä.

Trallaa 7+2 (11.11.11)
 
eka neuvola takana miehelle sielä varmaan enemmän tietoo tuli kun mun ekasta raskaudesta on niin vähän aikaa ja sillon ei ollut mies mukana mutta joo pissa oli ok hb oli 114 mulle hyvä koska mulla on anemia huomenna on eka ultra ei ole mikään varhais ultra mutta ekan raskauden takia sain ajan jo nyt varailtiin me sit np-ultrakin joka on sit ens kuussa huomenna lisää jos ja kun kaikki on ok ultrassa
 
Heikun keikun, nyt "jo" sain taas aikaiseksi ittekkin kirjotella, enkä lukea vaan. :)

Kaikille, joilla suru-uutisia, pelkoa ja huolta :hug: :( ja voimia.

Epan massu on kyllä mahtava! Itsellä on tuota ylipainoa ja sitä myöten ylimääräistä vatsaa niin paljon, että vauvamahan ilmestymiseen lienee vielä aikaa. :kieh: Ensimmäistä kertaa elämässä ihan tosissaan sylettää nuo kilot! Vaikka onhan niistä tasaisin väliajoin koitettu päästä eroon. Nyt olen myöskin aivan varma, että neuvolassa tulee sanomista. Vieläköhän ois turvallista pudottaa vaan muutama kilo.. Ens viikolla eka neuvola. :)

Mun lasketun voi laittaa vaikka 15.11. , katotaan sitten mitä joskus aikanaan ultrassa sanovat. :) Oireisto on edelleen tosi vähäistä. :O Tosin, niin on ollut mun äidinkin kohdalla. Olen kierukkalapsi ja raskaus on huomattu/arvattu vasta puolen vuoden jälkeen kun liikkeet on alkaneet tuntumaan kiistatta. Äidilläni siis myöskin ollut reilusti ylipainoa, onneksi paaaaaljon reilummin kun mulla. Väsyttää ja nälättää, huono olo yllättää jos on liian kauan syömättä. Työmotivaatiota ei ole sitten ollenkaan, mutta sitä ei kai voi laittaa raskauden piikkiin... :D Ainiin ja itku ja kiukku ovat uskomattoman herkässä, että oikeen itseään välillä ärsyttää.

Hammassärystänikin pääsin ja hammaslääkäri varmisti, ettei mitään juuritulehdusta ole. Röntgenit sanoi, että voi ottaa sitten joskus ensi vuonna kun vauvalta ehtii. :)

Sukupuolesta täällä oli keskustelua. Ihan samahan se on, mutta mies toivoo ensimmäiseksi poikaa. Mulle ei ole mitään väliä ja odotan vaan kovasti tervettä vauvaa. :) Näillä hormoneilla sain jo kohtauksen aikaiseksi tästä pojan toivomisesta, kun mies sattui ilmaisemaan asian mun mielestä jotenkin karusti.. :D Ihan ei ymmärtänyt mistä se kiukku ja itku tuli ja miksi väitin ettei tyttö kelpaisi hänelle, keskustelun jälkeen molemmat tyytyväisiä. Sama se kumpi tulee, kovasti odotetaan. Haluatteko te tietää sukupuolen etukäteen?
 
Pikaisesti tulin vain kertomaan, että varhaisultrassa käyty. Pieni papu siellä kohdussa uiskenteli ja sydän sykki vimmatusti.=) Vastasi viikkoja päivälleen. Muutama kuvakin saatiin kotiin viemisiksi. Lääkäri sanoi, että nyt kun näillä viikoilla on elävä sikiö kohdusta löydetty, niin keskenmenon riski on enää n. 2-3%. Huomenna sitten eka neuvola. Tuo ultra maksoi Helsingin keskustassa kelakorvauksen jälkeen tasan 70 €. Ja siihen siis kuului myös gynekologinen tutkimus. Ihmeellistä miten nuo hinnat vaihtelevat niin kovasti.

Nyt rupean kahlaamaan läpi viikon kirjoituksia. Ei pitäisi näköjään käydä matkoilla, kun sillä aikaa tänne tulee sivukaupalla tekstiä. Kommentoin siis myöhemmin....:wave:

Alice ja Väinö 7+6
 
Viimeksi muokattu:
Manna8 Voimia paljon ja toivotaan, että kyytiläinen matkassa pysyy:| Tuli verenvuoto sitten mistä syystä tahansa..Kyselit myös paljonko varhaisultra maksaa pk seudulla. Ite kävin tällä viikolla Mehiläisessä varhaisultrassa ja minulle jäi maksettavaksi 100e.

Trallaa ja hyde79 Juu hormonit heittelee täälläkin. Mies juuri sano, etten voi enää kattoo draama elokuvia, kun itken ihan vääränä niissä. Joskus myös mulle tulee ahdistus siitä, että oon raskaana, onneks ne yleensä kestää n.2min, mutta kyllä aina pohdin miksi tunnen ahdistusta, vaikka puoli vuotta vauvaa yritettiinkin ja se on niin toivottu=) Kai ne hormoonit!

Kysyttiin parisuhteesta Meillä siinä mielessä vielä helppoa, että esikoista odottelen. Sovittiin miehen kanssa että nyt seuraavat 8kk, käydään ulkona syömässä, leffassa ja ulkomailla niin paljon kun mahdollista, jotta sitten pärjätään vähän aikaa ilmankin viihdykettä.

Kysyttiin poika/tyttö-haaveista?Minä haaveilen tytöstä ja mies pojasta, joten saas nähä sitten ultrassa kumpi tulee. Mutta haaveissa ensisijaisesti terve vauva!

ON: varhaisultrassa käytiin ja vastasi viikkoja 6+4, joten omista laskuista olen päivän pidemmällä.LA siis pysyi 19.11.11. Sydän sykki ja yksi alkio sieltä löytyi(onneksi). Olen nähnyt unta, että ootan kolmosia, joten näin aluksi yksi riittää..Yökötys on kova:x Aamulla syön yhtä leipää puoli tuntia, mutta jo luonaalla on syönti hiemaan nopeampaa. Aina ruokaillessa yökötys lisääntyy. Oksentaa ei ole tarvinnut kuin kerran. Jäin tänään töistä saikulle, sillä hirvee flunssa sekä yökötys ei ole hyvä yhdistelmä, joten oon ainakin loppuviikon kotona.

pikkuinen 6+5
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Nyt on tosi moni käyny ultrassa ja eka neuvolassa! Ihanaa lukea että kaikki on menny hyvin :)

Tyttö/poika-asiaan: Ite ehkä toivoisin pikkusen enempi tyttöä ja mies haluaa pojan jostai voi opettaa tulevan jalkapallolilijan :D Nii-i tää on esikoinen niin eiköhän se monesti ookki näi että äiti toivoo tyttöä ja isi poikaa , loppujen lopuksi ku asiaa mietin tarkemmin, ei mulle nyt nii väliä olis vaikka sieltä poikaki tulla tupsahtais, pääasia että sieltä terve vauva joskus syntyy :heart:

Parisuhteen hoito: ollaan aika paljon miehen kanssa yhessä, ja saadaan viettää aikaa kahestaan kyllä yllin kyllin vielä toistaseksi, että ihan arjessakin pystytään pitään yllä "liekkiä" ku on kuitenki huumoria ja "erilaista" tekemistä, ettei touhua aina niitä samoja rutiinin omasia asioita, vaan vaikkapa lähtee leffaan/ulkoileen ja tekee erilaisia asioita yhessä.. Mun kaveri sano jotenki tosi osuvasti eilen ( hänki odottaa viimisimmillään) että nyt teillä on miehen kanssa 7kk aikaa olla keskenään, ottakaa siitä kaikki irti. Sen jälkeen vähään aikaan ei nii vaa ollakkaan kahestaa jatehä mitä huvittaa :) jäin miettimään tuota ja heti teki mieli alkaa suunnittelelmaan kaikkea "spesiaalia" ;)

Ite en oo vielä ehtiny ottaa masukuvia, mutta nyt pitäs kyllä alkaa jo ottaan jos meinaa saaha sen ekan kuvan sitte, mihin voi alkaa vertaan niitä mahankasvukuvia... nimittäi on sellaset turvotukset iltaisin päällä, että ei taija sitä ekaa normaali kuvaa kohta enää ees saaha, jos tuo turvotus jatkuu :D

Alice81 Tuo sun lääkärin kommentti kyllä oli ihanan positiivinen :) Antaa varmuutta lisää ettei tarvi kokoajan pelätä.. Vaikka voihan toki mitä vaan sattua mutta vähenee riski kuitenki mitä pitemmälle päässään :)

Karoliina rv 8+1
 
Me halutaan tietää sit kun mahdollista, että kumpi tulossa. Ihan vaan siks koska ei maltettais olla selvittämättä :)

Mä en oo ehtiny miettiä kumman haluaisin, mut kuinmyös toivon vaan että lapsi on terve. Mies toivoo joltain osin tyttöä, se ajatteli että se lellis siitä sellasen isintytön. Mutta eiköhän pojastakin tulis isinpoika :) Ja siis kyllähän äitikin lellis piloille, oli kumpi hyvänsä.

Nyt on ollu vähän tök tök oloo, puhun kuulemma kun humalainen kun ei väsyneistä sanoista saa selvää :D Ja huippaa ja öllöttää. Ei kuitenkaan okseta vaan on sellanen öklöolo että ihan kun ois syöny jotain rasvasta vaikkei ees ole.

Sori jos esitän tyhmän kysymyksen, mut tehdäänkö se varhaisultra sisäkautta? Vai mahan päältä?

Valitettavaa jos tollasta verenvuotoo esiintyy, toivon parasta kaikille ja että pikkuiset pysyy kyydissä sitkeesti vaan :)
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista, Finja, Smaria, kumikvatti, Trallaa, Alice81 ja HelenaM! :heart: Toivottavasti en unohtanut ketään. :) Ihanaa, että noin moni kävi ultrassa ja kaikki sai hyviä uutisia.

Minäkin sain tänään dopplerini. Taitaa olla juurikin samanlainen kuin Leeniliinillä. Ainakin kuvauksen perusteella ja huutiksesta minäkin huusin. Hintaa 55e (verkkokaupassa 85e) ja ihan uusi kapistus. :) Pitihän sitä tietty heti kokeilla, mut eipä kuulunu vielä sydänääniä. Geelinä käytin liukkaria ja hyvin pelasi. Mulla on siis tommonen, mutta huutiksesta huudettu --> Angelsounds doppler JPD-100B kotidoppler +U-geeli - Angelsound Doppler | Raskauskeiju.fi Tiukutus kyseli että tekeekö semmoisella dopplerilla mitään missä ei ole näyttöä. Varmasti tekee, kuuleehan siitäkin äänet. Mut itse halusin nimenomaan semmoisen missä on näyttö ja näkee sykkeen. Tuossa dopplerissa on myös kiva kun ei oo niitä kuulokkeita niin saa mieskin kuulla sydänäänet samalla. :)

Pian voisi tehdä jo uuden pinonkin meille kun kuukausi vaihtuu. :) No, jos huomenna.

Tänään on kyllä ollut väsy olo. |O Päikkärit piti nukkua, tai oikeestaan nukahdin väkisin sohvalle. Muuta erikoista ei tänne tänään.

Diinu & Pipana 9+0 :heart:
 
Olette kyllä saanut hyvään hintaan dopplerit :)

ja onnea kaikille ultrassa käyneille hyvistä uutisista! :)

Taas unohdin kaikki mistä juteltu, ei muisti toimi enää yhtään :headwall: No, jos huomenna lukisi uusiksi kaikki viestit kun nyt ei mikään tunnu menevän kalloon :p
Saas nähdä saako sitä nukuttua kun aamulla neuvola+ultra. Ei olekaan pitkään aikaan mikään jännittänyt näin kovasti, mahassa tuhat perhosta ja sydän hakkaa hirvittävän kovaa, iik :xmas:

rv 9+1
 
Heimoi

Joskus aikapäiviä sitten kirjoittelin, aina olen kyllä lukenut mutta olen tällainen taustalla huhuilija :)

manna8 Meillä nyt myös ainokaisemme synttärit, huomenna kylläkin :) Ollaan varmaan siis toissavuoden puolella samoilla palstoilla pyöritty. Olin silloinkin kyllä hyvin vähäsanainen. Olikos teillä poika siis esikko? meillähän on tytön viikari.

Voi kun teil on tosiaan nuo hienot uudemmat dopplerit, mulla tosiaan se vanha Angelsounds. Täytyy tunnustaa että koitin myös jo sillä kuunnella mutta turha toivohan se, mies pyöritteli päätään :whistle:

Tytön jälkeen poika ois toiveissa, mut ei hullumpi ajatus ole tytölle tyttökaverikaan, eli niin tai näin - on ihanaa saada vauva! Itselläkin suunnilleen samanlaisella ikäerolla sisko mitä näille muksuille tulee, ihanahan se on!
Meillekin oli edellinenkin yllätys tyttö, kaikki oli niin varmoja pojasta (nämä vanhan kansan merkit) eikä meinattu selvittää sukupuolta näillä näkymin tästäkään.

Parisuhde... meillä on aika hiljaista ollut tuon tytön syntymän jälkeen millään hellyysektorilla, käytiin jo tuossa vuosi sitten eron partaalla mutta onnellisesti yhdessä taas. Tänään kaupungilla käytiin kahdestaan niin sekin tuntui jo hyvältä ja luksukselta kun sai rauhassa käsikädessä kävellä kaupassa :D Leffaliput on kaapissa, ehkä sitä joskus....

IHANIA ULTRAUUTISIA TÄYNNÄNSÄ!
Ja voi manna8! kyllä on säikyttänyt! toivotaan, toivotaan täällä sun puolesta! Enkä usko että syytä huoleen.

Ultra minullakin huomenna, kakat housuissa olen menossa. Kolmessa samanlaisessa tilanteessa olemme saaneet huonoja uutisia....HRRRR Mieliala kuitenkin korkealla ja uskoa on viimeiseen asti!

Heti sitten doppleri-ihmiset kertomaan jos jotain kuuluu, sykettä olikin kyllä jo näkynyt. Onse ihana laite!

Uuna 7+4
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä