<3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

Joo täälläkin jo tuntunut potkuja mut ei tuo mies ole vielä tuntenut tai no eipä tuo ole pahemmin edes kokeillut... meillä on tytölle jo nimet katotaan onko etu nimi pysyvä vielä rinsessan syntymän jälkeenkin ;) kokeillaanpas uudestaan niitä kuvia laitan linkillä jos joku haluu katsella Aijaa.com - 17+0 - 8124078.jpg jätässä on linkit prinsessasta Aijaa.com - rv 20+1 painoo 310g - 8228250.jpg Aijaa.com - rv 20+1 painoo 310g - 8228252.jpg Aijaa.com - rv 20+1 painoo 310g - 8228253.jpg
 
Täälläkin tänä aamuna mies yritti tunnustella kun kaveri potki niin että itse tunsin masun päälle jo potkut ihan hyvin. Taitaa vaan miehen kämmen olla ei-niin-herkkä-tuntoaistinen kun se ei tuntenut vaikka kaveri potkas suoraan iskän käteen. :heart: Mä silti nautin kun tuntuu kunnon liikettä. :)

Meidän perheen juhannus meni vähän mönkään kun rakkaan isosiskoni taistelu elämästä päättyi varhain juhannusaatto aamuna. :'( taistelu oli pitkä ja loppu oli odotettavissa jo monta päivää mutta kun se viimein tuli, oli se melko musertava isku silti. Isäni toistaa minulle koko ajan etten saa ressata liikaa että vaavi pysyisi mukana mutta itsensä hillitseminen tälläisessä tilanteessa on niin kovin vaikeeta. Onneksi on edelleen tuo doppleri niin vaikka liikkeitä ei tuntuisi niin saa tarkistaa että onhan pieni vielä sentään hengissä. raskasta aikaa, kuinkahan tästä selvitään? Hautajaisia odotan kauhulla monestakin syystä. Tuo 2,5v äitintyttötaapero ei helpota kauheesti tilannetta kun tiedän sen menevän siihen että neiti huutaa naama punaisena kappelissa kun kuuluu kovalla musiikkia ja tunnelma on melkoisen outo hänelle ja päälle itkevä äiti niin jepa jee. Ei taida rusinat eikä herkutkaan kovin pitkään auttaa. Mukaan hänet kuitenkin otetaan koska oli siskoni kummityttö ja koen että on parempi antaa päätös asialle myös hänelle tällä tavoin.

tä ja sissi rv 18+1 (miten musta tuntuu että noi viikot ei vaan mee eteenpäin! :D )
 
IlonaVonD, toivottavasti ;D Jospa tämä vauva olis tyttö. Tyttöä toivon ja myönnän että oon pettnyt varmasti jos onkin poika- olisi se yksi tyttö niin kiva saada kun tuskin enää lapsia tämän jälkeen teen :) mutta jos on poika niin onhan tässä taas aikaa asiaa sulatella ja saada se pojan saamisen tunne omaksi, olishan se oiva jatko veljessarjaan toki.

Meillä on ollu kiva juhannus- aattona leikkikentällä viihdyttiin, käytiin mm juhannuskokkokin katsomassa kirkolla! Tänään olimme kummitätini mökillä ja huomenna mattopyykille toiselle mökille. Sitten alkaa arki. Ja enää reilu viikko siis rakenneultraan, jee!
 
Ja toiveikasäiti, otan osaa suruusi <3

Biana, mullon ollu supistuksia jonka takia kohdunkaulaa on tällä hetkellä jäljellä n 2cm.. on vielä kiinni onneksi. Mut jotain hyvää tästäkin, kaupungin puolesta kantaavat kai mun muuttolaatikot ja huonekalut :D koska itse en saa mitän tehdä. Tosin yhden ravireissun heitän ensi viikolla vielä, kesän aikana niitä useampikin minne lähen avuksi.
 
Osanottoni suruusi Toiveikasäiti:hug:

Olettapas monet ottaneet masukuvia. Minä en ole viellä ottanut yhden yhtäkään vaikka esikoisella oli näillä viikoilla ottettu jo monta kuvaa.

(.) Meillä Juhannus on mennyt ihan kotioloissa, mies kun on ollut töissä koko Juhannuksen. No Heinäkuussa on miehellä lomaa ja silloin suunnataan mökille.

Tytti83 ja Toukkis 17+6
 
Noniin, jospa nyt kerkeäisi kirjoittaa taas kunnolla :)

Aivan ihania masuja kaikilla :heart:

Myy-88 luulen että ihan normaalia liitos/kasvukipuja, tai mulla ainakin juurikin nivusissa tuntuu välillä tosi inhottavaa viiltävää kipua, jotka neuvolassa todettiin vaan normaaleiksi liitoskivuiksi. Mutta jos tosiaan tuntuu tosi inhottavalta niin kannattaa soittaa esim. synnärille.

Britney toivottavasti juhannus sujui ilman riitaa :)

Nimet on olleet valmiina jo varmaan melkein vuoden :D Joskus illan tylsinä tunteina miehen kanssa pyöriteltiin nimiä jotka hienoja ja siinä sitten vahingossa löytyi ne nimet jotka vieläkin halutaan antaa :)

Ja Naive onnea hurjasti ja tarrasukkia tuhannesti matkaan :heart:

Hankinnoista vielä.. Äitini oli shoppaillut jotain vauvanvaatteita ja innoissaan keräilee kaikkea tuollaista pientä :D Ja ei haittaa ollenkaan, me asutaan pienellä paikkakunnalla jossa tosi huono valikoima, äiti asuu isossa kaupungissa joten sieltä löytää halpoja hienoja vaatteita helposti :)

toiveikasäiti jaksamisia teille suruun :hug:

ON:
Juhannus meni meilläkin ihan vaan kotona grillaillessa ja koirien kanssa pemutessa. Miestä koitin vähän patistella juhlimaan mutta ei halunnut mennä kun on raukka aivan väsynyt kamalan työ ja asunnon etsimis stressin takia. No, mutta saatiinpahan levätä oikein kunnolla, päätettiin jättää kaikki stressi ja huoli täksi vklopuksi pois ja vaan nauttia toisistamme ja kasvavasta masusta :)

Vauva potkii aivan hurjana, joka pvä potkut vaan vahvistuu ja vahvistuu. Lisäksi ipana on keksinyt sellaisen hauskan asennon, viistottain makaa, käsillä hakkaa navan korkeudelle ja samalla tamppaa jaloilla lantion suuntaan. Tuo on lempiasento silloin kun oon just kaupassa tms. ei oikein pysty kävelemään, jotuu vaan hetken olemaan paikoillaan ja tuuppimaan kaveria vähän muuttamaan asentoa :D

Kauheita "kuumia aaltoja" tulee vähän väliä. Ihan tuosta vaan alkaa hiki virtaamaan kuin mikäkin isoin vesiputous ja menee noin 5min ohi ja tulee melkein kylmä. Taitaa johtua vaan hormoneista? :D

Nyt suihkuun, viidennen kerran tänään. Ihania nämä hikoilukohtaukset..

Tiukutus&Masi 22+4 :heart:
(meniköhän viikot edes oikein, ihan sekaisin nyt noista :S)
 
niinjoo, nimistä.
Mulla on kanssa päätetty nimet. Jotenkin ne napsahti niin kohdilleen.
No sekä tytön ja pojan nimissä on yhdet nimet (molemmille tulis 3 nimeä), joita joudun miettimään lapsen isän suvun vuoksi, jos ei tunnusta isyyttään en viitsi niitä sitten käyttää.. kai ;)

tänään matonpesua, olis 5 isoa mattoa + käytävämatot pestävänä. Toivottavasti ei tuu supistuksia. Tosin ihan painepesurilla hurauttelen niin ei tarvii kyykkiä missään matonpesupisteellä :)
 
toiveikasäiti otan osaa suruun :( :hug:

kiitos kaikille hyvistä ajatuksista :) tälläkertaa ei riittänyt omat eikä muiden hyvät ajatukset. ...

mutta nyt loppu draamailu, eteenpäin on yritettävä. kumpa olisin yhtä vahva kun kikatus ja samaha

muutan kait takaisin synnyinkaupunkiini jossa asuu äitini ja kaikki ystäväni joten luojalle kiitos heistä...täällä minulla ei olisi ketään.

Britney 18+3
 
Viimeksi muokattu:
Voi Britney.. voimia!! :hug: Mutta varmasti teit oikean ratkausun, miehesi ei.. :(
Hienoa että muutat läheistesi lähelle! Muutatko siis kauaskin nykyisestä kodista?

toiveikasäiti Osanotot! :hug:

kikatus Yritä nyt ottaa rauhallisesti. Onneksi vielä on hyvät mahdollisuudet että raskaus kestää täysiaikaiseksi asti =)

Myy-88 Minustakin kuulostaa normaalilta lantionlöystymiskivulta. Mullakin kipuilee ja viiltää vasenta reittä.

Nyt pilkomaan ruokia.. Ihanaa kun tulikin ihan hyvät säät, voi grillata! :p
 
britneylle hali.
Ja en minä ole ollut vahva aina. Enkä ole nytkään. Olen kyllä vuodattanut kyyneleitä litratolkulla, vakka mies on täysi paska. Toivon kuitenkin että vaikka oli mulle väärä mies (hehe, näin 3 lapsen jälkeen totean tämän ;)) niin kuitenkin olisi jatkossakin hyvä isä, edes näille isommille lapsilleen.

Mutta siis, vihaa ja katkeruutta minä tunnen kyllä edelleen aika ajoin. Mutta kuitenkin tässä parin kuukauden aikana olen osannut ajatella myös, että pian voin vapaasti hengittää ja minulla on oma koti lasten kanssa jota rakennan. Samalla rakennan sitten itseni ja sydämeni taas ehjäksi. Ja se onni odottaa jossain, myös meitä pohjasakka :-D yh äitejäkin, ei ehkä vielä ensi viikolla tai ensi vuonna, mutta on se rakkaus vielä jossain, sitten kun oma sydän on sellaiselle avoin.

Aikaa se surutyön työstäminen vaatii ja oma aika meni minulla että löysin taas ilon odotuksesta.
On kai se kiellettyä sanoa, mutta olen minä onnellinen nyt, kun isoin suru on takana, katkeruuskin alkanut kääntyä hiljaiseksi hyväksynnäksi. Ehkä mun ajatuksia on auttanut se, että lasten isällä on toinen nainen ja hän on ollut mulle todella ilkeä ja törkeä... Siis on se sattunut, mutta samalla on vahvistunut olotila siitä, että takaisin en miestä ottaisi ja minulla ja lapsilla on hyvä näinkin.

Tukiverkon koen minäkin tärkeäksi. Täällä pienellä paikkakunnalla asuvat äitini, siskoni. Ja isäni, joka toki ymmärtää ja tukee omalla tavallaan. Ja en koe itseäni huonoksi äidiksi siksi että kävin lastensuojelussa puhumassa tästä kaikesta. Isommille tukiperhe ja saan muuten sitä kautta muuttoapuakin : lasten isä kai auttaisi jos pakottaisin, mutta en halua aukaista hänelle oman, uuden kotimme ovea, se vaatisi tietynlaista luottamusta jne, en tiedä ymmrtääkö teistä kukaan, mutta lasu ymmärsi. Minun ei tarvitse päästää eksää kotiini, vaikka onkin lasteni isä. Osaa noutaa ja palauttaa lapset kotiovelta.

Kamala vuodatus, mutta toivottavasti Britney joskus vielä, kun aikaa menee, voi samaistua siihen olotilaan, että nytkin on ihan hyvä.

edit: ja miehen puhe siitä ettei tapaa lastaan.. noh. Mun lasten isä on tavannu nyt lapsiaan pari kolme kertaa pienen tovin. Mutta uskon että hän tällä pakenee ikävää tilannetta, ja tapaisi lapsiaan taas kunhan me olemme muuttaneet tästä pois jne. asiat helpottaa. Toivon, että näin kävisi sinullakin että mies kuitenki olisi isä lapselleen.
 
Viimeksi muokattu:
heissan!
jussit vietetty,oltiin siis telttailemassa kera ystävän ,jolla 4 lasta ja minulla kaksi.. hyvin meni eikä tuntunut edes rankalta,rankemmalta tuntui taannoinen laivaristeily samalla kokoonpanolla...hassua..
teltassakaan ei tullut kylmä,leirintäalue oli ihan huippiluokkaa ja ruoat tehtiin kodassa nuotissa... tunnelmalista,iltaisin ei tarvinnut unta kauaa odotella vaikka humpat ja karaoket ja karavaanaritt piti aikamoista meteleliä.. oli ihananaa!

Vauva on tullut koko ajan todellisemmaksi ja muistuttaa potkuilla olemassaolostaan usein päivän mittaan.. kolmisen viikkoa rakenneultraan!

tänään vihdoin on pojan hoitosuunnitelman teko psykiatrissessa elokuuksi alkavaksi,tätä on odotettu ja vaikka syksy tuleekin olemaan rankka niin tiedän että se auttaa meidän perhettä tositosi paljon,niin uskon jaksavani käydä läpi 8 viikkoa tutkimuksia ennen vauvan tuloa...

Aurinkokin paistaa,kohta puistoon muksujen kanssa syömään soppaa..

britney nosta sinulle hattua kun uskallat ottaa vaikean askeleen,itsellä meni 6 vuotta lähteä vaikeasta suhteesta ja kadun etten ollut tarpeeksi vahva,mutta olen tajunnut senkin että asioiden täytyi mennä niinkuin meni jotta olsin vahva kaiken sen jälkeen ja osaisin ajatella elämää posittiivisesti...:) ja täytyy kompata kikatusta että olen kyllä onnellisempi kanssa nyt,vaikka pohjamudissa on käyty ja oitkään rämmitty,elämä on tuntunut ylivoimaselta,itselle ainakin nämä pienet on antaneet voimaa niinäkin päivinä kun ei ole oikein jaksanut mitään. Tukiverkosto on todella tärkeä ja pitää uskaltaa hakea apua,minä sain vuodeksi varhaisen tuen tiimin vierelle voimaannuttamaan itseäni ja perheneuvoilasskin olimme melkein kaksi vuotta..joku voisi ajatella että kyttäävät vain,mutta meille se oli kullan arvoista apua,rehellistä kommunikointia,itsensä tarkastelua ymm..:) Voimia! yksi positiivinen asia päivässä antaa jo voimia ja se on löydettävä jokaisesta päivästä..asiat järjestyy omalla painollaan,tiedän,voi olla klisee,mutta kaikkea ei saa kerralla...itsellä mennyt toipumiseen 3 vuotta ja nyt voin sanoa että oli tärkeää käydä se kaikki läpi...meillä lasten isän kanssa asiat ei suju vieläkään hänen narsistisesta luonteestaan johtuen,ja ötitä tehdään lasten hyvinvoinnin eteen koko ajan mutta joka päivä voin huomata että nyt olen onnellinen..:) toivon että sinäkin voit sanoa joku päivä niin..:hug:


EevaN ja Pieni 17+3
 
Onpas tänne tullut paljon tekstiä sitten viime kerran, ei varmaan muista ihan kaikkea kommentoida..

Britney Joo meillä tuo sama synnytysvalmennus keskussairaalalla. Ymmärsin, että saadaan ite valita mikä lauantai mennään, että joka lauantai niitä siellä on.. Muutatko pois Keski-Suomesta? Että pysyykö sulla synnytyssairaala kuitenkin samana? Jos pysyy, niin voihan sitä vaikka samalle lauantaille tähdätä tuonne valmennukseen menoa, jos niitä ei sitten oo mitenkään erikseen määrätty mikä lauantai sinne pitäis mennä.. Tuntuu hienolle, että olet niin vahva että lähdet huonosta suhteesta siitä huolimatta, että lapsi on tulossa. On varmasti oikea ratkaisu. Voimia!! :hug:

Toiveikasäiti Otan osaa suruusi. :hug:

Me ei olla kauheasti vielä nimiämietitty lapselle. Mikäli olisi poika, niin toinen nimi on jo tiedossa, mutta etunimi vielä ihan avoinna. Ja mahdollisesti tytölle yksi nimi tiedossa, tai ainakin ehdotus.. mutta onneksi tässä on vielä jonkin verran aikaa pähkäillä, tai ainakin nyt vielä tuntuu siltä että sitä aikaa on..

Täällä olisi huomenna neuvola ja torstaina se kauan odotettu rakenneultra. Kuukausi sitten tuntui siltä, että tuo ultra ei tuu koskaan kun oli niin pitkä aika. Nyt täytyy laittaa monta herätyskelloa soimaan torstai aamuna, etten ainakaan pommiin nuku, kun se on ihan aamusta.. Aateltiin ottaa selvää sukupuolesta, mikäli masuasukki haluaa paljastaa itseänsä sen verran..

Ihania masukuvia teillä. Itse en ole ottanut vielä ensimmäistäkään kuvaa masusta. Ajattelin, että voisi huomisesta alkaen alkaa ottaa aina kerran viikossa. Niistä varmaan itsekin sitten huomaa paremmin mahan kasvamisen ja voi sitten raskauden loppu vaiheessa ihastella kuinka pieni maha joskus pienemmillä viikoilla ollut.. :)

Varmaan nyt jäi monta juttua sanomatta, mitä ajattelin teidän juttuja lueskellessa.. Mutta nyt voisi lähteä käymään vähän ulkosalla kun näyttää aurinkokin niin komeesti paistavan
 
nostetaanhan ketjua :)

mulla on kamala fobia hammaslääkäristä. no tänään kävi paikkuuttaa lohjennen hampaan ja pitää yrittää saada koko suukin kuntoon nyt ennen beben syntymää... toivottavasti ehdin.
Se on ihan kamalaa kun hiki vaan puskee pintaan jne.. mutta selvisin :) nyt vaan paha olo niinkuin mulle aina tulee puuduteaineista.

Huomenna LOPULTAKIN puoliväli.
Ja rakenneultra vaan lähestyy, jo maanantaina :).
 
Britneylle voimia tulevaisuuteen ja nykyhetkeen. Ratkaisusi oli varmasti oikea. Lapsellekkin on paljon parempi kasvaa yhden vanhemman kanssa kuin kahden riitaisan.

Toiveikasäidille
jaksamista surussa. :hug:

Nyt on niitä tyttölupauksiakin alkanut sitten tippumaan ja kaikkien ultrakuulumiset on onneksi ollut hyviä.

Oma napa voi paksusti. Nyt on painokin alkanut kasvaa kohinalla. Rapiat viisi kiloa jo tullut ja vasta 19 viikko menossa. Oma jaksaminen menee taas alas kuin lehmän häntä. Lenkkejä ei jaksa enää ollenkaan samanlaista tahtia kuin ennen ja mieluummin jätänkin koiran lenkityksen odottamaan isännän kotiin paluuta kuin lähden lykkimään rattaita tonne hiekkatielle. Vatsa ilmoittaa varsin kärkkäästi kun tahti käy liian kovaksi. Hieman välillä mietityttää toi kohdunsuun tilanne mutta tarttee varmaan kiltisti odottaa sitä rakenneultraa mikä on vasta kolmen viikon päästä. Miten musta tuntuu ettei se tule lähemmäs ollenkaan :(

Kauheesti tekis mieli kotia laittaa mutta puuhakas 1-vuotias pitää huolen siitä ettei juurikaan mitään pysty tekemään. Päiväuniaikana en jaksa touhuta vaan se on pyhitetty oleiluun ja täällä roikkumiseen :)

Siisu ja Kusti & Kosti 18+1
 
toiveikasäiti paljon jaksamisia suruun ja osanotot!!! :hug:

britney paljon jaksamisia sinullekin ja onneksi pääset muuttamaan lähelle perhettä ja ystäviä.

öö..kenelleköhän muille piti kommentoida..oli tullut niin paljon tekstiä. onnea kaikille rakenneultrassa käyneille. Paljon on vieläkin tullut poikalupauksia..saas nähdä miten itselleni käy huomenna. Tänään vasta kotiuduttiin mökiltä. Mukavaa oli ja pienimies jäi sinne vielä yhdeksi yöksi. Tulee huomena sitten vaarin kyydillä kotiin meidän ultran jälkeen :)
Mulla on vointi tosi hyvä, paitsi että nyt on alkanut vähän selkään ottamaan :( toipe ei kovin pahaksi menis...Nyt ulos aurinkoon.. =)

Anzu ja pallerot rv 19+4
 
Hei!

Jaksamista kaikille, joilla nyt ongelmia ja surua.

Rakenneultra oli tänään ja kaikki näytti olevan ok. Painoa oli 330g, ja sillä painollaan pienin tämä meidän neljäs.
Sukuopuolta ei kysytty.

Trallaa 20+4 poikaolo
 
Onnea hyvistä kuulumisista ultrassa käyneille! :)

Britneylle voimia :hug: Varmasti teit oikean ratkaisun niin sinun itsesi kuin lapsenkin kannalta. Toivottavasti mieskin vielä hetken mietittyään haluaa lapsen kanssa olla tekemisissä.

ON:
Tänne on ilmestynyt selkeä linea negra :D Jonkin aikaa olen katsonut että näenköhän vaan harhoja mutta ei voi kyllä enää erehtyä.
Vauva potkii hurjana ja kiukuttelee doppleria kohtaan jos kehtaa HÄNEN ylhäisyytensä yksiötä moisella kapistuksella runnoa :') Heti kun saa sykkeen hyvin kuulumaan alkaa pyörimään ja hyörimään ja hakeutuu dopplerin alle niin että saapotkittua suoraan anturiin. Aika öh "kivan" kuuloista kun potkasee kovaa siihen, meinaa kuulo lähteä :D Kovasti kokoajan touhuaa tuolla, asentoa vaihtelee varmaan 5min välein. Aina kerkeän hieman huokaista että no huh, viimein rauhottui niin eiköhän sama möykkä ala heti. Tulee kunnon menijä :D
Kauheat helteet taas, tuntuu että kuolema tulee :/ Mihinkään kesävaatteisiin ei oikein mahdu ja oikeastaan ainoa hyvä vaate on tunika+legginssit. Pitäisi varmaan vaateostoksille mennä jahka saisi aikaiseksi :whistle: En ole ikinä tykännyt yhtään shoppailusta, mieluummin aina tilaan vaatteet netistä. Mutta nyt varmaan pakko mennä ihan kauppaan asti jotta tulee sopivia vaatteita. Yäk, voin jo kuvitella sen ihmismassan ja kauhean sovittamisen ja hiki lentää ja äää en halua!! :D Mieskin on melkein innokkaampi shoppailija kuin minä :')
Asunnonhaku stressi taas päällänsä.. Opiskelen vielä elokuun ajan, asuntohaku liitteeksi tarvitsisin uuden voimassaolevan opiskelutodistuksen kun edellisessä vanha arvioitu valmistumisaika. Mutta jee jee, koulu on kiinni enkä tiedä milloin aukeaa ja asunnonhaku vaan myöhästyy ja hiukset tippuu päästä kun alkaa tuntua että lokakuu kerkeää tulla ennenkuin meillä on asuntoa uudelta paikkakunnalta.. Ollaan tosiaan muuttamassa 400km päähän ja haluan nyt vaan jo pois täältä :(
Nyt pakko vielä siivota vähän, huomenna haemme luultavasti pinnasängyn :) Ihanaa saada jotain vauvatavaraa<3

Tiukutus&Masi 23+0 :heart:
 
Pitkästä aikaa!

Täällä juhannus meni mukavasti mökillä ja rakenneultra on ensi maanantaina,jännittää! Potkut vahvistuu ja näkyy ja tuntuu. Raskaana oleminen on nyt ihanaa!
Ainoa huoli täällä on kivuliaat supistukset joita on tullut välillä liian kovan rehkimisen jälkeen, täytyy ottaa rennommin. Se vain on välillä niin vaikeaa kun jaksaisi vaikka mitä ja on vaikea aavistaa mistä alkaa sitten supistelu..

Voimia Britney ja Toiveikasäiti!

Joku kyseli verenpaineita ja painoa. Paino on nyt 59-60kg ja pituutta 163cm. Ennen raskautta tätä elopainoa oli 56-57kg.
Verenpaineet taas tässä raskaudessa 105/65 ja 112/62. Viimeksi yläpaineet huiteli välillä 90 puolella ja alapaineet oli alle 60. Toisinaan huippaa niin perkeleesti!!

En nyt muista mistä muusta on ollut puhetta..hmm.

Mandi ja kirppu 19+2
 
Heippa!
Paino Painoin vajaa 51kiloa sillon ensimmäisessä neuvolassa viikoilla 7. Eilen oli neuvola ja painoa tullut tuosta painosta 1,5kiloa lisää, eli ei mitenkään kovin huimasti..

Mukavasti kuului sydän pamppailevan, 140-145 välillä. Ja vähän osoitti mieltään potkimalla, kun silleen aletaan häntä kiusaamaan dopplerilla. Nyt sitten vaan kovasti odotellaan huomista rakenneultraa ja toivotaan, ettei siellä tuu ilmi mitään ei-toivottua.

Tuli sitten eilen varattua lentoliput Tanskaan, että pääsis vähän reilun kuukauden päästä pienelle lomalle. Onkos täällä vielä muita jotka meinaa lentokoneeseen raskauden aikana? Ei tuo raskaus kyllä tunnu olevan este lentämiselle muuta kuin ehkä sitten ihan lopussa, tai sitten aletaan vaatimaan lääkärintodistuksia..
 
Brut...minä lensin poikaa odottaessa floridaan viikolla 32-34...hyvin meni,vaikka istuminen olikin puuduttavaa,mutta onhan se puuduttavaa normaalistikin 10-15 h lennolla..:) oli lääkärinlupa mukana,mutta eis itä kyselty kertaakaan,se onkin hyvä olla vakuutusta varten se lupa,koksa jos jotain sattuukin isommilla viikoila,voi olla että vakuutuksesta aletaan kenkkuilemaan..

liittykääpäs liberokerhoon,sieltä saa mukavia vaippanäytteitä ja lahjoja..ainakin esikoisen odottajille voi olla tosi mukava juttu..:)

kävin eilen vaa'alla...:x 11kiloa pamahtanut raskauden alusta...ei ihme että jalkoja särkee. kunpa tää hidastuisi tai tasaantuisi...

nyt puistoon lasten kanssa..

EevaN ja Pieni 17+5
 
No nyt niitä tyttölupauksiakin alkaa tulla!
Onnea Leeniliini!

Ja onnittelut muillekin rakenneultrassa käyneille! Ihanaa kun ei ole tään ketjuun tullut ikäviä uutisia! =)

Britney Eikö lääkäri rastittanut neuvolakorttiin kohdunkaulasta mitään?
Varmasti hyvä aloittaa uusi oma elämä vähän kauenpanan vanhoista kuvioista =) Vaihtuuko sulla synnäri?

Liberokerhossa ollaan. Pisteitäkin on se maksimi muttei siellä ole ollut mitään kivaa tilattavaa.. Tosin en ole nyt vähään aikaan käynyt katsomassa.

Huuh, vaikuttaako helle muihin? Itse olen ihan väsynyt enkä aamullakaan oikeen meinannut jaksaa ulkona olla. Nyt sitten ollaankin loppupäivä sisällä. Taitaa nuo säteilyarvot olla tänään aikas korkeat. Minä huono äiti laitoin DVD:n pyörimään lapsille :ashamed:

(.) Lantion löystymiskivut ovat vähentyneet ja iskias lähtenyt. Onkohan kohtu noussut painamasta jotakin hermoja?
Potkuja tuntuu nyt joka päivä ja varsinkin kun olisi itse käymässä nukkumaan. Viime yönäin kun heräsin hetkeksi, johan alkoi potkiminen :D
Huimaus on myös vähän vähentynyt.
Jiihaa.. ehkä tästä nyt alkaa se ihana keskiraskaus :saint:

Vielä vajaa 3 viikkoa ultraan. Tuntuu niin pitkältä ajalta!!

Voikaa hyvin!!

Biana ja Lahja-Armas 18+2
 
Heippa...rakenneultra takana...ja POIKIA ovat molemmat. Ihan saman kokoisia olivat ja kaikki oli kunnossa. ELi meidän perheeseen kuuluu sitten kolme poikaa, mies ja uroskoira ja minä yksin tyttönä..apuvaaaaaaa :D
 

Yhteistyössä