<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

katso liitettä 12012The Esikoisesta Haaveilevat SU 23.1.2011



AnniMu................kp 75/32.............................yk 2
Tryffe..................kp 52/35-37........................yk ?
Angela88.............kp 46/24-38........................yk 0/1



Epa_88.................kp 39/30............................yk 3
iloksi.....................kp 39/31-33.......................yv 4,5
pöppinen...............kp 34/28-30.......................yk 2
Skooby.................kp 32/28-31.......................yk 3



PikkuHöttiäinen.......kp 28/?............................yk 1
Lilli88.....................kp 25/?............................yk 2
sinnamon...............kp 25/?............................yk 1
Puna-Musta............kp 24/26-28.....................yv 1,5
Äipäksi91...............kp 22/29..........................yk 7
jonna_82...............kp 22/29-32.....................yk 8
Gabrielle................kp 21/32...........................yk 5



AnniSofia...............kp 17/30...........................yk 5
BlueNote................kp 17/?.............................yk 5
tiksutin..................kp 17/28-30......................yk 4
mimmu1984...........kp 13/31-38......................yk 8
Chiba.....................kp 10/30-35......................yk 9
niiskuneiti90...........kp 10/26-31......................yk 3



Ansku83...............kp 9/30-40?.......................yk 2
Ella83...................kp 8/31-57.........................yk 3
Mikella...................kp 8/30-32........................yk 2
t84.......................kp 8/26-28........................yv 2
Jomi......................kp 7/30-32........................yk 6
tiuhti_...................kp 6/25-28........................yk 4
Mirwu....................kp 6/28.............................yk 2
iseeyou.................kp 6/25-29........................yk 6
soleigh
Karoliina87
Uuve
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
 
Hieno pino on, kiitos taas, Gabrielle! :) Olis muuten varmaan helpompaa, jos nyt vielä kaikki laittas tähän uuteen pinoon ikänsä, niin sun ei tarvitsis tuolta vanhasta niitä kaivella? Mulle voi laittaa siis iäksi 24 vuotta.
 
Kiva, uusi pino! :)

Ikää löytyy täältä 22.

Nyt on kp 18 menossa ja eilen löydetty ovisplussa! :heart: Eilen oli myös oviskivut nukkumaan käydessä, joten arvelen oviksen olleen eilen. Toivottavasti nyt tärppää! :D ÄÄH, pari viikkoa pitäisi taas vaan odotella.. :kieh:
 
Kiitos Gabrielle uuden pinon väsäämisestä :) oot uudistanutkin listaa, tosi kivan näköinen! piristävä ja keväinen :) ja mulla oli sitä ikää 21 vuotta, niin ei tarvii sit lähtee kaivelee tuolta vanhasta sitä!

Gabrielle voih :( toivotaan nyt kummiski et se ovis tulis sieltä, millä testeillä testaat?

t84 ihanaa kuulla sinusta pitkästä aikaa! mä todella toivon että kaikki kääntyy vielä parhain päin! olen pahoillani etten osaa oikein muuta sanoa, koska en osaa yhtään kuvitella miltä sinusta tuntuu! meinaan omat pettymykseni ovat varmasti paljon pienempiä kuin sinun, mutta mä uskon, että joskus se aurinko risukasaankin paistaa :heart: ja mitä tuohon katkeruuteen tulee, minusta olet oikeutettu olemaan vihainen ja katkera! turhaan niitä tunteita häpeät!

tiksutin hienoa että bongasit oviksen :p toivottavasti tuli hyödynnettyä ;)

mun piti kirjoittaa vaikka ja mitä, muttakun en muista enää kun ne on tuolla vanhassa pinossa :ashamed: eli sanonkin näin, tsemppiä tytöt loppukiertoon ja oviksen bongaukseen! :heart:

ON en edes olisi tiennyt ilman listaa mikä KP on menossa, eli tänään KP7 :) nyt oon ihan äimänä, mulla on tissit niin saakelin kipeät! en älyä, tissiliivitkin on vaikea laittaa tai ottaa pois ja nukkuminen on hankalaa.. kai multa menkat alkaa uudestaa kohta :O tai sit tää liittyy jotenki tohon kemialliseen :confused: tai ovikseen? ei mulla kyllä oviksen aikaan ole tissit kipeät, nännit vaan oviksen jälkeen! ja nää kipeäytyy päivä päivältä enemmän..
 
Jee, isot kiitokset Gabriellelle! Mä oon 24 :)

tiksutin, kovasti tärppionnea! :heart: Siitä se piinaava jakso taas alkaa! :D Mä jänskätän täällä teidän muiden puolesta ku ei itellä oo vielä jänskätykset lähimaillakaan.
 
Jomi Kiitos, loistava idea, helpottaa tosi paljon! Piti vielä sun edelliseen viestiin kommentoida että ei tietenkään lynkata sua vaikka kävisit harvemmin! Kyllä sen ymmärtää ihan hyvin että välillä vaan loppuu huumori tän homman kanssa ja haluaa yrittää ajatella kaikkea muuta. Eikä se onnistu kauheen hyvin täällä pyörimällä...

tiksutin Paljon onnea oviksen hyödyntämiseen!! :) Me jännäillään sit yhdessä parin viikon päästä...

Omaan napaan kuuluu nyt hyvää, ovisplussa bongattu digillä eilen illalla, liuskalla tänä aamuna. Liekö jonna_82 sun tsempitykset auttanu, kiitos!! Aika myöhään tuli eli taitaa taas kierrot pidentyä mut pääasia että tuli! Toivotaan ettei tarvis tän kierron jälkeen murehtia niiden pituuksista!! Alan tänään lisäileen noita ikiä jos vaan peiton heilutukselta ehdin! :$
 
Gabrielle Tosi nätti uusi pini, kiitokset! Mä täytän siis ens kuussa 23. Onnea oviksen bongauksesta! Nyt vaan peitot heilumaan! ;)

Tiksutin Onnea ovisplussasta!

Omaan napaan ei kuulu muuta kuin jännittämistä! En jaksais oottaa, että testejä pääsen tekeen. Viime kierto oli 34 päivää, joten jos tämä kierto on yhtä pitkä, niin vielä täytyis malttaa odotella testailuja..Plääh! No alampas kouluhommiin niin jos aika hurahtais nopeempaa..
 
Mie loikkaan jälleen mukaan. Miullakin voi laittaa iäksi sen 24v, ei tarvi sitten heti päivitellä kun kuitenki täytän pian.

Nyt on kp 20/?, oikeen ole saanut vielä selkoa että mikä se pituus on, heittelee vieläkin muutamalla päivällä. Nyt ajotettiin pupuilut suunnilleen oikeaan aikaan ja nyt sitte odotellaan ja tutkaillaan.
Eka aamu kun kuvottaa, ei tee mieli juoda kahvia tai polttaa tupakkaa, mikä on sinänsä hyvä, Outoa vaan, että koskaan ei ole ollut ongelmaa olla harjoittamatta kumpaakaan pahetta. Jotenkin herkkä olo on ollut, mielialat ja tunteet velloon laidasta toiseen. Masu on vähän nippaillut, selkää kolottaa ja tissit on ihan hullun arat, ekaa kertaa aikoihin. Eiköhän se tämän viikon aikana selviä miten eukon käy.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa vaan kaikille!

Onpas ollut pitkä tauko etten oo vieraillut koko kaksplussassa, mutta eipä vauvan yrityspuuhiin liittyen ole tapahtunut muutosta :) Ovista odotellaan, ja sen jälkeistä jännäämistä. :p Ajatukset on ollut ihan muualla, kun olen saanut 600 litran akvaarion jonka parissa puuhastella :D Eiköhän täällä käyminenkin taas vilkastu kun ovis lähestyy ;)

Gabrielle Kiva uus pino! :) Mun ikä on 19 v.
 
Moi vaan kaikki! :)

Kiitos Gabriellelle uudesta pinosta, nätti on! :) Mulle voi iäksi laittaa 26v.

Oon ollu nyt jonkin aikaa hiljaisuudessa nyt kun on pitäny tuota ovista odotella.. Ei vielä merkkejä, mutta pari päivää tikutettu, saa nähdä miten käy. Oon kyllä käyny täällä kurkkimassa ja lukemassa teijän juttuja, mutta tämän kierron ajan yritän taas hieman rennommin ottaa. Ehkä taas loppukierrosta palaan aktiivisemmin jännittämään, saas nähdä :)
 
Gabrielle hienon uuden pinon olet tehnyt, kiitos siitä kun jaksat! Ikää minulla on 28 ja nuo kiertopäivät on nyt kp 11/31-57. Eli tossa listassa on kolme pv vähemmän jostain syystä..

Eli ovista odotellessa, perjantaina alkais taas Terotkin..

Plussa- ja ovisplussatuulia kaikille!
 
Uusi hieno pino.Kiitokset siitä tekijälle :heart:

Mä olen taas täällä kännyllä kirjoittamassa,joten en nyt valitettavasti pysty kommentoimaan teidän muiden juttuja täyspainoisesti,mutta palaan asiaan kun olen taas koneella. :)

ON:Gynellä on käyty ja tädit alkoi juuri sopivasti ennen käyntiä. Ajattelinkin, että niin siinä varmaan käy. *pientä povaamista taas havaittavissa* vaikka olivatkin paljon myöhässä. Syy siihen,että on venynyt oli se, että en ole sitten ole viime kuussa ollenkaan ovuloinut. Ja se oli juuri se kuukausi kun aloitettiin täysillä kokeilemaan...:stick:

Nyt sain terot käyttöön seuraavaksi 3-6 kierroksi,jos tasoittaisi kierron 33:meen.Kertoi myös koska seuraava ovis todennäköisesti olis.Eli silloin sitten tikutetaan. :)

Mulle voi joissan välissä lisäillä 1/33 ja yk2. Ikä 29, jos sen haluaa myös laittaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Täälläpäs on hiljaista :confused: missä kaikki ovat?

Mites yläpää, joko tulis lisää plussia? ;)

ja OmaanNapaan ei ole mitään lisättävää, tissikipu on ja pysyy ja alamasuun vihloo välillä.. luulen, että mulla olis alkamassa taas kuukautiset, onko se mahdollista et kierto menee näin sekasin että tulee viikon-kahden välein menkat? :O meinaan ei tää oviskivulta tunnu..
 
Heippa hei.

Eipä ole tullut nyt kirjoiteltua ja ehkä pieni tauko tekeekin hyvää, mutta Gabrielle hieno uusi pino! Oot sie reipas ku jaksat tämmösiä vääntää. :heart:

t84, voi muru. :hug: Mie niin ymmärrän miltä sinusta tuntuu, vaikka meillä onkin pikkusen vähemmän yritystä takana. Itselläki vasta tuli kuulolle että lapsuudenkaveri oli pillereistä pamahtanut paksuksi ja sitten toinen tuttava joka vasta saanut vauvan, niin elää kokoajan nuorta teini-ikäänsä ja vauvan kanssa huitelee ties missä, eikä lapsestaan välitä vaan yrittää saada lasta hoitoon mihin tahansa, että pääsee baariin.

ON: Gynellä käyty ja kivi vierähti omalta osalta sydämeltä, kaikki on ok, 14mm follikkeli kasvamassa vasemmalla puolella ja varmaan 3-4 päivän päästä irtoaa. Papa sattui ja sattuu edelleen, mutta onpahan otettu ja ultrattu, eikä mitään erikoista löytynyt. Jos en ole kesään mennessä raskautunut niin sitten mies siemennesteanalyyseihin. Huuh, tästä onkin sitten hyvä jatkaa hyvillä mielin. Toivotaan nyt sitte, että papa ois puhdas. Oon kyllä nyt niin tyytyväinen itseeni kun kävin. Tästä on oikeasti niiiiiiin hyvä jatkaa. :D

Edit: Unohtu se ikä mainita, eli 21 vielä toistaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Hei Kaikille!

Täällä on aika tylsä vaihe meneillään ku se täti pukkasi kylään. Huomasin, ettei mulle ole vielä päivitetty tilannetta joten laitan päivitetyn tilanteen tähän pinoon niin on helpompi ottaa se ylös. Ei mitään kiirettä! Tipunkin sitten listan hännille eli nyt menossa 3/27 yk2. Tässä kun ei nyt juuri mitään tapahdu niin varmaan vähän taustailen täällä päivittäin, kunnes jotain kommentoitavaa tulee.
Tsemiä kaikille ja plussatuulia, puuuuhhhh! :whistle:
 
tiuhti_[\B]: sanoivatko sinulle mitään erikoista silloin lääkärikäynnillä? Jos tuo olisi normaalua tässä vaiheessa,kun oliko teillä niin että yrittää kannattaa sitten kun on jättänyt yhden kierron väliin? Paljon tsemppiä sinne päin :)

Chiba[\B] Tosi hyvä kun sait tuollaisia uutisia ja ihanaa kun sait myös itsellesi helpottuneen olon. :)
 
Täälläkin vähän muutosta edelliseen, ihan mitättömän vähän semmoista vaaleenpunasta näkyy valkovuodon seassa. Siis selkeästi erottaa mutta vain vähän. Alkaa suorastaan jännittää. Ruokahalu ja vessakäynnit on tuplaantuneet tässä ja eilen illalla tuntui ensin voimakas pisto ja sen jälkeen sellanen jännä "kutina" alamasussa. Huu :xmas:
 

Yhteistyössä