<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Noh noh t84 älä vielä menetä toivoa! Eikä se varmasti mitään haittaa se sun ab kuuri sillä mikäli olisit raskaana se olis niin alussa, et tuskinpa on haittaa. Kaveri teki reissun etelään miehensä kanssa ja reissussa tietty otettiin alkoa hieman reippaalla kädellä. Reissusta tullessa kaverilla oli jotenkin huono olo ja kaverihan oli 6:nella viikolla raskaana eikä juominen mitenkään lapseen vaikuttanut. :)
 
Moi taas, mulle vois korjata seuraavan päivitykseen yhen kp:n enemmän eli nyt olis kp 4 mut sillä ei tosiaankaan oo mikään kiire.

Joo päivittäjän kannalta on vähän kurjaa kun ihmiset ei ilmottele ittestään, vaikka just sen vertaa et uuden kierron alkaessa infoais.

Pimppiongelmat ei oo kivoja, alan jo kyllästyyn sen ronkkimiseen kun kolmen viikon sisään neljä kertaa katottiin, nyt oli onneks pari viikkoa taukoa ennen kun taas tutkitaan. Mä aina aiemmin sanoin et en halua miesgyneä mut sit kun km:n takia menin niin mieshän siellä oli eikä kyllä olis voinu vähempää kiinnostaa, ihan sama kuka sitä katteli. Ja sairaalassa käydessä on vielä aina siinä ne opiskelijat mukana, kyllähän ne kysyy saako olla, mutta en raaski kieltää kun hyvähän se on että oppivat ja osaavat sitten tulevaisuudessa hoitaa vastaavia. Tietty kun on niin surullisen asian kanssa liikkeellä niin ei aina jaksais olla oppivälineenä, mutta kun tarkoitus on hyvä...

Chiba minkälaista sun vuoto on? Ihanko vaan väriä vai limasta? Kaivellaan nyt oikein kunnolla yksityiskohtia..

t84 ehdinkin sua jo kaipailla kun muut tutut ja turvalliset täällä olikin. Kiitos, oli tosi kauniisti sanottu, samaa toivon sulle! Voitais kyllä mennä yhdessäkin?? ;) Hyvä, että oot toipumaan päin, toivottavasti paranee pian loppuun asti. Ovishan sulla olis jo menny, kauanko oot nyt syöny niitä antibiootteja? Kiinnittymiseen tietty voi vaikuttaa, mistä niistä ikinä tietää... Ja kuinka tommonen tulehdus sitten laittaa muita systeemejä sekaisin... Onneks ei enää oo kun viikko ja sit selviää! Toi defenssiajattelu on kyllä jännä juttu, oon harrastanu sitä keskenmenneen vauvan suhteen, jotenkin se ehkä hitusen helpottaa.

Jomi Triplatreffit vois olla kivat jos huolitte yhen vanhuksen (=mut) mukaan! Mä en oo mikään kirppistelijä myöskään, mutta voishan sieltä jotain löytöjä tehdä. Toi on varmaan ihan totta, että jos kierto on säännöllinen niin parempi olla ehkä ilman testejä. Toisaalta mä oon niin tottunu niihin et ressaisin luultavasti niistä vierotusta enemmän!

Te ootte kyllä taas kirjotellu niin paljon, että en enää muista mitä kaikki on kommentoinu, tsemppaan ens kerralla...

ON: Nää mun vuodot on kans kummallisia. Ja ällövarotusta myös, alkuun tuli iso hyytymä, nyt tulee pelkästään limasta vuotoa ja samanlaista riekaletta kun km:n jälkeen, vähemmän vaan ja kivut pienemmät. Ja vuoto on ruskeeta eikä punasta. Eli ei tästä ota selvää onko ollenkaan täti vai vaan edelleen jotain keskenmenoon liittyvää vai kystan aiheuttamaa. Aikamoista rulettia tää lapsentekotouhu...
 
Täällä olis kans yks haaveilija. Yritystä takana nyt vuosi. Tällä hetkellä eletään jänniä hetkiä, sillä tätin olisi tänään pitänyt tulla vaan eipä näy :p Vielä en oo testiä tehny.. Katsellaan nyt miten käy =)
 
Namppis, ceridalia on tullut jonkin verran käytettyä ja gyne sanoi, että laita ihan vaan aqualania kun muutenkin itsellä sitä kotona on niin sillä voi kuulemma rasvailla alapäätä.

Gabrielle, suoraan sanotusti ihan limaisen vetistä ruskeaa, veren ja valkovuodon sekaista. Sellaista mitä monesti tulee vielä menkkojen jälkeen tai ennen menkkoja jos tuhruttaa. Jännä kun minullakin kuukautisvuoto loppui jo aikalailla kp6-7 ja tullut ihan normaalisti pientä valkovuotoa. Nyt sitten taas on tullut normaalia valkovuotoa eilisen jälkeen.

On se hyvä ku minun ei mihinkään lääkäriin tarvi lähteä, ku minullahan on omat diagnosoijat täällä. :D :heart: kiitos tytöt, olette ihania.
 
Huomenia muruset :heart:

Dremming, ihana reissu ollut teillä, tuollaset kyllä tosiaan tuo potkua suhteelle! eka talletus tehtiin viime viikon keskiviikkona, sitten, perjantaina, sitte sunnuntai aamuna ja eilen illalla :) eli homma hanskassa (mut toivottavasti ei hanskat hukassa :D)! eli saako siut lisää kohta listalle :D jos ei kerta kumipukua ollu enää käytössä, niin tuleeko jatkossakaan!? :) voi tsemppiä nyt muru :heart:

t84 nyt kyllä naurattaa, katoin kellon aikaa koska oot kirjottanu tuon viestisi ja juuri silloin oltiin tallettelemassa :D aika hyvin sanottu! hei muru, äläs nyt siellä :heart: just yleensähän se tärppää tällaisista kierroista! ja tuosta ab kuurista, sie olisit niin alussa, että tuskin se asiaan vaikuttaa! vasta rv6 alkaa istukka toimimaan ja sitten ei saa enää syyä sellaisia lääkkeitä, älä huoli :heart: mie oon tosi varma, että se tärppi on nyt käynyt, muuten ei olis sillä pissatulehduksella mitään tarkoitusta ;)

Namppis88, koskas siun palkka tulee? :D mie niin oottelen sun testauksias jo! :heart: ja juu, kyllä sen hajusta ja vuodosta tunnistaa koska on toosassa tulehdus :x

nimpsu tervetuloa :wave: ja laitetaas tästä heti plussapuhuria tulemaan +++:whistle: teillä onki sit jo pidempi yritys takana! nyt tsemppiä :heart:

Gabrielle, mie uskosin, että se kysta ois nyt puhjennu siulla!? meinaan jos siulla tulee limasta vuotoa, mulla on yks kysta puhjennu ja se oli just sellasta limasta vuotoa jossa oli sellaisi hyytymiä joukossa, ja sit tuli sellasta ovisliman tapasta mutta siinä oli verta joukossa, ja siis sitä tuli kylläki mulla paljon! :x mieskin ällösi ku oli sänky limassa ja veressä yön päätteeks! ja Gabi, täällä tulee niin jumalattomasti tekstiä, ettei millään voi muistaa mitä kukaki on kirjottanu..

ja joo, Chiba, palstatohtorit on parhaita :D onko nyt tullut vuotoa? vai vaan pysyny tavallisena?

ON tänään siis ihan selvä dpo 1, vai laskenko nyt väärin ku eilen oli se ovis, niin eikö se oo nyt se dpo0? siis joka ikinen kuukaus mä jahkaan tätä samaa vaikka osaan sit muita neuvoo :D vieläki on hellänä oikea puoli alavatsasta! ja saakeli et puuhastelu tuntu ikävältä, varsinki jos mies työnty syvälle! ja vasenkin puoli yhtyi eilen tuikkimaan mua, oli kyllä maailman kovimmat oviskivut! huh huh :D onneks niistä pahimmista on nyt selvitty! ja tästä se piinailu taas alkaa! mut siit oon varma, et siellä oli joku hirviömunis :D
 
t84
Huomenta mussut!

tiuhti aikamoinen sattuma, mä vaan tiesin :D
No mua vähän jännittää kyllä kun se mahdollinen kiinnittyminen olis luultavasti ollu just viikonloppuna, ja sillon tosiaan mut pumpattiin aika täyteen yhtä sun toista : / Että ei toi nyt varmaan asiaa oo ainakaan helpottanu... No mutta dpo 8 jo, kohta se selvii! :)
Ja teillä kyllä satavarmasti nyt onnistu :hug:

Auuuh, ette ikinä arvaa, koiran kanssa painin eilen ja se tikkas vahingossa mua sormesta ihan kunnolla. Tarkemmin kynteen osu, ja nyt ihan oikeesti näyttää siltä että toi koko kynsi saattaa irrota, hyi saakeli :( Kiva kun kesä tulee ja kaikkee, niin oo sit ilman kynttä...
 
Huomenta!

tiuhti, ihan vaan perus valkkaria tullu. Ei eilisen aamun jälkeen ole tuhruiluja tullu, ja sitäki tuli ihan minimaalisen vähän. Noh, ehkä se ovis on nyt tulossa ku munasarjoja on pikkusen nippaillu. Ja niin ei se greippimehu munasolun kokoon vaikuta, vaan ihan niihin limoihin. ;)

t84, auuuuts. Tekee ihan pahaa ajatella että kynsi lähtee irti. Koitat olla räpeltämättä niin ehkä se ei irti sitte lähde.

Ei hyvää päivää, onkohan joku kevätmasennus nyt iskeny ku tuntuu ettei aamulla saa itseänsä sängystä ylös. Väsyttäis ja väsyttäis vaan, ja vois nukkua puoleen päivään asti. Nytki vedin itseni ylös ihan sen takia ettei lojuis kauhean myöhään. Vaikka yleensä kyllä syksyisin ja keväisin on tämmöstä, että väsyttää vaan. Pittääpä alkaa vetämään vihamiineja kaksinkäsin jos tulis kivempi olo. Täytyy varmaan kyllä kaffit keittää, ei tästä muuten taida selvetä ku silmät on edelleen ristissä.
 
t84, auuuhhh :O se meinaan sattuu jos koira puree vahingossa, kun se yleensä sit puree kovaa!!! toivotaan, ettei nyt koko kynsi lähe irti! musta lääkkeet ei vaikuta hirveesti ainakaa, tai mistäs sitä tietää, niin kiinnittymiseen, mutta esim. tulehduskipulääkkeet vaikuttaa ovulaatioon! mulla taas tais viime kierrossa olla ovuloimaton kierto, meinaan miehän söin tulehduskipulääkekuurin juuri ennen ovulaatiota ja sen aikana!!! ja nyt luin jostain et se vaikuttaa ovikseen, et tulee kyl LH huippu mutta munis ei irtoo! en tiiä :ashamed: aivan sama, se oli viime kierto se :D ja nyt et muru ressaa! koskas testaat? :D dpo10?
 
t84
Joo todellaki voin kertoa että sattu, ihan hemmetisti. Riehuin vielä sen kanssa kesken mettälenkin niin makasin siinä sit hetken maassa ja pidättelin itkua ja koira on sitä mieltä että "ai nyt leikitään tällasta!" ja pomppi siinä mun päällä :D Pikkasen oli tuskallinen matka kotiin...

tiuhti uskotko muka jos väitän etten tänään ollu jo testaamassa...:ashamed:
 
Chiba, juu mie tiiän, että greippi vaikuttaa niihin limoihin, mutta nyt on joku supermunis lisäksi kasvanu ku niin kipeää teki :D eli olosuhteet on ollu hyvät greipin takia ku limat suojelee niitä siittiöitä ja itteltä irtoaa vielä hyvä munis, toivottavasti ainaki! nyt vaan kaffelle, ittelläki on se vaihe menossa ettei millään pääse ylös sängystä ja ku haluis ajoissa duunii et pääsis sit poiskin! ja mieki oon sellanen et tuntuu että päivä menee hukkaan jos nukkuu puolille päivin! hei muuten, ihan muista asioista kyselen siulta, etkös siä tykänny mangasta? :ashamed:
 
t84, auts! Toivottavasti kynsi pysyy paikoillaan! :O Meilläkin on koiran kanssa välillä vähän rajut leikit ja kädet on sen jälkeen viiruja täynnä kun kynnet on osunut.. se kyllä sattuu jos hampaat kolahtaa johonkin! :D

Hitsit, pitäsköhän munkin opetella juomaan ja syömään greippiä.. lonkerona se menee.. mutta aion olla ilman alkoholia tässä nyt jonkun aikaa ja se ei varmaan toimi samalla lailla :D Ostatteko sen greippi mehun ihan valmiina vai puristatteko tuoreesta hedelmästä? =)

ON, Nää menkat on ollut ihan oudot! Ensinnäkin kipuja ei oo ollu niin hirveesti, kun aiemmin oon maannut koomassa monta päivää.. ja nyt se kipu tulee kovana vaan muutaman kerran päivässä. Ja vuoto on jotenkin hassun ylilimaista :DD En valita!! Pääasia ettei kipuja ole..kamalasti.. :)
 
tiuhti, tykkään ja lueskelen, eli kyllä. :D

Carnesîr, välillä ostan ihan hedelmää ja syön semmoisenaan, nyt taas vaihteen vuoksi ostanut Valion sinistä mehua, kun hedelmät oli niin huonon näköisiä ettei kehdannut ostaa. :)
 
tiuhti, juu olen. Candy Candyä löyty kotoa yks VHS ja just pari kuukautta sitten katsoin koko abauttiarallaa 120 jakson sarjan. Kun Suomessa on julkaistu 10 Candy Candy VHS:ää ja se on vain hyvin pieni murto-osa koko sarjasta. Ja pari vuotta sitten katsoin Super Perheen kokonaisuudessaan, ja nämä kaikki alkuperäisinä japanin versioina. :)
 

Yhteistyössä