<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Huomenta tytyt. :)

Pieni tauko on tehny kyllä hyvää vaikkakin olen sortunut ensimmäisinä taukopäivinä ja käynyt vakoilemassa mitä te täällä puhutte. Jopa tuli yöllä mietittyä hereillä ollessa että mitähän ne tyttöset on puhuneet täällä. :D

Mutta lupailin niistä lääkärin tuloksista tulla kertomaan. Verikokeet oli ok, progesteroni oli matalahko koska ovulaatiota ei ollut tapahtunut silloin. Lääkärin puhelua tosiaan odottelin koko eilisen päivän ja meinasin heittää toivoni että minut on unohdettu, mutta soittihan se sitten neljän jälkeen.
Tosiaan lääkärin kanssa juteltiin sotasuunnitelma valmiiksi, hän laittaa minulle lähetteen TAYSiin naistenpolille ja miehen pitää käydä nyt tässä välissä tutkimuksissa, eli siemennesteanalyysissa. Sitteku pääsee sinne polille niin olis miehen tulokset valmiina, että pääsee sitten etenemään tutkimuksissa. Naistenpolilta tulee sitten luultavasti jonkinlaista vastausta ensi kuussa, että koska sinne pääsee ja sellaista.

Mieli on hyvä ja avoin, jokseenkin helpottunut olo. Ehkä tämä tästä lähtee rullaamaan ja joskus se lapsi meillekin saataisiin. Pääsee tästä helvetin epätietoisuudesta että missä nyt vika on, ja eipä tarvi miehen kuunnella kun syyttelen itseäni mahoksi. :D

Tämmöstä siis.. Ihanaa perjantaita tytöt teille. Saa nähdä kuinka kauan tää minun palstailulakko kestää ku kauhea ikävä on ollu teitä. Ehkä nyt vielä koittais pitää taukoa.. ehkä. :D :heart:
 
Moikka Chiba!
Mukava kuulla, että teillä hommat lähtevät pyörimään eteenpäin! Toivotaan, että kaikki on hyvin teillä molemmilla ja että taukoilu tekee niin sanotusti tehtävänsä. Tiedän, että kuullostaa todella kornilta ja vaikealta toteuttaa, mutta ehkä jos ei ajattelis asiaa niin paljon niin voi alkaa tapahtua. Itellä tuntuu, että vaikka kuinka yrittäisi olla miettimättä kiertoa ja hedelmällisiä päiviä, niin silti jokin ajatus on koko ajan takaraivossa ja ehkä siksi piilostressi iskee =)
Mutta jos pitelet taukoa, niin tuuthan sitten kertomaan mitä naistenpolilla sitten kerrotaan ja palaa pian tänne takaisin! Iloista ja aurinkoista mieltä =):heart:
 
t84
chiba mä arvasin että susta kuullaan pian, ikäväkin kerkes tulla! =) Jotenkin kun täältä lähtee joku joka on paljon "äänessä" niin jotain täältä jää puuttumaan...
Hienoa että teillä on lähteny asiat rullaamaan, ja toisaalta tietysti toivois että jostain löytyis vika mikä on helppo korjata. Pahinta on varmasti sellanen selittämätön lapsettomuus, vai miksi sitä kutsutaan, kun ei vikaa vaan löydy eikä silti onnistu... :( Mutta sehän meillä kenelläkään ei ole tilanne!

ON auuuh, paikat on jotenkin hellänä eilisen lemmiskelyn jäljiltä, vaikka ei ollu mitenkään rajua kyytiä tms... Tuhruakin tulee vähäsen, ei kiva ollenkaan : /
 
Huomenta kaikille :)

täällä onkin ollu hiljaiseloa, meillä alkaa muutto remontin alta pois ja siksi en ole ehtinyt ollenkaa käymään täällä kun asioita joutuu järjestelemään! eli tulikin suurempi remontti mitä oltiin kuviteltu, koko kämppä menee uusiksi :( kiitos koiran..

viida olen kovin pahoillani, toivotaan, että kaikki menisi helpolla ohi, ettei tarvitse toista munanjohdinta leikata! voimia muru :hug:

Epa_88 voi kun nyt teitäkin koetellaan, olen niin kovin pahoillani ja otan osaa suruun :hug: muuta en osaa sinulle sanoa, koitahan murunen pärjätä nyt :heart:

Chiba voi ihanaa kun sinusta kuulen =) nyt se sit alkaa, meinaan syiden selvittely, ja uskon, että ennen syksyä sie oot viimeistän plussannut :heart: ihanaa! saisiko siut laittaa kummiski taustailijoihin? kun minusta tuntuu ihan hirveeltä, ettet ole listalla ollenkaan :ashamed: ikäväkin oli jo kova! eilenkin illalla mietin sinua ja kuinka oikein voit :)

t84 nyt on sit ollu ajoitus teillä kohdillaan!!!!! ihanaa :) nyt se plussa tulee!!!! :heart:
menkat kesti sen 3 päivää, ja ekana päivänä oli vaan kunnon vuotopäivä, kaks viimisintä oli ihan vaan tuhrua ja enää ei tuu mitään :confused:

mie en enää muista mitä piti kirjoittaa, paljon oli asiaa, mutta puhelin soi koko ajan remonttimiehet metelöi tietysti paljon niin ajatukset katkeaa koko ajan! vielä oon täällä omassa kodissa :) maanantaina sitten oonkin jo muualla sen 3kk suunnilleen :O että näin.. kyllä suoraan sanottuna vituttaa niin rankasti tää homma, ja koira.. no, kyllä se varmaan tästä taas..

mie päivitän listan nyt :) katotaa muistanko kaikki!!!! :)
 


The Esikoisesta Haaveilevat PE 15.4.2011



iloksi...................28............kp 56/30-34.................yv 4,5
Lapanen87..........................kp 56/30......................yk 16
Hey.....................22............kp 54/26-65.................yk 3
Mirwu..................24...........kp 54/28......................yk 3
Pamsu*...............26............kp 47/35.....................yk 7
Satuh83..............27.............kp 45/32-34................yk 4






Mikella................19.............kp 29/30-32.................yk 4
Puputi................25..............kp 29/40-60.................yk 1?
Jomi....................24............kp 27/30-32..................yk 8
Ansku83..............27.............kp 27/32-37.................yk 4
viida....................25............kp 27/29......................yk 2
Sokruli.................24............kp 26/25-30.................yk 4
Lilli88..................23.............kp 24/26-?...................yk 4
syysmyrsky..........22.............kp 23/?.........................yk 11
Gabrielle..............29.............kp 22/?.......................yk 5/2




Arby...................29..............kp 14/39.....................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 12/23-27..................yk 5
t84.....................27...............kp 12/26-28.................yv 2,5




Namppis88...........22..............kp 8/28-54..................yk 5
Ella83................ 28..............kp 7/31........................yk 7
tiuhti_.................21...............kp 4/25....................yk 7


Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?



EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011

HAAMUJENGI/RKTT


Puna-musta

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia
AnniMu
Dremming






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
PikkuHöttiäinen Onnittelut limojen bongaamisesta :D Mä oon bongannut erityistä limailua vaan yhden kerran eli viime kierrossa… Tiedä sitten voisko tällä limattomuudella olla jotakin tekemistä sen kanssa, ettei oo vielä tärpännyt? Ens kierrossa voisi sitä greippimehua jälleen kerran kokeilla.

viida Pahoittelut kohdunulkoisesta :hug: Noi on kyllä pelottavia juttuja… Toivottavasti lääkehoito auttaa!

Namppis88 Mä olisin varmaan 20-vuotiaana ollut ihan paniikissa, jos olisin tullut raskaaksi. Mutta aborttiin en olisi pystynyt, joten siinä olis ollut pakollinen kasvunpaikka. Ikä on vain numeroita, toiset on kypsempiä nuoremmalla iällä :)

Laretzki Mullakin oli rullikset joskus penskana… Pakko oli saada, kinusin niitä vaikka kuinka pitkään ja sitten taisin ehkä viis kertaa niitä käyttää. Olin tosi huono rullaluistelemaan, en meinannu pysyä pystyssä, jos oli vähänkään mäkeä :D En osannut myöskään kunnolla jarruttaa niillä, joten ehkä oli ihan hyvä, että ne jäi vähemmälle käytölle!

Ella83 Tsemppiä ekaan clomikiertoon!

t84 Kauheeta, väkisinmakasit kuumeisen raukan :LOL:

Chiba Hei sie!! :heart: Mahtavaa, että noi tutkimukset lähtee nyt ihan tosissaan rullaamaan. Pian ootte varmasti monta askelta lähempänä omaa nyyttiä :kiss:

tiuhti_ Moi sullekin! On ollut hiljaista, kun meidän oma positiivisen energian keiju ei oo ollut paikalla :D Tosi ikävää, että se remontti on vieläkin laajempi :( Oikein on listassa ainakin mun rivi, kiitos taas päivityksestä!

ON Enää kaksi yötä, niin saa testata negan, jippii :D Nyt mä taidan lähteä käymään lenkillä. Sen jälkeen on parin tekstin editointia vielä, mut sitten saa alkaa perjantain viettoon. Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
t84
Jomi otetaas kuule nainen uusiks! "Enää kaksi yötä, niin saa testata plussan, jippii" :D

tiuhti no voi helvata tota remppaa :( Mitä tarkottaa että uusiks menee kaikki, siis ihan KAIKKIKO? Mut tosi hienoa kuitenkin että vakuutuksen piikkiin menee! Ei tartte sitä stressata kun muutenkin on varmaan kurjaa kun joutuu muualla asumaan.
Ei teillä sattumoisin remppatarvetta ollu muutenki...? :ashamed: Meillähän kävi niin "hyvin" että kun mökki paloi tossa pari vuotta sitten, vak.yhtiö rakensi siihen ihan uuden ja jopa paremman. Ja vanha oli siis sanotaanko 25v vanha ja olis vaatinu pirusti remppaa lähiaikoina. No, nyt siellä on uus mökki jossa on jopa kiva käydä! :)
 
Laretzki
t84 No joojoo :D

Jumahdin vielä tähän koneelle, kun huomasin toisesta ketjusta linkin tämän vuoden äitiyspakkaukseen: Kela - Äitiyspakkaus kuvina Voi kun pääsis joskus itsekin hypistelemään pakkauksen sisältöä :heart: Musta on ihan kiva, että tossa on nyt värikästä vaatettakin mukana :)
Joo, täytyy sanoa, että paljon kivemman näköinen kuin viime vuotinen, ne vaatteet oli kaikki niin vaaleita. Mä ainakin haluan pukea lapseni väreihin! Mä muistan yläasteelta kässän tunneilta kun verrattiin jotain tosi vanhaa äitiyspakkausta (vaatteet kaikki villasia yms) ja sit 2000-luvun pakkausta. Sen tuoreemman olisin voinut ottaa ihan heti, siinä oli ihanasti värejä vihreää ja keltaista.
 
heti alkuun anteeksi omanapailu mutta tää on ilmoittamisen arvoinen juttu! tuhruvuoto loppui tänään ku seinään. olisko se ollu kiinnittymistuhrua :>> oon heti ihan fiiliksissä. sunnuntaina kyllä testaan ja sit mahdollisesti palaan tänne pillittämään :D
ja uusi äitiyspakkaus on aika <3 mä haluan sen!
 
Jeij. Pakko tulla vähän hehkuttaa ku miehelle en kehtaa puhua ku se rupee taas puhumaan et alan kyttää taas liikaa oman kehon toimintaa ja kaikki tulee taas vaan pyörimään vauvatehtailun merkeissä ja kiertopäivien laskemisessa.

Eilen tuli se iso klöntti, jota aloin epäilemään limatulpaksi. Otin asiasta vähän tarkemmin selkoa ja painuin sit tänään ostamaan itelleni ovisliuskoja, näistähän en nyt miehelle kehtaa puhua ku sit ku h-hetki on menny ohi :ashamed: Mut kaunis viiva siihen piirty, eli ovis on vasta tuloillaan :cool: Eli nyt vaan salatikuttelua hetki ja vähän aktiivisempana oloa ;) En ajatellu kamalasti kuitenkaa tikutella, ehkä. Katotaan nyt miltä tunnostaa

-Memelisa-
 
Kiitos paljon Jomi! Kyllä tässä on yritetty tammikuusta lähtien sitä "limaa" bongailla, mutta nyt vasta se tuli bongattua :D Todella kiva juttu ku löytyy tällaisia "uusia" juttuja.. Nippailuakin on tuntunut tuolla oikealla puolen alavatsaa, joten ken tietää mitä tapahtuu:D:p

Nyt onkin sitten kiva aloittaa viikonloppu ja toivottavasti aurinkoa piisaa!!

Hiphei kaikille ja kirjoittelemisiin ja plussailemisiin!
 
chiba kiva kuulla susta! mulla tuli syyllinen olo sun poissaolosta,mut palailethan taas pian?`:)
laretzki sisko haukku sen edellisen äitiyspakkauksen ihan alimpaan helvettiin mut sitten ku se sai sen ja tutkittiin sitä ni vauvan vaatteet on aina ihania :) mut kyl mäki tosta paketista enemmän tykkään. mut jos mä saan pojan ni siitä tulee vihree eikä sininen poju. mä kammoan sinisiä poikavaatteita jotenki.
ja t84 pitää se ovis hyödyntää kun se tulee vaikka vähän pää oliski kainalossa. :) ja me ollaan täällä kummatki aina seuraavat kaks päivää riekaleina lemmiskelyn jälkeen :D
tiuhti jos tästä jotain positiivista pitää löytää niin se et vakuutus korvaakin, ja mun mielestä se et meette evakkoon kesää vasten eikä siperia talvea. itse ainakin masentuisin jos joutuisin talvella tekemään väliaikaista evakko muuttoa.:ashamed:
memelisa hahaa oot ihana :) tsemppiä ovikseen ;)
viida voimahaleja sulle <3

itse yritän aina parhaani mukaan kommentoida muiden kirjoituksia kun käyn mut sen sijaan mun jutut ingnorataan täysin..kai on niin mitättömiä
 
Äitiyspakkauksista Mun mielestä se pakkauksen sisältö on aina ollut tosi kivan näköinen, kun oon päässyt katselemaan livenä tai sitten kuvina netistä. Viimevuotinenkin vaikutti oikein mukavalta mun silmiin :) Mut nyt on tosiaan pari iloista "väriläiskää" mukana, mikä on mun mielestä kyllä positiivista.

syysmyrsky Tsemppiä testaamiseen! Ja mitä tuohon kommentointiin tulee, niin välillä on hankala keksiä tai paremminkin muistaa mitä kommentoisi, kun tekstiä tulee niin paljon. Eipä munkaan juttuja välttämättä aina kommentoida, mutta sellaista se on. Silti yritän itse parhaani mukaan kommentoida ainakin mahdollisimman monen juttuja, jotta keskustelu pysyy yllä.

ON Menin sitten ja tuhlasin yhden testiliuskan, vaikka tiesin ihan hyvin, ettei siinä voi mitään näkyä. Mikä ihme menee kohtuulliseen fiksuun ihmiseen näissä asioissa? :headwall: No, onneksi dipattavaa jäi vielä kuuden liuskan verran... Täytyy jättää ensi kiertoonkin muutama liuska. Mietin taas ovistestien tilaamistakin, mutta arveluttaa se stressin lisääntyminen. Jos laittais ens viikon lopulla tilauksen menemään, niin sitten pääsis ajoissa tikuttamaan. Saas nähdä :xmas:
 
jomi jaa säki sorruit testaamiseen liian aikaisin :D täällä yks hätähousu ilmottautuu myös! oon vaan niin varma et pakkohan sen on tärpätä tästä ku kaikki muutki heti keskenmenon jälkeen on plussannu vaikka kyllähän mä aika varma olen et ei mene tämäkään niinku elokuvissa. nyt mä lupaan itselleni ja kaikkille muille et jos ei täti tule keskiviikkoon mennessä niin testaan! ja sit jos ei ni en testaa enään ikinä :mad:
mun on nyt ehkä pakko syödä pääni. kattokaas näitä ja sanokaa mitä mieltä ootte

Aijaa.com - 7890482.jpg

Aijaa.com - 7890483.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Laretzki
Syysmyrsky Kyllä mun silmiin ainakin siellä näkyy jotain hailakkaa tuossa kohtaa mihin sen viivan ilmeisesti pitäisi tulla. :). Mutta en tosiaan ole noiden testien tulkitsemisessa mikään hyvä kun en koskaan ole tollasia vielä dippaillut. :D
 
syysmyrsky Ohoh, onpa erikoisen näköinen :confused: Kyllä siinä selvästi on punaista väriä, siitä ei oo epäilystäkään eli kaiken järjen mukaan se olis siis haalea plussa :) Varovaiset onnittelut! Jännästi vähän niin kuin levinnyt tuo väri.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Haluaisin liittyä tänne teidän joukkoonne, olen jo jonkinaikaa taustaillut ja kuumeillut mukananne!:whistle: Olen 21-vuotias, tänään on KP 23/28. Ja YK ois 2. Pillerit jätettiin jo viime heinäkuussa poissa, mutta käytettiin kumia tän vuoden alkuun asti ja sit päätettiin, että pienokainen ois tervetullut meidän elämään=) Mulla on ollut pillereiden jälkeen onnekseni melkein kellontarkka kierto.
 
huomenna pakko yrittää uusiks aamupissasta. oon tietysti haaleastakin viivasta ihan onnessani ku en ole koskaan mitään vahvaa plussaa sanukkaan. vaikkakin ensimmäinen raskaus kolme vuotta sitten oli kohdunulkoinen niin siksi viiva ei vahvistunut, mutta eipä ollut vahva edellisestäkään :eek: pää sekaisin.
 
t84
syysmyrsky no onpa kummallista, ihan tosi selvää väriä tossa ekassa kuitenkin on vaikkakin tosi mielenkiintosen näkönen... Voi harmi, toi on pahinta kun kerkee jo innostua ja sit vedetään matto alta :( Mutta ei luovuteta vielä, eikös sulla oo tosi pieni kp vielä?

Toi äitiyspakkala on kyllä kamala! Siis ihana mutta kamala katsoa sitä, mä haluisin jo käydä ostelemassa pikkuvaatteita ja hypistellä kaikkia tossakin paketissa olevia... Mähän kerkesin sen yhen haamun jälkeen käydä huutonetin läpi ja melkeen alottaa huutaminen kaikissa ihanissa vaatteissa ym... :ashamed:

Tnya Tervetuloa! Täällä on viikonloppusin vähän hiljasempaa mutta viikolla täällä pölistään enemmän! Toivotaan että sun käynti jää lyhyeksi :)

ON Mulla on tosiaan paikat niin kipeet meijän puuhailun jälkeen niin meillä jäi tää ovis käyttämättä. Tai siis hommailtiin me sen yhen kerran mutta (ja joo eihän se tarvii kun sen kerran...) se nyt ei ollu mikään nappiajotus edes... Joten en odota kummempia tältä kierrolta.
 

Yhteistyössä