<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

no jos mennään samalla kierrolla ku ennen ekaa plussaa niin 26/28-30.. se väri siitä testistä jotenki levis ku mä lääpittiin sitä? :eek: kyllä tossa tän päivän testissäkin on joku hailuukin hailakampi jota mies väittää plussaksi. mä en kyl näe juuri mitään. pakko koittaa kerätä ittensä jotenki.. tää on muutenki niin outoa ku mulla ovulaatiokin kesti 6päivää eli selkeetä plussaa. olen friikki :D

viime yönä jotku PRKLEEN kakarat huusi tossa pihassa niin helkkaristi. mä olisin jo huutanut niille et jos nyt ei suu mee suppuun ni ammun teiät tms. jotain poikaa ne tossa huusi ja sit joku "hullu vanha äijä" oli yrittäny tehä niille jotain ja???? :D sanoin vaan miehelle et pitäis hieman pienempää profiilia jos ei halua tulla perseraiskatuksi sillon ku suurinosa ihmisistä nukkuu ja apua tuskin on lähellä :D jos puoli neljästä ne viiteen asti tuolla huusi. katoin vaan ku vastapäisestä kerrostalosta sytty valoja päälle sillee bling...bling. huhhuh
 
Tnya Tervetuloa mukaan pulisemaan! :wave:

syysmyrsky :hug: Onpa kyllä outoa… Oliko se tänä aamuna tehty testi samaa merkkiä kuin se eilinen?

t84 Höh. Kyllähän se yksikin kerta tosiaan riittää, mutta ymmärrän, jos tuntuu, että tää kierto on nyt menetetty.

ON Täällä on sit yk 9 alkamaisillaan… Menkkakivut tekee tuloaan ja pyyhkiessä tuli rusehtavaa limaa. Tekis mieli huutaa.
 
Tnya Tervetuloa! :wave:

syysmyrsky Omituista kyllä...toivotaan et se plussaks vielä muuttuu! =)

Tjuu...testit negaa, tätiä ei, eikä mitää tuntemuksia et se olis tulossa! Viime kierto oli kyl tosin sama, ei tuntunu missää ja nii se vaa hyökkäs sieltä jostain puskasta sitte! Kattella keskiviikkoon asti, sit olis kp32 ja dpo ties mitä....heh, ei ihan ties mitä, siis dpo19 keskiviikkona...ehkä. :D Mahdollisesti se ovis oli kuitenki 3-4 pv aikasemmin ku normaalisti. Ota tästä kropasta nyt sit jotain selvää!
 
Mä oon ollut jotenkin laiska, enkä oo jaksanut kirjotella mitään =)

Tnya, tervetuloa mukaan =)

syysmyrsky Ihan selvästi tossa kuvassa jotain näkyy, kumma jos ei toisessa sitten näkynyt. :O
Meluavat naapurit (ja myös meluavat ei-naapurit) on kyllä inhottavia!!! Meidän entisessä asunnossa oli tosi meluavat alakerran naapurit. Monta kertaa kuunneltiin, kun ne keskellä yötä huudatti musaa täysillä ja sitten kun toinen tuli baarista kotiin niin alkoi kauhea huuto ja tappelu!!! Onneks päästiin pois sieltä. Ei nekään taida enää siellä asua, kun ne kämpät meni remonttiin. Nyt meillä asuu alakerrassa kantapääkävelijöitä.. :D

Omaa napaa hiukan vaikkei mitään erityistä taaskaan ole. Täti taitaa tehdä tuloaan..naama kukkii ja tissit on tosi kipeet..ei voi edes mahallaan nukkua. :D Meillä on ton edellisen episodin jälkeen ollut hieman hiljaista tuolla makkarin puolella... mutta jos vaikka tänään keksis jotain.. :D
Ihana ilma muuten ulkona, aurinko oikein lämmittää!! :heart:
 
Niin toivotaan, että mun käynti jäis lyhyeksi.. mut jotenki semmonen olo, et kyllä ne menkat sieltä alkaa: / Viime kierrossa ennen menkkoja oli tissit ihan sairaan kipeet, nyt ei ollenkaan. Ihmetyttää.. mut vielähän ne ehtii kipeytyä.. flunssaa yrittää minulla varmaan pukata päälle, aamuisin ja iltaisin ollut nyt parina iltana kurkku kipeä ja aivastuttanut.. ei kiva: / tässä tuijottelin omaa napaani nyt vähän:saint:

Ulkona oli kyllä ihana ilma tuli etupihaa vähän haravoitua, jottai sais siitä vähän siedettävemmän näköisen:LOL:
 
Ansku83 Toivottavasti se plussa vaan hieman antaa odotuttaa itseään!

Harmillisen hiljaista taas täällä. Kaikki taitaa olla keväisissä viikonloppufiiliksissä :) Mekin siivoiltiin parveketta ja avattiin grillikausi, nams. Ihanan lämmin päivä, tossa ysin maissa oli edelleen yli 10 astetta lämmintä!

Mutmut... On vähän kummallista nyt, kun menkkakivut tosiaan alkoi aamusella ja pyyhkiessä jäi rusehtavaa limaa paperiin. Sitten ne kivut ja muut menkkoja normaalisti ennakoivat tuntemukset lakkas muutamaksi tunniksi. Jossain vaiheessa pyyhkiessä tuli taas hieman ruskeaa limaa paperiin ja menkkatuntemuksetkin alkoi taas. Välillä sattui kovastikin, mutta siteeseen ei oo tullut häivähdystäkään koko päivänä. :confused: Mulla siis alkaa aina kipu ja vuoto samalla kertaa. Väkisinkin meinaa pulssi nousta. Entä jos sittenkin... Jotakin tuolla tuntuis tapahtuvan. Huomisaamuna on siis testin paikka, ellei vuoto ala sitä ennen.
 
t84
jomi hui miten jännää, tuu heti kertomaan mitä testi näytti!!

Mä en oo tosiaan kerenny ollenkaan täällä käymään, ollaan tehty pihahommia ja ulkoiltu vaan kun on ollu niin hieno ilma! Eilen vedin siiderin tossa terassilla topissa :D
 
Huomenta.

Säät on ollu todella kauniit. Mä valitettavasti oon joutunu olemaan vaan töissä :'( Mut onneks eilen päästiin sit töitten jälkeen ajelemaan vähän motskarilla, kylläpä se on aina yhtä kivvaa =) Mut tänään on taas raahauduttava töihin, onneks ei ihan niin nätti ilma oo et kauheesti masentas sisällä olla, mut onneks huomenna on vapaapäivä ni saapi sit vähän noista pihatöistä nautiskella. Toivottavasti on nätti päivä tulossa.

Tnyalle tervetulo toivotukset :wave:
Syysmyrsky, Ansku83 :hug: .Syysmyrskyn testissä täälläki nähtiin väriä, mikähän ihme voip olla. Toivottavasti tää testi jonka teit oli vaan viallinen ja se plussa vielä sieltä pärähtäs!

Jomi, huhhuuuu???? Tuu jo kertomaan mitä se sun testi näyttää!!! Täällä ootellaan jo malttamattomana :p

Täällä on taas vaihteeks mielenkiintosta, oma mielikuvitus laukkaa, mut järki rauhottelee valtavasti. Todennäkösesti ovis on ollu josku alkuviikosta, jos ollu alunperinkää... Testiviivat on ainaki vaalentuneet. Mutmut, täällä on kyllä ollu kaikkia hassuja tuntemuksia kyllä. Alavatsassa tuntuu aina välillä, varsinkin aamuisin et menkat ois alkamassa, mutta eipä sieltä kuitenkaan mitään tule. Pientä jomottalua, nipristelyä yms pientä kivaa. Yöllä piti pissalle nousta piiiiitkään aikaan. Sen jälkeen olin puolisen tuntia valveilla ku oli vähän huonoa oloa ja suuta kuivas niin paljo et oli pakko lähtee juomaan vettä et sai taas sit unen päästä kiinni. Normaalisti siis nukahan heti, nyt ei millää. Aamullaki ku nousin niin lämmöt oli normaalit ja pieni huono olokin tuli hetkeksi mut poistu sit takavasemmalle. Missähän nyt sit mennään... vois ens viikolla lääkärille varailla ajan et näkis et missä vaiheessa kiertoo mä oikein oon ois paljo helpompi ellää...

-Memelisa-
 
Huhuuuuu :D Testi on tehty ja eiköhän se nega ole... Tai se on joko viivanpaikka tai haamuviivojen esiäiti :whistle: Mun mielikuvituksella siinä saattais näkyä vähän väriä, mutta jos näytän tota miehelle, niin se ei taatusti näe siinä mitään. Eli siis en näytä miehelle ;) Kuviakin on. Puran kohta ne koneelle ja käyn läpi ne. Ilmoittelen sitten lisää ja katotaan jos lätkäsen tännekin näytille jonkun otoksen. Kp on tänään siis 29/30-32 ja selkeää ovista en bongannut, joten kierto voi tosissaan heittää. Olen siis toiveikas, menkkaoloista ei oo tällä hetkellä tietoakaan.

t84 Ah, kuulostaapa kivalta! Meillä on edelleen tuo parvekeprojekti kesken siinä mielessä, ettei me viime kesäksi saatu hankittua siihen oikein mitään muuta kuin grilli. Nyt olis niin kiva, kun sais sinne kunnon pöydän ja tuolit, tällä hetkellä siellä on vaan vanha ja iso pöydän rohjake eikä mitään istuimia. Oon haaveillut parvekelaatoistakin, mutta täytyy ehkä tyytyä haaveilemaan vaan pöydästä ja tuoleista tällä taloustilanteella :p

Memelisa Kuulostaapas kivalle tuo oireiden kirjo ;) Toivotaan, toivotaan...! Muistelen muuten lukeneeni jostakin odotuspuolen ketjusta, että olisit alunperin kotoisin Pohjois-Suomesta ja oliskohan ollut ihan sama kaupunki, jonka kuppeesta itsekin tulen? Kahella j:llähän se nykyään kirjotetaan kolmen sijasta :whistle:
 
Tässä olis tarjolla kaks kuvaa samasta viivanpaikasta :xmas: Näkeekö kukaan mitään?





Muoks. Kuvat on huonoja, koska kuvaaja on täysin käsi :ashamed: Ihmeen sinisiä sain noista enkä osannut tarkentaa kunnolla. Toi Aijaa vielä pienentää noita kuvia, niin eipä noista varmaan mitään näe. Kävin äsken vielä kurkkaamassa kuivunutta testiä ja kyllä mä ehkä melko varmasti häivähdyksen punaista näen siinä?
 
Viimeksi muokattu:
t84
jomi voi hitsinvitsi, mä niin haluisin sanoa että jotain näkyy mutta en kyllä saa näkyviin vaikka kuinka zoomailen ja kääntelen... Mutta mulla on vähän tummempi näyttö niin jätetään muille näkeminen! Voi että mä toivon että haamunen siellä olis!

Mä teen täällä kuolemaa, tein varmaan maailman tulisinta safkaa... Mä siis rakastan kaikkee tulista, mutta tää tais olla vähän liikaa :D en tiiä miten pärjään joskun mahdollisen raskauden kanssa kun sillonhan se ei olis hyväks...

Kotiuduttiin muuten just mätsäristä haukkujen kanssa, toinen oli vaan turistina mutta toinen oli peräti kakkonen! Mä oon niin ylpee mun mussukoista :heart: (joo me harrastetaan tollasta hömppää :D)
 
Kontrastia ja kirkkautta säätämällä sain kuvassa paremmin näkyviin ton "viivan" ja livenä näkyi kans paremmin, mutta eiköhän se ole kuitenkin pelkkä viivanpaikka. Vaaleanpunainen tuhru alkoi juuri, joten taisipa olla taas tyhjän arvan kierto. Ehdin tietysti innostua, vaikka pitäis jo tietää, että ihan turhaa semmoinen on. Vituttaa.
 
jomi en haluais heittää lisää suolaa haavoihin mut mäkään en näe mitään :/ mut jos siellä haaleahaamuinen on ni ei niitä varmaan kameraan saakka näkyviin! mä pidän silti peukkuja :)

t84 ootko sä näyttelyissä käyny ja mitä koiria sulla olikaan? pesin tänään meen havannaa ja kauhukseni huomasin et mun pikku vauvalla on alkanu MENKAT!! ukko nauro vieressä kun keskusteltiin siitä akkojen kesken ;D koira oli niin järkyttyny et sen silmät levähti selälleen ja oli vaa "uu uuuu uuu" :D vähän tuo noutaja uros yrittää työntää nokkaansa tonne toisen peräsimeen mut ei onneks kauheen paha.. ja ps. meen koira käy näyttelyissä, mun sisko harrastaa myös hömppää, tai ei voi puhua harrastuksesta,se elää koirille :D mitenköhän nyt käy ku sillä on se pikku kakkamaakari siel kotona joka kuulemma kerran päivässä punnertaa paskat sen käsille..

tänään taas testi tehty ja arvakkaas mitä? thataa!! NEGA!!!! perkeleen nega.
 
t84
jomi siis tätikö alko? Voihan perse :(
ja syysmyrskyvoi hitto sunkin negan kanssa :(
Me tarvittais kyllä taas hyviä uutisia, huonoja ollu liikaa...

Ja siis mullahan on toi piski jossa belgiä/sakua ainaki ja pitkäkarvanen saku.
 
:hug: kaikille joille täti on tullu kylään.. :(

Ja tervetuloo uusille.. :)

On En oo tehny testiä vielä, eikä kyl tunnukkaan siltä et menkat alkas.. Oon kyl tyhmä mut haluun ootella viel ens viikkoon ettei sit tuu pettymystä.. :headwall:
 
Tulin kertomaan tänne hieman.. tein perjantaina kaksi testiä oman kotona aamulla 6 aikaanaa näytti negaa ja kävin ehkäsyneuvolassa juttelemassa tulevasta ehkäsymuodosta ja siellä todettiin kanssa että puhdas nega. Kierto oli vasta tuolloin 27/28 kun se on tänään sunnuntaina 29/28 eikä menkkoja. : /

Huomenna ajattelin mennä lenkkeilemään aamulla kun heitän miehen töihin ja menen samalla ennen koulun alkua hakemassa apteekista kaksi raskaustestiä. Jos ei yöllä menkat alka teen testin ja teen toisen sitten taas perjantaina. Hmh hmh..

Tällästä meillä.

Lapsi tervetullut, mutta lääke ongelmat ovat huonoja. Tämä lääke mikä minulla nyt on niin sopii erinomaisesti mutta tulevalle vauvalle erittäin vaarallinen 2-3 kertanen epämuodostuma riksi.
 
Viimeksi muokattu:
t84 Mä en tiedä onko tää täti vai mikä. Tää on ihan ennenkuulumatonta: nyt on jo monta tuntia ollut kovat menkkajomotukset päällä, mut edelleen tulee pelkkää tuhrua. Hanat ei vaan aukee, en tajua. |O

syysmyrsky Pahoittelut negasta! :hug:

ON Edelleen ihmettelen tätä oloa. Ei oo normaalit menkat, vaikka kivut onkin sitä luokkaa. Mulla alkaa siis aina kivut ja runsas vuoto yhtä aikaa, mut nyt on vaan tuhrua. Eilen rusehtavaa limaa, tänään vaaleanpunaista tuhrua pyyhkiessä ja vähän on tullut siteeseenkin. Nytkö tää kroppa alkaa sekoilla ja lapsenteko vaan vaikeutuu? :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
huomenia muruset :heart:

täällä onkin Jomilla ja syysmyrskyllä jännät ajat :) tsemppiä murut! :heart:

Jomi siun testissäsi mie kyllä näin haamulaisen! ;) eiköhän ne kunnon menkat jää välistä, ainakin nyt toivotaan niin! :heart: ja jos ei kunnon vuotoa ala ja kivut jatkuu, lupaa, että meet lääkäriin!

syysmyrsky olipas outo testi :O toivotaan nyt että se eilisaamunen oli väärä nega ja tuo toinen sitten oikia plussa! oudosti se väri siihe levis mut eikai se voi tolleen levitä viivanpaikan kohtaan ellei siellä hormoonia ois!? :) tsemppiä nyt muru :heart:

Laretzki siitä se sit lähteepi :) kerroppa sitten heti kun siut saa lisätä listaan! :)

t84 toivotaan nyt, että ajoitus ois kummiski ollu täydellinen :heart: ittellä ois tarkoitus lähtee koiran kanssa tokoilemaan tai agilityyn :D katotaas nyt mihin tuosta meidän tessukasta on.. kesällä siis ois tarkoitus aloittaa! ja onnea koirulille, upea saavutus :heart: sietääki mamman olla ylpeä!

Sokruli tuuhan sie heti sit kertomaan kun oot testin tehnyt :) tsemppiä nyt kovasti!

Ansku83 pahoittelut negasta :hug: mut toivotaan nyt kovasti, että se plussa antaa vaan osotuttaa itseään ja ovis oliski ollu myöhemmin ;) jos et tikuttanut ovista niin kaikki on mahdollista!

Tnya tervetuloa mukaan :wave: lisään siut listalle!

taas oli tullut parin päivän aikana tekstiä ja oon pahoillani kun en kaikkia muista kommentoida :ashamed: päivitän listan tänään!

ON muutto takanapäin, mutta ripuli senku jatkuu.. paska crohn :( mihinkää et voi lähtee kun koko ajan saa wc ravata.. lääkkeet ei tunnu kunnolla auttavan edes! ja saikku senku jatkuu! mut on mulla jotain hyvääki kerrottavaa :) nyt saan sit kämppään uudet lattiat joka paikkaan, sellaiset mistä oon haaveillu :) eli tuo se remonttikin jotain hyvää, jos jotain positiivista tahtoo ajatella! :) eli kyllämä nyt oon jo paremmalla mielellä, eli siis lattiat ja suurin osa seinistä menee uusikis kun koolaukset menee niin hölmösti ja ne on kaikki kastunut niin joutuvat lattiat ja seinät purkamaan sieltä.. eli ei se kämppä nyt ihan kokonaa mene remonttiin, mutta aikalailla kokonaan, uudet pinnat tulee kaikkialle muualle paitsi wc ja makkariin! ja hei, torstaina on oletettu ovis, en meinaa edes tikutta kun tuskin mä raskaudun kun on toi crohni päällä :( noh, joskohan ihmeitä tapahtuis? :)
 


The Esikoisesta Haaveilevat MA 18.4.2011



iloksi...................28............kp 59/30-34.................yv 4,5
Lapanen87..........................kp 59/30......................yk 16
Hey.....................22............kp 57/26-65.................yk 3
Mirwu..................24...........kp 57/28......................yk 3
Pamsu*...............26............kp 50/35.....................yk 7
Satuh83..............27.............kp 48/32-34................yk 4



Mikella................19.............kp 32/30-32.................yk 4
Puputi................25..............kp 32/40-60.................yk 1?
Jomi....................24............kp 30/30-32..................yk 8
Ansku83..............27.............kp 30/32-37.................yk 4





Sokruli.................24............kp 29/25-30.................yk 4
Lilli88..................23.............kp 27/26-?...................yk 4
syysmyrsky..........22.............kp 26/?.........................yk 13
Gabrielle..............29.............kp 25/?.......................yk 5/2
Tnya...................21.............kp 26/28.......................yk 2




Arby...................29..............kp 17/30.....................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 15/23-27..................yk 5
t84.....................27...............kp 15/26-28.................yv 2,5
Namppis88...........22..............kp 11/28-54..................yk 5
Ella83................ 28..............kp 10/31........................yk 7





tiuhti_.................21...............kp 7/25....................yk 7


Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT


Laretzki toukokuu 2011

HAAMUJENGI/RKTT


Puna-musta
Haltiakummi

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia
AnniMu
Dremming
Epa_88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
Viimeksi muokattu:
mie se oon yksin tuolla alhaalla :D

viida murunen, kuinka voit? :heart: laitoin siut tonne listan alhaalle kun siun kierrostasi ei ole nyt tietoa, onko ok? ilmoitathan minulle sitten kiertopäiväsi kun on sen aika? kovasti vielä voimia muru :heart:

Haltiakummi haluatko takasin listalle, vai laitanko taustailijoihin? :) vai kuinka?

:attn:tarkistaahan kaikki, että mie oon päivittänyt oikein? =)
 
Tnya Tervetuloa joukkoomme! Ja toivottavasti vierailusi täällä jää lyhyeen ja saisit plussan pian..
Jomi kyllä minäkin selvän haamun näen.. varovaiset onnitelut:heart:
syysmyrsky toivotaan että sieltä viiva kirkastuisi ja saisit plussan..:heart: peukut pystyyn!
Lare toivotaan, että teillä yrittäminen ei vie kauaa ja pääset nopeasti plussanneiden joukkoon!

Kaikille kovasti semiä plussailuun ja :hug: niille, joita täti kiusaa...

tiuhti_ kiva kuulla että muutto on takana.. jos ripuliki helpottaisi siinä samalla.. osaan kuvitella miltä sinusta tuntuu kun olen tässä jo monen monta vuotta seurannu ku appiukko kärsii samoista vaivoista sun kanssa. Sille ei ole crohnia todettu, mutta oireet ovat samat.. vessassaki saa välillä käydä pari kymmentä kertaa tunnissa...

omaa(.).. en tiedä onko mielikuvituksen tuotetta, mutta kovasti on alavatsassa tuntunut nippailua.. ovis oli luultavasti viime viikon lopulla ja silloin kyllä ässäiltiin toden teolla.. lupasin kyllä itselleni, etten rupea miettimään mitään ja päätin, etten tännekään käy kirjoittamassa tuntemuksista, jottei tarvitsisi sitten niin kovasti pettyä jos ei mitään tapahdu.. noh, tässä sitä nyt ollaan:whistle:
Jotenkin toivoisin, että nyt tärppi on käynyt, mutta toisaalta mikään ei ole, eikä saa olla itsestään selvää.. nyt odotellaan mitä tuleman pitää..

Semiä vielä kaikille... ja toivottavasti nyt alkaa plussavyöry Jomin ja syysmyrskyn vetämänä!! =)
 

Yhteistyössä