<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Jomi Täällä ollaan aika lailla samassa tilanteessa: täti muisti vierailullaan :( Mulla on nyt kp 4. Kerkesin jo vähän taas vaihteeksi toivoa, mutta sieltä se täti iloisesti tuli morjestamaan ihan rytinällä MURRRRR. Tsemppiä sinulle!! Kyllä me vielä se täti häädetään, täytynee puhaltaa nyt plussatuulet tädin tilalle näin kevään kunniaksi :heart:

viida Sinulle paljon voimia ja jaksamista! :flower:

Jahka ehdin, lueskelen paremmin näitä kirjoituksia ja alan pikku hiljaa ujuttautua mukaan keskusteluihin. Ihanaa, että olette olemassa ja tukemassa ja etenkin jakamassa näin henkilökohtaisia asioita samojen asioiden kanssa painivien kesken :heart:

Minä toivottelen myös kaikille teille ihanille naisille plussatuulia ja paljon tsemppiä! Nyt on pakko näkyä valoa tunnelin päässä kevään kunniaksi ;)
 
Hyvää huomenta muruset :wave:

Tervetuloa "kuumeilija", toivotaan, että visiittisi täällä jää lyhyekis ja pääset pikapuoliin masunkasvattajien puolelle :) tää pinkka tuo toivottavasti onnea! tänään siulla onkin KP5, mutta saisinko ikäsi(ei ole pakko kertoa jos ei tahdo :D) ja sitten kuinka pitkä sinun kiertosi on ja yrityskerrat (YK) niin laitanpi siut listaan mukaan kun päivitän! :)

t84 sie se taidat olla jo hammaslääkärissä, mutta mie lähetän täältä tsempitykset siulle sinne, toivottavasti saat ne perille :)

viida vautsi mikä asenne siulla on muru :heart: toivotaan tosiaan nyt että kaikki menee kerralla nappiin kun nyt jo oli noin huono tuuri siulla :hug: ainakin hyvältä vaikuttaa kun hcg lähteny laskuun ja tavaraa tulee!

Tnya en tiiä voiko näin sanoa, mutta ihanaa kun on kohtalotoveri :) äitini sairastaa colitista, ja itse tosiaan crohnia. äitille on tehty j-pussileikkaus eli paksusuoli otettu pois, mutta koska hänellä on fisteleitä niin elämä hällä yhtä helvettiä! kuinkas sinun colitis? onko paha? onko leikattu? :) voit laittaa yksityisviestillä vastausta jos et tahdo kaiken kansan kanssa sitä kertoa :D itse siis oon sairastanu crohnia noin 6 vuotta, mutta diagnoosin sain noin 1,5 vuotta sitten vasta :) ja nyt siis akuutti taa pahasti päällä! ja asiasta toiseen, toivotaan kovasti, ettei ne menkat alkaiskaan vaan siellä ois pikkunen pesää rakentelemassa :heart: +++++++:whistle:

Jomi vai näin sit päätit, en päivitä sitä, ennenku tuut ja kerrot tämän päivän testituloksesi :D josko se nyt oiski kiinnittymistä jos ei kerta oo hanat auennu!!!!! :confused:

ON siis jumaliste, yöllä sit nousi kova kuume ja hirvee flunssa, mut kaiken huippuna... musta tuntuu että mulla ois ollu jo eilen ovis :O ainaki sen verran poltteli vasenta puolta!!!! ja se meni hukkaan :(
 
t84
Täällä kotiuduttu hampilekurista. Voin kertoa ettei kovin miellyttävä käynti ollu... Eihän se periaatteessa sattunu, laitto vielä ylimääräsen satsin puudutusta kun pyysin, mutta tuntu kyllä hiton ilkeeltä! Molemmat ylähampaat tosiaan vedettiin, ja nyt tuntuu ettei toi toinen tyrehdy millään. Siis sen tiedän että se tihkuttaa kyllä vielä jonkin aikaa mutta toi toinen tosiaan vuotaa, silleen etten uskalla olla ilman tuppoa siinä. Kohta varmaan puudutuskin alkaa haihtumaan ja vähänkö jännittää miltä sit tuntuu.

Tuun myöhemmin uusiks, ja luen kuulumiset, nyt on vähän sekava olo vielä niin ei aivot toimi.
 
viida Kuulostaa aika kurjalta. Tsemppiä vielä! :hug:

kuumeilija Tätipahoittelut sullekin :( Ja sama täällä, toiveet ehti nousta todella korkealle parikin kertaa, kun oli niin ihmeellinen alku menkoilla nyt... Mutta tästä on suunta vain ylöspäin.

tiuhti_ En mä enää tuhlannut tänään testiä, kyllä tota vuotoa nyt on tullut sen verran paljon, että tätsy se on kylässä. Mutta nyt on jo kp 3 eli kohti uusia pettymyksiä sitten vaan ;) Harmi jos teillä ovis meni ohi :( Pikaista paranemista!

t84 Toivottavasti vuoto tyrehtyy pian eikä kivut ylly kovin pahoiksi. Ei varmasti ollut kiva kokemus, mutta nyt se on takanapäin! Toki noi jälkisäryt ja turvotukset on vielä lusittava :( mut jaksuja siihen!

ON Vähän alkaa jo helpottaa vitutus... Oon ollut ihan samperin vihainen itelleni, että kuinka mä taas annoin itseni toivoa ja uskoa plussaan. Pitäis tietää paremmin ja pitäis osata jo suojella itseään paremmin pettymyksiltä.
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti_ pikaista paranemista sinne päin! Harmi jos ovis kiiti ohitse :(

t84 toivottavasti vuoto tyrehtyisi pian.. itselläni oli samaa ongelmaa silloin ku viisureita poistettiin.. jouduin pari kertaa hakea sellaiset lääkejutskat hampaiden paikalle ku siellä oli jäänyt luuta ilmeisesti vähän näkyviin ja se sitten vähän tulehtui.. eli älä liian kauaa pidä sitten jos kipuilu alkaa.. En halua pelotella, mutta kokemuksesta sanon, että se kipu oli jotain todella kauheaa..

Jomi Hienoa, jos vitutus helpottaa.. itselläni tässä alkaa vitutus sillä nyt ei ole enää oireita.. siis niitä mitä tässä olen ovuloinnin jälkeen tuntenut... :(

(.) nyt siis kaikki oireet on tiessään.. en tiedä kuinka ajatella, mutta ehkä on liian aikaista ajatella yhtään mitään.. mutta kai niitä oireita olis tullu jo enemmänkin jos on tullakseen.. ei ole rinnat mitenkään kipuillu yms. Noh, eipä tässä taida olla muuta odotettavissa kuin täti-päivät pääsiäisen jälkeen... ja sitten uuteen nousuun:)
 
Heissan muruset :heart: ja tervetuloa "kuumeilija" ja Tnya
Täällä ei mitään ihmeellistä, kauhean räkätaudin sain sunnuntaina ja eilen olo oli kuin jyrän alle jäänyt. Tänään vielä töistä pois niin huomenna jaksaa sitten. Pahoittelut epäaktiivisuudesta, on ollu kaikenlaista ja nyt pääsiäisenä tiedän etten ehdi lainkaan koneelle kun mennään koiraleirille. Saadaan meidän pikkumussu vihdoin kotiin "äitiyslomalta". Enenmpää en nyt jaksa kirjoittaa, huimaa vielä sen verran mukavasti ettei kauaa pysty istumaan.
 
tiuhti Miule voi päivittää kp1/30-32!

Heräsin aamuyöstä siihen ku rupes tuntumaan et kohta se täti tulla rymistelee taas! Kävin laittaa siteen ja aamulla ku menin vessaan ni siellähän se kurkisteli jo! Ja mikä positiivinen asia tässä on, niin alkaa tuo kierto tasaantumaan! :D
 
tiuhti_ Olen 26-vuotias, kierto on ihan mitä sattuu välillä n. 34-60 ja YK 18.

Ansku83 Tätipahoittelut sinulle! Ihanaa, että jaksat kaikesta huolimatta löytää myös niitä positiivisia asioita, eikun uutta kiertoa vetämään läpi ja puhallan täältä sinulle paljon tärppituulia :hug:

t84 Toivotaan, ettei puudutuksen lakattua ole särkyä. Nyt voit hyvällä omallatunnolla ottaa lepiä ja passuutta ukkokultaa, hih ;)

PikkuHöttiäinen Tsempitykset sinne! :flower:

Pikaista paranemista, ketkä sairastelette!
 
Päevää!

tiuhti_: Joo no on se kyllä mukava, että täällä on kohtalotovereita, jotka tietää minkälainen tämä sairaus voi olla.: / Mulla tää colitis todettiin vähän alle 2 vuotta sitten, kesti jonkin aikaa, että saatiin selville mikä mulla oli. Ei ole leikattu, 2-3 kertaa vuodessa ollu akuutti, ei vielä mielestäni ole mennyt niin pahaksi, että ei pärjäis mutta kyllähän se aina akuuttivaiheessa tuntuu, että ei jaksa. Jokin aika sitten minulla oli viikon kestävä akuutti (vain), yleensä kestänyt pari kuukautta. Nyt onneksi ollut rauhallisempana colitis jonkin aikaa:saint: Ja pysyispä taas pois ainakin seuraavat puol vuotta nii oisin onnellinen:LOL: Voi että, pärjäilemisiä sinne sen akuutin kanssa: / se ei oo todellakaan kivaa kun on päällä:headwall:

hmm.. huomenna ois se jännäpäivä, saapa nähä. Tekis mieli lähtä testiä ostaan, mutta enpä taida sitä tehdä..jotenkin semmoinen olo että kyllä ne menkat sieltä alkaa: / Mulla on vaan nää mun tissit niin oudot, että en ymmärrä, ei pysy liiveissä, edelleen noita valkosia nystyröitä ja sitte jotenkin lämpimät ja kovat tissit.. mut en haluu nostattaa toivoa, pitää jaksaa huomiseen odotella:stick:

Taas oli tekstiä tullut aikalailla, niin ei tiedä mitä sitä kirjottelis=) Aivan mahtava keli ainakin pihalla, lenkkarit jalkaan ja ulos:whistle:
 
Laretzki
Voi että siellä on ollut mahtava ilma koko päivän! Tänään saanut kivasti tehtyä tehtäviä pois, heitin puolen tunnin rullislenkin (mä muuten niin tunnen kuinka mun peppu ja reidet kiinteytyy joka kerta kun potkasen vauhtia :D) ja sitten istuin auringossa puolitoista tuntien ihan vain kirjaa lukien. Ja täytyy mainita vaikkei kukaan uskoisikaan: sain aikaan jo kevään ensimmäiset rajat :)

Huominen koulussa vielä, sitten pääsee torstaina ajelemaan kohti etelää miehen kanssa meille kotiin pääsiäislampaasta ja muista herkuista nauttimaan.
 
noniii eiköhän se nyt niin oo et täti se sieltä kurvas paikalle:mad::headwall: vessassa ku kävin ja pyyhkäsin nii verta jäi paperiin
ihmetyttää ku kierto ollu aina päivälleen ja melkee kellolleen sen 28 päivää ja nyt tuli jo päivää aiemmin :confused:
 
huomenta! ei se auta ku avata tän päivän keskustelu täti pahoitteluilla :/ ilma näyttää surkeelta ja testi näytti taas negaa, nyt tein apteekin testillä et eiköhän se vaan näin ole. tuhrukin ilmesty kuvoihin että eiköhän tässä sit aleta tätiä odottamaan ja yk14 :(
 
voi voi :hug: isot tätipahoittelut Ansku83 ja Tnya! syysmyrsky elä sie vielä heitä kirvestä kaivoon ennenku täti alkaa kunnolla! :)

Laretzki siis siellä on aivan mahtavat ilmat ollut, ja nyt pääsiäiseksi lupasivat jopa 20 astetta eteläsuomeen :D ja kyllä mie uskon, että sait jo ekat rusketusrajat näkyviin! :) mie se vaan sain kunnon flunssan ku piti puolialasti hillua pihalla :D

täälläpä on ollutkin hiljaista :) mie päivitän pinkan kohta puoliin :)

t84 ootko ihan puolikuollut? varmana oot tosi kipeänä, kuinkas meni sen jälkeen ku puudutus loppui?

).( siis missä on ollu ovislimat ja muut?? en tiiä yhtää onko se ovis nyt menny vai ei ku ei ole limaa ollut eikä tule nytkään.. ehkä mä en sit ovuloi olleskaan.. noh :) tää kierto menee kummiski samalla tavalla ku muutki.. ja saatiin niin mojova riita eilen ukon kanssa aikaseksi, että ei oo tosi :( eli tuskin tulee seksiä tänäänkään! mie meinaan loukkaannuin, vaikka kyseesä oliki ihan pikkuinen juttu mut silti ärsyttää :kieh: ja miehän oon sellanen nykyään, että kiukkuun kyllä niin pitkään ennenku toisen ylpeys antaa periksi ja pyydetää anteeksi, itse en koe tällä hetkellä et tarviis edes anteeksi pyytää niin en pyydä kyllä turhaankaan! ukko on tosi huono pyytämään anteeksi, mut mikä suhde se sellanen olis missä toinen ei saa loukkaantua sanomisista ja ei odottaisi anteeksipyyntöä!? meillä meinaan oli ennen niin, mökötin ennen hetken jos mies sanoi ilkeästi ja sit olin kuin mitään ei ois tapahtunutkaan, nyt ukko onki ollu ihmeissään kun oon muuttanu mun toimintatapaani ja vaadin, että anteeksi pyydetään jos loukataan :)

huh huh :D tulipa sepustus!
 


The Esikoisesta Haaveilevat MA 18.4.2011



iloksi...................28............kp 61/30-34.................yv 4,5
Lapanen87..........................kp 61/30......................yk 16
Hey.....................22............kp 59/26-65.................yk 3
Mirwu..................24...........kp 59/28......................yk 3
Pamsu*...............26............kp 52/35.....................yk 7
Satuh83..............27.............kp 50/32-34................yk 4



Mikella................19.............kp 34/30-32.................yk 4
Puputi................25..............kp 34/40-60.................yk 1?
Sokruli.................24............kp 31/25-30.................yk 4





Lilli88..................23.............kp 29/26-?...................yk 4
syysmyrsky..........22.............kp 28/?.........................yk 13
Gabrielle..............29.............kp 27/?.......................yk 5/2




Arby...................29..............kp 19/30.....................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 17/23-27..................yk 5
t84.....................27...............kp 17/26-28.................yv 2,5
Namppis88...........22..............kp 13/28-54..................yk 5
Ella83................ 28..............kp 12/31........................yk 7





tiuhti_.................21...............kp 9/25....................yk 7
"kuumeilija".........26...............kp 6/34-60...............yk 18
Jomi....................24..............kp 4/30-32................yk 9
Laretzki.................................kp 2/?.......................yk 1
Tnya...................21..............kp 2/28......................yk 3
Ansku83..............27..............kp 2/32-37.................yk 5




Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?




EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT


Puna-musta
Haltiakummi

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia
AnniMu
Dremming
Epa_88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
 
Viimeksi muokattu:
ja sit jos kaikki taas kattoo et KP ja muut on oikein :D Laretzki, koska nyt on eka kierto ilman pillereitä, laitoin sinulle kierron kohdalle ? koska emme vielä tiiä mikä siun kiertosi on, ok? ja jos haluat niin kerro ikäsi niin lisään sen listaan :) tästä se lähtee, onnea koitokseen muru :heart: ja sanoit että eilen aloitin laskemaan KP1 niin laitoin siis tänään KP2. syysmyrsky sinua en vielä tiputtanut KP1 koska sulla on vasta tuhrua, ok? ilmoita jos tilanne muuttuu niin muutan sen :) toivotaan että se olis vaan jotain muuta tuhrua ;)
 
iloksi, Lapanen87, Hey, Mirwu, Pamsu*, Satuh83, huhuuu?? :D missä mennään???

:attn:eek:salla paukkuu kohta jo KP60, niin onko ok jos he eivät ilmoita itsestään kohta puoliin niin siirretään heidät taustalle? ja sitten jos tahtovat niin laitetaan takasin pinkkaan? :) kun tuntuu turhalta päivittää kun ei mitään ole kuulunut...
 
tiuhti_ tiedot minun kohdallani ok. Kiitos kovasti ku jaksat päivitellä listoja.. minun puolesta "yläpään" voi laittaa taustalle jos heistä ei kuulu piakkoin mitään..

).( täällä nippailu on jatkunu taas... muita "oireita" ei ole tullut esille.. pitää nyt olla vain ajattelematta liikoja ja nauttia tulevasta lämpimästä pääsiäisestä.. Joka ilta on pitäny keksiä tekemistä, jotta ei miettis koko ajan tuntemuksia, oireita yms. Eipä tässä varmaan muuta kuin hyvät pääsiäiset rakkaat muruset :heart: En varmaan nyt huomisen jälkeen tule listoille ku vasta ensi viikon tiistaina. :wave:Mennään pohjoseen vanhempia kattoon pääsiäiseksi ja siellä ei ehdi nettiin.. =)
 
PikkuHötö kuullaan siis viimeistään ensi viikolla, mukavaa kun ilmoitit ettet pääse tänne etten sitte ihmettele mihin sie oot kadonnut tai onko jotain sattunut :) eli ei muuta kuin oikein mukavaa ja munarikasta pääsiäistä :D
 
PikkuHöttiäinen Yrität vaan muistaa, että oireettomuuskin voi olla oire :) Mukavaa pääsiäistä pohjoisessa!

Namppis88 Moi taas! On varmaan ihanaa saada koiruus taas kotiin mammalomaltaan :)

Ansku83 ja Tnya Tätipahoittelut teillekin :hug: On se kurja akka!

syysmyrsky Toivottavasti täti ei tulis kuitenkaan. Tähän pinoon tarvittais nyt plussia!

tiuhti_ Mun rivi näyttäis olevan ihan kunnossa :) Kiitos taas! Ja pudottele vaan yläpäästä porukkaa pois, se on päivittäjän oikeus mun mielestä. Jos haluaa olla pinossa mukana, niin täytyy sen verran vaivautua, että käy silloin tällöin ilmoittamassa oman tilanteensa!

ON Perun sanani, vitutus on ihan ennallaan. Täällä tihuttaa vettä :( Harmaa sää heijastuu jotenkin heti mun mielialaan, mikä ei oo kivaa. Muutenkin jo tekis mieli ryömiä vaan peittojen alle ja nukkua jonnekin kesäkuuhun asti… Huoh. Jospa se taas tästä. Pääsiäiseksi on luvattu hienoa säätä, ehkäpä se piristää.
 
Hei vaan kaikille!

Minä tästä häippäsen. Täti tuli kylään.. totesin sen jo tänään aamulla. Eilen tein laskelmia ja kierto on 32 pv eikä 28. No niinpä sitten olin jo eilen varma että täti tulee tänään ja sain tänään tuntemuksiakin siitä, että kohta mennään.

No nyt tulee jo tuhruvuotoa. Uskon olevan kuukautiset sillä alaselkää särkee ja mielestäni sitä ei kuulu alkuraskauden verenvuotoon.

Toivotan kaikille hyvää kevättä ja voimia, olen pahoillani kun en ole pystynyt kommentoimaan ja kannustamaan muita henkilökohtaisemmin. ¤Huono omatunto¤


Mutta palaillaan seuraavan vuoden puolella kun alkaa olemaan tämä vauva haave uudestaan ajankohtainen :heart: Asiat täytyy vain laittaa tärkeysjärjestykseen ja vielä ei ollut vauvan aika.
 
syysmyrsky Toivottavasti täti ei tulisi kylään. Niin kauan on toivoa, kun täti punainen pysyy loitolla! Täälläkin mennään jo yk18 :headwall: Onko sinulla ollut apuja käytössä? Mulla on terolutit ja nyt tässä kierrossa alkaa neljäs terolut-satsi. Jos nyt ei tästä kierrosta tärppää, niin varailen aikaa gynelle ja pyydän terolutteja lisää ja ehdotan, että alettaisiin myös tutkia, missä vika. Tämä epätietoisuus on pahin stressinaiheuttaja. Minusta tuntuu, että tulen hulluksi tämän kanssa.

Tnya Alkoiko mensut normaalisti vai tuleeko vain tuhrua? Toivottavasti oli vain pikainen kyläilyreissu ja vuoto ei alkaisi ollenkaan. Pidän peukkuja!

Haltiakummi Tätipahoittelut! Kyllä osaa olla ärsyttävä tapaus tuo täti punainen :mad:

t84 Kuinkas siellä jaksellaan?

tiuhti_ Tuli mieleen, että oletko tikutellut ovista nyt? Onko sinulla normaalisti selvät ovisoireet, limat sun muut? Tiedän tunteen! Mulla on ärsyttävää, kun limaa kyllä alkaa tulla n. kp10 jälkeen, mutta eipä ole kovin hedelmällistä venyvää laisinkaan ja tätä ei-hedelmällistä limaa tulee parina päivänä, sitten tulee parin päivän tauko ja taas pari limapäivää, ARGH :kieh: Olen muuten aika samanlainen riitelijä kanssasi! Toivottavasti saatte riidan sovittua ja pääsette viettämään munarikasta pääsiäistä :D

Minulla täti alkaa pikkuhiljaa väistyä, mutta täti käyttäytyy hieman oudosti, poikkeaa edellisistä terolut-menkoista. Nyt menossa jo kp 6 ja tuntuu, ettei mensut kuitenkaan lopu. Vähän samalla lailla käyttäytyy kuin tammikuinen keskenmeno; vuoto tuntuu loppuvan ja sitten alkaakin uudestaan (tehnyt tätä kp3 asti!). Saa koko ajan olla jonkinmoista rättiä housuissa :mad: Nyt ei tosin enää lorottamalla vuoda, mutta aina välillä tulee rusehtavanpunaista tuhrua. Aikaisemmat terolut-menkat on kestäny vaan kolmisen päivää eikä ole tälleen olleet loppumaisillaan ja sitten alkaneet taas uudestaan, eikä ole tuhrutellut mitään rusehtavaa menkkojen päätteeksi. Jospa loppuisivat pikkuhiljaa kokonaan, niin saisi suunnata ajatuksia taas tulevaisuuteen!
 
Jomi Kuinka jakselet? Onko vitutus vielä katossa? Mulla alkaa verenpaine nousta tästä saamarin tuhruttelusta (lue tuosta ylempää kirjoitukseni) :mad: Pistää vaan miettimään, etteikö vaan ois varhainen keskenmeno... ei oo normaalia mulle tällainen. Mutta ei auta, suunta vaan ylöspäin! Toivotaan pääsiäiseksi kaunista säätä ja mielen piristystä! =) Ja tietty paaaaljon munia :p
 
Taas joutuu ihmettelemään tätä kroppaansa... Tuhrua tuli päivän verran ja nyt sitä ei jää edes pyyhittäessä paperiin! :confused: Paljoa sitä ei kyllä tullukkaa! Ja lämmöt pysyy edelleen 37 pinnassa...vaikkakin mittasin vasta nyt, mut on nuo iltapäivä/ilta lämmöt silti ollu normisti alhaisemmat! Tai sit on iskemässä joku kuume!

tiuhti jos viitsit ni laita miule nyt vielä kuitenkin kp vaikka näin: ?/30-32! Ja jätetään tuonne alas Carnen ja viidan seuraksi odottelemaan nousuun lähtöä! Ilmotan sitte jos ja mahdollisesti kun hanat aukee kunnolla! Kuvittelin kyl niitten aukeavan jo eilen, mut ei sit näköjää!
 

Yhteistyössä