<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Testasin aamulla negan digitestillä.. eli se siitä sitten...
mut nyt mulla on jo kolmatta päivää huono olo,oksettaa ja pyörryttää välillä.Itkuki on herkässä ja mieli maassa.. tuhru "menkatki" loppu eilen. Eli tosi lyhyet oli, ti-iltana sitä tuhrua, ke vähän enemmä, to tuhrua ja eilen ei mittää ku ihan minituhru. Tissitki on edelleen oudot ja eilen illalla noista valkosista nystyröistä tuli jotai nestettä, onko se ihan normaalia? Tai sitten haluan vaan olla niin kovasti raskaana.. NMut tää monen päivän huono olo pistää miettimään.. Eikö tuo digitesti kumminki oo tosi luotettava? ku siinä luki et 99% tarkka.
 
t84 Voi ei!! :hug: Tulisin ja rutistaisin ihan oikeesti jos voisin! Haluutko kertoo mistä teille tuli riitaa? Tuottaako aina samat jutut vaikeuksia? Toi on kyllä äärimmäisen epäkypsää toimintaa lähteä pois kavereiden seuraan ja jättää sut yksin murehtiin... Varmasti turhauttavaa jos mikään ei koskaan muutu vaikka kuinka puhutaan niin.. Oon kans miettiny et mitä pidempään tässä yrittämisessä menee ja mitä enemmän pettymyksiä tulee, sitä enemmän parisuhde joutuu koetukselle. Äärimmäisen vaikeeta löytää tasapainoa kovan vauvankaipuun ja ihan tosissaan yrittämisen sekä taas parisuhteeseen ja muihin asioihin keskittymisen välillä. Toivottavasti nyt kuitenkin saisitte puhuttua ja sovittua suunnitelman, jonka avulla saisitte taas parisuhteenne ohjattua parempaan suuntaan. Muista hani, että kaikille tulee niitä huonoja aikoja ja kriisejä, tietenkään suhteen ei ole tarkoitus olla pelkästään niitäkään. Mieti nyt rauhassa (sit kun oot saanu kiukun vähän laantumaan, tiedän, ei helppoa..) että mitä sä oikeesti haluat ja koita saada kerrottua se silleen rakentavasti miehelles... Paljon tsemppiä, oot mun ajatuksissa...

Memelisa Mullakin oli nelisen viikkoo sitten kans ihan ihme vuoto (siis ekaa kertaa sitten tyhjennysvuodon), joku klippi (sorry...) tuli vaan ja sit parin päivän verran ruskeeta ja sit se oli siinä... Taitaa laittaa aikalailla kropan sekaisin keskenmeno, jotenkin tuntuu epäreilulta et ensin joutuu luopumaan tulevasta lapsestaan ja sitten vielä kärsiin vaikka kuinka kauan sen jälkeen fyysisestikin... Mullakin on ollut tota vatsan kutinaa, oli eka oire, joka sai epäilemään raskaana olemista ja jatkuu edelleen, ihan ihme juttu. Jaksamisia sullekin oman kropan kanssa...

Hey Sulla kyllä kierto venyy! Pitkät kierrot on kyllä niiiiiin raskaita. Mä kävin omalla gynelläni parin pitkän kierron jälkeen ja sain kyllä heti terot avuks. Mulla ne kyllä autto, vaikka ei mun kiertoa niidenkään kanssa lyhyeksi voi sanoa, mut ihan normaaliks kylläkin (32-36).

Tnya Pahoittelut negasta... :hug: Aina se vaan pistää mielen matalaks vaikka kuinka yrittäis varautua huonoihinkin uutisiin... Kyllä digi melko varma on kunhan ei tee liian aikasilla kp:illa, eikä nyt sulla tainnu olla kyse siitä. Nyt ei kun ovista odottelemaan ja uusia verkkoja vesille kun ei muukaan auta!

lemonade Tottakai me otetaan sut tänne takaisin!! Niin kun Memelisallekin sanoin, näköjään kroppa temppuilee vaikka kuinka kauan km:n jälkeenkin, ei ole kivaa kun jo valmiiks on henkisesti niin raskasta... Tuuhan kertoon mitä verikoe näyttää jos täti ei tuu ennen sitä...

tiuhti Mites sulla menee? Löytyikö ovis?

ON: Jaahas, täällä on tänään tullu jotain väriä vähän valkkarin mukana, mä en ala.... Tissit edelleen älyttömän kipeät mut mieliala laskenut jo...
 
Viimeksi muokattu:
Memelisa: Voimia myös sinne :hug: Omat reaktion yllätti, koska tosiaan oli ensimmäinen raskaus, enkä ollut tienny kuin 2 viikkoa raskaudesta kunnes suru-uutiset todettiin. En ollut kerennyt vielä uskoa raskautta todeksi, mutta silti se iski kuin veitsellä suoraan sydämeen kun enää ei ollutkaan masussa elämää. Monilla muilla on mennyt paljon myöhemmässä vaiheessa kesken, varmasti tuntuu vieläkin pahemmalta. Nyt ei tosiaan auta muuta kuin yrittää vaan uudestaan.

Gabrielle =) Joo, kroppa saattaakin olla ihan sekasin. Mutta nyt on niiiiin ärsyttävää kun oireet on ihan samat kuin raskauden alussa. En kuitenkaan ajattele vielä mitään. Katotaan tiistaina miltä labrat näyttää. Tulen tänne sitten heti ilmoittelemaan! Vielä toistaiseksi täti ei ole tullut kyläileen..

ON: Toivottavasti ehdin tiistaina käymään heti aamusta verikokeessa, niin voin sitten soittaa polille iltapäivällä. Oon nimittäin aamuvuorossa, joten en ole varma edes saanko lähtee kesken työpäivän verikokeeseen?? Olen nimittäin ollut vasta yhen viikon töissä :D En oo aikaisemmin mennyt mihinkään kesken työpäivien.. On tää jotenkin vaan tämmöstä taas =)
 
Moikka pitkästä aikaa! En oo nyt kauheesti kirjotellu mitään lueskelemassa oon käynyt sillon tällöin. t84, meillä hieman sama tilanne. Paitsi meillä se ei johdu vauvatouhuista tai höpinöistä. En tiiä mikä on ja mä oon aika loppu!! :( Yritän ehdottaa tolle jotain yhteistä tekemistä, mutta ei se ikinä jaksa mitään tehdä.. sitten sille soittaa joku kaveri ja ehdottaa jotain niin johan löytyy virtaa lähteä! Ja kun mun kanssa ei jaksa ees kattoa leffaa kotona sohvalla.. :'( Joko se huitelee kavereitten kanssa jossain kylillä tai sitten se pelaa niiden kanssa tietokonepeliä.. Viime yönki se oli kaverillaan.. vaikka ei oo edes pitkä matka kotiin. Emmä tiedä, oon vaan porannu täällä koko eilisen illan.. ja kun hänen mielestään kaikki on ihan hyvin!! En haluais erota, mut jos tää ei tästä muutu niin.. :( No joo, anteeks tää vuodatus..
Hyvää pääsiäistä kaikille :heart:
 
t84
carne voi ei, teilläkin :( Tosiaan meillä ihan sama, kavereiden eteen tekee mitä vaan ja juoksee kun joku soittaa. Mun kanssa ei jaksa/haluu/viitti tehdä mitään.

Nyt se on pari iltaa ollu juomassa, ja tietty päivät sit jossain kaverillaan. Eilen tuli illalla kotiin ja silleen vähän jopa juteltiin, oli niin pusipusia koko jätkä. Aamulla kotiutu baarista ja oli kaikki jees. Kun sit päivällä heräs, taas ei ollu.
Sen piti hakea auto kaveriltaan joten lähin mukaan, koiratkin oli kontissa. Tyyppi vetää raivarit jostain ja kaahaa jotain 140 ja mä karjun että haloo, sulla on meidät kyydissä, kuulemma ei kiinnosta. Sit sain kuulla että marisen vaan että haluun tehdä sen kanssa jotain ja se ei jaksa kuunnella. Oltiinkin sopivasti perillä ja se poistu vaan autosta ja jätti kaiken auki. Sen kerkes kyllä sanoa että tänäänkin on lähdössä juomaan.

Että medän osalta on yritys loppu, ja myös ero tais tulla. En oo muuta kun itkeny nyt 3 päivää, oon aivan hajalla. En oo nukkunu enkä syöny mitään, paha olo ja sattuu joka paikkaan. Ei rakkaus oo mun osalta mihinkään kadonnu, vaikka inhoonkin koko tyyppiä tällä hetkellä. Luulen että sillä se on loppunu jo aikoja sitten... Kyllä on käyny mielessä sekin että sillä on joku toinen. Mä oon ainoa joka on ollu sinisilmänen, niin helvetin tyhmä, oon kuvitellu että kaikki on hyvin. Vaikka oonhan mä sisimmässäni tajunnu ettei oo.

Mä en tiiä mitä mun pitäis tehdä, pakata ukon kamat? Lähtee itte johonki? Tosin mun kämppähän tää on. Kaikki turha pyörii päässä, kuten miten pärjään rahallisesti yksin, miten koirien kanssa, kuka hitto mulle vaihtaa autoon renkaat...

Anteeks, tää palsta ei oo mikään parisuhdepalsta, mutta mulla ei oikeesti oo KETÄÄN kelle puhua. Siis ihan oikeesti, ei mulla enää oo edes kunnolla kavereita, eikä varsinkaan sellasta parasta, kaikki on enemmän tai vähemmän niitä miehen kautta tulleita, ja ne on miehen puolella...
 
t84 Voi hani!! Kyllä tää on parisuhdepalstakin ja tottakai saat tänne purkaa pahaa oloas!! Pystyisinpä ottaan jotenkin sulta ton kivun pois... Kukaan ei ansaitse tommosta kohtelua, tommonen välinpitämättömyys on kaikkein pahinta! Vaikka sehän siinä just vaikeinta onkin, jos ne omat tunteet ei kuitenkaan ole muuttuneet mihinkään pohjimmiltaan. Ihan joka hetki ei voi toisesta tykätä, mutta se nyt kuuluu asiaan. Me ollaan täällä kyllä aina ja voit kirjotella ihan mistä tahansa! Ja mulle voi laittaa kyllä yksäriä jos et tänne halua kaikkea purkaa. Tuntuu tosi pahalta sun puolesta, jotenkin te pidempään täällä mun kanssa pyörineet ootte tullu tosi läheisiksi vaikka vaan netin kautta ollaankin oltu yhteyksissä.
Harhaileeko sulla ajatus vaan joka suuntaan ja siks tuli mieleen et vois olla joku toinen vai tuntuuko susta oikeesti siltä? Se tunne mulla ikävä kyllä tuli oikein tutuks exän kanssa (eikä turhaan) ja se tunne ei ole mukava seuralainen. Mitä tarkoitat ettei kaikki ole ollu hyvin, haluutko kertoa? Jospa tää kaikki vaan johtuis molemmin puolin tän yrittämisen aiheuttamasta stressistä? En halua hyssytellä jos susta tuntuu että niin ei ole, kai sitä aina vaan toivoo pelkästään parasta niille ihmisille joista vähääkään välittää. Jos susta tuntuu että tarviitte vähän välimatkaa niin älä liian paljoa murehdi niistä käytännön asioista, niillä on kyllä tapana järjestyä tavalla tai toisella. Pääasia on nyt sun hyvinvointi.

Siitä voit ainakin olla varma, että mä/me täällä välitetään susta ja voit koska vaan kirjotella tuntemuksistas. Noissa asioissa on aika vaikea auttaa vaikka kuinka haluais, mutta usein asioiden ääneen sanominen/kirjoittaminen selkeyttää omia ajatuksia... Oikein lämmin lohdutushalaus :hug: Pidäthän ainakin mua ajan tasalla, oon susta huolissani...
 
Carnesir Voimahali myös sinulle vaikeaan tilanteeseen... Toki parisuhteessa tulee huonompia aikoja, mutta ei se noin saisi olla, että huitelee missä sattuu eikä ole toisesta yhtään kiinnostunut. Tottakai molemmat saa mennä ja tulla, ei parisuhde mikään vankila ole, mutta jos koko ajan jättää toisen yksin ja kaverit vetää aina pidemmän korren niin kyllä pitää olla aika itsekäs ja omanapainen. Ymmärrän hyvin, että olet väsynyt tilanteeseen. Ilmeisesti olette yrittäneet jutella siitä eikä se ole auttanut? :hug:
 
t84
Gabi kiitos sanoistasi :heart: Mustakin tosiaan tuntuu että te pidempään täällä olleet, teistä on tullu vähän niinku hyviä ystäviä, tärkeitä :) Täällä kuitenkin tosi henkilökohtasia asioita kerrotaan, ihme olis ellei lähentyis :)

Mulla on tosiaan ollu aikaa miettiä, ja ajatukset on samalla sekasin ja täysin selvät. Se että sillä olis joku toinen, vaikea sanoa onko se vaan mun pään sisällä vai totta. Pieniä asioita on ollu, jotka nyt jotenkin yhdistelen. En mä ikinä tosta olis uskonu, niinku ei varmaan kukaan, mutta enpä mä monta muutakaan asiaa olis uskonu, silti niinkin kävi...
Ei luottamus ole enää ollu ihan 100%. Se on valehdellu pienistä asioista, eikä sillä oo välillä selitystä jollekin asialle, joka ei vaikka ihan käy järkeen (tyyliin lähdit baarista kolmelta, mutta olit kotona viideltä, mitä siinä välissä tapahtu, no en muista). Ja siis mä en urki sen asioita mitenkään, tulee vaan välillä esille jotain kun sen kaverit kertoilee. Jotenki ehkä toivoisinkin että olis jotain tollasta takana, tää olis niin paljon helpompaa mulle jos vihaisin sitä.
Ja kyllä, juominen on tullu kuvioihin... Melkeenpä joka vkl se nykyään käy, ja nyt tää tosiaan on jo kolmas päivä peräkkäin...

Jotenkin oon vaan työntäny syrjään kaikki ajatukset, oon vaan kattellu vierestä. Olishan mun pitäny tajuta aikasemmin..

Eli onhan tää jo kauan ollu sitä että se ei ikinä ole kotona, eikä ikinä mitään halua tehdä. Se on se suurin ongelma, nojoo ton juomisen jälkeen.

Onhan meillä hyvätkin hetket, emmä sitä sano! Enhän mä tässä muuten olis. Ja se osaa kohdella mua kun kukkaa kämmenellä, nykyään ne hetken kuitenkin vähenee ja vähenee, ja enemmän näkyy toi puoli siitä, se itsekäs paska. Jolloin kaikki asiat pyörii sen ympärillä.

Mua kyllä niin harmittaa lähteä täältä, mulle tulee ikävä ihan jokaista :( Joten saatan mä hetken täällä pyöriä, mutta yritys on kyllä päättyny meidän osalta.
 
Laretzki
Voi ei, täältä joutui lukemaan ikäviä juttuja, höh. Haleja kaikille ja tsemppiä :hug:

Ei meilläkään vkl mennyt ihan putkeen, vaikka onkin pientä joidenkin juttuihin verrattuna. Mies sairastu eikä sit päästy pupuilemaan pääsiäisen kunniaksi. Rupeen oleen jo pikkasen ärtynyt, kun mieli tekee niin saakelisti ja toinen ei jaksa yhtään mitään (eihän se miehen vika ole, mutta silti nyppii). Mä oon seksin suhteen jossain määrin samanlainen kuin ruuan, että jos ei saa tarpeeks usein, niin sit alkaa tiuskiminen ja muu. :D Voi, että mä varmaan olen hankala ihminen!

Muuten kroppa fiiliksiä: Se järkyttävä turvotus on poissa! Ihanaa! Kp6 ja alkaa jo vuoto olemaan aika pientä. Ja mieli tekee koko ajan :D. Täytyy purkaa tarmoa tänä iltana leipomiseen ja huomenna rullaluisteluun (ihana kun mies kannustaa mua liikkumaan osti mulle meinaa puutuvat treenivaatteet :heart: köyhälle opiskelijavaimolleen). Ja sit tietty tota rusketustakin vois jalostaa eteenpäin, vaikka eilisen jäljiltä rajat paistaa nahasta :D
 
t84 Laitoin sulle yksäriä... :hug: Tässäkin sanon, että toivoisin sun miehen tajuavan kuinka paha sulla on olla ja ettei nyt tosiaankaan ole kyse mistään kiukuttelusta vaan paljon vakavammasta. Voi kun saisitte asiat selvitettyä... Et tietenkään lähde täältä mihinkään, katsot nyt ihan rauhassa mihin suuntaan teidän tilanne kehittyy ja annat meidän tukea sua jos mitenkään vaan voidaan.

Laretzki Nooh, hyvä kun kuitenkin annoit miehen sairastaa rauhassa... Otatte sit vahingon takas myöhemmin, kun ei onneks sattunut ovisaikaan.

).( Mulla on nyt niin paha mieli ja suuri huoli t84:n takia etten jaksa kommentoida omaa tilannetta sen suuremmin. Nega testattu tänä aamuna ja tuhruttelee, pettymystä itkeskelty kun olin niin varma. Mutta tosiaan pieni murhe verrattuna muiden tilanteisiin. Tsemppiä sitä tarvitseville...
 
pääsiäisen vietosta palailtu eikä täällä ole kivoja tekstejä luettavana :/
t84 en nyt löydä lohdutuksen sanoja alkuunka. paikoitellen sun teksti kuulostaa erittäin tutulta mut koittakaa nyt kuitenkin vielä luovia asiat läpi jookos? vaikkakin jos suhdetta ei ole luotu toimimaan ni sitten se ei toimi mut teillä kuitenkin yhteistä taivalta jonkun verran takana. ikävää jos mies ei vaivaudu selvittämään asioita ja hukuttautuu viinaan.
ja pakko tosta juomisesta sanoa et itse oon sitä mieltä tässä pienokaisprojektissa (kuulostipa väkinäiseltä),että jos minä en juo varmistaakseni täyden hedelmällisyyteni ni miehen on ns uhrauduttava myös. nuoriahan tässä ollaan,kyllä mäkin haluaisin mennä kun kaverit menee ja pitää hauskaa, mutta tää on YHTEINEN päätös ja asia. ja sama pitäisi kai olla myös teillä :/ jaksamisia tyttörakas:heart::hug:

ON menkat ei ilmoita sanallakaan tulostaan kp 33/28-30 ja testi negaa. tosin edellinen testi minkä tein oli jotenki reissussa raiskaantunu, täynnä jotain ihme lovia mitkä huomasin vasta ku aloin tulkitsemaan sitä. :/ mutta turha tässä on mitään pilvilinnoja silti ruveta rakentaan...nega mikä nega
 
Moikka taas pitkästä aikaa!

”kuumeilija” Mullahan oli kans tosi kummalliset menkat, siksipä teinkin r-testin vielä tossa torstaina (olikohan se nyt kp 5) ja toki se oli nega. Rusehtavan niukan vuodon ja kovien kipujen takia vaan kävi mielessä kohdunulkoisen mahdollisuus eli oli oman mielenrauhan takia ihan pakko testata.

iloksi Oikein paljon tsemppiä ja voimia teille hoitojen läpikäymiseen! :hug:

Gabrielle Alkukierto on tosiaan puuduttavan tylsää aikaa… Mutta nyt oon onnistunut taas ainakin vähän aikaa suuntaamaan ajatukset muihin asioihin. Se nollaa aina mukavasti stressikertoimia! Ja tää ihana sää on kyllä piristänyt mielialaa :) Tuntuu ihan hassulta, kun voi taas lähteä lenkille t-paidassa! Pahoittelut jos se paska täti sieltä tekee tuloaan :hug:

t84 Voi että tuli paha mieli sun puolesta :( Todella kurja tuo teidän tilanne. Miten voit tänään? Näyttääkö asiat yhtään selkeämmiltä? Voimia vaikeiden päätösten tekemiseen! :hug:

Hey Auts mikä megakierto :( Toivottavasti saat pian joko plussan tikkuun tai tädin kylään!

tiuhti_ Täällä alkaa taas elämä voittaa :D Mutta tosiaan tämä kierto mennee ihan harakoille ja se kyllä pistää potuttamaan aika hurjasti… Vaan eipä voi mitään! Mitenkäs siellä menee? :heart:

Sokruli Onnea kovasti!

Memelisa Tsemppiä uuteen kiertoon!

Tnya ja syysmyrsky Pahoittelut negasta! :hug:

ON Oon pitänyt vähän kirjoitustaukoa, vaikka oonkin käynyt lukemassa juttujanne päivittäin. Ja mun hiljaiselo saattaa jatkua tästä eteenpäinkin, koska anoppi on ilmeisesti huomenna tulossa kylään ja aikoo olla viikon verran. Mua ahdistaa "kevyesti" se, että meillä on joku kylässä noin pitkään, kun normaalisti meillä ei käy edes kahvilla kukaan kuin ehkä kolmen kuukauden välein. Mun pinna kiristyy vähän liiankin herkästi, joten pelkään vähän, että jonkin sortin räjähtelyä on luvassa… Anoppi on kyläillyt meillä viimeisen viiden vuoden aikana noin viiden tunnin ajan ja nyt sitten kerralla tulee noin pitkäksi aikaa, et en tiedä mitä tästä tulee. Toinen tosi iso harmistuksen aihe tuossa on se, että eipä paljon ovista hyödynnetä tässä kierrossa. Meillä on seinät kuin paperia, niin ei kauheasti inspaa puuhastella, jos joku on viereisessä huoneessa :( Tässä vaiheessa tommonen kyllä surettaa ja kovasti, kun ei tekis mieli yhtään kiertoa heittää hukkaan.
 
Viimeksi muokattu:
Hei tytöt! :wave:

Ensinnä: t84 Mä oon todella pahoillani teidän tilanteesta! Itse olin siis eron partaalla hetki sitten ja muistan kuinka jumalattomasti se sattuu!!! En pystyny syömään, en juomaan, kaikki teki pahaa, tuntu, että elämä loppuu ja kaikki vietiin pois. Me ei sitten päädytty eroon, mutta sen voin kertoa, että todella paljon oon joutunu antamaan miehelle anteeks. Ei se varmaan teidän tilannetta helpota, mutta miehet on juurikin tuollaisia. Ja se joka täällä sanoo, että "ei minun mieheni..." niin ei voi tietää koska se ihminen "napsahtaa" ja muuttuu yllättäen ihan joksikin muuksi ja harvemmin se muutos on positiiviseen suuntaan. : / Hankalaa nykyään parisuhteista tekee se, että nainen ja mies pärjäävät nykyään ilman toisiaan. Ei ole enää sellaista tarve- sidosta välillä kuten ennen. Mä toivon, että saisitte vielä asianne selvitettyä. Mekin selvittiin kuilun reunalta kuin ihmeen kaupalla. Ja joka päivä tuo ukko käy edelleen jossain asiassa hermoille, mut sen kans täytyy kai vaan elää. :) Muttei paljon pahaa ellei hyvääkin! Tuli mieleen, et yksi kaveripariskunta eros sen takia, ettei niillä ollut aikaa toisilleen... Miehellä oli sellainen työ, että kai sitä sitten senkin takia erotaan. Mutta toivotaan, että saatte asioita viel puhuttua. Tsemppiä ja kovasti voimia! :hug:

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja tsemppiä kuluvaan kiertoon kaikille tasapuolisesti! :)

ON: Mä oon ihan innoissani!! Vaikka ei olla vielä aloitettu yritystä, oon tikutellu ovistestejä toisinaan ihan mielenkiinnosta. Aina on ollu testissä vain yksi viiva, mutta tänään siihen piirtyi haalea, mutta ihan selkeä viiva!! :D Jotain toimintaa siellä siis on! Ukko olis valmis heti aloittamaan yrityksen, nytkin sanoi testeistä, että ei muuta ku yritystä putkeen, mutta ehkä me vielä odotellaan. Suhde kumminkin vielä hieman epävakaalla pohjalla ja se oma koti pitäis saada piakkoin. Nykyään kun asutaan tässä mun homeboksissa. : /
 
Niin ja sen haluan vielä t84 sanoa kun oot pohtinut, että miten kaikesta selviää... noh, mä oon kans sellainen kauhea stressaaja, et mietin kaikkea jo etukäteen, huolehdin ja murehdin. Mutta jos eroon päädytte niin voin melkein luvata, että kyllä kaikki järjestyy! Ihan varmasti! Mä oon selvinny avoerosta niin rahallisesti, fyysisesti kuin henkisestikkin. Kaikkeen tottuu ja Suomessa kunnon kansalainen ei joudu ojaan asumaan. Älä sitä murehdi! Nyt mietit vain sitä mikä on sulle ja sun miehelle parasta, kaikki muu on toisarvoista! :hug:
 
Jomi Ymmärrän sun ahdistuksen, hankalaa jakaa kotinsa noin kauan anopin kanssa... Mullekin oma rauha on tärkeetä ja että sen pitää nyt sit just vielä ovisaikaan tulla! Teijän täytyy varmaan laittaa anoppi vähän shoppaileen tai lenkille jonain otollisena päivänä, muakin kyllä harmittais yli paljon tässä vaiheessa kierron väliin jääminen!

Dremming Onnittelut ovistikkujen henkiin heräämisestä, niiden viivojen näkyminen on kiva tunne!

).( Täällä sit kp 1/31 yk 5+3 Miten tää voikin olla niin vaikeeta!!!
 
hyvää huomenta! kerrankin sain itteni ajoissa ylös et kerkesin kunnon lenkille jos vaikka sais nää talvimakkarat kyytiä ennenku lähdetää bulgariaan ja sieltä ku tullaan ni lähdetää parin viikon päästä viikoksi turkkiin :)
näin unta viime yönä et tein positiivisen digitestin...mulla olis tuolla yks mut en taida raaskia käyttää sitä vielä ku on noita negoja tullut tossa tehtyä. ja taas kerran kuulin eilen yhden kaverin suunittelemattomasta raskaudesta. ja kuinka hänen ystävillään on kymmen kuinen tyttö lapsi, joka ei vieläkä ole kotiutunut keuhko ongelmien takia niin nää kummatki pössyttelee ja käyttää pirii ja mitä vielä :( ei oo kiva kuulla tällasii ku toiset elää tälle asialle. ei hirveen montaa hetkeä ole ettei tulis ajateltua.

mutta aurinkoista aamua kaikille :heart:
 
Täällä on niin pirusti tekstiä, että perehdyn niihin myöhemmin :) otin itsekseni pienen palstatauon!


t84 pistin sulle tulemaan yksäriä :)

Gabrielle voi paska paska paska sentään :( tuntuu tosi kurjalta tiputtaa siut listan hännille! oon kovin pahoillani :hug: toivotaan, ettei tuu enää 5+4!!!!!!!!!

Jomi eiku anoppi vaan hetkeksi tekemään muualle omia juttuja :) tyai sitten menette suihkuun tai muualle miehesi kanssa tai sit vaan yritätte ihan hissuksiin hyödyntää otollisen ajan! nou stress :D älä nyt ainakaa hukkaan heitä ovista! siinä onki jo väh jännitystä pelissä ;)

anteeksi muruset, nyt en pysyny enää kärryillä mitä piti kommentoida kun mietin vaan t84 tilannetta! kommentoin kaikille kunhan ehdin ja oon päivittäny listat :)

oikein mukavaa tiistaita kaikille murusille :heart:

lisään kyllä vähä omaa napaa, tilanne sikäli outo kun en tiiä yhtään koska on ollu ovis, mutta ei me sitä kyllä hyödynnetty ku torstaina ja silloin oli varmaanki liian myöhästä, eli tää kierto meni hukkaan :( eipä muuta.. mutta mulla tulee valkkarin seassa välillä verta, eka keskiviikkona, sit torstaina, perjantaina ja lauantaina.. nyt ei oo onneksi tullut enää, mitähä se on? :O
 


The Esikoisesta Haaveilevat TI 26.4.2011



Lapanen87..........................kp 67/30......................yk 16
Hey.....................22............kp 65/26-65.................yk 3
Mirwu..................24...........kp 65/28......................yk 3
Pamsu*...............26............kp 58/35.....................yk 7
Satuh83..............27.............kp 56/32-34................yk 4



Mikella................19.............kp 40/30-32.................yk 4
Puputi................25..............kp 40/40-60.................yk 1?
Lilli88..................23.............kp 35/26-?...................yk 4
syysmyrsky..........22.............kp 34/?.........................yk 13






Arby...................29..............kp 25/30.....................yk 1
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 23/23-27..................yk 5
t84.....................27..............kp 23/26-28.................yv 2,5





Namppis88...........22..............kp 19/28-54..................yk 5
Ella83................ 28..............kp 18/31........................yk 7
tiuhti_.................21..............kp 16/25....................yk 7
"kuumeilija".........26...............kp 12/34-60...............yk 18
Jomi....................24..............kp 10/30-32................yk 9







Laretzki...............20...............kp 8/?.......................yk 1
Tnya...................21..............kp 8/28......................yk 3
Memelisa.............................kp 6/?.........................yk ?
Gabrielle..............29.............kp 2/30.......................yk 5/3




Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?
Ansku83..............27..............kp ?/32-37.................yk 5





EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT


Puna-musta

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
Epa_88
iloksi






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
 
Viimeksi muokattu:
tän kierron ei kyl tarvis yhtään pidentyä ilman sitä positiivista tulosta: / hanat auki ja usvaa putkeen jos ei plussaa tipu!
paitsi että..äsken kun kävin suihkussa niin koin kaikennäkösiä ahaa elämyksiä. oon lopettanu pillerit viime vuoden tammikuussa ja ensimmäiset kunnon kuukautiset tuli vasta elokuussa. mitä jos se viime viikkoinen tuhru oli kuukautiset?? ja tarkottaako tää sitä et ku se vuoto on niin vähäistä että kohdun seinämät on niin ohuet että sikiön on mahdoton kiinnittyä sinne?? taidan olla vähä tyhmä:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille! Olen palaillut takaisin normaalirytmiin ja tännekin tulin lukemaan pääsiäisen aikaan ilmestyneitä kirjoituksia. Kyllä teki hyvää käydä reissussa ja nähdä muitakin ihmisiä kuin näitä samoja naamoja täällä kotosalla. Ikävää luettavaa oli :(

t84 Voi sinua muruseni, sinulla on kurja olla :( Mulla tuli ihan tippa linssiin lukiessani kuulumisiaisi, koska tiedän miltä sinusta tuntuu. Huolestuin, kuinka mahdat jaksella tällä hetkellä? Haluaisin kirjoittaa sinulle yksityisviestiä, sopiihan se? Toki voit ainakin mun puolesta kirjoittaa tänne parisuhdeasioistakin, nehän liittyvät olennaisesti myös vauvaprojektiin! Älä lähde minnekään tältä palstalta, täällä on kuitenkin tuttuja ja turvallisia ihmisiä tukemassa. Jos sinulle vaan sopii, kirjoittaisin mielelläni sinulle yksityisesti! Voimia muru :heart:
 
Heipä vain tännekkin!! :)
Kait nuo oli sitte luokiteltavissa kuukautisiksi....tiistaista asti pelkästään ruskeaa tuhrua, yhdynnän jälkeen vähän 'oikeaa' verta. Testi sunnuntaina 17.4, keskiviikkona 20.4 ja tänään 26.4 negaa! Mitä himpattua?? En tajua...vuoto on vähentynyt muutenki huomattavasti normaalista vuodosta ja nyt tulee enää vaan tuollasta töhnää....jotain "pientä" vikaa kenties jossain!? :headwall: Noh...ruvetaan sitten metsästämään sitä ovista seuraavaks! Eli miulle voi sitte laittaa kiertopäiväksi KP8!! Kiitos! =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä