<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Laretzki
kuumeilija se laskuri on ihan vau.fi ja sitten sieltä me yritämme vauvaa tai joku sellainen kohta ja sieltä löytyy. En tiiä kuin hyvin pitää paikkaansa, mutta antaahan se ehkä jotain osviittaa. Ajatuksena on itselläni, että vasta sitten kun ollaan useampi kuu yritetty, niin sitten koetetaan nostaa onnistumisprosentteja kikkailemalla ovistikuilla yms. Periaatteessa en ymmärrä miksei raskaus lähtisi liikkeelle ihan tässä ihan muutaman yrityksen jälkeen, koska jos ei mitään muuta niin ainakin olen nainen parhaassa iässä :D Tai jotain.
 
mut voi poistaa listoilta. ja no hard feelings, mussa se vika on eikä kenessäkään muussa.
tosiaan tuntuu että oma psyyke on romahtamassa ihan täysin. päätä särkee kokoaika ja vihaan suoraan sanottuna itseäni,niin sairaita ajatuksia päässä käy. oon kaiken ajan käyttänyt vaan töissä oloon ja illat urheillen. kotiin kun tulen menen sänkyyn selin mieheen päin kun en kykene mihinkään sosiaalisiin kanssakäymisiin. miksi just sen ihmisen kanssa puhuminen on vaikeinta johon sattuu vähintään yhtä paljon kun muhun itseen en ole edes itkenyt enään mut tänään kaikki padot romahti taas. en tiedä mistä lähteä korjaamaan tätä kaikkea, oon niin loppu.

Lopetan täällä kirjoittelun kokonaan. Ei tää muutako pahenna mun oloani kokoaika.
 
huomenia muruset ja oikein mukavaa perjantaita :heart:

"kuumeilija" voimahalit :hug: mieki syyllistyn siihen, varsinki iltaisin, että etsimällä etsin oireita, "nippaako mahaa", "onko tissit kipeät", "oiskoha nenä vähä tukossa"... :ashamed: ja sit ku tulee ensin sata negatestiä ennen menkkoja, saakeli se riipasee ja sit miettii vaan et miksi mä oon näin tyhmä, ja vielä joka saakelin kuukausi! onneksi, siis ONNEKSI on tää palsta olemassa johon saa purkaa pettymystään ja tunteitaan, ilman tätä mä oisin romahtanu viimeistään viime kierrossa..koska silloin olin ihan satavarma et oon raskaana! ja sama taas, tissit on kipeet ja nyt taas ihan oikeesti nippailee mahaa, sitä en oo kuvitellut nyt, mutta sehän voi johtuu mistä vaan! eli taas mie romahan, viimestää ensi viikon perjantaina : /!! mitä tulee ovislimoihin, niitä ei tuu kaikilla eikä varmaankaan edes joka kierrossa vaikka ovulaatio tapahtuukin :) eiku nyt vaan peitot heilumaan ja kunnolla!!!!!! nyt murunen se plussa plakkariin :heart: iiiiiissssooooooot puhurit ++++++++++++++++:whistle:

Lare en mie sit ollukkaa ihan sokea, eli oli ne kisumisuja :) voiku sie pääsisit jo nyt YK1 odottajien puolelle, mie ihan jännään sun puolestas :D isot tsempitykset!!!!

syysmyrsky voi murunen :heart: mä oon niin kovin kovin kovin pahoillani sinun menetyksen puolesta :hug: en tiennyt, että sulla on ihan noin kovin paha olla, mistä minä tietäisinkään miltä sinusta tuntuu, kun ite en oo samaa joutunut kokemaan! ehkäpä se palstatauko auttaisi hieman pääsemään yli menetyksestä? nyt muru ihan hirveesti tsemppiä elämällesi ja koita pärjätä :heart: tuu kertomaan edes joskus kuulumisiasi, viimeistään sitten kun saat plussan ruutuun :heart: muista, kyllä se aurinko vielä joskus sinne risukasaankin paistaa, ja nyttenhän on kevät ;)

voi eikä, Päivänsäteelle isot isot isot onnittelut!!! :D :heart: voi, yksi maalissa, ihanaa :heart: itkua ihan väännän täällä!

ON siis taas, TAAS kerran toiveet on korkeella vaikka ei noi oireet eroa mitenkää edellisistä kierroista, mahaan koskee välillä ja nipistääkin kovaa.. huomenna ois (jos ovis oli KP11) niin dpo9 ja mie meinaan testaa aamupissasta!!!!!! :ashamed: sit mie taas ruikutan täällä kun se on blanco...
 
Viimeksi muokattu:


The Esikoisesta Haaveilevat PE 29.4.2011




Hey.....................22............kp 68/26-65.................yk 3
Satuh83..............27.............kp 59/32-34................yk 4





Mikella................19.............kp 43/30-32.................yk 4
Puputi................25..............kp 43/40-60.................yk 1?





Arby...................29..............kp 28/30.....................yk 1
Namppis88...........22..............kp 22/28-54..................yk 5
Ella83................ 28..............kp 21/31........................yk 7





tiuhti_.................21..............kp 19/25....................yk 7
"kuumeilija"..........26...............kp 15/34-60...............yk 18
Jomi....................24..............kp 13/30-32................yk 9
Laretzki...............20...............kp 11/?.......................yk 1
Tnya...................21..............kp 11/28......................yk 3
Ansku83..............27..............kp 11/32-37.................yk 5





Memelisa.............................kp 9/?.........................yk ?
Gabrielle..............29.............kp 5/30.......................yk 5/3
PikkuHöttiäinen.....27..............kp 1/25...................yk 6




Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?





EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT


Puna-musta

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
Dremming
Epa_88
iloksi
Mirwu
Lapanen87
Pamsu*
Lilli88






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011
 
Viimeksi muokattu:
:wave: Hei kaikille.. henkis ollaha :D

Pahoittelut jo etukäteen tämä oma napailuni.. on todella kiire ja ajattelin pikaisesti päivittää tilannetta! Töissä on niin pirun kiire ku tuuraan tässä laskuttajaa ja omat hommat jää taka-alalle..
Minulle voisi päivittää tilanteeksi KP1/25 yk 6.. Punahilkkahan se kurvaili paikan päälle ja uusi kierto alkakoon! Eivät oireet olleet mitään oikeita oireita, mutta positiivista tästäkin on koitunut, sillä tuntuu, että nyt vuotokin alkaa olemaan sitä "normi" luokkaa.. Ehkä se limakalvo ei enää olekaan niin ohut!! :D
Mutta nyt pitänee äkkiä jatkaa töitä.. palaan kommentoimaan sitten ehkä tuossa viikonloppuna.. jos selviää hengissä tästä päivästä :D

Ihanaa perjantaita leidit!
 
tiuhti_ Kiitos sanoistasi :heart: Juuri tällaista tsemppausta kaipaankin! Se tahtoo oma usko olla välillä koetuksella, mutta silti sitä jostakin vielä hippunen löytyy. Tänään pitäisi aloittaa syömään terolutteja, mutta taidan omin neuvoin taas siirtää vähän myöhemmäksi niiden aloitusta. Kun oon niin paljon lukenut erinäisiltä keskustelupalstoilta, että ovis saattaisi estyä terojen aikana ellei ovis kerkee tulla ennen teroja. Hyvää tässä on se, että oikeestaan vasta nyt terojen aikana olen alkanut huomata kropassani muutosta kierron eri vaiheissa, jospa joku päivä oppisin myös tunnistamaan sen, mikä näistä oireista on se ovis eli h-hetki! Meillä vaan tuottaa stressiä juurikin tämä peittojen heiluttelu, kun "vähän pakko"-fiiliksillä mennään. Mies oli eilenkin ihan töötissä, väsynyt ja työjutut mielessä ja mies teki kaiken vaan mun takia, josta sitten johtui, että suoritukseksihan se meni eikä tavaraa tullut kovin paljoa. Mutta kaipa se pienikin määrä tavaraa voi riittää, eiköstä vaan? :D Testasin tänä aamuna ihan varmuudeksi ilman mitään sen suurempia odotuksia, tietenkin nega. No mutta, mahdollinen ovisaika on nyt ihan käsillä, joten tuolla alakerrassa voi alkaa tapahtua ihan pian ellei ole jo tapahtunut :heart:

syysmyrsky Voi muru, itsellänikin on paha mieli vuoksesi :'( Pienen tauon pitäminen näiltä palstoilta saattaa tosiaankin edes hitusen helpottaa oloasi! Ainakin mä olin paljon itkuisempi silloin, kun olin juuri saanut keskenmenon ja kävin lukemassa aihetta käsitteleviä palstoja. Jätin suosiolla lukematta vähäksi aikaa, niin se kyllä auttoi. Tulethan kuitenkin joskus myöhemmin, sitten kun koet olevasi siihen valmis, kertomaan, mitä sulle kuuluu? Voimahali :hug:

PikkuHöttiäinen Ensinnäkin tätipahoittelut minulta. No niin, jotain hyvääkin on tapahtunut sinulle, hienoa! Kyllä se vaan kummasti mieltä piristää, kun tapahtuu edes jotain pientä edistystä omassa kropassa :D Toivotaan kovasti, että limakalvo olisi paksuuntunut, siitä on hyvä lähteä liikkeelle!! Suuren suuret tsempitykset :heart: Niin ja voimia töihin, ei olisi enää kovin montaa tuntia ennen viikonloppua ja vappua!!!!!

Maailman suurimmat ONNITTELUT JA HALAUKSET Päivänsäteelle pikkunyytistä!! Tämä antaa varmasti meille muillekin voimia ja ennen kaikkea toivoa :heart:
 
t84
Moikka
Täällä tosiaan täti kurvas paikalla. Kamala olo siitäkin, kyllä mä vielä toiveita elättelin että josko olisi onnistunu, olisin ollu äärettömän onnellinen siitä, vaikka tilanne onkin mikä on. En olis miestä sen takia takasin ottanu, kyllä mä siihen yksinkin olisin pystyny. Niin kauan sitä halunnu. Ja arkeahan mä oon tottunu pyörittää yksin...
Mutta siis ei, niin se siitä. Mut voi listalta poistaa...

Haluan kiittää vielä ihan jokaista, oon saanu täällä hurjasti tukea, ja päässy sen avulla varmaan elämäni vaikeimmista asioista ja ajoista yli. Varsinkin teitä läheisimpiä tulee tosi ikävä, tuntuu kun menettäisi oikeita ystäviä :( Ihan kun tässä ei muutenkin menettäis jo liikaa...

Olo on tällä hetkellä ihan turta. En tunne mitään. Oon itkeny silmät päästäni, en tiedä pystynkö siihenkään enää, ja tuntuu ettei tää oo vaan todellista. Kaikki meni niin nopeesti. Tänään aamullakin kun heräsin, mietin kauan että onko tää vaan pahaa unta, siis tiesin ettei oo, mutta mieli teki niin kovasti kömpiä miehen viereen ja olla siinä lähellä :(
Mä en haluu olla yksin nyt, silti mulla ei oo oikeen ketään. En oo vanhemmillekaan kertonu, enkä kellekään. En edes tiiä pystynkö ihan hetkeen.
Mä haluun vaan vajota maan alle.
 
t84, mä oon kovin pahoillani sun tilanteestasi :hug: laitoin sinulle yksäriä tulemaan, kun en kaiken kansan edessä enään viittiny kirjotella :heart: mie otan sut pois listalta, haikein mielin :heart: koita nyt muru pärjäillä, ja tulehan ilmoittelemaan itsestäsi, edes minulle :heart:

"kuumeilija", mieki oon lukenu, että terot vaikuttais ovikseen, mutta ei se kaikilla niin tee :) ja siehän se itse parhaiten tiiät, koska kannattaa teroja alkaa syömään niin varmasti ihan fiksuakin siirtää niitä vähä eteenpäin jos itsestä siltä tuntuu ;) ja kyllä siellä alakerrassa voi tapahtua vaikkapa mitä ihmeitä, kunhan muistaa peittoja heilutella! ;) sepäs vasta oiski jos miehen kalsareita katsomalla tulis raskaaksi! :D
 
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa ja onnea plussanneille! :heart:

Nyt seuraa omanapailua, mutta pakko tulla kertomaan teille, että mä plussasin just!! :eek: Kahden tunnin pidättelyn tuloksena vahva plussa.. Oon vaan tärissy ja itkeny täällä. :heart:
 
iseeyou Vautsi! Todella ihana uutinen :heart: Paljon jarrusukkia pikkuiselle matkaan ja äipälle jaksamista :hug:

tiuhti_ Hahahhaaaahahh :LOL: Murjasit kyllä tämän päivän parhaan vitsin! Olisikin elämä helppoa tässä tilanteessa, jos noin helpolla raskautuisi. Katselisin kalsareita varmaan yötäpäivää :LOL: Meillä on vaan se ongelma, että mies kun ei halua kovinkaan usein eikä sitten väkisin ja pakon edessä ole hälle(kään) kiva harrastaa petipuuhia. Mä stressaan jo valmiiksi siitä. Niin ja tänään on ollut vähän limaisempi päivä kuin eilen!!!!!! Ei mitään venyvää eikä kovin paljoa, mutta edistystä kuitenkin ainakin eiliseen nähden, ei ainakaan ole "kuiva päivä"! Miten tällainen tieto voikaan piristää päivääni :D Pakko saada kyllä mieskin syttymään tänä iltana! Kysymys vaan kuuluu, että miten ihmeessä siinä onnistuisin :ashamed:

t84 Muru, olen äärimmäisen pahoillani tilanteestasi! Oletko siis tullut siihen tulokseen, että haluat erota? Päätöksen tehtyä varmasti ainakin osa kivistä putoaa sydämeltä. Mä kyllä uskon, että sä oot niin vahva, että sä meet läpi vaikka harmaan kiven! Kiitos sinulle siitä, että olet ollut joukossamme ja olet jatkossakin lämpimästi tervetullut takaisin, jos vaan siltä sinusta itsestäsi tuntuu! Suunnattoman paljon voimia :hug:
 
Voi t84 !!! Mä NIIIIN tiedän miltä susta tuntuu, niin vähän aikaa on siitä omasta kriisistä! :( Asuisinpa vähän lähempänä niin tulisin halaamaan ja mulle sais/saa vuodattaa niin paljon kun sielu sietää! Mä olen itse sellainen, että hulluksi oisin tullu jos en ois saanu ystäville vuodattaa. Tiedän kuinka paljon sitä tuossa hetkessä kaipaa jotakuta joka ymmärtää ja olkapäätä jota vasten saa itkeä... Mutta itke kun itkettää! Se helpottaa! Ja itkukin joskus loppuu ja kun se tapahtuu olet jo puolimatkassa parantumisessa. :heart:

iseeyou Onnea aivan äärettömästi! :heart: :flower: Ihanaa! Saadaan lisää plussia listaan! Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkallenne!

kuumeilija meillä ei oo ongelmaa miehen halujen suhteen lainkaan! :D Liikaakin on välillä kiinnostusta. Ja noista limoista... Mäkin yritän tässä opiskella lukemaan kehoani sillä useamman vuoden söin pillereitä ja niiden välissä ei ollu mitään tarvetta/intressiä lukea omaa kehoa joten oon vielä ihan öö aapisessa tässä hommassa. :)

ON Siis kertokaas nyt tytöt! Tein ovistestin maanantaina, sillon tuli selvä plussa ja pari päivää testistä mahaa jomotteli ym. menkkamaisia kipuja. Oletin, että ovis ois ollu ti tai ke, mutta kuinka ollakkaan (ällövaroitus!) eilen vessa käydessäni tuli paperiin kirkas lima joka valehtelematta roikkui paperissa kiinni ja se oli 20cm pitkä! :O Ovislimoja, mutta miten vasta 3vrk testiplussan jälkeen? Ja aika myöhään muutenkin, jos kierto pysyy siinä 26-28pv.
 
Dremming Onko sulla limaisuutta yleensä miten oviksen jälkeen? Mulla limoja tulee n. KP 10 alkaen sinne menkkoihin asti niin, että 1-2pv limaisuutta, sitten jokunen päivä ei oo limaa ja sitten taas parina päivänä tulee limaa, ja juuri ennen menkkoja tulee runsaammin limaa, joskin ei kyllä sellaista hedelmällistä, venyvää limaa ole juuri koskaan. Jos ylipäätään ovuloin, niin ainakin mulla limaa tulee myös oviksen jälkeen, liman määrä vaihtelee. Mutta tuo sinun kuvailema venyvä lima kuulostaa kyllä oudolta! :O Voisiko kyseessä kuitenkin olla, että ovis olisikin ollut juurikin tuolloin?? Kun eikös ovisplussasta voi mennä 2-3pv ennen sitä varsinaista h-hetkeä?! :confused: Kun ovistestihän näyttää vaan sen lh-huipun ja vasta siitä huipusta menee sitten aikaa itse munasolun irtoamiseen ja mun käsittääkseni juuri tuo venyvä lima kertoo nimen omaan sen, että kyseisenä päivänä munasolu irtoaa / on irronnut. Olenkohan minä täysin hakoteillä :ashamed: Ja jos kierto on nyt jostakin syystä venynyt. Voisko olla perää alkuunkaan? Mites, ajoititteko hommailut tuolloin limapäivänä? :D
 
nyt kirjotan ihan pikasesti vaan, koiralla on hirvee paskahätä :D

mut iseeyou ihanaa ihanaa ihanaa :heart: nyt sylikaupalla tarrasukkia ja vauvaliimaa ja itse äipälle ja iskälle paljon onnea tulevaan odotukseen! tuuhan kertomaan meille kuinka kaikki etenee! :heart:
 
t84, Lähetän täältä suuren virtuaalihalin ja paljon paljon PALJON voimia sinulle :heart:

iseeyou Onnea plussasta! :flower:

on Täällä taas jotenkin outo täti kylässä. Kauheita kipukohtauksia tulee, mutta ei särje koko aikaa ja vuotoa ei tule paljoa. En vaan tiennyt, että mitä odottaa kun lopetin ne keltarauhashormoonit.. Tosin täytyy myöntää, että nyt on ollut menkkojen kanssa paljon helpompaa kun niiden pillereiden.. :O Ajattelin, että nää pahenee, mutta ei! Hmm.. Ei nää kipukohtaukset vieläkään mitään helppoja ole, mutta oon esimerkiksi saanut nukuttua yöllä ilman että herään kauheaan kipuun..

Katsoiko kukaan Williamin ja Katen häitä? Mä katsoin ne ja oon ihan liikkuttunut vieläkin, kun ajattelen niitä! =D Hieman herkällä tuulella oon tänään ollut taas..heh. Ja mielialat on mennyt alas ylös alas ylös oikeelle ja vasemmalle........ =) Rupesin vaan haaveilemaan omista häistä.. jotka toivottavasti on edessä sitten joskus. Rakastan häitä! Onnea kaikille kenellä ne on edessä (en nyt muista nimimerkkejä :ashamed:) :heart:

Hyvää vappua muuten kaikille, vietättekö te sitä jotenkin?
Me ollaan miehen kanssa tässä kotona hän pelaa ja mä kirjottelen teille tästä omalta koneelta... normaali ilta siis, ostin mä pari "ilo"juomaa. Katsotaan mitä ilta tuo tullessaan.. Toivottavasti jotain kivaa :LOL:
 

Yhteistyössä