<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

AAM
Ventti verinen limakasa = i presume u mean the ihanuus itsessään eli limatulppa :D :LOL: no parin päivän sisällä tulee beibe sitten teillekin :whistle: niin mulla esikoisen kanssa kävi.. asteittain paheni ne supparit.. ma 22 limis ja sit ke 9.23 oli poika ulkona.

millipilli on tositoimissa... me muut kärvistelkäämme :D b:)d

( . ) miehen siskolla käytiin munittamassa ja supparit niin MITKÄ supparit.. |O

tänään osaII dippisuklaafondye ja hedelmiä.. ja kananuggetteja illalliseksi :D joo terveyden riskirajoilla siis :( :|
ja sauna sen päälle...

am & hippunen 38+6 huomenna öfficial pokspoks :D

poitsusta kuva kun miehen siskolla käytiin :heart: viime vuonna tein ton kissa-asun ja nilkoista vähän lyhyt vaan...
 
Voi, mikä söpöys pakkaus :heart:! Olisko isänsä näkönen poitsu?

Ventillä taitaa tosiaan koittaa jännät hetket kohta! Eiköhän Millipilliki päässy tositoimiin... Itellä nyt vähä kärsivällisempi olo. Olis itseasias ihan jees jos vauva tulis vasta pääsiäisenä niin mun porukatki pääsis irtautumaan töistä paremmin ja pääsis ajelemaan tänne ongelmitta.

Toivottavasti heikku alkais olo jo helpottamaan!
 
Täällähän on taas jännät paikat monella, niin se vaan millipillikin tais päästä tositoimiin ja ihan oikeena ajankohtana :D

Hitto mua risoo, meidän tää isompi pikkuakka on keksiny että päikkärit on jotain ihan yliarvostettua ja päättäny jättää ne tällä viikolla väliin useempanakin päivänä. Pirpana on kiukkunen ku ampiainen ja ai että ottaa mammaa välillä hermoon..... Ei joo kauhiast naurata että tähän väliin moisen keksi.. :headwall: Toivotaan että tää on vaan ohimenevä vaihe ja kerkee loppuu ennenku tää toinen tapaus ulostautuu x:)x

Polveen sattuu, ihan liikaa vissiin kiloja sitte tullu ku ei nää vanhan niveletkään meinaa kestää :whistle: Mulla kanssa ollu epämäärästä menkkajomotusta, jatkuvaa sellasta, en sitä supistuksis laske vaan taitaa vaan vähän valmistella paikkoja tuo juiliminen. Ne kuuluisat avaavat synnytyssupistukset tuntui nimittäin joltain ihan muulta..

Ihana pikku kisu am:lla :heart:

Piin 38+4 jatkaa reikäseinässä ohjelman parissa iltaansa..
 
millipilli
Ei olla tositoimissa ei... |O |O |O

Kotona ollaan taas. Käyrillä maattu sairaalassa kolmeen otteeseen ja väliajat oltu liikkeessä (käytiin keilaamassakin tunti....). Supistukset on säännöllisiä ja KIPEITÄ, mutta mitään vaan ei tapahdu. Kahdelle sormelle auki ja puoltoista senttiä kanavaa jäljellä. Kiukuttaa!!!! Kun tosiaan supparit sattuu ihan kunnolla, mutta tulevat vähän laiskoin välein tällä hetkellä.

Poika on nyt sitten tän yön mummulassa ja katellaan kotona mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään... jos tällaisena jatkuu niin kyllä mä sitten huomenna taas kurvaan sairaalaan. Ei tällasesta mitään tuu.... puoltoista vuorokautta nyt supistanut säännöllisesti ja tosiaan kipu alkaa olla jo tosi kovaa.

Äsken jo kiukuissani pesin vanhan tiskiharjan kanssa saunan lattian :whistle:

KIUKKUINEN millipilli & Frank 40+0
 
Voi millipilli ku nyt lähtis kunnolla...inhoo tuo kärvisteleminen. Tosin jos yhtään lohduttaa ni mä kärvistelin 2viikkoo ja sit sain aikaseks mennä lekuriin ja pääsin käynnistykseen :hug:

Nyt on pakko purkaa ku on niin kauhee olo. Ollan oltu koko päivä liikkeellä ja mä oon NIIN kipee. Selkä tulessa ja supistaa välillä vedet silmiin ja autossakin piti nousta penkistä ylös, kun sattui NIIN PRKLEESTI...(sorry). Tiedän ettei tästä pääse minnekkään vielä, kunhan kiusaa...TURHAUTTAVAA!!! Olo on jotenki rauhaton. Jospa menis vaik lämpimään suihkuun rauhoittumaan.

Palaan huomenna taas linjoille, mutta nyt jotain tälle naiselle avuksi, KIITOSH :LOL:

Superheppuli ja "Helena" 39
 
Onnea vauvautuneille, ja jaksamisia kolotuksista, jomotuksista yms. kivuista kärsiville!!!!! :flower: :flower: :flower:

Piin Minkä ikänen esikoinen? Meidän neiti 1v.11kk on jättäny aika lahjakkaasti poikkeuspäiviä lukuunottamatta päikkärit kokonaan!!! :eek: No mut nukkuu sitten 12 tunnin yöunet, noin 19-07. Sitten kun itsekkin osais ajoissa mennä nukkumaan niin hyvä tulis!

:attn: VAROITUS Oman olon hehkustusta
Koko päivä on oltu liikenteessä, eikä mitään ongelmia. Oon juossu jäällä, polkenu pyörällä yms. kyykkiny esikon kanssa hangessa... B)
Mahdoton myllerrys ollukkin sitten kun on paikoilleen asettunut! :)

Seuraava neuvola ois vasta 14.päivä, niin tykkäisin että ois jo viikottain! Vaikken kyllä siitä nlatätistä yhtään tykkääkkään!

Miten muilla, tuleeko ä-neuvolan täti käymään vauvan ekan neuvola kerran kotona, vai menettekö neuvolaan, ja ä-neuvolatädille, vai last.neuvolatädille??
Meillä nimittäin esikoisen ekan "neuvolakäynnin" kävi ä-neuvolan täti meillä kotona. Nyt eivät mitään semmosta oo sanonu, joten soitanki sitten kotiuduttua last.nla tädille, jonka kanssa tulee paremmin juttuun. :ashamed: :whistle:
 
likka -90 1v 5kk on tolla tulevalla isosiskolla ikää. Öisin nukkuu kyllä klo.20-n.08, mutta kyllä silti päikkärit tarviis vielä ottaa koska ihan mahotonta kiukkuumista ilmassa muuten loppupäivä. Toisaalta hän on nyt keuhkoputkentulehduksessa niin toivon tän johtuvan lääkkeistä tms. Sais nyt vielä pari kk jatkaa päikkyjen uinumista.

Voi vitsi millipilli mä niin uskon et on ikävää. Kuinka hitossa sitä jaksaa pusertaa pakettia ulos kun eka valvonu ja kärvistelly monta päivää.. :headwall: Toivotaan nyt että saat kunnon yöunet ja aamulla heti pääset sitte oikeisiin hommiin!!

Äitiysneuvolantäti on meillä sama kuin lastenneuvolantäti ja hän tulee tekee sen ekan tarkastuksen kotiin. Meillä onneks se hyvä tilanne et tätsy on oikein mukava tapaus, joskin välillä juttelee liikaa ja ohi aiheen, harvemmin on pikaisia neukkukäyntejä meillä.. Mut juu, nyt unille että jaksaa tota pikkutaistelijaa huomenna..
 
likka-90, meille tulee neuvolatäti kylään huomenna. Eli ensimmäinen neuvolakäynti hoidetaan meillä kotona ja vauva on tuolloin 9vrk ikäinen. Kivaa nähdä, paljon vaavi painaa (eli ollaanko yhtään osattu ruokkia...)
 
Sen verran omaa napaa, että pistän teidän "ihailtavaksi" pari masukuvaa kun äiti otti, ku oltiin niillä käymässä. :D Olis paita päälläkin otettuja kuvia, mut vaihtelun vuoks esittelen teille linea negraa. :LOL:
(superseksikkäästi sitten kääritty sukkahousujen vyötärö farkkuhameen vyötärön päälle. :LOL: )

Eli Laala rv 37+5:


...ja kuten nähtävissä, masussa ei arven arpea (no siis umppariarpea lukuunottamatta, mut sitä ei lasketa). :D Toi poikkiviiva tuol aika alhaalla on vaan vyötärönauhasta tullu painauma.
 
millipilli :hug: kuulostipa aika tutulle tuo teidän reissu. mulla siis jo muutama tollanen takana.. supistelee niin hemmetisti ja kipeesti mut mitään ei tapahtunu. jankutetaan vaan synnärillä että ei voida edistää kun ei oo mitään syytä. mä oon jo sillä kannalla että tää ei synny ollenkaan, kiusaa vaan päivästä toiseen.
 
AAM
Laalalla nätti masu silti :) radoista huolimatta..

mp hope for the best että nyt kohta lähtis kunnolla.. jos limistäkin on havaittu.. :p |O

( . ) eka tarkistus: meillä mentiin neuvolaan toisaalta ei oo kauhian pitkä matkakaan... mut mentiin silti :)
 
huomentaa!!

voi millipilli :hug: jokohan oot päässy tositoimii?? toivotaan et pian kuitenkin!

AM awww! :heart: ihana hiirulainen!

ninnulle tsemppiä!

ulkona sataa nyrkin kokosii hiutaleita!!! :eek: no vähä väritin, mut siis lunta tulee iha sikana!!! :D voi hitto, just ku aattelin et ne lähtis sulamaa :headwall:

aamupäivällä sinne äitipolille, tää taitaa siivota ennen sitä :p miul on nykyää joka toine päivä siivouspäivä! :LOL:

ziki ja kerttu 37+3
 
No eipä mentykkään synnyttään. Ottaa niin paljon päähän. En ole nukkunut koko yönä ollenkaan, supistellut 2-4minuutin välein 8 tuntia, mutta ne ei ole saanu mitään aikaan. Kohdunsuu sormelle auki ja kaula hävinnyt, mutta ihan turhaan oon kärvistellyt 8tuntia. Voi elämä, että ottaa aivoon. No kahdelta neuvolaan meno. MInähän en lähde sinne synnärille uudestaan ennen kuin vauvan pää näkyy.
 
paljo sulla niinnu on viikkoja?? mulla ainaki 2 ku on syntyny ennen laskettua aikaa niin molemmissa supistukset,kipeät on kestäny epäsäännöllisinä 2 vuorokautta ja ku menin synnyttämään(viimeksi) niin oli vain 3cm auki,vaikka yöllä oli tullu 3-5min välein tosi kipeitä supaareita.... siksi toivonki että menis laskettuun aikaan.toisaalta se pääsiäinen ois niin hyvää aikaa synnyttää :D  mulla LA ens tiistaina....

eilen tein taas tunnin lenkin,eikä illalla supistellu ku jonku kerran.ja ne ei oo ees kipeitä.vahvasti näyttää siltä että se viikko menee ainaki vielä...=)

ku vauva on syntyny nla-täti tulee meille anaki. siitä oli just puhetta viime nlakäynnillä.minusta se on ihan  hyvä,ettei tarvi lähtiä pikkusta raahaamaan minnekkää. minä oon niin arka lähtemään pikkuvauvan kans kotoa mihinkää kaikkien tautien pelossa... :ashamed:

mies lähti taas aamulla 500km:n päähän ja tulee torstaina.työt vie... :| 

vaivasin just sämpylätaikinan,sitten pullataikinan ja jos vielä jaksan teen piirakoita ja kakkuja ymspakkaseen. ei tarvi sitte heti leipoa ku synnäriltä kotiutuu.

 kyl sie niinnu pian pääset synnyttämään!! jaksuja!! :hug:

-PAI JA NUPPU :heart: 38+6 -
 
HUomenta =) Meillä harvinaista herkkua että mies lähti vasta maanantai aamulla töihin eikä sunnuntai-iltana.EIKä ole kuin kaksi vkoa enää töissä.Tämän ja sitä seuraavan,välissä vielä viikko vapaata.Hirvittää vähäsen että alta 3vkoa laskettuun aikaan.

Mutsi herätti mut eilen tähän maailmaan ja totesi että hyvähän se olisi jos jotain kassia pakkailisi.No joo.heh,aloitin sitten jo,mutten tiiä mitä laittaisin.

Mua rupes pelottaan vähän ko veljen poika syntyi 4,6kiloisena mutta arvio oli noin 3,5kg...miten voi mennä niin vikaan.Ja niinhän siinä kävi että kivuliaan 17tuntisenähellyksen päätteeksi tuli raskausmyrkytys ja kiireellinen sektio.Että kiva kokemus ensi synnyttäjälle.

Mulla on oma vointi ihan huippu,ärsyttämiseen asti.Ja siivous pv tosiaan melkeen joka pv.Mä haluisin että pian tapahtuisi jotain.Tänään ajattelin uskaltautua kaupungille shoppaamaan,ja jospa vaikka leffaankin jaksaisi sen jälkeen.Kunhan ensin siivoan vähän kotona :LOL:

milky 37+3
 
Voi NIINU :hug:

Sma täällä. Eilen illalla alko valitussaarnan jälkeen aivan huisat supparit. Olin ihan fiiliksissä. Kelloteltiin ja mä todella olin jo tuskissani. Mies pakkas viimeset tavarat sairaalakassiin ja mä hengittelin. Mentiin kuitenki sänkyyn ku tuntu siltä että vois yittää levähtää, mutta...mitä kävikään. 5h kärvistelyjen jälkeen ...AIVAN...se oli sit siinä. :(


Valvoin siis yön suppareiden kanssa joita tuli selkää repivinä, mutta epäsäännöllisinä. Nyt mua todella ketuttaa ku olo on niin huono ja kipeä. Noh mutta tätä näyttää olevan liikkeellä,valitettavasti :(

Millipillille isot tsemppaukset :heart:

Tää lähtee nyt aamupalalle vaikka ei kyllä maistuis. :x

Halein Superheppuli ja "Hellu" 39+1
 
Merkkailen vaan.. :)

Meillä neuvolaan on matkaa aika tarkkaan tien ylitys :D Tai sittes jos tulis se last.nla täti käymään. =)

Lueskelin ekan synnytysjuttuja, ja "vasta" klo 16.30 (8.5.) oon ollu 3cm auki, sairaalaan ottivat 11.35 ja sanovat että tänne jäät. Mut mistää en löydä mikä on sillo ollu tilanne.
"Ohut reuna ja verkkokalvo tuntuvat" klo 13.25. (supistuksia tuli sillon 5min välein)
 
Pai onkin aloittanu viikon ahkerasti. :D Mun piti kans tänään leipoa pullia, mut jäi nyt tältä päivältä kun totesin että tulee liian kiire neuvolaan jos nyt alan leipomaan. :whistle: No, harkitsen sit vaikka jos tänään illalla...

) .) Tänään on vaunujenhaku! :D Vieläköhän mä tykkään niistä? :LOL: Mehän on noi vaunut varattu (ja 10% maksettu) joskus lokakuussa, jonka jälkeen en ole ajatustakaan uhrannu vaunuille (ihan siitä syystä ettei alkais kaduttaa, tekee mieli jotain muita vaunuja tai mitään sellasta)... :D Kun mun sisko aikanaan sousi ja huopas vaunujen kanssa ja lopulta ne osti ihan eri vaunut ku mitä niiden piti... Sit ne vaunut HAJOS (jäi se aisa käteen alamäessä. :eek: ) ja sit ne sai vaihtaa uusiin niin ne otti sittenki viel ihan eri merkkiä kuin mikään mitä he oli miettiny. :LOL:
Vaunujen hakua ennen siis neuvola. :D Ihan kiva olis kuulla, että joko se Punkero olis vähän laskeutunu. Ainaki kaikki tutut sanoo, että mun maha on tippunu alemmas, mut mä en ite osaa arvioida tollasta ollenkaan. :p
Nyt pitäis tehdä ehkä niitä viimeisiä kouluhommia. ;)

Laala ja Punkero rv37+6
 
Neuvolassa käyty..ja eipä siellä enää mitään kummempaa.Paino noussu sen pakollisen kilon taas mutta muuten ei mitään.Torstaina pitää soittaa että oonko vielä kasassa niin sitten varataan aika ens viikon keskiviikolle äippäpolille että käynnistetäänkö or what?!
..Mä en niin haluis siihen käynnistykseen :/ Mutta onhan tässä viel aikaa syntyä :p

Misstar 40+3
 
Täällä yks jos toinenki on eilen luullu synnyttävänsä. Mä myös. 11 alko kipeet supistukset 3-5 minuutin välein. Kärvistelin ku ajattelin, että sit ku en oikeesti pärjää himassa niin soitan synnäriin ku näin neuvoivat viimeks. En nukkunu yhtään ja panadolkaan (ei tietenkää ) auttanu, mut kas kummaa joskus neljän jälkee supparit harveni ja muuttu perus kovettumisiks. Eli se siitä |O. Tää on toinen yö peräkkäin tätä samaa ja alkaa kypsyttää todella!
 

Yhteistyössä