<3 HuHTiMaSuT <3 Huhtikuussa

Vauvanulostulopuhureita kaikille!

Säde, Sello on hyvä paikka laittaa synnytys alulle :) Tässä sitä jumitusta sitten vasta tuleekin, kun on kotona vauvan kanssa ja mies töissä. Mä en saa aikaiseksi / uskalla lähteä mihinkään.

t. mökkihöperöitymässä oleva kadak ja sen yökiukkuileva pikku-tikru 2vko 5pv
 
Laala minkälaisen naamiaspuvun teet? =)

miinulainen kiitti =)

SädeI voi kuule, mä tiedän tunteen, mä oon melkein itsekin itselleni kateellinen tuosta ruskeasta vuodosta!! :LOL: Vaikkei se varmaan mitään edes merkkaa. :saint: Hyvä idea lähteä shoppailemaan ja ihmisten ilmoille, se piristää varmasti! (sanoo edelleen yöpuvussaan laahustava Kesis
)

Piin hei äläs nyt, vielä on aikaa todelliseen yliaikaisuuteen (42+) :D Anteeksi besserwisseröintini
:ashamed: :D

Siitä tulikin mieleeni, että misStarista ei olekaan kuulunut vähään aikaan, taisi päästä tositoimiin? :)

kadak :hug: mökkihöperölle :)
 
Joo, no mä en oo tunnetusti mikää hannu hanhi eli mä oon viiminen esikon odottajan täällä pinossa :headwall: :D

Kesis, katotaa nyt saanko mitään aikaseks. Tässä pyyhe päällä oleskelen vielä :whistle:
Kadak, sä kieltämättä kävit mielessä ku valitsini shoppailupaikkaa :D. Onneks se sun ukkeli on ens viikon himassa. Jos käsitin oikein?

Piin;
jee säki vielä täällä :D
 
hellou hautojat :D

mulla kans sellanen tunne ettei tämä synny IKINÄ..on oikeen alkanu jo ottaan päähän kun kaikki koko ajan tiedustelee että eikö vieläkään :headwall: :headwall: kyllähän me sitten ilmotetaan kun se hetki koittaa ja mullahan on la vasta ensviikon tiistaina..

tuntuu vaan tämä loppuaika niin pitkältä!! oon koittanu kaikella mahdollisella edesauttaa supistuksia voimistumaan mm. siivoomalla,saunomalla,seksillä,lenkkeilyllä ja kaikella mahdollisella..kohta meen kuuraan saunan, alan imuroimaan ja peseen lattioita :D :D (ja sitten oonkin ihan kuitti koko loppupäivän)...

pitäis esikoisenkin kanssa mennä pihalle..on niin tykästyny ajaan pyörällä=)

mua on alkanu jännittään sen synnytyksen jälkeen ne jälkisupistukset..on kuulemma uudelleen synnyttäjällä tosi kipeet..esikoisen jälkeen kun ei ollut minkäänmoisia...no eiköhän niistä selvitä :D :$

mutta koitetaan kestää tämä loppuaika kaikkineen kipuineen ja turvotuksineen =) palkkio on kuitenkin mitä parhain :D

lumi-enkeli+masuasukki 39+2 :heart:
 
terves kaikille....
kolmatta päivää tulee tota ruskeaa tuhrua pikkareihin... tietysti sitä yhtä kunnon veriviiruista limaklönttiä lukuunottamatta joka tuli...:/ ihunia juttuja minulla...:D nyt aamulla tullut aika kipeitäkin supistukia vähän väliä nii eiköhän se ala edistyy tästä... ;) ja viime yö meni tosiaan aika harakoille kun vauveli veti ihan älytöntä rallia ja voi ristus että oli alamassu kipeä aamulla kun oli sielä pistänyt menemään... :LOL: mutta eiköhän se tästä ala edistymään..:)

mamiti ja vaavi 38+3.. :heart:
 
koossa täälläkin =) viime yönä tuli TOSI kipeitä suppareita, MUUTAMA, ja siinä se.. :p
vauva ruuvaa päällä alaosastoo inhan tuntusesti, ja välillä tuntuu ettei se mahu enään koko yksiöönsä :ashamed:
odotellaan..peukut että lähtis vkoloppuna vaikka tulemaan, kun iskäkin tulee taas kotia huomenna =)
jaksuja taas ihan kaikille :heart:

- nannuli ja tyyppi rv.38+1 :heart:
 
Iltaisin rupee paikat tuntumaan oudoilta,toiveita herättävästi,sitten kuitenkin herään aamulla kuin mitään ei olisi ollutkaan :kieh: plääh..mulla rupeaa kanssa selkä olemaan siinä kunnossa että sais pullahtaa nyt vaan,muuten vaan kun ei paljon merkkejä ole niin sitä ootellessa.

Kotona yrittänyt olla aktiivinen,vaihdoin lakanat ja kun mies tyrkytti apuaan ajoin sen pois :LOL: Ja jos nyt lähtis kirppikselle käymään.
Saldona on kuitenkin vaan super-mega kipee selkä illalla.

milky 38+6
 
AAM
mamitille ja nannulille supparipuuhkuja... :whistle: :whistle:

tulin just kans kaverin kanssa sieltä outlet käynniltä joo oli ihania mekkoja mutta niin sikahintaisia alennettuinakin että huh :eek: mitäs sit vaik onkin merkkivaatteita mut semmoi kokoja 62-68 ja vauva killuu jossai kopassa vielä silloi niin nou thänks. |O

jos ois kokoja ollut 74-80 niin sit eri juttu mut ei.. ni EI !!

kohta pitänee töihin lähteä valumaan jotta kerkee tovin emakoiden kanssa siellä hölistä.. :p :D ja sit sinne painelukuninkaalle *hieroo käsiään yhteen* B)

Laala oi tuohan on heeno jos saat aikseks.. :) mä mietin jo sitä valkoista kauhtanaa mikä sillä oli päällä jossai osassa ja ne nutturasarvet.. et lakanastahan saa äkkiä vaik mitä :D :LOL:
tai sit muumimamma käviskö ?:D *älä ota tosissaan tätä* mut se ois helppo.. :whistle: raitanen esiliina ja sit alle vielä megatyyny vatsan päälle vielä ja joku musta veska käsilaukuks.. jos helpolla haluaa.. :headwall: joskus mun hjuumori on sit outoa mutta... koettakaa kestää..
 
Täällä edelleen yhdessä kasassa, maanantaina alkaneet supistukset jatkuu edelleen sen kymmenen minuutin välein. Tein eilen taas viimeisen siivouksen ennen laitokselle lähtöä, nyt varmaan jo sadatta kertaa :D, sen jälkeen hetkeksi tiheni ja taas palas kymmeneen minsaan.. Niinkuin hakkais päätä seinään.. :headwall: Onneksi on hyvät unen lahjat, niin sai yöllä aina supparin jälkeen kybä minsanks unen päästä kiinni ja sit taas puhalleltiin. Saas nähdä miten paljon sit on auennu näin luomuna näillä kivuilla, onneks on kova kipukynnys, niin en ihan ole helisemässä vielä. Huomen aamulla yliaikakontrolli, ei malta odottaa, jospa saisi jäädä sille reissullle, mut eiköhän ne pitkitä vielä seuraavaan maanantaihin käynnistystä..saa nähdä sit huomenna. Toivottavasti nopeuttais sit itse synnytystä nämä aukeilut.. :saint:

Voisin kans liittyä tuohon "ikuisesti raskaana" proggikseen, on kyllä niin hautoja fiilikset eikä loppua tunnu tulevan. :D
Niin ja tänä aamuna tuli lisää sitä veriviirulimatulppaa, onneks sentään jotain konkreettista havaittavista kipuilujen keskellä. :D

Möyriäinen 41+3
 
Toivottavasti pääset Möyräinenkin nyt tositoimiin, tosi pitkään olet jo saanut kärvistellä.

Täällä siis edelleen yhtenä palana, ei edes erityisen kipeitä supistuksia muista oireista puhumattakaan. Eilen illalla oli kyllä taas tosi hankala olo, vaikea selittää, mutta kaikin tavoin tuskainen. Maha oli kova pallo, mutta ei kipeitä supistuksia.

Mä valvon nykyään lähes joka yö tuonne neljän paikkeille ja nukun sitten tunnin pätkissä kymmeneen suunnilleen. tänään meni jopa vähän yli yhteentoista. Ärsyttävää. Toinen mikä edelleen ärsyttää, niin anoppi tosiaan soittelee joka toinen päivä ja haluaisia niin tulla katsomaan miten me (mä) voidaan. En jaksa enää vastata puhelimeen, lähetin nytkin vain tekstiviestin että ihan hyvin voin ja vauva viihtyy yksiössään. Ei ole sille edes eka lapsenlapsi, eikä me normaalisti soitella ikinä (mun mies siis hoitelee yhteydenpidon) ja nähdäänkin aika harvoin.

Pesin tuossa äsken ikkunat, ei muutoksia mahassa, mutta väsyttää kyllä. Ostin tiistaina käytetyn saumurin ja kävin jo heti eilen ostamassa yhtä imetyspaitaa varten trikookangasta, jota en ole aiemmin voinut harkita, kun vanhasta ompelukoneesta ei joustintikkejä juuri löydy. Jaksaiskohan sitä vielä ompelemaan ryhtyä. Toisaalta jo se saumurilankojen pujottelun opettelu tuntuu riittävältä haasteelta.

Huomenna taas neuvolaan (oikeesti; kolmen päivän väli edellisestä :eek: ).

Piristystä ja jaksamista kaikille. Suppareita en kauheesti voi teille jakaa, koska otan ne itse kaikki, jos niitä täällä näkyy.. :LOL:

Tilia 40+2
 
Neuvolasta ja Sellosta kotiuduttu. Neuvolas kaikki hienosti! Ei mitää erikoista. Sf supistellessa 35. Supisti oikeestaa koko ajan niin ei saatu mittaa ilmankaa. Loi toivoa, että kohta tapahtuu... No mua on jatkuvasti supistellu eikä mitää siltikää oo tapahtunu joten se siitä :D.

Ostin itteni kipeeks ja autto tohon turhautuneeseen fiiliksee :). Törmäsin myös yhteen äitiin, jonka vauvelia hoidin. Oli kiva nähä, että vauva voi hyvin. Vaihdettii numerotki, että voidaan käydä jatkossa kahvilla. Mammaystäviä jee B) !



 
No niin Säde, nyt vaan vesien menoa odottelemaan ja sitten tervemenoa naikkarille :) Joo ymmärsit oikein, että mies on taas apuna ensi viikon. Mulla on pakollista menoakin ensi viikolla, joten joudun täältä turvallisesta kodista pois joka tapauksessa ilman miestä ja vauvaa. Apua.
 
Allusmamma joo mä kans katoin että olis ollu asun puolesta helpompi olla Leia, kun sillä on niitä lakanavaatteita. :LOL: Mut se kun ei oo raskaana missään vaiheessa alkuperäistä leffatrilogiaa missä se esiintyy.
Mies on muuten Anakin: http://www.sonsofthesuns.com/images/Anakinpose.gif
^^tein sille paidan tänään, ei tullu ihan tollaista, mut sellainen musta pitkä tunika joo, mistä tuli noin muuten aika hieno, joten siitä ehkä kuvaa jossain vaiheessa. ;)

En oo itelleni saatua tehtyä sitä tunikaa, mut tän päiväinen vähän motivoi siihen, että huomenna teen sitä... Jos yhtään niin hyvin onnistuu ku miehen tunika, niin tulee ihan jees. :D

...Mut noihin asuvalintoihin vaikuttaa sekin, että jos niin käy, niin mielummin meen Padmé Amidala Skywalkerina synnyttää ku jos olisin muumimamma. ;) Täytyy pitää kaikki mahdollisuudet mielessä! :D Sitähän ei tiedä mitä tollanen villi biletys viel vaikuttaa. ;)

Huomen sitten aamulla Skanssin avajaisiin. :D

Laala ja Punkero rv39+2
 
hirveästi suppari puhureita s-s-s-s-s-s- :whistle: kaikille!

aika monella näyttää menevän yli lasketun ajan.
ketäs niitä jälkisupistuksia pelkäs. en nyt juur muista mut mulla oli esikoisesta ihan järkyttävät jälkisupparit, niin et silmissä vaan musteni. sitte tyksissä hoettiin et ei ensisynnyttäjällä mitään jälkisuppareita oo.
mut nyt tästä kakkosesta ei ollu oikeastaan mitään =) et niinkin päin voi mennä
 
Morjens tytöt!

Laala kiva idea naamiaisasuksi! :)

lumi-enkeli no toi on kyllä jo kohtuutonta odottajan kiusausta, kun ei ole edes laskettu aika mennyt ja ihmiset kyselevät, että eikö vieläkään :kieh:

milkystern :D mä huomaan kans, että nyt viime päivinä jos mies on tarjonnut apuaan kun oon jotain huhkinut, niin sanon, että ei kyllä mä voin tän hyvin tehdä :saint: pari viikkoa sitten tilanne oli vielä ihan toinen B)

Mites AM siellä osteopaatilla meni? :)

Tsemppiä huomiseen ya-kontrolliin Möyriäinen09!

Tilia Cordata täällä sama fiilis, ei oo varaa puhallella suppartituulia kun itsekin niitä kaipaa :LOL:

Hani- ihana kuulla sun kokemukset noista jälkisuppareista, mulla nimittäin oli myös esikoisesta tosi ilkeät sellaiset, ja kätilö synnärillä "rohkaisi", että uudelleensynnyttäjillä ne on vielä kovemmat... :kieh: Onneksi särkylääkkeet vei pahimman terän niiltä. Ja toisaalta tietää, että ne auttaa kohtua hyvin palautumaan, joten hyvän asian vuoksi sitä kärvistelee (jos kärvistelee).

( . ) Täällä on iltapäivällä ilmeisesti bongattu se kuuluisa limatulppa, tai ainakin osa sitä!
Vatsalla supisteli kivuliaasti muutaman kerran iltapäivällä ja oliskohan se sitten vauhdittanut limiksen liikkeellelähtöä. Nyt alavatsa on vaan jotenkin ihan arkana/hellänä kaikesta supistelusta :whistle:
 
AAM
Kesikselle JEE :D Limistä tiedossa : Wuhuu !!!
Toivottavasti Möyris pääset tositoimiin siellä ya kontrollin jälkimainingeissa.. x:)x
Tilia joo, täällä ei sentäs anoppi mutta alkkisäitinikin on kiinnittänyt enempi huomiota muhun (soitellut siis) kuin yhteensä viime kolmena kuukautena :headwall: |O mietin että jos ei muutenkaan välitä soitella niin ei tartti kyllä nytkään sen useammin.. :| oonko liian julma sitä kohtaan ? varsinkin kun ykskin soitto tuli 23 aikoihin ti iltana.. täyspäissään ko ellun kana :snotty: :kieh: jeejee... sanoin vaan että soitatko ko oot selvinpäin ja joo kaikki on hyvin, HYVÄÄ YÖTÄ *klik* !!

( . ) osteopaatti meni, sanoi että pitää relata vaan nyt että antaa flown viedä :xmas: ja hermojen levätä.. vaikka tuon kakkosen kanssa on vaikeaa sitä tehdä.. :whistle:
eli kyllä tää käynnistykseen menee jos se on siitä lepäämisestä ja rentoutumisesta kiinni :LOL:
Mut jos menee ko ykkösen kanssa niin su iltana pitäis äksöniä tapahtua.. äs if jos on tapahtuakseen...

Am & hippunen 40+3 :heart:
 
Hani Pitäähän nyt joidenkin ylläpitää näitä "useinmiten-syntyy-la:n-jälkeen"-tilastoja.. B)

Kesis Wuhuu, askelta lähempänä (ainakin hope so) :D

Tilia cordata Mä kanssa jo pelästyin että otit sen mun treffi-kutsun liian vakavasti ja lähdit sinne synnärille etuajassa ilman minua.. Toivottavasti yöt paranis että saisit vähän unta varastoon synnytystä ja vauvaa varten. Supistuksia ei ole varaa täältäkään lähettää kun omatkin niin tiukassa.. :/

Laala Nyt ne sinun ja miehes "et saa syntyä"-puhuttelut näyttää tuottavan tulosta liiankin hyvin.. No ei sinullakaan oo enää montaa viikkoa jäljellä vaikka yliajalle menisikin.. Toivottavasti naamiasipirskeet vähän vauhdittais.. Kuvaa sitte puvuista kehiin!!!!

No no, joko ne säteen vedet meni sellon tuloksena (jos vaikka huomenna joutais itekki kokeilemaan :whistle: ) ja pääskö am suoraan synnärille sieltä osteopaatilta??????

Ikihautoja Piin kohtalaisen hyvillä mielillä 40+1
 
Moikka taas,

Kesis ja Hani, mulle ei onneksi tullut mitään jälkisuppareita tästä ihanasta esikoisesta. Nyt vaan vähän nippailee välillä alavatsasta, mutta muuten ok.

Synnytysonnea kaikille! Kyllä ne vauvat sieltä kohta putkahtaa!

Nyt mietityttää kaikki ehkäisyyn liittyvät jutut ja uudelleen raskaaksi tulo jne, kun imetys ei varmuudella takaa mitään (ei meillä kyllä vielä ole ollut petipuuhiakaan synnytyksen jälkeen, mutta elän toivossa :LOL: ). Olen jopa miettinyt, uskallanko lähteä tähän ikinä uudelleen. Pitäisi varmaan katsoa nyt tän ekan kanssa vauva-arkea, mutta ajatus toisesta lapsesta ja raskaana olosta ja varsinkin synnytyksestä pyörii päässä. Oonkohan vähän hullu :) Mutta nostan teille kaikille kyllä hattua, jotka olette tähän uudelleen ekan jälkeen lähteneet :)

Oon vähän kateellinen Laalalle bilettämään lähtemisestä :) Ihanaa, kun saa puuhata naamiaisasuja. Onneksi on kaverin häät tulossa kuukauden kuluttua. Päästään vähän tuulettumaan miehen kanssa. Häät on vain aikuisille, tylsää jättää pikkuinen hoitoon, mutta eiköhän se tee meille hyvää ja mennään sinne vaan siksi aikaa, kun tutuu hyvältä.
 
Helou kaikki hautojat!

Pakko laittaa puumerkkiä tänne ja ilmoittautua tohon "ikuisesti raskaana"-projektiin mukaan. Oon seuraillut teitin keskusteluja innolla, mutta omat raapustukset on jääneet vähiin. Täällä mennään viikolla 40+5 ja minkäänlaisia merkkejä synnytyksestä ei oo ollut, kele.

Kävin tänään vyöhyketerapiassa, jonka pitäisi auttaa synnytystä käynnistymään parin päivän sisällä. Onko kenelläkään aikaisempaa kokemusta moisesta?

Jaksuja jokaiselle, jolla meinaa hermo pettää :hug:
 

Yhteistyössä