**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

3-KYMPPISET LOKAKUUSSA:

kati231 - 03/2006
Merilintu - 06/2006
Tiitu75 1/2007
Mariska75 - 10/2005
Hannele74 - 1/2007
Hanna - 03/2003
Minä myös 8/2006 - km 10/2006
Pantteri76 05-06/2007
Tilkku - 5/2006
Heksamiina - 3/2007
Kia77
Annie76 1/2007
Soraya 02/2005
Lapin neito
Myyriz 07/2006
Bantsku
Heksu76 06/2007
Tuulia-76 2004
Kuumetta 11/2006
Gitte (38v.)- 05/2006 - km 6/2007
Kummi -
Vihainen viiva 10/2006
Tirlittan-75 7/2007
Tuizu -
Vaahtokarkki 6/2007
Lentoemo-76 11/2007
Leidi77 10/2007
Bella 77 9/2007
Tresum77 1/2007
Annimaria72 9/2007
Omelia 3/2007

++Plussanneet - Kierto, josta tärppäsi - LA +


Kati-75......................... 8.7.2007 Poika :heart:

Myrsky-Tuuli........3.8.2007....Poika 3600g ja 52 cm :heart:

Tellervo...............20.8.07......Tyttö 3940g ja 51cm :heart:

Emma75...............18.9.07....Poika 3830g ja 50cm :heart:

meme72...............20.9.07...Poika 3725g ja 51 cm :heart:

Hapsuli.................24.9.07...Poika 3355g ja 49cm :heart:

Miranda74............30.9.07...Poika 3770g ja 51 cm :heart:

Dana76................11.11.07 Tyttö 3670g ja 50cm :heart:

Lauralein..............16.11.07 Tyttö 3880g ja 53cm :heart:

Nefer....................25.11.07 Poika 3430g ja 49cm :heart:

Spark - 4. - 20.12.2007
Pötkylä - 16.1.2008
Tiila - 19. -7.3.2008
Kellukka - 10. -
Viljaliina -4. -
Miinamaria - 11. - 1.6.2008
Iida-Liina - 4. - 26.8.08
 
Heissan!
Tänne löydetty... :) Kiva, että Hannele perustit uuden pinon! Jotenkin näyttää nuo aloitusluvut masentavalta omalla kohdallani.

Oma (.) tänään tehty toinen nega r-testillä aamulla. Lopetan tänään lugesteronin käytön ja jään odottelemaan tädin saapumista. Soitin tänään lääkärilleni, ja uudessa kierrossa lähdetään liikkeelle tod.näk. isommin puregon-annostuksin ja mahd. se inssi sitten.

Mukavaa viikon alkua kaikille :wave:
 
Uusi pino, hienoa! Tulin tänne heti alkuun puhaltelemaan plussatuulia ja tuomaan tietoa tärpänneestä raskaudestani. Kiitän vielä kaikista edellisessä pinossa tulleista onnitteluista! Ottakaapa uusi spurtti uuden pinon kunniaksi. No, tiedän todella, ettei spurtteja ihan noin vaan tehdä vaan plussaaminen on ajan ja onnen kauppaa. Edellisen pinon lopulla oli aika epätoivoiset fiilikset monilla. Muistan vielä tosi hyvin sen, miten aina laittoi muka jotain aikarajoja, että sitten viimeistään odottaisin. Ja kun se päivä tuli ja mitään ei ollut tapahtunut, miten korkealta sitä putosi. Entäs sitten kun kierto ei ollutkaan syystä tai toisesta normimittainen ja testasi ja ihmetteli ja uskalsi jo toivoa raskautta ja sitten tulikin menkat. Se oli kamalaa, ihan hirveää. Ja täälläkin ehdin monta kertaa jo hehkutella jos mitä oireita, jotka sitten loppujen lopuksi olikin menkka-sellaisia. Varsinaisia oireitahan mulla ei sitten tärppikierrossa ollutkaan. Vain se selkäsärky, joka nyt saattoi johtua ihan mistä muusta tahansa.

Jatkan vielä, tuli tuossa välissä nettipuhelu sisareltani toiselta puolen maapalloa ja sit piti ruokaa käydä hankkimassa. Siis mulle voisi päivittää tuohon listaan ^ että tärppi tuli 11. kierrosta (varsinaisesti yritystä takana 3 kiertoa enemmän). Laskettu aika laskureitten mukaan 1.6., mutta viime viikolla gyne mittaili varhaisultrassa tuon meidän tyypin olevan jo niin suuri, että LA olisikin jo 28. tai 29.5. Itse ajattelen, että se LA on siinä touko-kesäkuun vaihteessa, joten 1.6. voi hyvin olla listassa. Tarkentuu myöhemmissä ultrissa ja kerron sen sitten tännekin. Täällä voidaan edelleen hyvin, mitään pahoinvointia ei ole ollut havaittavissa ellei sitten ajoittaista syömättömyydestä johtuvaa heikkoa oloa lasketa mukaan. Sekin paranee heti kun saa syötävää. Väsymystä on ja tissit on aika kipeät ja sekä mun että miehen mielestä vähän kasvaneet.

Tällaisia tänne. Puuh...puuh... Plussatuulia kaikille!

Miinamaria rv 8+1
 
:wave: Heipsun kaikille!
Käyn täällä vähän kurkistelemassa... Itse elän sellaisessa vaiheessa, että en seuraa tilannettamme päivittäin tai kuukausittain. Pieni nyytti olisi kyllä enemmän kuin kaivattu! Jo kolmatta vuotta tässä "tahkotaan", eipä sitä olisi aikanaan luullut, että lapsen alulle saanti olisi näin vaikeaa. Kolme tuloksetonta inssiä takana ja nyt luomuillaan. Luovutettu ei todellakaan ole ja ostin juuri kirpputorilta kolmella eurolla ihanan vauva-kirjan, johon tulee kuvia ja tarinoita. Se on sellaista sarjaa, jota itselläni on lapsena ollut, piirrettyja lasten kuvia ilman suuta. Se on 20v vanha ja kuin uusi, siis kaapissa koskemattomana ollut.

Olen ollut siinä uskossa, että seksiä ei kannata harrastaa päivittäin, onkohan se vanha luulo? Olen saanut sen käsityksen, että joka toinen tai joka kolmas päivä olisi hyvä tahti... Nyt luin Aamulehdestä, että:
"Päivittäinen seksi ehkäisee siittiöiden vaurioita. Mitä pitempään siemenneste on siemenjohtimissa, sitä enemmän perimään kertyy virheitä."



http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/49464.shtml

 
No huh huh... siinäpä sitä sitten... Lisää ehkä vaan paineita, kun pitäisi viikon verran joka päivä... Ei kyllä ihan onnistu meillä...

Mä olen nyt tutkaillut omaa ovulaatiotani ja tullut siihen tulokseen, että mulla on varmaankin vasenpuoli parempi. Luulen, että ovuloin vasemmalta puolelta, kun kierto on pidempi. Silloin on myös paljon enemmän oireita. Nyt on menossa oikea puoli ja nippailut ovat todella vähäisiä. Odotan siis lyhyttä kiertoa (kp23???). Surullista tässä lyhyessä kierrossa on se, että silloin ei alkio kyllä ehtisi kiinnittyä, kun nyt vasta ovulaatio ja menkat noin viikon päästä.
 
Hei taas kaikille ja uutta pinoa onkin helpompi lukea, kiitos Hannele.

Kiva Miinamaria, kun tulit noin konkreettisesti kertomaan positiivisista viesteistä. Täällä ainakin on menty sellaista matalalentoa, että tekee ihan hyvää muistaa, että oikeesti positiiivisia asioita tapahtuu tälläkin rintamalla.

Toi Aamulehden ja muuallakin noteerattu uutinen on sinänsä tietty hyvä positiivinen tulos, mutta aikamoiseksi tehtailuksi menisi. Harvalla ehkä vuosien suhteen jälkeen riittää intoa ihan päivittäiseen seksiin (aplodit aidosti niille joilla riittää!) tai sitten se on ainakin seksiä suorituksen eikä aidon haluamisen vuoksi.. toisaalta onko se yhtään huonompi syy.. :p

Hannele, kun tutkailit noita ovisoireita niin muista, että ei ne tuntemukset onneksi aina mene ihan yhteen sen kanssa mitä tapahtuu. Ehkä se oikea toimiikin moitteettomammin ja sieltä munasolu irtoaa helposti eli ilman oireita.. Täällä tosin pidän kans vasuria parempana, koska se näyttää hallitsevan niin, että ovis tapahtuu kolmatta kertaa putkeen vasemmalta. Siis kans kipujen perusteella. Joten siirryn kans pikkuhiljaa taas piinailemaan pelonsekaisin tuntein. Sen vaan huomaa edelleen, että normaalisti osaa olla suurimman osan kuukaudesta, mutta kyllä tää tuska tästä mahdollisesta oviksesta kasvaa...
 
:flower: Näyttääpä uusi pino hyvältä!! Ja plussanneiden lista on jo aika pitkä!!! Toivotaan nyt tuoreen pinon vaikuttavan jotenkin postiivisesti... :D
Eilen tehtiin sitten ensimmäinen PAS. 2 alkiota sulatettiin, toinen selvisi, joka sitten siirrettiin. 5 alkiota jäi pakkaseen odottelemaan vielä. Pregnyl injektiot aloitettiin eilen illalla (joku aivan uus hoitomuoto), nämä korvaa lugesteronit. Eli pistän 1/3 ampullia joka 3. päivä 6 annokseen asti. Eli raskaustestin voin tehdä aikaisintaan 13.11. Piinaavan pitkältä odotus tuntuu!!!!
Eilisen illan ja nyt aamun tuntemuksia alavatsalla ollut, johtuneeko itse toimenpiteestä, pregnylistä vai voisiko mahdollisesti olla kiinnittymiskipuja????!!! :eek: Mene ja tiedä!!!!
Tää 3 viikkoa ennen testiä on varmasti sellastaki itsetutkiskelua ja oireiden ihmettelyä!!

:wave: Mariska75, PP1
 
Moi! Saakeli kirjoitin äsken pitkän stoorin, mutta kadotin sen, kun tässä kotikoneessa on jotain erikoisnappeja... Olen työkiireiden takia pysynyt hyvin pois palstalta, mutta nyt olen flunssan kourissa kotona ja kuinka ollakaan tie vei tänne.

Täällä siis yk 3, kp 23/29. Eka kierto oli vain 25 pvää, joten ehdin viime kierrossa jo vähän herätellä toiveita. Mies on ihmeissään, kun raskautta ei jo kuulu. Nuori herra taisi kuvitella tämän olevan kovinkin helppoa :heart:

Jos tässä kierrossa ei ole tärpännyt (jostain syystä en usko tärpänneen), niin ensi kuussa ollaan lomalla oviksen aikaan, joten silloin pitäisi ehtiä ahkeroimaan asian kanssa aamuin illoin :D Hyvä ystäväni kertoi viime viikolla olevansa raskaana ja tärpännyt tietysti ekasta yrityskierrosta. Argh. Ihanaa tietysti, mutta kyllä se sikamainen kateuskin nosti päätään. :ashamed: Noloa. Varsinkin, kun ei itsekään vielä ole ehtinyt kuin hetken yrittämään. Mutta sitä vain on NIIN kärsimätön, kun on vuosia saanut odottaa pelkkää lähtölupaa.

No niin. Nyt häivyn niistämään. :snotty:
 
Moi, ja Hannelelle kiitokset uudesta pinosta!

Tuohon ovulaatioasiaan tulin kommentoimaan. Mullakin on ovulaatio tapahtunut useammin vasemmalta, eli välillä on ollut peräkkäisinä kuukausina vasemmalta. Oikealta munasolu ei tuntemusten perusteella ole koskaan irronnut kahtena kuukautena peräkkäin. Mullakin on myös selkeämmät oviskivut vasemmalta, ja jotenkin itse pidän niitä tuntemuksia hyvänä asiana eli luotan siihen, että munasolu irtoaa ja jotain tapahtuu.

Tässä kuussa ovuloin oikealta, ja sen kyllä todella tunsi - ensimmäistä kertaa! Olin lähes kaksin kerroin kivusta yhden illan ja podin pahempia oviskipuja kuin koskaan. Tämä on nyt sitten niiden clomien "ansiota".

Vaikka siis suhtaudun optimistisesti siihen, että ovulaatio tapahtui, tarvitsen kyllä noin muuten ison lisäkasan optimismia, jotta edes viitsin alkaa elätellä toiveita.

Toivotaan todella, että tässä uudessa pinossa olisi hyvä karma tai mikä tahansa onnen avain ja - nyt tulee itsekäs kommentti, varo! - me pisimpään jyystäneet ja täällä pyörineet päästäisiin pian pois täältä jaloista odottavien kolmekymppisten pinoon ja miinamarian seuraksi! ;)

 
Kiitos Hannele uudesta pinosta! Edellinen pino alkoikin olemaan kovin hidas aukeamaan.


miinamarialle kiitos kuulumisista. Onnellisista tarinoista tulee hyvä mieli. Minulla on menossa kp2 ja kaikenlainen mielenpiristys tulee tarpeeseen. Lääkitsen itseäni suklaalla ja tiedän, että huomenna maailma on jo taas paljon mukavampi paikka, eli ei hätää, kyllä tämä tästä.

Sorayan lähettämään linkkiin tutustuttuani ajattelin ensin, että pitänee tässä kuussa kokeilla harrastaa seksiä joka päivä ovulaation tienoilla. Mutta sitten keksin, että sehän riittää, jos minä saan siittiöt sisääni joka toinen päivä ja miehelle voisin antaa ohjeistuksen, että niinä välipäivinä sitten hoitelee itsenäisesti siemenjohtimiensa tyhjennyksen :LOL:

Mariska75 Paljon tsemppiä ja onnea piinapäiviin!!

Ja hyvää onnea myös ihan kaikille muillekin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tirlittan-75:
...Mutta sitten keksin, että sehän riittää, jos minä saan siittiöt sisääni joka toinen päivä ja miehelle voisin antaa ohjeistuksen, että niinä välipäivinä sitten hoitelee itsenäisesti siemenjohtimiensa tyhjennyksen :LOL:
Näin minäkin sen ajattelin. =)

 
Mulle gyne sanoi, että yleisesti ottaen naisilla on toinen puoli "parempi" kuin toinen (ovuloi siis ilmeisesti useammin). Hän sanoi myös kumpi puoli se on -- muistelisin, että vasen puoli. Ei siihen oikein ole selitystä. Nyt kun tiedän sen, että kiertoni pituuden vaihtelu johtuu munasarjojen vuorottelusta, niin olen alkanut kiinnittämään siihen huomioita. Luulen, että ovuloin myös oikealta ihan ok, mutta jostain kumman syystä kierto jää liian lyhyeksi alkiolle kiinnittyä. Limaa ainakin tuntuisi riittävän runsain mitoin, vaikka vihlaisut jäivätkin vähiin.

 
Heip, minäkin bongasin tämän uuden pinon, kiitokset siitä Hannele!
Tuohon ovisasiaan heitän ihan vain omana kokemuksena tuntemukset, joiden perusteella toinen puoli olisi aktiivisempi. Olen aina itse ollut sitä mieltä että vasen puoli pelittäisi mulla paremmin ja niin olisi luullut tuntemusten perusteella olevan tämäkin kuukausi. Eilisessä seurantaultrassa kuitenkin ilmeni että mulla 19 millinen follikkeli irtoomassa mutta oikealta puolelta! Ja kaikki ovisoireet oli vasemmalla... Että itse en nähtävästi osaa tulkita tätä kehoani lainkaan vaikka niin olen luullut. :/
Mutta loppupelistä pääasiahan on että se ovulaatio ylipäätään tapahtuu, olipa se sitten vasemmalta tai oikealta.
Plussapuhureita meille kaikille! :whistle:
 
Iltaa vielä naiset!
Pikkulisäys multa vielä ovistuntemuskeskusteluun: mulla siis ultrattiin kohtu juuri ennen ovista, joten tiedän munasolun irronneen oikealta. Kova kipuilu mulla siis "todistetusti" oli sitä itseään. On tosi kiva vaihtaa tästäkin asiasta kokemuksia, kun niitäkin on meillä niin erilaisia. Uskon täysin että kipu ei ole mikään oviksen edellytys, ja monillahan ovulaatio todistetusti tapahtuu vaikka mitään tuntemuksia ei olisi.
Annie, voisiko sulla olla ne toisen puolen tuntemukset jo uusien munasolujen kasvu/kypsymistuntemuksia? En tiedä voisiko jo olla....

Heihei taas ja tsemppiä loppukierron piinailijoille!

P.S. Ai niin, ja onhan meillä tässä jo aika hyvä mutu-pohjainen tutkimustulos: moni sanoi, että oma vasen puoli tuntuisi vahvemmalta/aktiivisemmalta. :)
 
Kiitos Hannele uuden pinon perustamisesta. Tuli varmasti ihan tarpeeseen, sillä minä en ainakaan enää loppuviikolla saanut vanhaa pinoa auki.

Katille lohtuhalaus negasta ja voimia tädin odotteluun ja uuteen kiertoon. :hug: Täällä myös odotellaan tätiä kylään, kun ei tästä luomuilusta nyt todistetusti tule yhtään mitään. Ensi kierrosta hormoonit peliin. Meillä yritys on aloitettu 02/2006 eli et ole ainoa masentavilla aloitusluvuilla täällä pyöriskelevä ja onhan tuossa pinossa meitä pitkään yrittäneitä paljonkin. Samaan ehkä itsekkääseen kommenttiin voisin yhtyä merilinnun kanssa , että olisi jo oikeus ja kohtuus, että me pitkään täällä tarponeet päästäisiin vihdoinkin plussanneitten puolelle ja oltaisiin siellä onnelliseen loppuun asti. Toivotaan, että tämä uusi pino avaisi tien onneen meille monelle.

Ylihuomenna olisi kaksostyttöjeni laskettuaika. :'( Vielä viisi kuukautta sitten kuvittelin, että tähän aikaan olisin maailman onnellisin, mutta nyt täällä odotellaan tätiä ovuloimattoman kierron loppuun ja kärsitään todennäköisesti terojen aiheuttamasta hiivatulehduksesta. Mistä ihmeestä te muut hankitte energiaa tähän ikuiseen yrittämiseen? Meillä onneksi mies jaksaa olla positiivinen tämän hankkeen suhteen, vaikka itsellä on toivon hiukkaset vähissä. Anteeksi, tämä valitus.

Mariskalle peukutuksia ja tsemppiä piinapäiviin! Voin kuvitella, että odottelu rankempien hoitojen jälkeen on todellakin piinaavaa.

Nyt kaivattaisiin iloisia uutisia tämän uuden pinon kunniaksi. Kuka haluaisi aloittaa?
 
Rutisemaan tulen minäkin...

Tasapuolisesti kaikille täteileville tsempit ensin. Ja Iida-Liina ja muut pitkään taistelleet, te ootte ihan varmasti sen plussan ansainneet! Ja voin vain kuvitella, kuin tylsä tuota lasketun ajan päivää on miettiä. Toisaalta mä täällä kertaakaan mitenkään hedelmöittymättömänä yritän muistuttaa siitä, että teillä tuo surullinen tilanne on osoittanut kuitenkin sen, että hedelmöittyminen ja raskaus voi alkaa. Se voi alkaa sitä siis uudestaan!

Sitten oviksesta, vahva vasuri olis minunkin tuomioni. Mutta mun kivut, siis oviskivut, on jatkunut jo neljättä päivää. Tänään sattuu jo kävely, eilen pupuilu oli yhtä tuskaa. Hyvä etten aiheuttanut nyrjähdystä herran pelille, kun taivuin kesken kaiken kivusta. Mutta ihmetyttää vaan, et milloin tässä nyt sitten oikeasti ovulaatio tapahtuu. Testissä myös plussaa jo kaksi päivää. Onko nää kaikki vasta ennakointia? No, toivottavasti tuo Merilinnun kiputeoria pitää paikkansa eli kipu on osoitus siitä, että jotain hyvää tapahtuu =) Ja jos mulla siis ovulaatio tapahtuu oikeasti vasta nyt, tarkoittaa se, et normaalissa kierrossa tuo luteaalivaihe on silloin kyl melko lyhyt eli 10-12 päivää. Plääh.

Ei täällä siis iloisia uutisia ollut, tavallista arkea vain. Mieli tekee jännäillä kyllä kaksi seuraavaa viikkoa, mutta alitajuntaisesti sitä heti alkaa valmistaa itseään siihen, että milloinkas ne menkat taas alkaa.. Hus pois nuo ajatukset!
 
Kiitokset halauksista, Iida-Liina! Vastavuoroisesti iso :hug: myös sulle ylihuomisen (toistaiseksi) tapahtumatta jääneen asian vuoksi. Mä kans yhdyn Merilinnun ehkäpä itsekkääseen kommenttiin, että kyllä meidän 2006 tai sitä ennenkin aloittaneiden vuoro jo todellakin olisi kohta puoleen. Me varmaan kaikki käydään hoidoissa ja käytetään kukin erilaisia hormoneja tilanteen parantamiseksi. Vaikka tilanne meillä kaikilla pitkään yrittäneillä onkin tämä, ihanaa, että täällä on muitakin samassa jamassa olevia. :)

Oma (.) tuhruilua menossa lugejen lopettamisen jälkeen. Varasin jo ensi viikon tiistaille ajan ultraan, kun ollaan sitten aloittelemassa jo 4. puregon-kiertoa. Alkaa kyllä jotenkin toivo mennä tuohon hoitomuotoon. Varmaan pitäisi alkaa panostamaan siihen IVF:ään.
 
Hei

Meillä on muutto menossa ja lisäksi jotenkin en jaksa tässä kierrossa ajatella koko lapsiprojektia, vieläkin on (henkiset) voimat poissa vaikka on menossa jo kp9 tai jotain :( . Huomasin, etten edes ehdi lukea nyt ennen töihin lähtöä viestejänne, mutta tulin kurkkaamaan, onko kenelläkään plussia. Gittelle iso :hug: . Voi sinua.

Voikaa hyvin kaikki!
 
Iida-Liina: Iso lohtu :hug: Muista että surra saa ja pitää. Vaikka olen positiivisesti ajatteleva tyttölapsi, minä henk. koht. olisin varmasti jo hypännyt sillalta alas (kärjistetysti sanottuna...)ilman äärimmäisen rauhallista ja positiivista miestäni. :heart:

Kyllä me kaikki olemme vaan todella vahvoja naisia kun kaikki pettymykset ja odottelut ja surut kestetään. Kyllä nyt jo kovasti toivoisi hyviä, POSITIIVISIA, uutisia, kesän lapsia meillekkin. :)

Oma(.): Nyt menossa 3 PP. Tänään on taas pregnyl injektio-päivä. Oireet on ollu hyvin lieviä (tai sit mun päässä...) vilunväreitä, palelua ja alavatsan turvottavaa oloa. Siinäpä ne, eipä juuri muuta!!

Nyt on muutenkin ihan hirveetä aikaa, joudutaan tänään viedä meidän 13 v "vauva" (koira) eläinlääkärille päästämään se ansaittuun lepoon. Se on pienestä pennusta lähtien ollut meillä vauvan paikalla ja suru on nyt tosi kova. Ikävä on jo valmiiksi. Toisaalta järki sanoo et tämähän on tottakai koiran parhaaksi, ei tarvi tuntea enää kipua, mutta sydän on aivan eri mieltä. :'( Hyvästely on varmasti vaikeaa.

Surullisella mielellä, Mariska75
 
Mariska, iso :hug: rakkaan perheenjäsenenne menettämisestä! Kyllä se on varmasti ollut rankka paikka :snotty: . Kyllähän sitä kuitenkin tekee kaikkensa oman eläimen parhaaksi, kun tietää, että sen kivut siten helpottaa. Meilläkin se on joskus vielä edessä...

PAS:sta olisin sitten kysellyt. Minkä vuoksi pregnyliä pistetään noin usein? Sehän on munasolun irrotuspiikki. Tai ainakin niin sitä itselläni on käytetty hormonihoitojen yhteydessä annostuksella 5000 iu. Kerrotko tietämättömälle, mistä tällaisessa pregnylin käytössä on kysymys?

Voimia sinulle :wave:
 
Kiitos Kati231. Eilinen oli tosi surkea päivä. Kuitenkin loppujen lopuksi kun murun näki niin rauhallisen näköisenä, tuntui olo helpottavaltakin! Muistoissa hän elää aina!
Tosta PAS:sta. Mulla oli kanssa IVF:n yhteydessä pregnyl munasolujen irrotukseen. Nyt ovat kuitenkin alkaneet käyttää pregnyliä pienemmällä annoksella myös PAS:n tukemiseen. Kuulemma vastaa lugesteronia ja raskautumisprosentit ovat ihan samat. Lääkäri kysyi, kumpaa haluan (olisi kaapissa ollut lugesteronia useampikin laatikko tuoresiirron jäljiltä...) ja kun muistelin lugesteroneja ( :x ) otin mielelläni mieluummin nää injektiot. Eli mä pistän 1/3 ampullin joka 3. ilta, yhteensä 6 annosta.

Edelleenkään ei sen ihmeellisempiä oireita... Päänsärkyä ja höynää oloa, mikä tosin taitaa johtua eilisestä ja koko illan itkemisestä...

Mariska75 4PP
 
Kiitti tiedoista, Mariska! Ymmärrän kyllä oikein hyvin, miksi mieluummin valitsit pregnylin kuin luget. Mulla on kans luget, ja kyllä on sotkuista puuhaa, täytyy sanoa. Pregnylin kanssa aina taas on ongelmana mulla niiden ampullien avaaminen. Kerran onnistuin jo saamaan sormenikin verille asti.

Pidetään peukut pystyssä, että PAS onnistuisi tällä kertaa, ja tsemppiä edelleen piinapäiviin!
 
Moi

tulin piipahtamaan, ei mitään uutta minulla. En ole käynyt palstoilla aikoihin, olen halunnut rauhoittaa ajatukset tästä asiasta. Vuosi yritystä tuli täyteen. Jatkan vielä clomeilla. Viime kierrossa en mittaillut ovista enkä mitään. Ehkä varaamme uuden lääkäriajan pian.

Kaunista syksyä!
 

Yhteistyössä