**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Höpöttelen täällä itekseni, jos vaikka joku muukin 3-kymppinen eksyis paikalle. :wave: Musta kun tuntuu, että tää ikäkysymys on itselleni sellainen mitä kans mietin ja kaipailisin muita samaa ikäluokkaa ja samassa tilanteessa olevia. Välillä tuntuu siltä että taitaa olla jo turhan myöhäistä... Siis onneksi vain välillä. :)
 
Täällä olis yksi yli 3-kymppinen kuumeilija, tänä vuonna täytän jo 35 ja yk 8 jo menossa. Enpä minäkään niitä oviksia heti ekoissa kierroissa bongaillut, mutta nyt olen pari kiertoa testaillut ja ne on löytyneetkin mutta ilman tulosta... Pitäisköhän Keltakaneli perustaa ihan oma uusi pino kun tää on niin kamalan pitkä? Mulla ei ihan aika ja energia riitä mutta mites sulla tai jollain muulla??? Oon tuonne toiseen ensikertalaispinoon käynyt kurkkimassa, siis se lähes ja kolmekymppiset tai miten se menikään, mutta siellä melkein kaikki alle 30, joten ei sinnekään oikein osaa samaistua. Oon tuonne yli 35-vuotiaisiin kirjoitellutkin, mutta siellä useimmilla on jo lapsia, tuntuu että turhaan niille jatkuvasti valitan :LOL: vaikka ihania ovat ja jaksavat lukea ja lohduttaakin =)
 

Yhteistyössä