3-kymppiset toista lasta yrittävät



3-kymppiset toista lasta yrittävät

Hironea
| 38v | yk2 | kp9/25 | esikoinen 12/15
Hyrräpää | 29v | yk3 | kp6/?? | km 4/17 | esikoinen 7/14
Iltasatu | 33v | yk2 | kp31/26-29 | esikoinen 9/16
Miljamaaria | 34v | yk9 | kp9/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
Mininen85 | 32v | yk11 | kp23/25 | esikoinen 08/07
Miri81 | 36v | yk4 | kp14/~30 | esikoinen 1/15
Naadis | 29v | yk7 | kp14/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Suzu85 | 31v | yk2 | kp18/28-34 | esikoinen 12/16
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp17/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15
voikukka33 | 33v | yk4 | kp20/28 | esikoinen 11/14

Piinapäiviä viettävät
Tiituu
dpo3

Taustailijat
Geesa
| 29v | tjot | kp--/24-26 | esikoinen 12/15

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
 
Viimeksi muokattu:
@marjutan kiva kun kävit täällä :). Toivottavasti pian uskallat ja uskoa raskauteen mutta ymmärrän epävarmuuden <3

@Miljamaaria hyvältä kuulostaa suunnitelma. Ei ole pitkä aika kun saatte apuja lisää. Toivottavasti mieli ei ole maassa pitkään <3

Mäkin varmaan oon täällä vielä pitkään tätä menoa....vaikka vkl olikin lempeitä hetkiä niin ovis on vasta lähipäivinä ja reissun jälkeen aikaeroväsymys on tehnyt tehtävänsä ja lapsikin siitä sekaisin. Mun tälle päivälle suunnitellusta viettelyaikeesta ei tullut siis mitään ja se kyllä nyt masentaa. Tekis mieli heittää hanskat tiskiin, en vaan jaksa kohta. Pyörittelen vuoron perään ajatusta siitä että onhan tässä vielä aikaa enkä nyt ihan ikäloppu ole jne. ja toisaalta ajatusta siitä että miltä tuntuisi jos ois vaan esikoinen eikä toista koskaan. Oisin varmaan lopun ikää jossain määrin surullinen siitä mutta kyllä sen kanssa eläisi tietty. Oon kaiken kaikkiaan niin väsynyt kun tää on niin vaan musta kiinni. Ihan suoraan sanottuna rupes tänpäiväisen pettymyksen keskellä vit..taa että tässä reilun vuoden aikana niin mies ei oo montaa aloitetta petipuuhiin edes tehnyt, ehkä max 3 kertaa ja muuten se on aina musta kiinni. Ihan tekis mieli testata mitä tapahtuu jos mä lopetan aloitteiden tekemisen. Asioista pitäisi varmaan keskustella, tiedän, siis kaikkinensa että mitäs jos ei raskautta kuulu että mihin ollaan valmiita jne., mutta nyt ei ole vielä ihan se hetki. Kohta kyllä.
 
Hellurei naiset reissussa oli tosi mukavaa, ihanaa olla joskus kahdestaan lapsen kaa ja sit vähä spesiaalisti. Tänään kuitenki pitää lähtee viemään laps kotiin ja isälleen välillä
Täytyy sanoa et mie oon täysin unohtanu kaiken vauvahomman, siitä nää reissut on kivoja. Äsken kalenterista katoin nii dpo8 ja kp20 menossa. Mitään oloja ei ole... enkä kyllä kuulostelekaan kovin.
 
Puit kyllä tosi hienosti tuntoja sanoiksi @Tiituu !! Myös minä huomaan pohtivani täysin samoja "entä jos ei koskaan" -mietteitä. Meillä tosin mies on projektissa täysillä mukana ja minä olen aikaisemmin ollut se haluttomampi petipuuhiin (paitsi nyt projektin aikana tietty, eihän ne vauvat tosiaan pyhästä hengestä sikiä :ROFLMAO:) , mutta meillä ongelmat ovat muualla. Ihan tosi syvältä kyllä tuo, että joudut yksin hoitamaan parisuhteen fyysistä puolta. On kyllä varmasti masentavaa kun toinen hengaa ihan turistina peesissä ilman mitään oma-aloitteisuutta asiaan :( Ihan hirmusti voimia sinulle :love:

Kuten myös sinulle @Miljamaaria :love: Voin vain kuvitella sen murheen kun ei tärppää vaikka päällään seisoisi. Ja kyllä se 3,5kk on pitkä aika näissäkin hommissa ja siitä saa olla surullinen. Saatko yhtään hyvää fiilistä hääjärjestelyistä? Onko sinulla innostunut kaaso ja muutenkin kaverit mukana? Onko puku jo katsottuna? Siitä tulee ikimuistoinen juhla kyllä!!:love::love::love:

On: aivan puskista alkoi eilen mahassa vihlomaan. Ajattelin vain että no niin, mullahan nipistelee pitkin kiertoa. Tänään alko toinen tissikin nipistellä, niin tein piruuttaan ovistestin. Sehän oli melkeen plussa!! :eek: Nyt venataan että esikko tipahtaa päikyille ja sit eiku peitto heilumaan!!!!
 
Hei, ilmoittaudun mukaan jos vielä mahtuu :) ihan vielä ei ole 30v täynnä, mut tässä lähiaikoina kuitenkin. Toinen lapsi siis haaveissa, esikoispoika on 3v. Ensimmäisen vuoden ajan ajateltiin molemmat miehen kanssa, että tämä yksi saa riittää, mut pikkuhiljaa ajatus toisesta lapsesta on tullut vahvemmin mieleen ja tämä kevät ja kesä on kyllä ollut täysillä vahva kaipuu toiseen lapseen. Raskaaksi sitten tulinkin, mut valitettavasti meni kesken 4/17 rv 7 :( sen jälkeen on tullut kahdet menkat ja nyt on yk 3 ja kp 2 meneillään. Kierrot on pitkiä ja epäsäännöllisiä, ei varmastikaan helpota raskaushaaveita.
 
Tervetuloa mukaan @Hyrräpää !! Meillä lähes identtinen ajatuskulku toisesta lapsesta aikanaan :LOL: Kyllä se vauvavuosi oli niin helvetillinen, että ajatuskin toisesta lapsesta puistatti! Ja nyt esikon ollessa 2,5v. toinen lapsi on mitä hartain toive!
Todella kurja tuuri teillä ollut nyt matkassa :( paljon voimia surusta toipumiseen ja toivotaan että pysyvä tärppi tulee teille kiertohärdelleistä huolimatta oikein nopsaan!!
 
  • Tykkää
Reactions: Hyrräpää
@Mininen85, no reissut on kyllä ihania, kun saa ajatukset ihan muualle, mä niin odotan meidän viikon päästä alkavaa kesälomaa ja kesälomareissua :)

@Hyrräpää tervetuloa! Meillä oli mies viime kesään asti ihan nou-nou toisen lapsen suhteen, mutta sitten yllättäen, kun lähdettiin kesälomareissuun, niin jättikin kumit kotiin :D

Ihan kauhee aatella, että meillä tulee yritystä kohta jo vuosi täyteen. siihen toki mahtuu 1km ja 1kkm, jotka on "vähentäny" yrityskiertoja.. josko kohta jo olisi meidän vuoro saada se pysyvä plussa..:notworthy:

Omaan napaan, vattaa nippaillu ja vännelly enemmän ja vähemmän koko tän viikon, vähän yrittää limojakin tulla. pcn ovis antoi tänään aamulla semivahvan haamun, vahvistunee ens viikon aikana :)
Ihanaa, kun mieskin on niin mukana tässä! Kyselee, koska mulla on parhaat päivät ja olis lähes päivittäis innokas "yrittämään vauvaa" :barefoot:

Ainiin, ja meillä on tänään 5v hääpäivä:love::love::love::love::love:
 
Ihanaa hääpäivää @Naadis :)

Tilasin hetken mielijohteesta ovulaatiotestien lisäksi myös hedelmällisyystestejä, testaavat siis FSH:n pitoisuutta. No nyt on kp 3, joten tein sellasen testin aamulla. Siihen tuli tiirailemalla nähtävä toinen viiva eli olisi positiivinen tai en tiedä onko noissa testeissä niin, että jos vähänkään näkee viivaa niin merkitsee positiivista. Tuli tietysti kauhea ahdistus, onko mun hedelmällisyydessä nyt jotain häikkää :( kauheaa piinaa odottaa keskiviikkoon, jolloin kuuluisi tehdä toinen testi.. toisaalta ihmettelen, voiko hedelmällisyys laskea parissa kuukaudessa merkittävästi, kun juurihan olin huhtikuussa vielä raskaana? Toivottavasti testi on viallinen tai tuo ei ole positiiviseksi laskettava tulos :D
 
@Tiituu Tuttuja ajatuksia. Meillä ukko kyllä osallistuu vauvantekoon, tai siis siihen hauskaan osaan. Ei se kuitenkaan vauvasta haaveile, ei se koskaan puhu että olisi kivaa jos olisi yhteinen lapsi. Se ajattelee että tulee jos tulee eikä elämä lopu vaikkei tulisikaan. Mä taas koen että menetän jotain korvaamatonta jos musta ei enää koskaan tule äitiä. Uskon että katkeroidun ja syytän siitä ukkoa - en nykytilanteen vaan menneiden vuoksi, niiden karikkojen jotka johti siihen että lasta ylipäätään yritetään vasta nyt. Mun hedelmällisyys oli alun perinkin... noh, surkea. Kaikkialla toitotetaan miten hedelmällisyys laskee kuin lehmän häntä kun täyttää 35. Ja tänä vuonna tuo tulee mittariin :( Äh, alkaa masentaa kun ajattelee asiaa, paras ettei ajattele. Pakko vaan yrittää keskittyä kaikkeen muuhun koska on oletettava että vauvaa ei ennen hoitoja tule.

@Mininen85 Ihanaa että reissussa oli mukavaa :) Ja tuo on ihan huippua että nama vauvamietteet unohtui siksi aikaa, silloin loma on tosissaan ollut lomaa :love: Kuukauden päästä ehkä mäkin...

@Miri81 Ei me tehdä mitään hääjärjestelyjä. Ukon mielestä kaikkeen on aina vielä niin paljon aikaa ettei vielä tarvitse. Ei olla katseltu sormuksia tai pukuja saati edes häämatkaa. Eilen ukko katseli matkoja ja hetken jo innostuin että katseli häämatkaa - joopa joo, jotain reissua se talvelle katseli. Nuo taas ei saa innostumaan koska se nyt ehdotteli tälle keväällekin matkaa mutta mitään ei vaan varattu. Kevät tuli ja meni. Talven kanssa käy todennäköisesti samalla tavalla. Voi olla että häämatkankin kanssa käy samalla tavalla :unsure: Ei olla kerrottu häistä kenellekään koska on kuulemma liian aikaista. Mä olen tyyppiä joka jakaa iloiset asiat ja fiilistelen mielelläni ihania juttuja pitkään mutta ukko tappaa kaiken ilon tuollaisista. Yksin ei vaan jaksa kauaa fiilistellä.

Tervetuloa @Hyrräpää :p Koska sun esikoinen on syntynyt? Veikkasin listalle et heinäkuussa kun kirjoitit että kolmevuotias :)

Oi onnea hääpäivän johdosta @Naadis :love::love::love: Olisipa ihanaa jos teidän pikkukakkonen saisi alkunsa näin hääpäivän lähellä olevasta oviksesta! :love:

Tänne ei mitään uutta. En juuri jaksa seurailla kiertoa koska en mä kyllä luomuna raskaaksi tule. Menkat alkaa loppua, jee! :geek: Nyt taitaakin onneksi mennä vähän kauemmin seuraavaan niagaraan kun luomukierto on viikon pidempi kuin avustettu kierto. Ei haittaa :D
 
@Mininen85 ihanaa että oli hyvä reissu ja sait ajatuksia muualle :).

@Miri81 kiitos tsempeistä, sitä tarvitaan. Voi kun sikiäisikin pyhästä hengestä! Meillä onkin nyt samoihin aikoihin ovis. Toivottavasti tallettelut onnistui :love:
. Ihana kun sun mies on menossa mukana.

Ja @Miljamaaria meilläkin just noin kuin teillä eli mies ajattelee "tulee jos tulee
" ja mulle taas se et ei tulisi toista olis menetys. Mekin oltiin oltu 7vuotta yhdessä kun lasta alettiin yrittää ja oon kyllä välillä katkera että ei aloitettu aiemmin, mutta mies ei ollut aiemmin valmis. Jos ois tiennyt että tää on meille näin vaikeaa niin....huoh, oot oikeassa että pitää yrittää edes ajatella muuta :(
. Ihan hirmuisesti voimia sulle.

Tervetuloa @Hyrräpää ja tsemppiä yritykseen! Mitä siinä testin ohjeessa luki siitä viivan tulkitsemisesta? Jotenkin ajattelis että jos tiirailemalla vaan näkyy että ei ois kovin huolestuttava. Noissa testeissä kai on aika tarkka mikä päivä tekee ja toinenkin pitää tehdä ja kuinka luotettava tollanen virtsatesti sit on. Kun kävin gynellä keväällä niin hän puhui joistain verikokeesta jolla voi tietyssä vaiheessa kiertoa katsoa hedelmällisyyttä mutta en nyt muista mikä se oli.. Sain lähetteenkin joten voin tarkistaa siitä. Itse en käynyt siinä kokeessa kun gyne oli sitä mieltä että tuskin olisi vielä hedelmällisyys laskenut vaan lähinnä antoi lähetteen että jos haluan sen tsekata.

@Naadis ihanaa hääpäivä :love:. Ja toivottavasti nyt ois se teidän pysyvän plussan kierto. Kyllähän se yritys ihan yhtä lailla pitkä on vaikka onkin km välissä ollut. Meilläkin nyt yli vuosi yritystä takana ja keskenmenostakin kulunut jo 8kk :eek:. Aika vaan kuluu ja kaikennäköistä mahtuu näköjään matkan varrelle. Luulis että teillä kuitenkin koko ajan ois paremmat todennäköisyydet että seuraava plussa ois pysyvä.

Mulla on eilen ollu oviskipua ja tänään tosi voimakkaasti vihlontaa oikealla. Mulla oli kaks ovistestiä ja eilen näytti lähes tasavahvaa ja tänään vielä lähemmäs tasavahvaa..on voinu jäädä huippu noiden väliin ehkä.....mut testien ja oireiden perusteella arvioisin nyt että ovis olis tänään mahdollisesti. Mutta huominen näyttää, että jos limat loppuu niin sit varmaan tää on "the päivä". Tallettelut vkl ja nyt sain juuri miehen kellistettyä. Kyllähän se ihan mukana sitten on kun leikkiin lähtee. Oon tässä myös tavaroita järjestelly ja laittanut mm. imetystyynyä ja esikoisen vauva-aikana käytettyjä kantovälineitä myyntiin niin mies sitten sanoi että "niin, saahan sitä sit uusia jostain jos joskus tarvii". Että kyllä senkin päässä näitä ajatuksia edes välillä on. En vaan uskalla hirveästi alkaa puimaan sen kanssa asiasta ettei käy ilmi kuinka kovat mun toiveet on koska se aiheuttaisi kamalat paineet miehelle. Vaikka uskon kyllä että se tietää, se tuntee mut niin hyvin. On tää kyllä välillä o_O
Ihan hupsua.
 
@Tiituu Meillä mies ihan suuttui mulle, kun pisti vihdoin meidän pojan vanhoja vaatteita (86cm, koska eihän niitä vauva kokosia vaatteita raaski myydä :love: ) myyntiin :ROFLMAO: Ja vaikka poika täyttää kohta jo 4 vuotta, niin edelleen hänen huoneen nurkassa on hoitopöytä kasassa ja pinnasänkykin odottaa koottuna varastoon menoa, vaikka sekään ei ole ollut käytössä piiiiitkään aikaan.
Mutta olisikohan se sitten sitä taikauskon kokeilemista, jos ne nyt pistäis kasaan ja varastoon, niin sitten heti tärppäis..:ninja:
Ennen viime plussaa, tein kaiken mitä "ei sitten voi tehdä jos on raskaana" kävin piiitkästä aikaa perus gynen tarkastuksessa, varasin papa-ajan, hain uutta työpaikkaa...ja mitähän vielä:whistle: ja niin se sitten tärppäsi.. Pitäisköhän kokeilla uudestaan :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu ja Miri81
Hyvin veikattu @Miljamaaria ;)heinäkuussa on esikoinen tosiaan syntynyt.

@Tiituu ohjeessa luki vain, että jos näkyy kaksi viivaa niin on positiivinen ja jos yksi viiva niin negatiivinen :cautious: tiedä sitten. Tilasin nyt paniikissa lisää testejä, jotta voin tarkkailla muuttuuko seuraavissa kierroissa viivat vahvemmaksi.. taidan olla vähän kajahtanut, onneksi testit on halpoja :whistle:
 
@Miljamaaria taisit aiemmin kysäistä miten raskaus sujunut :) Kiitos, hyvinhän se. Niskapoimu-ultrakin jo takana, kaikki oikein hyvin sielläkin! Istukka kohdunsuun päällä, mikä todnäk aiheuttanut ne vuodot mitä aiemmin oli, eli löytyi niillekin selitys. Mahakin jo kasvanut niin et ei tätä enää kauheesti piilotella... :ROFLMAO:

Mä ain välil edelleen käyn teidän kuulumisia lueskelemassa. Sitä plussa-aaltoa ootan teille kaikille edelleen, kovasti tsemppiä yritykseen :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis ja Miri81
No niin, ovisoireet loppuneet joten arvelen että ehkä viime kierron tapaan ovis olis tapahtunut nopeasti lh huipun jälkeen ja ovis oli eilen koska oireetkin huipentui eiliseen. Eli nyt olis siinä tapauksessa dpo 1. En sit tiedä tulkitsenko asiaa oikein vai voisko olla mahdollista että kun saa ovisplussan ja ovisoireet sitä seuraavana päivänä on jo loppuneet kuin seinään niin ovis tapahtuisi kuitenkin vasta päivän parin päästä kun mitään oireita ei enää ole....(n). Oon muistaakseni kuitenkin lukenut että vika kunnollinen "limapäivä" olis se ovispäivä.

Mites muut? Kohta saanen seuraa piinapäiville. Vaikkakin tosiaan jos ovis oli eilen ja talletukset eilen ja vkl niin noi vkl siittiöt lähti ehkä matkaan liian aikaisin ja eiliset taas hieman liian myöhään. Ehkä nyt lopetan analysoinnin tältä erää o_O
 
Täällä taas tikuntulkintaongelmia. Ootteko koskaan huomannu, että ois alkoholi vaikuttanut ovistestien käyttäytymiseen? Tässä kuva tän viikon testeistä. Pohjatiedoksi seuraavaa, olin ke ja pe ystävien kanssa viettämässä kosteahkoa ravinteli-iltaa (tiedän, ihan rappioviikko, mutta jestas että oli hienoa pitkästä aikaa!!) Ja tikut kuvassa seuraavasti ylhäältä alas: 1. To iltapäivä (eli ravintelireissun jälkeinen päivä) 2. Pe aamupvä, 3. Pe iltapvä, 4. Tänään iltapvä (eli ravintolareissun jälkeen). Oon ihan äimänä, koska jos tuo tän päivän on oikeesti ovisplussa, niin se on melkeen viikko aiemmin kuin piti!!:eek: tuo testiviiva ei kyllä oi yhtä leveä (n) Pakko jatkaa testailuja kyllä...

 
Onpas outoa @Miri81 :eek:. En oo kyllä kuullut että alkoholi vaikuttais ovistestiin. Testaa vielä huomenna? Näyttää kyllä melkein plussalta toi alin..en tiedä sit miks on vähän kapeampi kun kuitenkin noin vahva väri. Mulla apteekin oma ovistesti teki kapeaa viivaa et mulla tais johtua testistä.
 
Testasin äsken uusiksi ja nyt viiva oli selkeesti tummempi, vaikkakin edelleen ohuempi. Nää kaks viinisintä on uudesta paketista, ni ehkä nää vaan käyttäytyy tälleen. Testailen siihen laskurin mukaiseen ovispäivään nyt ainakin. Ihan vaan mielenkiinnostakin, et voiko tää ollakin vaan joku väärä häly. Tallettelut otettiin heti haltuun kyllä:D Toivottavasti @Tiituu päästään piinailemaan (ja plussaamaan) yhessä! :geek::love:
 
Hyvä homma @Miri81 (y):love:. Mäkin sinuna jatkaisin testailua että miten kehittyy. Koska sulla siis laskurin mukaan olis ovis? Mä oon huomannu et mun appi usein arvioi väärin ovispäivän.

Mulla on muuten jo Kp 15, jos @Miljamaaria päivität listaa joku väli :). Mulla ton reissun takia hyppi aika ees taas reilusti.
 
@Tiituu Mika appi sulla on käytössä? Mulla on omakalenteri ja se on näppärä, kun se "oppii" kokoajan, eli kun merkkaat oikean ovispäivän (ja luteeliajan) niin pikkuhiljaa oppii ajoittamaan oviksen "oikealle" päivälle.

Täällä ei vielä mitään uutta, kp 14, kunnon tikuttelun alotan varmaan huomenna tai ylihuomenna. Toivottavasti meidän tallettelutahti pysyy samana, kun nyt menkkojen lopun jälkeen on viissin ollut yksi taukopäivä :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Huhhei, viikonloppu meni niin hulluissa hulinoissa etten ehtinyt edes netissä käydä :eek: Oli upea ilma :love: Ja yllättäen ripakopallinen rästihommia, lauantain siivosin ja kuurasin ikkunoita. Ukkokin on ollut nyt pari päivää tosi ihku, voi kun olisi tuollainen aina :love:

@Tiituu Kp korjattu! :) Laitoin sut piinailulistalle sillä oletuksella että ovis oli tuntemusten mukaan nopea. Voi kun nyt sitten alkaisi ropista plussia! :love:

@Miri81 Kyllä kai se plussa on jos vaan viiva on tummempi kuin kontrolli, mun mielestä leveys ei ole niin tärkeä juttu. Oletko jatkanut testailua? Haaleniko viiva? Ei kai alkoholi vaikuta muuten kuin elimistöä kuivattamalla, jos pissa on "liian vahvaa" niin voi kai vääristää (n) Kerro kuinka kävi! Ja rappioviikko my ass, joskus tekee hyvää laittaa tanssikengät jalkaan ja rikkoa arki (y)

Mites @Naadis, tuliko viikonlopun aikana enemmän ovisoloja? Teittekö jotain erityistä hääpäivän kunniaksi? :love:

@Hyrräpää Millainen tuo hedelmällisyystesti on? Siinäkö ei ole hyvä juttu jos tulee plussa? (n)

Menkat on viimeinkin lusittu! Päättivät kestää viikon tällä kertaa :cautious: Mulla on tissejä kihelmöinyt alkukierrosta ja alavatsallakin ollut vähän jotain tuntemuksia. Voikohan nuo letrot saada aikaan sen että keho toimii hetken tavallista tehokkaammin vaikkei niitä söisikään? (n) Tein äsken ovistestin ja viiva on aika tumma vaikkei tuo toki vielä plussa ole. Luomuna mulla on "ovis" yleensä kp20.



Onneksi tavallista aikaisempi ovis ei haittaa harrasteita - menot on laskettu letrokierron mukaan joten bring it on! :LOL: Kaikki ok kunhan vuoto pysyy poissa seuraavat 14 päivää :D Fiiliskin on tällä hetkellä parempi ja nyt tuntuu ettei tulevat menkat ehkä olekaan maailmanloppu. Totuuden näkee loppukuusta :whistle: Hyvää alkanutta viikkoa ja plussatuulia! :love:
 
@Miljamaaria tehtiin sitten launataina "vaan" super hyvää ruokaa ja nautittiin ihanasta kesästä perheen kesken.. (ja naida nakuteltiin miehen kanssa :ROFLMAO::ROFLMAO::ninja:)
Ovisolot tulee ja menee.. tikuttelin muutaman päivän, lauantaina tikussa oli selkeempi haamu ja eilen aamulla sit taas ei juuri mitään. Tänään en sitten jaksanu "tuhlata" testejä, etenkin kun nyt ollaan oltu sen verran aktiivisia tuolla makkarin puolella, niin sillä oviksen ajalla ei niin pitäisi olla merkitystä..
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu

Yhteistyössä