3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Esmenet en saanut plussaa myöhemminkään. Voihan se olla, että minulla huippu näkyy vain pienen hetken, joten en ole testannut oikeaan aikaan. Talletuksia tehtiin kuitenkin oletetun oviksen aikaan ihan kiitettävästi. :)
Tavallista oviksen jälkeistä kuivaa kautta ei nyt ole näkynyt! Uskallanko olla toiveikas..?

MITEN TEILLÄ MUILLA MENEE?
 
Hei kaikki :)
olen jonkun aikaa lueskellut tätä ketjua ja ajatteli tulla vähän vertaistukea hakemaan <3

Miten tämä voi olla näin epätoivoista? Mielessä vaan se perinteinen, miten toiset ympärillä raskautuu, alkavat odottamaan toistaan, kolmattaan, neljättää...mutta minä en? :(

Ensimmäistä työstettiin kolme ja puoli vuotta, emme halunneet hoitoihin. Tuolloin todettiin pcos ja pohdittiin, että matkustellaan ja ostetaan koira =D Eräänä syksynä sitten olin jo menossa jonnekin psykiatriseen hoitoon, kun itkin vaan kaikki illat ja raivosin muille, kunnes mielessä kävi, että mitäs jos? Ja tuossa se maailman rakkain kaksi vuotias nyt mennä viuhtoo <3

Nyt sama ahdistus meinaa alkaa nostaa taas päätään. Reilu vuosi yrittämistä takana, mutta koska lopetin imettämisen vasta kesällä, gynen mukaan yrittämisen katsotaan alkaneen siitä, eikä vielä pääse eteenpäin tutkittavaksi vaikka tällä kertaa ehkä haluaisikin. Terot sain.

Tämä ahistus on erilainen kuin aikaisemmin. Silloin en tiennyt raskaana olemisesta mitään ja miten ihanaa olisi vauvaa hoitaa. En jotenkin osannut kaivata niin älyttömästi sellaista mitä minulla ei ollut koskaan ollut, etenkin kun sain sen pcos-tuomion. Nyt sitten gynellä käydessä hän sanoi, että pcos-merkit eivät ole niin selvät kuin aikaisemmin ja kun vielä olin saanut nyt kokea raskauden ja vauva-ajan, halusin tulla raskaaksi enemmän kuin mitään muuta. Etenkin kun sen tiesi nyt olevan mahdollista.

Pcos selvästi edelleen vaikuttaa, kierto on todella epäsäännöllinen, 32 päivästä 84 päivään. Kierron seurantaan lähinnä auttanut vesiputouksen odottaminen, mikä onkin ovuloidessa todella runsas. Edellisestä oviksesta nyt 18 päivää ja kierron pituus alkaa olemaan nyt pisin eli lähes sata päivää. Alavatsalla ollut muutaman päivän menkkamaista kipua. Taasko se vuoto alkaa ='(

(Oma ikä 33, esikoinen 08/15, yrittäminen aloitettu 10/2016, mutta kk alkoivat vasta tänä kesänä ja kun kk epäsäännölliset, tämä on vasta 4 yrityskierto)

Kiitos tästä vuodattamispaikasta <3
 
@Mininen85 voi kurjuus tuota teidän tilannetta. Ei mikään ihme että usko hiipuu. Mulla on vähän samat fiilikset, jotenkin alkaa tuntua utopistiselta koko ajatus että tässä vielä joskus raskautuisi. Tsemppiä teille kuitenkin :) Mä en tikuttanut ovista mutta merkkien perusteella oli varmaan la-su akselilla. Hyödynnettiin ihan surkean huonosti :cautious: eli toiveet ei ole kovin korkealla...!

@eppula hauskaa että saitkin luomuoviksen! (y) Toivotaan että kierrot lähtee nyt toimimaan tasaisesti.

@Kukkurainen ehkä se huippu tosiaan livahti nopeasti ohi. Raportoihan meille oireita! :D

Tervetuloa @Röllykkä ! Mulla oli kans nuorempana tosi epäsäännölliset kierrot ja pco/pcos, mutta gynen mukaan munasarjat näyttää näin vanhemmiten :rolleyes: paremmilta, ja itse asiassa kierrot onkin tosi paljon säännöllisemmät. Toivotaan että sullakin kierto pikkuhiljaa tasoittuu. Meillä tulee kohta vuosi täyteen yritystä, joten täällä riittää vertaistukea :whistle:
 
Röllykkä, kovin tuttuja tuntemuksia! Tuntuu, että tällä hetkellä vauvauutisia satelee joka puolelta, mutta itse ei vaan edelleenkään ole raskaana. Mekin oltais oltu valmiita toisen lapsen yritykseen jo vuosi sitten, mutta ei olla päästy edes yrittämään tuon kierron puuttumisen takia. Ja tosiaan, vauvakuume on vähintään yhtä suuri nyt toisen lapsen kohdalla! Tietää jo, mitä kaikkea ihanaa menettäisi, jos ei toista lasta saisi.
Olisiko sinun muuten mahdollista käydä yksityisellä (lapsettomuusasioihin erikoistuneella) gynellä? Minä sain Letrozolit kiertoa käynnistämään ja tasoittamaan (mulla myös pco-tyyppiset munasarjat) jo nyt, vaikka imetyksen lopetin vasta syyskuussa. Tuntuu jotenkin turhauttavalta ajatukselta, että sinun pitäisi pärjätä pelkillä Teroluteilla (jos siis jotain lisäapuja haluatte), ne kun saattavat pitkän kierron omaavilla estää ovulaation kokonaan, jos ne aloittaa kp 15 eli mahdollisesti ennen ovulaatiota. Letrojen aloitus vaatii ainoastaan ultrauksen alkukierrosta ekalla kerralla, kun tsekataan että annostus on sopiva eikä munasoluja kypsy liian montaa.

Täällä edelleen odotellaan kuukautisia alkaviksi, raskaustesti näyttää negaa. Eli yk1 ei tuottanut tulosta, mikä olikin odotettavaa.
 
Se piti vielä sanoa Esmenet, että jotenkin kauhean stressaavaa aina tuo, että onnistuuko hyödyntämään oviksen. Nyt kun on jo yksi lapsi, ja muitakin liikkuvia osia elämässä, ei olekaan enää yhtään itsestään selvää, että onnistuu ajoittamaan petipuuhia oikeille päiville.
 
Tervehdys kaikki!

Täällä yksi kuumeilija lisää joukkoon (y) esikoinen 12/16 ja nyt lähti toinen kk kierto käyntiin. Imetän vielä, joten saa nähdä vaikuttaako se jotenkin johonkin. Esikoista yritettiin reilu vuosi, joten tosiaan ollaan varauduttu siihen, ettei toinenkaan nappaa heti saman tien.

Tässä kierrossa päätettiin miehen kanssa, että toiselle murulle annetaan lupa tulla :love:
 
Hyvää uutta vuotta kaikille!

Täällä kp 28/28.
Ei menkkoja, testi negaa. Tissit hieman arat, mutta muuten EI MITÄÄN oireita mihinkään suuntaan. Kahdet aiemmat menkat ovat alkaneet kuvotuksen kera, mutta nyt ei ole sitäkään oiretta.
Muistelinpa tuossa, että mulla tuli ovislimaa kyllä myös sen oletetun oviksen jälkeenkin, joten herättelen vielä toiveita mahdollisesta siirtyneestä oviksesta.

Tsemppiä kaikille!
 
Hei vaan,

Täällä 33-vuotias reilu kaksivuotiaan äiti ilmoittautuu mukaan kuumeilemaan.

Toinen lapsi on haaveissa ja nyt on yk3 käynnissä. Edellisen kerran taisi tärpätä yk6, mutta kyllähän tämä epävarmuus mieltä painaa ja odottavan aika on pitkä.

Mulle ilmaantui nyt heti ekan yrityksen jälkeen tiputteluvuotoa kolmisen päivää ennen menkkoja. Ovulaatiopäivä on about kp 18 ja kierto 28-31 eli vähän lyhyeksi saattaa jäädä tuo kiinnittymisaika. Tosin edellisen lapsen kohdalla oli sama tilanne. Siltikin mietin mahdollisia häiriöitä hormonitoiminnassa jnez

Seuraillaan keskustelua ja kuumeillaan siis täällä teidän kanssa
 
Moi, pitkästä aikaa. Mahtaako kukaan muistaakaan mutta kuumeilin täällä kesän ja osan syksyä. Sitten heitin hanskat tiskiin ja alistuin odottamaan kevättalvea ja lähetettä lapsettomuushoitoihin.

Uudenvuoden aatonaattona heräsin yskimiseen (karsea flunssa) aamuyöstä ja vessakeikalla tuli mieleen että kierto taas vissiin venyy. Ihan normaalia mulle. Jostain päähänpistosta tein raskaustestin sulkeakseni raskauden pois - kaksi viivaa. Testiviiva vahvempi kuin kontrolli. Siinä karisi aika hyvin uni silmistä. Päivällä hain digin, ilmoitti raskaana 3+. Menkoista ei tarkkaa tietoa eli rv ja la on ihan herran haltuun. Nyt vaan ollaan ihan ulapalla, kiva kun ei edes tiedä miten pitkällä tämä raskaus on.

Noh, tahtoo sanoa että älkää luovuttako. Mulla on PCO ja olin ihan varma etten raskaaksi ilman hoitoja tule. Kesällä söin jokusia kuukausia letrojakin eikä nekään auttaneet. Nyt sitten ihan täysi luomuylläri. Yk oli ehkä 13? Ehkäisyn poisjättämisen ja plussan välissä kului 14 kuukautta. Tsemppiä ihan hirveästi kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Oliivipuu79
Heippa!

Uusi kuumeilija ilmoittautuu! Meillä poika 1/2016 ja nyt haaveissa SE TYTTÖ! Peruskuumeilun sijaan keskityn siis erityisesti tyttökuumeiluun ja onpa kyllä jännät ajat meneillään kun panostettiin tuossa joulun välipäivinä (kp9-kp12) kunnolla tähän kiertoon ja oviskivut saapui ajallaan kp13 yöstä joten oletan oviksen ajoittuneen kp14. Muita ovisoireita ei sitten tullutkaan, joten uskallettiin tossa kp16-17 vähän puuhailla. Noh, tänään (kp18) on sit ollut vähän heikko olo koko päivän ja kohdussa nippailee semikivuliaasti ja hetken oli jo alaselkäkin ihan krampissa. Ymmärrän toki että 95% todennäköisyydellä miä vaan kuvittelen kaiken kun haluan niin kovin olla raskaana, tai 4% todennäköisydellä olen saamassa työpaikalla kiertävän flunssan MUTTA entäs jos onkin se 1% todennäköisyys että olen juuri raskautumassa ? Toinen vauva, eritoten tyttösellainen, ois kyl niin unelmien täyttymys et miä en kestä tätä jännitystä. La 13.2. Alkaa seuraavat menkat, joten jonnin aikaa saa vielä jännittää. Kaikki tyttötuulet otetaan siis vastaan ❤. Ja plussatuulia täältä myös joka suuntaan!

Terkuin, ahmis
 
@Miljamaaria on sinua täällä kilpailtu! Mutta hyvä että tulit tuomaan hyviä uutisia, olen tosi onnellinen sun puolesta :love:

Tervetuloa kaikki uudet, päivitelkää halutessanne listaan itsenne (ja samalla muillekin päiviä lisää).

Ite oon pihalla missä mennään, kai n. Vkon päästä menkkoja odottelen.. kun on yk19 menossa, ei oikein jaksa enää hypettää:cry:.
 
Hei naiset,

eli yrityskierto 19 näpsähtänyt päälle. Toivo on finito, ei jaksa yrittää enää juurikaan. Ovis tulossa varmaan parin päivän sisällä, ollaan flunssassa molemmat. Eikä uskoa ole kummallakaan enää..En oo käyny edes täällä aikoihin.

@Esmenet joko sulla meni ovis ja pystyittekö hyödyntään? Tervetuloa @eppula :love:
Voi olettepa te joutuneet kauan yrittämään . Ollaan samanikäisiä näköjään, eli vielä pitäisi olla aikaa jäljellä. Plussaonnea, josko se tärppäisi kun lopettaa kovan yrittämisen, näin on ainakin monella tutulla käynyt. Tsemppiä!
 
3-kymppiset toista lasta yrittävät
Esmenet
| 38v | yk12 | kp19/28-37 | esikoinen 11/12
Kukkurainen | 35v | yk2 | kp21/28 | esikoinen -12
Mininen85 | 32v | yk19 | kp11/25 | esikoinen 08/07
Oliivipuu79 l 38v l yk5 l kp19/26-31 | esikoinen5/16
Qmeilija | 30v | ykX | kpXX/26-30 | esikoinen -11
Hironea | 38v | ykX | kpXX/25 | esikoinen 12/15
Eppula | 37v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Idaiines
Toukokuinen
Röllykkä


Piinapäiviä viettävät
ahmis
| 32v | yk1 | kp19/28 | esikoinen 1/2016

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
Miri81 | 36v | yk4 | 30.7.2017
Tiituu | 33v | ya 6/16 | 31.7.2017
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
Naadis
jamma
-OmaAurinkoinen-
miniminimini
| 30v | yk3 | 4.11.2017
Iltasatu | 33v | yk7| 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
 
Nyt ehdin vasta tänne seuraamaan vähän muidenkin kuulumisia, eilen vaan piti jännityksissään liittyä kun en yöllä saanut noilta epämääräisiltä nippailuilta edes nukuttua.. Päivitin itseni listaan ja muiden nimet mutta lisätkää itse tietonne :). Saiskohan tuota plussanneiden listaa jo lyhentää, aika pitkää rimpsu tuo kopioida?

Surullista lukea kuinka vaikean polun takana tuntuu monilla olevan tämä pikku kakkosen yritys, toivon kovasti että teillä Mininen85 pian tärppäisi! Meillä kun eka yk (jätin ehkäisyrinkulan pois 10/17, mutta reissun takia aloimme yrityksen vasta nyt tästä kierrosta) niin en ole vielä osannut ajatella että tämä ei välttis olekaan niin helppoa :/. Oletteko te muut lopettaneet edellisen imetyksen milloin tai onko olllut välissä ehkäisyä? Meillä loppui imetys 5/2017 mutta minipillerit oli käytössä jo 3/2016 asti, eli aika pitkään ehdin tuiossa välissä jo ehkäistäkin. Toisaalta sillai kiva että selvästi palautui kierto (melko) normaaliksi kun nuo pillerit lopetti.

Monennesta yk teillä esikoiset tärpänneet?
 
Heippa, täällä liittyy mukaan yksi kolmekymppinen toisesta haaveilija.

Meillä on reilu vuodenikäinen pikkumimmi. Hän sai alkunsa suht nopeasti pillereiden lopettamisen jälkeen. Nyt sitten edellisen raskauden jälkeen ei ole kuukautisia tullut ja lokakuussa siis lopetin pillerit. Joulukuussa raskaustesti näytti plussaa - olin tosin aika yllättynyt koska kuvittelin raskautumisen vievän kauemmin.. imetän vielä esikoista ja pillereiden lopettamisesta niin lyhyt aika. Ilo oli aika lyhytaikainen, sillä uv-päivänä alkoi rusehrava vuoto ja eilen runsas verenvuoto ja keskenhän tämä meni. Nyt sitten keräillään itsejämme ja yritetään mahdollisimman pian saada uusi raskaus alulle
 
@ahmis kiitos sanoistasi:love: onhan se mielenkiintoista ettei tääl ole enää ketään jota oli sillo ku mää tulin..mutta toki se on ihanaa, kenenkään toisen plussat ei oo multa pois! :love:
Mutta en halua pelotella muita, enkä ala vaipuun mihinkää synkkyyteen o_O
Pahoittelut @Soleil87..
Eka mul tärppäs muistaakseni alle puolessa vuodessa, ehkä yk5?
En jaksa puhelimel ny päivittää listaa mut katoin et mul on kp19 ja noin dpo7, viikon jännäilyt alkaa taas;)
 
3-kymppiset toista lasta yrittävät
Esmenet
| 38v | yk12 | kp19/28-37 | esikoinen 11/12
Kukkurainen | 35v | yk2 | kp21/28 | esikoinen -12
Mininen85 | 32v | yk19 | kp11/25 | esikoinen 08/07
Oliivipuu79 l 38v l yk5 l kp19/26-31 | esikoinen5/16
Qmeilija | 30v | ykX | kpXX/26-30 | esikoinen -11
Hironea | 38v | ykX | kpXX/25 | esikoinen 12/15
Eppula | 37v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Idaiines |33v | yk3 | kp3/29-31 | esikoinen -15
Toukokuinen
Röllykkä

Piinapäiviä viettävät
ahmis
| 32v | yk1 | kp19/28 | esikoinen 1/2016

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
Miri81 | 36v | yk4 | 30.7.2017
Tiituu | 33v | ya 6/16 | 31.7.2017
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
Naadis
jamma
-OmaAurinkoinen-
miniminimini
| 30v | yk3 | 4.11.2017
Iltasatu | 33v | yk7| 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
 
Röllykkä, kovin tuttuja tuntemuksia! Tuntuu, että tällä hetkellä vauvauutisia satelee joka puolelta, mutta itse ei vaan edelleenkään ole raskaana. Mekin oltais oltu valmiita toisen lapsen yritykseen jo vuosi sitten, mutta ei olla päästy edes yrittämään tuon kierron puuttumisen takia. Ja tosiaan, vauvakuume on vähintään yhtä suuri nyt toisen lapsen kohdalla! Tietää jo, mitä kaikkea ihanaa menettäisi, jos ei toista lasta saisi.
Olisiko sinun muuten mahdollista käydä yksityisellä (lapsettomuusasioihin erikoistuneella) gynellä? Minä sain Letrozolit kiertoa käynnistämään ja tasoittamaan (mulla myös pco-tyyppiset munasarjat) jo nyt, vaikka imetyksen lopetin vasta syyskuussa. Tuntuu jotenkin turhauttavalta ajatukselta, että sinun pitäisi pärjätä pelkillä Teroluteilla (jos siis jotain lisäapuja haluatte), ne kun saattavat pitkän kierron omaavilla estää ovulaation kokonaan, jos ne aloittaa kp 15 eli mahdollisesti ennen ovulaatiota. Letrojen aloitus vaatii ainoastaan ultrauksen alkukierrosta ekalla kerralla, kun tsekataan että annostus on sopiva eikä munasoluja kypsy liian montaa.

Täällä edelleen odotellaan kuukautisia alkaviksi, raskaustesti näyttää negaa. Eli yk1 ei tuottanut tulosta, mikä olikin odotettavaa.
Kiitos tsempistä ja vertaistuesta :)

Kävin Mehiläisessä hakemassa nuo Terot ja oli selvästi tosi pahoillaan siitä, että olin imettänyt kesään saakka vaikka halusimme toista lasta. Nyt sitten kirjoitti vaan tuon kuurin ja sanoi, että ensi kesänä sitten nähdään uudestaan. Jäi hieman paska maku suuhun, ihan kuin olisi käynnyt arvauskeskuksessa eikä yksityisellä. Rahat meni hukkaan niin sanotusti. Millä yksityisellä sä kävit?
 
3-kymppiset toista lasta yrittävät
Esmenet
| 38v | yk12 | kp19/28-37 | esikoinen 11/12
Kukkurainen | 35v | yk2 | kp21/28 | esikoinen -12
Mininen85 | 32v | yk19 | kp11/25 | esikoinen 08/07
Oliivipuu79 l 38v l yk5 l kp19/26-31 | esikoinen5/16
Qmeilija | 30v | ykX | kpXX/26-30 | esikoinen -11
Hironea | 38v | ykX | kpXX/25 | esikoinen 12/15
Eppula | 37v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Idaiines |33v | yk3 | kp3/29-31 | esikoinen -15
Röllykkä | 33v | yk5 (aloitettu 10/2016) | kp 9/35-100 | PCOS | esikoinen 08/15
Toukokuinen


Piinapäiviä viettävät
ahmis
| 32v | yk1 | kp19/28 | esikoinen 1/2016

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
Miri81 | 36v | yk4 | 30.7.2017
Tiituu | 33v | ya 6/16 | 31.7.2017
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
Naadis
jamma
-OmaAurinkoinen-
miniminimini
| 30v | yk3 | 4.11.2017
Iltasatu | 33v | yk7| 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
 
Heipsis,
Miten teillä muilla on tuon oman painon kanssa? Itsellä on nimimerkin mukaisesti tuota eturöllykkää kertynyt ihan liikaa useamman kymmenen kiloa ja sekin osaltaan varmasti vaikuttaa raskautumiseen. Onko teillä kokemusta siitä, että lääkäri kieltäytyisi määräämästä jotain hoitoa raskaudensuunnittelussa ylipainon takia? En ole vielä sen kummemmin hoidoista kysellyt, mutta kiinnostaisi tietää miten teillä muilla on käynyt.
 
Heipsis,
Miten teillä muilla on tuon oman painon kanssa? Itsellä on nimimerkin mukaisesti tuota eturöllykkää kertynyt ihan liikaa useamman kymmenen kiloa ja sekin osaltaan varmasti vaikuttaa raskautumiseen. Onko teillä kokemusta siitä, että lääkäri kieltäytyisi määräämästä jotain hoitoa raskaudensuunnittelussa ylipainon takia? En ole vielä sen kummemmin hoidoista kysellyt, mutta kiinnostaisi tietää miten teillä muilla on käynyt.
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta yksi läheinen kaveripariskunta ei koskaan päässyt hoitoihin, koska ylipaino. En sit tiiä millaisesta ylipainosta aiinä puhutaan mut veikkaan että yli 35 bmi:llä ainakaan eivät enää ota. Tämä ystäväni on kyllä ihan reippaasti ylipainoinen.

Minulla on myös laihdutushaaveita, siksi avasin tuonne keventävät kuumeilijt keskustelun, josko joku muu olisi samassa tilanteessa!
 

3-kymppiset toista lasta yrittävät
Esmenet
| 38v | yk12 | kp28/28-37 | esikoinen 11/12
Kukkurainen | 35v | yk2 | kp29/28 | esikoinen -12
Mininen85 | 32v | yk19 | kp20/25 | esikoinen 08/07
Oliivipuu79 l 38v l yk5 l kp28/26-31 | esikoinen5/16
Qmeilija | 30v | ykX | kpXX/26-30 | esikoinen -11
Hironea | 38v | ykX | kpXX/25 | esikoinen 12/15
Eppula | 37v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Idaiines |33v | yk3 | kp4/29-31 | esikoinen -15
Röllykkä | 33v | yk5 (aloitettu 10/2016) | kp 9/35-100 | PCOS | esikoinen 08/15
Toukokuinen


Piinapäiviä viettävät
ahmis
| 32v | yk1 | kp19/28 | esikoinen 1/2016
Mininen85 dpo8

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
Miri81 | 36v | yk4 | 30.7.2017
Tiituu | 33v | ya 6/16 | 31.7.2017
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
Naadis
jamma
-OmaAurinkoinen-
miniminimini
| 30v | yk3 | 4.11.2017
Iltasatu | 33v | yk7| 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14 | 30.12.17
 
Millä yksityisellä sä kävit?
Mä kävin Ovumia Fertinovalla, eli suoraan lapsettomuusklinikalla. Oon todennut, että sellaisessa paikassa vauvakuumetta ei vähätellä, vaan tartutaan toimeen helpommin. Ekaa lasta yritettäessä käytiin Väestöliiton lapsettomuusklinikalla hakemassa apuja epäsäännölliseen kiertoon, mut tota Väestöliiton klinikkaa ei enää oo, siksi vaihdoin Fertinovalle.

Nyt on 5pv Letrozoleja syöty, ja ens maanantaina ultraan katsomaan, oliko annostus sopiva, ettei vaan kypsy liikaa munasoluja. :)
 

3-kymppiset toista lasta yrittävät
Esmenet
| 38v | yk12 | kp28/28-37 | esikoinen 11/12
Kukkurainen | 35v | yk2 | kp29/28 | esikoinen -12
Mininen85 | 32v | yk19 | kp20/25 | esikoinen 08/07
Oliivipuu79 l 38v l yk5 l kp28/26-31 | esikoinen5/16
Qmeilija | 30v | ykX | kpXX/26-30 | esikoinen -11
Hironea | 38v | ykX | kpXX/25 | esikoinen 12/15
Eppula | 37v | yk2 | kp6/XX | Letrozol | esikoinen 07/16
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Idaiines |33v | yk3 | kp4/29-31 | esikoinen -15
Röllykkä | 33v | yk5 (aloitettu 10/2016) | kp 9/35-100 | PCOS | esikoinen 08/15
Toukokuinen


Piinapäiviä viettävät
ahmis
| 32v | yk1 | kp19/28 | esikoinen 1/2016
Mininen85 dpo8

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
Miri81 | 36v | yk4 | 30.7.2017
Tiituu | 33v | ya 6/16 | 31.7.2017
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
Naadis
jamma
-OmaAurinkoinen-
miniminimini
| 30v | yk3 | 4.11.2017
Iltasatu | 33v | yk7| 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14 | 30.12.17
 
3-kymppiset toista lasta yrittävät
Esmenet
| 38v | yk12 | kp28/28-37 | esikoinen 11/12
Kukkurainen | 35v | yk3 | kp 3/28 | esikoinen -12
Mininen85 | 32v | yk19 | kp20/25 | esikoinen 08/07
Oliivipuu79 l 38v l yk5 l kp28/26-31 | esikoinen5/16
Qmeilija | 30v | ykX | kpXX/26-30 | esikoinen -11
Hironea | 38v | ykX | kpXX/25 | esikoinen 12/15
Eppula | 37v | yk2 | kp6/XX | Letrozol | esikoinen 07/16
Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16
Idaiines |33v | yk3 | kp4/29-31 | esikoinen -15
Röllykkä | 33v | yk5 (aloitettu 10/2016) | kp 9/35-100 | PCOS | esikoinen 08/15
Toukokuinen


Piinapäiviä viettävät
ahmis
| 32v | yk1 | kp19/28 | esikoinen 1/2016
Mininen85 dpo8

Taustailijat
Iltatähti83
| 34v | esikoinen 02
Ruska82 l xx l ykxx | esikoinen

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
Miri81 | 36v | yk4 | 30.7.2017
Tiituu | 33v | ya 6/16 | 31.7.2017
Suzu85 | 31v | yk3 | 30.8.2017
Hyrräpää | 29v | yk4 | 21.9.2017
Naadis
jamma
-OmaAurinkoinen-
miniminimini
| 30v | yk3 | 4.11.2017
Iltasatu | 33v | yk7| 1.12.2017
Miljamaaria | 34v | ykX | kpXX/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14 | 30.12.17
 

Yhteistyössä