<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Paljon onnea Chamon, mä nyt uskallan ainakin onnitella. :)

täällä kp 22 ja oottelen että menkat alkais nyt sitten 6 päivän päästä, pläääh. No, ehkä nyt sitten pääsis alottelemaan sitä Yk 1:sta. .....

Välillä tulee vaan sellanen olo, että onko tää nyt oikee aika sittenkään tuon koulun puolesta. :( Kauhea vauvakuume hyrrää päässä jatkuvasti, taukoamatta ja kun tuo esikoinen jo 2 vuotta niin saatas ihan ok ikäero viellä jos vauva meille suotaisiin, mutta vähän mietityttää mitä tuo koulu mahtaa sanoa, kun kerran olen jo äitiyslomalle>hoitovapaalle jäänyt,että mitä tykkäävät jos jään uudestaan ja onnistuukohan se.
Kyllä kateeks käy niitä joilla jo koulutus takana, että voi sitten keskittyä niihin vauvoihin täysin sydämin :) Munkin koulu vaan 2 vuotinen lähihoitaja tutkinto, josta siis jäin heti puolen vuoden päästä aloitettuani lomalle ja nyt edelleen lähes tuo 2 vuotta jäljellä (kun opinto systeemit muuttuneet siellä sillä aikaa ja jotain uusia aineita tullut) ja eipä se opiskelu niin tunnollista sillon ollut. Nyt siis joutuisin uudelleen jäämään lomalle mikä vähän jännittää. Mutta muuten aika olisi niin hyvä toiselle pienelle :D

Kyllä silti tää vauvahaave niin suurena sydämellä on, että mukana ollaan.....
 
Kiitos teille onnitteluista ja tsempeistä ja positiivisesta mielestä. Mä en kuitenkaan vieläkään uskalla nuolasta ennenku tipahtaa. Ihan sairaaaaaaaan huono olo ollut tänään kyl ja väsy! Mutta katsotaan sitten parin päivän päästä. Toivon niin kovasti, että silloin olisi itselläkin jo varmuus tästä!:)
 
Onnea Chamon :flower: Itsekin nyt plussanneena voi huokaista helpotuksesta tai sitten ei - tästähän se stressi vasta alkaa : /. Noiden testien kanssa kun tässä viime päivät on tullu pelattua niin huomasin kyllä tuon, että viivan vahvuus vaihtelee tosi paljon riippuen testistä ja siitä mihkä aikaan testin tekee. Davidin testiin en saanut omasta mielestä vahvaa plussaa ollenkaan ja apteekin omaan se pärähti, vaikka oli vaan vähän aikaa pidätelly. Ja davidissa toista viivaa saa aina odotella jonkun aikaa - apteekin omassa viiva alkoi piirtyä heti.

cristall : kyllä nuo koulujutut selviää - eihän työpaikkaakaan voi menettää äitiyslomien tai hoitovapaiden takia niin ei varmasti opiskelupaikkaakaan! Oikea aika ei varmaan oo koskaan - sit kun koulu on ohi ja on töissä miettii mitä työnantaja sanoo tai että ei oo vakipaikkaa tms.

Tervetuloa uusille! Toivottavasti siirrytte kaikki pian plussanneisiin :heart:
 
heipsan :) siis töissä on tullut oltua niin paljon ettei oo tänne kerinny tuleen.. huomenna ois sit vp ja aion testata :) tuun kyllä sitten tänne kertoon. tänään on ollut ensimmäinen päivä kun on ollut kuvottava oli ja maha kuin ilmapallo mut nännit ei oo kyl yhtään kipeet. limaa tulee vähän enkä tie mitä se meinaa. en tie onko tää vaan toiveajattelua.. alamahakin kipuilee välil. noh ääh toivottavasti se ois plussa. p.s. meinasin oksentaa kun vaihdoin tänää poikani kakka vaipan, ja ikinä ennen ei ole ollut sellasta.. hmm ääh.. emmä tie.. toivottavasti ois nyt vaan plussa.
 
Onnea plussasta Chamon! Mietin tässä että koska tekisin testin, kun en yhtään tiedä kierron pituutta... nyt olis kp 28. Ehkä teen testin vasta viikon päästä jos ei kuukautiset oo siihen mennessä alkanu. En uskalla olla yhtään toiveikas, kun ei oikeestaan olla "yritetty" viä että tulisin raskaaks. Perjaattessahan kai viime kuussa oli eka mahdollisuus tulla raskaaks, kun ne menkatkin tuli sillon ekan kerran eikä mitään ehkäsyä oo ollu käytössä.
 
funny87 Joko oot testannut???:) Nimim. utelias;)

Mua ahdistaa, kun te jo onnittelette, kun MÄ EN OLE VARMA vielä!:) Ootte kyl ihania, mutta mua pelottaa. Siis se, että oliskin kemiallinen taas!:((( No toivottavasti mun tilaamat testit tulis huomenna ja OLISIN NIIN MIELETTÖMÄN ONNELLINEN jos viikkonäytöllinen näyttäis "2-3". Sitten tietäisin, että on edistynyt jne. ja sitten lopettaisin testaamisen ja uskoisin! Voi olispa NIIIIIIIIN!
 
************Torstai 25.8.2011************


Mukana:

TaCa............................poika 12/10..... kp2/28........ yk1
Tiuhti83.........................poika 03/06.... kp3/26-29....yk2
Villany...................................2/10........kp8/32........yk2
samaria.................................2/10........kp8/28.........yk 4
Hipsu86........................poika 11/10......kp 10/28..........yk2
santsu_82......................poika 7/10.......kp10/25..........yk3
_TiNy_...........................poika 1/05.......kp11/26-28.....yk8
Rouva Möppiäinen...........tyttö 12/10.....kp18/?............yk3
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08......kp19/28-32.....yk8
tiiru.............................poika 5/10........kp21/32..........yk3
Tyllerömamma......................4/10......kp21/28-31......yk5
Pöhköfantti...........................12/10......kp23/30-34.....yk2
Eebowi.........................poika 10/08......kp25/?...........yk1
Meriheponen.................Poika 6/10.......kp25/34..........yk1
cristall..................................?/09.......kp 26/28........yk0
Caisachu.......................tyttö 06/09.......kp29/ 28........yk3
torstai............................11/10.............kp30/?...........yk0
Princessa......................poika 7/08........kp31/28-30....yk2
pillipöllö........................poika-07.........kp33/28.........yk 1
funny87.........................poika 11/09.....kp34/34..........yk2
Murumii...................... .tyttö 9/08.........kp46/24-28......yk9
Tiitulainen.....................tyttö 6/09.........kp50/28...........yk11
Johannäss....................
Tanza...........................
Waaka.........................
mihu..........................
TAUSTAILIJAT
murgu
danuli79


Plussanneet 2011:

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille! Aattelin että josko sitä uskaltas tulla tänne kuumeilijoiden puolelle kurkkimaan:whistle: Mulla on 10/10 syntynyt poika, ja ajatus on itellä ollut koko ajan että toisen viel haluaisin kaveriksi. Mies ei oo ollut kovin innostunut asiasta, on aina ollut sitä mieltä että yksi on hyvä, ja kun meidän poika viel on aika tempperamenttinen, eikä mitenkään helpoimmasta päästä, oon ollut sata varma et ero tulee ennen ku mies suostuu, mut nyt se sit on lämmennyt ajatukselle, että kaveri pikkumiehelle ois kiva=) ja mieluiten suht pienellä ikäeroilla. Tosin esikoista yritettiin vuosi, et saa nähdä miten kauan kakkosta odoteltas. Imetän vielä n.5 kertaa päivässä, eikä menkkoja oo kuulunut. Tuntuu et reilu viikko sitten ois ollut parin päivän aikana jotain ovisoireita, nippaili toiseen munasarjaan ja oli limoja. Tosin oltiin sillon mummilassa kylässä, et en raskaana ainakaan ole. Tosin luulen ettei kyseessä ollut edes ovis, kunhan vaan toiveajattelin kun mies näytti vihreää valoa ajatukselle toisesta lapsesta:D Ei meil ehkäsyy oo käytössä, joten tietty kai sitä joku mahdollisuus ois raskaaksi tulla, kunhan vaan hormonitoimintaa palailee.

Eli jos huolisitte tänne taustailee, kun kunnon yritystä tässä ei vielä voi olla. Mut mielenkiinnolla käyn lukemassa teidän kuumeiluja ja joskus kommentoimassakin, ja ehkä itsekkin jotain itsestäni kommentoin, kunhan on jotain kerrottavaa:whistle:

Tsemppiä kaikille yrityksiin ja onnea jo plussanneille!

Danuli
 
Chamon Kyllä minäkin luottaisin tuohon CB testiin ja varovaisesti sinua kyllä jo onnittelen :heart:
tiiru Tervetuloa :flower: Hyvä, että kierto on tasaantunut. Helpottaa piinapäiviä ja varmasti myös raskautumista!
Princessa Mikä on tilanne? Odottelen jo tietoa :popcorn:
Muistankohan väärin, mutta oiskohan hipsu86 ollu jotkut kosteat juhlat tulossa?!
Cristall Minä sanoisin, että vauvaa vaan yrittämään! Koulun kerkee kyllä myöhemminkin, mutta lapsia voi olla hankalampi tehdä enää myöhemmin! Näkisin myös, että olisi parempi mennä sitten koulusta suoraan töihin, kun se että jää sitten äitiyslomalle tai heti uudesta työpaikasta! Lapset on kuitenkin NIIN iso juttu, että ei pitäisi siirtää myöhemmäksi työn, koulun, rahan tms. takia...ikinä ei tiedä mitä tulevaisuus tuo! Minä opin tämän siitä, kun sukulainen sairastuikin 27-vuotiaana syöpään!
funny87 Mikä oli tulos :popcorn:
torstai olet kyllä maltillinen, jos vielä viikon odotat! odottelen jo tuloksia :popcorn:
danuli79 tervetuloa kurkkimaan :) Mukavaa, että miehesikin on muuttanut mielensä lapsi lukemasta. Se on kuitenkin iso juttu, jos toinen haluaa ja toinen ei! Minä tein mun miehelle alusta asti selväkis, että minä haluan vielä lapsia ja hänellä, kun ei ole yhtään niin hän oli ihan, et tottakai!! Luulempa, et osittain nyt kuumeileekin vielä enemmän, kun minä :D

).( omaan napaan: Minulle tuli vieraita...täti tuli tavaroinensa yöllä! Ei oikeastaan harmita, koska olin melko varma vierailusta, kun ei ollut ne tissit kipeet mitä oli esikoisesta! Tämä oli muutenkin vasta yk1 ja oisin pitänyt aika hämmentävänä, jos heti ois tärpännyt! Mikäli kirjoittelen täällä vielä ensi vuonna, niin sitten :kieh: Ainoa mikä tässä nyt vähän potuttaa on, että kierto veny tänne mulle pisimpään mitä on ollu, joka tekee sen et seuraava ovis siirtyy varmaan kanssa ja mies ei ole nyt maisemissa juuri sillon...täytyy tehdä talletus sitten paria päivää ennen, joten toivotaan vahvoja simppoja :LOL:

Tiuhti83 kp1/26-29 yk2
 
Hei murut! Mitä mieltä olette nyt sit tästä? Tänään tein tässä illalla, hätähousu kun oon, niin pari testiä. Olin just käynyt pissalla ja 30min. myöhemmin dippasin viikkonäytöllisen ja se oli taas "raskaana 1-2" ja sit nyt tunnin päästä siitä viel CB:n digin sellasen perustestin ja se oli ihan minuutin kuluttua "raskaana".
Mut siis nythän mul on pakkomielle saada se "raskaana 2-3"...joku oli laittanut, että oli saanut sen 4+2, ja mul pitäs kai nyt olla se 4+2, mutta voihan se olla hiukan eri hedelmöittymisestä riippuen??
Yritän nyt tehdä viel huomenna viikkonäytöllisen jos mies suostuu ostoksille, mutta eiköhän tässä ala jo kohta itsekin uskoa, että pieni masussa asustaa!:heart: Ja törkeen huono olokin on kyl.. heikottaa IHAN SAIRAASTI...koko kroppa tärisee ja pystyy vaan maata, kun tuntuu et pyörryn! Hiuh!
 
Chamon, montas testii sitä on nyt yhteensä tehty? :LOL: Kyllä sä raskaana ainakin oot, viikoista en tiiä :) Onnea kauheesti!!!!!!!!! Ja tarrasukkia masuasukille :heart:
Toivotaan et perästä tullaan! :)
Ja ketkäs muut, oliks joku muukin plussannu? Mä oon ihan sekasin viel flunssasta :D Niin ja tervetuloa uusille ja Danuli79!
funny87, niinku chamon sano toivoa on siihen asti et täti tulloo :) peukut pystyssä!

Mulla vast kp21 tylsää odotella!!! Vaikka ei oo mitenkään vahvat olot mistään hedelmöityksestä, mut silti inhoon kaikenlaist odottelua... Millonkohan sitä sit kehtais ekaa kertaa testaa. Sit ku menkat pitäs alkaa jos ei oo alkanu? En kyl varmaa jaksa odottaa siihen asti, kun kierrotki ollu vähä epäsäännölliset..
|O tylsää...
 
Joo, itseasiassa tänään sainkin juteltua koulussa tästä vauva asiasta, meillä oli sellaiset henkilökohtaiset opinto suunnittelu keskustelut jossa sitten heitin ilmoille että olen vaan tässä miettinyt että mitäs sitten JOS.... En tietty viitsinyt mitään sanoa että on ehkä jo ajatuksena vähän pidemmälläkin tää juttu. Mutta oli tosi positiivinen suhtautuminen meidän luokan valvojalla, sanoi että eihän kukaan voi sanoa että olisi väärä hetki saada lapsia ja oli erittäin kannustava noin muutenkin. Sanoi että isoja ja hienoja asioitahan ne on että eihän koulu nyt ainakaan sellaisen asian vuoksi selkäänsä käännä :) Jäi kaikinpuolin hyvä ja kannustava maku suuhun tuosta keskustelusta ja tietty kun yksi huoli vähemmän niin vauvakuume oikeen pärähti entistäkin kovemmin (etteikö muka olis ollut jo tarpeeksi kova).
Mutta olen kanssa sitä mieltä että tuskin sitä oikeeta tai täysin väärääkään ajankohtaa on ikinä :D

Chamon, nyt huoli pois ja nauti! Varmasti on ollut ihanaa tehdä positiivisia testejä, kovasti jo haaveilen omasta positiivisesta :)

Ja hei kaikille muillekkin plussanneille ONNEA! En aikaisemmin tajunnut onnitella.

Argh, jokohan viikonloppuna alkaa ne menkat... äässh. Sääli että myöhästyttiin siitä ovulaatiosta, pupuiltiin kyllä kp20, mutta sillon varmasti kaikki mahikset jo ohi. Nyt jo tissit turvonneet ja kipeet että eiköhän ole merkki siitä että menkkojen alku lähenee päivä päivältä. No pääseepähän alottamaan sen Yk 1:sen.
 
danuli79 mullakin oli kova homma suostutella mieheni uuden vauvan hankintaan. Ennen ensimmäistä lastamme jo puhuttiin että toinen tehdään perään kaveriks, mutta viime talvena kun otin asian puheeksi mies sanoi ettei vielä halua toista. Itkin jo monet katkerat itkut ennen kuin mieheni oli valmis. Onneksi hän kuitenkin näin nopeasti sitten suostui, kun luulin joutuvani odottamaan vuosia :D

Kai mun on pakko tehdä se testi tällä viikolla :D Jos tulee sellanen päivä että jaksan lähtee käymään apteekissa. En kyllä yhtään uskalla elätellä toivoo plussasta.
 
Chamon onnittelut plussasta:flower:

Ja kaikille tädin vierailusta kärsiville tsemppiä uuteen kiertoon!!!

Mulla sitten alko eilen menkat tosi myöhään... eli olisko nyt sitte kp1/28 ja yk1.
Samalla tuli kauhee paniikki että onko meistä tähän, pärjätäänkö kahden kanssa, pystynkö rakastamaan kahta??? Meillä tää esikoinen on niin helppo poika että kyllähän se toinen menee mutta miksi nyt alkaa kauhee paniikki ku menkat alko ja clomeja pitäis alkaa napsiin??
Nyt sitte odottelen luovuttajalta viestiä että onko hää paikalla oviksen aikoihin etten turhaan clomeja napsi!! Jännittää ja ahistaa ja ja ja ja kai nää on ihan normaaleja ajatuksia???

Ai nii, uusille tervetuloa porukkaan!!!
 
pöhköfantti Öö... sillon su ma yönä 2 positiivista ja se yks negatiivinen tai siis olihan siinä sellanen haamuista haamuin, mutta mun mielestä nega. Ja eilen kaks positiivista ja tänään yhden...:ashamed: Eli 5 positiivista. Ja mä kun vannoin ja toivoin, että nyt ei olis tarttenut hulluna testailla, mut kuinkas kävi!;)

Edelleen se penteleen viikkonäytöllinen oli 1-2, mutta siis luin siitä testistä nyt netistä jne. niin kaikillahan on niin yksilöllinen se hormonin nousu, että sehän ei VOI pitää kaikilla paikkaansa ja toisaalta ihan 4+viikon lopppuun saakka voi olla toi 1-2, sitäpaitsi en tiedä koska on ollut ovis jne. Joten nyt yritän unohtaa koko testit ja nauttia kuten neuvoitte!:) Kaikki tulee menemään just niinkuin on tarkoitettu!:)

(To be honest; todennäköisesti tuun hussaamaan niitä testejä niin kauan, et tulee se 2-3!;)

Plussatuulia teille kaikille ihanaisille! Toivottavasti toukokuisissa tavattais!!!!:heart:
 
No oon mäki noita testejä tilannu nyt ainaki 4kpl ja kaveri lupas antaa yhen, et katotaan missä ajassa mäki ne ehin käyttää :D Jos nyt malttais odotella vaiks dpo14 tai jotain... Mut hyvin luultavasti mäki ne kaikki sohasen oli se tulos mikä tahansa :D
 
funny87 toivottavasti tätiä ei ole näkyvissä!

Täällä ovis on mennyt ohitse. Maha ei ole enää kipeä ja oviksen jälkeinen pahoinvointi on päällä. Nyt alkaa jännääminen ja erittäin aktiivinen oman navan tarkkailu.. Pitäs kyllä oikeasti yrittää keksiä jotakin muuta mietittävää, ettei aika kulu vaan olemattomien oireiden kehittämiseen! Nyt voisi olla tehokkaan kunnonkohotuskuurin aika tai syyssiivouksen :xmas:

Suunnittelin, että testaisin ensimmäisen kerran vasta ensi viikon sunnuntaina. Enkä käy edes ostamassa testejä aikaisemmin, minä kun en malta niitä hetkeäkään pitää kaapissa vaan ne tulee dipata samantien! :D
 
Onnea chamon :hug:

taca Ihan samanlaisia ajatuksia mullakin,miten sitä pärjää kahden kanssa. Meillä poika oli pienenä tosi haastava, oli allergioita ja useita yöheräämisiä 10kk ikäiseksi asti. Ja vilkas tapaus.
Samalla mietin kans tota, rakastanko vauvaa myös yhtä paljon ja miten jaksan huomioida esikoista tarpeeksi ettei se jää vaille huomiota. Miten jaksaa väsyneenä keksiä virikkeitä...

Kuitenkin on niin kova vauvakuume,että ei paljon vaihtoehtoja :)
Täällä kp 7/28. Tylsää odotella kun haluis jo päästä testailemaan vaikkei oviskaan oo vielä tullut. Olis vaan niin ihanaa saada se plussa siihen testiin ja siirtyä odotusaikaan!!
 
Samaria juurikin samanlaiset ajatukset. Luulen että taitaa olla jokaisella jossakin kohtaa, varsinki jos esikoinen on vielä pieni. Mutta viimeistään siinä kohtaa kun/jos kakkonen syntyy niin taitaa unohtua kaikki negatiiviset ajatukset!!!
 
Hei! tähän porukkaan änkeäisin mukaan mikäli mahtuu ;) ja passaa!

Pillerit lopetettu 6/2011 ja nyt 2yk menossa.

seuraillut sivusta jo keskusteluja,mutta nyt pakko päästä jakaa muiden kaa juttuja,kun ystävistäni kukaan ei tiedä,että yritämme!
 
Onnea chamon ja vomppis!!=)

Teretulemastdanuli79! itekkin kamppailin vauvakuumeen ja imetyksen hävittämien menkkojen kanssa pitkään, ennenku nyt sit sain kahet menkat aikasiks pitämällä imetystaukoja ja pidentämällä imetysvälejä. Poitsu nyt siis 9 1/2kk ja edelleen imetän mut kun täti tuli kuvioihin niin alko vimmattu kakkosen vääntö :D

Tiuhti83 JOo täälähän mä odottelen vesikielellä että pääsen ensi viikon- viikonloppuna maistelemaan kylmää sidukkaa ehkä vielä viimeisen kerran :))

funny87 hole shit! negat on peestä mut toivohan elää vaikka se muuttuiski plussaks:))

Samaria ja taCa mä taas niin odotan sitä ihanaa sekasortoa mikä tulee kun on enemmän lapsia :D mut meillä onkii suunnitteilla tehä näitä enemmänkin jos vaan niitä meille vielä sit lissää suodaan :) kaaos ja mölyäminen on asioita mistä me tykätään ja päiväkodissa töissä olleena tiedän mitä lapsilauman kaitseminen on :) kai sitä rakastaa jokaista lastaan samalla tavalla muttaesikoinen on kuitenkin aina esikoinen :))eikä kakkosen odotuskaan enää varmaankaan ole yhtä uutta ja ihmeellistä ku eka raskaus.

ON: no me päätettiin sitten antaa sen toukovaavin mahollisuuden tupsahtaa maailmaan vaikka ei oltas haluttukkaan touko-kuuhun enää yhtiäkään synttäreitä ku niitä on jo lähipiirissä tarpeeks ja keskävauva ois kätevä kun ei tarvis pukee kahelle pienelle sit kauheesti vaatetta ja näin ois liikkuminen helpompaa. Vaikkeihän se vissiin enää toukokuussa niin kylmä oo :)) saa vaan nähä mikä tää kolmas kierto synnytyksen jälkeen nyt sit tuo tullessaan ja ovuloinko olleskkaan...hmmmm
Plussia kehiin mammat!!!
 
Tuli tässä mieleen, että tällä viikolla mulla on ollu joka päivä päänsärkyä, tosi uupunut olo ja huimannu/pyörryttäny kahtena päivänä ihan sairaasti. Ajattelin ensin että tarvii varmaan mennä mittauttaan hemoglobiini ja verenpaine, kun molemmat on mulla aina ollu aika alhasia, mutta nyt aloin miettiin että voiko ne olla raskaus oireita? ja voisko ne tulla jo näin aikasessa vaiheessa? kp29/?
 

Yhteistyössä