<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Nopeasti tulen vain kirjoittamaan muutaman sanan...

Pahoittelut tädin kohdanneille, jaksamisia makuuhuoneen puolelle niille kenellä on sellanen hetki kiertoa ja tervetuloa uusille :)

Oon kyllä lukenu kaikki tekstit, mutta olen niii-iin väsynyt että en jaksa käydä selaamaan niitä taaksepäin ja kommeintoimaan. Lapsonen on kipeänä (taas), joten hieman hankala saada nukkumaan. Nytkin hihkuu tuolla pinnasängyssä, vaikka päiväunilla on jo normaalisti tähän aikaan. Tarkotus oli siivota sillävälin kun tuo lapsi nukkuu, mutta mä en kertakaikkiaan jaksa. Väsyttää niin sairaan paljon. Kuukautisten pitäis alkaa ihan näillä näppäimillä, mutta en tiedä. Yhtään ei tunnu siltä, ja varmaan kierto vielä hakee normaalia olotilaa. Eli katsellaan. Jotenkin en vaan usko että raskaana olisin, joten sekään ei oikein jännitä... :)
 
Halit täältäkin kelle epätoivottu täti on tullut käymään :(! *puhpuh* meille kaikille plussatuulia :)!

Pikaisesti ON: Taitaa alkaa ovis lähestyyn kun v.vuoto on alkanut lisääntynyt täytyy siis bongailla limoja :p Ainoo että nyt meillä on neiti ja minä flunssassa ni ei oikein tuo sänkytouhuaminen huvita kun ei neiti pysty/halua nukkua omassa sängyssään öisin.. No, eiköhän me jotain keksitä :D

Millasia muuten nuo terolutit on? Kun siis jos tääkin kierto menee ihan miten sattuu ni pitäis varmaan neuvolasta sit tollasia pyytää, nekö tasaa kiertoa vai mitä :D? Googlekin kai kertoisi mutta kysynpä teiltä mieluummin :)
 
Lueskelin kaikki läpi, mutten muista nyt kelle piti kommentoida ja mitä. Mutta kovasti plussatuulia kaikille!!

Mua ärsyttää. Olen aivan varma, että on tärpännyt ja ilmeisesti mulla on ovulaatio ollut tosi nopeesti kuukautisten jälkeen ja testiä en siksi pääse vielä tekemään kun on menossa vasta kp17!!! Eilenkin nukkumaan käydessä oli niin menkkamaista vatsakipua, mutta kuukautisista se ei varmaankaan johdu koska ei ne vielä pitäis tulla. Ja tossa viikko sitten nipisteli monta päivää, luulen että se oli se kiinnittyminen silloin+ se pieni veritilkka mikä tuli. Tahdon jo testata :p
 
Lumpe Pahoittelut lapsen sairastelusta :/ Meilläkin valvottiin ja huudettiin viime yönä kolme tuntia (!!) enkä oikein tiedä miksi. Toivotaan että täti pysyy kuitenkin poissa vaiks ei siltä tunnukaan :)
murgu Käytätte touhuilupaikan suhteen kunnolla luovuutta niin jää sit hieno tarina kerrottavaksi tulevalle muksulle jos vaikka tärppäis :p Tosin voi olla vähän hiljasta jos kipeä oot :D
Murunmami Mulla vähän sama tilanne, vaikkakaan kiinnittymisvuotoa en havainnut ): viikonloppuna saisi testailla jos täti pysyis poissa..:)
kiukuttelija. tsemppiä sen hiivan kanssa. Mulla on myös ollut kerran ja oikein nauratti kun lääkärissä sanoivat että mistäs tiedän, ei se välttämättä ole hiiva. Olihan se ja KYLLÄ SEN TODELLAKIN TIESI :D
_Lumi_Plussatuulia!! :)
hentunliisa toivotaan että yk2 on tälläkin kertaa se teidän kierto.:)

Itseä vähän pelottaa että alkaakohan ne menkat kuitenkin, sillä rinnat ei ole tulleet yhtään aroiksi :/ Jotenkin odotan että se olisi niitä ensimmäisiä merkkejä ja kun kipeyttä ei tunnu, mitätöin heti kaikki muut oirehdinnat ja lannistun. :) Miten muilla, muistatteko että tissit olisivat kipeytyneet jo ennen positiivista testiä? Eikös niin yleensä tapahdu? Minulla ei kuukautistenkaan aikaan kipeydy lainkaan.
 
Lääkärikuulumisia: Juteltiin ja ultralla katso. Vasemmassa munasarjassa oli paljon rakkuloita ja kohtu näytti siltä että puoliväli kierrossa on menossa. Oikeaa ei nähty kunnolla. Laittoi lähetteen lapsettomuushoitojonoon. 2 kk pitäis tässä nyt sitten lisää ootella, että saa jotkut muut lääkkeet nyt ainakin. Sain kolmen kuukauden kuurin terolutia, tuleepahan ainakin menkat. Itsekseen raskautumisen todennäköisyys laski "kun lehmän häntä". Ihmetteli että oltiin saatu tuo ensimmäinenkään tähän maailmaan.
En jaksa nyt mitään muuta kommentoida. Ensimmäisen teron nappasin heti kun tulin kotiin, pääseepähän ainakin uuteen kiertoon jos tästä jotain posiitiivista pitää repiä.

Omppuf ja kp 37
 
Nopponen
Moikka!

Tervetuloa taas uudet! Kiva tosiaan ku lisäännytään näin vauhdilla, voi kunpa myös sanan varsinaisessa merkityksessä tapahtuisi pian jotain... :)

Oon kyl lueskellut kaikki läpi mut ei oo tultu kirjoiteltua hetkeen... ei oo ollu erityistä... kierron viimeisiä päiviä elellään... eli jännitetään. :)
No äsken sitten alko tuntua ikäviä nippailuja alamahalla joten olettaisin että ei vieläkään oo tärppi käyny. Nyt kp29 eli aivan mahdollista et kohta lorahtaa housuun, edellinen kierto oli kyl 36 päivää... Mut kierukan jälkeen voi mennä et kierto tasoittuu ja nyt alkas oleen se oikee pituus jos täti nyt pyyhältää paikalle. Ei se auta, sitten uutta matoa vaan koukkuun taas... :( Mut katsotaan nyt, viel ei tosiaan vuotoa ollu ollenkaan, joten ei nyt heitetä kirvestä kaivoon, vielä! :)

MeaMansikka: Mulla esikoiselta tuli tissit kipeeksi noin viikkoa ennen plussaa ja testin tein siinä 5. viikolla...


Plussia ei nyt sit vähään aikaan oo täällä kuulunu joten toivotaan et kohta rytisee ja urakalla! Jokos tän ketjun eka vuoden 2012 plussa on tullu, vai onko se menny multa jotenki ohi?

Lähtee viettämään yötään töihin tienaamaan... Nice... :-/ Väsyttää... ZZzzzz
 
Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolesta! :wave:

Oon viettänyt tällaista luovaa palstailutaukoa, tai lukenut kuulumisia olen, mutten oo jaksanu kirjotella. Ei oikein itellä oo mtn uutta kerrottavaa. 1½vkoa on nyt vuodot pysyneet poissa, mut eilen 8vkoa km:sta, ei Hcg vieläkään ollut täysin nega. Kuitenkin niin alhainen, et tosiaan sain sen negan r-testin apteekin omalla testillä viime vkolla. Luulen, et ovis ois mahd. ollu sunnuntaina(näillä mun Hcg luvuilla voi mielestäni kaiketi jo ovuloida), n. 2vkon päästähän sen sit näkee...Mahdollista ovista ei hyödynnetty, mä haluan odottaa ekat menkat ja saada kropalleni "puhtaat paperit" ennen uutta yritystä. Ja varmaan muutenkin otetaan aika rennosti, kun sain omakohtaisesti todeta ettei se toisen lapsen tekeminen vältsisti niin yksinkertasta olekaan kuin luulin.

Plussapuhuria kaikille!! :whistle:
 
Pikainen päivitys täältäkin. Kovin oon kyllä lukenu teidän viestejä, mutta jostain syystä omien kuulumisten kirjottaminen on jäänyt. Minulla oli joku ihme kierto edellinen ja lääkärikin sitä jo alkoi miettimään, kunnes menkat tuli lopulta ja nyt mennään kp 12/29(30) ja yk2. Tässä kierrossa ei mahkuja oo, kun mies on reissussa ja viikonloppuna en jaksanu edes ajatella sänkypuuhia ja nyt taitaa just olla ovis menoillaan, joskin tikuilla en oo koskaan varmistellu. Pelottaa ihan hirveesti jos edessä onkin pitkä odotus ja pää ei kestä. Esikko sai alkunsa yk7 ja äidillä ja siskolla pahat endot, eli kauheasti ei nostata toiveita.

No mutta teille muille tähänkin kiertoon tosi paljon plussapuhuria ja testipäiviä odottaville ajan pikaista kulumista! Kaikille myös mukavia talvipäiviä ja yritän jossain vaiheessa tulla taas kirjottelemaan omatkin kuulumiset ja kommentoimaan teidän muiden juttuja enemmän.

Haavemamma kp12/29(30) yk2
 
Nopponen: Plussatuulia sinne jännäilypäiviin! :)
diiselikissa: Toivotaan sinulle ensin puhdasta negaa, ja sitten menkkojen jälkeen pelkkiä positiivisia testejä!
haavemamma: Älä masennu! :hug: Onneksi endo ei ole periytyvää! Jospa teillä kävisi hyvä onni ja ei tarvitsisi toista kauan yrittääkkään, eihän sitä koskaan tiedä.. :)

Nyt on mulla parempi päivä, eilen olin vaan niin pettynyt. Onnekkaina ihmisinä se 2kk jono ei oo paha :):) Vielä on siis toiveita joulukuisiin tai jos ihme tapahtuu jopa aikasempiin pinoihin!
 
Hih, kummasti se mieli kirkastu, kun polilta lääkäri soitti ja kerto Hcg-lukeman(olen siis töissä sellaisessa paikassa, että voin katsoa labroja ja tiesin jo tuon arvon.) ja sanoi sen olevan niin alhainen, että eiköhän tämän katsota olevan tässä. Ja menkat voi alkaa milloin vaan. Virallisempaa, kun joku muu sanoo sen. Eli hei, 2kk se otti, mutta mä selätin sen km:n!!!!! :D
Näin taas ainakin tällä kertaa tämä pikku kakkosen haaveilija on hymyssä suin. Nyt sit vaan menkkoja odottelemaan. Lekuri sanoi kyllä, että ei voi tietää kauan "se pippuria pienempi" istukan pala/hyytymä säätelee mun hormoneja.

Hömpi: :hug:
 
MeaMansikka: Minäkin muistan esikoisesta tissien kipeytyneen todella jo ennen raskaustestin tekoa, mutta eihän välttämättä joka kerta mene samalla tavalla ja toivotaan että sinulla menkat pysyy poissa ja saat pian plussailla :)
diiselikissa: Mukava kuulla, että arvot ovat laskeneet ja sinulla on hymy huulilla!

Minulla taitaa kipuilujen loppumisen perusteella ovis olla ohi ja se tuli kyllä mukavasti hyödynnettyä :) Nyt siis jännäillään ja odotellaan, josko pääsis tässä kuussa testaileen... tuntoaistit on jo höröllään niin, että jokaista tuntemusta tulee kuulosteltua hieman liiankin kanssa ja osan ehkä jopa kuvitteleekin ;) Nyt pitäis vaan malttaa odotella, mutta kun olen sellainen kaikki mulle heti nyt-tyyppi!
 
pikaisesti: eilen kauheat kivut vasemmalla puolella ja saatu vahva ovisplussa, joka hyödynnetäänkin sitten perusteellisesti :D ihmettelen vain että toissa päivänä vielä hyvin hailea viiva mutta eilen vahvempi kuin kontrolli viiva ja kivut päälle. Voikohan ovis tikkuja osata käyttää väärin :LOL:
 
Omppuf: Eikö endo oo oikeesti periytyvää? Nyt kyllä pelastit minun päivän! Jostain ihmeen syystä oon koko ajan kuvitellu sen olevan ja oon ollu salaa varma, että mulla on se ja en ikinä saa lisää lapsia. Oon kyllä tosi onnettoman kova keksimään kaikkia tämmösiä juttuja, mutta sait kyllä nyt tämän Haavemamman aika iloseks :D.

Hömpi: Tylsää :(. Toivotaanko silti, että oliskin hyvänlaatusta tuhrua?

diiselikissa Aivan ihania uutisia ja varmasti mieli kirkastui! Nyt hyvillä mielin uuteen alkuun ja toivotaan, ettei teidän tarvii enää keskenmenoon uhrata ajatustakaan!

hentunliisa: Toivon kovasti, että teillä petipuuhat tuottaa tulosta ja pääset loppukuusta testaamaan ja katselemaan maailman ihanimpia viivoja!

rusina2010: Mulla ei oo mitään kokemusta noista testeistä, mutta ymmärsin niin, että se nimenomaan vois näyttää se huipun tuolleen "out of nowhere"... Viisaammat kommentoikoon enemmän. Toivotaan kuitenkin, että ovis oli juurikin nyt ja saitte käytettyä sen parhaalla mahdollisella tavalla!

).( Mulla oviksen merkkejä vieläkin ja huomenna kyllä varmasti kiidän kauppaan ostamaan testejä elämäni ensimmäistä kertaa ja kaadan miehen sänkyyn iltapuhteeksi, että josko sittenkin tässä kierrossa olis vielä joku pieni mahdollisuuden siemen olemassa!!! Pliispliispliis! :D

Mukavaa illanjatkoa kaikille, minä jatkan tenttiin lukemista.... blaah :).

Haavemamma kp 13/29(30) yk2
 
HaaveMamma Tässä tietoa: Endometrioosin syytä ei tiedetä. Tauti ei varsinaisesti periydy, mutta se näyttää kasautuvan joihinkin sukuihin. Taudin syntymiseen vaikuttaa osaltaan myös naisen gynekologinen historia: se, miten ehkäisy on hoidettu, onko ollut tulehduksia ja missä iässä lapset syntyvät. Lapsettomista noin joka viides sairastaa endometrioosia.
Sekä jostain luin että jos sinulla on niin sisarilla on 7 kertanen sairastumisriski!?

Itselläni on endo, mutta kellään muulla suvussa ei ole. Meillä eka lapsi siis ihan luomuna ja heti ekalla yrityskerralla tärppäsi :)

Tänään maltttamattomana tein testin, nega edelleen oli...:kieh: Tosin ei sen vielä varmaan pitäis näkyäkään vaikka positiivinen olisikin.... Oon vaan hyvin varma että tärpännyt on.
 
********Lauantai 14.1.2012************




Mukana:


Saraheinä.............tyttö 2/11..........kp7/30-33.........yk1
Miraaz..................tyttö 10/10........kp7/28-48.........yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11........kp9/32.............yk4
MeaMinnis.............01/08...............kp12/23-28........yk4
Haavemamma........tyttö8/10..........kp14/29(30).......yk2
murgu...................tyttö 3/10.........kp16/28-35......yk 2
nellinu...................tyttö 08/10.......kp17/26-28........yk5
toiveikas84..................04/10.........kp18/31-33.........yk6
hentunliisa.............07/09..............kp19/24.............yk2
Taikamaailma........poika11/10.......kp19/28-32.......yk6
_lumi_.........................................kp19/28............yk2
Nasutin83.....................................kp20/?.............yk1
Rusina2010...........tyttö 12/10 .......kp21/30-34.......yk 3
DsariaL.........................................kp22/23-30.......yk5
Meliah..........................................kp24/25-29.....yk4
Lumpe...................5/11................kp25/28..............yk1
Mami2009..............02/09..............kp25/33-70........yk 12
kiukuttelija..............1/11...............kp26/32..............yk5
MeaMansikka..........tyttö 7/10........kp27/27.............yk2
Hömpi....................poika 09/10.....kp27/?...............yk2
diiselikissa....................................kp27/36..............yk1
Neiti näpsän äiti......tyttö 10/08.......kp29/28-32.........yk12
MyDream...............poika 6/11........kp29/28.............yk1
BiBa.......................10/09..............kp30/30-35.........yk6
Nopponen...............tyttö 6/08........kp32/34?................yk2
Ranskis...................tyttö 07/11......kp33/27-30.......yk1
samaria..................2/10...............kp38/28-30..........yk8
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp39/25-26..........yk4
Omppuf...................tyttö11/10.......kp40/n.28..........yk 9
Heidi-80..................poika 08/08 ....kp43/26-30.........yk1
kendra....................8/10...............kp48/?................yk5
zasmin....................poika 11/09.....kp52/29..............yk2

TAUSTAILIJAT

NiQ
mama19
McQuuen
Heeva
Vili-Jonkka

Plussanneet 2011:



Tammikuu2012
salamanteri85(yk3),

Vuosi 2011

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille tasapuolisesti!

Hormonihimmeli otettiin tiistaina pois ja kas kas, tänään alkoi kuukautiset. Siitä se sitten lähtee, kierto voi kyllä olla enemmän ja vähemmän sekasin, mutta nyt voin ainakin raskautua =D Eli se olisi sitten kp 1/?, yk 1. Ja aikaisemminhan oli siis poika 2/2009. Poistun taustalta eturiviin =D
 
Onpas tullut kivasti tekstiä :)

Vili-Jonkka Onnea ensimmäiseen kiertoon! :)

Murunmami Pidetään peukkuja että se nega siitä vielä plussaksi muuttuu :) Mitkä kiertopäivät sulla on nyt meneillään?

diiselikissa Hieno juttu että arvot ovat nyt laskeneet ja voitte iloisin mielin lähteä uuteen yritykseen :)

Mä oikeesti heitän vesilintua noiden ovistikkujen kanssa. Tänään tuli oikein hailu siittä toisesta viivasta kun taas kahtena edellisenä päivänä tullut tämänpäiväistä tummempi mutta ei kuitenkaan lähellekään kontrolliviivan vahvuista. No eipä täällä tosin ole ovistuntemuksiakaan ollut vielä. Oon vaan vissiin niin pirun malttamaton :D

Ällövaroitus :) Onko täällä kukaan muu nyt yrityksen aikana juonut greippimehua? Jos on niin miten teidän on käynyt noiden ovislimojen suhteen, onko muutoksia? Tuntuu et ite on nyt kuiva kuin sahara :D vaikka ennen on selkeät limat olleet ovista ennen huomattavissa.

Mites muuten, sairastaako kukaan muu kilpirauhasen vajaatoimintaa ja miten se on yrittämiseen vaikuttanut? Mulla on arvot kontrolloitu nyt syksyllä ja seuraavaksi sitten vuoden päästä. Ellei nyt tulisi sitä toivottua plussaa niin sitten tietysti kontrolli olisi edessä aikaisemmin :)
 
Pikapikavastaus

Toiveikas84: Mulla on kilpparin vajaatoiminta ja just viime viikolla kontrolloitiin, kun tuli "super"kierto ja hyvät oli kyllä onneks arvot. En tiedä vaikuttaako mitenkään raskautumiseen, mutta ei ainakaan oo kokemusta mistään nopeasta raskautumisesta kun esikoinen oli yk7. Toisaalta ei se nyt normaalia pidempäänkään kestäny, eli ihan normaalin vaihtelun rajoissa. Ootko jutellu lääkärin kanssa raskauden yrittämisestä, pitäiskö mitään ottaa huomioon?

Murunmami: Kiitos vastauksesta! Nyt vasta jotenkin luin ihan kunnolla noita endojuttuja esim. terveyskirjastosta ja ei mulla kyllä edes oo tommosia oireita, että ehkä mulla ei oikeesti sitä olekaan, vaikka tuota suvuttain kasautumista onkin nähtävissä. Lisäks mietin, että kun mulle on tehty verrattaen paljon sisäultria ennen raskauttakin, kun selviteltiin alavatsakipuja ja sitten oli papassa luokka 2 jne, niin ehkä siellä olis löytyny merkkejä tuostakin, vai mitä luulet? Miten muilla on todettu endo?

Nyt nukkumaan, että jaksaa huomenna käyttääkin niitä hienosti luettuja tietoja siellä tentissä.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja edelleen paljon plussatuulia, erityisesti Murunmamille!!
 
Äh, hienosti luin kaikki kirjotukset ja unohdin puolet mihin mun piti vastata :D

diiselikissalle ainakin että hienoa että hcg oli jo laskenut niin että voit oottaa menkkoja ja se on iloinen asia :)

Sitten joku oli kysellyt kilpparin vajaatoiminnasta, multa löytyy, mutta enpä tiedä miten vaikuttaa raskautumiseen, ainakin raskausaikana niitä arvoja katotaan haukan silmin, kiva kun esikoista odottaessa en alkuun syönyt niitä lääkkeitä ni lääkäri pisti kehiin sellaset kauhukuvat että itkin sen puhelun jälkeen varmaan puoli tuntia :(

ON: Niin kamala päivö muksun kanssa tänään, ite ku oon aika flunssanen vielä ja muksukin on kipeä ja poissa päikystä ja koska meidän lapsihan ei halua levätä vaikka ois kuinka kipeä (ja minä taas haluan) ni on sitten ollut aika hurjana toi lapsi kun ei oo päässyt mihkään purkaan sitä ylimäärästä energiaansa.. :S Päivä unet nukku vasta klo 14 jälkeen silleene t nukahti pää mun sylissä ja yöunille sen sai vasta tossa melki puol ykstoista..-.- puuh! Ja on sellanen kutina ja alavatsaa nippailee ja v.vuoto on runsaantunu että ovis ois aika lähellä MUTTA tänään mies ei ees pikasta jaksanut (raukalla oli 12 tunnin työpäivä) ja sit mä en oo muuten ollu kovin jaksavainen, tän flunssan takia..mutta huomenna kellistän ton ukon kyllä (toivotaan nyt vaan et muksu ois unien suhteen pikkusen suosiollisempi huomenna :l)

Tulipas taas kovin omanapanen juttu :(:ashamed:
 
HaaveMamma Hyvä jos et löytänyt endomerkkejä, ehkä olet säästynyt!! =) Mulla todettiin ihan gynekäynnin yhteydessä. Luulis, että olis sulla huomattu ultratessa. Kiitos plussatuulista ;)

Toiveikas84 Eilen oli 18/26?.... Mulla aika lyhyt kierto... Malttamaton olen :D
 
Haavemamma: mulla todettiin esikoisen sektiossa endoon viittaavia kiinnikkeitä, synnytyskertomuksessakin lukee noin eikä että todettu endometrioosi, en tiedä miksi.. Lääkäri jutteli niistä mun kanssa ja sanoi että niitä kiinnikkeitä oli ollut vähän. Mulla on aina tullut kuukautiset suunnilleen ajallaan eikä ole ollut mitään ylimääräisiä kipuja. Esikoinen meillä tärppäsi yk2 eikä ollut siis ongelmaa siinä niin enpä osannut edes arvata että vois jotain olla.

En ole itse käyttänyt pillereitä kuin noin 1½v ja sitä ennen pelkkää kortsua eli toisaalta luulis että olis pahentunut ja lisääntynyt ne kiinnikkeet tuona aikana kun eikö se pilleritön aika yleensä pahenna sitä? Lääkäri oli siis vähän sitä mieltä että jos ei ole tähän mennessä aiheuttanut ongelmia niin ei luultavasti tule aiheuttamaankaan. Itse oon kyllä vähän sitä mieltä että eihän sitä koskaan tiedä. En tiedä meillä suvussa sitä olevan. Tai siis mitä äitini kanssa olen jutellut niin ei kellään ole tuntunut olevan mitään vaikeuksia lasten saamisessa. Siskollani endoa epäiltiin kipujen takia toissavuonna mutta todettiin että ei sitä ole ja nyt raskautuikin loppuvuodesta helposti (ei siis aiemmin vielä yrittänyt).
 
Moikka kaikki! Yhtään plussaa ei ole tainnu lähiaikoina tulla?? Niitä toivottelen kaikille tasapuolisesti! :)

Pikaisesti vain kirjoitan nyt, lueskelen kyllä päivittäin kaikkien kuulumisia :)
Täällä siis hyvin selvät menkkaoireet, eli vuotoa odottelen alkavaksi ihan lähipäivinä..Oisinpa minäkin halunnut sen plussan testiin, mutta taas on vaan varma tunne että ei ole tärpänny :'( Kohta ollaan toiveiltu saman aikaan kun esikosta, 8kk..No eihän se auta kun jatkaa yritystä..

Tärppionnea muille!!! :hug:
 

Yhteistyössä