<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Heippa!

Täältä ihan pikapikapäivitys. Menkat alkoi tänään, eli edellinen kierto olikin yllättäen vaan 27 päivää. No mutta ovis tuntuis kuitenkin olevan ihan paikallaan ja tässä kierrossahan ei raskausmahdollisuutta edes ollut, joten ihan kiva lähteä puhtaalta pöydältä ilman pettymyksen tunteita uuteen yritykseen :). Nyt siis lauantaina kp1/28-30 ja yk3 (lasken tämän edellisen kuitenkin mukaan, kun tarkoitus oli yrittää).

Mukavia pakkaspäiviä kaikille!

Haavemamma
 
Nellinu Paljon onnea plussasta :)

Pikainen ON: Puhdas nega tuli illallaa pregcheckiin, eli en siis malttanut olla ostamatta testejä.. No tänään kp 32 et katotaan nyt koska se täti sit taas rymistää, alavatsaan tänään sattu jo aika paljo :(
 
Hei kaikille! Täälläkin on pidetty taukoa kuumeilusta ja sen myötä palstailusta. Olen aika varma että viime kuiset menkkahäröilyt johtui liiasta kuumeesta ja itsen tarkkailusta, siksi tällä kertaa rennommin. :)
Onnea plussanneille!
Tervetuloa uusille!
Hömpi Toivottavasti mies pysyy nyt päätöksessään.:) Meillä on ollut samaa ongelmaa, juuri vajaa viikko sitten mies sanoi ettei tahdo tehdä vauvaa vielä hetkeen, mutta ovuloinnin yhteydessä peitot heilui ihan ilman ehkäisyä ja kysyin voiko tuon nyt tulkita jotenkin, ni sanoi vaan että eikös tässä nyt oo vähän toista kaipailtu
:D Okei.!? Miehet.:) Meilläkin tosin oli huonompi vaihe, kai se siitä johtui..
Plussatuulia ja ovisonnea kaikille tyttösille!:)
Omaa Eli kuukautiset tosiaan alkoi noin viiden päivän rusehtavan vuodon jälkeen, eli en osaa sanoa mitkä kiertopäivät tarkalleen on menossa mutta veikkaisin n.14/27-29
 
annis_: Tervetuloa joukkoon! :)
diiselikissa: Toivottavasti saat oviksen, epäluulosta huolimatta :)
anu84: PLussatuulia sinne paljon +++
saraheinä: Samoin sinne plussatuulia toivottelen. Meillä esikoinen syntyi 30.11.2010 :D. Lukeekin tuolla listalla..
kiukuttelija: Harmittelut pitkäksi venyneestä kierrostasi :( Toivottavasti vuoto alkaa itsekseen (jos on alkaakseen) :eek:Yötissittelystä: Minäkin oon kuullu että sen lopettaminen vois aikalailla parantaa mahdollisuuksia! :)
Nopponen: Toivottavasti sun tätis ymmärtää pysyä kaukana. Tsemppiä flunssan selättämiseen :D Antibiooteista: En oo koskaan kuullu että niistä olis hedelmöittymisessä haittaa.. lukeeko pakkauksessa mitään?
katariine: Testithän voi näyttää plussaa monena päivänä. Oliko plussat yhtä vahvoja vai oliko toinen hivenen himmeämpi? :)
Toiveikas84: Hui miten jännää! :popcorn: Joko testailit??
Nöhvi: Pahoittelut menkoista :(
tähtitaimi: Pahoittelut sinnekkin tädistä!! Miks ne yöllä tuppaa saapumaan?? :D¨
meliah: Ovistärppejä sinne ++
Haavemamma: Tsempitykset uuteen yritykseen :)
murgu: :( :hug:
MeaMansikka: Rentoilu on välillä varmaan ihan hyvästä, voi kun itsekkin pystyisi siihen!!

Omaa: pettymyksestä yli päästy.. en vaan kestä nähdä raskaana olevia naisia. Varsinkaan niitä jotka valittavat vaivoistaan yms. Lähipiiristä löytyy yksi alkuvaiheessa oleva. Huoh.. menin vielä pari päivää sitten katsomaan dokumentin missä ne naiset halus tyttövauvan ja kävivät hoidoissa jossa vain tyttöalkiot siirrettiin. Sitten he olivat niiiin masentuneita kun ei onnistunut ja saivat "vaan" poikia luonnollisesti.
Minua itketti varmaan puolet ajasta :D Tässä alkaa pää pimentyä ja niin toivon, että tämä toinen olisi tullut vähän helpommalla kun esikoinen! Jaksamisia meille kaikille!! Huomenna tulee yritystä täyteen 11kk ;S
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista:D

anu84 vieläkö sulla sitä painen tunnetta vatsassa? meillä oli vissiin aika samoihin aikoihin ovikset, ja mäkin olen ihmetellyt kun alavatsassa on outo olo. juurikin painon tunnetta ja aika ajoin ihan kipuakin. sellaista lievää.

omppuf mä niin tiedän tunteen! meillä yrityskiekkoja kuusi ja vaikka ei niin tosissaan joka kierrossa ollakaan oltu niin kyllä se tuntuu raskaalta kun ei vaan raskaudu. töissä meillä on useampikin juuri raskaana ja välillähän se on ollut aika vaikeeta olla heidän kanssaan ja kuunnella raskausvuodatuksia.. ensimmäinen lapsi meillä tuli ihan vahingossa vaikka ehkäisy olikin käytössä. jotenkin sitä ois vaan odottanu, että tämäkin olisi mennyt vähän lyhyemmän kaavan mukaan.

täällä vaan nyt piinaillaan. kolmas päivä oviksesta menossa ja vatsalla koko ajan ollut jännä tunne. painon tunnetta ja hieman kipuiluja. mutta siis eihän siellä pitäisi vielä tapahtua mitään!!!! :kieh:

onnea kaikille plussanneille ja suotuisia tuulia ovista ja plussia odotteleville!:D
 
Jaahas, täällä saadaan kohta ruveta kasailemaan taas itseään uutta yritystä varten :'( Eilen alkoi taas tuttu ruskea tiputtelu mikä tietään että huomenna hanat aukeaa viimeistään. Äh. Pikkasen ehdin innostua kun viikko ovulaation jälkeen nipisteli vatsaa ilkeästi ja pari päivää on palellut aivan törkeästi.. joo, ja tein vielä varmuudeksi testinkin :ashamed:..

Ajattelin ens kierrolle tilata gynen ovulaation aikoihin (mulla kun on tosi kivulisa se nykyisin) ja tsekkailla vähän sitä puolta. MIten tää on nyt näin vaikeaa, tuntuu ettei onnistu ikinä. Ja vaikka yrityskierto 5 alkaa (vasta) niin tuntuu että tätä on tahkottu ikuisuus. :headwall: Esikoinen kun tärähti heti...

Nyt mä meen keräilee itseäni, kommentoin muiden testejä sitten sen jälkeen..:ashamed: Pidetään nuo mun kiertoivät vielä noin, ilmoittelen sitten kun uus kunnolla alkaa.
 
Nöhvi
kiukuttelija: varmasti ihan tavan vuoksikin vauva kaipailee maitoa yöllä. Ja kyllä sen pitäisi parantaa huomattavasti raskautumismahdollisuuksia kun yötissuttelut jää :) Aikansa se otti meillä (aikas jääräpäinen ja silloin tissiriippuvainen tyttö), mutta todellakin kannatti, suosittelen! Tsemppiä :)

Edellisessä viestissä kävi paha moka! Mä en tainnut onnitella nellinuta vielä kunnolla? Paaaaljon paljon onnea :heart: Ihanaa :)

tähtitaimi: niin tiedätkö onko noilla Lugeilla jotain sivuvaikutuksia? Tai jotain syytä miksi niitä ei voisi syödä? Yritän kerätä mahdollisimman paljon tietoa, että osaan sitten lekurilla kysyä oikeita kysymyksiä... Pahoittelut menkoista :hug: Nuo menkkoja edeltävät "kuumat aallot" on niiiiin ärsyttäviä!

meliah: onnea oviksen metsästykseen! Toivottavasti saat sen kiikkiin :)

Anu: tsemppiä piinailuun! En osaa sanoa mitään tuohon paineen tunteeseen?

Haavemamma: nyt sitten supertsempit uuteen kiertoon :)

murgu: no voihan kökkö :( Pahoittelut, ei kiva yhtään ei... Kyllä se plussa sieltä vielä tulee, ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti ennemmin :)

Meamansikka: tilanteen rauhoittaminen tekee varmasti hyvää. Ekoilla yrityskierroilla kävin kanssa ihan ylikierroksilla ja ihan kaikki pyöri vauvautumisen ympärillä. Viime kierron otin kanssa ehkä hieman rennomimn (vain hieman) ja ei se ainakaan oloa pahentanut :D Tsemppiä! Alkaakos siellä olla jo ovisajat käsillä?

Omppuf: 11kk on pitkä aika odottaa odotuksen alkamista (ainakin näin vauvakuumeiselle) :hug: Kiva, että olet päässyt pahimman pettymyksen yli --> uusi kierto, uusi mahdollisuus.

Annis: tsemppiä piinailuun!

MeaMinnis: eikäääää :( Tylsää! Vähän sama homma, "vasta" yk6 alkanut mutta tuntuu että tässä on yritetty kauemminkin. Esikoinen sai alun yk3:sta. Ennen esikkoa sitä oli asennoitunut siihen, että yrittämisessä voi mennä kauemminkin. Kun esikko kuitenkin sai alkunsa noin nopeasti, niin itselle jäi itsestä kuva helposti raskautuvana immeisenä. Se kuva on nyt alkanut hieman murenemaan. No jos MeaMinnis nyt luisut uuteen kiertoon, niin olkoon se THE kierto!

ON: kp3 ja pahin menkkojen aiheuttama mökötys ohi. Nyt on odotukset korkealla reilun viikon päästä olevaan lääkäriin. Mitähän kaikkea ne siellä sitten katsoo? Käynti sattuu olemaan juuri paria päivää ennen oletettua ovista. Katsoiskohan ultralla missä mennään. Hieman jänskättää :) Kokemuksia?
 
Omppuf En ole vielä uskaltautunut testailemaan. Jos nyt ei huomiseen mennessä menkkoja näy niin huomenna sitten apteekkiin ostoksille. Päätin et seuraavan kerran testaan kunnon testillä enkä noilla typerillä liuskoilla :) Onpa teillä jo pitkä yritys takana :( Hurjasti plussatuulia teille! :heart:

Nöhvi Tsemppiä uuteen kiertoon ja toivotaan että nyt tulisi se tärppi :) Jos täälläkin täti nyt kurvailee kylään niin aattelin myös varailla lääkärille aikaa. Hyvä se on varmuudeksi selvittää onko alakerrassa kaikki kohdallaan.

Kaikille ihanaisille oikein paljon plussatuulia ++++++++ :)

Itse jännäilen koko ajan että milloin täti kurvaa kylään. Hitto että on noi 6kk:n aikaiset negatiiviset testit lannistaneet niin paljon mieltä että nyt ei edes uskalla testailla :/ Limainen vuoto on jatkunut edelleen päivisin. Luinkin netistä että tuo voisi olla ihan perus valkovuotoa mutta rakenteeltaan vaan erilaista mihin itsekin on "tottunut". Nännit on nyt kipeytyneet mutta rinnat muuten ihan ok tuntuiset. Ihme paineentunne ollut alavatsassa nyt pari iltaa. Äh, jospa kumminkin lähtis tänään vielä kaupungille osteleen sitä testiä niin sais huomenna heti aamulla pilata viikkonsa negatiivisella testillä :D Positiivinen ajattelu ennen kaikkea ;)
 
Nöhvi
toiveikas: oltiin näköjään kirjoitettu aiemmat viestit samoihin aikoihin, sun viesti oli luikahtanut sinne mun kirjoituksen edelle ja jäi ihan huomaamatta. Meillä on kierrot melkein samoissa, teillä yksi kiekka vielä edellä... Toivottavasti teillä pärähtäisi tässä kierrossa se PLUSSA kehiin :) Jospa yk6 olisi se onnen kierto meille molemmille!
 
nellinu hurjasti onnea plussasta! :)

tähtitaimi kyllä aika varma olen, tein edellisen testin kp 39/32 joten olisi kai se plussaa jo siinä vaiheessa näyttänyt.. :(

Omppuf joo, toivottavasti alkaisi pian, ärsyttävää tämä odottelu.
Ja täällä kans samoja tuntemuksia. Tuntuu vain niiin vaikeelta kohdata raskaana olevia ja lukea fb:stä hehkutuksia ja valituksia siitä miten ihanaa ja kamalaa on olla sillä ja tällä viikolla jne... Huoh.
Meillä alkaa "vasta" yk6, sekin tuntuu jo kamalan pitkältä ajalta.. :( Varsinkin kun esikoinen tärppäsi ihan samantien. Tsemppiä! :)

murgu :hug:

MeaMinnis :( :hug:

Plääh, kyllä on niiin hanurista tämä odottelu. Ja nyt kun vielä oottamalla oottaa ja koko ajan miettii sitä, niin ei varmasti täti uskalla tullakaan. Argh!
Vaikka tänä aamuna kyllä oli "pienehköä" kärttyisyyttä ilmassa (niinkuin aina ennen menkkoja/niiden aikana), nyt illasta ei enää sitäkään. Mutta jospa se tästä..
 
Joo eiköhän tää ollut tässä! Ostin apteekista Predictor-testin joka on erittäin herkkä (näyttää jopa 4 päivää ennen menkkojen alkua mahdollisen plussan) ja ilmiselvä negahan se oli :( Ei pienintäkään punaisuutta huomattavissa. Tein tuon testin tunnin rakossa olleesta pissasta. Nyt v*tuttaa aika reilusti!!!
 
********Maanantai 30.1.2012************




Mukana:


Haavemamma........tyttö8/10..........kp3/29(30)...yk3
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp4/25-26.....yk6
Omppuf...................tyttö11/10.......kp4/n.28.......yk 10
Rusina2010...........tyttö 12/10 .......kp6/30-34.....yk 4
hentunliisa.............07/09..............kp7/24-28..........yk2
Nopponen...............tyttö 6/08........kp10/34?........yk3
DsariaL.........................................kp11/23-30.....yk6
diiselikissa....................................kp13/36..........yk2
Meliah..........................................kp13/25-29.....yk5
MyDream...............poika 6/11........kp15/31..........yk2
MeaMansikka..........tyttö 7/10........kp16/27-29..........yk3
annis_.............poika8/07............kp18/28-30.........yk6
Vili-Jonkka....................02/09........kp19/?............yk1
anu84...................poika 07/11.......kp19/35..........yk1
Katariine.................11/2009.............kp20/?...........yk2
Saraheinä.............tyttö 2/11..........kp23/30-33....yk1
Miraaz..................tyttö 10/10........kp24/28-48....yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11........kp25/32........yk4
MeaMinnis.............01/08...............kp28/28-32....yk4
Icicle .......................6/11...............kp29/?..........yk3
murgu...................tyttö 3/10.........kp32/28-35.....yk2
toiveikas84..................04/10.........kp34/31-33.....yk6
tähtitaimi.....................06/10........ kp34/28-31.....yk
Taikamaailma........poika11/10.......kp35/28-32.....yk6
Nasutin83.....................................kp36/?............yk1
Lumpe...................5/11................kp41/28..........yk1
Mami2009..............02/09..............kp41/33-70.....yk 12
kiukuttelija..............1/11...............kp42/32..........yk5
samaria..................2/10...............kp54/28-30.....yk8
Heidi-80..................poika 08/08 ....kp59/26-30.....yk1
kendra....................8/10...............kp64/?............yk5
tiipula......................tyttö 5/11.................................
salasein.................tyttö 9/09...............kp?/? ..........yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Hömpi

Plussanneet:



Tammikuu2012
salamanteri85(yk3),Ranskis(yk1),BiBa(yk6),_lumi_(yk2),nellinu(yk5)



Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi Miun ovis oli juuri ja hyödynnettyä tuli paremmin kuin ennen, let's see how it goes..:)
Toiveikas84 Eikös se Predictor näytä kuitenkin varmimmin aamupissasta?:) Etenkin jos kierto ei ole edes ihan lopussakaan. *muoks* onhan se sun kierto jo yli, mutta silti vannoisin sen aamupisun nimeen.:) Plussatuulia!
MeaMinnis etukäteispahoittelut tädistä. /:
Omppuf Mä katsoin joskus sen saman dokkarin ja oli kyllä sairas.
 
Viimeksi muokattu:
annis_: Plussatuulia sinne +++
MeaMinnis: Pahoittelut tuhrusta :hug:
nöhvi: Me taidetaan olla samass vaiheessa kiertoa! :D Hyvä että pääsit jo pahimman pettymyksen yli :) Jospa se nyt tästä kierrosta ja sitten marraskuisiin ;D
Minne oot menossa lääkäriin? Normaalille gynelpuolelle vai lapsettomuus? Mulla ne katsoi ensimmäisellä lääkärillä mahan päältä ultralla, toisella kerralla alakerran kautta (joka oli huomattavasti tarkempi). Kannattaa pyytää jos eivät automaattisesti katso, kyllä ne sitten ainakin! Tsemppiä :D
Toiveikas84: Kuulostaa erittäin lupaavilta oireilta.. Pahoittelut negasta :S Eihän sitä tosin vielä tiedä kun ei ole vuoto alkanut!
kiukuttelija: Ymmärrän ärtymyksesi! :mad: Toivotaan ratkaisua sinne nyt heti!!

Yrittämisestä: Meillä esikoinen tärppäsi yk 26, joten en olettanutkaan tämän tulevan kovin nopeeta. Silti ikuisena optimistina toivoin, että meille kävis niinkun osalle muullekkin toinen tulis nopeeta. :D Nähtävästi tämä toimii paremmin toisinpäin, että ne jotka on saanu esikoisen nopeeta joutuu tahkoamaan toista sitten pitkään :( Onpas ärsyttävää :mad:. Noh mulla ei ole kauaa enää sinne lapsettomuuspolille, jos ei melko luomu plussaa saa tässä 2kk aikana niin sitten ei saa :)

Ohjelmista: Minusta tuntuu että katson aina tahallaan semmosia mitkä saa mut itkemään tai suuttumaan. Oon varmaan masokisti (jos se oli oikea sana)? :D
 
Omppuf Joo tiedän mitä tarkoitat tuolla kun ei plussaa kuulu vaikka mitä tekis.. Samoinhan se oli meillä että tärppäs vasta kun yk:ta oli yli 36... Joo että jos tässä nyt vähän nopeampaa tärppi kävis!!!! Toki mulla varmasti silloin vaikutti hyvin epäsäännöllinen kierto ja ylipaino!!! Nyt on paino ok ja kierrot olleet ok!!
 
kiukuttelija Pahoittelut tädin tulosta ja tsempit uuteen kiertoon :hug:

Omppuf Kyllä saisi sinun kohdalla tulla toinen paljon
nopeammin kuin ensimmäinen, todellakin :hug: Voin vaan kuvitella,
kuinka piinaavaa se on, kun yk:t rupeaa pyörimään
siellä 20 pahemmalla puolella. Ei tarvitse vastata, jos tuntuu liian tunkeilevalta kysymykseltä; Miten esikoisen kanssa, oliko teillä mitään hoitoja tukena silloin?

Toiveikas84 Samaa sanoisin, kuin MeaMansikkakin, että
en vielä heittäisi kirvestä kaivoon, ennen kuin testattu aamupissasta myös. Toivotaan parasta :)

Nöhvi Toivotaan että tämä olisi sinulle The Kierto :hug: Mitä kautta tilasit lääkärin? Sen luteaalivaiheen lyhyydenkö vuoksi? Kerro sitten millaista oli jne.

annis_ Tsemppiä piinaaviin odottelupäiviin :)

MeaMinnis :hug: ja olisipa tämä sinullekkin se The Kierto.

HaaveMamma
Peukutukset ja tsempin toivotukset uuteen yritykseen :)

Jotkut ovatkin nyt menossa gynen tutkittavaksi tai ainakin suunnittelevat käyntiä. Olen ruennut pähkäilemään, että missä vaiheessa sitä "voisin/saisin/kannattaisi" soitella vaikka yksityiseltä gyneltä aikaa ja millä verukkeella niin sanotusti? Minullahan luteaalivaihe näyttäisi viime kiertojen perusteella olevan (ilman ovistikuttelua eli perstuntumalla) jotain 8-13 päivän välillä. Pitäisiköhän luteaalivaiheen olla säännöllisesti liian lyhyt, että se tulkitaan selkeäksi ongelmaksi? Käskeekö gyne tutkimatta ottaa vaan iisisti tämän yrittämisen kanssa ja soitella vuoden päästä uudestaan vai tutkivatko tilannetta ns. varmuuden vuoksi?

Nyt kun oikein kysymisen makuun pääsin, niin jatketaan... Eli olen nyt tikutellut ovista. Ensimmäisinä päivinä ei viivan viivaa, sitten haalea viiva, seuraava ei viivaa, sitten haalea viiva ja eilen yhtä tumma viiva kuin kontrolliviivakin ja tänään haalea viiva. Mitäköhän ihmettä tuolla keskellä se yksi viivaton teki, kun edellisenä ja sitten seuraavana päivänä oli kuitenkin haaleat viivat??

Plussia toivotellen!
 
Viimeksi muokattu:
meliah kiitos! :) Mä oon miettiny ihan samaa, että missä vaiheessa voisi/kannattaisi gynellä käydä ja millä verukkeella...? Mulla ei oo hajuakaan mistään luteaalivaiheesta saatika sen kestosta.. :ashamed: Kun en sitäkään ovista onnistu bongaamaan. :(

Nyt on muuten kuukautiskivut palautunut normaaliksi (mitä oli ennen raskautta). Synnytyksen jälkeen ei ole kuukautiskipuja ollut juuri nimeksikään, mutta tänään... särkylääkettä on pitänyt napsia, että sängystä ylös pääsee ja vuotokin on ehkä hiukan runsaampaa.
Jostain olen kuullut, että jos on kivuttomat kuukautiset, on suurempi riski ettei myöskään ovuloi?? Jos se on totta, niin nämä kivut voi varmaan ajatella hyväksi asiaksi?
 
Heipä hei!

Voisinkohan ilmottautua tänne taustailemaan? Meillä kotona ihana heinäkuussa 2011 syntynyt poika ja toivotaan kovasti hänelle sisarusta :heart: Taustalle vielä siksi, että poika syntyi kiireellisellä sektiolla ja lääkärit sanoivat ettei uusi raskaus ole "suotavaa" vuoteen..huoh..jotenkin jo turhauttaa valmiiksi tuhrata aikaa odotellessa sitä, että pääsee taas yrittämään. Tämä poikakaan ei helpolla tärpännyt..Mutta ei pidä vielä valmiiksi masentua!

Täällä näyttäisi muuten olevan muitakin tuolta heinäkuisten vauvojen pinosta :)

Toivotan kaikille oikein pikaista tärppiä ja erityisesti kaikille niille, joilla on jo pidempään yritystä takana!
 
maisapaisa tervetuloa! Harmi kun ette pääse vielä yrittään toista, mutta ei tarvi enään teidän kauaa "kuivaharjoitella" ;D.

Blaaah! Isot :hug: tädin vieraakseen saaneille, mä nyt odottelen että pitäs varmaan huomenna sit alkaa.. :l Niin, NNä, jos oon oikein laskenu ni nyt mulla ois jo kp 34/28-35, joten sen vois niin sinne päivittää, anteeksi jos oon ilmoittanut väärän päivän sulle, tai sit mä lasken ihan väärin :D

Iso kivi vierähti harteilta, kun sain töihin sovittua että teen nyt vähän aikaa vaan 3-4 vuoroa viikossa, että saisin vähän rentouduttua ja olla myös lapsen kanssa, kun tuntuu että kun töistä pääsen kotiin ni oon niin poikki että en jaksais evääni liikuttaa mutta koitappa 2 vee uhmikselle kertoa kuinka väsynyu äiti on, johan siittä riemu syntyy :D :S Joten, jos vaan saan työkkäristä rahaa niiltä päiviltä ku en töitä tee ni alan taas osittain kotiäidiksi, ehkäpä likkakin hieman rauhoittuu :)
 
On tämä kuumeilu ihmeellistä... Yritän koko ajan päättää että nyt en ajattele tätä koko aikaa vaan otan rennosti la kyllä se vauva tulee kun on tullakseen, mutta en vaan pysty siihen!! Viime kuun pettymys oli suuri ja mulla kans varmaan menkat myöhästeli liian kuumeilun johdosta. Mulle vois päivittää et nyt on menossa yk 3.
Onnea nellinu plussasta!
 
Nöhvi
toiveikas: niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy!

Omppuf: jei, päästään jännäämään samoihin aikoihin :) Nyt aloitetaan semmoinen plussien vyöry että oksat pois :D Varasin gynen Diacorista, ystävä tiesi kertoa että tämä kyseinen lääkäri on ihan lapsettomuuslääkäri tai siis jotenkin erikoistunut lapsettomuuteen - eli pitäisi olla ainakin asiantunteva! Toivon kyllä että katsoo ultralla, sattuu juuri ennen ovista tuo reissu. Mä ajattelin että menen mieluummin näinkin nopeasti lääkäriin, kun jos se onkin joku helposti korjattava "vika" niin ei turhaan hukata aikaa. Ja vaikka ei saataisi mitään lääkkeitä yms., niin ihan oman mielenrauhan takia. Eihän siinä mitään menetä (paitsi rahaa ehkä...). Kysyin yleislääkäriltä viimeksi antibiootteja hakiessani että koska kannattaisi käydä gynen juttusilla ja hän meinasi että kyllä sitä parin kierron päästä jo voisi. Mä en tosin jaksanut odottaa kuin vajaan yhden kierron ;) Ja vielä noihin yk:hin mitä esikkoa yrittäessä teillä oli -mun ei ehkä pitäisi valittaa tällä yk6:lla, nuo päälle 20 yk:t hippasen eri asia :x Toivottavasti teillä tärppä paaljon paljon nopeammin nyt!

meliah: vielä lääkäristä, niin juurikin tuon luteaalivaiheen takia. Se kun tuntuu olevan se kymppi kierrosta toiseen. Mahtoikohan esikkoa yrittäessä olla päivä enemmän - jotenkin on jo unohtunut :O Kyllä mun mielestä voi ihan hyvin vedota luteaalivaiheeseen, vaikka se nyt ei aina niin lyhyt olisikaan. Kyllä ne varmaan ottaa kaikki huolet sielä todesta (ainakin asiantuteva lääkäri). Mä ajattelin ihan pyytää jotain "nappeja" tai siis vältän viimeiseen asti vastausvaihtoehtoa "katsellaan vielä vuosi" - en mä pysty ;)

Ovistikuista- mulla on kanssa välillä tullut hailakoita väliin. Kai se pissankoostumuskin vaikuttaa (jos sattui olemaan laihempaa tavaraa). Itsellä ovisplussan saaminen on nyt muutaman viimeisen kierron mennyt samalla kaavalla. Plussa-aamuna selkeää tummumista (mutta kaukana plussasta), illalla plussa ja siitä 24h ovis. Ovisplussaa seuraavana aamuna vielä tumma viiva, joka jo illaksi on haalistunut.

Anu: kauan tekin saitte esikkoa yrittää :/ No tämän on pakko tulla nopeammin, kaikki merkit on ilmassa :)

kiukuttelija ja Meaminnis: :hug:

maisapaisa: tervetuloa :wave:

murgu: kiva että sait töitä järkeistettyä! Tiedän tunteen... töiden jälkeen ei meinaa jaksaa mitään. Ja sitten on huono omatunto kotona, kun ei ehdi olemaan lapsen kanssa. Ja toisaalta taas töissä, kun ei sielläkään voi tarpeeksi venyä. Ihana että saat viettää jatkossa enemmän aikaa lapsukaisen kanssa :)

hentuliisa: uuteen nousuun tässä kierrossa :)
 
anu84: Hui kun teillä on kestänyt! :eek: Sehän tekis melkein vuoden lisää meidänkin aikaan :O
kiukuttelija: Tuli ihan sellanen fiilis, että onnittelut olis paikallaan vaikka ikävähän se täti aina on! :) Hyvähyvä että tilanne ratkesi itsestään. Piti vielä noista kivuista komentoida.. Minäkin oon kuullu että oviskierroissa olis yleensä kipeempi, mulla kävi sama. Nyt piti oikein kahtena yönä syödä särkylääke vaikka en muuten ikinä syö! :) Toivotaan siis että se tarkoittaisi ovulaatiota ;)
MeaMinnis: Menkkapahoittelut ja tsempitykset uuteen kiertoon! :(:)
meliah: Siitä esikoisesta.. Meillä oli vaan terot ennen kun tärppäsi, meinattiin muitakin mutta ei päästy tutkimukseen kun miehellä oli armeija( ajattelivat varmaan että ei päästäis samalla tavalla lääkkeitä "hyödyntämään"). Ei siis tärpännyt tero-kierrosta vaan ihan luomusti parin kuukauden tauon aikana. :D Neuvoisin hakeutumaan tutkimuksiin heti kun siltä rupeaa itsestä tuntumaan. Toki niissä on aina jonkin sortin jonoa, mutta saapahan (ehkä) jotain vastauksia kysymyksiinsä. :)
maisapaisa: Tervetulloo joukkoon! Tiiän muutaman jotka on sektiosta huolimatta saanu n.vuoden ikäerolla lapsia ja selvinneet :D Kait tuo on tapauskohtausta :) Jaksamisia odotteluun!
murgu: Ihanaa että teillä käy työvuorojen sopiminen noin helposti :) Eipä ne pienet energiapakkaukset oikein odottele jos väsyttää siinä olet ihan oikeassa ;D.
hentunliisa: Eikö ookkin jännä, et ei sitä oikein pysty vaan olemaan stressaamatta :eek: Nyt vaan tavoitteet kohti marraskuisia ;)

Ihanaa kun te kaikki olette niin sympaattisia! Mun päivän piristys on kun pääsen lukemaan teidän tarinoita ja jännäilemään. Oon tässä muutaman vuoden aikana huomannu et mun kierrot ei oo mitenkään liitännäisiä stressailuun tai yhtään mihinkään. Ne vaan on tuommoset omituiset.. pelkään jo kohta aikaista menopaussia xD
Aina oon haaveillu kahdesta rakkaasta lapsesta, mutta nyt oon jo pari viikkoa miettiny jopa kolmea :D:D Se viimeinen mieluiten ilman kuumeilua silleen että tärppäis heti ;) Juu oon ihan pimenemässä...onneksi tälle kuulle sattuu enemmän töitä, saa vähän ajatuksia suunnattua muualle. +mies saa arvokasta isätytär- aikaa ;);)
 

Yhteistyössä