<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Onnea Hömpille<3 tarrasukat matkaan!

anu84 ja Niq toivon teillekin plussia täältä ;)

Rusina Voi ei :(<3 Tiedän miltä susta tuntuu kun mies sanoo jyrkän ein. Ihan kun se miehen mielestä ois siinä se asia, piste. Ei puhetta ei mitään. Mä niin toivon että miehes vielä jossain kohtaa lämpiäisi, ei tuo mun mies kyllä ihan 100% tässä mukana ole, mikä harmittaa suuresti kun ois kiva että edes toinen lapsukaisista tulisi "yrittämällä". Isoja halauksia ja toivotaan että saisitte puhua kunnolla ja molemmille tulisi hyvä mieli :)<3

ON: kp nyt 36/28-35 ja olot senkun jatkuu mutta niin jatkuu menkkamaiset kivut ja taas aamulla puhtaan valkoinen testi (paitsi se yksinäinen kontrolliviiva) ;(. Kuljen jo täällä siteet housuissa ja oottelin monsuunia. En kuitenkaan kuukupiia uskalla laittaa jos vaikka.. Ja en ees eilen ibumaxia uskaltanu ottaa kun päätä särki jos vaikka.. En edes saunaolutta uskalla juoda jos vaikka... En uskaltanut eilen juosta juoksumatolla jos vaikka.. Jne... :kieh: En tykkää olla yhtään nainen tällä hetkellä :p
 
Hömpi Paljon onnea!! Oliko sulla jotenki niukemmat menkat viimeksi? Minulla pärähti esikoisesta plussa testiin kp 46 mutta meillä oli niin että tulee jos on tullakseen eli ei yritetty ja huomasin silloin vasta testata kun oli niin kumma olo :)
Oli kyllä, kestivät VAIN PÄIVÄN, mitä ihmettelinkin. Nyt olisi edellisistä menkoista kp44 ja esikoisesta plussasinkin kp 47 :)

Kurja tilanne teillä :( Oma mieheni käänsi kelkkansa myös viime viikolla ja vaikka osottautuikin, että oli vain vihainen ja sanoi sen takia sillä tavalla niin olin ihan maassa sen päivän kaksi, kun luulin etten toista saa :( ...Voin siis samaistua hieman oloosi, olen tosi pahoillani! Paljon positiivisia ajatuksia ja toivotaan, että miehesi tulee järkiinsä pian!!
 
Lapsiluvusta: mies haluaisi 2-3 lasta, minä 3-4, joten varmaan se kolme on sitten lopullinen luku..
Minä olen aina halunnut lapset lyhyellä (1-1,5v) ikäerolla, mutta se nyt ei enää onnistu :/ Mutta kunhan nyt edes joskus saisi sen toisen pienen, mielellään vaikka kaksi kerralla <3 ;)

Hömpi paljon onnea! :)

Rusina voi ei :( Paljon jaksamisia :hug: Toivottavasti saisitte asiat selvitettyä pian!!
 
Hei,
Jonkun kerran olen täällä lueskellut teidän viestejä ja päätin nyt sitten itsekin "ilmottautua" mukaan...

Minulle toista ja miehelle ensimmäistä lasta haaveillaan. Minun esikoinen -02 syntynyt. Meistä miehellä enemmän vauvakuume, itse ainakin toistaiseksi vielä "tulee, jos tulee" fiiliksellä. Helpottaa kummasti tätä plussan odottelua, kun ei ihan mieletön vauvakuume ole. Sitä kuumettakin on ehtinyt moneen otteeseen olla vuosien varrella... Ja olen sen sortin ihminen, että saan kiertoni sekaisin pienelläkin stressaamisella ja pystyn kaikenlaisia oireita itselleni kehittämään.. :)

Mutta nyt on neljäs kierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen menossa ja kp 16. Ovistestejä olen ekaa kertaa elämässäni kokeilemassa.. Niiden kanssa jo ehdin sekoillakin ja toiseen ketjuun viestiä laitoin. Mutta eilen haalea viiva tuli, tänään taas töiden jälkeen testaan. Kierto on nyt ollut 28-36 päivää. Ensimmäinen raskaus alkoi nopeasti, yhdet menkat vaan ehti olla, mutta siitä on jo se 10 vuotta aikaa..

Eli listaan voi merkitä yk4, kp16/28-36.

Ja kysyn vielä täälläkin, että kun ovulaatio on ohi, niin tuleeko testiin vaan se kontrolliviiva vai voiko vielä sen jälkeenkin tulla haalea viiva?
 
Toiveikas: Noniin sittenhän tuo on melkein selvä homma! Plussan puolelle kallistuisin :) Toivotaan vahvenevaa viivaa!
Rusina: Voi ei :( Voimia asian käsittelyyn
Pink: Tervetuloa joukkoomme somaan :p
murgu: Olispa se sinun negatesti joku virheellinen, ja plussa tulisikin!
kiukuttelija: Jäisipä teillä kuitenkin lapsien ikäero mahd pieneksi vaikka "tavoitteeseen" ei kerennytkään :) Pikaisia plussia vaikka tuplia ;)

Luin muuten tuota listaa ja vähintään viisi on plussannut kuukausittain. Ja koska hömpi lasketaan ilmiselvästi vielä viime kuulle ( ;) ) niin viidellä on vielä mahdollisuudet! AINAKIN. Suurin osa on plussannut kyllä melko nopeesti pienillä yk:lla, mutta eihän sitä koskaan tiedä ;D Mitähän muuten kuuluu niille joilla on kiertopäiviä jo paaljon? :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
********Keskiviikko 1.2.2012************




Mukana:

MeaMinnis.............01/08...............kp4/28-32....yk5
kiukuttelija..............1/11...............kp3/32..........yk6
Haavemamma........tyttö8/10..........kp5/29(30)...yk3
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp6/25-26.....yk6
Omppuf...................tyttö11/10.......kp6/n.28.......yk 10
Rusina2010...........tyttö 12/10 .......kp8/30-34.....yk 4
hentunliisa.............07/09..............kp9/24-28..........yk3
Nopponen...............tyttö 6/08........kp12/34?........yk3
DsariaL.........................................kp13/23-30.....yk6
diiselikissa....................................kp15/36..........yk2
Meliah..........................................kp15/25-29.....yk5
MyDream...............poika 6/11........kp16/31..........yk2
pink.............................................kp16/28-36......yk4
MeaMansikka..........tyttö 7/10........kp18/27-29..........yk3
annis_.............poika8/07............kp20/28-30.........yk6
Vili-Jonkka....................02/09........kp21/?............yk1
anu84...................poika 07/11.......kp21/35..........yk1
Katariine.................11/2009.............kp22/?...........yk2
Saraheinä.............tyttö 2/11..........kp25/30-33....yk1
Miraaz..................tyttö 10/10........kp26/28-48....yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11........kp27/32........yk4
Icicle .......................6/11...............kp31/?..........yk3
murgu...................tyttö 3/10.........kp35/28-35.....yk2
toiveikas84..................04/10.........kp36/31-33.....yk6
tähtitaimi.....................06/10........ kp36/28-31.....yk
Taikamaailma........poika11/10.......kp37/28-32.....yk6
Nasutin83.....................................kp38/?............yk1
Lumpe...................5/11................kp43/28..........yk1
Mami2009..............02/09..............kp43/33-70.....yk12
samaria..................2/10...............kp56/28-30.....yk8
Heidi-80..................poika 08/08 ....kp61/26-30.....yk1
kendra....................8/10...............kp66/?............yk5
tiipula......................tyttö 5/11.................................
salasein.................tyttö 9/09...............kp?/? ..........yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Plussanneet:



Helmikuu 2012

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Hömpi, aivan mahtavia uutisia! Tikuttelitkos ovista, tai siis tiedätkö, mihin laskettu aika osuisi? Jee, hyvä!!!

Ja nellinu plussasi myös aiemmin, onnea sinullekin, jos olet vielä linjoilla!

Nyt muillekin oikein rutkasti plussapuhureita!

Tänne en tainnut vielä kertoakaan, että kävin tosiaan varhaisraskauden ultrassa niiden vuotojen takia, ja siellä näkyi pieni möykky, jonka sydän sykki vimmatusti :heart: Eli ei se "tädinkään" tulo vie aina toivoa pois :) Nyt odottelen aikaa innoissani nt-ultraan, josko sen jälkeen uskaltaisi asian kertoa sukulaisillekin ja muillekin. Nyt rv 8+5.
 
Hömpi nyt alko tosissaan jännittämään joskos tuonne olisikin matkustaja "eksynyt" !!! Hui hui!!! Kokoajan tekis mieli syödä jotain ja tosiaan noi vihlonnat ja välillä menkkamainen juilinta!! Ja tuo kirkaslima!! :D Apua!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
 
En oo vielä. Huomenna ois tarkoitus käydä testiostoksilla. Tää päivä mennyt pojan sairastelun parissa :/ Niin kovasti toivon että se viiva olis vahvistunut :heart: Mutta toisaalta takaraivos puksuttaa että kroppa nyt vaan sekoilee omiaan. Toki nyt on lämmöt ollut pari päivää kohollaan kun olen sattunut mittailemaan. Jospa jospa... :)
 
Ihana tuo omppufn tilastotiedelaskenta :)
anulle ja Toiveikkaalle plusplusplussatuulia!
Tervetuloa mukaan Pink! Teillä tärpännee nopeasti kun olet tuollaisella tjotfiiliksellä.:) Me muut stressaajat taidetaan itse olla se paras ehkäisykeinomme.(;
Hihh. Täällä kp18, dpo5/6, eikä mainittavia oirehdintoja. Päätin innostua vasta jos tissit kipeytyy, tai koen kiinnittymisvuodon. Enää ei kaikenmaailman närästelyt ja nipistelyt nosta minnuu pilviin putoamaan korkealta!!:)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
NiQ
Hömpille hirrrvittävän ison onnitteluhalit :hug: :flower:

Murgulle, Anulle, MeaMansikalle ja Toiveikas84lle isot tsempitykset että saataisiin helmikuun plussatilillekin jo nimiä! :)

Tervetuloa Pink* :flower:

ON: Tänne ei kummempia. Kaikki haisee edelleenkin pahalle vaikka flunssa iskikin riesaksi. Mä en siis mitenkään vielä edes odottele sitä plussaa, koska ne menkat ei oo alkanu ja näille muutamille ehkäisyttömille pupuiluille en kauheesti jaksa toivoa että olis sattunu se eka ovis tuleen. Joten rauhallisin mielin odottelen niitä ekoja menkkoja :) Nyt on siis kuukausi siitä kun imetys on loppunut...
 
Viimeksi muokattu:
MOI! Täällä ollaan, lukenu oon aina välillä pinoa mutta kommentointi on jäänyt. Ensiksi onnea plussanneille, ainakin Nellinu ja Hömpi <3

Paljon on piinailijoita, itse kanssa. Meille peukut pystyyn ja toivotaan parasta! :) Täällä kp 26/28-33, voi vaihtaa mulle tuon kierron pituuden listaan kun se nyt teroluttien avulla ainakin on enintään tuon 33. Mitään tuntemuksia ei oo suuntaan eikä toiseen, oon yrittäny ottaa tän kierron rennosti ja mielestäni onnistunu aika hyvin siinä. Esikoinen on pitäny kiireisenä, kauheat pakkaset ollu niin ei olla ees pihalle moneen päivään päästy ja vähän liikaa energiaa tolla neidillä 1v3kk :/ Mullahan oli se kontrolliultra clomien vuoksi kp12 ja siellä oli yks hyvänkokonen follikkeli kasvamassa, mutta saas nähä nyt kuinka käy. Vielä ei heitetä kirvestä kaivoon :) Oon päättäny että testaan aikasintaan 10.2 (kp35) mutta luulen että täti tulee sitä ennen paikalle. Jotenkin en vaan usko että tärppää kovinkaan nopeesti kun esikkoa tehtiin se reilu 2 vuotta.

Lapsiluvusta : Mies haluaisi kaks lasta, minä kolme. Mutta tulis nyt se toinen ensin niin katellaan sit uudestaan mitä oon mieltä. :D

PLUSSATUULIA VIELÄ TOIVOTTELEN :whistle:
 
Lapsiluvusta minäkin eli meillä kans idea pikkukakkosesta lähti minulta. Mies suostui, epäröi, välillä keskusteltiin, ja taas suostui. Minnuu vähän harmittaa se, että mies on mukana koska suostuttelin hänet siihen. Ja miksei mies voisi olla vuorostaan se kuumeileva ja innokas osapuoli. Vai vaatiiko sellainen kuumeilu jonkinlaisen hormonitoiminnan?:) Lapsi on kuitenkin aika iso juttu, onko oikein tehdä sitä jos toinen on 'no tulkoot sitten'-asenteella?

Mea Dpo6/7, Aamuflunssa ja vihlaisuja häpyluussa.
 
Lapsiluvusta meillä mies sanoo kokoajan että ainakin 5 vauvaa!! :D Se on niin muuttunut tämän ensimmäisenkin aikana ja jo rasakusaikana, että suotakoot hänelle vaikka 7 vauvaa!! :D |O Saisipa nyt tuo pikkukakkonen edes alkunsa joskus... |O
 
oma napa vuodatus varoitus! voihan tyhmä tyhmä tyhmä!!! täällä siis menossa dpo 7 ja tiiättekö kuinka tyhmä olin! menin tekemään sellaisen erittäin herkän testin, kun siinä kerta sanotaan, että voi näyttää jo dpo 6. :ashamed: ja putipuhdas negatiivinenhan se oli. kyllä nyt on lannistettu olo! tottakai tiedän, että ei se välttämättä vielä todellakaan näy, mutta jotenkin toive oli niin suuri. nyt tuntuu, että en voi olla raskaana. ja kun mulla oli niin raskautunut olo ja vatsassa vihlaisuja ja outoja oloja. voivoivoi. :'(

plussanneille paaaljon onnea:flower: :D

lapsiluvusta meillä olis haaveissa saada joskus vielä tyttö ja puhetta on ollu, että jos ei seuraava olis tyttö niin ainakin kolmatta vielä yritetään. ehkä vaikka neljättäkin:D mulle kolme tuntuis sopivalta määrältä, mies suosii kahta. kun sais nyt tän toisen edes aluilleen:kieh:
 
MeaMansikka Josko lie tosiaan vauvakuumeilu vaatisi
naishormooneja :D Ymmärrän täysin nuo tuntemuksesi,
mutta uskon että miehesi asenne on aika yleinen miesten
kuumeilu-tyyli :kieh:

miraaz Sinullapa onkin jännät päivät, pidetään kovasti peukkuja :)

NiQ Tsemppiä ekojen kuukautisten odotteluun. Tai tietysti toivotaan että ne jäisivät kokonaan tulematta hyvän syyn vuoksi ;)

MeaMansikka Minä muuten päätin yrittää tehdä ihan samoin, en edes kuulostele mahdollisia oireita tai muuta. Saas nähdä miten onnistun.. Tsemppiä piinapäiviin ja toivotaan että pääsisit bongailemaan niitä Todellisia oireita pian :)

Toiveikas84
Täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä. Voi kumpa testiisi piirtyisi plussa :heart:

anu84 Oi, hyvältä kuulostaa, peukutuksia kovasti sinnekkin :)

Hömpi Ihania uutisia, onnea kovasti :heart:

Omppuf :LOL: Ihana tilastotieteilijä olet =) Minäkin tuota listaa katselin ja mietin, että mitä kuuluu listan loppupäässä majaileville, ovatkohan jo siirtyneet odotuspuolelle?

Pink
Tervetuloa :wave:

murgu Toivotaan että negat nyt muuttuisivat plussaksi ja täti punainen ymmärtäisi pysyäkkin poissa :)

rusina2010
Jaksamisia sinulle kovasti :hug: Toivottavasti saatte miehesi kanssa asiat puhuttua.

Nöhvi Tsemppiä tuleviin "asiapäiviin" ;)

MeaMinnis Ei ole ihme, että sekoittaa kuvioita, jos kerta aiemmin ollut "valemenkat". Minä kyllä testailisin varmasti samalla lailla tilanteessasi. Millon meinasit uudestaan testata? :popcorn:

Täällä ei mitään uutta auringon alla, kp 16, dpo 4 jos nyt osaan oikein laskea. Ihmeellisiä vatsakipuja ollut vähän ennen ovista ja heti oviksen jälkeen menkkatuntemuksia. Minun kroppa taitaa olla ihan sekaisin. Miehen kanssa puhuttiin, että muutama kierto vielä odotellaan ja sitten
tilailen aikaa gynelle. Jotenkin tuntuu ettei kaikki ole kunnossa ja nämä vatsakivut vaan lisäävät pahoja aavistuksia.

Hirmuista plussapuhuria, suorastaan plussamyrskyä puhaltelen näiiiin :whistle: :whistle:
 



Mukana:

MeaMinnis.............01/08..............kp5/28-32....yk5
kiukuttelija..............1/11...............kp4/32..........yk6
Haavemamma........tyttö8/10.........kp6/29(30)...yk3
Nöhvi......................tyttö 7/10.......kp7/25-26.....yk6
Omppuf...................tyttö11/10......kp7/n.28.......yk 10
Rusina2010...........tyttö 12/10 .......kp9/30-34.....yk 4
hentunliisa.............07/09..............kp10/24-28..........yk3
Nopponen...............tyttö 6/08........kp13/34?........yk3
DsariaL........................................kp14/23-30.....yk6
diiselikissa...................................kp16/36..........yk2
Meliah.........................................kp16/25-29.....yk5
MyDream...............poika 6/11.......kp17/31..........yk2
pink.............................................kp17/28-36......yk4
MeaMansikka..........tyttö 7/10........kp19/27-29..........yk3
annis_.............poika8/07..............kp21/28-30.........yk6
Vili-Jonkka....................02/09.......kp22/?............yk1
anu84...................poika 07/11......kp22/35..........yk1
Katariine.................11/2009.........kp23/?...........yk2
Saraheinä.............tyttö 2/11.........kp26/30-33....yk1
Miraaz..................tyttö 10/10........kp27/28-48....yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11.......kp28/32........yk4
Icicle .......................6/11.............kp32/?..........yk3
murgu...................tyttö 3/10.........kp36/28-35.....yk2
toiveikas84..................04/10.........kp37/31-33.....yk6
tähtitaimi.....................06/10........kp37/28-31.....yk
Taikamaailma........poika11/10.......kp38/28-32.....yk6
Nasutin83.....................................kp39/?............yk1
Lumpe...................5/11................kp44/28..........yk1
Mami2009..............02/09..............kp44/33-70.....yk12
samaria..................2/10...............kp57/28-30.....yk8
Heidi-80..................poika 08/08 ....kp62/26-30.....yk1
kendra....................8/10...............kp67/?............yk5
tiipula......................tyttö 5/11.................................
salasein.................tyttö 9/09.........kp?/? ..........yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Plussanneet:



Helmikuu 2012

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Joo, eipä ne oireet taaskaan muuta enteilleet kun tätiä, alkoi vuoto äskettäin :(
Voi siis päivittää kp1/28-36 ja yk 3. Nyt sitten ovistikkuja hankkimaan ja toivotaan et saan alottaa terolutit, vaikka ei toi kierto niin sekasin ole mutta haluan kyllä siittän säännöllisemmän, tää on niin piinaavaa :(

Onko muuten kokemusta niistä kaupan ovistesteistä? Onko ihan luotettavia?

Anteeksi om napaisuus, harmittaa nyt aika lailla :(
 

Yhteistyössä