<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.27<3

Pikku-Saara, en tiedä saanko aikaseksi juostua, mutta voihan sitä yrittää :)

Nöhvi, miten meni miniloma? Missä kävitte? :) Mä voin sun apuna muuten jatkossa päivitellä sitä listaa, ainakin yrittää. Kuitenkin no-lifeen koneella aika usein.

Pauki, onko hymynaamaa bongattu? :)

Nopponen, mulla hävis kans allergiaoireet viime raskaudessa... Miten sulla on nyt mennyt? Onko ollut oireita?

alley, se likkojen lenkki oliskin ihan hyvä eka tavote :) Siitä sitä kuule sitten vaan innostuu ;) Toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä :)

NiQ, onko löytynyt ovista? Aloititko terot?

Joelle, mikä tilanne??

Kulkuriina, mites polttarit meni? ;)

Hjannah, täällä sama tilanne, mies osaa käsitellä paremmin pettymyksiä... : /

amante-muru, joko sulla alkoi loma? Onko lomasuunnitelmia? En tiedä miten pitkään jaksetaan tjottailla... Yritän olla ajattelematta asiaa. Katsoo sitten, että pitääkö ruveta jossain välissä muuttamaan suunnitelmia, mutta on tässä yhtä sun toista terassi-iltaa jo suunniteltu :D No, ei kovin montaa, mutta esim. ekaa hääpäivää ollaan lähdössä viettämään kaveriporukassa, joten odotan, että saan pari sidukkaa ottaa. Toki ei haittais, jos en sais, mutta mutta...

anu84, ihana kuulla! Ja ihanaa kun kävit taas pyörähtämässä :heart:

haave2, mulla on ainakin tossa monivitamiinissa foolihappoa, paitsi etten muista koskaan syödä sitä :LOL:

Aura08, ehkä se on tää kesä, joka saa vipinää peittojen väliin ;)

ON: Pienillä kpeillä mennään. Yritän tässä keskittyä laihduttamiseen (vielä 3,5kg pois, sitten oon normaalipainoinen jälleen :) ) sekä kesästä nauttimiseen. Jostain syystä ne käy vähän huonosti yhteen :LOL: Oon siis käynyt tekemässä niitä juoksulenkkejä ahkerasti ja sitten oon neulonut, siivonnut (oi miten terapeuttista!! oikeesti!), lukenut dekkareita ja tehnyt kaikkea muuta kivaa. Lapsen kanssa pääasiassa. Täällä aletaan olla siinä iässä, että voi puistoon viedä kiikkumaan ja hiekkalaatikkoonkin otettiin tänään tuntumaa ;) Lisäksi lapsi nousi ryömimästä suoraan "seisomaan" tukea vasten, joten leikkejä saa vahtia enemmän kuin ennen. Nyt sitten tänään meinattiin miehen kans juoda parit lasit viiniä tässä illan ratoksi ja mä meinaan vielä pelata tota Anti-Virus peliä (logiikkapeli, tosi koukuttava!). Ulkona ei olla paljon oleiltu, lähinnä alle tunti kerrassaan, sillä täällä on ollut aika kylmä.

Niin tuohon vauvakuumeeseen pitäs varmaan vielä kommentoida jotain ;) Aika vähän oon miettinyt koko asiaa, ehkä alkaa taas pyöriä mielessä kun ovis lähestyy? Oon pystynyt vähän purkamaan kuumettani neulomalla vauvojen juttuja kaverille ja siskolle, jotka oottaa vauvoja. Saa nähdä tuleeko meille sitten vielä toinen jossain vaiheessa kanssa...

Tuntuu, että kaikki muut on jossain ja palstalla on hiljaista. No, onneks mä hengaan täällä :LOL: Pitäsköhän muuten heinäkuun kunniaksi perustaa uusi pino? NNÄ teki uuden pinon aina kuun vaihteessa... Nyt olis jo Vol.29 tää heinäkuu, kun kesäkuussa jäi uusi pino perustamatta :)
 
Nöhvi
Hello, takaisin ollaan :wave:

Salliina: ihan mahtista jos viitsit kanssa päivitellä pinoa :) Kiiiiiiitooooos! Ja sun puuhailut kuulostaa ihanan terapeuttisilta, juuri tuollaista pitää olla kesällä :D Ihana nähdä kun lapsi kehittyy ja keksii uusia juttuja :heart: Meillä on alkanut tulla enemmän ja enemmän sanoja, mikä on jotenkin tosi kutkuttavan ihanaa. Meillä kun on keskitytty aina enemmän tuohon liikunnalliseen puoleen ja tuo puhumispuoli on ollut ihan paitsiossa... On se niin ihana seurata näitä nappuloita. Meitin miniloma oli ihan kahdenkeskinen risteily :) Oli kyllä tosi ihanaa ja rentouttavaa vaihteeksi. Vaikka meidän neiti on ihanista ihanin, niin kyllä äippä ja iskä tarvii silti välillä sitä omaa aikaa ;)

Pauki: toivottavasti hymynaama on jo bongattu :)

alley: juuri tuota rentoutta ja stressaamattomuutta kaivattaisiin tännekin! Mistä sitä löytyy? Mulla kanssa esikoisen syntymän jälkeen ovikset olleet ihan järkyttävän kipeitä, mistähän se voi johtua?? Ihanaa lomaa!

NiQ: niin mites se taas menikään, onko sulla aiemmin ollut ovistikut käytössä? Tai kestääkö sulla se huippu niin kauan että joka toinen päivä testaus riittää? Voi ihana, teilläkin hitaasti hampeja tekevä yksilö :) Ei melläkään kovin montaa ollut 1v :)

Joelle: missäs siellä mennään?

Kulkuriina: ihana, että mies on noin kannustava :) Se vielä puuttuisi jos mieskin "syöksyisi" yhtä pahasti kuin itse tädin tullessa :O Miten se onkin niin että joka kierto on oireiltaan erilainen?? Tekee bongailusta pirun vaikeaa ;)

Hjannah: pieni pään tuulettaminen tekee hyvää :) Meillä mies oli aika iisisti yrittämisen alussa, mutta nyt sillä alkaa olla kyllä polttava vauvakuume :O Hyvin hämmentävää...

amante: vähän sama juttu, pari päivää kun on poissa palstalta niin tuntuu että olisi ollut ikuisuuden pois ja että on ihan täysin pihalla mitä täällä tapahtuu :D Jes, loma loma loma!!! Täällä ollaan vähän samoissa tunnelmissa, pari päivää pitäs vielä jaksaa ja sitten aivot laitetaan narikkaan :LOL: Jännää, sulla on gyne noin lähellä!! Raporttia sitten heti kehiin!

Anu: :heart: voi, kohta 12 viikkoa täynnä. Jei :) Ja kiva että elättelit tuota kakkosten odotuspuolen pinoa. Sinne olis tarkoitus päästä joskus juttelemaan!

haave: jei, hyvä päätös :) Mitäpä sitä turhaan odottelemaan!

Aura: kesä + loma + uudet virikkeet, hyvältä kuulostaa :D

On: ovistestit oli kolahtaneet täällä postiluukusta reissun aikana. Jospas sitä huomenna pääsisi testaamaan. Tästä se taas alkaa :) Tulipa tuossa sitten kaverilta vauvauutisia... jos olisi kuka tahansa muu niin olisi kirpaissut, mutta nyt olin kyllä aidon onnellinen. Kaverilla on ollut paljon epäonnea ja surua matkassa, muutenkin on niin hyvä ystävä että olen tosi iloinen ja onnellinen heidän puolesta. Vitsit kun itsekin plussaisi joskus, niin saataisiin viettää mammalomaa samaan aikaan :D
 
Aura Kiitos! :)

haave Onnea yritykseen! :)

Mä ajattelin tässä muutaman päivän sisällä testailla, jollei menkat ehdi ennen alkamaan. Eilen ja tänään on ollut vähän mahassa tuntemuksia, mutta niitä on ollut myös ennen menkkoja. Jännittää, jännittää :)
 
NiQ
Aura08 Joo ollaan usein oltu ihan peräkkäin listoilla, ja usein vielä kaksistaan roikuttu häntäpäässäkin :D Tarinat on hyvä doping välillä ;)

Salliina eipä oo ovis löytynyt, p*ska Oili ku ohitti mut! :stick: Ajattelin huomenna aloittaa terot, aamulla koittaa vielä viimeisen kerran joskos O sittenkin lähestyis, mutta tikut on itepäisesti pysynyt yhden viivan-taktiikalla liikenteessä! Oi, onnea normaalipainon sisälle pääsemiseen! Ihan huippua! Mä en tunne tapausta, kun en oo koskaan ollut lähelläkään vaikka varmaan oon itseni painon verran laihduttanut elämäni aikana, kerro terveisiä! :D

Nöhvi Mulla oli silloin siinä kierrot ovistestit käytössä mistä esikoinen on tärpännyt, ja ovis tulikin vasta kp27 silloin. LH huippu meni varmaan nopeasti ohi, eikä varmaan olis jääny ollenkaan kiinni jos en olisi tikuttanut vielä silloin illallakin tapojeni vastaisesti ja aamullakin sitten taas jo melkein samaa haaleaa haamua. Ja sit tikut loppui dramaattisesti enkä voinut jäädä seuraamaan kuinka nopeasti se vähenee kokonaan pois. Mä päätin nyt että kun kerta miekkonen lähtee työreissuun nyt moneksi viikoksi ja tulee vain viikonlopuksi kotiin niin aloitan terot huomenna heti o-testauksen jälkeen. Alkaa sitten uusi kierto nopeammin ja uusi ovis pitäisi ehkä kolkutella sitten kun mies on taas maisemissa. Jos nyt joskus vielä ovuloin :D Toivotaan sulle heti tässä kierrossa plussa, niin pääsette nauttimaan mahoistanne ystävän kanssa yhdessä. Mäkin tuossa just haaveilin yhden hyvän ystävän kanssa että ollaan sitten yhtä aikaa raskaana, kun he miettivät vielä yhtä lasta <3 Onnea oviksen metsästykseen! =)

mites mammaaa? koska testaa hän? onko oloja?

Joellelle peukutuksia testailuun ja tädin kyläilettömyyteen! :)

haave2 tuo testailu on kyllä niin koukuttavaa! :D Foolihappoa saattaa löytyä ihan isompien kauppojen luontaistuotehyllylyäkin ja luontaistuotekaupastakin saattaa saada edukkaasti. Itse ostin juuri Keskisen ostosparatiisin elintarvikepuolen luontaistuotehyllystä foolihapot ja maksoin 30tbl jonkun 3e ja risat. Näytti olevan sama pakkaus kun raskauskeijut ym myy 5e hintaan.

Alleyn olot kuulostaa lupaavilta! :)

Tuosta Foolihaposta tuli mieleen, että voiko siitä olla jotain haittaa jos vetelee fooolihappoövereitä? Luskelin että tuosta monivitamiinitabletista jonka vetäisen joka aamu, on foolihappoa 150% määrä päivän saantisuosituksesta, niin onko siinä mitään järkeä vetää enää erikseen foolihappolisää? :eek: ku semmosen menin ostamaan... :whistle:

Täällä huomenna kp21, ei ovista havaittu. Eilen ja toissapäivänä jomotteli ajamahalla menkkamaisesti ja kp15 tuli joku ihme härö, että pyyhkiessä tuli vanhaan veren sekaista paperiin, siis ihan minivähän mutta huomasi kyllä :O voiskohan se olla sitä kuuluisaa keltarauhashormonin puutosta? hjääääälp! mihinkään aikaisiin oviksiin ja kiinnittymisjuttuihin en usko edes hyvänä vitsinä...
 

Yhteistyössä