3:tta odottavien ryhmärämä! :)

Minäkin haaveilen suklaanruskeasta, mutta loppupeleissä ei ole mitään väliä sillä värillä, kasvattaja yleensä osaa bongata sen jokaiselle perheelle sopivimman luontoisen tapauksen. Ja sama juttu myös sillä tuleeko uros vai narttu, luonteen sopivuus ratkaisee.
Itsellä ei ole mitään suurta hinkua kilpailuharrastuksiin tai näyttelyihin ainakaan vielä, mutta minut on tosi helppo saada innostumaan, joten ei ole poissuljettu ajatus jos jotain rodunomaista (metsästys ei kuitenkaan meillä ole mukana) lajia alkaisikin harrastaa. :)

Minäkin olen joitain tarinoita lukenut ja pakko aina nostaa hattua vanhemmille. :)

Täällä oottelen josko huomenna tulisi minun vaatetilaus. Lapsille siinä oikeastaan oli ostoksia, mutta itselle tilasin mammahousut ja paidan. Ei oikein tunnu kivalta mitään nykyiset housut päällä.

Syynä tämmöinen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tikru 86 ja heidip*
Viipulainen ..joo ei kisat ja näyttelyt olis oikein munkaan juttu. Korkeintaan voisin miettiä jotain palveluskoirajuttuja tms. :)
Ja ihana maha..mua välillä turvottaa että pötsi on jo nyt tollanen. Ja kuopuksen aikana mulla venytty ylämahan (pallean alapuolen) lihakset jotka ei palautunu. Näyttää sille että ylämaha on isompi kuin alamaha :D Kuopuksesta mulla oli muuten tosi pieni ja alakäyrillä menevä maha.

Heh..mua ei itseasiassa kiinnostaisi kumpi tää on..olis periaatteessa hauska katsoa loppuun asti onko intuitio kohdallaan :D
 
Porkkana
Joskushan sen saattaa jo nähdä nt-ultrassa, jos on pätevä tapaus sitä tekemässä ;)
Millonkas sinulla olikaan nt-ultra?

Tammityttö:
Joo joku tuommoinen palveluskoira työ voisi olla ihan kiva, rauniot tai sitten vaikkapa kadonneiden/eksyneiden etsintään voisin olla ihan innokas. :)
Meillä on miehen kanssa jonain kaukaisena haaveena joku kunnon patikkaeräjermu reissukin, niin koira olisi kiva lisä sinne rämpimään. :D

Ja tämä pötsi tosiaan on onneksi hetkeksi lakannut työntymästä ulospäin, mutta selvästi kaivaa nyt tilaa ylöspäin. Tätä selkätilaa ei kauheasti löydy, joten tulee taas siistiä kun sf-mitta lähtee kasvuun kunnolla. :D
Jotenkin ihan utopista ajatella, että tässä on enään vajaa 4 viikkoa ja olen "lusinut" puolet raskaudesta.:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on nt-ultra 18.5 ja silloin 12+4. Meinaan kyllä varata hermojen lepuutus ultran n.rv 15 yksityiselle, että ehkä silloin näkyisi paremmin :)

Mie haluaisin jossain vaiheessa ottaa jonkun pienen/keskikokoisen koiran jonka kanssa voisi alkaa harrastaa. Toko ja agility kiinnostaa. Rotu on vielä ihan auki, kleinpitziä olen harkinnut. Joku uskollinen, tottelevainen ja ei riistaviettiä eli nykyisen vastakohta :D Meillä siis huskymix joka on vanhemmiten nössö ja pysyy pihassa, muttei missään määrin miellyttämisen haluinen ja motiivina ruoka/uteliaisuus mitä nuo melskaa. On totta kai rakas ja ihana yhteinen taival takana, mutta seuraavaksi haluan jotain iisimpää!
 
Hei
Tässä pyhäillan ratoksi oon lukenut teidän ketjua. Itse odotan myös kolmatta, nyt 28 viikolla, la 22.7. Meillä myös taustalla lapsettomuutta. 4vuoden jälkeen icsi hoidolla saimme ekan pojan-09 ja seuraava poika syntyi -12 3n epäonnistuneen icsi hoidon jälkeen. Tämä raskaus alkoi täytenä yllätyksenä ja "luomuna" hiukan minun kauhuksenikin. Poikien vauva ajat on ollut tosi rankkoja, koliikkia ja refluksia. Toivon että nyt päästäis hiukan helpommalla. Rakenneultrassa suurin ja ihanin ylläri oli että saamme tytön. Nyt viime viikkoina oonkin ostellut pinkkeja mekkoja. Kaikki vaunuista vaatteisiin kerkesin jo myymään pois koska pienessä mielessäkään en uskonut kolmatta lasta saavani.

Raskaus on sujunut hyvin eikä vaivoja ole minkään sorttisia lukuun ottamatta närästystä ja ruokahaluttomuutta. Neuvolassa olivatki jo ihmeissään kun paino vaan laskee. Lounaan jälkeen on niin täysinäinen olo ettei vaan kykene syömään mitään. Herkutkaan ei maistu koska aina närästää.

Nyt vaan odotellaan viikkojen kertymistä
 
Tervetuloa uusille ja onneksi olkoon raskautumisesta :flower:! Kyllä tää kolmannen odottelu vaan kaikennäkösiä tunteita herättelee laidasta laitaan, ja varmasti kaikilla, välillä tuntuu niin ihanalta saada kokea vauva-aika vielä kerran ja sitten on ne hetket jolloin kauhunsekasin tuntein kyselee iteltään et mihin helvettiin sitä on taas ryhtymässä :D..

Niin, alotettakoon omasta navasta.. Käytiin siinä miehen kanssa viikon verran reissussa, ja ah kyllä IHAN KAHDESTAAN :heart:. Prahassa oltiin, valtavan hieno kaupunki, tosi paljon mielenkiintosta nähtävää ja tämmöselle "hautausmaat ja tuonpuoleiset asiat"-friikille etenkin Kutna Horassa sijaitseva luukirkko oli ihan jäätävän hieno kokemus. Siellä on siis monen kymmenen tuhannen ihmisen luut aseteltuna monenlaisiksi taideteoksiksi esille. Isona miinuksena voisi silti mainita KAHVIN puuttumisen kokonaan! Tai olihan siellä saatavana sitä automaattikahvia (cappucino, latte, espresso....) mutta eihän se tämmöselle JuhlaMokka-tyypille uppoo oikeena kahvina ollenkaa.. Käveltyä tuli varmasti enemmän mitä on tullut käveltyä viimesen puolenvuoden aikana ja päivän päätteessä olikin jalat ihan soosina, voi mikä tunne laittaa selälleen sänkyyn kun palattiin kaupungilta! Reissuun on mukava lähteä mutta mukava se on aina palata kotiinkin lopuksi :heart:.

Raskaudesta sen verran että nenä tukkoilee edelleen (prkl :kieh:), sumutetta menee päivittäin. Mielihalut rauhottuneet, tosin ruokahalu ei oo kadonnu minnekää, se on aina ollut liikakin hyvä, odotin tai en.. Paino nousee niinku kahessa edellisessäkin raskaudessa, ja pitäkää hulluna jos tahdotte mutta välillä oikeasti toivon että kun kärsisikin siitä pahoivoinnista oikein oksentamisen kera, niin pysyis paino ees vähän kurissa :ashamed:. Mulla kun on hurjan ruokahalun lisäksi myös kunnon ummetusta näin odottaessa, eli suunta ei oo kuin ylöspäin kun puntarista puhutaan :mad:.

Liikkeitä tuntuu maltillisesti, joko kyseessä on rauhallinen kaveri tai sitten en vaan vielä tunne ihan kaikkia polskintoja :heart:. Perjantain neuvolassa sykkeet oli nytkin matalahkot, eli 135-140 välillä, eikös sitä tavata sanoo että pojilla on alhasemmat sykkeet kun taas tytöillä huitelee 150 ja yli ;)? Mitä oon tyttöjeni neuvolakortteihin verrannut niin on kyllä huomattava ero tämän ja tyttöjen kohdalla... Rakenneultraa pukkais 1.6 jossa sitten 4D:ssä katotaan samalla tuota sukupuoltakin, pitääkö omat arvelut paikkansa.

Viipulainen voi luoja sentään että exät osaakin olla mänttejä :mad:! Onneksi tommoset aivopierut saa jättää ihan noteeraamatta, sä olet varmasti hyvä ja ihana huolehtiva äiti :heart:. Helluunen maha sulla muuten!!

Heidip:lle lisävoimia tuleviin viikkoihin! Tuo järkyttävä väsymys ei oo kyllä yhtään tervetullu vieras kun on kuitenki kaks muutakin huollettavaa jo ennestään. Eikä sitä todellakaa repee niissä oloissa sekä kotiin että töihin joten huoletta vaan saikkua mikäli siltä näyttää!

Nyt rupee kello etenemään sitä tahtia että nukkumaan ois mentävä (huomenna töihin..) eikä nyt ihan kaikkien teksteihin ehdi kantaa ottamaan, mutta IHAN KAIKILLE nyt näin yleisesti toivotan hyviä vointeja ja malttia ultrien ym odotteluihin :rolleyes::heart:
 
Sonay ihanaa! Mäkin haaveilen että päästäisiin miehen kanssa kaksin. .mutta ei taida tapahtua vielä pitkilleen :( Ehkä kunhan kuopus vähän kasvaa ja anoppi opettelis hanskaamaan kahden nukutukseen :D On liian pehmo pistämään porukan liikkeelle ..ei en osaa edes kuvitella :)

Sykkeet.. mulla taas ollu kaikilla hyvin samat sykkeet..Itseasiassa kuopuksella (poika) oli kovemmat ku esikoisella (tyttö ) :) Yhdessä poikaraskaudessa oli selkeästi matalammat.

Tänne ei uutta eikä mainittavaa. Hiljaiseloa. ..
 
MEILLE TARJOTTIIN ASUNTOA!!!!:attn:
Jes jes jes! Nyt vaan toivotaan, ettei MIKÄÄN tyssää tätä juttua, huomenna toivottavasti viisaampi, kun kaupungin asunnosta kyse ja haluavat satamiljardia liitettä saada, toivon että onnistuin laittamaan kaiken pyydetyn. Miten niin pientä pessimismin poikasta pukkaa :D Ollaan niin pitkään tässä sitä isompaa haettu, että meni jo usko koko hommaan, joten en usko todeksi ennen kuin sopimus on kädessä. :p

Ja saatoin "hieman" itkeä kun ilmoitus tuli päivällä... ja hitot, mie itkin ihan hysteerisenä ja mies hyssytteli ja yritti saada minua rauhoittumaan, tunki lopulta käteen jätskin, sitten tokenin:D

Ja kiitos Sonay:kiss:
Exät osaa joo tosiaan olla aika mulkeroita toisinaan, enemmän ja vähemmän. Eipä hänen kommentit minun itsetuntoa kolauta, saa vaan aivot kiehumaan. :whistle:

Meilläkin olisi toiveissa päästä miehen kanssa kesällä edes viikonlopuksi ihan kaksin johonkin käymään, vauvan synnyttyä ei varmasti tule itse haikailtua mihinkään, vaikka erityisesti miehen isä on ihan mieletön lastenlastensa kanssa, mies jopa pelotteli, etten tule näkemään vauvaa viikkoihin, jos en tajua sanoa vaarille ei:LOL:

Semmoinen päivä tänään, toivotaan että muillakin ollut kiva päivä! :)

Viipulainen ja Hippu 16+4
 
  • Tykkää
Reactions: Sonay
Ihana jos/kun on osaavia ja jaksavia isovanhempia :)! Meillä anoppi on ihan hyvä lasten kans mutta sen kapasiteetti ei riitä ku maks yhteen lapseen. Ei ainakaan jos toinen on vilkas alle 2v ;)

Tänään ollu nii normaali olo kuin voi ikinä olla. Huomenna pitäs muistaa mennä antamaan ne verikokeet.. Kuopus sai jonku hiton flunssan. Ärs.
 
Porkkana ihanaa <3

Tänne rantautui vitut**. Pari kolme yötä ollu kaaosta Kuouksen ollessa kipee. Vatkaa ja repii tissejä ja hermostuu kun maitoa ei tulvi. Kuumeessa raukka. Mutta omakin nukkuminen on nolla ja sellanen vartin välein herääminen on pahinta mitä tiiän. Yleensä sammun illalla ja päivällä herkästi unille mut nyt tunnistan tän vanhan tutun ongelman. Väsyttää mutta uni ei tuu :( pinna palaa samaa tahtia eikä vähiten siks et en o ollu "yksin" missään varmaan neljään päivään eikä yölläkään tule taukoa. Kielenkäyttö on sen mukaista :( Ja hienoa tietysti että lapset aistii tämän salamana ja venyvät ja kiukkuavat makaronina.
Näissä tilanteissa vituttaa miesten saamattomuus
Jos mä olisin mies pakkasin lapset pihalle ja sanoisin että ole nyt kotona ja tee mikä huvittaa hetken aikaa. Mutta ei. .korkeintaan keksii entistä enemmän omia menoja. Pah!

Sori. Ketutus on kohtuu isoa ja on aika liipasimella ettei tavara lennä pitkin seiniä.
 
Hallooo..missäs kaikki luuraa!?
Mä olen kyllä tällähetkellä niin oireeton ku oireeton voi olla. Nyt ymmärrän miten jotkut voi olla raskaana kuukausia tietämättään :LOL: Kun toi mulle tyypillinen pinnan kireys palasi niin mähän olen ihan vanhassa vedossa :D
Niijaa.. missäs mä olen menossa.. kk mukaan 10+4, oviksen 9+4 ja ultran mukaan varmaan siltä väliltä eli jossain kympin nurkilla mennään. Reilu viikko enää h-hetkeen , glunks.. Verikokeet mäkin heitin aamulla labraan.
 
Täällä ollaan :) Mulla ei nyt mene kovin vahvasti terveyden kanssa kun eilen tuli niskajumi ja pää+käsi lopetti liikkumisen. Sain panacodia joka on hiukan helpottanut kipua ja raahauduin töihin yöksi, koska hävettää olla taas saikulla. Illalla ehti vielä iskeä mini migreeni varmaan stressin ja tän niskakivun yhteisvaikutuksesta... Oon jotenkin niin herkillä ja inhoan sairaslomaa, että mietin jo että ottaisko loparit :D Tosi inhottavaa olla töissäkin puolikuntoisena.

Muakin jännittää nt-ultra ihan hulluna! Mikä päivä sulla se tammis olikaan?
 
Toivottavasti Tammityttö siellä päässä on jo helpottanut ja olet saanut levättyä! :hug:

Tuo on niin tuttu tunne, itse olen tosi leppoisa ja varmaan lehmänhermoisin ihminen, mutta jos univelka pääsee kasaantumaan kohtuuttomasti, enkä saa mahdollisuutta levätä edes päivällä, olen kuin tikittävä ydinpommi:snotty:

Porkkana, tänään mennään kirjoittamaan vuokrasopimus, muuton pitäisi olla kahden viikon päästä, että aika hoppu tulee pakata kyllä:LOL: Lapset sentään sai lajiteltua lelunsa eilen, oon aika ylpeä heistä=)

Täällä ei oikeastaan muuta kuin liike seurantaa huvin vuoksi itsellä ollut, kun mitään neuvoloita tms. ei ole nyt, r-ultra tosiaan vasta sitten 25.5. :)
Kovasti tuo Hippu tuolla mellastaa ja olen ollut havaitsevinani jonkinlaisen rytminkin jo, tytöstä huomasin selvän rytmin jo masussa ollessaan ja se hassua kyllä pysyi melkein 2kk syntymän jälkeen samana. :D

Eipä tässä kummempaa, pitää mennä lapset herättämään ja sitten lähdetäänkin niitä papereita allekirjoittamanaan! :)

Viipulainen ja Hippu 17+0 POKS POKS
 
Porkkana. Ounou :( ei kuulosta kyllä kivalle :( auttaisko mikään jumppa tai puntin heiluttelu?
Mulla on se ultra/punktio 11.5 . Mites sulla?

Viipulainen, onnea asunnosta! Muutto on kyll aina rankkaa vaikka onhan se kiva päästä laittaa uutta :)

Tässä aamun mahakuva. Shoppasin sitä tunnistettavat jutut pois kuten tatuoinnit.. ;) sori siis sutut mutta kuten näkyy ihan valtava se ei viel oo :LOL:
2015-04-30 09.31.24
 
Viimeksi muokattu:
Viipulaiselle tsemppiä pakkaamiseen! Mekin muutettiin pari kuukautta sitten. Alkaa jo olla talo järjestyksessä, mutta kyllähän sitä tuntuu, että kaikkea uutta vielä tarvisi ostaa. Pikku hiljaa...

Tammis, mulla on vasta 18.5 ultra. Nyt kun vaava vaikuttaisi olevan hengissä pysyvää sorttia niin voikin alkaa huolehtia onko kaikki muuten kunnossa :headwall: :D

Kauhea väsymys yövuoroissa. Torkahdin äsken sohvalle istualleen! Eipä oo niin ikinä käynyt töissä vielä :D
 
Hyvää vapun jälkeistä lauantaita toivottavasti ette vetäneet sokeriövereitä! :D

Kiitokset onnitteluista asunnon suhteen! Kyllä tätä on odotettukkin.
Onneks olen nyt saanut aika hyvin jo organisoitua tätä tavaraa, niin ensi viikolla pakkaamisen aloitus sujuu varmasti paljon kivemmin. :)
Hankintojakaan ei hirveästi tarvitse, pari jotain helppohoitoista mattoa, lapsille jossain välissä uudet sängynrungot (ovat nukkuneet kerrossängyssä, nyt saavat leiriytyä hetkeksi patjoille lattialle :D ) ja leivänpaahdin!!
Sitten onkin ne vauvan ostokset...onneksi nyt on molemmille rattaat, tytölle omasta takaa ja kaveri juuri ilmoitti, että jos on poika niin heiltä löytyy kyllä. :) Pinniksen hankinta ja jotain vaatteita ja muutama pullo sekä rintapumppu.
Tällä kertaa pyrin siihen, että kukaan ei tuo mitään ihmeellistä tavaraa, mistä en tiedä edes mihin se on tarkoitettu:LOL:

Kohta pitäisi valua äidin luo käymään lasten kanssa. Sisko tulee käymään siellä myös poikansa kanssa. :) Hauskasti nyt kun yhtäkkiä posahtanut tämä maha tosi tyrkylle ja nuo minun isot hupparitkaan ei oikein peitä mahaa mitenkään, niin äiti ja kaikki siskot on olleet ihan järkyttyneitä, että "Mistä TOI tohon tuli":LOL:
Ja totesin, että paistomittari poksahtaa myös ulos suht pian, eli napa tulee kuopastaan pois..tosi kiva:popcorn:

Viipulainen ja Hippu 17+2
 
  • Tykkää
Reactions: Sonay
Viipulainen sehän on kiva että löyty parempi ja isompi asunto! Tsemiä ja jaksuja vaan muuttorumbaan, se ei kevyimmästä päästä hommia ole... Kyllä kaksikin lasta vaan jo tilaakin vaatii, ja erityisesti kaiken sen tavaramäärän säilytykseen. Mun erityinen inventaario-inhokki on ehdottomasti lelujen lajittelu, rikkinäiset pois, turhat joko myyntiin tai säilöön, ja jäävät lelut omiin laatikkoihinsa. Yleensä saa varustautua muutamallakin tunnilla, ja yhellä/kahdella jätesäkillä. Noin kerran vuoteen tapahtuu tuo rupiama. YÄK :headwall:! Niin pitääpäs vielä kysyä että millaseen asumismuotoon pääsette nyt muuttamaan? Yhtäkkiseltään en muista lukeneeni..

Toivottavasti Tammitytön vastoinkäymiset siellä on antaneet periksi :(. Joskus on vaan niitä päiviä et kun joku asia vastustaa niin sitten sitä paskaa kaatuu niskaan urakalla ja joka asiassa. Ja miehet nyt ei aina tajua ennenku heille antaa siitä isommilla kirjaimilla palautetta |O!

Itselläni ei nää vappuvapaat alkanu ihan helposti liioin : /. Oon kaks viimesintä yötä nukkunu TOSI huonosti, aivan järkkyjä painajaisia nähnyt ja niihin on liittyny hyvin vahvasti tunne tukehtumisesta. Ekana yönä samassa unessa mun hoitolapsen isä halasi mua niin lujasti että tunsin tukehtuvani, sitten mun alavatsakipuilujen takia menin jonnekin eri neuvolaan jossa oli terkkarina todella ammattitaitosena pidetty mies, ja se meinas tehä mulle sisätutkimuksen jota ennen se varotti että tää sitte sattuu TOOOODELLA kovaa. Aloin huutaa ja itkeä, seuraavaksi näin itteni lukitussa ruumisarkussa ja happi alkoi loppua :O! Viime yön unessa oltiin miehen kanssa juuri palattu tuolta ulkomaan reissusta hänen työkämpilleen, sitten löysinkin sieltä kämpiltä videon jossa hän harrastaa seksiä tummaihoisen naisen kanssa juurikin tuolla kämpillä, ja järkytyin siitä niin kovasti että tunsin tukehtuvani.. Normaalisti en ole kauhean mustasukkainen tyyppi, jotain pitää ihan konkreettisesti tapahtua ja mun se nähdä että tunnen mustasukkaisuutta, eli tommonen ei voinu tulla uneen mistään mitä ois oikeesti koskaa tapahtunu. Luojaani kiitin aamulla kun heräsin (05.30 :mad:) että kaikki oli vaan unta, mutta sen verran silti jäi paha mieli noista että itkin miehen kainalossa aamulla kuin pikkulapsi :'(..

Noh, ehkä ensiyön unet on jo inhimillisempiä ja unta riittäiskin pitemmälti.
 
Viipulaiselle onnittelut uuteen kotiin :kiss: Muistahan ottaa muutto ihan rauhallisesti.

Tammitytölle jaksamista. Univajeessa tuo kierre on kamalaa. Toivottavasti olo on jo helpannut :hug:

Sonay oon kans nähny viime yöt hirveitä unia. Ensimmäinen niistä oli spontaani keskenmeno näillä viikoilla, viime yönä olen nyppinyt hiuksistani kymmenpennisen kokoisia täitä (tytöltä tullut 2 täilappua kotiin viime kuussa) :x Jospa ensi yön sitten saisi nukuttua kunnolla.. Parempia unia sinnekin :)

Juttelin alkuviikosta lääkärin kanssa tästä väsymyksestä ja mut laitettiinkin seuraavana päivänä labraan päivystysaikana, mitattiin hB (125, viimeksi 124) ja kilpirauhasarvot (0,9, viiterajat 0,4-4,0). Eli kun noista ei syytä löytynyt niin johtunee vain hormoneista eikä auta kuin aika. Eilen olikin sitten ensimmäinen kerta koko raskauden aikana, kun jaksoin tehdä viikkosiivouksen kotona liki kokonaan. Tosin lasten avustuksella :)

Vappu mulla on mennyt aamuvuoroissa, vielä olisi 2 aamua jäljellä. Miehen häädin torstaina kotiinsa. Oli muutenkin lähdössä vapun viettoon niin totesin, että ehkä tekee ihan hyvää olla vähän erillään. Oon meinaa ollut viime aikoina aivan hermoheikko! Pienetkin asiat on v*tuttaneet. Ja se vasta ärsyttikin kun sovittiin, että mies ilmoittaa reissunsa aikana olevansa hengissä eikä tuosta kuulunut 1½ vuorokauteen mitään. Yksikin viesti olisi riittänyt. Aamulla tuo puheli josko kotiutuisi jo tänään, mutta ilmeisesti sitten ei kunnei ole mitään enää kuulunut..

Tällä viikolla mä aloin tuntea tyypin liikkeet (rv11+6), eka en ollut varma mutta kun niitä on muutaman päivän kuulostellut niin siellä ne tuntuu :heart: Maha on muutamassa päivässä kasvanut taas omiin mittoihinsa. Kuva parin päivän takaa näyttää vielä pieneltä :D Neuvola-aikakin mulle varattiin jo valmiiksi kuun loppuun :)

Nyt mä lähden nautiskelemaan tyttöjen kanssa saunasta,
heidip* & nyymi rv12+3
 
Heidi Sullahan on jo iha maha omaani verrattuna :D Joo..taitaa tää väsymys olla vaan läsnä vaikka kaikki olis kuinka kunnossa . Tytöistä mulla on ollut pahin väsy yhdistettynä itkuisuuteen. Mutta kun tää väsy on kova vaikka oom kotona nii en yhtää ihmetele teidän ketkä käy työssä ja huoltaa perheen!
Oma väsy on lähinnä sellasia tahmeaa saamatonta oloa ja nukahdan sit herkästi Päiväunille tai illalla nukutukseen.

Ja kiitos. Pahin tauti oli ja meni nii yöt parani. Heti ku sai nukkua yhden yön (lue :vain pari herätystä ;) ) nii oma olo koheni ja nyt saa taas nukahdettua.

Hassua ajatella Heidi että tunnet jo liikkeet :)! Mä olen olevinaan hyvin herkkäaistinen mut en ole ikinä yhdessäkään raskaudessa tuntenut ku ehkä aikaisintaan jostain 14 viikolta "ehkä " tuntemuksina ja jostain 16-18 vk ihan oikeesti kunnolla :)
Muoks mutta tää voi johtua myös siitä et mulla on sika vilkkaat suolet ja herkästi Ilmavaivoja joten en osaa erottaa noita mitenkää. Etenkin kun nyt toi rako mahalihaksissa on isompi että suolen liikkeet tuntuu välillä "potkuina käteen " :LOL:

Tänne ei uutta. Olo on koko ajan sellanen ylisyöny pöhö. Maha on tukossa ja kaikki ruoka turvottaa. Vaikka ei söis juur mitään..eikä oikein mitään tee mielikään. Mutta sit kuitennii on koko ajan nälkä.
 
Viimeksi muokattu:
heidip toi hormoniväsy on kyllä armoton, ei auta juuri mitkää energiapitoset poretabutkaan puhumattakaa kahvista. Se on vaan kärsittävä, mutta luulisi sen sullakin antavan pian periksi kun se on silti enempiki alkuraskauden oireisiin lukeutuva. Pidän peukkuja!!

tammityttö hämmentäviä tosiaan ja kurjan todentuntusia! Vielä kun oon ollu muutenki tosi herkillä tässä raskaudessa niin paljoo ei vaadi että itku pääsee. Viime öinen uni olikin jo sitten pliisumpi (olin kuskina :D) ja maltoin nukkua 6.50 asti! Onko painajaiset sitten jotenkin kytköksissä raskauteen? Kun ihan kuin olisin joskus lukenut tai kuullutkin jostain että näin olisi..

Kesäloma ois anottuna ja 11 viikkoa tarvis ennen sitä jaksaa puurtaa töissä. Eli heinäkuun 20.pvä se alkaa, päättyy elokuun 16pvä ja sitten ois äippälomaan enää 3 viikkoa :). Oon kyllä vähä suunnitellut että haen saikkua ne loput 3vkoa, ei sillä mahalla ja liitos- ym kivuilla juuri 12 lasta ja 9h työpäiviä hoideta. Hoitakoon laihat mahattomat :D
 

Yhteistyössä