<3Elokuun Epelit 2012<3 TOUKOKUU

Kiitos Jenny90 uudesta :)

Neuvolalääkäri 30.5.:

Sokerirasituksessa 1h mittauksessa 0,2mmol/l yli sallittujen arvojen joten sokerit seurantaan.
RV: 26+5 (22+6)
Paino: +3,5kg (+3,5kg, yht. n.10kg arvioidusta lähtöpainosta, bmi alussa 24,5)
Pissa: Puhdas (puhdas)
RR: 126/74 (130/68)
HB: 124 (129)
SF-mitta: 25 (21)
Lapsivesi: N
Painoarvio: 900g
Tarjonta: PT
<3 +130 (+135)
Liikkeet: ++ (++)
Kohdunsuu: Kiinteä, kiinni, kaulaa 3cm (18+5 kiinteä, kiinni, 4,6cm)

Harmittaa nuo sokerit.. 12h paastoa ja glukoosilitku heilautti niitä sen verran et koholla olivat 1h glukoosilitkun juomisen jälkeen ja nyt sitten pari viikkoa seurantaa, kolmena päivänä viikossa neljästi päivässä :( Tänään aamulla ensimmäinen mittaus ennen aamiaista, tunti aamiaisesta toinen ja oli paljon vaikeampi se toinen mittaus. Jotenkin tosi inhaa tuikata itseään sillä piikillä.

Ennen aamiaista niiden pitää olla alle 5,5 ja tunti jälkeen aamiaisen alle 7,8. Mulla oli ennen 4,1 ja tunti jälkeen 4,9. Saa nyt sitten nähdä meneekö ne kertaakaan yli ton sallitun et onko sitten oikeasti NIIIIN hälyttävää tuo reagointi kuitenkaan. Ärsyttää vaan kun tuntuu et nyt pyörii sitten kaikki tuon hemmetin mittausnyssykän ympärillä, pitää kytätä kelloa ja kantaa sitä mukana jos sattuukin tulemaan joku yllätyslähtö sinä aikana kun pitäisi mitata ne sokerit. Aamullakin siskopuoli soitti parikyt minuuttia ennen jälkeen-mittausta et hänellä puhkes pyöränkumi, voisinko tulla hakemaan tosta muutaman kilsan päästä. Kamat kasaan, pyöräteline autoon ja mittausvehkeet mukaan ni siellä sitten huoltsikan pihalla mittailin verensokereita, hitto -.-"

Sanle Juu huomasinkin, mulla oli vaan ollut vissiin oma kirjoittelu silloin meneillään ja oli sun teksti ehtinyt tulla sinä aikana :)

Ei ole mulla Bola-riipusta, semmosesta ikinä kuullutkaan. Ilmeisesti suuri aukko sivistyksessä ;) Lomasuunnitelmiakaan ei ole, kai sitä tulee vaan laiteltua kotona paikkoja ja vaan oltua.

Lauantaina taidan muuten saada pinnasängyn kotiin \o/ On vanhimman pikkusiskon yo-juhlat ja menen isän luo jo aamusella kun tää samainen pikkusisko laittaa mun tukan ja katotaan iskän kanssa samalla sängyn kunto ja jos pitää vähän kiristellä ruuveja tms. Ja mahtuuko se mun autoon... :) Mulla on farkku mut en siltikään tiedä saako sen sovitettua vai pitääkö alkaa purkaa. Jos pitää, niin isukki saa sen sitten tuoda omalla Letukallaan kun sinne lavalle ainakin mahtuu.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä