<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

Janehh, onko fb-ryhmä siis salainen vai pelkästään suljettu? Kannattaa varmaan tehdä salainen fb-ryhmä, koska jos se on pelkästään suljettu, liittyjän kaverit pystyvät näkemään, että sellaiseen ryhmään on liitytty. Kaikki eivät halua vielä "paljastua". Salaista ryhmää varten pitää käsittääkseni olla ensin jonkun toisen tähän salaiseen ryhmään haluavan kaveri, jotta sellaisen ylipäätään pystyy luomaan. :)
 
Kevättähti: minulla oli kaksi keskenmenoa ennen tätä raskautta. Viimeisin oli heinäkuussa. Välillä herään jopa öisin ja pelkään että kaikki ei ole hyvin. Mutta päivä kerrallaan yritän mennä eteenpäin :)

Muutosta: aika hurjan kuuloinen tarina. Toivottavasti kaikki menee hyvin ja mieskin paranee.

Kävin tänään varhaisultrassa ja kaikki oli hyvin. Alkio vastasi täsmälleen viikkoja 7+5. Minkä siis päättelin ovulaatio-oireista. Nähtiin jo jalatkin :love: tämän voimalla jaksaa taas hetken aikaa luottaa.
 
Moi!



Täälä myös mukaan tulossa yksi kesäkuun masun kasvattaja. Eilen plussa ja fiilikset vielä aika sekavat...Mutta onnelliset!!Uskomatonta, että vielä kerran saan kokea tämän odotuksen ihmeen.
Lapsia meillä ennestään pojat -07,-08 ja -14 ja tyttö -11.


Jääkö tänne ketään kirjoittelemaan vai onko tämä vain paikka jossa ilmoittaudutaan faceen?! Olis kiva jos sais vaihdella kuulumisia muiden kesäkuun mammojen kanssa!!!Nyt vaan tuntuu, että on aika hiljaista?!päivitteleekö tuota etusivun listaa kukaan?!

Onnitelut kaikille plussanneille. Toivon kovasti,että kaikki me päästään kesäkuussa sylittelemään pikkuisia:)
 
  • Tykkää
Reactions: hippogryfi
Ky
Moi!



Täälä myös mukaan tulossa yksi kesäkuun masun kasvattaja. Eilen plussa ja fiilikset vielä aika sekavat...Mutta onnelliset!!Uskomatonta, että vielä kerran saan kokea tämän odotuksen ihmeen.
Lapsia meillä ennestään pojat -07,-08 ja -14 ja tyttö -11.


Jääkö tänne ketään kirjoittelemaan vai onko tämä vain paikka jossa ilmoittaudutaan faceen?! Olis kiva jos sais vaihdella kuulumisia muiden kesäkuun mammojen kanssa!!!Nyt vaan tuntuu, että on aika hiljaista?!päivitteleekö tuota etusivun listaa kukaan?!

Onnitelut kaikille plussanneille. Toivon kovasti,että kaikki me päästään kesäkuussa sylittelemään pikkuisia:)
kyllä tämä ainakin pysyy täällä kaksplussalla. Tuntuu että kaikki tosiaan menee fb:iin...
Ei oo etusivuakaan päivitetty.

Pitäiskö tehdä kokonan uusi pino, meille jotka tänne jäämme? Otsikkoon vois laittaa ettei fb ilmoittautumisia :) ;)

Itse raskudesta ei kovin päivitettävää, viikot vielä pienet ja eka ultrakon vasta 3 viikon päästä. Hitaasti kuluu aika!

Onnea kaikille uusille plussanneille <3
 
Tervetuloa uudet ja onnea!

Kuten jo aiemmin kirjottelin, niin mäkin täällä palstalla kirjoittelen mielummin kuin facessa :)

Täällä pahoinvointi on tänään tullut ihan puskista, aamu alkoi örkkien ja päivä jatkunut etoen.. Väsymystä myös ilmassa aika lailla... Ens viikolla eka neuvola, ultraa en oo vielä varannu...

Falisa 6+2
 
  • Tykkää
Reactions: hippogryfi
Mut vois lisätä listalle

20.6.2015 lehmätyttö / 3. lapsi / KSKS

Tänne ei kuulu erikoisempaa. Pahoinvointi ja väsymys kulkee edelleen mukana, mutta jotenki niiden kanssa pärjää.

Eka ultraa ootan hulluna, se on siis 30.10 ja eka neuvola on muistaakseni 3.11. (y) Menis nyt tää aika vaan nopeesti, et päästäis vähän turvallisemmille viikoille.

Onnea ja tervetuloa kaikille uusille :love:

lehmätyttö 5+2 :love:
 
Mä koitan myös kirjoitella täällä vaikka faceen kans haluan kun on ehkä helpompi jutella siellä ainakin omasta mielestä mutta ei siitä enempää :) itsellä on tulossa eka vaavi ja toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin. hieman olen hukassa kun kaikki asiat on uusia ja tuntemattomia mutta eiköhän tämä tästä :)
 
  • Tykkää
Reactions: hippogryfi
Hassua. Juuri kouluikäinen "ottolapseni" (mieheni oli yh kun tavattiin) ryntäsi juuri äsken yhtäkkiä keittiössä halaamaan, jäi roikkumaan mahaani kiinni ja sanoi iloisesti että "mä kuulen sun vauvan siellä mahassa".

Eipä ole koskaan ennen tuollaista keksinyt, eikä todellakaan olla puhuttu raskaudesta mitään niin että tyttö olisi kuullut...

Silloin kun kävin läpi viime keskenmenoa, tyttö tuli istumaan ulkona viereeni, silitti mahaani ja totesi ensin että "sun mahasta ei ole ikinä tullut vauvaa..." ja sitten halasi ja jatkoi että "mutta ei se haittaa, onhan sulla mut". Silloinkaan ei tiennyt meneillään olevasta keskenmenosta mitään.

Tosi erikoista. Ja tässä välissä tyttö ei ole puhunut mitään tuollaista.
 
Hei! Tein plussatestin tuossa viime viikonloppuna ja vertaistukea kaivaten hakeuduinkin heti tänne etsimään toisia kesäkuun mammoja. Mielessäni oli fb-ryhmään liittyminen, mutta jouduin pettymään, kun ryhmä oli jo suljettu :/ nyt pari päivää myöhemmin tulin vähän nuuskimaan ja ah, kuinka IHANAA olikaan kuulla, että uusi ryhmä on perustettu. Kiitos Janehh! Laitan viestiä tulemaan :)))
 
Moikka.
Täällä yksi uusi kesäkuinen ilmottautuu. Ikää mulla 28 vuotta, ja tänään kävin varhaisultrassa varmistumassa, että tuolla oikeasti joku köllöttelee kyydissä <3
Viikkoja oli nyt n. 7+2 ja arvioitu laskettuaika 6. tai 7. kesäkuuta.
Takana mulla ennestään 8 keskenmenoa, viikkojen 5+-13+ välillä.
Lisäksi yksi onnistunut raskaus, josta poika, syntynyt 2.1.2015 <3 <3 Aika pieni ikäero siis tulossa näille :D:rolleyes:
Molemmat lapseni olen hankkinut yksin. Esikko sovitusti ystävän kanssa, ja tämä kakkonen nyt tuli ihan puun takaa kertalaakista o_O:p mutta siis että olen aina ajatellutkin hankkivani lapseni yksin :)
Faceryhmä kiinnostaa ehdottomasti, ja laitoinkin jo Janehh:lle viestiä.
 
30.10 Olis sitten eka neuvola :) ja seukki viikolla verikokeisiin neuvolan kautta seuraamaan kilppariarvoja. Onko täällä muita ketkä syö tyroksiinia? Saa nähdä, pitääkö annosta nostaa ( nyt syön 25mg per päivä) vaikka maaliskuussa lukemat olivatkin ihan rajojen sisällä. Huomenna mennään ouluun kattomaan uutta autoa, 7 paikkanen niin ei haittaa jos ne kaksoset tuliskin ;)

Mutta tänään poksutaan!

Hippo 8+0
 
Minä kyllä käyn täälläkin kirjoittamassa, tuo oli aika outoa että eka face ryhmä jo suljettu. Mä oon ollu molempien edellisten kanssa ryhmässä ja molemissa ollut 50-75jäsentä ja hienosti mennyt! Mutta tästä toisesta tulee varmasti parempi, kun on hyvin aikaa liittyä mukaan <3

Eikä kaikkien edes tarvitse liittyä jos ei halua.
Ikävää kun yp lähtenyt eikä päivittele tuota etusivua :(

Minulla tullut kaameet pahatolot, huimaukset ja päänsäryt nyt mukaan :/
Noh minulla jo huomenna ä-poli aika kun todella riskirauskaudesta valitettavasti kysymys, ja oma lääkitys pitää saada vaihdettua ennen viikkoa 6 eli nyt ollaan tasan 5+0
 
Tervetuloa uusille :)

Uusi pino olisi mukava niin saataisiin etusivulle tiedot. Voihan se tehdä niinkin, että uuteen pinoon ilmoitetaan myös tiedot uudestaan niin ei tarvi koko pinoa läpi lukea. Valitettavasti minä käyn vain kännykällä (esikoinen kiinnostuu liikaa tietokoneesta), joten päivittäminen on hankalaa. En myöskään vieläkään uskalla luottaa, että olisin täällä kesäkuuhun asti :(

Oireita on edelleenkin. Huono-olo vaivaa koko ajan ja tuntuu että voisin nukkua 12 tuntia päivässä :sleep: nykyään myös unohtelen asioita ja itken kaikesta liikuttavasta ... niinkuin esimerkiksi vaippamainoksesta :LOL:

Aegis 8+0
 

Yhteistyössä