<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

Voin tehdä. Tällä hetkellä olen ulkomailla kännykän varassa, joten ryhmän voin luida, mutta vasta loppuviikosta ehdin väsäilemään kaikkia esittelykansioita tms. Jos kiinnostuneet vaikka laitatte mulle sähköpostia osoitteeseen satunu3@gmail.com niin katson saanko sitä kautta lisättyä ryhmään.
 
Moikka! Mulla laskettu aika 30.5 tai 31.5 mutta mielelläni tänne kesäkuisten ryhmään liittyisin. Entuudestaan on 1 v 4 kk ikäinen poika ja ikäeroa näille tulisi 2 vuotta kunhan kaikki vaan menis hyvin :)
Laitan sähköpostia fb-ryhmästä.
 
Moikka ! Tein testin 25.9 ja muutaman perään ja kai se on nyt jo uskoa että plussia ne on ja esikoista odotetaan ! Lokakuussa olisi ensimmäinen neuvola ja ihan mennää pää sumussa. Vaikea ymmärtää vielä mistään mitään ja la olisi heti kesäkuun alkuun.. Olisin kiinnostunut salaisesta ryhmästä !!
 
Ihana pikkuporukka tuolla fb:ssä jo onkin :) Löytyisiköhän vielä lisää kesäkuisia meidän seuraksi.

Minut voi tosiaan tännekin listalle lisätä eli mariet, la 7.6. 3.lapsi ja EKKS. En näköjään saa puhelimella tummennettua.
 

Yhteistyössä