<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Sona, tervetuloa - toivottavasti et viihdy kauan seurassamme ;)

eskapismin kiertohan näyttää venyvän. Voi kilinkarva sentään :D Odottele vielä tämä viikko ja jos mitään ei tapahdu, käy sitten veritesteissä. Niin mä ainakin tekisin - ehkä ;) Tsemppiä arpomiseen ja odotteluun!

pörrölle pahoittelut tädistä. Tsemppiä. Nautiskele vielä oluesta kun vielä voit - koskaan ei tiiä, milloin tulee piiiitkä tauko ;)

Omanapa: voi paskan paska. Tässähän tulee hulluus kohta, ihan täysin :mad: Tämä kierto meni niin kyttäyslinjalle kyllä, ettei oo tosikaan. Tänään taas pistelly kylkeen ja kun sain vihdoin kasattua aikani taisteltuani yhden Ikean lipaston, aloin evästämään niin eiköhän iskeny kipuilu häpyluun seutuville hetkellisesti. Nyt taas pistää vyötärön seutuville ja iski väsymys. Samalla iskee mallikas ketutus, kun unihiekkaa lentelee silmiin. Minähän tokikin tulkitsen nuo kaikki raskausoireiksi, etenkin kun suussa maistuu koko ajan joku kissanpissi ja mikä lie (epänormaalia mulle). Nyt sitten kun erehdyin tässä tuolilla nostamaan toisen jalan tuolille, istuen jalat koukussa, alamahaa puristaa. Tyhmä minä kun uskon kaikkeen tuohon höpötykseen mitä toiveissaan elättelee!! :headwall: No, ottakaa koppi kun rytisen alle viikon sisään pilvilinnoistani :D
 
Carriinalle ja Syysmyrskylle oikein isosti onnea plussasta!! :heart:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, uuteen nousuun (minä myös :) )

Tuosta je-pilleristä. Ite olen joskus joutunut ottamaan, ja muistaakseni mulla ei vaikuttanut juuri mitenkään kiertoon. Kait tuokin on niin yksillöllistä miten vaikuttaa. Toivottavasti Susimielellä kierto normalisoituu nopeasti!

Tervetuloa Sona82 ja Anna-79 :wave: Toivottavasti ette kauan viihdy seurassamme :)

Oon kyllä todella huono kirjoittelemaan tänne, anteeksipyyntö siitä. Tuntuu että päivällä ei yksinkertaisesti löydy aikaa ja näin illasta tekee mieli jo mennä nukkumaan pian pojan jälkeen. Melkeinpä joka päivä käyn kuitenkin tsekkaamassa onko plussauutisia tullut. :D

On: On se jännä et vaikka sitä kuinka lähtee tjot-fiiliksellä matkaan, niin siltikin tädin saapuminen on turhauttavaa. Sitä kuitenkin toivoo et jos nyt kuitenkin olisi tärpännyt. Mieli tekisi testata tikuttaa ovista tässä kierrossa, en ole koskaan testannut. Ihan mielenkiinnosta, nuo ovis kivut on niin hervottomat ja kestää neljäkin päivää, niin olis kiva tietää koska se oikea aika tosissaan on. Mutta saa nähdä jaksanko, sit iskee kuitenkin vaan kauhea vauvantekovimma! :D
 
Voi harmituseskapismi ja pörrö, bambini, vielä on toivoa!

Tervetuloa uusille, hyvin mahtuu joukkoon!

ON: Oon kyllä ahkerasti käynyt lukemassa, mutta tuntuu, että oma elämä on niin mitäänsanomatonta, ettei ole mitään päivitettävää. Sitä samaa vanhaa vaan :D Täti onneksi jo keräilee kamppeitaan, joten eiköhän tästä taas uuteen kierrokseen päästä. Voi joulu joulu. Olisko vapaaehtoisia paketoimaan mun ostamia joululahjoja? Onneksi tuo poika on vielä niin pieni ettei ymmärrä lahjakätköistä mitään :)
 
Pikaisesti omaa napaa.... tänään on dpo0, mutta eipä paljon lämmitä. Tänään lääkärissä selvisi että meissä kummassakin on vikaa. Luultiin että mies on ok kotiin lähetettyjen tulosten perusteella, mutta "muodossa" onkin sitten häikkää. Niillä voi raskautua, mutta voi haitata raskautumista. Mulla FSH arvo koholla, tänään otettiin AMH minkä tulokset tulee joskus. Niistä vissiin sitten näkee, onko tässä kovinkin kiire. Tuosta FSH:stakin sanoi että voi haitata. Jotenkin uutiset oli niin shokki ettei tajunnut kysyä kaikkea ja osa lekurin selostuksista meni vähän ohi. Mennään ensimmäiseen inssiin tammikuun lopulla, joulunpyhät sotkee kuvioita ja ens kierrosta ei vielä päästä. Saatiin lähete julkiselle, mutta ei jäädä odottamaan sen etenemistä. Kuulemma on mahdollista raskautua luomuna (mistä tuo keskenmennytkin osoituksena), mutta molemmissa sitä vaikeuttavia vikoja. En oikein osaa/jaksa kirjoitella muuta. Täytyy vähän prosessoida uutisia...
 
Voi Nöhvi, tsempityksiä hurjasti. Toisaalta, ihanaa että pääsette hoitoihin, mutta toisaalta taas.. karua kuultavaa, että vikaakin on :hug:

Omanapana pikana: Täällä hullutukset jatkuu. Töissä menkkakipuilua, kotona häpyluun juilimista ja kun polvet koukussa istuu, kiristelee kohdunseutua, lantion seudulla kiristelee.. ja mitä lie. Hulluus tässä iskee. Kissinpissi ei oo suusta kadonnu mihkään, joten täti, voitko saapua että tämä hulluttelu loppuu ja järki palaa taas päähän (huomaattehan, koitan takoa itselleni järkeä, ettei tämä ole plussakierto..) :D
 
Huomenta!
En tiedä muistaako kukaan minua mutta plussasin siis marraskuussa mutta nyt kävikin niin ikävästi että todettiin että raskaus ei jatkukaan vaan kyseessä on keskeytynyt keskenmeno. Palaan siis varmaan tänne taas kuumeilemaan kun lääkkeellinen tyhjennys on hoidettu ja jaksant taas kirjoitella... En tiedä mikä käytäntö on mutta pitäisikö mut poistaa tuolta plussanneista nyt kun se ei kestänytkään loppuun asti??
 
Pahoittelut tädistä pörrö! Onneksi voit nyt nauttia ihanista ruoista ja juomista, sitten tsempillä uuteen nousuun :)

Bambini, vaikeaa sitä on vaan hyväksyä, ettei olis raskaana, kun kaikenmaailman kolotukset ja jomotukset vaivaa koko ajan ;) mä niin symppaan, ihan samoissa fiiliksissä mennään! Mut vielä on toivoa, eiks jeh?!

Nöhvi :( :hug: onneksi pääsitte hoitoihin, mutta onhan se rankkaa kaikin puolin. Ei varmaan ihan heti pysty käsittämään kaikkea. Hurjan paljon voimia ja tsemppiä teille!

niiskunenälle pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Shaitanja, siitä vaan tikutteleen ;)

lempo, joku sais paketoida mun lahjat myös... kaikki aina tunnistaa mun paketoimat, ne on niin helevetin rumia virityksiä :D

kanelille pahoittelut km:sta :( :hug: ja tervetuloa takaisin kaikesta huolimatta. Jos merkkaan tuohon plussauksesi perään km? Vai miten haluat?

on: rintsikat painaa ja sattuu, tissit tuntuu painavilta. Alavatsa on pinkeä pallo ja siihen jomottelee. Ei tässä helpolla päästä, kyllä on koko ajan toivo raskaudesta negatesteistä huolimatta. Ja se kusi kyllä haisee edelleen ihan raskaanaolevan kuselta :D Huomenna testaan taas. Onneksi on niin paljon touhua ja tekemistä tuon esikoisen kanssa, että päivisin ei kauheasti ehdi pohtia asioita.
 
***********Keskiviikko 12.12.2012*********





Mukana:


eskapismi................poika 05/12.............kp 1/30-40.................yk2
Pörrö.....................tyttö 07/08...............kp 2/27-28..............yk2
niiskunenä...........................12..............kp 5/25..................yk3
lempo.................poika 07/2011..............kp 5/24-31.............yk3
Shaitanja...............poika 07/11..............kp 7/28..................yk3
laala........................tyttö 05/09.............kp 10/31-64.............yk8
viida.........................tyttö 5/12..............kp 11/30................yk2
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp 16/24-28............yk16/yk3
Kulkuriina................tyttö 11/09..............kp 19/22-28............yk9
Pauki.................................11...............kp 21/24-34.............yk7
Bambini..................poika 08/08.............kp 26/30..................yk4
Anna-79.....................poika 6/11................kp 31/32..............yk 3
Sona82....................tyttö 3/11..................kp 30/?..................yk4
annamay..........................05/12............kp 47/30..................yk2
sanyo............................05/12...............kp 51/??...................yk1



Jännäilijät :popcorn:
Anna-79 dpo12, Kulkuriina dpo9, Bambini dpo8, Sona82 dpo6, Nöhvi1 dpo0

TAUSTAILIJAT

Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
kirskis
SnowFlakes
NiQ
Kaneli83

Plussanneet:



Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksista! Toivotaan juu, että visiitti jäisi lyhyeksi. Jos ei sitä neljää vuotta tarvitsisi odotella tällä kertaa. No, nyt ei kyllä niin kauaa odotellakaan, täytyy sitten lähteä selvittelemään missä vikaa.


Nöhville jaksamista, oon sunkin tilannetta seuraillut, kun ketjua lueskellut jo paljon :hug:

Pahoittelut tädistä Pörrö ja niiskunenä!

Kaneli83 isot pahoittelut keskenmenosta, sinunkin tilannetta seurailin jo aiemmin. Toivottavasti tärppää pian uudelleen! :)

Oma napa on turvoksissa, ja pahasti. Ja eilen illalla alkoi tollasta ihmeellistä menkkakipujuilimista. Nyt aamusta sitä tuntuu alavatsalla ja alaselässä koko ajan, ei kiva tunne.. Nyt vasta dpo6, joten ei niitä menkkoja pitäisi ihan vielä kuulua. Tosin, kuten aiemmin sanoin, tää mun kierto on jotain ihan out of this world, joten en ylläty oikeastaan yhtään mistään enää..
Jos sieltä nyt ei vuoto ala, niin en oikein tiedä koska sitä testailisi sitten. Koskas te yleensä aloitatte testailun?

Meillä mies on työmatkalla Englannissa, lähti sunnuntaina päivällä ja tulee takaisin perjantaina illalla. Ton 1v9kk likan kanssa siis ollaan keskenään. Mä oon ihan superpahalla päällä jotenkin ollut eilisestä asti, ja toi lapsi taas tuntuu oikein kokeilevan kaikkea kiellettyä tahallaan ja katsoo miten mä reagoin. Ja tässä vitutuksessa mä en reagoi mitenkään kauheen rakentavasti.. joten taistelua oli koko eilinen, oltiin vielä kotona koko päivä. No, tänään vähän liikenteeseen ja kaveria näkemään, ehkä tää tästä :)
 
...sieltähän se täti kurvasi paikalle! Huh, ei tartte enää pähkäillä! :) Mä taidan tilata ison satsin ovis- ja raskaustestiliuskoja, kun nää kierrot on näköjään ihan mitä sattuun.

Päivitänpäs suoraan tän päiväseen listaan.

Sona, yritän aina malttaa olla testaamatta ennen kuin menkat ovat myöhässä, mutta on sitä tullut useampaan kertaan testattua jo pari päivää ennen oletettuja menkkojakin ;) pitäis kyllä malttaa vähän pidempään, ettei tuu pettymyksiä. Mutta kun se on aina yhtä piinaa!
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tädistä eskapismi :( Tosin, itsellä kun on noita sekavuuskiertoja ollut enemmän kun tarpeeksi, ni ei sitä oikein yleensä edes ole siitä tädistä niin pahoillaan enää sitten, on vaan helpotus kun tulee jonkinlainen ratkaisu asiaan.

Mullahan ei noista kierroista sinänsä ole käsitystä, että en tiedä koska ne menkat pitäisi alkaa. Mutta eikö se oo keskimäärin se 14vrktta oviksesta? Jooh... niin vissiin oon sinne asti testaamatta.. :p
 
Pahoittelut tädistä ainakin eskapismille :hug:

ON: Erehdyin testaamaan, kun löysin r- testejä. Tänään dpo8, nega. Joten tätiä odottelemaan, vaikkakin ns. oireilu jatkuu. En mä silti kyllä edes usko, että mun plussat näkyis näin aikaisin, mutta antoipa aikaa orientoitumiseen, että uutta kiertoa kohti mennään ja kovaa. Plussa olis enää vaan iloinen jouluyllätys :heart:
 
Voi Nöhvi, mitä uutisia olette saaneet :hug:, mutta tosiaan onneksi ne hoidot alkamassa! Ehkä toivottu tulos saadaan sitä kautta :) Varmaan vetää mielen matalaksi tuo, mutta teillähän on hurjasti toivoa kun jo raskauduitte ja nyt tulette vaan sitten saamaan lisätukea siihen ja pian sitten sen pysyvän kyytiläisen!!

Pahoittelut tädeistä ja negoista :hug:

(.) Täällä ollaan edelleen valeraskaana, en usko oireiden todellisuuteen kun "oireet" alkoi heti oviksesta... Huomenna olisi työpaikan pikkujoulut ja saa nähdä innostunko näin ajoissa testaamaan? Mieli kun tekisi vähän nauttia sitä terästettyä glögiä :LOL:
 
***********Torstai 13.12.2012*********





Mukana:


eskapismi................poika 05/12.............kp 2/30-40.................yk2
Pörrö.....................tyttö 07/08...............kp 3/27-28..............yk2
niiskunenä...........................12..............kp 6/25..................yk3
lempo.................poika 07/2011..............kp 6/24-31.............yk3
Shaitanja...............poika 07/11..............kp 8/28..................yk3
laala........................tyttö 05/09.............kp 11/31-64.............yk8
viida.........................tyttö 5/12..............kp 12/30................yk2
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp 17/24-28............yk16/yk3
Kulkuriina................tyttö 11/09..............kp 20/22-28............yk9
Pauki.................................11...............kp 22/24-34.............yk7
Bambini..................poika 08/08.............kp 27/30..................yk4
Anna-79.....................poika 6/11................kp 32/32..............yk 3
Sona82....................tyttö 3/11..................kp 31/?..................yk4
annamay..........................05/12............kp 48/30..................yk2
sanyo............................05/12...............kp 52/??...................yk1



Jännäilijät :popcorn:
Anna-79 dpo13, Kulkuriina dpo10, Bambini dpo9, Sona82 dpo7, Nöhvi1 dpo1

TAUSTAILIJAT

Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
kirskis
SnowFlakes
NiQ
Kaneli83

Plussanneet:



Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Sona, kyllä vain :)

Bambini, kyllä se plussa sieltä vielä ehtii pärähtää ;) tsemppiä piinailuun!

Kulkuriina, pikkujoulut on aina hyvä syy testata ;)

Anna onkin pian jännän äärellä. Toivottavasti täti ei kurvaa kylään :heart:

ON: vuoto on selkeesti iisimpää mitä kuparikierukan kanssa, vaikka kivut ovat kyllä ihan yhtä tuskallisia. Mulla ei ollut ennen synnytystä oikein minkäänlaisia menkkatuntemuksia, kun taas nykyään on kunnon kramppeja. Aaaargghhh! Onneks tässä on kaikkea kivaa joulutohinaa, niin menee aika nopeasti. Kohtahan sitä pääsee taas jännäilemään ;)
 
Pitkästä aikaa tulin kurkkimaan tänne! =)

Harmikseni huomasin, että Nöhvi on saanut huonoja uutisia... :hug: :( Tuli paha mieli teidän puolesta, mutta toisaalta ajattelin, että kun aikaa on vähän kulunut, niin ehkä oli hyvä, että jokin syy (=selitys) löytyi...? Vaikka sitä ei vielä osaa niin ajatellakaan. Mutta jos ei olisi syytä, niin saattaisi vaan jatkaa pohdiskelua, että miksi ei onnistu!? Toivottavasti hoidot kuitenkin tuovat toivotun tuloksen!!!

Paljon on tullut uusiakin kuumeilijoita! Toivon teille kaikille jouluplussaa! :whistle: Ja ihanaa joulunodotusta muutenkin! :heart: :xmas:

amante + :heart: 21 ja risat
 
***********Perjantai 14.12.2012*********





Mukana:


eskapismi................poika 05/12.............kp 3/30-40.................yk2
Pörrö.....................tyttö 07/08...............kp 4/27-28..............yk2
niiskunenä...........................12..............kp 7/25..................yk3
lempo.................poika 07/2011..............kp 7/24-31.............yk3
Shaitanja...............poika 07/11..............kp 9/28..................yk3
laala........................tyttö 05/09.............kp 12/31-64.............yk8
viida.........................tyttö 5/12..............kp 13/30................yk2
Nöhvi...................tyttö 07/2010.............kp 18/24-28............yk16/yk3
Kulkuriina................tyttö 11/09..............kp 21/22-28............yk9
Pauki.................................11...............kp 23/24-34.............yk7
Bambini..................poika 08/08.............kp 28/30..................yk4
Anna-79.....................poika 6/11................kp 33/32..............yk 3
Sona82....................tyttö 3/11..................kp 32/?..................yk4
annamay..........................05/12............kp 49/30..................yk2
sanyo............................05/12...............kp 53/??...................yk1



Jännäilijät :popcorn:
Anna-79 dpo14, Kulkuriina dpo11, Bambini dpo10, Sona82 dpo8, Nöhvi1 dpo2

TAUSTAILIJAT

Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
kirskis
SnowFlakes
NiQ
Kaneli83

Plussanneet:



Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama


Päivityspyynnöt punaisella
 
Aargh! Tästä jälkiehkäisystähän tuli ihan raskausoireet! Ja vaikka tiedän että menossa on vasta kp 18 (lyhyin kierto ollut 22 ja pisin 30) niin silti se typerä toi toiveikkuus nostaa päätään... Jos hirveesti jossittelee niin ton lyhimmän kierron mukaan ja jos je ois pettänyt niin voishan sitten olla oireita jo mutta aika epätodennäköistä :D Ei muuta kun jäitä hattuun...
 
Aikaisemmin, kun ei siitä oviksesta ollut mitään tietoa, eikä oikein kierroistakaan, niin tää oli tavallaan paljon helpompaa.. Joo, toki tulosta tulee varmasti todennäköisemmin kun tietää oikeeseen aikaan peittoja heilutella. Mutta voi apua tätä oireiden ja tuntemusten kuuntelua.. :ashamed:

Joka toinen hetki oon varma, että joo, kyllä tässä nyt varmaan jotain tapahtuu. Ja hetken päästä taas semmonen kumman varma tunne, että ei tapahdu. Menkkajuilimisia on nyt ollu jo muutaman päivän, tulee ja menee pitkin päivää. Dpo8 tänään. Eli mitä luultavimmin jos ei vuoto ala, niin ylihuomenna tulee testattua ekan kerran.. ei mun hermorakenteella olla testailematta :D

Ärsyttää myös tää superkiukkuisuus, kaikki harmittaa koko ajan :( Tosin tässä kaikenlaista stressiä on ollut, ehkä siitä juontaa juurensa fiilikset. No, kaipa tämä tästä, suuntaan tai toiseen :)

Mikäs tilanne ja fiilikset muilla jännäilijöillä?
 
Viimeksi muokattu:
Nyt se iski... miksi kaikki muut on raskaana paitsi minä? (noh onhan täällä palstalla toki muutama muukin mun kanssa) Tunsin juu hienoisen kateuden piston kun kuulin taas yhden tuttavan olevan raskaana. Mutta niinhän se menee että lapsia ei tehdä, ne saadaan.

Nyt tuntuu, että käyn ylikierroksilla kun sunnuntaina olis peräti vapaata, seuraava vp joulupäivänä. Kohta saa taas aloitella kunnon lempeilyä tuon miekkosen kanssa, ovista odotellessa siis. Yritän silti pitää lupaukseni siitä etten stressaa koko hommasta, tässä on taas hyvä itseään muistutella siitä :stick:

++++puhureita kaikille jänskäilijöille :whistle:
 
Pikana: pe-iltasella testattu david, johon ilmaantu joko haamunhaamun haamu tai vaihtoehtoisesti kumma värikertymä. Jos jotakuta kiinnostaa, kuva löytyy vauva haaveissa 2013-2014- pinosta. Tähän hätään en jaksa linkitellä. Aamulla uusintatestiä pc:llä, kun r- oireet on aika pitkälti samankaltaiset kuin esikolta hassuine kipuineen ym. Noh, saas nähdä mitä aamu tuo..
 
Huomenta!

Aamu-uninen äippä täällä keikkuu jo hereillä. Yö heräilty kuumuuteen, janoon ja vessahätään. Isännällä unirytmi sekaisin, joten pompattiin molemmat ylös kuuden aikaan.. :) Siispä, ehdin jo dippailla. Varovainen hurraa-huuto, pc antoi haalean viivan, joten näyttäisi siltä, että täällä on plussattu. :heart: Tänään dpo11, joten varovaisella linjalla vielä mennään.. ihana, pelottava lauantai-aamu :D
 

Yhteistyössä