<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Hei kaikille!

Ajattelin tulla kuumeilemaan teidän joukkoonne. Nyt jännitän miten tässä käy kun kierron loppuja elelen (aikamoinen tuuri täytyisi käydä kun ensimmäistäkin tehtiin useampi vuosi mukaan lukien lapsettomuustutkimukset), mutta toivossa on hyvä elää. Toivottavasti saisimme kokea saman riemun kuin Tapaninpäivänä kolme vuotta sitten.

Tässä kierrossa en ole tikutellut ovista mutta jos nyt ei tärppää niin kaikki tehokeinot käyttöön ensi kierrolla. :)


Johanna8........poika 08/10........kp 26/27-30........yk 1
 
Pitkästi taas vierähtänyt aikaa.. Täältä löytyi hyviä ja huonoja uutisia..
Kanelille pahoittelut km:sta :hug:
Bambinille onnittelut plussasta! :heart:
Nöhville tsemppiä ja onneksi hyviäkin uutisia saitte
Kulkuriina pahoittelut tädistä, ja olikohan muitakin joilla tullut kutsumaton vieras kylään : /
Kolibrinkukalle ja Johann8:lle tervetuloa!

Muistinkohan kaikki :)

ON: Kärsin varmaan vieläkin vuoden 2010-2011 raskausdementiasta enkä muistanut ostaa niitä ovistikkuja. Mutta kivut on ollut taas aika infernaaliset, joten eiköhän se ovis eilen ollut. Uskoisin.. :) Vähille on taas jäänyt tallettelut, mies ollut sopivasti töissä ja poika ollut kipeenä. Tuskin siis osunut sopivaan rakoon :D Ens kiertoon aion kyllä ryhdistäytyä!! Ostan sitä foolilisääkin, jota olis pitänyt jo vissiin napsia.. Ja tikuttelen sen oviksen, ja se kans sit hyödynnetään, ja ja ja..
 
  • Tykkää
Reactions: Bambini
Carriinalle onnittelut plussasta! Ja Bambinille myös, nyt uskaltaa jo hurrailla :)

Pauki, peukut pystyssä, että pysyy täti poissa!
Nöhvi, ihanaa että vähän parempia uutisia teille! :heart:
Johann8 tervetuloa joukkoon :)


Omaan napaan sattuu tällä hetkellä ja paljon.. Mun eilinen dpo12 muuttuikin sitten alkuillasta kp1:ksi. Ja voi kuulkaa että otti koville :'( En olisi uskonut. Jotenkin vuodon myötä muistui mieleen kuinka tuo esikoinen antoi odotuttaa itseään sen neljä vuotta ja se, kuinka paljon sitä pientä voikaan toivoa. Nyt se kuume sitten iski ja kunnolla. No, josko tästä nyt saisi sitä tarvittavaa kipinää tuohon painonpudottamiseen, kun se on takunnut jo monta kuukautta.
Mies oli onneksi ihana ja parhaansa mukaan illalla lohdutti. Tänään tulee pikkusisko kylään ja mies on vikaa päivää töissä, sitten piiiitkä loma ja sukulaisia ja ystäviä ja ihanaa yhdessäoloa, eiköhän nämä fiilikset tästä siis nouse :)

Mulle voi siis päivittää kp1/30-35 ja sinne yrityskohtaan voisi ehkä lisätä yk5(06/11) kun nuo mun kierrot on mitä on, mutta ollaan sieltä toissakesältä toista pientä jo toivottu.
 
  • Tykkää
Reactions: Bambini
Nöhvi, voi miten hyviä uutisia :) :heart:

Shaitanja, muista ostaa greippimehua ;) mulla on siihen jo himo!

Tervetuloa Johann8! :wave: toivottavasti pääset pian siirtymään odottajien puolelle! :)

Pahoittelut Sonalle tädistä :hug: onneksi sulla on tulossa kaikenlaista mukavaa :)

On: mulla on koko ajan kauhean himokas olo, mitä hittoa?! Aiemmin on pitänyt melkein pakottaa itsensä seksiin, kun lääkitys ja rankka arki ovat vieneet halut totaalisesti. Selkeesti psyyke on messissä tässä projektissa :D
 
***********Keskiviikko 19.12.2012*********





Mukana:


Sona82....................tyttö 3/11..............kp 1/30-35.........yk5(06/11)
Kulkuriina.................tyttö 11/09..............kp3/22-30...............yk10
Kolibrinkukka.............poika 03/10..............kp 7/25-30..............yk2
eskapismi.................poika 05/12..............kp 8/30-40..............yk2
Pörrö......................tyttö 07/08...............kp 9/27-28.............yk2
niiskunenä.......................12...................kp 12/25................yk3
lempo......................poika 07/2011...........kp 12/24-31...........yk3
Shaitanja.................poika 07/11..............kp 14/28................yk3
laala.......................tyttö 05/09...............kp 17/31-64...........yk8
viida.......................tyttö 5/12.................kp 18/30...............yk2
Nöhvi......................tyttö 07/2010............kp 23/24-28..........yk16/yk3
Pauki...............................11...................kp 28/24-34..........yk7
Anna-79..................poika 6/11.................kp 38/32..............yk3

RKTT :heart:

Jännäilijät :popcorn:
Anna-79 dpo19, Nöhvi1 dpo8

TAUSTAILIJAT

Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
kirskis
SnowFlakes
NiQ
Kaneli83

Plussanneet:



Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama
annamay
sanyo


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille!
Minäkin voisin liittyä tänne seuraanne kuumeilemaan. Esikois poikamme täyttää ensi kuussa vuoden, vauvakuume minulla on ollut jo alkukesästä saakka. Ehkäisyä ei olla käytetty ollenkaan mutta laskisin että tämä kuukaus on vasta "virallisesti" yk 1 kun saatiin pupuilutkin kulkemaan paremmin kun pojan yöt rauhoittu ja mä sain nukuttua univelat pois :). Esikoista pantiin alulle kolmisen vuotta joten vähän pelkään että meneekö tälläkin kertaa vuosia.

Henja, poika 1/12, kp 34/32, yk1.

Menkat mulla on aina ollu tosi epäsäännölliset ja nyt esikoisen jälkeen en ole laittanu niitä ylös kun vasta edellisessä kierrossa joka oli ton 32 päivää.
Olo vaihtelee koko ajan, välillä tuntuu että voisikin olla salamatkaaja kyydissä mutta välillä taas tuntuu että ei. Alamaha on ollu lauantaista asti vähän eri tuntunen kun normisti, lieviä menkkamaisia kipujakin välillä on. Tänään kuitenkin testi näytti negaa joten varmaankin kuvittelen vain oireet. Nyt vaan toivoo että jos en ole raskaana niin menkat alkais pian että pääsis suuntaamaan ajatukset seuraavaan kiertoon.
 
Viimeksi muokattu:
Ensin tervetuloa uusille :flower:

Suuren suuret pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet :hug:

nöhvi Mulle lääkäri kertoi tuloksia kertoessa että jos mies on sikiäny jo aikasemmin niin harvoin miehessä ainakaan suurta vikaa on. Joten toivotaan että kaverit löytää tässä kierrossa oikeaan koloon :heart:

bambini :heart: onnea!!

Täällä loppu kiertoa vedellään... ja nyt on aivan selvät fiilikset ettei tää kierto tuo tulosta...
Parhaat päivät mies ei ollu kotona ja iteltä noita pikkukavereita löydy :'(
No onhan taas seuraava kierto jos vaikka sitten, mut siitäkin katoin et mieheltä loppuu loma ja lähtee taas viikoks pois just parhaina päivinä...
Mä alan olee aika kyyninen joidenkin raskauksien suhteen mua niin ärsyttää, mut en voi itelleni mitään...en voi yhtään iloita. Mun ystävä ilmoitti olevansa raskaana niin tuntuu etten mä haluu sen kanssa enää jutella...:'(
Ja äsken tuli 45min 121212 vauvoista niin täällä mä pillitin...

Mut mut vois laittaa vaik listalle takasi...
äiti -07 .......tyttö01/07....kp22/28-30....yk12
 
Pauki, no voi perä! :( Tosin jos sulla venyy kierrot, niin eihän se sitten välttämättä vielä näkyisikään...?

Henja, tervetuloa! :wave: toivottavasti pääset pian odottajiin! :)

Tervetuloa takaisin äiti-07! Lisään sut takaisin listoille huomenna :)

Tekis jo mieli ostella ihania pieniä kestovaippoja, mutta täytyy hillitä ittensä. Harmi, että myin esikoisen pienimmät vaipat pois... mies oli silloin vielä sitä mieltä, ettei meille tule kuin yksi lapsi. Onneksi muutti mielensä ;)
 
Viimeksi muokattu:
Ohhoh, täälläpä on tapahtunut ja paljon sillä aikaa kun olen ollut ihan pimennossa.
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja negan testanneille. Ja vielä onnittelut Bambinille!

Tervetuloa kaikille uusille! Toivottavasti tulee lyhyt visiitti täällä kuumeilijoissa :)

Eskapismi ai teilläkin kestoillaan! Mullakin tekis niin mieli hypistellä ihania pikkuvaippasia. Onko joukossa vielä muitakin kestoilijoita?

ON: Ajattelin, kun on nyt hieman kiirusaika, että tikuttelisin ovista, niin eiköhän joku on mennyt ostamaan kaikki kaupungin ovistikut :kieh: kaikki oli loppu 2 apteekista ja kaupastakin. Nyt on sellanen tunne, että ovis olis tulossa, joten täytyypä tuo ukko kellistää, kunhan se iltavuorosta kotiutuu.
 
Tervetuloa Johann8 :wave: Löytyikö niistä tutkimuksista ikinä mitään vai olitteko selittämättömiä? Onnea yritykseen, tällä kertaa mielellään paljon lyhyempään sellaiseen :)

Oi Salliina moi :wave: Ja amantekin kävi täällä kurkkimassa (olin vaan siinä kohtaa niin sekavassa tilassa, että jäi kommentoimatta). Vitsit ootte kyllä pitkällä jo :O Joko tiedätte kumpi tulee? Olen pidättäytynyt viime aikoina odotuspuolella kurkkimisesta niin olen nyt ihan pihalla ;) Vitsit, tässähän tulee kiire että ehtis samaan aikaan odotuspuolelle. No sitkeesti yritetään vaikka vähän vastustaakin :)

Shaitanja: eikös se juuri silloin tärppää kun ajattelee, että ei nyt ainakaan tästä kierrosta ;)

Sona: :hug: Kyllä se aina kirpaisee... ei siihen vaan totu. Oletko ajatellut käydä lekurin puheilla kierron heittelystä? Tsemppiä tulevaan kiertoon!

eskapismi: se on se lähestyvä ovis mikä himottaa ;) Jos nyt on tulossa joku jymysuperovis :D

Henja: tervetuloa :wave: Kolme vuotta on pitkä aika... kävittekö vielä tutkimuksissa silloin? Nopeaa plussaa toivottelen!

Pauki: :hug: :'( Ihan perseestä!

äiti-07: joo, kyllä tuokin lääkäri yritti painottaa että ei homma ole niin mustavalkoista. Kaksi raskautta on alkanut, joten kyllä niillä simpoilla selkeesti jotain saa aikaiseksi :) Eikäää, noita sun fiiliksiä :( Se on niin synkkä hetki kun se iskee, melkein toivoisi että tulis ne menkat vaan sieltä että pääsis uuteen kiertoon. Mutta koskaan ei voi tietää!!!! Joskus sitä voi yllättyäkkin! Ja tuttuja on nuo sun tunteet. Se on niin ristiriitaista kun lähimpien ystävien raskauksista on onnellinen, mutta samalla se kohtaaminen alkaa olla aina vaan vaikeampaa. Yksi työkaveri on raskaana, samoilla viikoilla kun itse olisi nyt ilman keskenmenä... väkisinkin se muistuttaa koko ajan miten asiat voisi olla. Jaksamista! Aina on toivoa :hug:

lempo: oho, mikäs tikutusvillitys ihmisille on iskenyt :O

on: tää on ihan ihme kierto. Siis älytöntä tuikkimista ja tuntemuksia. Kyllä on ollut aiemmissakin kierroissa, mutta ei sentäs tällaista. Mikähän mun kroppaa vaivaa...?
 
***********Torstai 20.12.2012*********





Mukana:


Sona82....................tyttö 3/11..............kp 2/30-35.........yk5(06/11)
Kulkuriina.................tyttö 11/09..............kp 4/22-30...............yk10
Kolibrinkukka.............poika 03/10..............kp 8/25-30..............yk2
eskapismi.................poika 05/12..............kp 9/30-40..............yk2
Pörrö......................tyttö 07/08...............kp 10/27-28.............yk2
niiskunenä.......................12...................kp 13/25................yk3
lempo......................poika 07/2011...........kp 13/24-31...........yk3
Shaitanja.................poika 07/11..............kp 15/28................yk3
laala.......................tyttö 05/09...............kp 18/31-64...........yk8
viida.......................tyttö 5/12.................kp 19/30...............yk2
äiti -07...................tyttö 01/07................kp 23/28-30..........yk12
Nöhvi......................tyttö 07/2010............kp 24/24-28..........yk16/yk3
Johanna8................poika 08/10.................kp 28/27-30.........yk 1
Henja.................... poika 1/12..................kp 35/32............. yk1
Pauki...............................11...................kp 29/24-34..........yk7
Anna-79..................poika 6/11.................kp 39/32..............yk3




RKTT :heart:

Jännäilijät :popcorn:
Anna-79 dpo20, Nöhvi1 dpo9

TAUSTAILIJAT

Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
kirskis
SnowFlakes
NiQ
Kaneli83

Plussanneet:



Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama
annamay
sanyo


Päivityspyynnöt punaisella
 
Kiitos Shaitanja ja Sona82 ja Eskapismi ja äiti-07 ja lempo kaikille muille

Sona82: pahoitteluni, mutta onneksi sulla on rentouttova loma tulossa ja voit siemailla glögiä ja vetää sinihomejuustoa piparin päällä hyvällä omatunnolla :popcorn:

Eskapismi: mulla suuret himot (siis t o d e l l a suuret) on yhteydessä ovikseen (näin ainakin päättelen kun niitä ei tule edes joka kuukausi)

Lempo: Taitaa Suomessa olla vauvakuume näin ennen maailmanloppua 21.12.2012.

OmaNapa: Ei vieläkään tätiä. Kävin eilen ostamassa testit Prismasta ja myös rätit (olen varautunut kaikkeen), mutta en aio testata vasta kuin lauantaina kun menemme joululahjavalvojaisiin ja tiedossa on kiellettyjä herkkuja (juustoa ja glögiä). Tai sitten testaan jo nyt illalla tai huomenna tai heti kun pääsen koneelta. :D

Kävin Jesperissä&Juniorissa ja siellä oli alessa ihania Tutan retronorsuja vauvakoossa, meidän jätille ei enää mahdu 98 pienemmät vaatteet, olisi tehnyt mieli ostaa muutamat punaiset vauvakoon legginsit.
 
Nöhvi1: Kiitos! Me jäimme selittämättömäksi tapaukseksi. Tutkittiin, ei löydetty vikaa, annettiin pakkaus ovistestejä käteen ja toivotettiin onnea yritykseen. Niinhän me yritettiinkin noin viisi vuotta ennen kuin tärppäsi.
 
Joopasen joo, täällä kp1/32-35
Oltiin kyl tärppi aikaan ahkerasti mutta eipä sit kuitenkaan tarttunut matkalaista messiin.

Nöhvi1: Ei menty mihinkään tutkimuksiin, mulla jotenkin oli sellanen olo etten niihin halunnut, en oikein edes tiedä miksi. Poikahan saikin alkunsa ns. (tietoisesta) vahingosta, päätettiin muutamaa kuukautta aiemmin että nyt ei ehkä olekkaan oikea aika lapselle kun vaihdettiin paikkakuntaa töiden perässä. Ehkäsyä ei kuitenkaan alettu käyttää mutta silloinen plussa tuli kyllä täysin puskista, tein testinkin vaan siks että vuoto alkais kun menkkakivut jo oli, yleensä siis menkat alko aina nega testin jälkeen :)
 
Voi, täällä on monella ollut pitkänpitkä yrittäminen ennen tärppäämistä. Ennen esikoisen yrittämistä luulin, että tyyliin kaikilla tapahtuu raskautuminen niksnaks vain, mutta kyllä sitä havahtui todellisuuteen melko nopeasti. Minullakin kaveripiirissä pitkään yrittäneitä ja onneksi moni heistä saanut ilouutisia. Toivottavasti nyt toisella kierroksella saisitte plussan nopeasti!

Tätipahoittelut Sona ja Henja! :hug:

Johann8 Toivottavasti sieltä pärähtää plussa testiin! :) Mullakin on tehnyt mieli ostaa pieniä vauvanvaatteita, mutta olen sen verran taikauskoinen, että en osta ennen kuin vauva on oikeasti tuloillaan. Pienet vaatteet on vaan niin suloisia! :heart:

lempo Me osakestoiltiin alussa, mutta nyttemmin laiskuus on vienyt voiton. Muutamat kestovaipat olisi odottomassa käyttäjäänsä, mutta ei mitenkään saa aikaiseksi...

ON Hirvee turvotus päällä iltaisin. Taidan olla muutenkin levinnyt ja painokin oli noussut, yhyy. Pikkasen liikaa tullut vedettyä herkkuja ja roskaruokaa viime aikoina, joten nyt kostautuu. Vois yrittää ryhdistäytyä sitten tammikuussa.

Jokos täällä on kaikilla joululahjat paketissaan odottamassa aattoa? :)
 
Omaa napaa jälleen kerran.. Tänään on aivan selkeesti ollu ovis, joka on jälleen kerran hyvin hyödynnetty. :p Mitään kauheen suuria toiveita ei silti ole, mutta saapahan taas pari viikkoa kuvitella kaikkia oireita...

Mulle voi siis varmaan huomisen listaan pistää että dpo 1. ;)
 
Henjalle ja Paukille pahoittelut tädistä :( :hug:

Johann8, meidän poika sai juuri nuo retronorsupöksyt, tosin ei ihan just päästä niitä käyttämään, kun poika käyttää nyt 74cm pöksyjä ja noi oli 90cm :D pitkä on odottavan aika!

Laala, peukut pystyssä mukana jännäilemässä :heart:

Kirskis, onneks suurin osa suomalaisista on myös melko turvoksissa näihin aikoihin vuodesta... ;) tammikuussa alkaa taas (muka) uudet elämäntavat täälläkin!

ON: mun pitäis olla pakkaamassa eikä datailla. Lähdetään jouluksi mun vanhempien luokse Savoon 250km päähän. Ai että, tulee varmaan ihana automatka taas... ei vissiin oo ruuhkia tänään ja silleen :D Lahjat ovat paketoitu, vielä kun muistaisi ottaa ne mukaan! Seksiäkin piti eilen harrastaa, mutta mies EI JAKSANUT ja tänään ei ehdi. MRRRRR!
 
***********Perjantai 21.12.2012*********





Mukana:


Pauki...............................11..................kp 1/24-34...........yk8
Henja.................... poika 1/12................kp 2/32-35.............yk2
Sona82....................tyttö 3/11..............kp 3/30-35.........yk5(06/11)
Kulkuriina.................tyttö 11/09..............kp 5/22-30...............yk10
Kolibrinkukka.............poika 03/10..............kp 9/25-30..............yk2
eskapismi.................poika 05/12..............kp 10/30-40..............yk2
Pörrö......................tyttö 07/08...............kp 11/27-28.............yk2
niiskunenä.......................12...................kp 14/25................yk3
lempo......................poika 07/2011...........kp 14/24-31...........yk3
Shaitanja.................poika 07/11..............kp 16/28................yk3
laala.......................tyttö 05/09...............kp 19/31-64...........yk8
viida.......................tyttö 5/12.................kp 20/30...............yk2
äiti -07...................tyttö 01/07................kp 24/28-30..........yk12
Nöhvi......................tyttö 07/2010............kp 25/24-28..........yk16/yk3
Johann8................poika 08/10.................kp 29/27-30.........yk1
Anna-79..................poika 6/11.................kp 40/32..............yk3




RKTT :heart:

Jännäilijät :popcorn:
Anna-79 dpo21, Nöhvi1 dpo10, Laala dpo1

TAUSTAILIJAT

Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
kirskis
SnowFlakes
NiQ
Kaneli83

Plussanneet:



Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama
annamay
sanyo


Päivityspyynnöt punaisella
 
***********Lauantai 22.12.2012*********





Mukana:


Pauki...............................11..................kp 2/24-34...........yk8
Henja.................... poika 1/12................kp 3/32-35.............yk2
Sona82....................tyttö 3/11..............kp 4/30-35.........yk5(06/11)
Kulkuriina.................tyttö 11/09..............kp 6/22-30...............yk10
Kolibrinkukka.............poika 03/10..............kp 10/25-30..............yk2
eskapismi.................poika 05/12..............kp 11/30-40..............yk2
Pörrö......................tyttö 07/08...............kp 12/27-28.............yk2
niiskunenä.......................12...................kp 15/25................yk3
lempo......................poika 07/2011...........kp 15/24-31...........yk3
Shaitanja.................poika 07/11..............kp 17/28................yk3
laala.......................tyttö 05/09...............kp 20/31-64...........yk8
viida.......................tyttö 5/12.................kp 21/30...............yk2
äiti -07...................tyttö 01/07................kp 25/28-30..........yk12
Nöhvi......................tyttö 07/2010............kp 26/24-28..........yk16/yk3
Johann8................poika 08/10.................kp 30/27-30.........yk1
Anna-79..................poika 6/11.................kp 41/32..............yk3




RKTT :heart:

Jännäilijät :popcorn:
Anna-79 dpo22, Nöhvi1 dpo11, Laala dpo2

TAUSTAILIJAT

Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
äiti -07
Susimieli
Hellurei81
kirskis
SnowFlakes
NiQ
Kaneli83

Plussanneet:



Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama
annamay
sanyo


Päivityspyynnöt punaisella
 
Omanapaa: en mä mitään ovistestejä tarvi. Oli niiiin selkeät ovisoireet että eipä voi juuri erehtyä :) Ja armaankin sain vieläpä kellistettyä :p

eli mulle saa päivitellä dpo 2

Näköjään on joulu iskenyt kansalle, joka täällä vaeltaa, kun hiljaista on. Ehkäpä pitää munkin toivotella jo nyt hyvät ja stressittömät joulut ja paljon pieniä ihmeitä kaikille. Toivoopi työntäyteistä joulua viettelevä lempo :xmas:
 

Yhteistyössä