<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Kulkuriina ja Salliina pahoittelut negoista :( :hug:

Carriina Kaikille noita kolhuja sattuu.. :hug: muistaaksi aikasemmin jo mainitsin, että meillä tuo poika tippui turvakaukalosta naamalleen lattialle parin kuukauden iässä.. (sen jälkeen en muuten ole kertaakaan nostanut kaukaloa, niin ettei jätkällä ole turvavyöt kiinni!) ja puoli vuotiaana kierähti sängystä lattialle, kun olin nukahtanut kesken yösyötön. :( Mutta kyllä mullakin oli pitkään noiden tapahtumien jälkeen huonoäiti-fiilis.. :/

amante Toivottavasti nuo clomit nyt auttaisi! :)

Pauki Toivotaan, että saisit vastaksia sieltä lääkäriltä ja ylimääräset vuodot kuriin :)

).( Huomaa kyllä että imetyksen lopetus vaikuttaa meillä seksielämään.. :D siis mun tekee ihan jatkuvasti mieli!! :LOL: Ja paikatkaan ei enää tunnu miltään saharalta! :p (tämän tiedon varmasti kaikki halusi :whistle:) mulla siis oli limakalvot TODELLA kuivat imetyksen aikana ja välillä jopa seksi tuntui epämielyttävältä..
 
Salliina ja Kulkuriina: Pahoittelut negasta:hug:

Pauki: Toivottavasti lääkäristä löytyy apu!..ärsyttävää tuollainen!
Nannamamma: Kiva, että halut palanneet ;)

ON: Täälläkin juhlat juhlittu ja kaikki meni hyvin :) Oma olo ei mihinkään päin.
Ehkä jotain lieviä menkkajuilintoja eli eiköhän ne sieltä tule :( Perjantaina testaan jos syytä on, ei varmaan ole.
 
alley Kuulostaa hyvältä tuo taktiikka, kimppuun vaan!! :D

Salliina85 Pahoittelut :hug:

Nöhvi Nuo synttärit on raskaita, meilläkin oli vasta. Akupunktiota olis jännä kokeilla. Kerro sit millasta oli. :) Ja älä nyt kuitenkaan palstalta häviä. :heart:

Nannamamma Se on mukava kun on halut palanneet. ;) Täällä oli imetyksen aikaan ihan sama homma, paikat oli niin kuivat että seksi ei oikeen tuntunu hyvälle vaikka liukkaria käyttikin.

Hjannah Kiva että juhlat sujui hyvin. Jäädään odottelemaan perjantaita. :popcorn:


ON: Meinaan olla siellä lääkärin luona niin kauan että varmasti saan tähän asiaan jotain apuja. Pöljäks tuun kohta. :stick: No, keskiviikkoa odotellessa.

Täällä lähti tänään viimenen viikko kotona käyntiin, työelämään pitäis palata ensi viikolla. Saapas nähä miten poika sopeutuu hoitoon ja miten ite pääsee taas töihin kiinni. Kaitpa siihen aika äkkiä tottuu. Ehkä sitä sitten ei ihan niin paljon ehi tätä vauva hommaakaan miettiä kun töissä kulkee.
 
**********Tiistai 24.7.2012*********






Mukana:


amante.........................................kp5/23-25................yk5
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp6/25-30...............yk12
lempo............poika 07/11...............kp9/?.......................yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp10/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp10/24......................yk3
Haini..............................................kp11/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp12/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp13/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp13/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp13/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp15/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp15/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp16/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp17/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp20/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp22/31-64.................yk4
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp29/24-27...............yk3
Hjannah..............poika 7/11.............kp32/30-35...............yk3
Salliina...............poika10/11.............kp34/32....................yk3
Ruttunaama......poika 06/04..............kp61/24....................yk25
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp72/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp83/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp87/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät

Kulkuriina dpo16, Salliina85 dpo15

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3)



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi, en tiedä millon testais... Kaipa sitä pitää vaan menkkoja odotella. On sitten niiiin tympeitä nuo negat :( Kerro tosiaan sitten millasta oli akupunktiossa :p

Nannamamma, hei hienoa, että huomaat heti tuon imetyksen lopetuksen vaikutuksen! Itse odottelen samaa, mulla on limakalvot kyllä toisinaan vieläkin kans aikasta kuivat... :(

Hjannah, oi ihan kuin pessimisti-Salliina siellä itse kirjoittelemassa :heart: Ei vaan, kuulostit vähän multa, kun itekin ei uskalla oikein odottaa mitään. Mä toivon sulle kuitenkin sitä plussaa, vaikkei susta miltään vielä tuntuskaan :hug:

Pauki, tosiaan, laita lääkäri selkä seinää vasten :LOL: Hurjaa, viimenen viikko kotona! :O Itse en osaa tuollasta tilannetta (enkä halua) vielä edes ajatella.

ON: Päivällä tuli vähän valkkaria, joissa hyvin hyvin hailakoita veriviiruja. Olin ihan varma, että sieltä ne menkat sitten lähtee tulemaan. No, eipä lähtenyt. Nyt on kuivaa kuin Saharassa. Mutta viime kierrossakin tuhrutteli yhden päivän ennen ku varsinainen vuoto alkoi, että vuoto alkaa sitten vissii huomenna. Sais nyt alkaa jo, niin pääsis uuteen kiertoon :kieh: Paitsi jos siellä olis joku ylläri :heart: Mutta täytynee odottaa testaamista ainakin keskiviikkoon (ja tehdä se aamupissasta!). Kunpa vaan malttais oottaa. Mies kysyi, että mitä se testaaminen koko ajan hyödyttää - no sitä että mä saisin mielenrauhan!!
 
Salliinalle plussatuulia, muille negapahoitteluja

Luulin jo olevani ainoa, joka ei uskalla kurkkia tuolla plussanneiden puolella, viime raskaudessa uskaltauduin muistaakseni vasta puolen välin jälkeen... :whistle:

Huoh, kyllä vaan alkaa enemmän ja enemmän haluamaan toista, kun viikonloppuna käytiin katsomassa paria pienokaista ja yhtä valtavamasuista kaveria :D

Mukavaa,että täältä löytyy muitakin kirjoista tykkääviä :wave: tuo tuhat loistavaa aurinkoa on kyllä niin hyvä!
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti ilmoittelen tänne, ettei täti ole luokseni vieläkään tietään löytänyt. Ei edes tuhruttele. Tulisi nyt sitten pian niin pääsisi uuteen kiertoon ja mieliala hormonien myötävaikutuksella nousuun! Tosiaan tuo nega on vetänyt minut mielen melko matalalle, HALUAISIN NIIN JO OLLA RASKAANA!!! Kuten varmaan te kaikki muutkin täällä!

Nöhvi: Elä sie kokonaan täältä katoa! Paitsi tietenkin mitä pikimmin tuonne plussa puolelle ;)

Salliina: Pahoittelut negasta, mutta testashan vielä aamupisusta jos tätiä ei näy!!!

Ja anteeksi kun en nyt kommentoi muille, puhelimen välityksellä täällä nyt.
 
Vihdoinkin kp1, siis

Salliina...............poika10/11.............kp1/32-33.................yk4

ON: Aamulla vähän harmitti, mutta poika järjesti muuta ohjelmaa onneksi :D Hän on koko aamun kieltäytyny menemästä aamupäikkäreille, joten onkohan siirtymässä nyt 9kk iässä yksiin päikkäreihin? :O Onko muitten esikoiset olleet tälläisiä?? Ei mitään käryä mitä täällä tapahtuu :D

Muoks. Vihdoin sain pojan unille, niin ehdin muitakin kommentoida:

lempo, kiitos, mutta ei ollut tämäkään tärppikierto. Ja jos sulla on hyviä kirjavinkkejä niin tänne vaan :D Mä haluaisin lukea seuraavaks Eve Hietamiehen Yösyötön, mutta on aina kirjastosta lainassa...

Kulkuriina, vieläkö odottelet menkkoja? Vai olisko kuitenkin myöhemmin käyneestä tärpistä salamatkustaja kyydissä?? Tiedän tuon tunteen, kun haluais niin olla raskaana... :( Mä tänäkin aamuna itkin sitten, että ehkä meille ei anneta toista kun en aina jaksa olla kärsivällinen ekankaan kanssa, varsinkaan kun oon väsynyt. Mies sitten kovasti lohdutteli, että kyllä tämä tästä...
 
Viimeksi muokattu:
Pauki Nautihan vikasta lomaviikosta :) Toivottavasti poika sopeutuu hyvin.. :) Mä palaan syyskuussa töihin. Tosin vaan kuukaudeksi, kun mies haluu olla pojan kanssa kotona ja tottakai halusin hänelle sen mahdollisuuden antaa.. Sen jälkeen sitten itse jään hoitovapaalle..

Salliina Meillä poika nukkuu vielä kahdet päikkärit ihan mielellään.. kestotaan 1-2 tuntia. ei ole oikeestaan koskaan tuon pidempiä päikkäreitä nukkunut.. :)

).( Mun vasemmassa nivusessa on "kuplinut" pitkin aamua.. (en keksinyt parempaakaan selitystä mun tuntemuksille. :D) :confused:
 
Täällä olisi yksi uusi kuumeilija... meillä on siis reilu 3,5 vuotias tytär ja nyt on ensimmäinen yrityskerta käynnissä. toista kovasti toiveillaan ja nyt vihdoin uskallettiin aloittaa yrittäminen. En ole satavarma, mutta kiertoni taitaa olla 28 päivää ja tänään olisi siis tuo kuumottava kp 28/28. yleensä mulla on ruskehtavaa vuotoa jo pari päivää ennen varsinaisia kuukautisia, mutta nyt ei mitään. Lisäksi ollut kuvottava olo jo viikon verran. Tein sunnuntaina predictorin early testin, mutta virtsasta joka oli ollut rakossa ehkä kaksi tuntia. Lisäksi ei tainnut se 5 sekunnin suihku ihan onnistua. Negaa siis näytti, mutta yritän pysyä vielä toiveikkaana. Olisihan se ihan ihme jos ekasta nappais, mutta pitää olla toivoa täynnä ;D Tänään kolahti postilaatikosta sofi one step testit ja ajattelin huomena aamupissasta testailla, jos vaan jaksaisin odotella... Ainakaan täti ei ole vielä- kylässä eikä kipujakaan tunnu. Jännät päivät siis...

Fidel.............tyttö 12/08..........kp 28/28........yk1
 
Salliina: pahoittelut menkoista! :hug: Toi on niin ärsyttävää kun tekee negan ja sit alkaa menkat, varsinki ojs on hiukan alkanu toiveet nousta. Mutta kyllä mä sullekin sitä plussaa toivon!
Meillä siirryttiin yksiin päiväuniin joskus 9-10kk iässä, kun tyttö meni päiväkotiin. Alkuun oli aika hankalaa, mut kyllä se siitä sitten alkoi sujumaan. Mikäli unet alkaa tulla lyhyemmiksi niin sitten kannattaa ihan suosiolla alkaa pitää puolillepäivin tai yhteentoista hereillä ja antaa nukkua vaan yhdet unet. Tämä siis mun mielipide :) Meillä ollaan nyt siinä vaiheessa että unet alkaa jäämään kokonaan pois. Onneksi on vielä harvinaisempaa tuo ettei nuku, mutta nyt kesällä jos on nukkunut aamulla esim puoli yhdeksään/yhdeksään niin en ole päästänyt unille, jotta saadaan illalla oikeeseen aikaan sänkyyn. Ollaan sitten pidetty lepohetki että luetaan kirjaa hetken aikaa sängyssä ja sitten mennään takaisin leikkimään.

Pauki: Toivottavasti teillä alkaa hoidossa oleminen sujumaan hyvin. Se riippuu niin paljon siitä millaiseen paikkaan pääsette. Meillä tämä kolmas, missä tyttö on ollut nyt vuoden on ollut kaikista paras. Alun tottumisen jälkeen ei olla perään itketty ollenkaan, missään vaiheessa, toisin kuin edellisissä. Tosin onhan tyttö jo isompikin ja kaverit alkaa olla tärkeitä. Mulla alkaa ensi viikolla 2vko loma ja sen jälkeen meidän tyttö menee isompien ryhmään päiväkodissa :)

ON: aika oireeton ovis ollu tähän asti. Edellinen kun oli tosi kivulias. Saa nähdä mille päivälle se nyt sitten asettuu. Pahat olot tais olla viikonloppuna tai perjantaina, mutta ei nekään olleet niin pahoja ku nuo 2 edellistä kiertoa. Eilen tuli sellaista omituista hiukan paksumpaa limaa, mutta ei mielestäni ihan ovislimaa kuitenkaan. Pitäisiköhän sitä tikuttaa illalla... Tyttö meni tänään vaarille ja mummipuolelle hoitoon, tai oli siellä jo eilenkin, mutta aikovat kokeilla jos tyttö viihtyisi heidän kanssaan torstaihin. Voitais rauhassa pupuilla miehen kanssa molempina päivinä, jos miestä vaan kiinnostaisi...
 
Pessimisti ei pety:D Vaikka pettymyshän se on silti(että sinänsä huono odottaa aina pahinta).

Pahoittelut menkoista Salliina :hug:

Tervetuloa Fidel !

Meillä nukutaan vielä välillä kahdet unet, vaikka poika jo vuoden. Jos nukkuu puoli 8 tai kahdeksaan asti niin nukkuu vain yhdet unet lounaan jälkeen. Mutta jos on klo 6-7 hereillä niin tarvii lyhyet unoset(10-30min) aamupäivällä ja pidemmät iltapäivällä.

ON: Eiköhän ne menkat sieltä tule, olo on ihan samanlainen kuin viime kierrossa.
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
**********Keskiviikko 25.7.2012*********






Mukana:

Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp2/24-28...............yk4
Salliina...............poika10/11.............kp2/32-33.................yk4
amante.........................................kp6/23-25................yk5
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp7/25-30...............yk12
lempo............poika 07/11...............kp10/?.......................yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp11/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp11/24......................yk3
Haini..............................................kp12/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp13/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp14/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp14/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp14/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp16/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp16/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp17/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp18/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp21/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp23/31-64.................yk4
Fidel.............tyttö 12/08................kp 29/28....................yk1
Hjannah..............poika 7/11.............kp33/30-35...............yk3
Ruttunaama......poika 06/04..............kp62/24....................yk25
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp73/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp84/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp88/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3)



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
Salliina ja Kulkuriina: suuren suuret pahoittelut teille :hug: Olis saanut kyllä ropista niitä plussia nyt!

Tervetuloa Fidel: :wave: Siellä onkin jännä paikat :) Onnea huomiseen testailuun!

nannamamma: hienoa että tuo puoli on alkanut luistamaan :)

Hjannah: Perjantaita odotellessa :popcorn:

Pauki: tsemppiä huomiselle!

lempo: mä näin kanssa eilen viikon vanhan vauvan :heart: Ja siinä porukassa on pari muutakin raskaana olevaa - mä haluuuuuuuuun kanssa!

päikkäreistä: meillä mun muistaakseni jäi kanssa alle vuoden iässä tokat päikkärit pois (apua miten näin nopeasti alkaa muisti pätkimään??? No aika aikaseen kummiskin). Nyt alkaa olla siinä rajoilla nukkuuko yksiäkään, välillä aina jättää välistä :O Pieniuninen typy..

alley: oi teillä sattuukin sopivasti lapsivapaa :D Pitäkää hauskaa!
 
Enpä eilen sitten malttanut olla testailematta... Tein taas ihan väärään aikaan ja liian "laimeasta" virtsasta testin ja negahan sieltä tuli. Nyt mies sano mulle et seuraavan kerran perjantai aamuna jos ei täti ole tullut. Hyvä ettei takavarikoinut testejä. Viimeksi muistaakseni kukkautiset oli aika paljon myöhässä kun sain vasta haalean viivan, että ehkä on aika vaan odotella. Olisko mulla sitten myöhänen ovis? En ole asiaa niin tarkkaillu... Kuinka monella ovis todella asettuu sinne 14 pv kierron alusta?

Onnea matkaan kaikille uuden kierron aloittelijoille! Itse toivon, että jos on aunt flow tullakseen niin tulis nyt. Pääsis sit aikasemmin taas hommiin.

Sellainen vielä kiinnostaa, että sinä aikana kun on ns. kuumat päivät eli odottelette kuukautisia, pystyttekö harrastamaan seksiä? Mulla on jotenkin sellanen, että ei nyt häiritä toista, jos yrittää siellä saada eloa aikaan...
 
Tervetuloa uudet, toivottavasti visiittinne on lyhyt ja pääsette pian plussanneisiin! :)

Siis ei oo tottakaan kuinka paljon täällä on menkkojen kaatamia tullut :( Ainakin Nöhvi, Kulkuriina, Salliina, amante... Piristyhaleja. Eihän tää ole enää todellistakaan kun tähän ketjuun ei enää tipu plussia! Kyllä sen jo monelle - tai siis meille kaikille - niin jo soisi.

Päiväunista: Täällä neiti lopetti kahdet unet alle vuoden iässä, siitä eteenpäin ne yhdet unet oli semmoisia puolentunnin mittaisia.. 2,5-vuotiaana jäi nekin sitten pois, eli siitä lähtien ollaan porskutettu ilman päiväunia. Mutta öisin nukutaankin sitten hyvin, läpi yön n. 11-12 h edelleen (3,5 v), on tämä niin helppoa! ;) Kyllä tässä jo kaipailisi jotakuta, joka öisin herättelisi... <3

ON: Ovis oli/on/on tulossa, ei mitään käryä. Mutta tärppiä on yritetty. Yritän pysyä rauhallisena, viime kierrossa olin jo niin varma plussasta, että en edes testaillu ennen kuin tätsy sitten tulla pärähti. Silloin tiputtiin kovaa ja korkealta.
 
Fidel: Pahoittelut negasta :/ Täälläkin hieman alitajuisesti vältellään seksiä piinapäivien aikaan. Jotenkin sen oviksenaikaisen riekkumisen jälkeen ei kyllä edes viitsi vaivautua muutenkaan :ashamed: :LOL: Noista kiertopäivistä vs. ovis, mää oon ite laskenu oviksen asettuneen aina 14 pv taaksepäin laskettuna kierron viimesestä päivästä (vai seuraavan kierron ekasta?). Todisteita mulla ei ole siitä, onko se ovis todellisuudessa silloin, mutta periaatteessa sen pitäisi olla..
 
**********Torstai 26.7.2012*********






Mukana:


Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp3/24-28...............yk4
Salliina...............poika10/11.............kp3/32-33.................yk4
amante.........................................kp7/23-25................yk5
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp8/25-30...............yk12
lempo............poika 07/11...............kp11/?.......................yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp12/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp12/24......................yk3
Haini..............................................kp13/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp14/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp15/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp15/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp15/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp17/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp17/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp18/26-27...............yk6
Unno................poika 1/12...............kp19/27-29................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp22/28.....................yk1
laala..............tyttö05/09.................kp24/31-64.................yk4
Fidel.............tyttö 12/08................kp30/28....................yk1
Hjannah..............poika 7/11.............kp34/30-35...............yk3
Ruttunaama......poika 06/04..............kp63/24....................yk25
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp74/29...................yk3
nanakuu................tyttö..................kp85/28-34..............yk4
kurasaapas.........poika02/11.............kp89/?.....................yk1
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät


TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11

Plussanneet:



Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3)



Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nannamamma, eipä tuo meinkään poika mikään päikkärinukkuja ole. Meni jotenkin vain nuo unet sekaisin eilen, tänään nukkui taas kahdet. Ekat 40 min ja tokat noin 1h.

Fidel, tervetuloa :wave: ja pahoittelut negasta :hug:

alley, toivottavasti olet onnistunut miehen kaadossa ;)

Kulkuriina, :hug: Samoilla kpillä mennään taas...

Nöhvi, kiitos! Plussasade taisi lopahtaa tuonne heinäkuun alkupuolelle tällä palstalla :(

Aura08, hienoa että ootte yrittänyt tärppiä kovasti! Se on tärkeintä, oli tietoa oviksesta tai ei!

ON: Mä en tiedä pitäskö mun palstailla enää vai ei. Kun en usko, että ovuloin vielä :( Mutta osaako sitä lopettaakaan enää. Nyt viimestään pitäisi uskoa, että täytyy odottaa sinne asti, että lopettaa imetyksen... Pyrin imettämään vielä noin 3kk, että saataisi siis siirtyä suoraan lehmänmaitoon. No, eipä tuo 3kk niin pitkä aika ole. Ja elokuun vuodon jälkeen pitäisi mennä katsastamaan kystan tilanne, niin ainakin ultrataan noita paikkoja. Vois ehkä samalla kysyä, että näkeekö siitä mitenkään, että toimiiko siellä mikään???

Muoks. Mikähän noiden Ruttunaaman, nanakuun, kurasaapas ja ketähän siellä oli, tilanne on? Uskaltaisiko siirtää kadonneisiin? Vai ootteko siellä? Huhuu :)
 
Viimeksi muokattu:
Kulkuriina Pahoittelut tädistä. :hug:

Fidel :wave:

Salliina85 Toivottavasti et lopeta palstailua, sun juttuja on kiva lukea. :heart:

Päikkäreistä, meillä nukutaan kahdet tai kolmet jopa, riippuu ihan päivästä. Poika on tosi pienestä asti nukkunu melko lyhyitä päiväunia, mutta onneks sitten nukkuu yöt tosi hyvin. :)

ON: No niin.. Eilen sitten kävin lääkärissä. Oli tosi hyvä ja asiantunteva lääkäri. :) Määräsi mulle Terot tasottamaan kiertoa. Niitä nyt sitten täytyy syödä vähintään kolme kuukautta, jos ei sitten satu raskautumaan, sekin on mahdollista. :) Pitäis kuulemma ylimääräinen vuoto saada niillä kuriin. Diaknoosi oli, että hormoonitoiminta ei oo vielä täysin tasaantunu imetyksen jälkeen. Kuulemma todella yleistä imetyksen ja e-pillereiden käytön jälkeen. Ultras paikat ja sano, että kaikki on siltä osin kunnossa. :) Ei näkyny mitään kystia tai muuta. :) Pitää nyt sitten popsia noita Teroja kymmenen päivää, kierron puolen välin paikkeilla.

Jotenkin nyt sitten alko jännittää, että sitähän voi sitte pian tullakin raskaaksi jos niin käy. ;) :whistle:
 
Pauki kuulostaapa todella hyvältä tuo sinun lääkärireissu. Tovottavasti napaa pian. Ja aina on kiva tietää, ettei ole mitään varsinaista vikaa mikä estäisi raskautumisen. Itselläni kystia, jonka vuoksi olen hiukan skeptinen.

Kulkuriina pahoittelut tädin kyläilystä. Jaksamisia!

ON: Meikällä ei vieläkään tietoa tädistä ja rinnat, erityisesti nännit aivan uskomattoman kipeät, lisäksi kuvottaa ja verenpaineet alhaalla. Ihan niin kuin viimeksi. Mutta pidättäydyn nyt testailusta ja huomena yhdessä miehen kanssa testaillaan aamusta. En ole valmis vielä siihen negaan uskomaan, kun on niin "raskaana" oleva olo. eli nyt toiveillaan et tulin palstalle sittenkin vaan plussatuulia tuomaan...
 
ON: Tyttön tuli tiistaina kotiin nukkumaan, tuli ikävä. Mutta eilen sitten jäi yöksi. Käytiin pitkästä aikaa miehen kanssa yhdessä prätkäilemässä, lainattiin leffa ja ... :) Niin ja ovis bongattu eilen. Oli siis oikein ihana ilta. Tänään vielä jos saisi miehen sänkypuuhiin illalla, niin olisi enemmän kuin tyytyväinen. Mut voi siis laittaa jännäilijöihin tänään DPO 0. On jotenkin ihan sellanen nyt plussataan olo, vaikka ei kai saisi, jos sekin tuottaa huonoa onnea :( Mutta yritän saada mahdollisimman paljon tekemistä itselleni noille 2 lomaviikolle, mitkä nyt alkaa. Onneksi olen tytön kanssa niin ei pitäisi päästä pitkästymään ainakaan. Ja onhan meillä paljon kaikkea suunniteltukin jo. Laskurin mukaan 11.8 pitäisi alkaa seuraavat menkat, jos niitä ei näy silloin niin sitten testaan.

Pauki: Toivotaan että Terot auttaa.

Salliina: Niin kuin sanoit 3kk ei oo pitkä aika, jää meidän seuraksi :)
 
Fidel tervetuloa :wave: ja pahoittelut negasta :( peukut että muuttuisi vielä plussaksi! :)

Salliina älä jätä meitä!! :D Toivottavasti siinä ens kuun ultrassa sulla olis kaikki hyvin. :)

Aura0lle8 ja alleylle peukut pystyssä, että tärppi olisi käynyt!! :heart:

Pauki hyvä että oli antoista lääkärireissu! Toivotaan parasta, että noista teroista on hyötyä! :)

).( mulla on tänään ollut hirvee väsy ja huono-olo.. nyt on iltapäivästä saakka jomotellut alavatsalla.. Laskeskelin että tänään olis kp 14 ja huvikseni katoin netistä ovislaskurilla, että jos mulla olis kierrot pysynyt 28 päivässä, niin tänään olis ovispäivä.. :) Viimeyö heiluteltiin peittoa.... Tai siis kulutettiin mattoa miten sen nyt ottaa :LOL:
 

Yhteistyössä