<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Testattu haamu :) Ja ihan testiajalla =) Varovaisen onnellinen, jotenkin ihan satavarma että menkat alkaa viikonlopuks. Mutta meen hakee lisää testejä kaupasta loppuviikkoa varten.

Ai nii, heräsin sellasesta ihan villistä unesta, missä olin myös testannut omituisen haamun. Sitten tuo pikku likka tuli makkariin katsomaan piirrettyjä. Oli pakko välittömästi mennä pissalle :)
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
alley IHANAA!!!!!! kyllä se siitä vahtistuu :heart:

Mulla jäi testaamatta, kun aamulla olin niin pihalla kun heräsin, että kävin lykkää pojan isälleen ja menin käymään pissalla ennen kun menin jatkaa unia.. Siinä pöntöllä istuessa tajusin, että ainiin.. :kieh: huomenna uusi yritys, kun on mun vuoro herää ipanan kanssa :)
 
Onnea alley :flower:

Hui ku rupes itteäkin jännittämään nyt ku menkat loppu ja pääsee taas hommiin ja ovista bongaileen :p

Meillä koira mahataudissa ja muksu valvottanu muuten vaan öisin ja ukko kuorsaa ku höyryjuna niin missä välissä minä nukun |O äääh.

Mäkin haluan päästä jo testaileen, se on aina yhtä ihanan kamalaa. Tulos pelottaa aina toivo kumpaa hyvänsä :xmas:
 
Heippa!

Alleylle onnea haamulaisesta :)

Joka päivä ole käynyt lueskelemassa, mitä pinoon kuluu, mutta ei ole ollut mitään kirjoitettavaa. Ei ole kyllä pahemmin nytkään. Viime viikko meni lomaillessa ja pihalla pyöriessä, nyt taas töissä ja seuraava loma onkin sitten ensi kesänä. On ollut kummallinen kierto täällä. Ajatukset on pysyny ihmeen hyvin ihan muissa asioissa eikä suurempia ahdistuksia ole ollut. Nyt on jo ihan menkkaolot, joten saa nähdä, onko tulossa normaalia lyhempi kierto. En jaksa uskoa, että jomotukset mistään muustakaan kertoo, kun rinnoissa ei ole tapahtunut mitään.

Plussaonnea muille ja Nöhville ja Amantelle jaksamista pillereiden ja kapseleiden kanssa. Toivottavasti ne tuo avun :)
 
Nöhvi
*********Tiistai 7.8.2012*********






Mukana:




haave2.................poika 03/11..........kp7/28.....................yk2
laala..............tyttö05/09.................kp7/31-64.................yk5
Thea.................tyttö06/08...............kp8/34......................yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp15/24-28...............yk4
Salliina...............poika10/11.............kp15/32-33.................yk4
amante.........................................kp19/23-25................yk5
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp20/25-30...............yk12
lempo............poika 07/11...............kp23/?.......................yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp24/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp24/24......................yk3
Haini..............................................kp25/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp26/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp27/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp27/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp27/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp29/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp29/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp30/26-27...............yk6
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp86/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?
Nannamamma..... poika 10/11...........kp?..........................yk?

Jännäilijät
alley dpo12, Nöhvi dpo5



TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno

Plussanneet:



Elokuu 2012

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
Onnea alley: :flower: Voiko jo siirtää plussanneisiin? Tuolla toisessa pinossa ollut testikuva oli ainaskin ihan selkeä plussa mun mielestä :)

Nannamamma: no huomenna sitten! Pidät meidät vielä hetken jännityksessä :popcorn:

Thea: tervetuloa huonosti nukkuvien kerhoon :O Meidän neiti ei opi varmaan koskaan nukkumaan ja löytyy kanssa kuorsaava mies ;) Tsemppiä oviksen bongailuun!

Haini: harmi jos tuntuu ettei ole tärpännyt :( Mutta toivotaan että olet väärässä ja tulisi se pieni yllätys :)

omassa navassa ei oikeastaan kerrottavaa... Loma loppui, tyylsää...
 
alley: Hurrrrrrjasti onnea!

Jännään sun puolesta Nannamamma!!

Nöhvi: Täälläkin palailtu tänään arkeen, huoh! Olisin voinut lomailla vaikka kuinka pitkään..

Ja anteeksi kun en nyt kaikille kommentoi kun kännykällä täällä surffailen taas! Koneella kun olen niin voi pitää kahta näyttöä auki niin pysyn perässä mitä kenellekkin tarkoitus sanoa muuten kun ei tämä dementikko mitään muista! :)

(.) En ole oireiden perusteella tässä kierossa onnistunut (vielä) ovista bongaamaan. Oireet muistuttaneet ennemminkin ihan loppukierron oloja kuin oviksen aikaa. Mistäköjän nyt tuulee, enkös ole yhtäkkiä ovuloinut ollenkaan?!! Peittoja ollaan heiluteltu, joten toivotaan että jotain on tapahtunut jos on tapahtuakseen. Aiempien kiertojen perusteella kun ovishetki olisi jo ollut tai olisi nyt?
 
Nöhvi: Ei siirretä vielä plussanneisiin. Odottelen viikonlopun yli vielä, on vähän epäuskoinen olo.

ON: Kävin eilen ratsastamassa issikalla, oli aivan ihanaa :) Meitä oli kiva porukka kavereita ja mentiin reipas 1,5h maasto. Ainoo vaan että tissit ei tykänny, sama kuin sen torstaisen juoksun jälkeen. Kovasti vannotin itselleni etten testaa ennen kuin loppuviikosta, ni tein nyt kuitenkin pregchekin liuskan. Siinä näkyy paljon himmeämpi viiva kuin eilisessä testissä. Ajattelin, että jos menkat ei ala lauantaihin mennessä niin teen silloin CB.n digin. Mutta täytyy odotella nyt rauhassa :D
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ ja anu84
Nöhville tsemppiä töiden alkuun :)

alley, kaikki kun mainosti tuota sun testiä tuol toises pinos, niin kävin itekin kurkkimas ja kyllä se mustakin hyvältä näyttää :heart:

amante, erikoista nuo sun testailut :confused: Ehkä se huippu meni siellä välissä jotenkin nopeesti?

Unnolle toivon sitten sitä ylläriplussaa :)

NNÄ, hienoa, että ootte paranemaan päin!! :)

Nannamamma, muistitko testata?? :popcorn:

Thealle tsemppiä tähän kiertoon ;)

Hainille kanssa tsemppiä töiden alkuun!! Kuten myös Kulkuriinalle :wave:

diiselikissa, :wave:

ON: Eipä mitään. Perhesuunnittelun sivuilta katoin, että (mahdollinen) ovis on siis tällä viikolla ti-su välillä... Tai siis noi hedelmälliset päivät. Mutta siis tosiaan huomenna reissuun pojan kanssa ja mies tulee vasta viikonloppuna samalle paikkakunnalle, joten... : / Oonkin asennoitunut jo siihen, että työt kutsuu helmikuussa. Mikä tarkoittaa sitä, että soitin tänään pomolle ja meen parin viikon päsätä jo käymään työpaikalla. Oon ehkä vähän ajoissa liikkeelle, mutta työ on luonteeltaan sellainen, että koko vuoden suunnitelmat tehdään elokuussa...

Huomenna lähdetään siis illasta pojan kanssa reissuun, joten mua näkyy täällä varmaan taas vasta ens viikolla!
 
Moikka!
Tulin vaa täältä kyselemään et haluiskohan joku (esim. postimaksujen hinnalla) pregcheckin ovulaatiotestiliuskoja 10 kpl:n avaamaton paketti sekä foolihappoa 300 µg 30 kpl avaamaton paketti myöskin. Tilattu raskauskeijulta!
Meinin silloin alkuvuodesta tilaamaan ja sit tietysti plussasinkin melkein heti nii ei tullu näille käyttöä (ostin sitte ihan raskaana oleville tarkotettuja vitamiineja enkä uskaltanu sit lisäks tota foolihappolisää käyttää ku oon vähän arkajalka ;) )

Nii ja siks voisin luopua noista kun ihan heti nyt ainakaan (jos koskaan) lisää lapsia ei oo haaveissa. Ja varmaan noiki joskus vanhaks menee ;) (foolihappo 10/13)

Jos jotaa kiinnostaa ni voi laittaa vaikka yv tai jotakin :)
 
Onnea kaikki plussanneet ja tietenkin suuren suuri :hug: kaikille tädin kohdanneille :heart:

Mä oon pitäny nyt hiljaiseloa koneelta yleensäkkin, pikkasen alkaa olee fiilikset aika maassa. No vaihdoin työpaikkaa joten toivon että mieli virkistyy kun pääsee uusiin ympäristöön...

Mä testasin aamulla puhtaan negan, yllättävää...
No menkat ei sitten alkanu kello 10 niin kun yleensä ;) Vaan kävin sitten ostamassa cb:n testin (2kpl) apteekista töistä päästyäni.
No siinä 1h pissalla sitten päätin kokeilla, malttamaton kun oon.
Siihen ilmesty heti pysty ohut viiva, tumma se oli mutta ohjeessa lukee että tarvii olla saman paksunen viiva.
No illalla uudestaan (aamuun ei jaksa odottaa) jos ei täti kurvaa kylään...mutta jos negaa vaan näyttää niin sen jälkee mut saa siirtää tonne taustailijoihin...

Anteeksi omanapaisuuuteni :( fiilikset vaan jossain todella syvällä....:'(
 
alley: Onnea onnea onnea! :heart:

Nannamamma: Joko testasit? :popcorn:

Salliina85: Hauskaa reissua! :wave:

äiti-07: Toivotaan että viiva vahvistuu!

ON: Ei niin mitään ihme oloja, tai muutakaan. Nyt kun ei edes oikeen tiedä että millon ne menkat pitäis alkaa kun söin niitä Teroja. Kaitpa ne tässä muutaman päivän sisällä pitäis tulla jos on tullakseen. Tekis mieli jo testata, mut en tiiä näkyiskö mitään. Ja aamulla puoli viiden aikaan ei taho jaksaa alkaa testien kans räveltämään. Täytyy kattoa vklopulla sitte jos ei menkat ennen sitä ala.

Työt vie kyllä hyvin veronsa kun puoli viideltä nousee. Saa nyt sitten ottaa aina päikkärit kun hakee pojan hoidosta ja laittaa sen vielä pienille ilta tirsoille.

Oon yrittäny nähä lisää enneunia, mut valitettavasti en oo siinä onnistunu. :LOL:
 
Aamulla testattu nega :( Toisaalta oon aika helpottunut, kun tuo isäntä nyt päättikin, että ei ole vielä aika toiselle (ilmoitti asiasta eilen tyylikkäästi kesken seksin kysymällä, että missäs meidän kumit on).. :/ Toisaalta taas surkee olo, koska oma vauvakuume on ihan hillitön, mutta nyt sitten keskityn vaan itseeni ja tohon meidän olemassa olevaan tuholaiseen :heart: Mä tästä siirryn taustalle seuraamaan teitä ja odottelemaan koska isäntä lämpenee ajatukselle toisesta lapsesta..

PLUSSATUULIA KAIKILLE IHANAISET!! :heart:
 
NiQ
Pauki Mulla alkoi ekan terokuurin jälkeen menkat 5. terottomana päivänä ja tokan terokuurin jälkeen 2. terottomana päivänä. Jollakin kuulemma voi mennä viikkokin terokuurin jälkeen ennen kuin alkaa menkat.

Nannamamma Olipas sun mies nyt ihan kökkö! Mut just tollanen on se miehen käsitys "keskustelusta", toivottavasti nyt muuttaisi vielä mielensä ja pääsisitte vauvantekohommiin!

alley hirmuisesti onnea! Itse kans esikoisen aikaan tein hyvä ettei kahta kertaa päivässä testiä ja vedin ihan hirveitä stressejä kun ei ollutkaan viiva vahvistunut tms :D Joten eiköhän se siitä vahhvistu sunkin viivanen! :)

äiti-07 Kyllä se olis sunkin aika jo saada se selkeä plussa! Toivotaan parasta että viiva levenee! :)

On: ei kummempia, lukenut oon teidän juttuja muttei oo ollut mitään kirjoitettavaa. Tänään oli vika teropäivä, menkkoja odottelen viikonlopuksi. Eilen ja tänään on jo vähän juilinutkin siihen malliin...
 
Nöhvi
*********Keskiviikko 8.8.2012*********






Mukana:




haave2.................poika 03/11..........kp8/28.....................yk2
laala..............tyttö05/09.................kp8/31-64.................yk5
Thea.................tyttö06/08...............kp9/34......................yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp16/24-28...............yk4
Salliina...............poika10/11.............kp16/32-33.................yk4
amante.........................................kp20/23-25................yk5
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp21/25-30...............yk12
lempo............poika 07/11...............kp24/?.......................yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp25/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp25/24......................yk3
Haini..............................................kp26/29...................yk10
Pauki................poika 07/11..............kp27/33-34...............yk2
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp28/28-32...............yk19
NiQ..........................07/11............ kp28/32....................yk5
äiti -07............tyttö 01/07..............kp28/26.....................yk7
Aura08...................12/08................kp30/31-37...............yk7
hiulu...............poika 09/11...............kp30/32(-42)...............yk2
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp31/26-27...............yk6
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp87/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?

Jännäilijät
alley dpo13, Nöhvi dpo6



TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma

Plussanneet:



Elokuu 2012

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Nöhvi
Nannamamma: :hug: Olipas tapa ilmoittaa :O Keskusteltiinko asiasta vielä jälkeenpäin? Jaksamista!

Nyt jännäillään sitten äiti-07:n testitulosta :popcorn: Jokojokojoko?

nellinu: :wave:

Salliina: harmi että erossaolo osuu tärppiaikoihin :/ Josko ovis vähän harhailisi ja löytäisi perille sitten kun olette miehen kanssa samassa osoitteessa :) Tai että simppaset jaksaisi polskutella muutaman päivän ovikseen asti.

diiselikissa: moiii :wave: Puoliväli lähestyy sielläkin :O Huisaa :)

Kulkuriina: joo nää ekat päivät loman jälkeen on aika masentavia. Kai sitä taas tottuu ja pääsee edes jotenkin vauhtiin :) Ehkä
 
Johan iski menkkapuhurin tähän pinoon! Noh, seuraan jonon jatkona. Tänään alkoi tiputtelu, joten huomenna ehkä hanat aukeaa. Toivottavasti ei sen pidempään kestä. Löysin mielenkiintoisia juttuja tässä pari iltaa sitten. Silloin esikoisen yritysaikaan kirjoittelin hyvinkin aktiivisesti täällä ja kävin tuolla haualla etsimässä kirjoituksia plussauksen ajoilta. Mulla oli oireiden puolesta ( tai itseasiassa oireettomuuden) puolesta aivan samanlainen kierto nyt kuin silloin, lukunottamatta sitä rintojen arkuutta, jota nyt siis ei ollut. Olin myös plussakierrossa aloittanut käyttämään Ido-E nimistä e-vitamiinivalmistetta, jota vyöhyketerapeutti oli suositellut. Oli hauska lukea sen aikaisia fiiliksiä ja huomata, miten samanlaisia ajatuksia on nyt kuin silloin oli yrityksen samassa vaiheessa.

Noh, uutta matoa koukkuun taas. Eikä mua itseasiassa tämä menkkojen alku niin ahdista, ei ole missään vaiheessa ahdistanut. Mun mielestä kun raskainta ei ole pettymys, raskainta on toivo. Nyt saa taas pari viikkoa keskittyä muuhunkin kuin omaan napaan.
 
Nöhvi
*********Perjantai 10.8.2012*********






Mukana:


Pauki................poika 07/11..............kp2/33-34...............yk3
hiulu...............poika 09/11...............kp3/32(-42)...............yk3
NiQ..........................07/11............ kp3/32....................yk6
haave2.................poika 03/11..........kp10/28.....................yk2
laala..............tyttö05/09.................kp10/31-64.................yk5
Thea.................tyttö06/08...............kp11/34......................yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp18/24-28...............yk4
Salliina...............poika10/11.............kp18/32-33.................yk4
amante.........................................kp22/23-25................yk5
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp23/25-30...............yk12
lempo............poika 07/11...............kp26/?.......................yk2
Kolmikymppinen.........poika 09...........kp27/31....................yk1
alley..............tyttö10/09.................kp27/24......................yk3
Haini..............................................kp28/29...................yk10
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp30/28-32...............yk19
Aura08...................12/08................kp32/31-37...............yk7
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp32/26-27...............yk6
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp89/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?

Jännäilijät
alley dpo15, Nöhvi dpo8



TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 

Yhteistyössä