<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

äiti-07 :(:hug: jaksuja!

susimieli taidan nauttia yhtä siideriä koko illan:)
Luota vaan testiin ja oireihisi:) Onnea:heart:

omaa napaa ei edelleenkään menkkoja.. ja aamulla predictor näytti negaa.. Hain vielä predictorin earlyn huomista varten.. Nyt suoraan sanottuna v***taa! Alkaisivat nyt menkat vaan tai tulis sit se plussa!!!
 
Paljon onnea Susimieli!

Täällä ei vieläkään menkkoja:( Eikä plussaakaan. Aamulla tein Predictor earlyn ja nega oli.. Neuvolan täti sano eilen et maanantaina uutta testiä jos ei ala.. Mut eikös tuon earlyn pitäs jo näyttää jos olisin raskaana?
 
Nöhvi: kiitos tuesta, yritän olla ajattelematta asiaa. Oon pääsiäisen jälkeen viikon lomalla ja mieheni suostui lähtemään lapsettomuus klinikalle ja samalla antaa näytteen. Ja sen jälkeen tietää tuleeko meille koskaan enään....mutta taidan siirtyä taustalle odottamaan ihmettä.

Täti se kurvas jo eilen pienellä tiputtelulla ja aamulla oli hanat auki....

Susimieli: onnea :flower:
 
äiti-07: no mutta tuohan on mahtava askel eteenpäin, että saat miehesi mukaan tutkimuksiin! Sehän voi olla ihan pienestä kiinni! Taikka sitten kun viimein homma ei ole vain omissa käsissä, niin se plussa tuleekin ihan yllättäen :) Tosi monesti tuntuu käyvän niin...

Äiti yhdelle: eiköhän tuo ole aika selkeä homma :) Taitaa olla vieläpä apteekin testi...
 
Täällä mukaan ilmoittautuu uusi kuumeilija, ja pikkukakkosta kipeästi toivova. Meillä on 4-vuotias tyttö, ja toista ollaan yritetty parisen vuotta tuloksetta. Yritys ei tosin ole ollut kovin aktiivista, vaan enemmänkin sellaista "tulee jos on tullakseen" meininkiä. Nyt on kuitenkin alkanut suoraan sanottuna jo pikkaisen jurppimaan, kun toista lasta ei kuulu eikä kuulu, joten tästä kierrosta otettiin käyttöön ovulaatiotesti. Kiertoni pituus on n. 28 päivää, ja itselleni oli pienoinen yllätys, että hymynaama pärähti testiin vasta kp 15. Eli ovis osui varmaan kp 16? Kerittiin puuhastelemaan kp 13 ja 15, ja toivon, että jotain mahiksia voisi olla. :) Nyt on menossa kp 21/28 ja odottavan aika tuntuu pitkältä. Hyvä, että on olemassa tällainen paikka, johon voi tulla purkamaan niin hyvät kuin huonotkin tunnot.
Miehelle en viitsi hirveästi hössöttää, ettei ihan kyllästy. Tiedätte varmaan? ;)
Tsemppiä kaikille ja toivotaan oikeen paljon plussatuulia <3
 
Voi ketutus! Ei vieläkään menkkoja!

Mitähän hittoa tää nyt on?

3kk säännöllinen 27 päivän kierto ja nyt tää! Tänään jo kp 30/27 Esikoisesta kuitenkin plussasin jo päivää ennen oletettuja menkkoja..
Oireitakin löytyy jonkin verran.. masua juilii, tissejä vihloo ja välillä huonoa oloa. Ja palelen mielestäni herkemmin.
Huomenna soitan kyl neuvolaan taas!
 
Heippa!
Mennyt vähänaikaa viime kirjoituksesta. Parin päivän päästä pitäisi alkaa menkat. Tietenkin toivon ettei alkaisi :)
Tää kuukausi on mennyt keskittyessä laihdutuskuuriini. Ole tiputtanut edellisen raskauden kiloja pois, jos se auttaisi raskautumisessa (onko tuo edes sana? :) ) puoli kiloa jäljellä sitten on 7 kiloa pois. Olen siis laihduttanut vuoden alusta lähtien. Sitten ois vielä 11 kiloa normaalipainon saavuttamiseen. Meinaan laihduttaa niin kauan kun tulen raskaaksi.
Kevät aurinko on paistellut tänne pohjoseenkin -10 asteen kivat pakkaset ollut päivisin ja mieli ollut paljon positiivisempi kaikin puolin :)
 
Eikä vieläkään menkkoja!! Eikä eilen plussaakaan.. tänään en voinut testata kun olin yöllä käynyt vessassa. Enkä varmaan olis testannutkaan, ottaa jo sen verran päähän koko touhu!

Neuvolatäti sanoi että odottele tän viikonloppuun ja tee testiä sit tai ens viikon alusta.. Et voi olla hyvinkin mahdollista että eri raskauksissa testi näyttää plussan myöhemmin ja et oireetkin on erilaisia. Kysyin vie sitäkin et kumpi voi olla nyt mahdollisempaa se et oon raskaana vai se et menkat on vaan muuten myöhässä. Niin neukkutäti vaan naureskeli että tuohon on nyt vaikea vastata mut en jos kerta raskauteen on mahdollisuus niin voi olla myös sitä:)

Nyt sit vain odotellaan, menkkoja tai plussaa!!
 
Täälläpä on ollut hiljaista! Mä oon kans tossa toisella listalla Vauva haaveissa 2013-2014, siellä on enempi kirjoittelua.

Snowflakes: miten kävi??

Täällä kp 24/25-26 ja mieli maassa. On tuhrutellut vähäsen jo pari päivää joten menkat ne sieltä tekee tuloaan taas. Koska myös lämmöt ovat alhaalla taas niin voi jo heittää kirveen kaivoon tässä kierrossa (yk 3). Jos sitä muutaman kierron vielä katselisi ja sitten tohtorin pakeille että onko näin lyhyellä kierrolla edes mahollista raskautua kun alkaa tuhruttelu jo viikon päästä oviksesta.

Onneksi ulkona paistaa aurinko niin tulee siitä parempi mieli.
 
Hiljasta on kyllä ollu tällä palstalla:)

Penni Tänään kp 37/27 eikä menkkoja eikä raskauttakaan. Kävin eilen verikokeessa ja tulos oli alle 5. Alkaa oleen jo vitu****n äärirajoilla olo. Mieskin sanoi pettyneensä tulokseen vaikkakin reissun kannalta näin on parempi mut silti harmittaa. Tänään oon sit yrittänyt käyttäytyä ja ajatella niin et en oo raskaana mut ei ole vieläkään menkkoja näkynyt.
 
Heipsan! Tosiaan jäin taustailemaan silloin joku aika sitten! Nyt olis tullu aika aloittaa sen pikkukakkosen yritys! :) Ehkäsyähän tosiaan en oo alottanu synnytyksen jälkeen, nyt poika sen 8kk. Kierrot olleet synnytyksen jälkeen 30-44 päivää, tänään kp1. Hiljaista on täällä ketjussa ollut, jospa se tästä taas piristyisi kevään myötä! :)

Sunnuntaille: manije...poika 7/12...kp2/30-44...yk1
 
Täällä vihdoinkin kp 1/27(37) Ja alamaha nyt iltapäivästä ihan jumalattoman kipee ja vuoto ihan järkyttävää:( Onneks tänään eikä huomenna, olis jäänyt työt pian tehtyä niin on karmeet kivut.

Tästä uuteen kiertoon ja toivottavasti ei yhtä pitkään sellaseen. Nyt ei ole kyl mitään hajua sit ovulaatioista tai muustakaan.
 
Penni79: jep, lyhyestäkin kierrosta voi ihan hyvin raskautua. Mulla esikoista yrittäessä kierto oli just tuon 24-26 päivää.

Tänään kp23 muuttuikin kp1:ksi. Oon tyytyväinen siitä, että kierto palasi normaalimittaiseksi jo nyt (pelkäsin kestävän useita kuukausia). Ennen hormonaalisen ehkäisyn käyttöä mulla kierto oli jopa vain 21 päivää. Tästä lähtee yk2!
Snowflakes: kiva, että tädistä seuraa edes jotain hyvää ;) Meilläkin haaveissa lomamatka syksyllä, joten tädin tullessa siitä sentään saa iloa.
 
venla Täti oli kyl enemmän kun tervetullut:) Antoi vaan odotuttaa itteään niin kerkis jo luuleen/toivoon raskautta. Nyt ollaan kumpanenkin hieman pettyneitä mut eipähän tarvi jänskätä onnistuuko reissu.. Minä siis taustailen nyt hetken ennen kuin aletaan taas kunnolla "yrittään" pikkukakkosta:)

Hauskaa pääsiäistä kaikille:D
 
Heippa!
Mä voisin tulla taustailee nyt aluks, miehen lämmitysoperaatio menossa. Tällä hetkellä mulla on vielä hormonikierukka, otin sen vuosi sitten kun sillon olin vielä sitä mieltä että yksi lapsi riittää meille, mutta kuinkas kävikään. Esikoinen on nyt vajaa 1v3kk ja mulla kauhea vauvakuume alkanut muutama kuukausi sitten. Oon jo miehelle puhunut ja ehdotellut että miten ois jos varaisin kierukan poisto aikaa, mutta ei vielä, ja ymmärrän sen täysin. Mies on lomautettuna tällä hetkellä ja itse olen kotiäitinä, isompaan asuntoonkin pitäisi muuttaa ennen pikku kakkosta. Jos vaan huolitte minut taustailemaan ja kuumeilemaan, vaikka yritystä ei vielä olekkaan. :)
 

Yhteistyössä