40+ odottajat Vol 3.

Omaa napaa vielä kun se on niin kovin lähellä. Olin eilen neuvolassa ja aloitin tietty heti rinnoistani puhumisen kun niiden kanssa on yötkin mennyt. Kätilö sitten otti ja tutki rintani ja kyseli oireista ja edellisistä imetyksistä. Kuumetta minulla ei vielä ole ollut, eikä rinnat punoittaneet, mutta selkeitä tukkeutumia ja patteja löysi molemmista. Rintatulehdus voi kuulemma tulla naiselle koska vaan, vaikka ei edes odottaisi saatika imettäisi. Iltapäivällä rintani sitten otti nokkiinsa tuosta puristelusta ja pakko oli aloittaa niiden tehohoito. Ekaks imettämisetä tuttu kaalinlehti-rahka hoito ja koko ajan kaurapussilla lämmittely. Illalla saunaan ja suihkussa hieromista. Alkuunhan onnettomat vain ärtyivät lisää ja särky oli varsinkin kaalilehti-käsittelyn jälkeen jatkuvaa, ja itsekin tunsin jo suuret turvonneet patit monikossa joka puolella rintoja. Saunassa alkoi helpottamaan ja ahkeralla hieromisella turvotus helpotti ja patit sulivat pois. Taisi suihkussa rinnoista jotain tullakin, mutta olihan kaamea päivä. Käskyksi tuli juoda 3 litraa ! vettä päivässä, hieroa rintoja usein ja pitää ne lämpimänä. Ja kaalinlehtirahka-hoito heti kun ensimmäiset oireet ilmestyy.

Neuvolassa muuten asiat ok. Paino oli edelleen tippunut, nyt puoli kiloa kuukaudessa, mutta tuosta ei minun ylipainoisen rd-potilaan kanssa olla huolissaan. Ainakaan vielä, kätilökin vain totesi, että ruokavaliohoitosi taitaa purra, varsinkin kun kaikki sokeriarvot ovat hyviä. Liikkeet tuntuu päivittäin, syke oli 135, sf-mitta vain 16cm, mutta alakäyrän alla olen mahani kanssa ennenkin mennyt ja oli eka kerta kun mitattiin, joten ei ole mihin verrata. Kelan lappuja sain niinkuin niin moni muukin täällä ja ipana-salasanan. Hienoksi on mennyt esitietolomakekin.

Aurinkoista päivää kaikille.

Taavi 23+4
 
Taavi, meidän täytyy jotenkin sopia että "huuda sä noita niin mä voin sit huutaa näitä..." :)

Hyvä jos rintatulehdus alkaa helpottaa. Sitä en tiennytkään että sen voi saada vaikka ei oliskaan raskaana tai imettäsi.

Mintulle tsemppiä ultraan, toivottavsati kaikki on hyvin.
 
Moi!
Pikaiset täältä tälläkertaa, juur koht menos duuniin...
Ultrassa kävin ja:(pettymys suuri kun ei sitä sykeetä ollutkaan! Mutta lekuri sanoi että 2 viikon päästä uus aika ja ei se viel vältämättä näykään... kun oon ollu niin pirun hätäinen, itkeskelin tosa ja mies halasi ja sanoi että kyllä se vielä näkyy, mut ite en voi mitään ku tällanen pessimisti oon!
No oireet on kuulemma aina positiivinen asia että jotain tapahtuu, mutta toi väsymys ja rintojen arkuus sekä turvotus on ne vallitsevimmat, närästystä oli mut meni päivässä ohi...
Pitää nyt siis kärvistellä toi vajaat 2 viikkoa kun seuraava aika 4.4.!!!!!:kieh: Että ei paljoo kyl rauhoittanut, päinvastoin!!!! No menihän ainakin rahat ja tokallakin kerralla maksaa mut ei onneks niin paljoo.

Kyllä mun mielestä pitäis tän ikäisille määrätä se varhaisultra automaattisesti. Kun on olemassa kumminkin riskit...

No aurinkoista päivää vaan kaikille, nauttikaa! Minä kärvistelen töissä! Sori omanapaisuus ja kiukuttelu, Minttu ja Massu rv 7+0
 
Lisäys: se lekuri sanoi että jos ovulaatio tapahtunut myöhemmin ja hedelmöitys niin se alkio in niin pieni että viikkoja vois oikeestaan olla vasta 6 ja risat. Mutta en tiiä, kun oli ovistestikin... no tätyyy toivoa että asia ois niin että näkyis sit 2 viikon päästä. ! Se näytti kuvan jossa oli kohtu ja ruskuaispussi mutta mitään muuta ei näkynyt... voi että osaa olla PIINAAVAA!!!!! Mitenhän selitän työkaverille jos en pysty keskittymään??? No siihen olen jo varautunut että k-meno on mahdollinen:'(
Mutta lääkärin mukaan 50-50 mahdollisuus, voiko jännemmäks enää mennä????????
Nyt on pakko mennä, moikka moi!!!!!!:heart:
 
Aivan älyttömän tylsää minttu! On kyllä piinaavaa aikaa tuo kaksi viikkoa odotella seuraavaa ultaa. Peukuttelen kuitenkin kovasti, että pikkuinen sydän siellä käynnistyisi vähitellen.

Ai että - rintatulehdus on mahdollinen vaikka imetys ei olisi vielä alkanutkaan :O! Minullekin ihan uutta tietoa.. Toivottavasti saat Taavi tulehduksen noilla pehmeillä konsteilla kuriin.

Mielenkiintoista, minulle soitteli Kelan täti ja kyseli, että miksi ei ole tullut lapsilisä anomusta muiden tukien mukana. Olin tehnyt tuon anomuksen Kelan nettipalveluista ja jotenkin ajattelin, että se tehdään sitten kun nyyti mahdollisesti on onnellisesti sylissä. Kuulemma, jos paperiversiot olisin tehnty olisi se tullut anottua samalla kertaa automaattisesti... Noo - täytyy täydennellä hakemuksia, mutta aika hyvin näkyvät huolta pitävän ainakin meidän Kelan alueella :)

Mukavaa päivää kaikille!
Leia 24+1
 
Minttu, TSEMPPIÄ sulle kovasti. Odottavan aika on tuskastuttavan pitkä. Toivotaan, että ovis olis tapahtunut myöhemmin ja siellä se pikkuinen porskuttaa :)
Morticia, Taavi ja muut jotka huutiksesta huutavat. Mä lityn teidän huutojengiin ;) Tosin Morticialle oli ainakin tyttö tulossa ja mä katselen pojalle vaatteita! Eiköhän niitä siellä riitä ihan meille kaikille ;)
Omaa napaa...neuvola oli tänään ja kaikki hyvin. Supisteluista sanoivat, etteivät mielellään näillä viikoilla katsele kohdundsuun tilannetta kun voi kuulemma lisätä supisteluja jos niitä on jo ennestäänkin. Rauhallisesti käskivät ottaa ja saikkua heti jos siltä tuntuu. Lääkäri katsoo sitten kuukauden päästä mikä on tilanne. Kelan lappuset sain myös mukaan. Eipä siellä siis erikoista kun kaikki on hyvin ;)
Eilen töistä saatiin lomalaput, jotka pitäis sitten kans täyttää. Taidanpa jättää kesälomat pitämättä ja siirtää ne sit äitiysloman jatkoksi, kun äitiysloma alkaa jo kesäkuun alkupuolella.
Eipä täällä sen merkillisempää. Hankinnat vaaville on kans jotenkin jäissä. En oikein saa itseäni vauhtiin, mutta siihen varmasti osaltaan vaikuttaa kun on töissä niin ei sitä vapaa-aikaa oikein paljon ole. Huhtikuun ajattelin vielä tehdä keikkaa ja sit lopettaa senkin. Töitä on siellä pystytty keventää, niin ei tarvi juosta pää kolmantena jalkana, eihän siellä muuten pystyis enää käydä.
Tuolla facebookin ryhmässä mainitsinkin jo kun noi tunteet heittelee ihan laidasta laitaan. Mies parkakin sai osansa, kun löysi sunnuntai-aamuna vaatteensa jätesäkistä pihalta. 20v kun ollaan jo oltu yhdessä, niin taisi kyllä ymmärtää, että raskaushormoneista johtuu kun ei moista ennen ole tapahtunut ;) Mies kävi olusella , eikä viitsinyt niin kännissä tulla viereen örheltämään vaan meni pojan huoneeseen nukkumaan että äippä saa nukkua rauhassa. Ja minähän otin siitä pultit kun hän tuli 7 maissa sänkyyn kun oli jo vähän selvemmässä kunnossa. Mutta tietäähän nyt sitten, että jatkossa kannattaa ilmoittaa ainakin jos menee toiseen huoneeseen nukkumaan kun tulee oluselta kotiin.

tupuna71 rv24+0 sf-mitta 21
 
Heips naiset!!!:wave:

Kaalinlehti-rahka hoito,en ole konsanaan kuullutkaan????:confused:

Minttu,ymmärrän huolesi,mulla oli eka ultra vasta rv.9,juuri siksi että siinä näkisi sykkeen,eli kaikki on vielä täysin mahdollista.:hug:

Tehtiinkö ultra sisä vai ulko kautta? Sekin on hyvä että kaikki raskausoireet ovat tallella,nyt pitää mennä eteenpäin niiden voimalla.:heart:

Mulle oli kyllä kans vaikeaa odotella siihen 9 vko.n,ja rintojen arkuus olikin ainut "varma" merkki raskauden jatkuvuudesta,johon kyllä luotinkin täysin.

Gavisconia minäkin lipittelen päivittäin,ja tosi on että onhan se kyllä pahaa.:x mutta vichyä olen kyllä nyt alkanut juomaan pullo tolkulla myöskin ja sekin auttaa kyllä,ja on paljon parempaa..
Siis,tuntuu että aivan kaikki närästää.:x

Juu,ne yhdistelmät mitkä viime keväänä uutena ostettiin,maksoi muistaakseni jotain 400-500e lisävarusteineen,eli olivat minusta tosi halvat.
Taitavat olla emma merkkiset,en ole kyllä tuosta merkistä ollenkaan varma muistanko oikein.
Ihastuin siihen kuosiin,kun oli niin nätti,ovat sellaiset musta/valko suuri kukalliset.
Teknisiä ominaisuuksia en edes kysellyt turhamaisena ihmisenä...:ashamed:
Tiedä vaikkeivat mahdu autoon...:eek:

Juu,huutiksesta minäkin paljon ostelen,nyt juuri ei ole huutoja menossa,vaan odottelen pakettia kotiin...

Tähän hätään en nyt enää vauvan vaatteita osta,ennen kun tiedän kumpi tulee,sitten on kyllä pörssi levällään...:LOL:

Totta on, että tytöille löytyy kaikkea niin syötävän söpöä,mutta pojille ei niinkään..
Ja tietysti se,että tytön kanssa voi/saa olla just niin turhamainen kun haluaa.Kaikki krääsä kun on vaan niin nättiä!!:saint:

Kaikkea hyvää odotus rintamalle Wiiwi rv.19+5
 
Hei :)

Olen 41 v. odottaja Keski-Suomesta. Ikinä en ole ollut missään keskustelupalstalla mukana, mutta kerta se ensimmäinenkin :) Olen näitä KaksPlussan 40+ ketjuja lukenut jo yli vuoden, mutta nyt vasta rohkaistuin tulemaan mukaan. Monen tarina onkin tuttu niin tuolta kuumeilijoista kuin täältä odottajistakin. Odottajissa olen tosin vasta vähän aikaa pyörinyt, nyt menossa rv 12+2 ja eilen oli np-ultra, jossa kaikki hyvin.

Km minullakin takana 11/10, jonka jälkeen melkein heti tärppäsi uudelleen. Varsinaista yritystä ei ole takana paljonkaan, koska miehen kanssa ei olla oltu ihan samalla aaltopituudella tässä vauva-asiassa, toki hän on tiennyt missä mennään ja km:n jälkeen antoi virallisesti vauvan luvan tulla.

Halusin minäkin tulla kertomaan kannustavia sanoja Mintulle, sinulle jos kelle olisin suonut mielenhelpotusta varhaisultrasta. Ajatuksin mukana seuraavat kaksiviikkoa! Palaamisiin!
 
Voi Minttu voimia seuraavalle kahdelle viikolle :hug: ! Kyllä se syke sieltä ajallaan löytyy ja mä itse en ainakaan koskaan ole uskonut noihin ovistesteihin tosin en ole kyllä koskaan kokeillutkaan tikutella ovista,mutta vaikka kuinka ovis olisi ollut tiettynä päivänä kiertoa niin laskettu aika on yleensä siirtynyt ultrassa eteenpäin viikolla ?

Kuvotusta, kuvotustaja närästystä ja Rennietä hain tänään apteekista ja kun en uskaltanut niitä gaviskonin purutabuja ostaa kun en tiedä mille ne maistuu???

mutta nyt laittamaan vähän paikkoja kuntoon kun vierahia tulee illalla..

Isotikru ja Sintti rv 8+3
 
Tervetuloa mukaan Kittyblue ja onnea masuasukista. Onko ensimmäisesi? Lisäilen sinut tuonne etusivun listalle jos haluat.

Tänään on ollut huono päivä; päätä särkee (päikkäritkään ei auttaneet), närästää ja kuvottaa, maha on kipeä....
 
Kiitokset Morticia! Voi lisätä listaan. Ensimmäinen lapsi on tulossa ja hieman kokematon olo on, kun useimmalla tuntuu perhettä ja uusperhettäkin olevan. Me ollaan miehen kanssa oltu yksissä melkein 20 v. siitä 5 v. naimisissa ja nyt ollaan tässävaiheessa. Biologinen kello alkoi tikittää vasta 40 vuotiaana, siihen asti olin vakaasti sitä mieltä että ei lapsia. Mutta minkäs luonnolle mahtaa :)

Vertaistukea siis ja neuvoja ja vinkkejä täältä hakemassa keskustelun ohessa samanikäisiltä odottajilta. Minulla taustalla verenpainetauti, joka lääkärin mukaan todennäköisenä riskinä viim. loppuraskaudessa. Km myös minuun jättänyt omat pelkonsa :( Mutta positiivisella mielellä mennään eteenpäin!

Kittyblue 12+2 :heart:

P.S. Niin ja se LA on 2.10.
 
Mintulle tsemppiä ja iso hali,Kittyblue tervetuloa joukkoon...vaikka mulla on tuota jälikasvua jo ennestään niin välillä tuntuu että oon ekaa kertaa raskaana,unohtunu kaikki raskausajan hyvät ja huonot puolet :)
Kävin tänään taas juttelemassa sairaanhoitajan kanssa.Mulla se aikasempi km vaikutti niin paljon tähän raskauteen että käyn terapiassa raskauden loppuun asti.
Unettomuus piinaa edelleen,torstaina lääkäriaika sen asian tiimoilta,katotaan mitä siellä sanotaan.
Ja sitten aivan ihana juttu,Nyytin vaunut tuli tänään ja ihan on mielettömän ihanat,just sellaset kuin halusinkin,nyt kun vaan malttas odottaa siihen että pääsee vaunuja työntelee tonne ulos.
 
Kittyblue lisätty etusivulle. :) Mullahan oli tuon biologisen kellon kanssa sama kun sulla, tajustin vasta tän nykyisen mieheni löydettyäni että mähän haluan lapsia. Onneksi on jo toista kertaa onnistanut. Verenpainetauti löytyy myös ja mullahan oli sitten raskausmyrkytys esikkoa odottaessa. Mutta toivotaan että sulla menis kaikki hyvin.

Neuvolan kautta saa nykyään aika hyvin apua, oon huomannut. Itsekin kävin neuvolapsykologilla esikkoa odottaessa, samoin pelkopolille ja pelkoryhmään pääsin kun pelotti synnytys niin vaan vimmatusti. Pitää vaan rohkeasti ottaa ongelmat esille siellä kun ei ne terkat muista aina kysyä...
 
Moikat!:hug:Ja suurkiitokset kaikille kannustavista sanoista!!!!:heart:
Minä kun oon ollu aina tällanen hätähousu kaikissa asioissa, onneks mieheni on toisesta päästä että tasapainottaa mun hätäilyjäni!! Soitin neuvolaan autosta töihin mennessä ja siellä täti kysyi ekana kun hälle huoleni ilmaisin, että miksi menin sinne? Kun kuulemma ei se syke viel kaikilla näykään heti.... tässä vaiheessa,, no, en nyt sitte tiedä että meenkö 2 viikon päästä sinne uudelleen vaiko ootan sinne 11 viikolle asti?? Kun tuntuu olevan rahastusmeininkiä...
Se gynekologin vasttanoton puhelimeen vastannut sihteeri on tämän gynekologin vaimo, ja he siis omistavat tuon yrityksen... No mene ja tiedä, luotin siihen kun nainen sanoi et pitäis sykkeen jo näkyä... Senkin vuoks aloin miettimään asiaa... sitten tuo neuvolan puhelu rauhoitti minua paljon, ja lisäks oon lukenu netistäkin että kaikilla ei todellakaan vielä tässä vaiheessa näy syke!!

No luotamme siis siihen että raskaus jatkuu niin kauan kuin toisin todistetaan! (pien pelko silti)...
Ja sanoin miehelle että vaikka tää nyt ei onnistuis niin jatketaan yrittämistä vielä. Silloin ku kerroin positiivisesta testistä niin mies siihen, että 'Ok, nyt on eka saatu alulle'! Minä jäin suu auki, että miten niin? Hän kun meinaa vielä että toinen perään!!!!!!!:O No sais nyt yhdenkin ensin maailmaan ja sit riippuu paljon miten menee, onko rakaus ja synnytys millaisia kun olen myös kammolla ajatellut sitä synnytystä! Kun nuorempana ei osannut pelätä tuollasia... nyt kun ikää on tullut, on joku varovaisuus myös lisääntynyt... Enks minä ookkin ihan pöpi? Hyvin kaikki menee... niin mun mieskin sanoo:D

Joo Wiivi, tehtiin alakautta, eihän vattan päältä viel missään täs vaiheessa kuuluis.... No voi kyl olla että meen sit kummiskii silloin viikolla 8+6 kun on tuskaa ootella sitä sairaalan ultraa... paitti jos saan sen jo seuraavalle viikolle niin sit voin perua tuon ajan... saas nähdä! Voi olla että mieskin sanoo ettei kandee enää tuhlata rahojaan turhaan!
Mulla siis rintojen arkuus ja väsymys merkkeinä että raskaus etenisi... lekuri sanoi että ne oireet vähenee jos k-meno tulee.

Hyvä MrsBree, että saitte tiedon tytön elossaolosta!!=) Harmi että vaarinsa kuoli. Koita parantua että jaksat synnyttää! Tsemppiä!:hug:

Kittybluelle tervetuloa joukkoomme ja kiitokset kannustuksesta!=)

Ja Pikkumyylle: Koita saada nukutuksi... käytkö ulkoilemassa paljon? Tee joku pieni kävelylenkki iltaisin jos pystyt, se on minua ainakin auttanut. Toki nyt oon ollu väsynyt joka ilta kävin lenkillä tai en...saan kyl yleensä helposti unen. Saas vaan nähdä mitä tänä iltana käy! Mielessä toi ultrakäynti ja kaikki... mut onneks on nyt 2 vapaata niin ei tarvii töihin mennä.
 
Kittyblue Onnittelut pikku masuasukista!!:flower::heart:

Minttu siulla nyt oikein piinaavat ajat:(
Jaksuja uskoa, että pieniäisellä kaikki hyvin:kiss:
..ja kyllä silloin rv 8+6 jo sydänäänet näkyisi:heart::)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista :)

Ajattelin olevani ihan sinut syksyisen km:n kanssa, kunnes raskauduin melkein heti uudelleen. En edellisessä raskaudessa käynyt varhaisultrassa, joten en edes tiedä oliko tm tms...mutta luonnon valinnasta päätin sen johtuneen. Itku kuitenkin tuli kun kerroin eilen siskolleni tästä uudesta ja edellisestä raskaudesta.... Pieni pelko persiissä on kuitenkin ollut:|

Kuitenkin hyvä fiilis päälisin puolin on nyt tämän uuden tulokkaan kanssa kokoajan ollut, oireineen kaikkineen. Pieleenmenneessä raskaudessa oireita ei juurikaan ollut, paitsi tämä pahuksen valvominen... Illalla kyllä uni tulee helposti klo 21, mutta aamulla herättää 3.30-4.00. Päivällä en osaa nukkua. Onneksi ihan superväsy en ole ollut. Nyt on ollut lomaviikko ja olen yrittänyt opetella päikkäreitä, mutta ei... Valitettavasti siskollani oli sama vaiva ja kertoili että vauva-aikana ei varmaan kertaakaan nukkunut päivällä ja olikin superväsynyt. Tietää mitä voi olla odotettavissa....

Eilen sai vanhemmat ja veljetkin tietää vauvasta, joten oli hieman tunteikas päivä:heart:

Synnytystä en ole hirveästi vielä ehtinyt ajatella, mutta mullistava mielenmuutos on siinäkin asiassa tullut. Nuorempana ajattelin, että jos ikinä joudun synnyttämään niin sektiolla sitten. Nyt haluan ehdottomasti synnyttää alakautta!

Mukavaa päivää kaikille:flower:

Kittyblue 12+3 :heart:
 
Kittyblue, tervetuloa. Oikean paikan olet löytänyt kun meidät löysit. :wave:

minttu, voi sinua. Kun tuohon kalvavaan epätietoisuuteen ei löydy helppoa ratkaisua. En tiedä auttaako tämä mitään, mutta minulla sydänäänet kuului ultrassa ensimmäisen kerran rv9+3. Sitä ennen tuli tehtyä yksi ja useampi raskaustesti :ashamed:, kun oireetkin oli niin vähäisiä ja toiveet pilvissä.

Morticia, onko ihan mahdoton saada tuonne etusivulle meidät la:n mukaiseen järjestykseen? Olis helpompi seurata missä kukin menee. Ei oo siis pakko, tämä tällainen ehdotus vain, eikä ole pakko toteuttaa. Tietty saman asian ajais se, jos viestin jälkeen laittais aina noi rv:t ja nimimerkkinsä. Mitäs sanot? Meitä heinäkuisia on muuten monta? Joutuukohan sitä käytävällä synnyttään ja vauvansa hoitaan. :O
 
Huomenet kaikille!=)
Mulla on tisut arat mutta muuten suht normi olo... toivoiskohan sitä pahoinvointia jne. jotta luottaisi kaiken olevan kunnossa???:ashamed:Luin muuten ton lääkärin kirjoittaman käyntiraportin... äsken vasta kun en tiennyt siellä mitään sellaista olevan, siinä maininta että H6 tuulimuna? Joo, kyl olen ihan varpaisillani että mitä tehdä... soitanko taas neuvolaan vai piinailenko iteskseni tä 12 päivää???
Mutta jos se on tuulimuna niin luulisi sen sitten tulevan poiskin vai onko kellään kokemusta vastaavasta... pitääkö hakea joku lääkkeellinen tyhjennys vai mennä johonkin kaavintaan????
Kun mulla ei tollaisesta kokemusta???
Toki ootan nyt niin kauan ku saan varmistuksen... eihän oo järkeä viel ryhtyä mihinkään tollaiseen kun ei oo varmuutta!

Paska ku on ihan masennus fiilis eikä huvitttais yhtään alkaa siivoomaan, vaik järki sanoo että nyt on keksittävä tekemistä jotta saa ajatukset muuanne... On 2 vapaapäivää kärvistelyä.... No onneks ei tarvii yksin olla kun mies kotona. Ja koirat...toki nukkuvat vielä koko katras ukkoineen.....poika meni kouluun....
Taidampa soittaa sinne hammaslääkäriin ku neuvolassa sanoi että pitäis tarkistus käynti tehdä.
jep, mukavaista keskiviikkopäivän jatkoa kaikille :hug::Dja voikaahan paksusti, niin minäkin koitan tehdä vaikken oo koskaan näin epävarma ollut oloistani kuin nyt!!!!
 
Huomenet ladyt!!:wave:

Meitähän alkaa olla täällä jo "kilo" kaupalla,mikä on siis aivan mahtava juttu ja todistaa myös jotain hedelmällisyydestä!!!! jes,jes,hyvä me!:hug:

Kittyblue:wave: Juu,meille tulossa jo 4. mutta nuo aikaisemmat tenavat ovat jo aikuisuuden kynnyksellä,vain yksi enää vakituisesti kotona,muut jo opiskelevat toisaalla ja "vierailevat" viikonloppuisin,eikä joka vkl.edes.

Sitten meillä on kummityttömme,joka tuli n.vuosi sitten perheeseemme,vanhempien ero tilanteen vuoksi,hän täyttää juuri 2v.
Hänen kanssaan mennään nyt niin niin, että vanhempansa saavat häntä tavata valvotusti,meidän läsnä ollessa.
Tilanne on epämiellyttävä meistä,mutta lastens. viranomisten päätöksen mukaan on asiassa edettävä.:(

Vielä ei tiedetä miten tilanne tämän tytön kohdalla etenee,olemme valmiit hänet adoptoimaan ja siihen on myös viranomaisten suostumus,mutta täytyy antaa myös vanhemmille ensin mahdollisuus koittaa korjata tilanteensa.

Minttu juu,mulla loppui rintojen arkuus,ennen kuin km. vuoto alkoi,ounastelinkin siitä ettei kaikki ole kohdallaan,meni muistaakseni pari päivää ennen kuin vuoto alkoi,ja silloinkin oli eka päivän hyvin vähäistä,kunnes seuraavana päivänä vuoto oli jo todella runsasta,ja hakeuduin sairaalaan.:(

Luota vaan raskausoireisiin,vielä ei ole mitään tapahtunut.:heart::heart::heart:

Juu,kyllähän tää on niin uus juttu taas,kun edellisestäkin synnytyksestä on aikaa jo 15v.
Aivan alusta saa kyllä aloittaa kaiken ja tuntuu tosiaan että kaikki asiat tulee uutena eteen,vaikka moni konkariksi tituleeraakin lapsi määrän perusteella.:rolleyes:

Talo rintamalle ei kuulu nyt sitten taas mitään uutta,tympäsee jo koko asia,kun minäkin tunnustaudun mur-murin tavoin KAIKKI,MULLE,HETI-tyypiksi.:kieh:
Uhkasin jo miehelleni että ellei huushollia ala pian löytymään,en ala edes muuttamaan...: /

Jotain mukavaa tekis kyllä taas mieli vähän ostaa,ja olen ajatellut et sellainen monitoimi mobile olis kyllä nätti,en sit tiedä jos huutiksesta ostais niin miten selviäis postin kuljetuksesta,kun aika hepposiahan ne on ja melko hintavia,ainakin uutena.: /

Hirmuisesti pikkuinen potki eilen illalla,olipa mukava tunne!:heart:

Mukavaa päivän jatketta,palailen taas,Wiiwi 19+6 :wave:
 
minttu, nyt jäitä hattuun. Kyllähän tuollaisen käyntiraportin lukeminen masentaa. Ulkopuolisena ihmettelen, että lääkäri antaa puheissaan toiveita, mutta sitten kirjoittaa paperille noin! Tuulimunasta minulla ei ole omakohtaista kokemusta, mutta varmasti siitä täältä ja kuumeilijoiden puolelta löytyy. Ei nyt vielä heitetä toivoa menemään.
 
Minäkin neuvoisin sua Minttu soittamaan ja kysymään, mutta soita sinne missä kävit ultrassa. Toivotaan että kaikki on kuitenkin ok.

Voin kyllä katsoa tuon etusivun ja laittaa LA-järjestykseen. Uudet olen yrittänytkin laittaa mutta muuten taitaa tosiaan olla vielä sekaisin.

En nyt taas muista mitä piti kommentoida muuta, on sen verran huono olo.... Palailen päivemmällä.
 

Yhteistyössä