40+ So what!! (vol.10)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Piinailijoille&oviksen tikuttelijoille PLUSSIA!!!!!!:wave::heart::heart::heart:

liizalta pysyköön tuhrut pois poissa!!=):heart:

lumeton toivottavasti "kipuilut" olisi SITÄ!!!!!=):heart:


taavi166 ..mikä siun tilanne..tuliko täti?..rutistus täältä:heart::hug::heart:
 
Ballerina Bolero olipa ikävä kuulla että teillä ei homma onnistunut :(

Inia onnea iltapäivään ja liiza nyt nappaat sen ekan niistä ikäneitojen triplaplussasta :D

Ottis kovin kuulostaa kurjalle parisuhdetilanteenne. Kun ei miehesi suostu asiasta keskustelemaan, täytyy sinun miettiä ratkaisu omasta puolestasi. Mitä jos ihan ensin kokeilisit sitä ikiaikojen suositeltua menetelmää eli laitat ihan paperille suhteen plussat ja miinukset ja katsot minkälaisen lapun saat aikaan. Voisi edes hieman selkeyttää omia ajatuksiasi. Sellainen alkoholistipuolella käytetty sananparsi sopisi mielestäni tähänkin tilanteeseen: "Anna minulle voimaa muuttaa se, minkä voin muuttaa. Anna minulle voimaa hyväksyä se mitä en voi muuttaa." :flower:
 
Ballerina Bolero, :hug: Se, ettei tuoresiirrossa pääse siirtoon on kaikkein kamalinta :( Meillä on vähän sama tilanne kuin teille, eli jostain syystä IVF ei onnistu ja alkiot pitää icsata (selvisi ekassa hoidossa meillekin), jonkinlainen hedelmöityshäiriö siis. Mutta tuo icsi toimii meillä hyvin ja on saatu lapsi sen avulla. Voimia kovasti, se on niin kamala tunne kun lääkäri soittaa ja sanoo että labrasta tuli nyt vähän huonoja uutisia. :hug:
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Ottis (42).....................kp9/23-28........yk12................1.
mur-mur (44)..............kp11/24-28..yk13 (km2/10).......3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp12/25-28............yk30.............3.
MamaStella(40)..........kp15/27-28............yk2.............6./2.yht.
Inia (43)......................kp16/26-30.........yk22..............1.
Iida-Karoliina (45)......kp17/23-29.........yk13..............5./1. yht.
haave3 (41)................kp20/28-36........y.2v.................3.
liiza (44)......................kp21/24-27........yk26...............4.
Rinafina (44)...............kp24/31.............yk2..................6.
onlydream (37)...........kp27/23-29.........yk?.................3.
ikiemo (45)..................kp30/20-50........y?...................4.
taavi166 (38)..............kp42/28-42.........yk13..............3.
nillanilla (42)...............kp43/28-33.........yk10..............1.
Sariella09 (43)............kp62/40..............yk?................5./1.yht.




RKTT

taavi166 (38)....................dpo23
ikiemo (45)........................dpo18
liiza (44)............................dpo9
rinafina (44)......................dpo9
Iida-Karoliina (45)............dpo9
mur-mur (44)....................dpo0


[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.






 

Oili se kummiskin taisi vierailla. Lämmöt nousi 36.9 mutta kipuilu oli aikasen pientä verattuna normi kipuiluun, lähinnä selkään sattui ja pientä tuikkimista puolellensa..olisiko enään niitä "jäämän jättöjä" siellä muniksissa jäljellä, sekundaa vaan.. :ashamed:

..vaan parhaani olen(mies myös) ainahin nyt taas tälle kiertoa tehnyt ja ei auta, kuin odotella mitä tuleman pitää.. :)

Ps. Kauhiasti miulla aina kirj. virh - älkää välittäkö ;)
 
BB :hug: surullisia uutisia sait. Näissä hoidoissa voi niin monessa kohdassa ihan yllättäen tulla seinävastaan ilman, että sitä kukaan voi ennakoida. Se että ei pääse edes tuorasiirtoon on kyllä tosi karua. Tuo raha asiakin on totisinta totta näissä hoito asioissa. Voimia teille!
 
Inia toivottavasti tänään sinä sait piene matkaan.

Mur-Mur niin sitä pitää, nyt vain olet rauhallisin mielin rktt, sillä kaiken tarivttavan olette jo tehneet =)

Ottis tuo irtiotto kuulostaa hvyällä.

Lumeton toivottavasti olisi pieni porautumassa kohdun seinään ja siitä kivut.

Taavi hurjan kurjaa :hug:

ON tänään tähän mennessä ei ole tullut vuotoa kuin ihan vähän pyyhkiessä =)

Oivikki ja Suoma
 
BB Pahoittelut pieleen menneestä hoidosta :hug: toisaalta.. nyt tietää missä teillä on vikaa. Nyt varmaan harmittaa ja kiukuttaa, mutta anna ajan vähän pehmittää, niin myöhemmässä hoidossa voi tulla parempi tulos.

Olin hyvin pettynyt itsekin ekan ivf:n jälkeen, kun alkiot olivat niin huonokuntoisia, ettei siirtoon kelpuutettu kuin yksi. Olin samalla tavalla yllättynyt tuloksesta ja ketutti sekin, että kallis hoito ja vain yksi siirrettävä tuli. Toisaalta nyt olen tyytyväinen edes siitä, sillä sain ekan plussani, vaikka se raskaus ei pitkään kestänytkään.

Nyt on haavat nuoltuna ja odotan elokuun ivf:iä. Jos siinä tulee sama tuomio huonoista alkioista, alan säästämään lahjamuniksiin rahaa. Minulle on ok, ettei geenini jatku, mutta miehelle toivon suvunjatkoa. Se myös mietityttää miten asian lapselle kertoisi aikanaan, mutta sinne tuntuu olevan niin pitkä matka, joka kenties jää vain unelmaksi.

oivikki ihanaa jospa se vuoto nyt kokonaan loppuu ja voisit vähän rentoutua sinäkin :flower:
 
Iiiiiik! OIVIKKIIIIII ! Ihanaa! ryntäsin ensimmäisenä ekalle sivulle ja sieltähän se näkyi että sulla on kukka rinnassa alkuvuona synnärillä, aivan ihanaa. ONNEA.

Onnea muillekkin plussan saaneet, mukavaa että onnistumisia tulee.

Mulla läppäri pamahti rikki sitten kriittisellä hetkellä huolossa oli sen reilu 3 viikkoa eikä mulla ole töissä konetta ollenkaan on niin käsityöläis painotteinen tämä mun työ, on pitänyt mennä pankin tuulikaappiin laskutkin maksamaan, heh. Piinasin loppu ajan sitten itekseen ja negahan sieltä sitten tuli :'( olen tässä itkeny itteni ihan uuvuksiin enkä ole kehdannu kirjaston koneellekkaan mennä oisin sieläkin vollottanu vaan ja kaikki ois kattonnu että mikä tota naista vaivaa... Mutta nyt on suonsilmäkkeestä taas päästy ylös ja elämä jatkuu. Kummallista että tuo oma mieli ei vaan anna periksi, siksi soitan lääkärille maanantaina ja pidetään pieni puhelinpalaveri jospa se siittä sitten, taas...

Katselin tän viimeisen sivun vaan joten en tiedä mitä kaikille on tapahtunut Inialle jotain hämminkiä harmitus ja halaus sinulle itsellä samat ajatukset tuosta luovutetuista munasoluista eli katsellaan mitä tapahtuu.

Tänään sain koneen kotiin ja palailen myöhemmin tarkemmin nyt on pakko katsoa sähköpostia ym kaikki rästiin jääneet asiat. Heipat kaikille :wave:
 
Happis jaksamista ei todellakaan ole kivaa.

Nillanilla Kiitos. =) kiva kuulla sinusta, olekin miettinyt minne olet joutunut. Iso iso pahoittelu negasta. Hyvä, että sinulla on katse jo eteenpäin suunnattuna.

Solakka silakka ja Mur-Mur toivon tosiaan parasta, jospa toisaan hiipuisi se vuoto.
 
bb :hug:
Täällä tuli hailuakin hailumpi testiviiva ovistikkuun. Lemmitty ollaan silti vähän niinkuin veren maku suussa. :eek: :'( Tuli eilen olo että haluan kyllä miestäni hirveästi mutta... Tiedättekö mitä tarkoitan? olo kuin :headwall:
 
Ballerina Bolero ,Inia ja Nillanilla lohtuhalaus teille kaikille. Itsellä ei kokemusta siitä ettei tuoresiirtoon pääse mutta se lienee kaikkein kamalin kohtalo. Keho on pumpattu täyteen hormooneja ja pää on niistä sekaisin eikä sitä vauvaa ole edes sitä kahta viikkoa. Lumettomalle onnea piinailuun. itsekin mietin edelleen niitä luovutettuja alkioita ja rahaongelman lisäksi olen myös miettinyt lapselle kertomista ja muita isoja asioita jotka siihen liittyy. Mutta kyllä kai se raha on se isoin ongelma. Toisaalta olen miettinyt miten taas jaksaisin henkisen jännityksen ja mahdollisen epäonnistumisen jälleen kerran. Ja jotenkin tunnen myös siitä syyllisyyttä että nämä kaksi eivät riitä minulle. Millä oikeidella sitä toivoo vielä kolmatta.Sorruin taas ostamaan uuden kaksplussan ja siinä oli artikkeli kohtukuolemista 35 + viikoilla. Sekin laittoi miettimään miten onnekas olen ollut. voi että tästä vauvahaaveesta on vaikeaa päästää irti. Yritän vaan muistella miten se lääkäri sanoikaan osaaottavasti että mun on nyt vaan tehtävä tää surutyö,muu ei auta.

Ottikselle voimia parisuhde kiemuroihin, unelmien eteen kyllä kannattaa tehdä töitä mutta joskus vaatii suunnan muuttamista elämässä. Murmur onnea rttk aikaan. Mustakin tuntuu nyt välillä että on ihan maho vanha nainen ja elämä on ohi, kun vauvasta ei voi enää haaveilla. Itsekin sen tajuan että kahden pienen äitinä on ihan älytöntä noin edes ajatella. voi kun sitä osaisi nauttia paremmin siitä mitä on saanut.
 
Tyynetuulia kyllä mie uskon, jotta sie olet onnellinen ja osaat arvostaa noita kahta lahjaa, jotka siulla jo on - ihan varmasti:heart: ..mutta siulla on vielä haave yhdestä pienestä ja se ihan sallittua, eikä tee siusta siten millään muotoa huonompaa ihmistä tai Äitiä..tiedäthän sen?!:)..voi kunpa meidän kaikkien haaveet raskautumisen osalta täyttyishin:heart:
 
Ottis
Inia Miten tänään kävi? Ehkä luin huolimattomasti tai olen liian väsynyt mitään tajutakseni, mutt eikös teillä tänään ip pitänyt olla alkionsiirto jos huru-ukkojen sulattelu nyt onnistaisi? Saitteko matkaan yhtään? Kaikki raajat pystyssä peukuttelen :heart:!

BB Olen niin pahoillani, että noin ikävästi kävi :'( :hug:. Olisivatpa oivaltaneet ajoissa sen icsin, niin voisi olla nyt paljon onnellisempi olo. Voimia!!

Oivikki Ihanaa, ett sun vuoto väistymässä :heart:.

mur-mur Sullakin homma hanskassa, hienoa :heart:. Plussapuhureita!!

ON Kiitos teille kaikille myötätunnosta ja tsemppauksesta! Ilman tätä ihanaista naisjoukkoa olisin varmaan jo kilahtanut.

Oli ihana päivä reissussa, vauvahaaveen unohdin melkein kokonaan ja koin olevani hetkittäin aivan normaali ihminen =). Mies on tänään tehnyt kotona paljon hommia ja yrittänyt moneen kertaan peräänkin soittaa eli uskon, ett tilanne tästä korjaantuu, kun vaan jaksan alkaa jutustella. Peräti kun mies tuli ostoksiani linja-autolta hakemaan, kun oltiin kotiutumassa, hymynsä näytti samalta kuin silloin joskus ennen. Tänään olisi ehkä hyvä simppatiliä avata, mutt en jaksa nyt sitä ajatellakaan. Eilen illalla tuli jo meheviä ovislimoja, ihan tulppakin ja tänään myös, joten kyllä se hetki on lähellä. Huomenna Oilia testaan sitten kun ehdin.

Ai niin juu, lekurille soitin tänään ja trombit oli ok niinkuin muutkin veriarvot. Sanoi, ettei huolen häivää :).

Palaan paremmalla ajalla, mutt nyt pesulle.
 
Murmur kiitos lohdutuksesta :heart: .Ihan kyyneleet tuli silmiin. Jotenkin raskaus aika ja pienen vauvan äitinä oleminen on niin ihanaa. Puhumattakaan tästä kotiäitiydestä. sekin varmaan nyt rassaa kun pitää sinne töihin lähteä syyskuussa. ei ole mitään motivaatiota :( . Mutta sulla voi kyllä olla nyt pullat uunissa ihan hyvinkin, jos halut hyrrää on kyllä hormoonit kohdallaan ja se hyvä munasolu voi olla juuri nyt siellä kohdannun sen oikean siimahännän. peukutukset sinnepäin.
 

Yhteistyössä