40+ So what!! (vol.10)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti

Aamupäivästä kunnon kipuiluja molemmin puolin munasarjoja - nytkö sitten vasta irtoilikin munis??..olis sitten eilen pitänyt vielä talletuksia tehdä..voihan ***** en paremmin sano :eek:

..jäi eilenkin sillä R-testillä testaamati, olisiko tullunna haamuista..pitää varuilta tänään katsoa..on tämäkin nyt..ajattelin nimittäin, jotta kyllä miulle se 5 O-testiä riittää kierrolleen..miusta tullut oikea tuhlari noiden testien kanssa :ashamed:
((muoks)) Pöh, miullahan onhin noita Ei niin herkkiä testejä - ei siinä ovis näkyiskään..
 
haave2010 voimia sinulle suruusi :'( tuo tuntuu niin kamalan väärältä, että keskenmeno tulee tuossa vaiheessa (tai missä vaiheessa raskautta vaan, kun on ensin plussan saanut). Sinulla on oikeus surra ja anna sille aikaa. Yritä kuitenkin nauttia myös kesästä :flower:

Inia jiihaa! Huh! Ensin luulin, että alkiot oli menetetty, kun sinusta ei eilen kuulunut mitään. Ei se mitään vaikka ovat rupuja, voit piinailla huolettomammin...? Vai mites se sanotaankaan, että silloin se onni osuu kohdalle, kun vähiten sitä osaa odottaa :whistle: :heart: :heart:

ON mulla tuli tänään hoitosuunnitelma ja reseptit kotiin. Punktio suunniteltu elokuussa vko 33 ja pitkällä hoidolla mennään. Juhannusviikolla ekat napit naamaan =) Olen taas innoissani!
 
Murmur neuvoloissa on sellaiset ohjeet että ei saa syödä rautaa kuin vasta joskus toisella raskauskolmanneksella siinä 20. viikon tienoilla. Just soitin neuvolaan sokereistani kun kuuden päivän mittaukset tehty....niin voihan p...., uudet 6 päivää taas sokereiden syynäystä. Musta tuntuu että seuraavat puoli vuotta menee sokereita kokoajan mitaten. :kieh:
 
Kylläpä se tuo 25mIU/ml R-testihin hieman reagoi tuohon miun LH hormoniin, mitä ilmeisemmin - ei tullut punaista viivaa mutta viivan paikkaa, sellaista harmaata pukkasi n. 1h testin teosta..

Lämpöjähin mittasin ja olikin vain 36.5 :/ ..eli..oisko vasta NYT miun ovis+ sitten??..woehan rähämä!!!

..No, eipä tuolla nyt niin väliä ole muutoin kun, että tänään sitten vielä olis mahdollista talletella.. :D ..pitänee kattoa jos mies hyvinkin jaksais..vaikka hällä juuri pitkäääää työvuoro ollut eilen ja tänään - tietää siis väsyä miestä aina silloin..
 
Ok, asia selkkis jääris =)

..on se kuitenkin hyvä, että niitä sokereita hieman kattellaan/mittaillaan ja se onnistuu kotonpa vielä - ei tartte muualle mennä!
..jos ruokavaliota tarkkailemalla pääset raskauden loppuun, se aina perempi - vaavillehin:heart:
..ei tartteis niiden insuliinien kanssa alkaa sitten pelailemaan, niitäkinhän pitää pistää sinne vattanahkaan/reiteen ja pahimmillaan usiamman kerran vrk..ajattelein vaan jos siulla jo vaikiaa piikittää sitä sormenpäätä..
 
Ottis
Taavi166 Sitähän minäkin :). Ajattelin varmistaa, ett ethän sinä halua nyt kyydistä vieltä tippua. Sitä, että et olisi raskaana ei todellakaan ole vielä todistettu :whistle:.

Onko tämä muuten ovisplussa?http://sekunti.com/upload/img/5955IMG_4102.JPG
Testiviiva on melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva ja ainakin vasemmasta reunasta c-viivaa vahvempi. Kuva on otettu alle kymmenen minsaa dippaamisesta ja t-viiva alkoi ilmestyi melkolailla c-viivan jälkeen.
 
Ottis
Inia Onnittelut kahden kyytiläisen mukaan saamisesta :heart:. Nyt peukutellaan sitten ihan satasella ja vaikka tonnilla, ett kaikki saisi mennä hyvin. Ehkä toi sun lievä pessimisti-asenne on ihan hyvä, ettet turhia jännäile. Voipi silleen onnatakin!

SS Hienoa, ett suunnitelmat jo noin pitkällä, ett viikonkin tiedät :).
 
Ottis
Mur-mur Kiitos bongailuavusta :).Simoja ajattelin vasta huomenna seuraavan kerran talletella, vaikka silloin jo ovispäivä. Tai pitää katella. Mies just soitti, ett sillä menee kuuteen-seitsemään, ennenkuin pääse töistä eli tänäänkin ehdittäs kyllä, mutt mutt.. pitää nyt vähän fundeerata. Huomenna teen kuitenkin vielä testi ip, ett näen vahvistuuko se tuosta.

Tässä samainen testi sen kuivuttua reilun puoli tuntia. http://sekunti.com/upload/img/22493IMG_4108.JPG

Jääris Sun pitäis nyt sitten lisätä ravintoon Hb:tä nostavia ruoka-aineita, mutt siinä onkin tenkkapoo, ett mitä ne on. Tsemppiä!!
 
Ottis
mur-mur Jahas, sinä olet taas r-testeilläkin ovista testaillut :). Kun tuota kuivunutta tikkustani katoin, niin vähän alkaa epäilyttää onko se sittenkään noilla tikkusilla varsinainen o-plussa, mutt eiköhän se huomenna selviä ja jos näin on, niin itsepähän olen se, joka dpota itselleni päivitän.
 
Ottis
Ihan kihisen jännityksestä, kuinka meidän loman käykään, sillä kun kävin taas matkatoimiston sivuja kurkkaamassa, oli meidän havitteleman lähdön ja hotellin hinta laskenut reilulla parilla sadalla. Miehelle yritin soittaa, ett olisin varannut sen heti, jos vain olisin siunauksensa saanut, mutt hän ei ehtinyt puhumaan. Ongelma on siinä, etten voi netin kautta tehdä varausta, koska meillä on käytössä matkalahjakortit ja niillä matkan varaaminen onnistuu vain toimistoon soittamalla. Huomenna varmaankin karkaan töistä heti yhdeltä kiireen vilkkaa kattomaan vieläkö ehtii, sillä tältä päivältä tilaisuus on jo ohi.

 
Ottis
No jopas on hissua TOTT-päiväksi ja muutenkin :/ . Varmaan ollaan kaikki yhtä väsyneitä |O. Sitä vaan tulin kertoilemaan, ett on niin hyvät ovislimat, ett saas nähdä jääkö mies tänään kaatamatta. Ja sen verran hoopo olen, ett netistä jo tsekkasin aikoja luottogynelleni ennen meidän lähtöä reissuun, jos sattuisi niin onnellisesti, ett plussaisin. Nyt ymmärsin kattoa toiselta paikkakunnalta hänen aikojaan ja jos ja jos, niin ultraan pääsisin rv5+5. Nettilaskurinkin mukaan sydämen pitäisi ainakin alkaa silloin lyödä, jos ovis huomenna.
 
Olen täysin tylsistynyt. Mikään ei innosta tai kiinnosta. Sen verran olen alakuloinen että olen jopa 5kg lihonnut. Ja yksi tuttu kun näki minut tankkitopissa ja capreissa kysyi heti että ootko taas raskaana. Pitänee alkaa käyttää löysiä paitoja. Mitäs tänne muille kuuluu?
 
Ottis
MS Aika hoopo kysymys, kun keskenmenostasi niin vähän aikaa kulunut. Eihän raskaus vielä näkyisi, vaikka raskaana olisitkin. Vai tiesikö tämä ihminen viimeisimmästä km:stasi?

Tuo totaalinen tylsistymisen tunne on tuttua. Mitäähän sun piristämiseksi voisi keksiä? Onko kaikki kotona ja siviilissä muuten hyvin, ettei siis mikään asia varsinaisesti sitä alakuloa aiheuta. Häät kuitenkin kun on tulossa, niin pitäisi jaksaa touhuta :hug:.

ON Löysin viime vuoden matkakuvista kuvia sen hotellin rannalta, mihin nyt aiotaan mennä. Käytiin yksi aamu vähän pitemmänpuoleisella aamukävelyllä rantaa pitkin :). Jotenkin haikeata katella niitä kuvia, ku tiedän tulleeni raskaaksi parin päivän sisällä ko. kuvien ottamisesta. Enpä osannut silloin ajatella mitä tuleva vuosi tuo tullessaan.
 
Ottis kyllä hän tiesi keskenmenosta siksi kuulema kysyi että taas!!! :kieh:
Liamin kanssa oon onnellinen ja kotona kaikki ok. Huoli pikkusiskon jaksamisesta kova. Hänellä 35vuotiaana tuli eilen vuosi leskenä. Sitten kaksosia kaihertaa ikävä. Ikävä myös tyttöjä ja Romeota. Nähdään kuitenkin aikas pian. Oon vaan vissiin sitten raskaana olevan näköinen kun yks kaks painankin 67kg. Häiden suhteen alkaa olla valmista. Hääpukuja koittamaan perjantaina.
Jäljellä tasan 1kk ja 1vko. Viime vuonna tähän aikaan, piti olla sama tilanne, häät tulossa mutta niin myös oli pikku Stella joten siirtyi vuodella eteenpäin.
Missäs silloin olitte matkalla?
 
Inia kovasti onnea nyt sinulle. Toivottavasti nämä sitkeät yksilöt ovat ne, joista se lapsi teille syntyy.

Taavi niin se on RKTT ihan tädin vierailuun asti. Negasta :hug:

Solakka silakka ihanaa, suunnitlma jo tuli sinulle. Mitä nappeja aloitat juhannuksena ottaa?

Jääris ai sokerien mittailu jatkuu, taitaa mennä sinulta jo rutiinilla.

ON olen niin iloinen tänään ei ole tullut veristä tai ruskeaa vuotoa =) . Tietysti voi hyvin alkaa vielä tänäänkin uudestaan. Mutta nyt olen tyytyväinen r-oireean on kuvottavaa oloa silloin tällöin.
 
MS anna vain sen ajan parantaa:heart: ..häät lähenevät ja silloin siun mieli jo varmaan parempi :) pikkusiskollesi myös jaksu:hug:
..ja ymmärrän hyvin tuon ikävän&kaipuun lapsiasi:heart:vaan onneksi kohta jo näette!
 

Yhteistyössä