40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis onpa mukava, jotta yhdessä tuumin siellä miehesi kera Joulua laittelette!:xmas:
Jännitän kovasti siun huomista dipailua!!!!!

Täällä miut täti taitaa yllättää tulollaan aiemmin kuin normisti - tänään jo verta paperiin veskireissulla..näinköhän punahelma jo huomiselle porhaltaa, voihan..:kieh:
..viimeistään lauantaille kyllä saapuu.
 
Viimeksi muokattu:
Nautiskelin tässä juuri torttukaffet-:p..kinkku kypsyy uunissa ja kuusi odottaa koristeita oksilleen..on tämä joulun aika jotenhin ihanaa,:heart: vaikka monasti stressiäkin tuo tullessaan..

Illasta kun poikanen nukkuu, me miehen kanssa valvotaan kinkkun paistoa, paketoidaan lahjoja..niin..ja nautitaa glögiä:rolleyes:
..kävi vaan harmillisesti, että se haluamani glögi olihin Alkosta loppu-Pöh!: /
Pitää ostella uudeksi vuodeksi vaikka sitten.=)

Kylläpä glögi maistuuhin&lämmittää kun raketteja ammuskellaan tuolla metsänlaidassa kokotopihalta, paistellaan siinä samalla nuotiolla makkaraa - ellei nyt aivan kauhiat paukku pakkaset iske, nytkin melkein -30C!!

Ottis, siulla varmaan ihanan kutkuttava olo, uskosin näin - paljon huomiselle Onnen pipanoita!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos mur-mur onnen pipanoista :flower:! Minä olen saanut talon siivottua ja ukko on päissään ku ellun kana. Taitaa olla yksi vaihtoehto juottaa sille pullollinen väkevää, ett nukkuis saatana :headwall:. Veljensä jouduin jo soittaa välillä hätiin ku alko riehumaan. Nyt puhuu puhelimessa setänsä kanssa. Tässä tilanteessa ei oikeastaan voi kuin toivoa, etten olisi raskaana, ainakaan tuolle miehelle. Ja niin piru taidan olla, ett jos ukko ei kinkun paistoon tokene, jää kinkku paistamatta :LOL:. Päätin, etten enää saunaakaan pese, en tee yhtään mitään muuta ku paketoin lahjat ja that's it.

Minäkään en muuten löytänyt sitä Herrgårds glögiä, vaikka kolmessa alkossa kävin :(. Yleensäkään Alkossa ku Alkossa ei ollut kuin kahta sorttia glögiä. Menekki on kuulema ollut kova.

Niin juu ja huomenaamuna en testaa. En halua tietää mikä on tilanne. Mutt kivaa joulun valmistelua itsekullekin :xmas:.
 
Voihan pa**ka tuota miestäs, en paremmin sano!!!!!!!!!!!!!:mad:

Menisikin vaan maate, eihän tuollaisen seurasta ole kuin harmia ja pahaa mieltä:ashamed:


Saisit sitten rauhassa hieman glögiä nauttia, kynttilöitä poltella ja katsella ikkunasta kaunista, niin kaunista pakkasen kuuraamaa maisemaa..:)

:heart:mur-mur

Ps. testailetkos sitten lauantaina?..sarppav taisi myöskin silloin dippailla - Plussaonnea molemmille!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Juu, kyllä minä lauantaina varmaan jo taas testaan :). Ukko heräs ku olin saanut saunan (sittenkin) pestyä ja meinas alkaa ekana laittaa kinkkua uuniin. Tuo kertookin mikä hänelle on joulussa tärkeintä. Käskin pitää näppinsä erossa kinkusta, ett paistan sen ihan ite. En laita kinkkupussiin, niin saan yksin poistettua pelliltä. Paskat! Äidilleen ja veljelleen tässä pääasiassa joulua laitetaan ja yks sika vain juo. Tuohan se uuniin joutas, Prkl :headwall:!!

Ps. Sauna tietty lämpenee ja kyllä mä sitten yön unteina paketoidessa vähän glögiä maistan.
 
Hystis niin lomasaarena varmaan on kiva paikka. Mutta asuminen jatkuvasti missä vaan on aina eri juttu, se arki kun on edessä kaikkialla. ulkomailla ollessa puuttuu aluksi vielä ne rutiinit ja läheiset ystävät. Olen itse vain ollut vaihto-oppilaana aikoinani ja silloin tuli välillä sellainen olo, että nämä täällä eivät voi minua ymmärtää, kun ovat niin eri kunltuurista, että olisi ihan "levätä" välillä koto Suomessa, vaikka todella paljon nautin olostani siellä ja olen edelleen sinne yhteyksissä :). AIVAN todella PALJON onnea matkaa kahdelle pienielle, jotta löytäisivät hyvän paikan kiinnittyä :heart::heart:.

Ottis yritä nauttia joulusta ja + . Toivottavasti tämä on nyt se pysyvä +.

Rauhallista ja ihanaa joulua kaikille. Tässä on teille joulu:flower: ja :xmas:
 
on: Voi sun ... ties mitä... Tajusin just että mulla KAIKKI lahjat paketoimatta ja osa vielä "piilossa" autossakin... IIIIIIIIK! Nyt tuli kiirus... Osa lahjoista pukuhuoneessani, joka taas on makkarin sisällä, jossa poikanen nukkuu...Nyt hipihiljaa TODELLAKIN saa kyllä hiipiä, ettei kuumeinen murunen herää... Miten ihmeessä saatoin unohtaa!!
 
Rominas siellä hipihiljaa, kuin tonttunen hiiviskelee ja on paketointi puuhissa..vai liekkkö jo saanuthin kaikki valmiiksi!:)

Mie lopettelin paketointi hommat äskettäin ja kinkkua vahtaan(himoiten)uunista, kohta sen poijjes otan.:p

..glögiä täällä nautiskellut olen-Namis;)..mies meni jo mammimaan aiiiiiikaa sitten kun väsy alkoi painaa saunan jälkeen - herännyt oli aamulla jo ennen klo. 05.00!

Toivottelen kaikille ihanaa yötä:wave:
..se muuten on se Joulunen NYT ihanaiset!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
lumeton Rauhaisaa joulua sinullekin :xmas:!

Oivikki ja Rominas Kiitos! Teen parhaani selvitäkseni tästä joulusta :).

Rominas Minä olen varmaankin jo pari tuntia käärinyt paketteja eli varmaankin samoissa puuhissa ollaan oltu. Kinkku valmis noin 3 tunnin päästä. Ukko höpissyt illan itsekseen ja niin on humalassa vieläkin, ettei pystyssä pysy, vaikka illalla piilotin pullonsa, ettei ole voinut juoda vettä väkevämpää. Veljensä epäili, ett hän olis ottanut jotain väkevämpää (pirtua?). On tää kans aattoyö :(, mutt onneks en oo eilisen teeren poika =).
 
Ottis
mur-mur Sanoissa puuhissa ollaan näemmä oltu =). Mulla kinkku +50-asteinen, mutt syöjistä ei varmaa tietoa ku mies uhosi, ettei äitinsä ja veljensä tule huomenna tänne syömään. Sanoin, ett tulevat jos minä olen kutsunut, vaikkei hän enää silloin täällä olisikaan. Saas nähdä kuinka nöyrää miestä ukko huomenna on. Vakaasti olen kuitenkin sitä mieltä ett jos ei polvillaan anteeksi pyydä, mä lähden siskoni luo ku olen saanut pian ex-anopin ruokittua. Ei vanhalle ihmiselle voi kuitenkaan jouluna jysäriä aiheuttaa.

Ps. Bongasin ukon tänä iltana lukemasta näitä sivuja mun koneeltani. Pitänee poistaa historiasta käynnit. Olen aiemminkin ollut näkevinäni sen näillä sivuilla. Pihkuran pahkura jos on tunnistanut minut. En yhtään ihmettelis jos oli päättänyt lähteä vasta 25.12. jos luki, ett silloin testaan seuraavan kerran.

Nyt pitää mamia vähän aikaa ku kinkku vielä kypsyy, sen jälkeen ei paljon nukutakaan kun sen uunista saan. Alkaa pottujen kuorinta.

Ihkua aattoyötä kaikille!

Mrs Bree Sitä samaa sinulle. Ihana masu sulla :).
 
Viimeksi muokattu:
Vielä..ja sitten kone kiinni..:)

Ottis ei kyllä olis Joulun aikaan kiva kännikaloja kattella - koeta jakselle siellä:hug:
..voi jukra tosiaan jos mies siut tunnistanut:O

Kyllä miekin aina tältä sivulta(pinosta) poistun kun konehelta pidemmäksi aikaa lähden poijjes..vaikka, ei miun mieheni bonjaa tuota, että sieltä sivuhistorian kautta pääsisi kurkkimaan..:D
..ei ole perehtynyt tietsikan saloihin, hyvä niin.;)
Sivuhistorian poistelen yöllä ennen koneen sulkemista.


..mie kinkun otin uunista, miehelle jääpi sitten se siunappihunnun laitto aamulle=)

Vaan nyt.. Nati nati:heart:
..ulkona muuten PAUKKUU pakkanen-hyyyyr miten koleata!!


Ps. Toivon Rominaksen pikkiselle pikaista paranemista kavalasta tauti pöpöisestä:heart:.. onkos pukki tulossa tänään pienen luo?:)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hyvää jouluaattoaamusta kaikille :xmas:! Pitihän sitä kuitenkin dipata, vaikka olin yöllä juonut ja pissakaan ei niin kauaa rakossa ehtinyt virua, mutta... kyllä siinä vaan vaaleanpunaista viivasta näkyy. Ts. taidan olla ainakin toistaiseksi r.a.s.k.a.a.n.a.

Jos saan ukon päivän aikaan poistumaan talosta yksikseen (isänsä haudalle) voin yrittää ottaa kuvaa.

Pottuloora valmistumassa ja täälläkin mies laittaa (pienen kiukuttelun jälkeen) sinapppihuntua kinkulle. On kuulema niin hyvin paistettu, että.. Saa ollakin sillä neljään asti mokoman kanssa viruin.
 
Täti punahelma saapui jo..Kp1

Pukki täällä kohta kolkuttelee oven takana..
Ihanaa illan jatkoa kaikille!!

((muoks)) huh hellettä, kauheita kuuma aaltoja pukkaa kun tuo perä vuotaa ja juon lämmintä glögiä - hikkee puskeepi!!..:p
 
Viimeksi muokattu:
Huomenet kaikille ja ihanaa, rauhallista Jouluaamua jokaiselle!

Rominaksen: Lapselle paranemistervehdyksiä!:heart:

Minulla, kun nyt oli korkea kuume ja kauhea nuha ja yskä, sekä armoton pääsärky, torstaina pystyin menemään lääkärille ja poskiontelotulehdus syynä, nyt antibiootti ja olo vähän helpottanut!

Hysteria: Onnea sinulle kahden kyytiläisen kasvatteluun! Plussaa toivon sinulle!:heart:

Mur-mur: Pahoittelut menkoista, Onnea uuteen kiertoon!!:wave:

Ottis: Ihanaa, nyt vahvistuvaa plussaa toivottelen, ihana joululahja!!:heart:

Oma napa toinen clomi syöty tähän kiertoon ja ovistestejä kyllä on, että sitten vaikka kp 10 alkaisin testailemaan.:D

Ihanaa aamun jatkoa ihan jokaiselle ja Onnea kiertoihinne!:heart:

mahdotontako:heart:
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa
mur-mur (45)..............kp1/25-28.......yk21(01&08&11/10) 3.
Mahdotontako (46)......kp6/29............yk6....................1. yht.
sarppav (40)...............kp7/27-32.......yk6(07/10) 2.
putunen (41)...............kp9/24-26.......yk11....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp16/27..........yk9..................3/1.yht.
Rominas (40)..............kp16/25-27.....yk15(09/09 06&10/10) 2.
Hysteria (42)..............kp17/26-29......yk8 (kkm.11/10) 1.
Ottis (43)....................kp24/23-28......yk18( 08/09) 1.
Viidenmamma (40)......kp26/25-30......yk7(10/10) 6.
Nuuttimus (41)............kp31/28-36.......yk2v...................3.
liiza (44).....................kp34/24-27......yk32....(02/07 08/08) 4
Iida-Karoliina (46)........kp35/23-29......yk17...................5./1.yht.
haave2010 (44)...........kp39/28-30......yk6(06/10)...4./1.yht.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4






Hysteria (42).................pp 3
Rominas (40).................dpo4
Ottis (43)......................dpo12

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Hellurei, päivittelin listaa!!:wave:

Onnekasta ovistelua ja hedelmällistä piinaillua siulle Mahdotontako tälle kiertoa!!!:heart:

Miulla Kp1 sittenhin vasta tänään, tuli lyhyt kierto - 25vrk.: /
Tämä kierto mennäänhin ilman O-testien dippailuja..täytyy mur-murin hiljaksiin alkaa jo opetella "kuumeettomaan" eloon.:)

Ottis dippailetkos sie tänäänhin?..mie sitä kuvaa niiiiin kaipailisin:rolleyes: niitä ihuna aina kattella:heart:
Mitens siellä teillä menee..osaako ukko kulta käyttäytyä?..milloin sie ajattelit kertoilla hälle ylläri pylläristä?:)


Viidenmamma - dippailetkos myöskin?..:)

Kovati laittettelen ++++++ sätehiä Tulemaan!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä