40+ so what (vol. 3)

40 + -ikäisten vauvahaaveilijoiden oma pino
LAUANTAI 8.11.2008



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Saara10 (41)..............kp1/28...............yk?............1.
tirulii (40) ..................kp4/?................. yk?............1./1.yhteinen
Matsalu (44)...............kp5/24-25..........?................1.
haave3 (39)................kp5/28...............?................3.
Solakka Silakka (39)..kp6/26-27.........yk1............1.
kenzie64 (43).............kp6/28-29.........yk3............4.
Nuusku (43)................kp8/28...............?................4.
Päikki (40)..................kp9/27...............y1,5v.........2.
Minni-07 (44) .............kp15/28.............yk4...........2./1.yhteinen
Kirsikka68 (40)...........kp17/28-39.......?................5.
pyrstötähti (47)...........kp18/28.............yk7...........4./1.yhteinen
Taikakuu (40)..............kp23/27-32.......?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45).......kp24/27-30.......y3v............6.
mimmimamma (46).....kp25/27.............y6v...........4.
Plättä (44)...................kp26/28-30.......?................7.
velmuliina74 (34).......kp26/24-26......yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45)..........kp27/25-43.......?................1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp28/31-34.......?................4./1.yhteinen
liiza (42)......................kp33/28............yk5.............4.
äippä67 (41)...............kp37/26-39.......y1,5v........2.

nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp8/ 28-30.....yk?........1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat poikki..kp10/29-31..PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Pennanen (41)............kp46/29-32........y0,5v........2.
Höpisijä (42)...............kp90/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp111/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp164/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet:Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]





40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Uudet sivut ja voimia kaikille uuteen yritykseen! Aika monella näyttäisi olevan ensi viikon lopulla tärppiaika. Mites muuten, maltatteko olla vaan joka toinen päivä yhdynnässä? Olen aatellut, että onko siitä peräti haittaa, jos on joka päivä yhdynnässä? Mietin että vaikka miehen aineet oliskin priimakunnossa, niin tekeekö sperma limakalvon vaikeammaksi muille liikkujoille, siis jotka tulevat seuraavana päivänä?? Tämmösiä mietin..

Sitäkin olen pohtinut, koska minulla on taaksepäin kallellaan oleva kohtu ja gynella aina kohdunnapukka hakusessa, että onko siinä hidaste? Miehenkin kanssa asiasta puhuttiin ja päätettiin yrittää muistakin asennoista seuraavan oviksen kohdalla jos siitä mitään apuja olisi että takaapäin? :LOL: Että tämmösiä minä kehtaankin miettiä, mutta eikai tämmösiäkään "vikoja" tuoda tutkimuksissa esille ja mistä sitä tietää, mistä se homma lopulta kiikastaa. Yritän ainakin puoli vuotta tässä uudessa suhteessa ja lähden sitten vasta tutkituttamaan paikkoja, onko edelleenkään mitään selitystä. Jos niin käy etten plussaa ennen sitä, toivottavasti raskautuisin edes joskus.. uskon vahvasti että KYLLÄ!

Mukavaa viikonloppua teille, iloista isänpäivää ja kaikkea hyvää isättömillekin.. tämä silakka lähtee ulos lenkille! :wave:
 
Plussakiertomme rakastelut olivat kp 8-kp16 joka pv , välillä 2 kertaa pvssä. Kohtu hyvin taaksepäin kallistunut, suositus oli, että takaapäin välillä ja kiltisti ohjetta noudatimme. Tämän ohjeen sain serkultani 5:n pienen lapsen äidiltä. :D

Hauskaa iltaa! :heart: :flower:
 
Täällähän on pistetty uusi ketju pystyyn. Ajattelin tulla moikkaamaan.

Kiitos ehkäisyvinkeistä, ei me ehkä niin rajusti kuitenkaan tehdä, että tuubeja tukkoon, mutta kovasti mietinnässä eri vaihtoehdot. Hormooniehkäisyt ei ole mulle oikein sopineet, joten ne ei tule kysymykseen.

Mutta vieläkään ei tätiä näy ei kuulu, missä lie nurkan takana piileskelee. Tähän asti ei ole ollut mitään raskaus oireita, paitsi lämmöt koholla satunnaisesti mittailtuna. Mulla on ollut aina rinnat arat raskauden alussa hyvissä ajoin, mutta nyt ei ja siksi en ole elätellyt toiveita ollenkaan. Paitsi tänään, kun luin jostain, että aina ei olekaan samat oireet ja etkös lapsellinenkin viitannut siihen, ettei vielä tarvitsisi olla mitään. No, pitää toppuutella itseään, kyllä se täti löytää perille, niinkuin ennenkin, menkkajomotus on jo alkanut tänään.
 
Hei mahtavat naiset!

Olen tässä jo jonkin aikaa taustaillut tätä teidän pinoa ja tämä on kerrassaan mainio pino! Ootte vahvoja ja hauskoja (itseironiaa tuntuu riittävän) naisia, jotka uskallatte nostaa kissan pöydälle, vaikka asia oliskin vaikea. Olisinkin iloinen, jos minut mukaan ottaisitte.

Oma tai meidän tilanne tämän kuumeilun kanssa on se, että olemme juuri käyneet läpi 1. lapsettomuushoidon, joka ei onnistunut. Ensinnäkin minun on ollut vaikea saada haudottua muniksia ja niitä saatiin sit lopulta kolme kypsää, joista vain yks hedelmöitty ja jakautui normaalisti. Se sit siirrettiin ja alku vaikutti lupaavalta (oli rintojen aristelua, vilutusta ja hajutkin tuntu voimakkailta). Sit ne oireet hävis, vaikka käytin edelleen progesteronia. Lopulta testasin (pari päivää siittä, kun oireet alkoivat kadota) ja sain haamuna kp10. Uus testi kp11 ja nega. Viimenen testi kp14 ja nega jälleen. Tänään on 15. pv siirron jälkeen ja kuukautiset alkoivat juuri 28 pv edellisten jälkeen kuten minulla aika usein alkavat. Ruskeita möykkyjä alkuks (olisivatko siitä mahdollisesta kiinnittymisyrityksestä??). Olo on surullinen ja sairaslomaakin on tullut pidettyä (nukkuminen oli vähän vaikeata). Nyt emme sitten tiedä, miten tämä jatkuu vai jatkuuko. Luomusti ei meillä ole suuren suuria mahdollisuuksia ja hoidoista en tiedä. Mutta vauvakuume kyllä jatkuu.

Vauvoja pyörii ympärilläki, just (toissa päivänä!) perhepiirissä iloinen odotusuutinen, joka sekään ei ollu noin vain saavutettu. Muuten hienoa, mutta se ajoitus, se ajoitus. Kyllä pisti vähän apeeksi, vaikka eipä se multa ole pois. Tietenki oon myös iloinen, koska vauvoja ei meidän perheessä ole juurikaan näkyny.

Ai niin meistä vielä. Olemme kumpikin yli nelikymppisiä, minä 41. Onni löytyi vähän myöhemmällä iällä ja siks nämä perheasiat ovat jääneet vähän myöhäseks. Kummallakaan ei ole aikasemmin lapsia, jotta ensimmäistä kovasti toivottais kumpikin.

Tässä varmaan riittää tälle kerralle. Olisin tosiaan innoissani, jos ottaisitte mukaan!

T. Saara
 
Saara10: Toki otetaan mukaan. Tervetuloa vaan pinoomme! :flower: Eli onkos sinulla kp1 tänään? Lisäilen sinut listalle mukaan.

Solakka silakka: Sinullahan on mielenkiintoinen kysymys tuo liiallisen pupuilun mahd. aiheuttama "hidaste". :whistle: Enpä ole koskaan ajatellutkaan asiaa... mutta noin maalaisjärjellä ajateltuna siinä voisi olla vaikka jotain perääkin. Tuo taaksepäin kallistuneen kohdun tapaus sitten... Siitähän sanotaan, ettei ole mitään haittaa, toisaalta sitä takaapäin -asentoa kyllä suositellaan. Joten voihan pelata "varman päälle" siinäkin suhteessa. :saint:

Riikkaliisa: Kannattaa testata, niin ei tarvitse arpoa. Tosiaan, eihän ne aina oireet ala kovin aikaisin.
 
Kiitos lapsellinen kun pistit uutta pinoa pystyyn. Tästä taas jatketaan.
Solakka silakka ja Saara10 lämpimästi tervetuloa joukkoomme.

Meillä lapset odottele ihan täpinöissään huomista isänpäivää, että pääsevät antamaan tekemänsä kortit ja lahjat. Tässä samalla toivottelen hyvää isänpäivää kaikille iskeille ja tuleville sellaisille :flower:
 
eli plussauutisia sinulta pian odottelen. :flower:

Saara10 tervetuloa mukaan ja lämpimät halaukset tuosta kp 1 :hug: :hug: tämä ikäkuumeilu kun vaati rautaisia hermoja ja huumoria. Mukaan vaan turisemaan mahtavien leidien joukkoon. Mieli pysyy pinossa positiivisena vaikka lopputulos ei aina ole toivottu. Mutta positiivinen energia voi jossain vaiheessa tuottaakin hyvää toivottua tulosta. Täällä kp 1 kun on aina uuden yrityksen alku. Luomuvauva ylläriä sinulle lähettelen..pikapostissa.

Itselläni kriitiset ajat jatkuvat lämmöt edelleen 37.0-37.1 aamulla ja ip 37.4-37.6. Rinnat turvonneet ja kipeät ja alavatsalla vihloo välillä kipeästi.

plussasäteitä

mimmimamma






 
lapselliselle kiitos uudesta hienosta pinosta. Tarkoittaisiko uusi pino samalla roppakaupalla uusia plussia?! Juu, juu, kyl, kyl.

Solakka Silakka ja Saara tervetuloa mukaan!

Saara Mulla on sama tilanne kuin sullakin, että vähän huonosti on onnistunut munimiset hoidoissa. 1. ivf:ssä 2 follia ja munasolua (molemmat hedelmöityivät ja jakautuivat hyvin) ja 2. ivf:ssä 3 follikkelia ja vain 1 munasolu (hedelmöityi ja jakautui, mutta ei ilmeisesti kiinnittynyt). Oliko sulla hoidossa irrotuspiikkinä Pregnyl? Olen kuullut, että se aiheuttaisi joskus plussan / haamun raskaustestiin, jos testin tekee varhain. Mutta mistäpä sitä tietää, onko näin ollut sun kohdallasi. Ymmärrän ja tiedän, että varmasti on surullinen olo ja kestää jonkin aikaa, että jaksaa kerätä paukkuja taas uuden mahdollisuuden odotukseen! Kerroit, että luomusti ei ole suuren suuria mahdollisuuksia raskautumiseen. Onko teillä jotain "jarruttavia tekijöitä", sairauksia tms. vai ajatteletko ikäjuttuja?

ON: Itsellä vähän sellainen odottava olo. Ovista siis odotellessa. Suht rauhaisa ja onnellinen olo sinänsä, ehkäpä pikku hiljaa on alkanut hyväksyä sen vaihtoehdon, että toista lasta ei oikeasti tule. Ainakaan ihan nyt ja heti.
 
Yölliset tervehdykset.. :heart:
Halusin kerran elämässä nähdä millainen se Clearbluen oikea plussa on, joten silloinhan päätin, etä isänpvaamuna testaan, no nyt on yö, mutta testattu on :heart:



Kauniita unia, oman kullan kuvia kaikille! :heart: :xmas:


Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
Olipas kivan näköinen +Rva Pikkumyyllä!Jospas sitä sais itsekkin joskus tommosen vielä (ja plaah!Ei oikein jaksa uskoa,mutta kun on pakko,kun hoidoissa ravaa ja rahaa lentää kuin tuhkaa tuuleen )

lapsellinen niinpä,kiitos taas uudesta pinosta =)

Täällä edelleen popsitaan hormooneja ja sen kyllä huomaa ;) :whistle:

Silloin aikoinaan kun tuubat oli tallessa ja hoitojen välillä lääkäri kehoitti luomuiluun,niin sanoi et joka toinen päivä olisi hyvä keskittää petipuuhailut.Jos liian tiheään,niin siittiöiden laatu ei paras mahdollinen :eek: .Muuten en tiedä aiheesta enempää enkä uskalla kommentoida sitä,kun eipäs tässä ole tarvinnu luomuilua piitkkään aikaan harrastaa naperon aikaa saamiseksi..mutta muuten kyllä :ashamed: :whistle: ;)
 
Kyllä aika kuluu nopeasti. Pikkumyylläkin on jo kuusi viikkoa koossa. Siellä taitaa pieni sydän lyödä ensimmäisiä tikutuksiaan. Oih.

Anteeksi kun olen kirjoitellut niin laiskasti viime päivinä. Kone tuntuu suurperheessä olevan jatkuvasti varattuna. Varsinkin nyt, kun meiltä meni auto alta ja mies tekee jatkuvasti ruudun ääressä autokauppoja. Hauskasti tulevat muuten niissä hommissa meidän luonne-eromme esiin. Mies hakee amerikkalaisia tilavaihdokkeja, joihin koko perhe mahtuisi kerralla. Itse jättäisin vaikka puoli perhettä kotiin, jos auto vain olisi Volvo. Kompromissiksi olemme viime aikoina katselleet Volvo-farmareita, joissa on kaksi varaistuinta takaluukun takana (sinne voisi sulloa selkä eteenpäin matkustamaan vaikka nuo väsyttävät teinipojat). En ole viitsinyt miehelle sanoa, että jos se minusta olisi kiinni, ensi vuonna emme mahtuisi siihenkään autoon.

Oikeastaan en ymmärrä autoista paljoakaan, mutta olen Ruotsin ystävä. Se taas johtuu elämyksistä, joita olen saanut ruotsalaisen nykykirjallisuuden kautta. Sen innostuksen olen tartuttanut esikoiseenkin. Pidän myös kovasti ruotsin kielestä. - Mitä, eikö siinä ole riittävästi syytä ajaa Volvoa?

Olo on taas upporikas, kun kierto alkaa kääntyä kohti loppuaan. Jos kotona olisi testejä, niin varmaan loppuisi tämäkin ilo taas lyhyeen. Huomenna kylläkin pitäisi postilähetys tulla.

Minulla on niin paljon syitä huonoon oloon, että oletettuijen raskausoireiden tutkailu on melko turhaa. Tuskin lehmäkään utareistaan huomaa, että vasikoita on odotettavissa. Muutos rinnoissani tapahtui jo 17 vuotta sitten. Sen jälkeen raskaus- ja imetysvuosia on kertynyt niin useita, että olen ihan turta pienille muutoksille. Yleinen nihkeys ja etova olo taas ovat ihan suoraa seurausta tämän perheen rasittavuudesta.

Onneksi ei tarvitse yksin jännitellä. Pinossa on taas yksi ja toinen kriittisessä vaiheessa. Siis jos en minä, niin ehkä joku toinen kohta onnistuu. =)
 
Mukavata sunnuntaita ja hyvää Isänpäivää niille, jotka sitä viettävät!

Ja tästä tulikin mieleen, että omaa isääkin tarttee muistaa. Ovat ajatukset näitten hoitojen keskellä kyllä olleet liimautuneena hoitoihin. Mut nyt oon ajatellu, että tommonen itsensä hoitaminen ja liikuttaminen ois aiheellista aloittaa. Mielikin siinä piristyy ja kroppakin ois sitten hyvässä kunnossa, jos/kun täs vaikka ihme saatais kehiin.

Kiitos mukaan otosta. Kiitos myös lapselliselle, kun lykkäsit minutkin listalle. Juu, eilen oli kp1. Yritystä on muuten takana n. 1,5 vuotta.

Näin kun lueskelee mimmimamman oirehtimista ennen oletettua tädin vierailua, kuuloistais melkein raskausoireilta. Mut jos noi on normaaleja oireita tähän aikaan, niin ehkä sitten tulkintani voi vaatia vielä tarkistamista. Vaan ainahan sitä voi haaveilla... Oon ajatellu, että itsepetos aina silloin tällöin saa aikaan positiivisia ajatuksenpoikasia. Tiedä vaikka sellasesta tulis itseääntotettava juttu. Eikös ne ruotsalaisetkin ole ah, aina niin positiivisia ja onnistuvat yllättävän usein tekemisissään...

Päikki, kyllä me tehdään kaikki voitavamme ja hyödynnetään kierron puoliväli aina uskollisesti ja työteliäästi, et jos vaikka ahkeruus palkittais. Mut joo, on meillä jarruttavia tekijöitä muitakin ku pelkästään mun ikä, nimittäin miehen simpat. Siks meijän eka hoito oli ICSI, johon mentiin suoraan ilman mitään muita hoitoja. Yllätyksenä sen sijaan tuli toi mun huono hautomiskyky, kun kaikki arvot näytti ihan ok:lta. Paitsi että oon kyllä pikkusen miettiny tuota suht korkeata kilpirauhasarvoa (3,6), mut siihen sain aika tyrmäävän vastauksen lekurilta (ei lapsentekolääkäri), kun kyselin lääkityksen mahollisuutta. Ja tuosta irroituspiikistä, se oli Pregnyl. Ja tieteski voin kuvitella, ett oikeesti ois ollut jotain kiinnittymistä, mut kyllä tämä kierron alku on ollu erilainen ku ennen eli progesteronien lopettamisen jälkeen ensin noita ruskeita (ei verta olleskaan) klönttejä (anteeksi yksityiskohtainen kuvailu) ja vasta eilen illalla vähitellen verta, jota nyt sitten tulee normaaliin tapaan.

Huh, ehkä nämä ruumiintoimtojen yksityiskohdat nyt saavat riittää.

Muuten Plättä, mäkin hankin Volvon keväällä. Se tosin on sellanen pikkunen. Käytiin kyllä miehen kans katteleen monia muitaki, mut mun ajatukset vaan oli ja pysy tossa Volvossa. Perusteena mulla taas oli mielikuva siittä, että se kestää ja kestää. Näin uskon, kunnes toisin todistetaan.

Rauhallista sunnuntaipäivän jatkoa!


 
pyrstötähti
ja isänpäivän iltaa, omalle rakkalle isilleni vein vesisateeseen kynttilän lyhtyyn palamaan. Ei hän ehtinyt edes vaariksi koskaan tulla eikä saattaa ainoaa tytärtään edes alttarille. Joskus kun oikein haluaa rypeä itsesäälissä tuopstakin saisi hyvän syyn.

Aamulla taas sorvin ääreen ja vkl:na ei juuri ole huilimaan ehtinyt. Pikkutunneille menoa ja viipeltämistä.

Plusspuhureita koko joukkueellemme ja tervetuloa kaikki uudet pinoomme jännäilemään, mukavaa kun löysitte tieni tänne meidän hulvattomaan joukkoomme!
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Saara10 (41)..............kp3/28...............yk?............1.
tirulii (40) ..................kp6/?................. yk?............1./1.yhteinen
Matsalu (44)...............kp7/24-25..........?................1.
haave3 (39)................kp7/28...............?................3.
kenzie64 (43).............kp8/28-29.........yk3............4.
liiza (42)......................kp9/28..............yk5.............4.
Solakka Silakka (39)..kp9/26-27.........yk1............1.
Nuusku (43)................kp10/28.............?................4.
Päikki (40)..................kp11/27.............y1,5v.........2.
Minni-07 (44) .............kp17/28.............yk4...........2./1.yhteinen
Kirsikka68 (40)...........kp19/28-39.......?................5.
pyrstötähti (47)...........kp20/28.............yk7...........4./1.yhteinen
Taikakuu (40)..............kp25/27-32.......?................2./1.yhteinen
touhu tenava (45).......kp26/27-30.......y3v............6.
mimmimamma (46).....kp27/27.............y6v...........4.
Plättä (44)...................kp28/28-30.......?................7.
velmuliina74 (34).......kp28/24-26......yk2........... 6./1.yhteinen
pääpilvissä (45)..........kp29/25-43.......?................1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp30/31-34.......?................4./1.yhteinen
äippä67 (41)...............kp39/26-39.......y1,5v........2.

nillanilla (41) "yksityisyrittäjä"......kp10/ 28-30.....yk?......1.
einiinvaan (42) toipuu km:stä....kp?............yk1..........3.
babo67 (41) piuhat poikki..kp12/29-31..PAS?/09..5./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/28 = 9,24 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.11.2008 mennessä "tavoite" = 6 - 7 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, taukolaiset, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat" ja taukolaiset, ilmoitelkaahan itsestänne

Pennanen (41)............kp48/29-32........y0,5v........2.
Höpisijä (42)...............kp92/28..............?...............3.
Elina67 (40)................kp?.......................?...............1.
ruujakengu...................kp113/28...........?...............3.
Mussukka67 (40)........kp166/29...........yk11........2./1.yhteinen
Hellu1...........................kp?/?...................?...............3.
Kuntoutustauko 17.8.2008 alk:gitte (39)..kp17/28..?..1.
Kesälomatauko 10.6.2008 alk.: annastiina (42)..kp5?/30..?..6.
Palstatauko 8.5.2008 alk.: (kp8/28) Karpalo67 (41)[/i]

[/color] Pinon jättäneet:Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)....17.4.2008..kp24....yk1..LA 31.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................

Rva Pikkumyy (43)..24.10.2008..kp28..yk2..LA 4.7.2009


[/b]





40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Hyvät huomenet!
Täällä nuutuneena töissä istun "hyvin levätyn" viikonlopun jälkeen. :LOL:

Pinossa uusi viikko ja uudet kujeet. Listan mukaan jännättävääkin taas on; pyrstötähti, Taikakuu, touhu tenava, mimmimamma, Plättä, velmuliina74, pääpilvissä, AinoEmilia, liiza ja äippä67. Plussaonnea kaikille! :heart:

Mimmimamman oireet ainakin kuulostaa lupaavalta. :heart:

Tirulii, olenko hataramuistinen (olenhan minä kyllä ), kun puhut noista tuubien paikallaanolosta, niin onko tilanne, ettei teillä voida luomuilla? Ajattelin, että oletko tuossa kiertolistassa, vai tuossa "erikoistapausten" osastolla?
 
Tervetuloa uusille!

Jännitystä näyttää lähipäivinä taas riittävän. Tuplaviivoja kaikille!

Saara; ihan kuin olisin lukenut omaa elämääni kun luin tekstiäsi, niin tutulta se tuntui.
Itse olin hoitojen jälkeen niin puhki ja masentunut että olimme heittämässä jo rukkasia naulaan.

Mukavaa viikonalkua kaikille ja tulkoon tästä viikosta kaikkien aikojen plussaviikko =)
 
Perhana sentää kun tuo kierto venyy välillä tuonne yli 40 vrk:een. Tässä sitä taas kärvistellään ja odotellaan tätiä. Taidan olla jo menettänyt toivoni. Kunpa tuo Mimmimamma nyt plussaisi, niin se takuuvarmasti antaisi meille hiukan hänestä nuoremmillekin toivoa !! Joten peukutusta sinne !

Tietysti toivon plussia teille kaikille jotka sitä haluavat !

Joko teillä on pikkujoulukutsuja alkanut satelemaan ? Meillä ei miehen kanssa ole "kuin" yhdet omat kummallakin ja sitten yhdet pikkujoulut, joihin kutsu on meille molemmille.

Joo lapsellinen, tiedän kyllä miltä tuntuu niinsanotun levätyn viikonlopun jälkeen ! Kun vaan sen joskus ymmärtäisi toteuttaa ihan niikuin aikuisten oikeesti. Mikähän siinä on että pitää revittää itseään ihan viimeiseen hikipisaraan saakka.
Hmph.

Leivoin miehelle kakun isänpäiväksi ja ostin "reiskat" :LOL: Nauruhymiö siis VAIN reiskojen osalle !
Leivoin kakun siksi, että kyllähän hän vetää ihan 100 %:sti isän roolia tässä huushollissa. Siitä kaunis kiitos hänelle. :heart:

Oikein mukavaa alkanutta viikkoa teille kaikille ! Ja ne tutut plussapuhurit vielä :whistle:+++++++++++++++++++++++++

:wave:
 
Saara, tervetuloa! Samassa veneessä ollaan. Meilläkin ekaa lasta tehdään ja toista kertaa yritetään nyt icsiä. Meilläkään ei miehen simpat ole huippuluokkaa. Eka icsi-yritys muuttui lennossa inseminaatioksi, kun yksi munis kasvoi liian nopeasti. Nyt yritetään sitten pitkällä kaavalla; sumut aloitan ensi sunnuntaina. Solujen kasvamisen lisäksi on jännitettävänä se, ehditäänkö hoitoa tehdä ennen joulua!

Tirulii, mitäs mömmöjä sinä nyt napsitkaan?

Solakka Silakka, mäkin olen kuullut semmoista, että jos miehen simpat ovat priimatavaraa, voi kuksia vaikka joka päivä, mutta jos niissä on häikkää, joka toinen päivä on parempi. Ehtii siis kertyä tavaraa enemmän ja samalla hyviäkin siittiöitä.

Me olimme viikonloppuna miehen kotipuolessa käymässä. Käytiin hautausmaallakin. Muistanette, että keskenmenon jälkeen tuhkasimme pienen 9 vk alkiomme ja veimme tuhkan miehen sukuhautaan. Nyt sitten käytiin siellä sytyttämässä kynttilöitä sukulaisille ja samalla Santeri Alkiollekin.

Nyt on vain aika vaikea hahmottaa sitä, miten alamme suhtautua tähän aivan alkumatkalla kuolleeseen vauvanalkuumme. Sytytämmekö kynttilät niinkuin vainajalle ainakin, vietämme muistopäiviä, puhumme niinkuin menetetystä lapsesta puhutaan? Onnittelemmeko toisiamme isän- ja äitienpäivänä? Vai annammeko koko asian painua unholaan? Asia varmaan saa muotonsa ajan mittaan ja riippuu ehkä siitäkin, miten tämä lapsiprojekti loppujen lopuksi päättyy.

Kannatan ehdottomasti ruotsalaisspirittiä! Nehän voittavat aina lätkämatsitkin pelkällä asenteella. Tämä olkoon meilläkin johtotähtenä!
 
Huomenta kaikille,
Laskin meitä aktiivisia kuumeilijoita ja huomasin, että aivan esikoisesta haaveilevia on n 5 kpl ja kun lukuun lisätään kumppanin kanssa ekasta yhteisestä haaveilevat on heidän joukkonsa yli 50% kaikista haaveilijoista. Plussanneista ei enää näe monesko kyseessä. Mutta samapa tuo monesko on kyseessä, toivon kaikille onnea ja plussan tuomaa iloa jossain vaiheessa! Voi, kun tietäisi, että se joskus tulee, niin ei tarvitsisi hermoilla ja masentua sitä ootellessa.. Yleensä yritän ajatella elämästä, että en sure asioita etukäteen, vaan vasta sitten, kun se ikävä asia tapahtuu, mutta mistä tiedät, koska et voi enää varmasti saada lapsia.. siis yritän olla positiivisin mielin tämän asian suhteen vielä 10 vuotta?? Murehdin sitten?

Tänään alan tikuttelemaan ovista, on kp 9 (vaihdatko lapsellinen oikean päivän listaan, ilmestyi päivän jäljessä) :flower:

Täällä limaisuus on lisääntynyt huomattavasti vehnänalkioöljyn ansiosta (viikon ajan olen käyttänyt), mitenhän tuosta erottaa ovikseen liittyvät limailut? Toivottavasti on hyvästä tuo öljy, ei ole pahaa ollenkaan
:p

Onnellista viikkoa kaikille! Tsemppiä yritykseen ja mieleen malttia testailijoille!

SS
 

Yhteistyössä