40+ so what! (vol. 4)

Minäkin kiittelen Iniaa kaunihisti :flower: listan päivityksestä-kiva kun joku osaa ja viitsii =)

Minua hieman tuo huominen Äippäpolilla käynti jännittää..mitähän sanonevat yritystoiveistani raskautua ja mikä on kohdun&munisten tilanne..

Kuntoni ei mikään paras mahdollinen raskautumisen kannalta..ylipainoa monta, monta kiloa..painoa olen kyllä jo tiputellut kymmenisen kiloa se vain ei isolla tytöllä tuon vertainen näy juurikaan..

Olen kyllä jo päättänyt syömistäni ja liikkumistani tarkistella-niissä on reilusti petrattavaa!

Kummitätini vieraili luonani tänään ja päivitteli suureen ääneen raskautumishaaveitani-olen jo kuulemma liian vanha siihen..hän on 70v. yhden lapsen äiti, joka parkuin suureen äänen aikoinaan omaa "ylläri raskauttaan"miten on kauhiaa ja keskeytys ei siihen aikaan olisi tullut mieleenkään..hmmm :/ ..enpä todellakaan hänen mielipiteistään välitä!!

Aurinkoista loppupäivää-päivällä tuli monta sadekuuroa ja nyt ihanaisesti keltainen pallo lämmittää ja kirkastaa =)


mur-mur
 
Onnea onnimaijall plussasta ja tarrasukkia rekkalastillinen täältä sinulle. :flower: .
Suuri kiitos Inialle päivityksistä.
ON.Kävin sunnuntaina naikkarilla masukipujen takia ja kaikki toistaiseksi ok.hcg arvo oli su 2300 ja tänään olin uudessa hcg arvossa joka oli 3336.japerjantaina uudestaan ja maanantaina ultraan.olo on väsynyt mutta onnellinen,tissit meinaa räjähtää ja nännit ihan tolkuttoman kipeet et suihkussakin ku vesi osuu niin huuto pääsee :eek: .
Pidän teijät ajantasalla kun taas uutta infoa tulee.
 
Voi kun ihanaa OnniMaija! Oikein paljon onnea! :flower: :heart: :heart: :flower:

Solakka Silakka minäkin olen käyttänyt vehnänalkioöljyä jo aika pitkään..Jo syyskuusta lähtien..ilmankos vuotokin on välillä niin runsasta. Gynellä kävin joku aika sitten ja kaikki pitäis olla kunnossa..
 
Onnea Onnimaija ja Velmuliina! Loistojuttuja! =)
Omat kp:ni ovat ihan ennätyslukemissa. Olen minä vaihtelevia kiertojani lääkärille esittänyt, mutta olivat kuulema kuitenkin "normaaleissa rajoissa" ikäiselleni, eivätkä välttämättä vielä ole merkki vaihdevuosista. Mutta ihan tämmöisiin lukuihin en ole ennen yltänyt.
Aurinkoisia päiviä kullekin! =)
 
Nyt vaan omaa napaa tilittämässä.

Viime viikosta alkaen mulle on vahvistumistaan vahvistunut tunne, että tää hoito oli nyt tässä. Jotenkin ei ole mikään paniikinomainen tunne, vaan melkeinpä rauhallisesti tuntuu siltä. Ehkä tosiaan on niin, että meidän perhe tulee pysymään kolmihenkisenä eikä se ole mikään hassumpi vaihtoehto. Tuo ainokainen on semmoinen aarre ja peruspositiivinen tapaus, että mietin miten sitä toisen kanssa edes osaisikaan olla. Kaikenlaista olen jo syksyksi suunnitellutkin, eli kai tuo alitajunta on työstänyt asiaa jo pidempään.

Sen verran kuitenkin ketuttaa, että olen syöpötellyt irtokarkkeja pari päivää (kukas se minulle tästä mainiosta painonnostatusdieetistä kertoikaan... ;) ) ja muutenkin ollut vähän tuhlailevalla tuulella. Että kun asiat menee seinille, niin saa tehdä mitä huvittaa tyyliin :ashamed:

Mitään oireitakaan ei ole. Viikonloppuna oli parina päivänä vähän menkkakipuja ja lugemössö oli keltaisenruskeaa. Kuvittelin jo kiinnitysvuotoakin, mutta kun se kuitenkin on aikasta harvinainen, niin ehkä näillä korteilla kyse ei ole siitä.

Tämmöisiä mietteitä täältä.
 
Äitijo :hug:

Velmuliina hyvä, että kaikki on hyvin. Ultrakin on jo noin pian.

ON täti kolkutelee jo ovea, aikaisin on liikkeellä. Toivottavasti pääsen seuraavassa kierrossa yrittämään, jotenkin tänään on ollut tosi toiveikas olo, tämä kevät ja plussat täällä varmaan vaikuttaa =)
 
Täytyy tulla kuitenkin kommentoimaan että kylläpä plussia ropisee B) B) B) Onnittelut OnniMaijalle:heart:

Lisäksi Inialle suurkiitos, sanoo nimimerkillä vastaavientehtävienpakoilija:LOL:

Mullakin rktt jo pitkällä ja nännitkin jo tummuneet jostain syystä vaikka dpo vasta 4... Eli vahvasti ollaan messissä taas.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (42).................kp2/26-29.......yk8....1.
äitijo2x (46)...............kp3/27-28............yk?........3.
liiza (43).....................kp4/28..............yk12........4.
Taikakuu (40).............kp8/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp8/27-28...........yk?............2.
nillanilla (42)..............kp8/28-33.........yk5........1.
Solakka Silakka (40)...kp10/25-27.........yk8........1.
Jadette (39)...............kp13/28-30..........yk4...........3.
Saara10 (42)..............kp14/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp15/28....................yk3.........3.
star-67 (42)................kp17/26-33(-39)....yk4........3.
oivikki (40).................kp21/23-28...........yk5........1.
Uudi (46)...................kp21/24-30.............yk3...........3./1.yhteinen
mimmimamma .............kp24/28............?..............4./1. yhteinen
tirulii (40) "tuubat pois"....kp25/?.......................1. /1.yhteinen
lumeton (39)...............kp29/?..................?............2.
anjamarita (40)..........kp29/34-38.........yk4........2.
pääpilvissä (46)..........kp42/25-43.........?............1.yhteinen
ikiemo (44).................kp54/20-50.........y?..........4.
Päikki (40)............kp?/?...............?..................?


kadonneet lampaat?
touhu tenava (46)......kp?/27-30.........y3v........6.
AinoEmilia (44)...........kp?/31-34........?.............4./1.yhteinen



Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Uudi (46)..........dpo8
tirulii (40)..........pp8
lumeton (39)..........pp8
star-67 (42)..........dpo5
mur-mur (43)..........dpo2
[/i]


ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.




Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3......5. ......LA......16.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:
Plättä, pyrstötähti, Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



[/b] [/color]


40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Moi Inia ei ollu olleskaan ikävä lekuri, oiken mukava mies ;)

Keskusteltiin siinä ja mietittiin realiteettit raskautua ja saada aivan terve pinokainen.
Lääkäri ei olleskaan ikää nostanut mitenkään pöydälle kohdallani, sanoi vain että otetaan niitä testejä sitten mitä voidaan ja haluan jos(luetaan kun :D )raskaudun, sekä katsellaan ja eletään tilanteen mukaan(toksemia, raskausdiabetes-nämä mulla kummittelee siellä taustalla)..kovasti vielä toivotteli tärppionnea ja sanoi että nähdään sitten pian!!

Ainut mikä keljutti oli että kohtu ja munikset jäi ultraamatta..vasta sairaalan ovella itsekkin sen hoksasin..voi minua toopea :headwall:

No, voinhan käydä sitten tarkistuttamassa tilanteen tuossa parin-kolmen kierron jälkeen jos masuasukkia ei ala kuulumaan..toiveet on TAAS korkealla-vielä.. :p

mur-mur
 
Star hyvä hyvä, kunnon oire!

Peukut pystyssä täällä teille Uudi, Tirulii, Lumeton, Star ja Mur-Mur RKTT:läisille.

Mur-Mur voi kuinka mukavaa, että sinulla oli noin asiallinen ja ystävällinen lääkäri =)
 
onnimaija PALJON ONNEA ja tarrasukkia laatikollinen

Lumeton kiitos pass-infosta

Oivikki ajattele miten nopeesti aika rientää, sulla välikierto kohta lopuillaan jos täti saapuu. Voimia työrumbaan

inia pitkän kaavan mukaan ivf-hoidossa ei ole mitään merkitystä milloin oma ovis on, lääkityksellä hoidetaan kaikki ja varmistetaan pregnyl piikillä viellä irtoaminen. Lyhyessä kaavassa jota en vielä ole kokeillut luulen kyllä että sama homma. Lääkeellä hoidetaan munisten kasvaminen, punktio ja sitten n.3pv viljely ja tuoresiirto heti perään. Omat simpat voi pakstaa ja käyttää niitä sit punktio päivänä jolloin hedelmöitys tehdään. Nyt vain tiedustelemaan lääkäriltä tarkemmin.

minä olen ollut jotenkin saamaton, en ole soittanut klinikalle ultra aikaa+passin suunittelu aikaa. En vaan jotenki saa sitä tehtyä. :ashamed: ihan vetämätön olo. Miettinyt olen että kannattaako huvikseen tikutella ovista ensi viikolla, tosin testit puuttuu mutta kylhän ne nyt äkkiä vaik apteekista sais. Ois kiva kyl tietää että tuleeko ovis nyt koko tän rumban jälkeen...

INIA saitko vastauksen vai menikö ihan mettään :LOL:
 
Liizalle myöhästyneet synttärionnittelut.  :flower:  :flower:  ja pahoittelut tädin tulosta.

Äitijo2x voi surku, että sen tädin piti tulla, voimia sinulle jatkoon mitä sitten päätätkin.

Mur-mur olipa hyvä, kun sait mukavan lääkärin niitäkin, kun on monenlaisia.Kyllä me nyt toivotaan, että masuasukit olis paikallaan.

Inia harmi , että pyhät sotkee hoitoja, toivotaan, että sopiva väli löytyy ja älä stressaa liikaa.

Velmuliina kivaa odotusaikaa ja onnea ultraan.

Star hyvät on oireet ja eikun eteenpäin, tsemppiä odotukseen.

Lumeton toivotaan kuitenkin, että olisivat kiinnittymiskipuja eihän sitä vielä tiedä.

Solakka Silakka niin toivoisin plussatuulia myös sinulle, voimia jatkoon.

Oivikki kiitos peukutuksista. Toivotaan, että ensi kierrossa pääset yrittämään. Älä sinäkään stressaa töissä liikaa, oma jaksaminen on tärkeää.

Nillanilla voimatuulia puhaltelen sinulle, ei anneta toivon pettää. :whistle:
ON Niin väsynyt olen ollut, että ei ole tullut paljon kirjoiteltua, mutta eipä tässä nyt niin erikoisia kuulu ainakaan vielä.

Kaikille aurinkoisia ja iloisia kevätpäiviä !!!

 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

oivikki (40).................kp1/23-28...........yk5........1.
Inia (42).................kp3/26-29.......yk8....1.
äitijo2x (46)...............kp4/27-28............yk?........3.
liiza (43).....................kp5/28..............yk12........4.
Taikakuu (40).............kp9/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp9/27-28...........yk?............2.
nillanilla (42)..............kp9/28-33.........yk5........1.
Solakka Silakka (40)...kp11/25-27.........yk8........1.
Jadette (39)...............kp14/28-30..........yk4...........3.
Saara10 (42)..............kp15/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp16/28....................yk3.........3.
star-67 (42)................kp18/26-33(-39)....yk4........3.
Uudi (46)...................kp22/24-30.............yk3...........3./1.yhteinen
mimmimamma .............kp25/28............?..............4./1. yhteinen
tirulii (40) "tuubat pois"....kp26/?.......................1. /1.yhteinen
lumeton (39)...............kp30/?..................?............2.
anjamarita (40)..........kp30/34-38.........yk4........2.
pääpilvissä (46)..........kp43/25-43.........?............1.yhteinen
ikiemo (44).................kp55/20-50.........y?..........4.
Päikki (40)............kp?/?...............?..................?


kadonneet lampaat?
touhu tenava (46)......kp?/27-30.........y3v........6.
AinoEmilia (44)...........kp?/31-34........?.............4./1.yhteinen



Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Uudi (46)..........dpo9
tirulii (40)..........pp9
lumeton (39)..........pp9
star-67 (42)..........dpo6
mur-mur (43)..........dpo3
Solakka Silakka (40)..........dpo0?
[/i]


ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.




Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3......5. ......LA......16.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:
Plättä, pyrstötähti, Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



[/b] [/color]


40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
nillanilla, kiitos tiedoista, vähän helpottaa tieto ett niit simppoi voi pakastaa. Miehellä just työreissu syksyllä, ja koska mulla tuli nyt tää lyhyt (ja luultavasti ovuloimaton) kierto, voi mennä just ovisaikaan se matka. Ens viikon keskiviikkona meen ultraan, ja katotaan voisko torstaina ottaa irrotuspiikin ja mennä perjantaina inssiin. Ihan kiva jos se onnistuu, vaikka jääkin sitten suunniteltu reissu lyhyemmäksi. En kuitenkaan vielä haluaisi mennä rankempiin hoitoihin, vaan kokeilla ensin jos tuollainen pieni apu ois meille riittävä. Vaikka klinikalla ois kyll ruvettu meillekin jo tekemään suoriltaan IVF:ää.
 
Pahoittelut Inialle tädistä! :headwall: Ja huimaa, että jo ensi viikolla pääset inssiin. Onko ne klinikat helatorstain jälkeenkin auki? Inssi on kuitenkin paljon lähempämänä hedelmöittymistä kuin omat yritykset, ainakin uskon niin.

Lumettomalle harmi tuo oireettomuus. Mutta vielähän ei pp:t ole täynnä.

mur-mur hyvä että osui kannustava lääkäri kohdalle. Ja nyt ei kuin odottelemaan tämän kierron tuloksia.

ON: täällä ovis juuri meneillään/tuloillaan. En aio nyt tikuttaa ovista, kun tikut on lopuillaan ja kaikki on vihkossa ylhäällä ainakin kahdeksan kierroksen ajan ja joka kierrossa olen saanut vahvan ovisplussan kp10-12 Olen kuulostellut kroppaani koko alkukierron ja tädin lähdettyä oli hiljaista mutta kp9 alkoi nipistelemään vasemmalla alamahassa ja eilen kipuilu siirtyi oikealle munisten kohdalle. Koko eilisen päivän vihloi ja illalla laittettiin siemenet yöksi muhimaan. Tänään ei enää niin kovaa vihlontaa ole ollutkaan. Liekö ovis sitten jo mennyt, mutta oikeaa päivää en osaa rktt-listalle antaa, joten en sinne taida nyt päästäkään. Mutta haluan uskoa että ovis tapahtui viime yönä ja tapahtui kohtaaminen The Siittiön kanssa :p mutta varmistellaan siemennys vielä huomenna jos se irtoaminen tapahtuukin myöhemmin.. Tämäkö on sitä rennommin ottamista :LOL: ..pelkkää laskelmointia.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!!
 
Hei!!


Onkos RKTT listalaisilla millaisia oireita ollut..uteliaana kyselemään ;) ..kovasti +++++ teille kaikkille toivon testeihin näkyviin!!

Mulla todella selkeä tunne että täti kurvaa taas paikalle..ei auta itkut ei :ashamed:

Pinnan kireyttä ja hermostuneisuutta ilmassa aamusta lähtien-se yleensä enteilee vuodon tuloa.

Todella raskasta taas odotella tädin tuloa kun tietää melko varmasti näin tapahtuvan..halu sitten näin ollen vain kova päästä ovista odottelemaan, koska se tietää taasen raskautumis mahdollisuutta. Nythän ovis tulikin jo kp 12 aikoihin(viimeksi 14)..sikäli mikäli ovistestiin on luottaminen.

Olo on olut tänään ihan P...A suoraan sanoaen :( ..tällä ololla pitäisi vaan olla yksin ja peiton alla, eikä muita kiusaamassa :/

..kyllä tämä menee taas ohi mutta aikansa ottaa..aurinko ihanasti kuitenkin paisteleepi =)


mur-mur
 
Mur-Mur no tällästä tämä on välillä olis vaan paras olla omissa oloissa, onneksi on vaan väliaikaista. Miten eikös sulla ole vielä ihan monta päivää aikaa olla RKTT?

Solakka Silakka RKTT listalle mars! Olettu ovis päivä on dpo0 (eilinen?) jne... Hyvä, että tulee meille lisää peukutettavia!

Inia toivotaan, että inssiin pääset tässä kierrossa.

ON kp1, tänään alkoi vuoto niin, että klinikka jo kiinni, joten huomenna varaan ajan lääkärille, ultraa ja lääkehoidon aloitusta varten =). Olen niin iloinen ja toiveikas. Voihan tietysti tulla vielä esteitä matkalle ( ei voida jostain syystä aloittaa lääkkeitä tähänkään kiertoon), mutta suren sitä sitten vasta, jos osuu kohdalle.

Nilla joo nopeasti meni tämä välikierto ja lisäsi itseasiassa, mun toiveikuutta ja halukkuutta kokeilla lääkkeitä tueksi, kun olen vähän pelännyt mahdollisia sivuvaikutuksia niissä. Nyt tuntuu vahvasti siltä, että haluan ne kokeilla, ei näitä yrityksiä montaa enään varmaan ole edessä.

Toivon:

++++++ RKTT jengille!

Plussanneille rauhaisaa odotusta!
 
oivikki, kiva kun menkat alkoi, ja pääset toivon mukaan taas hoitokiertoon!
MItes noi sun yk:t nyt menikään, onko nyt alkanut yk 5 vai 6?

SS, laitoin sut kuitenkin rktt-listalle... sano jos haluat korjata päivää/pois sieltä...

Joo, kiva ois jos päästäis inssiin, mutta kivempi ois jos sinne vois mennä luomusti. No, ens keskiviikkona näkee miltä follit näyttää. Irrotuspiikki siis luultavasti kehiin, jos on mitä irrotella. Mutta silleen kiva, että simpat sais sitten varmasti perille. Eihän se näihin muniksiin kyllä vaikuta. IVF:ään luultavasti kuitenkin vasta syksyllä. Lyhyttä hoitoa tekevät tuolla klinikalla, joten saa sitten nähdä miten sen ajoituksen kanssa käy. Ensi keskiviikkona on siis tarkoitus myös kysellä, milloin tultais hoidon suunnittelukäynnille. Tietty toivon kovasti, ettei niihin hoitoihin tartteis mennäkään! Mutta taitaa olla liikaa toivottu...
 
Oivikki, onhan mulla vielä aikaa tietty roikkua RKTT listalla..oma kroppa vain tuntuu ilmoittelevan jo taas saapuvasta tädistä näin ajoissa..koetan kuitenkin nyt ajatella posit. enkä negat..on vaan niin pirun vaikiaa :'(

Muiden mukana kyllä kovasti tsemppaan :wave: ..niin mieluusti meistä jokainen haluasi sen pikku nyytin vielä kainaloonsa..minä myös :)


mur-mur
 
Mur-mur voi harmi, että sinulla on paha olla, pidetään nyt vielä viimeiseen asti toivoa yllä. Minusta kyllä tuntuu, että minullakaan ei taida onnistua. Rinnat heltyneet ja niinhän se kävi ennen edellisiäkin kuukautisia, vaikka ehdin jo ajatella raskausoireeksi.

Nyt, kun jälkeen päin ajattelen, minulla on monesti ollut hellät rinnat ennen tätä yrittämistä ja minä olen vain luullut , että kireät selkä ja kylkilihakset ne sitten säteilee rintaankin.
:headwall:
Että pitää olla tollo. No kun ei ole koskan ennen tarvinnut kroppansa tuntemuksia seurata, kun raskaudet on alkaneet niin helposti.
En ole ikään tunnistanut ovulaatiota eikä muitakaan juttuja ja ihmettelen aina, kun muut tuntee kropassaan ovulaatiot ja raskautumiset ja kaikki.
Olenkohan minä jotenkin ovela tapaus. :eek:
 

Yhteistyössä