40+ so what!!! (vol 5.)

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! :flower:

Oivikki: Omat pikkujoulujuhlat sujuivat hyvin , ruuan juoman, kahvin ja kakun kera;=) :p
Tanssimista sen jälkeen , niin, että jalat ja selkä ihan väsynä sitten..mies haki minut 2:15kotiin, ihana mies. :heart:
Eilen illalla minä sitten olin kuskina ja vein miehen tanssimaan..ja ihana oli hänet hakea taksin kotiakkin ja niin hänkin minua rakasti ja talletti siemeniä yölläkin..aamulla uudelleen ..aikamoinen mies :heart:

Inia: Aina ei ole raskausoreita, vaikka plussaa tuleekin, minulla ei ole ollut kolmen lapsen kanssa mitään oireita ennen plussaustani ja hyvin ovat kasvaneet :heart: , :heart: , :heart:

Nillanillalle
: Onnea kaksoisalkioiden kasvatukseen!!ja plussaa kahden viikon päästä! :heart:

Onnea paljon kaikille RKKT:läisille!! :flower:

Itsekkin siten taas ehkä olen siellä, riippuu miehen ajatuksista :heart:
Miten niillä joilla kierto venynyt lugejen takia, missä vaiheessa seuraava ovis ollut?

Mur-murilla ihana mies toi hampurilaista rakkaalleen!

Mahdotontako: Nikki tulee siitä ajatuksesta, että onko vielä mahdotonta saada vauva syliin asti? :heart:

Kaikille ihanaa iltaa kynttilöiden loistaessa. :heart: :flower:

mahdotontako :heart:

 
Ny ne Linnanjuhlat alkoi, pääsee arvostelemaan naisten pukuja!!:D..ei silleen pahalla..mutta kaikenlaisia siellä kyllä liihotteleepi.. ;)

..Mukavaa illanjatkoa, vaikkapa siinä TV:n äärellä linnanjuhlia kattellessa:wave:..
 
Mahdotontako siulla ja miehelläsi ollut kivat juhlaset molemmaisilla-mukavanpuoleinen juttu!=)..ja ihana kun rakkauven siemeniä myös saatoit talletella..jospa niistä kasvaa vielä "raukkauven hetelmiä"..:heart:..toivotaan kovasti näin käyvän!!!!:wave:

..miekin tein "talletuksen"..oli vielä sellaista "harjoitusta"-pois huonot simppaset..mutta ma-ke pitäis kovasti ahkeroida tuolla rintamalla ;) ..toivon, että meillä mieheni kanssa intoa piisaa :)..ja tietysti tulosta kovasti odotan myös syntyvän ajallansa:heart:..


Kauniita unia kailkille toivottelen..ja +++++++++ PHUUUII:whistle::heart: läksi joka mökkiin!!!..jännään jo teidän rktt-listalaisten puolesta kovasti!!!

mur-mur
 
Mur-Mur ihanasti sinun mies muisti sinua pikkujouluista tulessaan. Muuten oli kiva katsella linnanjuhlia, oli aika kova meno tanssi lattialla.

Solakka silakka olenkin tässä miettinyt mistä nämä limat oikeen nyt tulee, mutta nyt tajusin sinun jutusta, että olen syönnyt paljon mandariineja ja apelsiinimehua.

Terry loppukiertoon voi tosiaan saada ne luget. Mutta tosiaan ei kai näille vahoille munikseille mitään voi, mutta jospa nuo lääkket vähän auttaisivat sitä satunnaista super munista =)

Lumisydän
niin jospa meidän pitäisi syödä täällä pohjolassa meidän perinteisiä ruokia, esim. juureksia, kalaa ja riistaa, jospa meidän keho on osaisi käytään niitä ruokia hyvin hyväkseen.

Inia
muutama päivä niin pääset testaamaan. Toivon parasta. Ikävää, että sinusta tuntuu siltä, että ei tule plussaa.

Mahdotontako kiva, kun sinullakin oli hyvät juhlat. Ovis on tullut siihen aikaan kuin olisi tullut, jos vuoto olisi alkanut oikeaan aikan eli aikaisemmin kuin normaalisti, jos olen laskenut lugejen siirtämän vuodon alusta.

Hyvää yötä ja + rikasta viikkoa tähän pinoon.
 
En ole moneeeeen päivään avannut ovia tänne ja täällähän on ihan mainio meno päällä! Kaksosia rktt -listalla ja kaikkea! Puhaltelen tuplaplussatuulia, kohtahan se on testauksen paikka Inialla!

Mur-mur jahtaa ovista, sitä aletaan kohta täälläkin ajamaan takaa, ja NYT kyllä otetaan kiinni kans! B) Treenit on alotettu, ja taidetaan jatkaa samantien tositoimilla =) Joko sie oot tikutellut?

Nikki... taivuttelin mielessäni vaan kaikkia kivoja nimiä, liisa oli varattu, mutta liiza ei. Ei mitään suurta filosofiaa takana.

Aina kun täti on kylässä, kuumeilu jotenkin rauhoittuu. Löydän miljoona hyvää puolta siihen, ettei tarvitse hoitaa vauvaa, eikä olla kuuskymppisenä teinin äiti. Kun täti on pakannut kamppeensa, surffailen vauvasivuja, katselen kateellisena vaunuja työntäviä perheitä... suren tyhjää syliä. Sellaista tämä elo taitaa olla.
 
Huomenia!

Viimeviikon kiiret takanapäin:snotty:,täällä on ollut ahkeria kirjoittajia =) mukava lukea kuulumisia kerralla.

Lukemat kohdallanikin RKTT listalla vaan nousee :D vielä hymyssä suin odottelen TOTT päivää,täti ei vielä ole tuhruilla varoitellut tulostaa ja öllö olo on ollut la saakka,eilen tuntui lyhyt kestoisia vihlaisuja masussa ja loppukierron normaalia turvotusta ei ole nyt,varovaisesti vaan pitää päivä kerrallaan ottaa jottei pettymys olisi suuren suuri JOS se täti ryökäle hilpaiseekin kylään.

Nikkini kertoo täysin sen mikä on ainut unelma tällä hetkellä..

Mukavaa viikon alkua kaikille ja onnea oviksen metsästykseen sekä meille RKTT listalaisille :heart:
 
**Mannantai päivästä, uusi joulukuun viikko alkoi!!**

liiza onnea sinnehin oviksen metsästykseen!!:wave: ..pari kertaa olen jo tikuttanut, aivan hailu viivanen-kuten odottaa sattoikin. Minkäänlaisia ovisoireita ei ole ilmassa..ihme juttu..paitti noita kuumotuksia on välistä, saakutin premenopaussi :eek:..toivottavasti ei ole nyt anovulaarinen kierto ja yritykset mene hukkaan..sellainen on jotensakkin oloinen nyt :/ ..

Onlydream..hmmmm..siulla kivan kuuloiset oireet..jospa se tarkoittas jotain mukavaa joulu ylläriä..:heart:


Lähdetään tässä kohtapuoliin poikasen kanssa hammaslääkäriin, hänellä 5v-hammastarkastus. Sitten jos torilta lihikset ostettaisiin ja mie suunnittelin ittelleni kivan paidan ostoa..ja siinä samallahan voi niitä vaavin vaattehia "hipellellä".. :)..ja haaveilla..


Mukavaa++++++ päivää kaikille!!!:flower:
 
[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Räystäspääsky (43)...kp5/24-29............................4.
Pinkki69 (40)..............kp5/26-28.........y.n.2v......1.
haave3 (40).................kp/628........?............3.
Lumisydän (45)...........kp6/28-32.....?............?.
liiza (43)......................kp7/24-25............yk20........4.
Wiara (39)..................kp7/22-28............yk6..........1.
Mahdotontako.............kp9/30............yk2..........1.yht.
Ämy (40).....................kp10/25-28...........yk4.........4.
Sariella09 (43)...........kp10/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp11/27-29............yk9..........3.
Terry64 (45)..............kp12/25-29..........y.2,5v.........2.
Ottis (42)...................kp13/25-27.........yk5........1.
Iida-Karoliina (45).......kp13/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Leena65 (44)..............kp14/25-27........yk6........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp14/24-27........yk16........1.
oivikki (41).................kp14/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)..............kp18/24-28........yk3........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp19/28-33........yk7.........1.
Tirlittan1968 (40)......kp20/28..............yk4...........3.
erka (36).....................kp21/27-30........yk2.......3.
onlydream (36)...........kp23/23-29............yk?...........3.
Inia (42).................kp25/26-30.......yk15....1.
mimmimamma (47)....kp29/28..............?.............4./1. yht.
ikiemo (45)................kp43/20-50........y?..........4.
Taikakuu (41).............kp47/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp63/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Inia (42)....................pp10
onlydream (36)...........dpo9
Emily67 (42)..............dpo7
erka (36)......................dpo6
Tirlittan1968 (40).........dpo6
Iida-Karoliina (45)...........dpo5
Solakka Silakka (40)......pp3
nillanilla (42).................pp3
Ottis (42)...................dpo1
Leena65 (44)..............dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Inia harmi jos tuntuu jo siltä ettei tärpännyt. Toisaalta niin moni kirjoittaa että r-oireet samanlaiset kuin tätioireet.. Miten sun lämmöt? Ja jos ei vielä olekaan vauva tulossa, niin kyllä siellä pakkasessa 15 joukossa se oikea on! Ootellaan vielä testin tulosta, toivon kovasti sitä plussaa sinne++!! :heart:

Pinkkis Jaksuja hormoonihuuruihin, mutta ei ilmeiseisesti mikään ylisekava tila? Itteä kans jo vähän jännittää tuo ivf.. Joko tiedät punktiopäivän?

Nikistä.. kaikki mitä ensimmäisenä ajattelin oli varattu.. omani kertoo hieman ulkoisesta olemuksesta mutta tuo silakka tuli miehen ja minun välisestä vitsistä. Jos mies käy täällä joskus lukemassa, tietää tasantarkkaan kuka olen =)

Mukavaa alkanutta viikkoa koko porukalle :heart:
 
:headwall: :headwall: :headwall: yksi ovis tikku kummitteli kaapissa ja arvatkaa kuka sen korkkasi,tämä pöljä pöljä,en tiedä miten syvälle tähän tyhmyyteen pitää vajota näköjään tosi syvälle, :$ :x :eek: se mitä siihen tuli on monella tapaa tulkittavissa mutta joku ammatolainen sanoisi ettei se tarkoita mitään mutta kun minusta on kyse niin kaikkea siitäkin kuvittelee eli tuli hieman vaaleampi viiva kuin on kontrolli viiva,kuvan laittaisin mutta blondi ei osaa.
Potkaiskaa nilkkaan jos yritän mitään ennen torstaita :saint:
 
Ottis
Hei ihanaiset naiset :flower:

En näille sivuille ole ennen eksynytkään, mutta tässäpä tämä päivä on kivasti mennyt juttujanne lukiessa. Välillä harppoen, mutta kuitenkin. Olen 42 vuotias ja haaveissa on ensimmäinen lapsi. Lasta on tjot-meiningillä toivottu niin kauan kuin olemme mieheni kanssa yhdessä olleet eli nyt noin 3.5 vuotta. Kesällä koin sitten sen ihmeellisen onnen hetken, kun menkkoja muutaman päivän turhaan odotettuani tein raskaustestin ja se näytti plussaa. Onnea ei kuitenkaan pitkään kestänyt, vaan koin keskeytyneen keskenmenon 9. viikolla. Alkio oli kuollut pari viikkoa aiemmin.

Entistä suuremmalla innolla on keskenmenon jälkeen yritetty lasta alulle saada, mutt tähän mennessä vähän huonolla menestyksellä. 4:stä kierrosta kahdella on tullut "tärppi" eli plussa on raskaustestiin napsahtanut, mutta täti tullut heti päivän tai parin kuluttua perässä. Kiinnittyminen ei siis onnistu :'( Jotenkin olen kuvitellut olevani aivan "outo" suostuessani haaveilemaan vielä tässä iässä, mutt teitä lukiessani olen huomannut olevani erittäin normaali :). Jos siis sallitte, niin liityn joukkoonne haaveilemaan. Nyt on siis menossa km:n jälkeen viides yrityskierto. Ovis ollut eilen eli nyt kp13 ja dpo 1. Kierto keskenmenon jälkeen heitellyt 25-27 välillä. Tässäpä nämä tärkeimmät tiedot jos joku haluaa laittaa mut tohon listalle, kun en siitä oikein vielä ymmärrä. Saatan kuitenkin oppia :headwall:

Mun nicki tulee siitä minkä nimen jo kesällä haaveilemalleni vauvalle nimeksi annoin ja tämä tietenkin siitä lemppariversio.
 
Hei kaikille pitkästä aikaa!

Ihan ensimmäiseksi isot kiitokset teille, kun kirjoititte lohduttavia ja kannustavia viestejä minulle. Ette tiedäkään, miten ihanilta ja tärkeiltä ne tuntuivat.

Olen edelleen niin puhki ja uuvksissa henkisesti, etten pysty kovasti palstalla vierailemaan tahi kommentoimaan kirjoituksia, jos niitä luenkin. Olen pahoillani kaikesta omanapaisuudestani. Oma tilanteeni on vaan niin kuluttava. Jos sopii, roikun listalla kuitenkin toistaiseksi.

PÄivittäjälle: Mulla oli ovis eilen 6.12 eli tänään 7.12 on dpo 0 ja huomenna on dpo 1. Tukena siis ollut clomifen tässä kierrossa ja skippasin kontrolliultran. Ovis tuli hiukan myöhemmin kuin normikierrossa. Siementäjän sain eilen vällyjen alle ja vielä varmuudeksi yritän saada häntä siihen puuhaan tänään - kovin oli tosin vastahakoinen. Ensi kierto meillä jää sitten väliin, koska olemme oviksen aikaan eri puolilla maailmaa... Saas nähdä, onko tämä viimeinen yrityskerta. JOka tapauksessa toivon, ettei enää tarvis yrittää vaan tää olis nyt tässä. Tosin en enää edes usko raskautumiseeni: FSH 12 + 44v=huono yhdistelmä. Sinänsä hupaisaa, että olen 44 ja viimeksi viime viikolla mua luultiin 35-vuotiaaksi: näkisivät vaan munikseni niin tietäisivät :LOL:

Monilla jänniä aikoja. Peukutukset teille. Käyn välillä vilkuilemassa, tuleeko kaksosia ja yksösiä. Kovasti plussatuulia kaikille. Ja uusille tervetuloa minunkin puolestani: tää on hyvä ja kannustava pino, jossa on turvallista olla.

Oman nikkini takana se, että piti olla yksinkertainen ja jokin, jonka kanssa minulla ei ole mitään tekemistä :)
 
Leena65 siulle kyllä toivon ihan sikana tärppiä:heart:tällä kertaa!!!:) Paljon, paljon jaksuja laitan:hug:..

Ottis olet lämpimästi tervetullut kuumeilemaan kanssamme!!:wave: ..pakko ihan kysyä tällaista..sinulla kun on selkeitä plussia tullut ja tuo kiinnittyminen sattaisi olla se ongelma..niin, voisiko lugesteroni olla siulle yksi vaihtoehto/apu?..se tukee kohdun limakalvoa, että on vastaanottavaisempi tuolle pikku alkiolle-kiinnittyy paremmin..oletko koskaan käyttänyt/pyytänyt lääkäriltä?..

Nuo keskenmenot ovat todella ikäviä&surua tuottavia :( ..Toivon siulle kovasti sitä KESTÄVÄÄ plussaa ja että pikkuisen vielä kainaloiseen saisit:heart::)..


Onlydream jaahas, vai menit sie O-testillä testaamaan..tsot tsot..;)..ei vainenkaan, itsekkin mie olen näin tehnyt..nyt sinun täytyy vain kattella, että vahveneeko viiva..mitkäs siun kp:t olivatkaan??..juu, kp23..vielä kerkeää viivanen vahvistua vasitenkin, jos kierto menee tuonne loppupäähän 29..toivotaan, että + pärähtäisi!!! =)

mur-mur

((muoks))..nytpä miulla O-tikkuun tuli jo puoli vahva viivanen..jospa se ovis kuitenkin.. =) ;)
 
Leena65..miulla taasen lääkäri luuli munasarjojen&kohdun perusteella minnuu 35-vuotiaaksi!!! :D ..että, näinkin päin..ai niin..ja pikkujouluissa naiset luuli minnuu 37v-korkeintaan!? :whistle: ..juupa juu..taisi olla "ölyttä" paaaaaljooooon nenussa heillä.. :LOL:
 
Heipparallaa :wave:

Sorry, taas on kiirettä ja lyhyesti vain ehtii viestittämään.... Tervetulloo kaikki uudet kuumeilijat =)

LEENAlle kovasti jaksamisia ja :hug:

Kaikille tasapuolisesti positiivisia aikoja ja ++++++++ tuulia!!!

Oviksen bongaajilla onkin tosi mukavat ajat ;) saa pupuilla toden teolla ja mikäs sen mukavampaa!!

ONLYDREAM oli kans siellä jo testaillut......mitä uutisia mahtaa olla sitten torstaina?? Plussaonnea sinnepäin! =)

Tuohon 'limakeskusteluun' sen verran, että olen viime aikoina juonut paljon tropicana mandariinimehua ja napostellut tuoreinakin, ja hyvät vaikutukset oli ;)

Tänne kuuluu sellaista, että rinnat ovat vielä tosi kipeät....alavatsassakin ollut outoa paineen/painon tunnetta ja nipistelyjä. Lauantaina tuli sellainen 'kuumeaalto', että tunsi oikein kun iho kuumotti mutta ei mitään flunssaoireita paitsi että vilutti hirveästi.

Pian mennään saunaan, ja sitten taas töitä :headwall:

Nikkini EMILY tulee lempparikirjailijalta Emily Brontelta -- kirjassa 'Humiseva Harju' on jotain niin kiehtovaa....romanttista mutta aavemaista.
 
Ottis, tervetuloa joukkoon! Täällä meitä "hulluja" on enemmänkin. Meillä on viikottainen vuorolista päivittäjistä, mutta jos sinä tai joku muu haluaa, mielelläni luovutan toisen päivistäni (torstai/perjanta).

Se on vaan kummallista, mistä ne nikit joskus saa alkunsa. Jopa puolankielestä :)
Ja Solakka Silakka on siis oikestikin solakka. Voi kumpa minäkin voisin käyttää nikkiä Tikku-Terry, mutta ei, enemmänkin menee osastoon Tursuava-Terry.

Voin vain kuvitella, miltä tuntuu saada ovistikkuun lähes plussa kierron loppupuolella. Mukana jännäyksessä ollaan, Onlydream.

Leenalle jaksuja edelleen monimutkaiseen tilanteeseen. Jospa se plussa nyt pärähtäisi kuitenkin. Ja eikös ole hyvä, että ovis tuli hiukkasen myöhemmin, sillä sehän tietää pidempää kiertoakin.

Mur-mur, oot sitten jo lähes oviksen pongannut. Mä oon kolmena päivänä tikuttanut CB:n digillä, mutta nyt ne loppu. Tänään pitäisi lähteä lähikaupungissa käymään apoteekkireissulla, kun en kehtaa TAAS mennä tuohon viereiseen. Kaikkea tämä vauvahaave teettää vanhalla ihmisellä. Tosin on mulla sinne keskukseen muutakin asiaa, etten nyt ihan vaan tämän takia.

Liiza, mäkin aina mietin tätipäivinä, että miten helppoa onkaan elämä ja helpommaksi muuttuu, kun esikko kasvaa. Miksi haluaisin taas aloittaa valvomisen yms. uudestaan. Mutta muutaman päivän päästä tästä alan taas plaraamaan kalenteria ja varmistamaan, että varmasti olemme miehen kanssa saman katon alla oikeaan aikaan.

Inia, mikä sulla olikaan virallinen testipäivä? Aiotko jaksaa siihen saakka? Minä olisin ihan toivoton sinun tilanteessasi, olisin varmaan jo testannut moneen kertaan.

Mahdotontako, sinulla näyttää nuo ovispäivät olevan kierrossa samoihin aikoihin kuin minulla. Jotenkin sitä aina odottaa, että kp 14 olisi SE päivä, mutta pidemmälle näyttää venyvän.

Oivikki
, miten suklaarasioitten kävi?

Sinänsä kummallista, että mulla on jo lämmöt melkein 37 astetta. Mikälie flunssanpoikanen, sillä ovis ei kyllä ole vielä voinut olla.



 
Ompa tullut paljon juttua taas tänne siitä kun toissapäiväna täällä kävin..Kiva on lukea teidän elämän menoa. Niin ihania Miehiä teill et vot! Omanikin vallan kultainen on enkä tätä vaihtaisi, toivottavasti hänkin minua jaksaa katsella :hug:
Lumisydän Olen ollut IVF hoidossa, muniksia punkioitiin kaksi kertaa.ja toiset kaksi hoitokertaa meni vallan puihin kun munikset ehti karkuteille ennen H-hetkeä eli jo maaten olin tutkimus laverilla pesut tehty ja kaikki valmista kun hups ei muniksia enään ollutkaan. Luonto kun päätti et ovis tulee nyt eikä odottele enään hetkeäkään :LOL: No ei silloin naurattanut yhtikäs ollenkaan. olo oli aika ihmettelevä että voiko näinkin käydä. Onkin kuulema todella harvinaista. Rahat hävisi vain ja uusi yritys seuraavassa kierrossa. Henkisesti tuo hoito rupeama/rupeamat oli raskaita. Hoitoihin päädyin siksi kun kuopuksen saamisen jälkeen ( +10 sitten) teetin sterilisaation, ajattelin silloin että lapsiluku on täysi. Avioliitossakin oli ongelmia se päättyikin kohta nuorimmaisen jälkeen eroon. Nyt uusi rakas ja toiveissa yhteinen vauva joka kruunaisi onnemme :heart:
Siis sterilisaatio on nyt purettu ja yritämme luomusti tätä rakkauuden hedelmää.. =)
Mur mur Limetitkö lisäisi limoittelua, :LOL: Jospa miun limoittelut johtuukin siitä , lisään nääs sitruuna mehua veteen ja muutenkin ruokiin kovin mielelläni..
Terry64: Hoidot aloitetaan kierron alusta yleensä kaipa kuitenkin myös voi juuri irtoamis vaiheeseen saada apua, näin luulisin minä..Tuota kanssa mietin että mitä apua voi saada raskautumiseen jos mitään avun tarvetta ei suoranaisesti ole, vuosia kun liikaa on eikä varmaan millään saa takaisin noita. Munikset vain vanhoja eikä välttämättä joka kiertoon enään riitä hyvää jos sellaisia on. Tosin sekään ei aina tuo tärppiä vaikka munis olisi 1 luokan tavaraa. Itsellä semmoisia alkioita laitettiin ja eivät jääneet kasvamaan. ( minulle siis myös on luvattu lisä apuja jos ei tärppi käy.) Tosiaan sitten ensivuoden puolella tulee varmaan käytyä kyselemässä niitä. Oispa helpotus kun ei tarvitsisi käydä vaan nyt olis ++ joululahjaksi.

Ompa tuosta soijasta paljon hajoittavia mielipiteitä ja tutkimustakin. Tosin tiesin ettei miesten sitä pitäisi nauttia olleskaan. Muistin vain nyt tuon soija kastikkeen jota tosiaan olen ihan hamasta nuoruudesta käyttänyt ruokiin ja sinne sun tänne laitellut. ja onnistunut raskautumaan 4 kertaa ja kai nuo lapsukaiset vallan pontevia ovat..(mieskin siten tätä myrkkyä on saanut.) Pitäiskö nytten jarrut laittaa soijan käytölle, pistää taas tämä tieto miettimään. Kuitenkin kun soijaa käytetää Aasiassa .
, kiinassa ja japanissa. Miten ne siellä lisääntyy. Kahvin juontia vähän jarruttelen mutta sitäkin olen juonut pikku mukulasta asti. Raskaus aikoina tosin kahvi on ajoittain maistunut tosi pahalta joten niinkin on tullut juotua vähempi. Kaikkea syömisiään nyt on tullut vielä tarkemmin mietittyä kun kaikki haluaisi tehdä oikein. Jopa mietin porkkanoiden syömistä tuon a-vitamiinin takia. Söin porkkanoita useamman päivittäin..nyt olen syönyt vain vähän. Kun odotin esikoista söin maksaruokiakin kun en siennyt että siitä olisi voinut olla haittaa.. ei kukaan ollut siitä koskaan maininnut. Ei siis siitäkään haittaa ollut..

Kokeilin kanssa tosi monta nikkiä ennen kuin tämä minun kelpasi ja on niin paljastava myös, että empä arvaa kertoa alkuperää. Tosin ei liity omaan nimeeni mitenkään.
 
Tervetuloa ottis :hug:

Tosi pahalta tuntuu sinun puolesta kun suruja olet joutunut läpikäymään keskenmenon kokeneena . En osaa edes kuvitella kuinka murskaavaa se on :hug:
Kun en sitä joutuisi kokemaankaan, Se pelottaa todella jos onnistuu saamaan vauvelin alulle ja siitä sitten luopumaan. Tämän ikaiselle kai kuitenkin iso mahdollisuus saada se, kaikkia riskejä kuitenkin ottaa kun vauva vain olisi niiin ihana, ne mokomat kääröt kun tuoksuukin niin huumaaville..voiko mikään olla niin ihana kuin oma vauveli!!
 
Ottis
Kiitos tervetulotoivotuksista! Uskomatonta, että meitä yritteliäitä on näin paljon :)

mur-mur: Kiitos tosta lugesteroni-vihjeestä. Kävin marraskuun alussa gynen vastaanotolla, kun oli toivo hiipumassa. Paha onni oli myötä sen puoleen, ett vastaanotolla ei ollut ultraa, joten sisään ei voitu kurkata, mutt niillä tiedoilla mitä mulla silloin oli (säännöllinen ovis kp13 km:n jälkeen ja 2 kemiallista raskautta), lekuri oli varsin positiivinen uuden raskauden suhteen ja sanoi, ettei teroluttia tarvittas ainakaan ovista avittamaan ja että voisimme aivan huoleti odotella 3-6 kk ja jos ei raskaus ole sitten alkanut hakeutua hoitoihin. Sattui juuri sillä kierrolla kuitenkin niin, että ensimmäisen kerran km:n jälkeen ovis olikin ollut kp 10. Vähän otti päähän, kun meni hukkaan niin rahat kuin hyvä tilaisuus saada jotain hoitoakin. Itsekseni olen kuitenkin miettinyt, että kun tästä vuoden vaihteen yli selviän, otan uuden ajan yksityiselle ja vaadin vähän tarkempia tutkimuksia, eikä mitään sormilla räpeltämistä :/ Hyvä tietää nyt mistä kyselyn avuista aloittaa.

Huomaan kirjoittavani yksikössä hoitosuunnitelmien osalta. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö mies mukana tässä projektissa täysillä olisi. Hän ei vain meinaa millään uskoa ja ymmärtää, että lapsen saaminen voi olla näin vaikeata :ashamed: Sepä tässä välillä panee sitten niin suhteen kuin uskon hyvään onneenkin koetteille ja olo on usein just tällainen :headwall: .

Täällä olette kirjoitelleet noista lisäavuista raskautumisen suhteen. Minä olen juonut n. 2 lasillista greippimehua ekoilla kierroilla menkoista ovikseen ja nyt lähtee 2. kierto säännöllisellä greippimehuttelulla joka päivä kierron vaiheesta huolimatta. Kylmäpuristettua vehnänalkioöljyä olen myös ottanut kapselin päivässä pian 2 kuukauden ajan ja edellisten menkkojen alussa aloitin maca-jauheen testaamisen. Sen pitäisi olla hyväksi niin miesten kuin naistenkin hedelmällisyydelle. Kahvin juonti jäi km:n jälkeen miltei automaattisesti, kun stressasin mahani ihan vereslihalle ja se oli yksinkertaisesti pakko jättää pois. Niin juu ja greippimehulla saa todella hyvät limat noihin puuhasteluihin ylipäätään =)

Kiitos haleista Iida-Karoliina. Helppo kokemus keskenmeno ei ollut, vaan vieläkin se toisinaan kaihertaa, mutt eteenpäin on pyrittävä.

Leena65: Toivon sydämeni pohjasta, että sulle nyt se plussa tulisi. Olet sinä eri sitkeä nainen!
 
Mie täällä valmistaudun karaoke iltaan-kivaa!!!! =) ..mies toi kauppareissulta miulle 2 joulusiideriä-äänen avaukseen tietty..;)..on kiva fiilis nyt ja mukava päästä laulamaan..jos vaikka jonkun kauniin joululaulusen lurauttaisin.:xmas:

..toivon, ettei Oili nyt huomenna hönkäise ovesta kun ajattelin muutaman siidukan juoda..mutta olkoon, tulee jos on tullakseen-Tervetuloa vaan!!!:wave:..haaveilen vaan NIIN kovasti hedelmällisestä tuloksesta:heart:..ja en halua minkään(alkoholi) häiritsevän mahdollista tärppiä.. :) ..iisisti siis iltaa vietän ;) ..
 
Mur-murille hauskaa karaokeiltaa B) Mulla on vain iltatöitä, nyyh.....tylsää paperihommaa....

Iida-Karoliina Täälläkin sitä yhteistä 'rakkauden hedelmää' toivotaan ja luomuna. Molemmilla lapsia aikaisemmista avioliitoista. Oma vauveli olisi niin ihana :heart: Mutta sitten jos sitä ei kuulukaan, niin nautimme miehen kanssa ihanaisesta yhteiselosta ja jo nyt suurehkosta perheestämme =)
 
Ottis tervetuloa palstalle :flower: Täällä myös esikoista haaveillaan :heart: Sinulla sentään tuntuu jotain tapahtuvan, kun olet plussiakin saanut, vaikka hirveää onkin että mennyt kesken :hug:
Lisäsin sinut ja Leenan rktt-listalle. Ja tässä joulukuussahan me plussataan kaikki +!
 
Ottis
mur-mur Hauskaa karaoke-iltaa sulle! Näkisinpä minäkin vielä päivän, ett mies toisi minulle suosiolla sidukan. Tuppaa olemaan miehellä kiusallinen tapa juoda itse "varkain" ja mua sitten syyttelee lipittelystä kun ja jos naukkailen noita miedompia juomia ihan reilusti näkösällä.

Taidan olla vähän alokas näissä hommissa :ashamed: Julkiselle puolelle pääsisi kuulema hoitoihin kyllä, mutt gyne suositteli yksityiselle hakeutumista suosiolla, ett pääsis nopeammin hoitoon. En oikeastikaan tiedä missä viralliset ikärajat kulkee.

Gynen käyntiä seuraavana päivänähän meillä tulikin sitten uusi mutka matkaan, kun mies sai paksusuolen haavaiseen tulehdukseen lääkityksen, joka saattaa heikentää siemennesteen laatua. Nyt olis siis toiveissa totisesti saada vauva alulle ennenkuin mahikset heikkenee ihan minimiin. Mutt niiin kauan on toivoa kuin on elämää, eikös se niin mene :saint: ?

Terry64 Suostun ottamaan sulta toisen päivitysvuoron, kun pääsen vähän tähän hommaan sisään ja opin käyttämään noita systeemejä.
 

Yhteistyössä