40+ so what!!! (vol 5.)

Hei kaikki! olipa paljon tekstiä tullut.
Yhdestä asiasta olen varma, että juopon tai alkoholiongelmaisen kanssa en enää pystyisi elämään päivääkään, ja jos mies syyttelee sinua siitä että juot niin se on paskapuhetta ( OTTIS usko tämä) se juomisen syy on miehen omassa päässä tai sielussa. Munkin exä juo eron jälkeen entistä enemmän vaikka ei ole kukaan nainen nalkuttamassa.
Mulle sopii oikein hyvin tämä nykyinen mieheni, joka ei käytä alkoholia ollenkaan, itsekään en ole kolmeen vuoteen juonut yhtään mitään vaikka ei ollut ongelma ennenkään. Emme kumpikaan edes polta. Siitä huolimatta elämme ja teemme asioita yhdessä, eilenkin oltiin kotona aamuyöllä neljän aikaan ja oli kiva ilta, mietin joskus että olisi kauheeta olla krapulassa, väsymys riittää.
Mullakin varmaan menkat alkaa huomenna tai ylihuomenna, testasin tänään aamupissasta negan enkä enää testaakkaan, ihan turha, odottelen menkkoja.
Viisaita ajatuksia olitte kirjoittaneet, onneksi meillä on tuota seksiä riittänyt ihan silloinkin oli mulla ne sterilisaatioklipsit eikä mitään yritetty, joten uskoisin että riittää nytkin, ei tarvi kuumemittarin eikä ovulaatiotestin mukaan elää, vaan rakastella silloin kun mieli tekee.
Pahoittelut muillekin negoista, mutta kai se sitten on niin ettei siitä munasolusta ollut mihinkään joka tässä kierrossa irtosi, parempi niin , jokaisen toiveena terve ja täydellinen lapsi.
 
Kukaanhan meistä ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan.
Elämmekö 100-vuotiaaksi vai kuolemmeko syöpään tai onnettomuuteen alle 50-vuotiaina.
En tiedä jättääkö mies jos en saa lapsia, vai jättääkö mies jos saan lapsen ja olen rupsahtanut vanha äiti kotona ja hän käy baareissa ja 20-vuotiaat pimut pörrää ympärillä.
En tosiaan tiedä, aika näyttää, enkä aio pilata tätä onnellista nykytilannetta kaiken pelkäämisellä ja sillä että en uskaltaisi elää.
Aikaa ei kannata tuhlata, kun ei tiedä paljonko sitä on jäljellä.
 
joo, ja kuullostaa varmaan kauhealta että en tiedä mitä tapahtuu nuoren aviomiehen kanssa sitten kun minä olen 54 v ja hän 40 v, mutta mistä sen voi tietää, itsekkään en ole sama ihminen enää kuin olin 25-vuotiaana, ei voi antaa sellaisia lupauksia , enkä tiedä voinko mieheltä vaatiakaan, että hänen on rakastettava minua niin paljon ettei koskaan jätä, no matter what.
Se on miehen oma päätös, hän sen rakkautensa määrän tietää, kestääkö ilman lasta vai lapsen kanssa.
 
Ottis
Iida-Karoliina Pahoittelut tädin saapumisesta :hug: :hug:. Tänään on tädillä pidellyt kiirettä, kun on kolme meistä jo päässyt yllättämään :(. Täällä istuksellaan hissuksiin kynttilän valossa miehen kanssa. Nyt jo tuntuu paremmalta, kun hän on tuossa lähellä, vaikkei olla paljon puheltukaan.

Lumisydän Ei todellakaan ole helppoa katsella läheltä toistan raskautumista, kun aina vain jää itse siitä hyvästä paitsi. Mutt on mulla huonomminkin mennyt, sillä aikoinaan tuntui, etten halunnut lapsiakaan nähdä, kun se niin sattui. Nyt ymmärrän, että se mitä muilla on, ei ole minulta pois.

Rauhallista iltaa kaikille!
 
Lohtuhalaukset tädin piinaamille OTTIKSELLE, LEENALLE ja IIDA-KAROLIINALLE :hug: :hug: Pahoitteluni NILLA-NILLA negasta :hug:

Ja OTTIS - älä vaan syyllistä itseäsi tai anna miehen syyllistää sinua juomisestaan, se on hänen oma virheensä.... Mutta vain sinä voit muuttaa oman elämäsi eli voimia päätöksentekoon :hug: Isot muutokset ovat raskaita ja jopa pelottavia, mutta sieltä voi löytyä jotain parempaa ja juuri sinulle tarkoitettua....näin kävi minulle - iso ja raskas askel piti ottaa mutta se kannatti.

Flunssa iski sitten minuunkin ja taitaa olla tavallista lentsua, kun ei lekuri lääkekuuria määrännyt. Mukavaa joo olla flunssainen, kun on ne jouluvalmistelut ja kaikki.... Menkkojen jälkeen 'halut' olleet melkein nollassa; myös hieman hiivaa ilmaantunut, yrk. Ajattelinkin pitää sen yrityksettömän kierron....

Mutta niitä plussia, plussia.......niitä nyt toivotaan itse kullekin taholle!
 
I-K ja NILLANILLA :hug:

PYRSTIS, pidä kiinni jouluperinteistäsi
Hyviä juttuja sulla kyllä on. Mulla on sellainen tilanne, ettei lapsia ole, enkä ole niitä koskaan halunnutkaan ennen sitä hiivatin keskenmenoa. Se raskaanaoloaika herätti mun kuumeiluhalut ja muistan kyllä kirota jokaikinen päivä sitä
Välillä tää elämä tuntuu niin kohtuuttomalta. Miksi se keskenmeno tuli; että tällaisen voisin antaa, mutten annakaan... Tai että; tällaisesta tulet jäämään paitsi kun et ajoissa tajunnut... Tosin kaikille niille epäoikeudenmukaisuuksille ja ikävillekin asioille löytyy yleensä jälkeenpäin aina "selitys" että miksi niin kävi, mutta kun elää tässä hetkessä, sitä on välillä vaikea ymmärtää. Ja mitä mä yritän tällä sanoa, niin jos se joka päättää siitä kenelle tulee lapsia ja kenelle ei tulee vastaan joskus jossain, niin ensin mä vedän sitä lättyyn ja sit se saa syödä kaikki mun käytetyt ovulaatiotikut ja raskaustestit. Jälkkäriksi tarjoan sille kupposen lämmintä menkkaverta. Ja mitä mä sitten tällä yritän sanoa... Niin että olen ihan superkypsä tähän kuumeiluun, mutta kun mun sydän sanoo, että vielä pitäis yrittää hetki ja vasta sitten luovuttaa. Se luovuttaminen mun kohdalla ei tarkoita sitä, että putket suljetaan vaan että sitten ei enään lasketa kierron pituutta ja ovulaatioita. Ja jos sitten joskus joku siittiö sattuu olemaan oikealla paikalla oikeaan aikaan, niin siittä vaan. Varmasti se lapsi olis sittenkin vielä tervetullut taloon. Nyt vaan olis tervetulleempi kuin koskaan elämässäni on ollut. Vähän sama kuin leipois maailman parhaita pullia, eikä kukaan tuliskaan kaffelle. Toisaalta... sit sais syödä kaikki pullat itse =) Mut justiinsajuu, näitä asioita mietiskelen vakavasti ensivuonna. Nyt vielä se lapsi olisi enemmän kuin tervetullut elämääni (jos kuulit tämän sinä joka siitä päätät, niin tämä olisi ihan varteenotettava keskustelunaihe siellä palaveripöydässä seuraavan kerran)

Rauhaisaa joulunodotusta kaikille.
 
Ottis
Wiara Kirjoitit tunteella ja asiaa. Minä en ollut raskauden mahdollisuuteen kohdallani edes uskonut ennenkuin se vahva plussa eka kerran tikkuun pärähti. Pari päivää meni ihmetellessä ennenkuin asian sisäisti. Ja kun tuli keskenmeno, ensin uskoi, ett uusi raskaus alkaa heti tosta noin vain, mutta kun kuukausia kuluu eikä mitään tapahdu, väistämättä välillä ajattelee, ett annettiinko minulle se lyhyt ja ihana raskaus vain, että karvaammin tuntisin mistä jään paitsi. Eikä se ole reilua :'(.

En haluais luovuttaa enkä antaa periksi vielä, eikä halua mieskään, mutt silti minäkin olen ajatellut tämän alkavan kierron ottaa vähän lunkimmin, siis jos voin :snotty:. Aika hissuna täällä ollaan päivä elelty, mutt miehessäni näen niin paljon rakkautta mitä hänellä olisi jakaa, ett lapsen todellakin haluaisin hänenkin vuokseen. Välillä tekee oikein pahaa kun "tuhlaa" hellyyttään kissaan. Toisaalta sitä on ihanakin katsella :heart:. Lempeän hempeätä iltaa kaikille =)!
 
Leena isot pahoittelut tädin tulosta :headwall: . Rauhallista joulun odotusta ja katsellaan mitä uusi vuosi tuo tullessaa.

Ottis ja Iida-Karoliina inhottavaa, kun tätsy löysi teidtäkin, uuteen kiertoon teille onnea matkaan.

Nillanilla voi ei :'( negoista, miksi ei voinnut nyt tulla sinulle sitä enismmäistä +???? Kiitos, onnen toivotuksesta ensi vuodelle. Sinulla makeaa joulun odotusta :xmas:

Vauvatoive ikävää, että jouduit sen negan näkemään tänään testissä.

Pyrstis viisaasti kirjoittelit, niin se on, että itse kokee oman ikänsä, ei sitä nuorempi voi kokea ennen kuin ovat sen itse savuttaneet.

rktt:läisille +++++ viskaan ison säkin pukin :xmas: matkaan!
 
ISO:hug: tädin yllättämille-voimaa&jaksamista iso sylyllinen:)

..tässä saunan jälkeen joulusiidukkaa nautin ja NIIIIIN rentoinen olo että!!:D..eikä herkuttelu lopu tuohon..ranskalaisia&nakkeja vielä ajattelin napaani pistää ja A'VOT, onpa silloin miun vattain pinkeä!!! ;)

..masu pullisteleekin&turvottaa, sekä rinnanpäät hieman arat..muistuttaapi taasen uudesta tulevasta kierrosta. Taitaa vasta joulun jälkeen miulla tuo vuoto kuiteskin alkaa, menee se 14-16vrk oviksesta..eli 26-28.12 välillä tädin vakkari vierailu edessä sitten..
..tuo muori se kurvaa aina niin ajallansa! Alkaapi sitten uusi vuosi uusin kujein..mitähän kaikkea kivaa se tuokaan miulle tullessaan?!.. =)


Paljon paljon kaikille lämpimiä ajatelmia laitan tulemaan.. ..ja +++++sätehiä tietysti myöskin..


mur-mur
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Solakka Silakka (40)..kp2/24-27........yk17........1.
Iida-Karoliina (45).....kp2/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Ottis (42)....................kp2/25-27.........yk6........1.
Leena65 (44).............kp2/25-27........yk7........3./1.yht.
haave2010 (43).........kp5/29-30..yk11......4./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp7/28..............yk5...........3.
oivikki (41).................kp8/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)...............kp9/24-28........yk4........3./1.yht.
Siiri Sisilisko(39)........kp9/28..............yk21..........1.
onlydream (36)...........kp10/23-29............yk?...........3.
mimmimamma (47)....kp11/28..............?.............4./1. yht.
Roosamaria69 (40)....kp12/28................yk8......3.
Inia (42).................kp14/26-30.......yk16....1.
Räystäspääsky (43)...kp19/24-29............................4.
Pinkki69 (40).............kp19/26-28.........y.n.2v......1.
haave3 (40)................kp20/28........?............3.
Lumisydän (45)..........kp20/28-32.....?............?.
liiza (43).....................kp21/24-25............yk20........4.
Wiara (39)..................kp21/24-28............yk6..........1.
Mahdotontako..............kp23/30............yk2..........1.yht.
Ämy (40).....................kp24/25-28...........yk4.........4.
Sariella09 (43)...........kp23/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp25/27-29............yk9..........3.
Terry64 (45)...............kp26/25-29..........y.2,5v.........2.
vauvatoive10 (42)......kp28/28-31..........yk1.........3./1. yht.
nillanilla (42)..............kp33/28-33........yk7.........1.
ikiemo (45).................kp40/20-50........y?..........4.
nallekalle (40)............kp46/?...........yk1...........6.
Taikakuu (41).............kp61/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp77/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT
vauvatoive10 (42).......dpo14
Ämy (40).....................dpo10
mur-mur (44)..............dpo8
Mahdotontako.............dpo7
Terry64 (45)..............dpo7
Pinkki69 (40)..............pp5
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................kp30/27-30........yk2.......3.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
Jep OTTIS, ihan samoja tuntemuksia! Kerro jos keksit, mitä meidän pitää siitä keskenmenosta ymmärtää. Olen miettinyt jo useamman kuukauden, mutten ole keksinyt vielä vastausta.
Toisaalta tuntuu typerältä valittaa, kun toiset ehtivät saada lapsen jo uloskin ja sitten vasta menettävät. Miten kauhealta sen täytyy tuntua!!! Että jos sitä miettii, niin ihan hyvin tässä on asiat. Tai jos miettii niiitä lapsia, joilla ei ole ruokaa tai kattoa pään päällä, niin kyllä alkaa omat huolet naurattamaan.

Tämän ymmärrettyäni tästä päivästähän näyttää tulevan oikein loistava! Ihanaista jouluviikkoa kaikille teille


...Testaakos TERRY/MURMUR jouluaattona minun kanssa? Ajattelin silloin, niin voi juoda joulusauna olutta ja ruoan kanssa viiniä huoletta...
 
Ottis
Wiara Jos vastauksen meidän molempien meiltä askarruttavaan kysymykseen löydän, niin sen takuulla kerron. Tänä aamunakin ennenkuin itseni sängystä kampesin, mietin miltä mun masuni pitikään tähän aikaan vuodesta näyttää, vaan ei, perä vuotaa ja olo on kuin jyrän alle jääneellä :(. Kuitenkin on vain pakko jaksaa uskoa siihen, että mekin palkkio tästä piinailusta joskus saadaan, vaikka joskus toivottomalta tuntuisikin.

Täälläkin on paljon kirjoiteltu positiivisesta ajattelusta ja siitä voin siis itseäni kiittää, etten ole hetkeäkään suostunut ajattelemaan, etteikö vauvahaaveesta joskus totta tulisi. Ehkä huijaan itseäni, mutt vielä en siihen suostu. Kai sitä pitää niin moneen kertaan pettyä, ett todellakin alkaa tuntua toivottomalta ennenkuin uskoo :headwall:.

Vai aiot Wiara testailla Terryn ja mur-murin kanssa aattona :)? Ihanaa kutinaa pitää. Onko mitään oireita siihen suuntaan, että plussa voisi tulla? Toivottavasti. Metkaa miten toisten kiertoja katsellessa aika muka rientääkään. Tuntuu kuin ihan just vasta mur-mur olisi tuskaillut oviksen kanssa ja kohtapian onkin jo aika testailla. Plussia teille kaikille :heart: :heart: :heart: !

Solakka Silakka Sinutkin on siis täti päässyt eilen yllättämään :(. Voi hitsi, että elämä on sitten epistä :'(. Pahoittelut ja parempaa onnea alkaneeseen kiertoon. Tammikuussa me kaikki neljä sit vedetäänkin plussat tikkuun peräperää, eiköstä joo?

Sanokaapa arvot kanssasisaret, ett miten mä pääsisin alkuun tässä joulujutussa? Sehän just ovella kolkuttelee ja "enää kolme yötä jouluun on". Siivota olen ajatellut perinteisesti vasta keskiviikkona, mutt muuten tuntuu, etten pääsen häsläämisessä alkuun ollenkaan. Talo näyttää jouluiselta kyllä kun verhot on vaihdettu ja jouluvalojakin ripusteltu, mutt totuus on, ett muuten ei joulun tuntua ole :eek:. Huomenna pääsen vasta shoppailemaan, kun mies heittäytyy joululomalle, joten paketoinnin reimuihinkaan en pääse. Taitaa käydä niin, ett tällä tytöllä tulee lopulta kiire aattoa edeltävänä yönä, kun kaikki on tekemättä :kieh:. Mutt tulee se joulu kuitenkin :xmas:.
 
Ottis
Vauvatoive10 Sinä taidatkin olla meidän jouluinen toiveemme uudesta jouluplussasta :hug:. Joko olet testaillut? Sulla nega kertaalleen tuli, mutt toivon, että se olisi plussaksi muuttunut :heart:.
 
**Lumisen talvista, joulukuista maanantaita!!**


Kylläpä lunta nyt tuleekin, sadellut eilisestä lähtien täällä Itä Suomessa!..vaan ihanaa se on, me saadaan kaikki valkoinen joulu!!!:heart:


Wiarako etsii testailukamuja jouluaatoksi ;) ..mie olin niin vakaasti päättänyt, että mitä turhaa..mutta voinhan mie näin joulun kunniaksi sen ((negan)) testailla-se nimittäin on jo varma juttu..mutta muita tsemppaan ja jännään ihan täysillä:wave:..sinä, Terry..ja olikos muita?..Vauvatoive10 taisi vielä olla myöskin.. =)



Mukavan muikeaa päivää kaikille!!!..ja kyllä se joulu hiipii, kuin varkain joka mökkiin, vaikka kaikki ei niin tip top olisikaan..:xmas: mur-mur
 
Joo, aluperin oli tarkoitus testata 24.12., mutta "hitaan ovisplussan" jälkeen silloin onkin vasta dpo 10. Silti varmasti testaan. Tosin huonot merkit on ilmassa, sillä lämmöt ei ole edellisten kuukausien tapaan nousseet ja olo on muutenkin ihan mitäänsanomaton. Mutta kaveriksi lähden Wiaran ja mur-murin kanssa. Testannut olen jo kerran, sillä halusin katsoa CB:n herkästä, tuleeko kiinnittymisyritystä. Ei näkynyt mitään, mutta dpo 7:na ei todennäköisyyskään ole kovin suuri. Ja nyt pidän taukoa testailusta, ainankin sinne torstaille asti. Tätiä odotan vasta lauantaina.

Täällä on ollut paljon syvällisiä pohditoja viimeaikoina. Wiaran pohdiskelut km:n jälkeisestä vauvakuumeesta ovat niin tuttuja. Mulla oli km lähes 41 vuotiaana ja sen päälle pläjäytettiin yrityskarenssi. Ei kyllä olleet toiveet korkealla siinä kohtaa. Mutta kuinkas ollakaan karenssin jälkeen 5. kierrosta tärppäsi ja minusta tuli äiti 42 vee. Mutta se vauvapakko oli valtaisa! Varsinkin, kun sitä ei saanut yrittääkään. Luovuttaminen ei silti tullut pieneen mieleenkään, mutta miten olisin klaarannut tilanteen, jos tärppiä ei olisi tullutkaan, sitä en tosiaan tiedä. Siksi todella toivon ensimmäistä haikaileville omaa vauvaa tai sitten jonkinlaista rauhaa asian kanssa. Vaikka sitten pitäisi mennä jonnekin asiantuntijalle asiaa purkamaan, mutta sinut sen kanssa pitää olla, ettei jää jäytämään koko elämäksi.

Tsempit tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille.
 
Terry64 ei tuo miunkaan dpo ole oikestaan oikia, uskon sen aatona olevan vasta 9..ovis oli melko varmasti kp18..mutta testaillaan nyt sitten aattona, vaikka ihan testailemisen ilosta-jos näin voi sanoa, kun se nega sieltä pärähtääpi:p ..miekin testailin eilen myöhään ei niin herkällä(25) ja negahan se tietty oli, niin kuin odotinkin.

Mie bongasin lämpöjen nousun kyllä sitten , vihdoin ja viimein kp19..silläpä uskonkin ovisplussan olleen kp18..nyt lämmöt esim. 37.2..

Voi kun sieltä joku/jotkut nyt saisi ihunan jouluisen lahjan-Plussan!!!!:heart:..peukutellaan kovin!!!:wave:
 
Ottis
Terry65 Kieltämättä tuo ajatus, ett sitä ekaakaan vauvaa ei tule jäytää mieltä ja pelottaa. Se tekee myös tän piinaamisen niin paljon raastavammaksi. Mulla oli nyt se 5. kierto km:n jäljestä ja tosiaankin tuntuu, ett olis jo ollut aika sen pysyvän plussan tulla. Mutt jospa tästä kierrosta sitten tärppäis. Kai siihen toiseenkin vaihtoehtoon on joskus sopeuduttava, jos se mun osani on.

Vauvatoive10 Harmi jos noin on, ettei toiveitakaan ole ja täti jo ilmoittelee tulostaan. Siitä huolimatta toivon, ett se ei sinun jouluasi pilaisi, vaan saisit täysillä nauttia siitä mitä sinulla jo on.

Mur-mur Välillä kattelen tuota sun iloista persoonaas vähän silleen, että kun siitä hitusen itselleni saisin =).
 
Ottis..miulla mikään iloinen pärsööna ole..:p ..tai olenhan mie sellainen "eläväinen syntymähullu":p..kyllä räiskyy&paukkuu, sekä depistä pukkaa säännöllisin väliajon!!:D ..hyvä kun kerkeää hengähtää välissä.. :whistle:..välistä olemista itteni kanssa :headwall:

..mutta asia josta aloin kirjoittelemaan..täti on jo tulollaan, ei mahda mittään :( ..veskissä käydessä punertavaa jo paprussa, eli menee samoin kun viime kierrolla: 3vrk ensin paprulla pyyhkiessä täti-punaista ja sitten eukko pelmahtaa helmat lapikkaita vasten paukkuen paikalle!!

Aattona mie olenkin sitten jo aika:xmas: tonttu, punaisessa lakissa(pöksyissä ;) )

..tämä on nyt tätä ja ei itkut auta..jouluani akka ei pilaa, se on Jämpti juuu!!!:wave: ..

:heart:Toivon teille muille testaajille hurjan paljon parempaa onnea!!!:heart:

.. miulta se aaton testailu jää nyt harmillisesti välistä-Sorry wiara&Terry..testailette sitten keskenänne sen ISON :heart:+:heart:.. :)
 
MURMUR, mites se täti jo nyt tuhruttaa? Eikös sen DR Reckewegin pitänyt auttaa siihin?

Ja on OTTIS kaikki maailman raskausoireet, aina-iänkaikkisesti-amen. Ja jos ei ole oireita, niin sekin on on tuttu juttu. Että vois se täti alkaa keksimään uusia, kun nää vanhat on nähty ja koettu jo

Mutta testaan silti. Tulihan niitä tikkuloita tilattua läjäpäin. Että torstaina TERRY sitten.

SOLAKKASILAKKA, halaus! Sullakin uusi kierto.

On meitä vaan niin monta tuolla listalla, että kait sieltä joku joskus tulee raskaaksi... Nyt on ollut vähän hiljaista siinä suhteessa. Ellei MIMMIMAMMA uskaltaudu kertomaan meille miten kävi... Kovasti sinun uutisia kaipaillaan täällä...
 

Yhteistyössä