40+ so what!!! (vol 5.)

Kiva Mur-mur, on sitten minulla testailukaveri! :D

Saatamme lähteä illalla tanssimaan, joten aamulla vasta testaan outoa, että tänäänkin on tansseja!!?? Ja oikein hyvä esiintyjäkin vielä =)

Emily: Toivotaan, että lemmenhetkien johdosta seuraa jotain ihanaa teille!! :heart: +++

Tälläistähän jokainen toivoisi:
, sukupuolella tuskin on kellekkään väliä. :heart:

mahdotontako :heart:

Mitäs terrylle kuuluu, plussaako?? :heart:
 
Ottis
Hirmusesti +tuulia mur-murille, vauvatoive10:lle ja mahdotontakolle :). Olipas vaikea kirjoittaa tuota viimeistä nickeä.

Mur-mur Kyllä se joulu tänne sitten viimein tuli. Aamuyöstä kömmin miehen vierelle, kun yöllä kiristyi pakkanen ja se alkoi tuntua sisälläkin. Ja tietenkin sanoin hänelle, etten olisi muuten tullut, mutta kun tuli kylmä. Vähän aamulla valistin käyttäytymisestään humalassa ja tänään onkin sitten taas ollut ihan enkeliä. Just tultiin kävelyltä. Käytiin hautausmaan kynttilämerta ihastelemassa 18 asteen pakkasessa. Nyt mulla itsellä paukku kreikkalaista hunajarakia lämmittelyjuomana.

Leppoisaa jouluiltaa meille kaikille :xmas:!

 
..niinhän sinä kävi, että kun r-testin apteekista kävin ostelemassa vuoto alkoi..on kyllä suru olo nyt :'(..niin pettynyt..

Kovasti olen tätä yrittämistä miettinyt ja ensi vuonna jään taustailemaan..katson sitten mihin päädyn..luultavasti minulle nipsut sinne johtimiin tai mahdolliseti munasarjat&kohtu kokonaan poijjes..vaihtoehtona myöskin miehelle vasektomia..alkutalven ehkä vielä menen ilman varsinaista "kuumeilua"..olihan se tämäkin kokeiltava/koettava vielä ja uskottava on, ettei meille sitä pientä enää tule..:ashamed:

Elämä jatkuu kuitenkin..:)..nyt vain toisella tapaa..

Mahdotontako toivon siulle sitä ylläri plussaa:heart:ja pistähän jalalla koreasti tanssuloissa!!:wave:

Ottis ihana, kun teillehin miehesi kera sopu löytyi:):heart:

Teille muille PALJON testausonnea!!! :heart:

mur-mur
 
Voi harmi mur-mur :hug: :hug: ! Olisin sinulle niin ilomielin täydestä sydämestäni suonut sen plussan ja tietty kaikille muillekin tässä ketjussa! Olin melkein jo varma että tulisit pitämään mulle seuraa tuonne odottavien puolelle! Mutta älä luovuta!!!Jospa se tärppi tulisi alkuvuodesta!!!
:hug:
 
voi mur-mur, sanon ihan että mur-mur kun harmittaa sun puolesta.
Mutta älä ihmeessä mitään sterilisaatiota hanki, niin minäkin luulin tietäväni mitä teen ja katumus iski kuitenkin, tässä sitä nyt sitten ollaan kokoon kursittujen munanjohtimien kanssa ja voi kun sais tehdyn tekemättömäksi. Ajattelin aina että en tapaa ketään tai jos tapaan niin jonkun itseäni vanhemman eronneen ukon jolla on jo lapset tehtynä: ja kuinkas kävikään, nuoren lapsettoman miehen.
Älä tee sitä, please, ei kannata.
 
Lämpimät lohtuhalit mur-mur :hug: :hug: :hug: On niin ikävää kuulla, että vuoto alkoi..... Mutta erkan sanoin, ei vielä kannata luovuttaa! Elää vaan elämäänsä eteenpäin liikoja kuumeiluja ajattelematta, jospa se itsekseen sieltä tulee vielä.... :heart:
 
minultakin lohtuhali. Salli vielä kuumeilu pienen hetken. :hug:

Itselläni mieletön jouluaatto. Ensi sain kuulla että lapsen kaverin äiti odottaa luomu vauvaa (12 viikolla) ja ikää on jo 46 v.

Seuraavaksi olin kyditsemässä pukkia serkuille ja seisoin hiljaa yksikseni ulkona odotamassa pukin vierailun loppumista, kun selkeästi tunsin kuplintaa, poreilua alavatsalla. Ajattelin, että tältä ne ensimmäiset liikkeet tuntuvat. Ihanaa vauvan poreilua, kutittelua.

Voiko minun ikäinen nainen saada parempaa joululahjaa pitkän kuumeilun päätteeksi, kun tuntea nuo pienet hennot kuplat. Voi vain kuvitella miltä tuntuisi, onnellisuus ja tietämys, että jotain siellä kasvaisi. Ja vielä rakkauden hedelmänä. Mutta sehän ei minun osalta ole totta.

Voitte vaan kuvitella että nautin niistä kuplista, jotka varmaan lopulta johtuivat nälän tunteesta.

Ruokailun jälkeen nälän tunnetta ei voinut enään kuplista syytellä. Eli olin eilen illalla äimänkäkenä.

Ja tänään joulupäivän juhlapöydässä istuin hiljaa ja tunsin tuota pientä rytmikästä kuplintaa. Vielä enemmän hämästyksen vallassa olen siis tänään, kun kuplinta voimistunut.

Mutta toisalta nautin jokaisesta pienestä kuplinta tuokiosta ja ajattelen että tältä se oikea raskauskin tuntuisi.

Kiitän ja kummarran:) elämässä tuntemuksethan ne ovat, jotka ovat aitoja. Testit kun näyttävät haamuja ja negoja, eivätkä elä meidän muisteissa. Ainoastaan tuntemukset jäävät tuonne kehon muistiin, ja niitä voi muistella ajan saatossa.:)

Plussapuhuria kaikille uuden vuoden kunniaksi.

Lohtuhalit tädin saanneille.

mimmimamma
 
Kaunis kiitos teille kaikille lohdutuksen sanoista:heart:..olette oikein ihania!!!!!:)

Mie vaan olen tämän sorttinen, etten jaksa tahkoa kuin määrätyn ajan..ja se aika taitaa olla täyttymässä piakoin..

En usko, että enää tällä ikää sterilisaatioita katuisin ja jonkin sortin ehkäisy kuitenkin pitää olla. Vuosirenkaitakin on jo sen verta, että vauvan aika on nyt, eikä esim. 2v:n kuluttua!!..en nimittäin halua, että raskaus alkaisi "vahinkona", siis ilman suunnitelmaa ja vieläpä kun ikää kertynyt mittariin lisävuosia-olisi aina suurempi riski niin miulle, kuin vaavillehin.

Suunnitelmana oli, että vuoden verran yritän ja se ei yrityksistä huolimati onnistunut-niin kuin ne vauvat siitä mitään ymmärtäisivät, tulevat kun siltä tuntuu :) Olen kuitenkin jo 44v..ja ikä ei ole mielestäni "pelkästään" numeroita, kyllä se kertoo kropan(ja pääkopankin:D)vanhenemisesta ja vääjäämättömästä hedelmällisyyden päättymisestä-uskottava se on..vaikka kovakalloinen olenkin:headwall:..:p

En osaa sillä tapaa ottaa "rennosti" ja antaa ajan mennä ja vauvan tulla, jos on tullakseen. Tuo Marevan lääkitys myös tekee sen, että on kuitenkin kiertoaan pidettävä tarkkaan yllä ja herkästi testailtava aina kierron lopulla. Mielellään neljännellä rv:llä olisi vaihdettava marevan siihen hepariinipistokseen(Fragmine) sitten, ettei sikölle tule mm. pahoja rakennevikoja-Marevan kun on oikiasti rotanmyrkkyä!

Kyllähän mie jo tämän aavistelein, sydän vain tahtoi vielä toivoa sitä plussaa..

Otan tässä hissukseen glögiä&punkkua, parantelen ittiän..iski mahdottoman kuuman aallon taasen-HUH, HUH :whistle:!!!..piti jo ottaa Panadolia ja pikku tirsat soffalla kuuden pintaan, kun niin alkoi koskemaan vattaan&selkään..vaan kyllä tämä tästä ja huomenna tulee molemmat sisareni kylään pesueineen, on siinä vähäksi aikaa elämisen oloa&ääniä sitten..unhoittuu hetkeksi oma itteni ja tämä surkuttelu..


Illanjatkoja kaikille, viettäkäätte rentouttavia&joulunlämpöisiä hetkiä läheistenne kera!!!!:heart:

mur-mur
 
Ottis
mur-mur Olen niin pahoillani sun puolesta, että täti sittenkin tuli :'( :hug:. Ihan totta sinä olisit ansainnut sen plussan ja sittemmin ihan oikean vauvan. Kovaa elo on tosiaankin, kun tietää, ett aikaa ei voi kääntää taaksepäin ja ratkaisuja vain on tehtävä, vaikkei ne helppoja olekaan. Mitä tahansa teetkin, teet sen varmasti sydämelläsi ja se on silloin oikein. :hug: vielä kun en osaa enää muuta sanoa :'(.
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

nillanilla (42)..............kp2/28-33........yk7.........1.
vauvatoive10 (42)......kp3/28-31..........yk2.........3./1. yht.
Rinja (39)...................kp5/24.............yk6..........?
Solakka Silakka (40)..kp6/24-27........yk17........1.
Iida-Karoliina (45).....kp6/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Ottis (42)....................kp6/25-27.........yk6........1.
Leena65 (44).............kp6/25-27........yk7........3./1.yht.
haave2010 (43).........kp9/29-30..yk11......4./1.yht.
Tirlittan1968 (40)......kp11/28..............yk5...........3.
oivikki (41).................kp12/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)...............kp13/24-28........yk4........3./1.yht.
Siiri Sisilisko(39)........kp13/28..............yk21..........1.
onlydream (36)...........kp14/23-29............yk?...........3.
mimmimamma (47)....kp15/28..............?.............4./1. yht.
Roosamaria69 (40)....kp16/28................yk8......3.
Inia (42).................kp18/26-30.......yk16....1.
Räystäspääsky (43)...kp23/24-29............................4.
Pinkki69 (40).............kp23/26-28.........y.n.2v......1.
haave3 (40)................kp25/28........?............3.
Lumisydän (45)..........kp25/28-32.....?............?.
liiza (43).....................kp25/24-25............yk20........4.
Wiara (39)..................kp25/24-28............yk6..........1.
Mahdotontako..............kp27/30............yk2..........1.yht.
Ämy (40).....................kp28/25-28...........yk4.........4.
Sariella09 (43)...........kp28/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp29/27-29............yk9..........3.
Terry64 (45)...............kp30/25-29..........y.2,5v.........2.
ikiemo (45).................kp44/20-50........y?..........4.
nallekalle (40)............kp50/?...........yk1...........6.
Taikakuu (41).............kp65/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp81/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT
Ämy (40).....................dpo14
mur-mur (44)..............dpo12
Mahdotontako.............dpo11
Terry64 (45)..............dpo11
Pinkki69 (40)..............pp9
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
erka (36).....................kp30/27-30........yk2.......3.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Ihanaa joulua kaikille!

Päivitin tuon listan, toivottavsti on päivät oikiein, jos jotain laittakaa tiedokis niin korjaan tai seuraava korjaa.

Mur-Mur en vielä sinua siirtänyt minnekään, aijotko vielä testata huomenna? Todella ikävää, että ei nytkään tullut sinulle sitä +, kovati sitä sinulle toivoin erityisesti tässä kierrossa.

Nillanilla ai ositi r-testjäkin hyvä, alkavatko suunnitelmat ensi vuodelle hahmottua???

Mahdotontako onnea huomiselle testaukselle, jotta tulisi +

Emily ihanaalta kuloostaa teidän joulu ja nyt voit rauhassa olla rktt pari vkoa.

Mimmimamma positiivisien toivoa antavan uutisen olet kuullut ja ihanalta varmasti tuntuu tuommoinen kupliminen.

Ämy
milloin testaat? + peulutus sinne!

Ottis hyvä, kun tänään on ollut parempi päivä teillä.

Nyt taas syömään taatelikakkua nyt!
 
Hyvän joulun toivotus minultakin kaikille! =)
Tiedätkö, mur-mur, minä olen tässä vajaan kahden vuoden kuumeilun aikana tehnyt lopetuspäätöksen jo ainakin kolme kertaa. Viimeisimmästä ei ole kovin kauan, mutta kiitos "kohtalon", ette pyynnöstäni huolimatta poistaneet minua listalta (todellinen kp:ni on tänään 12). Aion nimittäin yllättäen kuumeilla taas ainakin muutaman viikon... =)
Minulla oli jäljellä kaksi ovistestiä, joista toisella sain keskiviikkoaamuna kaksi tasavahvaa viivaa.
Illalla kysäisin mieheltäni voisimmeko vielä kerran kokeilla saisimmeko minut raskaaksi. Hän oli melko selkeästi ajatusta vastaan. Meillä on ollut vähän rankka syksy ja hän arveli, ettei vauva ainakaan helpottaisi tilannetta.
Emme puhuneet asiasta sen enempää. Torstaiaamuna tein "huvin vuoksi" sen viimeisen testin ja sain taas tasavahvat viivat (onko tuo muuten tavallista???).
Viimeyönä näin niin huiman seksiunen (selvä ovisoire), että heräsin siihen ja niin heräsi miehenikin... :) Sitten lemmimme ilman sanoja ja ilman ehkäisyä... :heart:
Eli nyt aion pari viikkoa olla ihan "kybällä" rktt, dpo 1 (kai?).
Olen asettanut vauva-asialle vuosien varrella lukuisia deadlineja. Ensimmäinen oli 30v:n kohdalla. Kun sain kolmannen lapseni 35v:na, asetin rajan 40 v:een. Viimeisin asettamani raja oli 45v. Jos nyt tulisin raskaaksi, syntyisi lapsi juuri 46v synttäreitteni aikaan...
Tämmöisiä mietteitä halusin jakaa. Runsain määrin hyvää mieltä ja toiveiden toteutumista kaikille!
 
Ottis
ikiemo Positiivisilta kuulostaa sun tuntemiset. On tottatotisesti ihana lukea sinunlaistes positiivisten naisten viestejä. Nyt kun ovisplussatkin on bongattu, niin en voi muuta toivotella kuin, että se vauva olisi alun tosta unenomaisesta lemmiskelystä jo saanut :). Minä olen elävä todiste siitä, että sinun iässäsi vielä raskautuu, sillä olen toinen kaksosista, jotka äitini synnytti 46 vuotiaana :heart:.

Oivikki Kiitos taas päivityksestä! Minun osaltani olet ainakin oikeassa. Päivä on todellakin ollut joulupäiväksi sinänsä ihan ihanteellinen, mutt mutt.. päivällä huomasin miehen verottaneen illalta jäänyttä konjakkia ja se vähän tuntojani himmensi, mutt koska kuitenkin käyttäytyi ok, en viitsinyt asiasta edes sanoa. Nyt illalla otti vähän koskenkorvaa, mutt kohtuudella kuitenkin. Eipä toi mun ärrimurrini kuitenkaan kiukuttelematta petiin päässyt, vaan taas vuodatti nukkumaan mennessään turhia syytöksiä. Kamalaa kun toinen on noin negatiivinen :(. Herra minua siltä varjelkoon.

Mutt sit tähän omaan napaan :). Positiiviselta tuntuu, kun huomaan pientä ennettä siitä, ett ovis olisi tuloillaan. On se muuten hurjaa kun kierto lyhenee niin, ettei ole kuin yksi kuiva päivä vuodon ja tuhrujen välissä kun taas jo jotain alkaa erittää :|. Tänään olisin varmaankin saanut simppatilin avattua, mutt niin on negaa nämä viime päivät olleet, etten miehen pienille lemmiskely-yrityksille periksi antanut. Ehkä se oli tyhmää tulevien simppahankintojen kannalta, mutt nyt tuntuu, ett hyvä veto kun huomasin miehen jo aamupäivästä pikkusalaa alkoholia nautiskelleen. Mutt kai se pitää sallia kun on joulukin ja mies kerrankin ollut kotona jo toista vuorokautta sinkoilematta yhtään mihinkään??

Nyt olen myös löytänyt punaviinin joka todellakin sopii ainakin mun makuuni. Nimeltään Rosie tai jotain, mutt etiketissä luvattiin sen sopivan romanttisiin hetkiin =). Mun makuuni sopivan makea ja tuoksu ihanan pehmeä. Sääli vain, ett sitä näin yksikseni nautiskelen. Taidanpa etsiä joululahjapinosta sopivan videon tän loppuillan virikkeeksi. En paljoa tarvi ku posket punaiset jo :p.

Hyvää jouluiltaa teille kaikille! t. Ottis
 
Mukavaa, rauhaisaa Joulun jatkoa teille rakkaat kohtalotoverit! Olen pari päivää tässä lueskellut "taustalla" teidän juttujanne ja tuntuu kuumeilu tauotta jatkuvan kaikilla Joulusta huolimatta. Itselläni on takana rankka syksy ja stressinpoikasta ollut yhtenään ilmassa keskimmäisen lapseni (poika 15v) asioiden vuoksi. Pojalla diagnosoitu ADHD jo v. 2001 ja nyttemmin avioeron jälkeen huoli tämän esikoispoikani tilanteesta kasvanut, sillä isä eli ex-puolisoni vetänyt niin eri suuntaan kasvatuksellisesti poikia, että varsinkin tämä "murkkuni" on aivan hukassa. Koulu mm. menee sitä rataa, ettei jatko-opintoihin pääsystäkään ole mitään toivoa niillä arvosanoilla, mitä nyt luvassa. Onneksi minulla silti tämän kaiken huolen ja stressin keskellä on rakastava mieheni tukemassa ja ilman häntä en varmasti olisi jaksanutkaan. Puhallamme yhteen hiileen ja tuemme toinen toisiamme. Toisaalta tässä vauvahaaveiden keskellä käynyt usein mielessä, miten paljon mahtaa nämä tosiasialliset stressitekijät vaikuttaa myös tähän raskautumiseen. Nyt onkin otollinen hetki tässä oviksen alla ollut rentoutua ja nauttia Joulun tuomasta rauhasta, läheisten läsnäolosta ja rakkaudesta. Eilisiltana "bongasin" aivan ovisliman tyyppistä venyvää kirkasta eritettä... Kummastelin asiaa, sillä kiertopäiviä on vasta 9..? Ovulaatitestit tulivat postitse juuri Joulun alla, mutta en arvellut vielä testailla. Mutta voisihan sitä yrittää tuon kullan tuosta sohvalta herätellä, jos vaikka innostuisi "petipuuhiin" vielä näin Jouluyönä ennen varsinaista yöpuulle menoa. Kaikille edelleen positiivista mieltä - myös sinulle Mur-Mur, halausten kera :hug:
 
Oivikki juu, kylläpä miulla se kp1 oli perjantai(25.12)..voipi tuolta rktt-listalta poistella-Kiitti =)

Miut voipi laitella tuonne taustailijohin, KP:ni voin aina käydä ilmoittelemassa kun tulevat täyteen..kattellaan nyt näin.. :)

Kyllähän naiset raskautuu vielä reilustikkin yli 40v ja geeneillä iso osuus myös asiassa...mutta sekin on tosi asia, että vähenevässä määrin noita raskauksia on yli 40v ja ihan todistetustikkin :(..

Omalla kohdallani tuo jaksaminen on se bointti-EI ikä..ja niitä jaksamiseen liittyviä miulla on: parisuhde ja 5v, poikaseni. Haluan opetella taas olemaan enämpi "läsnä" perheelleni..enkä keskittyneenä "omassa maailmassani" aina koneella..

Moni täälläkin jaksaa yrittää kerta toisensa jälkeen raskautumista ja ajatella positiivisesti, valaa sitä positiivisuutta muillehin ja se hieno juttu!!:)
uskokaa ja jaksakaa toivoa vain täysillä siihen, että onnistutte!!!
:heart:



..vaan kun me kaikki ei olla samasta puusta veistettyjä, eikä pidäkkään..mikä sopii toiselle, ei toimikkaan toisella, näin se menee..

Miulla alkoi tämä "yrittäminen" nakertaa vahvasti parisuhdettakin, eikä miulla ole ollut aikaa ja kärsivällisyyttä olla pienelle poikaselleni sellainen Äiti, kuin oikiasti haluasin..kaikki pyörinyt niin VAHVASTI kuumeilun ympärillä..

..no, mielessä pyörii nyt kaikenlaista ja pettymys nakertaa.. :( ..ettei nyt tulisi sellaista "katkeran" vuodatusta tästä kirjoituksestani?..en ainakaa tarkoituksella halua näin olevan!! :)

Jokainen toimii omien voimavarojensa mukaan..miekin haluaisin vielä jatkaa yrittämistä ja kenties vielä hetken yritänkin raskautua..kenties..mutta se ei tule olemaan enää niin aktiivista, sanoisinko melkeinpä "pakonomaista"..miut kuume imaisi mukaansa täysin!!

Taustailijaksi siirryn ja jatkan seuraamalla teidän muiden tien kulkua, kommentoinkin tietty välistä, ette te miusta niin helpolla kuiteskaan pääse!!:D

Toivon sydämmestäni kaikille teille sitä omaa pienen pientä!!!:heart:

..pirun vaikeaa&surullista on kyllä yht äkkiä teidät ihana, kannustava ja myötäelävä seura jättää, sekä tämä"kuumeilu" ja suunnata katse johonkin muuhun elämässäni..perheestäni hyvä aloittaa:heart:



..nyt sanon vielä.. Hyvää yötä ja kauniita unia!!! =)
 
Tämä päivä jää miulla muistoihin ainakin, jos ei muuta..


MIE PLUSSASIN AAMULLA!!!!!!! :heart::wave:

..arvatkaa olenko ihan äimän käkenä :eek: ..voiko tämä olla tottakaan???

..ja sitten alkoi peloittamaan, että jospa se onkin kemiallinen kun vuoteli eilen.. :/

Elikkäs: eilen illasta lorahti pöksyyn verta sillä tapaa, että sotki alkkarit. Siteeseen vuoteli hieman väriä antamaan. Yöllä ei vuotanut yhtään, vaikka varauduin hirmuisilla sidevuorauksilla :D ..aamulla veskissä käydessä papruun, limaista punertavaa..

Oirehia ei ole, paitti pinna tiukalla/ärtynyt olo..ja sitten vollotan itkeä.. :p
Eilen kun tulin testien ostoreissulta, tunsin oikealla jomottavaa kipua ja silloin lorahti pöksyyn..otin Panadolia ja nukuin, meni sillä ohi. Olenhan mie ollut sika väsynyt, mutta ajattelin sen johtuvan vuodenajasta, stressistä jne.


Testinä oli Apteekin oma ja kp30/29..koetan liittää kuvaa..oottakaas hetki:wave: ..kamera vaan niin äly huono..

..tässäpä tämä nyt olisi..huonolaatuinen on, mutta miehän näen sen viivan selkeästi näin livenä, mutta on tosi utuisena tuossa kuvassa ;)..livenä oli 2min päästä testin tekemisestä, TOSI selkeä punainen viiva-ei mikään haamu!!

http://www.aijaa.com/v.php?i=5453347.jpg

..viiva piirtyi heti puolen minsan jälkeen ja vahvistui 2min selkeäksi punaiseksi..oli 5min jälkeen vielä samanmoinen..nyt tunnin päästä testaamisesta hieman vahvempi, syvempi punainen..

..tässä nyt tunnin päästä..

http://www.aijaa.com/v.php?i=5453379.jpg

Mites ne muut testaajat..Mahdotontako..miten siulla?.. :)



mur-mur
 
Wau mur-mur! Ihan mahtava ylläri! Nyt parasta mahdollista jatkoa sinulle! Anteeksi kun en muista, mutta oletko saanut plussia ennen tässä kuumeillessasi?
Haave2010, minullakin on 15v poika, jota nyt tänä vuonna olen kovasti koettanut puskea ja patistaa panostamaan koulutyöhönsä. Tuo ysiluokkalaisten jatko-opintoihin haku ajoittuu ikävästi juuri siihen kohtaan, etenkin poikien elämässä, jolloin ei ihan riittävästi ymmärretä vaivannäön merkitystä tulevaisuuden kannalta...
Mukavaa päivää kaikille! ikiemo
 
Niin, taisi Ennustaja Elli tosiaan olla oikiassa =)..hänen mukaan synnytän pojan 9.9. 2010 ja minulla olisi la 5.9 2010..jos kaikki menee hyvin..

Kiitos kaunis teille onnitteluista:) ..vielä olen hieman varpahillani..onko tottakaan tämä?...

Kuten lukea ylempää saattatte, oli miulla viime yönä jo selkeät suunitelmat luovuttaa ja jäädä taustailijoihin..tunsin, että en enää jaksa..tai enemminkin, että ei hyväksi miulle&perheelleni tuo pakonomainen kuumeiluni..

Nyt siis näin ja päivä kerrallaan katsellaan..miekään en varmaan usko, ennen kuin näen ultrassa jotahin ja lähinnä tuon sykkeen:heart:

Joulun jälkeen heti soitan ÄP:lle ja menen käymään. Onneksi saan mennä heti, ei tarvitse vuotella. Miulla olisi viikoja nyt tasan 4 viimosista kuukautisista laskettuna, vaan luulenpa tietäväni sen "tärppi päivän" ;) ..ja siitä laskettuna olisi 3+6 sitten..
 

Yhteistyössä