40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Niin tollasen lyosin kun etsin sita kortisonitietoutta, taa on kai jostakin laakarin powerpoint esityksesta, ei kauheesti paase sisaan juttuihin, mutta jotakin mielenkiintosta siella voi olla...
http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache%3Av8KbhYnIpe4J%3Awww.sfyry.info%2Fdocuments%2Ftf.pdf+kortisoni+%2B+IVF&hl=tr&gl=tr&sig=AHIEtbTHck60D9b_byUam249Rxm-rWoHiQ

Keittioon... :/
 
Little Bear oot oikein alkanut syventymään kortisonin ihmeelliseen maailmaan. Ja sitä tuo kauppanimi Prednison juuri on.

Mur-mur kohta ei näy vähään aikaan r-testissä mitään, mutta sitten taas näkyy ja kunnolla.

Ottiksella ja mur-murilla on vallattomat ajatukset mielessä. Niin muuten meilläkin.

Oivikki, eihän sun tarvi enää mitään labratestejä pyytää. Tää on nyt sitä itteä :)

Omasta olosta sen verran, vaikkein aikuisten oikeesti kovin uskokaan plussaan, niin ei kait sitä tässä leikissä olisi mukana, jos ei nyt jonkin verran odotuksen odotuksia olisi. Mahdollisuudet ovat kuitenkin muutaman prosentin luokkaa näillä vuosirenkailla.

Ottis, toivottavasti teidän ainoa lämmitysmuotonne ei ole sähkö, jos kerran tuhlaat laskun verran joka toinen kuukausi :LOL: Kannattaisi ainakin keskittyä kesäaikaan moisiin puuhiin.
 
ottis, raskaustestin herkkyys on 10. tuosta herkkyydestä tuli mieleeni, että enpä ole ikinä kattonut predictorin varhaisen raskaustesin herkkyyttä, ettei vaa oli tuo sama kuin tässä mammaksi... ?

nyt kuiteskin unohdan kaikki kuumeilut ja alan nauttia parista siideristä jotka ostin kauppareissulla :whistle:
 
INIA Hyvä että Pas voidaan tehdä. Mitä huuru-ukkoja sulle siiretään? siittä viimeisemmästä satsista, vai?

TERRY64 Juu, minä kans luen mielellään noita lääkejuttuja. Tietoa ei koskaan ole liikaa. Onnea viikonloppuun!

OIVIKKI Onnellista rktt-aikaa sinulle.

VAUVATOIVE Onneksi kaikki hyvin =) Mukavaa masunkasvatus aikaa!

Minulla ei mittään oiretta ei edes rinnat tunnu turpeelta vaikka Lugeja olen jo viikon laitellut menemää! Ennen on jo tähän aikaan rinnat tuntuneet pinkeeltä, mutta jospa se onkin r-oire? minullahan on miniasperiin tukilääkkeenä (1 tabu/päivä senhän pitäisi vilkastuttaa verenkiertoa kohdussa edesauttaa kiinnittymiseen,ehkä. Mutta sitä tässä nyt kuitenkin kokeillaan. Heitin rintsikat äskettäin pois ja kas kummaa rinnat tuntuukin nyt ehkä jotenkin painavilta, kummallista... mutta sehän tässä kierrossa oikeesti on kummallista ettei Lugetkaan aiheuta oireen oiretta. Vai alkaako kroppa olla jo niin sujut lääkkeitten kanssa ettei sitä heilauta Luget mihinkään, enään...
 
Kiva Nillanilla, että olo on rento ja hyvä. Toi miniasperiini on kanssa mielenkiintoinen juttu. Hyytymistekijöiden kanssa sillä on jotain tekemistä, ilmeisesti. Toivotaan, että oireettomuus on SE OIRE.

Mulle muuten ei tullut mitään oiretta viimekierrossa lugeista. Plussa näkyi neljänä päivänä, mutta sehän sitten hävisi. Kuumia aaltojakaan ei tullut ennen menkkoja. Menkat vaan alkoi sitten kun oli pari päivää mennyt viimeisestä lugesta. Onkohan pms-oireet merkki liian vähäisestä keltarauhashormonista?

 
JA ne loput solut jotka laitettiin jatkoviljelyyn ovat kaikki kuukahtaneet matkan varrella :eek: Eli mulla on nyt kaksi hyvää Top-alkiota pakkasessa ja ne on samassa oljesssa. Huh, loppu häämöttää.... NO, enhän minä niitä tarvi kun minä olen nyt raskaana, vai mitä? :LOL:
 
Mul ei ole nyt varaa laittaa näihin testeihin ylettömästi...olen muutenkn tiukoilla kaikkien lehtilaskujen yms kanssa...joten en tänään tuhlaa testiä, vaan odotan huomiseen. Ei se suunnitelmiani tee miksikään. Ihanaa , kun on taas päässyt tähän vaiheeeseen tätä kiertoa!
Jee! Plussia meille kaikille!
 
LB onko testit tuleet sinulle?

Mur-Mur hienoa, että r-testissä viiva haalistuu.

Nilla minulla ei ole mitään tuntemuksia, mutta ei kai näillä päivillä voi ollakaan :D . Sinun erilaiset tuntemukset ovat varmasti sitä +. Harmi, että eivät jaksaneet :hug: . Peukuts, että tästä tulee se +
 
Oivikki arvaas mita just tein? Ensimmaisen ovistestin :LOL: ja nayttaa plussaa elikka Oili ois ovella vaan nyt ku se kystan pirulainen on tuolla niin ei saa hyodyntaa tata kiertoa :headwall:

Mutta meni heti kaks testia, kun ensimmaisen tyonsin pissaan vaarinpain! hahaaa, kuinka sita onkin blondi! :kieh: Mutta tulipahan nyt testattua etta toimii ja etta osaa sit ens kierrossa tuikata sen oikein pain... :ashamed:

Nillanilla nama hommat menee aina niin, etta silloin kun vahiten mitaan odottaa niin sillon tapahtuu eli jos ei mitaan oireita oo niin senkin voi katsoa oikein hyvaksi merkiksi. samoin kuin sen oireellisuudenkin..jaaah, mites se nyt menikaan... ;)
 
Joo, nyt ma alan pikkuhiljaa ymmartamaan Ottista ja mur-muria ja muita testien köhöm suurkuluttajia, kun onhan tuo niin maagista kun tuohon se viiva ilmestyy. Aivan sama mika testi se ois, kunhan vaan tulee viiva niin hymyyn vetaa suupielia :D

leikkikoon ne miehet vaan autoilla, me leikitaan testeilla. Paljon valistuneempaa! Niin kerta! :xmas:
 
Ottis
Terry64 ja mur-mur Meillä sähkölasku n. 120?/ kk ja tässä kuussa on jo mennyt 62? testeihin (Huom! Ovista tikutan tällä satsilla ainakin 3 kk!!)+ mahdollinen gynen lasku 117? niin siinähän sais sähköä jo vähän tuhlaillakin. Vaan ton gynen suhteen viel harkitsen siirränkö sitä kierrolla eteenpäin jos nyt ovis tulee ennen torstaita ja siltä vähän tuntuu. Pisulla kun kävin ja pyyhkäisin, niin oli vähän verentuhrusta sitkosta limaa jo tulossa eli Oili se tulla jolkuttaa. Myös kn tuntui kovin vastaanottavaiselta :saint:. Mies painui saunan jäljestä välittömästi nukkumaan, joten tänään ei enää 'tuhmia' touhuilla.

Terry64 Ei meillä sähkö ole ainoa lämmitysmuoto, vaan vain peruslämpö ja Luxus tulee takasta ja ilmalämpöpumpulla tietty. Totuus on, ett ennen olen saanut vähän kuussa säästöönkin, vaan en enää ja arvatkaas mihin ne rahat menee? :ashamed:

Ninni-70 Muistelisin, ett Predictorin varhaisen testin herkkyys on 10mIU/ml. Kivaa sidukkailtaa :p. Minä täällä kuivin suin. Huomenna koulutuspäivä ja pitää amusella lähteä ajelemaan.

Terry64 Älä vuosirenkaitas sure, mun mammani oli 46 v kun mun ja mun kakkoseni muni, joten et ole vanhakaan kana häneen verrattuna :).

Nillanilla Pitäsköhän mun lisätä tulevaan arsenaaliini myös toi miniasperiini ;)? Mullon kaapis pikkuprimaspaneita muistaakseni ku lekuri niitä keväällä määräsi, kun mulla se TIA-juttu oli. Trombosyytit oli kyllä viimeksi ihan ok, joten en tiedä. Mulla ei ole koskaan tukostaipumusta ollut, vaan vikana veressä pikemminkin se, ett on liian juoksevaa.

Rinja Pidit sitten pääsi etkä testannutkaan uudemman kerran ;)? Niin sitä pitää :whistle:. Mua ihan jänskättää milloin sinä sen ekan oviksesi bongaat.

Oikein vakavasti puhuen. Kun tuota LB:n kortisonilinkkiä luin niin huomasin, ett mun täytyy olla varsinainen kovakallo, kun kuvittelenkaan, ett oikeesti enää ikuna tulisin raskaaksi, sillä mulla on 3 sairautta, jotka mainittiin pelkästään tossa yhdessä artikkelissa hidasteena ellei varsinaisesti esteenä tulla raskaaksi. Siis reuma, keliakia ja tyreoidea + sit vielä se neljäskin ollut eli trombosytopenia, kaikki autoimmuunitauteja. Vähän alkaa tuntua siltä, ett huomenna alan miehelle puhelemaan siihen suuntaan, ett ottaa parempirotusen vaimokkeen jostain tähän vauvapuuhaan :'(.

Mutt nyt mie koitan taas rauhaantua, ett unikin jossain vaiheessa tulisi :|. Kauniita unosia naiset :wave: :wave: :wave:!
 
Ottis
LB Kiitos! Sait mut taas hyvälle tuulelle, kun just olin ehtinyt alkaa synkistellä :LOL:. Hienoa, ett pääsit dippailun makuun. Älä huoli, niin oon minäkin väärin päin joskus r-testipuikkoa pidellyt, mutt onneksi oli niin pitkä pissa, ett ehdin viel kääntää puikon ja saada pisua tarpeeksi tiristettyä oikeallekin puolelle. Tunsin itseni tosi blondiksi :ashamed:. Oviksen tikuttelussa on sekin hyvä puoli, ett sen plussan takuulla joskus saa, kun aikansa tikuttelee, jos ei tässä kuussa niin ensi kuussa :).

Harmi kuitenkin, ettette sen kystan p***laisen vuoksi voi nyt Oilia hyödyntää :(.
 
Ottis alapa heita kirvesta kaivoon moisen artikkelin takia, koskapa just nama hoidot on keksitty meita "vajavaisempia" varten, joille ei se raskaus onnistu kaden kaanteessa. Kysaseppas silta sun gynelta kun kayt sen juttusilla etta miten sun kantsis alkaa naita hoitoja yrittamaan. Kallistahan tama on ku mika ja mitaan takuita ei ole mistaan, mutta sen takia etta on joku sairaus joka saadaan hoidoilla "eliminoitua" niin ehka se kandee yrittaa, vai mita oot mielta?

 
Ottis
LB Psst. Tänään kun tilasin testikaupasta testejä ja luin tarkemmin toimitusehtoja, ilmoittivat, ett eivät ota lisätoimitusmaksua ulkomaille lähettäessä eli sieltä saa varmaan myös ulkomaantoimituksina testejä ja halvalla :).
 
Ottis
LB Näin minäkin asian ajattelin, ett gyneltä noittenkin tautien vaikutuksesta kyselen. Kiitos Sinun ja Terryn kortisonijuttujen, ett mokoman asian edes oivalsin. Tai olenhan minä aina tiennyt ett nää taudit vaikuttaa raskautumiseen, mutt en ole osannut ajatella niiden mekanismia suhteessa raskauteen ja mitä niille voitas tehdä. Olen aina kuvitellut ett homma ok, kun tauti hallinnassa ja lääkitys ns. harmiton. Hartaimmat kiitokset siis teille, Daamit :flower:!
 
Ottis
Nyt alkaa taas tää mun hyvänyön toivottelu kuin lapsosena kilpaa kaksosveljen kanssa. Hyvää yötä toivoteltiin toisillemme niin kauan, ett siihen höpinään lopulta nukahdettiin molemmat :saint:. Joten, vielä kerran Kauniita unosia nuppuset :wave:!
 
Kauniita unosia vaan miunkin puolestani :wave:

..jäi pupustelut kun muistinkin että mies menee aikaiseen töihin-on uuden työpaikan koulutuspäivä..mie vaan siskoni kera puhelimessa juorusin ja mies kerkesi sillä välin jo unten maille :/ ..mutta kerkeäähän tässä ennen ovista vielä "harjoitella" viikonlopulla:whistle: ..jos vanhat merkit pitävät paikkansa, on Oili neiti tulollansa visiitille 15-16.2..sitäpä odotellessa sitten..nati nati :heart:
 

Yhteistyössä