40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Whisky Peat Etsä millään viittis tänne kuvaa meidän iloksemme laittaa :)? Ihanaa, ett väriä jo selvemmin näkyy :heart:. Wautsi, herranjee, sinä olet R A S K A A N A :heart:. Ilmotahan, kun haluat yrjöklubiin tonne ekalle sivulle niin mä sut sinne oitis nakkaan.

Mä oon nyt töissä. Tai ainakin fyysiseSti, kyllähän tässä ajatus vähän karkailee, että onkohan sitä nyt tosissaan katsottu taas jotain aiheeseen liittyvää unta ja kuvittelen vaan kaiken.. Mutta mulla on yks Apteekin testi lääkekaapissa, ajattelin sen huomisaamuna tehdä, kun alkaa LOMA!!!

Ei tässä mitään oireita oo, se öllötys nyt on ollu enempi ja vähempi koko kierron ajan. Ensin mietin, viitsinkö mitään tänne edes kirjoitella, kun sitten tulee niin ONNETON olo, jos ei tämä mihinkään johdakaan.. nolotuskin ehkä :ashamed: Mutta, kellepä muulle näitä pohtisi, kun vielä ei livenä kenelläkään voi huudella...
 
Ottis, sie ihan turhaan koet "henkistä krappea" jos hiukka siellä rentoudut:kiss:

Tosiaan, Verkkoapteekista voi tlata aina 1tilaus/Apteekki.
Mie itse olen ollut t o d e l l a tyytyväinen heidän toimitusaikoihinsa: Jos tilauksen teen vaikka maanantaina ennen klo. 15.00, saan tuotteet seuraavalle päivää!=)
 
Viimeksi muokattu:
Voi WP - tännehän sie juurikin voit kirjoitella noita tuntojasi!!!:kiss:
..ei tartte olleskaan nolostella..mitäs nolostelua siinä olisikaan?..monellahan täällähin, on tärppi surullisesti kääntynyt negaksi ja sitä pettymystä tänne on saanut purkaa koko sydämmensä pohjasta.
..mie olen tästä pinosta ainahin todella onnellinen, sitä vertaistukea juurikin nainen kovasti kaipaa:)

..MUTTA toivon kovin, että siun pikkinen masuasukki jaksaa porskuttaa kasvaa sen n. 9kk!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Wisky...tännehän näitä voi just kertoilla...ku ei muille vielä voi eikä viitti...ymmärrän kyllä ton nolo jutun ku musta tuntuu kans ihan samalta...Onnea sulle ihan kybällä ja vahvistumista siihen viivaseen!:heart:


Mäkin voisin tähän väliin laittaa mun tän päivän ajatuksia... ihan tuntuu et tää ois nyt SE THEkierto...en tiiä mistä tää tunne tulee..ehkä siitä et lämmöt on reilusti nousseet ja nännit on arat mitä mulla ei normisti oo ikinä(mut sekin voi johtua normaalia enemmästä lempimisestä)...ja sit pientä juilintaa on tuntunu oikeella...ja sit se mun ystävä plussas jolloin mullakin tietty voi tuntua et mäkin...siis, empä tiedä, mut tänään vaan tuntuu siltä ja tältä ja tää on ihan mukava tunne vaikka tiedostaakin et pettymys on karvaampi jos toiveet on korkeammalla=)

Ottis...pahoittelut sulle siitä negasta..nyt sitte juhlit ihan reilumman päälle...sen sä oot ansainnu!
 
Viimeksi muokattu:
ON..mie taas luulen, että eipä se Oili sit käynykkään:ashamed:..huijas vain kun kipuili kovin: /
..lämmöt ei ole nousseet(aamulla 36.1), vaikka ensin niin luulin..ei näytä nytkään kuin 36.9 vaikka ihan sulan!!!!!!!

Mikäli ovis ollunna, miun aamulämmöt olleet tuota 36.5 luokkaa..
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Nöpsö (42).................kp4/29-32........yk?................2.
Mahdotontako(46)......kp10/27............yk12....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp10/27-29.......yk3........2
AinoEmilia (46)...........kp12/?.............yk n. 3v( 08/10)4/2yht.
oliivitar (40)...............kp12/27-30......yk4 ( 05/09)7.
mur-mur (45).............kp13/24-28......yk26(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp14/25-26......yk18..........1
Ninni69 (41)...............Kp21/23-30.......yk n.3v............1
pikkutirri (41).............kp22/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp28/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp30/24-30......yk21( 08/09)1.
Whisky Peat (35)........kp34/?.............yk1........3

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





pikkutirri (41)............dpo4
Minttu2011 (43)........dpo7
Tringa (40)................pp13
Whisky Peat (35)......dpo14:)heart:dpo13)

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirri bdbd..jospa se olis ny sitte tää kierto..
WP ONNEA!! Kyllähän tuo aika selvä + on!!

Täällä kp4 jo menossa..
jos nyt roikun täällä sen aikaa et viimoinen hoito tehrään.Pysyypähän ainakin kp;t selvillä.

Hedelmäistä kesää kaikille :heart:
 
Whisky Peat:
Eli saletti on, että pieni siellä pesää tekee, toivotaan että löytää pehmeän ja hyvän paikan itselleen
Ihunaa :heart: Peukutukset vahvistuvalle pienokaiselle!

Ottikselle mitä parhaimmat toivotukset illalle :kiss: Miehet ovat vain sellaisia, että kun naisen saavat, he luulevat että naisen elämä pyörii vain heidän ympärillään ja heidän tarkoituksiensa tyydyttämistä varten :headwall: Miehet! Pientä koulutusta, koulutusta...

Aivan mahtavat helteet. Olemme uineet, ulkoilleet ja värjötelleet välillä telkun ääressä hikisinä, punaisina, mutta onnellisina =)

Pikkutirri :heart:++++++++++++++++++++++:heart:

Mur-mur:
Selkärangan TH myös katsoi ns. vatupassilla ja pientä heittoa vasemmalla, yläselän puolen - siitähin kontrolli sitten Joulukuulla.
(asteväli 0-6 poikasella 5 joten mahtuu vielä asteikolle)
Oliko tuossa kysymyksessä ryhdistä? Miun 7-vuotias vasta kävi keväällä fysioterapeutilla ja poikaakin nauratti kun terapeutti heulutteli pojan jalkoja ja käsiä taivutteli suuntaan tahi toiseen. Tarkisti, etttä jalat olivat samanpituiset ja kyseli pelihistoriaa (konsolit, tietokoneet) Niillä pelaaminen saattaa kasvavalla pojalla aiheuttaa vinoutta... Suositteli roikkumista ja normaalia liikkumista. Pääsimme hyväksytyillä arvosanoilla ;) Olemme tämän pojan kanssa käyneetkin puheterapian, toimintaterapian ja fysioterapian läpi. Hyvin on poika koluttu :LOL:

...hiekkalaatikko pääsi varjoon, pikaisesti sinne pienten kanssa. Alemyynneistä haen kyllä suuren aurinkovarjon laatikon ylle!
 
Viimeksi muokattu:
Whisky Peat; Ihan mielettömästä onnea ja toivotaan, että tuo viivanen tuosta vahvistuupi. Tosi ihanaa, jos tärppi olisi nyt käynyt. Pidetään peukkuja, että pieni massuasukki siellä jyllää. :heart:


Nöpsölle jaksamista rankalla tiellä! :hug: Meilläkin on tionen lapsi haaveissa. Tosin täytyy myöntää, että olen pikkuisen alkanut tässä viime viikkoina miettimään, että olisko sittenkin parempi keskittyvä tähän yhteen pikkuiseen ja palata myöhemmin asiaan tämän toisen osalta. Tietysti ikää tulee koko ajan lisää, mutta en sen takia nyt kumminkaan haluaisi jatkaa tätä vauvaprojektia. Miehen kanssa puhuttiin, että ollaan kyllä tosi onnellisia näinkin. Meillä on nyt seesteinen ja tasapainoinen koti. Pojan kanssa menee hyvin ja parisuhdekin kukoistaa. Mikäs tässä ollessa. Kun vauva tulisi, niin kaikki taas menisi mullinmallin ja miten sitä jaksaisi samallalailla olla pojan kanssa, kun on se toinenkin sitten siinä.

Tällaista täällä ollaan nyt pohdittu. Jäisinkö sitten taustailijaksi; se jää nähtäväksi, että mitä tässä nyt päätetään tehdä. : /

Ottikselle mukavaa iltaa hyvässä seurassa!


Pikkutirrille paljon +++++plussapuhkutuksia! Ihanaa, jos tärppi olisi käynyt!! :flower::heart:

Mur-murille kiitokset taas päivityksistä ja mukavaista lomaa miehen ja pikkupojan kanssa! :):wave:

Minttu2011;
:heart:
 
Salme - kuuleppa..siinähän saattaahin juuri käydä niin, että kun siirryt taustailemaan TJOT-meingillä - tärppi käy!:heart:..monella näin käynyt;)
..ja onhan se tosi, että yksi EI ole sama kuin kaksi lapsosta..mutta hyvin teillähin kahdelle mukelolle rakkautta piisais varmasti!:heart:

Miekin niin kovin vain tälle tempperamentiselle(isän lellimä:whistle:)pikku poikasellemme vain haluisin sen "kisailukaverin"..vaikka ikäeroa tulishin..

Poikasemme on ainut, jolla ei ole niitä sisaria tässä lähipiirissä(pihalla/eskassa)
..ja sen huomaa lapsen käyttäytymisestä: haluis AINA olla se joka voittaa esim. pelin, vaikea kestää pettymystä..
Anteeksi pyytäminenhin on joskus kiven ja kannon takana:|

Lapsemme on todella helposti syttyvä, tempperamenttinen, hyvinkin s a n a v a l m i s(rasittavuuteen asti joskus)..ja niitä selvittelyjä sitten kavereiden kesken tulee välillä niin, ettei meinaa voimat riittää joinahin päivinä.

Eskan alettua varsinkin korostui ja poikanen etsi siellähin omaa paikkaansa pitkään, kevät meni jo paremmin.
Kyllähän se tuo alkava koulu koulii häntä varmasti - silleen hyvässä mielessä.:)

Siitä olen tosi onnellinen, että hän ei nyrkkejään nosta kavereitaan vastaan - puhumalla yrittää ja jos ei onnaa tulee miulle ns. juorua käymään.

Ps. Iskä&poikanen olivat tänään poikasen jalkapallokoulun turnauksessa..ja heti kotiuduttua, pienen huikopalan jälkeen, läksivät KUPS:n peliin.
..ihana kun mies jaksaa nyt lomalla poikasen kera olla ja touhuta ihan toisella tapaa, kuin työn väsyttämänä.:)

Pssssst..arvatkaas mitä tilasin mieheltä kun tulevat kotio?..
Foodin herkullisen 30cm piiiitkän Kinkkulla&grillattulla kalkkunalla täytetyn patongin!:p
..miullapa kasvaa maaaasuuuuu..Juuuuh:whistle::D
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Salme lomatoivotuksistasi=)
..mie olen saanut nauttia kyllä nyt ihan "omasta ajasta" miehen touhuillessa poikasen kera..mahtaa olla pikku poikanen väsy kun tulee kotia - suihkun kautta suoraan Nukku Matin maille:heart:

Juuri tulin suihkusta ja hiki vaan helmeilee ottanahalla! - LäähPuuh:O
..pitänee huomenna ne lattiatuulettimet hakea varastosta
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar - tuolla ns. "vatupassilla" kattottiin lähinnä selkärangan asentoa, ettei skolioosia ole.
Poikasella kuitenhin sen asteikon 0-6 sisällä tuo mitta, joten kun kesällä kuiteshin pikkinen kasvupyrähdys tuleepi, kattellaan sitten loppuvuodesta uudemman kerran.=)

Silmistähin Terkkari sanoi, että lapsi pärjää kyllä noinhin, mutta kun oli huonontunut 2v:n aikana, kattotaan syksyllä uudemman kerran.
 
Näinhän se, mur-mur, varmasti on, että rakkautta kyllä riittäisi toisellekin :heart:ja olisihan se ihanaa, että poitsulla olisi sisarus, jonka kanssa kisailla. Huomasin vain, etten ole yhtään ns. vauvaihminen eli tykkään paljon enemmän siitä, että pojan kanssa voipi touhuilla kaikenlaista. Tosin eihän se vauva-aika nyt kauaa kesta, mutta kumminkin. Jotenkin tuo reilu vuoden ikä on niin ihana ikä, kun kehitys on ihan huimaa. Melkein joka päivä jotain uutta opitaan ja näkee oikein naamasta, kun poika keksii yhtäsuntoista jännää tekemistä.

Äiti on vähän kiusannut poitsua aina antamalla tuttia suuhun, mutta olenkin riipaissut tutin takas ja nauranut päälle 'enpäs annakaan'. Poika nauraa katketakseen ja yrittää suulla hamuilla tuttia. Ja tätä 'eipäs-juupas-leikkiä voidaan käydä vaikka kuinka kauan. Nyt huomasin, että poika tekee samaa minulle. Kun pyydän esimerkiksi, että 'anna äidille se kaukosäädin', niin poitsu on ojentavinaan säädintä minulle, mutta ottaakin sen takaisin ja nauraa päälle räkäisesti. Justiinsa niinkuin mutsi tekee... :rolleyes: :D

Mukavaa, että lomasi on alkanut rauhallisissa merkeissä. Kyllä se oma aika on tosi tärkeetä,e ttä jaksaa sitä perhe-elämää taas vastapainona. Sinun miehestäsikin on varmasti tosi mukavaa puuhailla pojan kanssa.Tuo isä-poika-suhde on kuitenkin aina niin erityinen. Mun mies on sanonut ihan suoraan, että tottakai tytärkin olisi yhtä rakas, mutta kyllä hän myöntää, että pojan kanssa on läheisemmät välit ihan jo sen vuoksi, että on paljon yhteisiä juttuja (siis tulevaisuudessa). Mies on aika urheilullinen, niin varmasti odottaa pojasta pelikaveria jalkapalloon, tennikseen yms. Aika näyttää, miten poika innostuu isänsä harrastuksia seuraamaan. =)

Nyt taitaa olla iltapesujen aika! :)
 
HUOMENTA!=)
Minä koht taas töihin menen, sit alkaa pikkuloma, vain ens viikko, mut kyl oon sen tarpeessakii!
Sunnuntaina pojan 17v- synttärikutsut, sukulaisia vain tulee kutta meit kummiskii liki 20 yhteensä vaiks vain lähisuku. Tänään siis alkaa siivoamis- ja leipomisrumba... sunnuntain sit pääsee huilille!

Onnea Whisky beat!!!!!!!!
Superliimaa sinne lähetän ja vaaviliimaa sekä PUUUHKUTUKSET VIIVASEN VAHVISTUMISELLE!!!!
PUUUHHHH++++++++:heart:Oon todella onnellinen puolestasi! Ihanaa!
Kirjoittele vaan tänne ja informoithan sit kuin testin kävi??? Kun olemme täällä niin tiedonhaluisia!!
 
IHANA pikkuveijari sulla Salme!! Nauti joka hetkestä!=)Niin minäkin tekisin!

Elämä ei ole aina itsestäänselvyys joten kantsii pitää kiinni jokaisesta hetkestä ja elää ne täysillä!! Paraskii sanoja, masentaa välil niin etten meinaa jaksaa edes nousta sängystä ylös. Plus että viikkosiivousta tehdä...:ashamed:
Viime kerta jaäi väliin kun oli vaan yks vapaa viime vkolla ja sit oli se mökkireissu...
Kyl sen huomaakin, pölyn määrästä sänkyjen alla jne.

Asiasta kolmanteen, mulle tuli kutsu terveystarkastukseen! Olen kauhuissani, ottavat kaikki kolesteroli- ja maksakokeet yms! No sittenhän näkee miten on maksa-arvot noussu eli toi lipittelyni paljastuu:LOL:no ehkei niin vähästä (tuli eilenkii maistettua sitä kurko-piraijaa, ja otin sit viel lasin punaviiniä ennen nukkumaan menoa...Ei muuten ollu oikein mun makuun se kesämies-lonkero...no eihän sitä kaikesta voikaan pitää)!!

Jeps, mukavaista päivää kaikille rakkaille olkkariin!! Voi tulla kiireinen viikonloppu, mut enköhän tännekin kerkee pistäytymään!!! MOIKS!:D
 
Moips vaan kaikille:wave: ja ihan ekaks kiitoksia plussa puuhkuista mur-mur, nöpsö, Oliivitar ja Salme=)

Onkos se WhiskyP testaillu tänä aamuna??? Innolla odotan plussan vahvistumista...PUUUUHHHHH:whistle:siihen testiin=) JA OIKEIN HYVÄÄ LOMAA!!!

Mintulle kans HYVÄÄ LOMAA!!! Naattikaa auringosta ja lämmöstä...kohta se taas viilenee...

Mites mur-mur sun lämmöt tänä aamuna? Voihan ne lämmöt heitellä mistä tahansa syystä(niinkuin Hysteria aina sanoi..) mut mäkin oon vähän oppinu kroppaani sen perusteella tulkitsemaan.

Nöpsö..kiitos hedelmällisen kesän toivotteluista...sitä samaa toivon myös sinulle vaikka todellisena ylläripyllärinä!!! Koskas se viiminen hoito tehdään? Toivon että siellä pakkasen kätköissä muhii sinnikkäitä sissejä oottamassa aikaansa=)

Olikos tänään Tringankin virallinen testing päivä???? Onnen puuhkutus ja potku sinnekkin=)

Nyt on lähtävä taas tekee vähän töitä!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia. Ja ihanaa lomaa kaikille, joilla se on nyt tai alkamaisillaan. Itsellä eka päivä, ja tottumuksesta illalla veivasin herätyskelloa soimaan, kunnes tajusin, ettei tartte :D

Joo, kyllähän minä aamulla taas dippailin. Oli tosi vaikeaa saada kuvaan näkymään mitään, sen verran vaaleampi tuo testiviiva on. Mutta annoin sitten testin kuivahtaa, ja siinä sitten jo paremmin väriä. Nyt mulla siis kp 35, ja se ovis oli suunnilleen kp 21. Tässä nyt kuva siitä yliaikaisesta Apteekin testistä:

Muoks. Tässäkin kuvassa kamalan hailu viiva, luonnossa kyllä näkyy paremmin.

 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Whisky Peat!!! =) :kiss: Ihan selvä viivanen! Paljolti vauvaliimaa sinnepäin :heart:

Aivan järisyttävät helteet! Nyt alkaa olemaan jo liikaa pienille! Olimme ulkona jo klo 8 ja nyt vetäydyimme sisätiloihin ikkunoiden ollessa auki ja tuulettimen huristessa. Lapset söivät jäätelöä ja mehua on kannuttain pöydillä. Meillä on varjossa tällä hetkellä 28 astetta :O Hiki valuu selkäkuoppaa pitkin ja kastelee pöksytkin... Taianpa pöksyt pois vintata ja ottaa mallia Mafingasta ja Mur-murista, meän Iinekset :heart:

Vikatikinki tein... Kävin puntarilla :mad: Eipä olisi pitänyt :kieh: Taidan laittaa lisäkilot turvotuksen piikkiin :ashamed: Tää mun lautasmalli-laihduttaminen toimii mielihalujen mukaan :D Tällä hetkellä antaisin mitä vain jos saisin sitruunaa... Muutama pala veden ja jäiden joukkoon :p Oiskohan kaapissa siruunateetä...

Tringa Ollaanko siellä jo testattu :heart:

Salme Kyllä minä niin mielelläni pitäisin sinut täällä olkkarissa kuumeilemassa! Ja eihän sitä tiedä jospa tuo TJOTtailu sopiii paremmin :heart: Sen tietää vain sydämessään milloin perhe on valmis. Itsekin toisinaan tuskailen että nyt on hyvä, olemme valmis perhe. Mutta minulla kuume kumpuilee niin syvältä ja tuntuu että lapsetkin odottavat jo uutta vauvaa ;) Olen tämän asian suhteen krooninen kuumeilija :D

Minttu :kiss: Täälläkin juhlitaan sunnuntaina. Tänään on pikku-miehen 1-vuotis syntymäpäivä :heart: Ja siivousurakka odottaa tietsikan takana, sivussa ja edessä :LOL: Onnea ja rakkautta Lähettelen täältä :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä