40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ihanaa :heart::heart: Saimme vauvantuoksua olkkariin Onnittelut Ninni69 :heart::heart:

Whisky Peat Mikä ihana teksti!! Minullakin hyllyssä odottaa digi, jospa minäkin joskus seuraan perässäsi =)

Tämä päivähän alkoi vallan viehkeästi
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (41)...............Kp2/23-30........yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp6/29-32.........yk?................2.
Mahdotontako(46)......kp12/27............yk12....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp12/27-29.......yk3........2
AinoEmilia (46)...........kp14/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
oliivitar (40)...............kp14/27-30.......yk4 ( 05/09)7.
mur-mur (45).............kp15/24...........yk2v.(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp16/25-26......yk18..........1
pikkutirri (41).............kp24/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp30/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp32/24-30......yk21( 08/09)1.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





pikkutirri (41)............dpo6
Minttu2011 (43)........dpo9
Tringa (40)................pp15

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
MOIKS MOIKS OLKKARIIN!!!:)
Minä äsken laitoin kakkupohjan uuniin, saas nähdä saanko nousemaan tällä kertaa vai tuleeks pannukakku??:LOL:Mulla varalla valmis kakkupohja jos menee pieleen... en kyl ala enään uutta väkertään näin kuumalla! Leipiä tein puolvalmiiksi jääkaappiin ja eikun lohet ja kurkut yms heittää juur ennen tarjoilua päälle niin se on siinä. KYLLÄ on ollu hiostavaa, ei ihma vaiks ukkonenkii jyrähtäis!

Eilen siivosin ja vaihdoin lakanat jne. sit alkoi kyrsii ton miehen jutut ja soitin yhelle kaverille ja olin sit tossa paikallisessa laulamassa karaokea:ashamed:mun lauluäänellä varmaan kaikki kaikonneet paikalta!!:LOL:Sit kun paikassa tuli pilkku noin 1.30 niin houkutteli mua viel jatkoille mutta livistin ku tiesin mikä on kotona edessä... joskus on noita 'fiksujakin' päähänpistoja kännissä!
Jee, kakkupohja lähes onnistui!

Mitäs OTTIS! Sulla näemmä jännät pikat! Peukutuksia ja puuhkuja!!++++++:heart:
En viel oo lukenu kaikkia juttuja joten sorry jos tulee vanhoja juttuja!!
 
VIEL ON: TESTASIN EILEN OVISTESTIN, HAILUKKAA NÄYTTI! ELI MENOSSA OHI JA SEURAAVAKS VARTUN TÄTIÄ!!!!!!! JOO NYT ON JO VISSII 9 VIIKKOA MENNYT KESKENMENOLÄÄKKEISTÄ. SANOTTIN KYL ETTÄ VOIPI MENNÄ AIKAA ENNENKU KIERTO PELAA MUTTA KYL JO SAIS TULLA... ALKAA KYRSII TÄÄ OOTTELU!!! MUN VUOTOKIN KESTI MELKEIN SEN 5 VIIKKOA JOTEN ENS VIIKOLLA LUULIS JO TÄTSYN KOLKUTTELEVAN.
MUUTEN SAIN TILATTUA HERKKISTESTIT, SELLASET KYNÄT (2KPL) JA OLI TULLEET EILEN. TOSI NOPEE TOIMITUS!! TYKKÄSKÖHÄN HUONOA KUN KIEHUIVAT POSTILAATIKOSSA PUOL PÄIVÄÄ??
JOS SIT PÄÄSIS TESTAAMAAN KUN ENS SE TÄTSY TULIS!
KIITOS SYNTTÄRITOIVOTUKSISTA JA SALME: EI OO VIEL TYTTÖPUOLISIA YSTÄVIÄ ILMAANTUNUT, MUTTA EIKÖHÄN TUO EHDI???!!!
ILLANJATKOJA IHUNAISET, MIE MEEN HAKEE BISSEN:pTAAS:LOL:
 
Minttu - kiva, jotta kakkunen näyttäis onnistuvan!:wave:
..minähin taidan kohta OTTO-lonkeron(karpalo)korkata!:p
Täytellään täällä poikaselle uutta isoa uima-allasta, uikkarit jalassa polskuttelija malt-ta-mat-to-ma-na odottaa altaan tättymistä.;)

ON..alamasulla alkoi tänään tuntumaan painontunnetta..nyt dpo5

Ps. Minttu, kyllä karaoke laulanta ON kivaa - eiköstä vaan!!?:D
..ja sillä äänellä ei ole väliä, kunhan vaan nauttiiiiiiiii!
 
Viimeksi muokattu:
:wave: Heippaus näin loman keskeltä!!

Supersuuret Onnittelut Whisky Peatille!!! Toivottavasti vauvelinalku pysyy onnellisesti kyydissä ja kaikki menee hyvin.

Oikein mukavaa kesän etenemistä kaikille ihanaisille!!!

ON: Olen muuttanut vihdoin yhteen mieheni kanssa, lomaillut lasteni kanssa ja nauttinut elämästä. Kierrosta ei ole mitään hajua. Nyt on joko dpo 9 tai dpo 12 taikka jotain näitä vähemmän. En ole testaillut ovista enkä muuta. Ei taida kyllä tärppikierto olla tällä kertaa, kun ei ole sellaisia tuntemuksia. Ihania lomasuunnitelmia on myös edessä, ja välillä vähän työelämääkin. Palailen taas joskus kertoilemaan kuulumisia.
 
Ottis
Ninni69 Onnittelut tuplaisotätiydestä :kiss:.

Minä en enää edes perillä pysy monenko isotäti olen, mutt totuus on varmaan lähempänä neljääkymmentä. Meillä on sikiävä suku :saint:. Paitti että minä en sikiä :'(.

Whisky Peat Voi ku ihana aamupisun tulos sulla :heart:! Onnea hirmusesti :kiss:. Vauvaliimaa ja tarrasukkia lasteittain.

Putunen Kiva kuulla sinustakin. Kiva, että näyttäisit olevan toipumaan päin edellisestä takaiskusta :hug:. Onnea uuteen kotopesään :flower:!!

mur-mur Kiitos päivityksestä :flower:. Huh :O, mä en tajunnutkaan, että mun kierto on noin pitkällä. Taitaa tulla siitä megalomaaninen :'(. Olen aina ihmetellyt, ett miten ns. pitkäkiertolaiset täät rumbaa kestää, enkä ymmärrä ainakaan ite vielä miten.

ON Shoppailemassa tosiaankin kävin, mutt niin jurppi mies, etten mökin kautta ajanut, ku ukko ei ole eilisen hautausmaasoittonsa jälkeen soittanut, mulle. Mun veljelle oli kyllä soittanut ja tämä veli on tänäänkin yrittänyt pariin kertaan vakuutella, ett ei hän kovasti humalassa ollut. Mulle tarpeeksi jos on tippakaan alkoa veressä sillä miehellä :mad:.

Nooh, tarttuipa Halpiksesta pari r-testiäkin kätösiini ja herkän tein heti ku kotiin tulin, siis noin 2.5 tunnin pidätyksen jälkeen. NEGA. Toisen, ei herkän testin tein siitä kahden tunnin päästä. NEGA. Näiden negojen siivittämänä korkkasin sit kolmelta ekan sidukan ja huomasinpa kuuteen mennessä juoneeni kolme siideriä itseäni käristellessä. Just tulin vasta tupaan eka kerran ja päätin koneelle kivuta saman tien. Yksi kaiffari kävi kylässä tänään ja hänen kanssaan keskusteltuani vaikuttaa, ettei mun kannata kovin tähän ukkokultaani panostaa, vaan antaa eron tulla jos on tullakseen ja tällä menolla se varmana tulee, sillä en todellakaan osaa ajatella meillä mitään yhteistä, en enää.

Ja kun kiertokin näyttää näin heittäneen häränpyllyä, on vauvahaaveille 'helppo' sanoa hyvästit. Nyt vaan kiukuttaa, että niin kauan ku olis ollut pientäkään saanssia saada vauvaa, pihtaili ukko ja tässä sitä nyt sit ollaan totaalisesti mahona emäntänä. Ei paljoa naurata. Paitsi, että nyt aion soittaa *joentakaselle* kaiffarilleni, jos hän lähtis käymään uimassa joessa ja sit, jos luoja suo, käyn kastelemassa kukat hautausmaalla ja sitten alan hukuttaa suruani herratie mihin. Juomia ainakin tästä talosta löytyy. Reilu puoli pulloa viiniäkin osui käteen, ku kaappia kallasin.
 
VOI SURKU OTTIS!!!:(
ÄLÄ NY KUMMISKAAN KOKONAAN MEITÄ JÄTÄ!:heart:TULEE IKÄVÄINEN KUN OOT JO NIIN TUTUKS TULLUT!:hug:LUPAAT ETTÄ KÄY MOIKKAAMASSA AINAKII VÄLILLÄ!? VOIMIA PÄÄTÖKSEESI!!=)
MINÄKIN ONGELMIENI KANS PAINISKELEN... KUN UKKOSENI EI TAHTOIS PUHELLA MITÄÄN VAKAVIA... HÄN VAAN PIHALLA PAISKOO DUUNIA KOKO AJAN. JA MULLE SIT NAPPAS HERNEEN NENÄÄN TÄNÄÄN KUN HERRA ÖLJYSI RAPPUJA JA MENIN SITTE NIIN FIKSUNA 'NEUVOMAAN' HÄNTÄ OTTAMAAN LÖYSEMMIN RANTEIN JA TULEMAAN SISKONI KANSSA JUTUSTELEMAAN JA ANTAMAAN RAPUT OOTTAA ENS VIIKKOON! JOO NYT TULEEKIN HYVÄ KOHTA! SIITÄ VITTUUNTUNEENA HÄN PAISKASI PENSSELIN PÖNTTÖÖN JA SAI SIITÄ ÖLJYT SILMILLEEN!:LOL:KYL OLI NAURUSSA PITELEMISTÄ! MUT EI PITKÄÄN KU SIITÄ TULI SIT ULOS JA HUUSI NIIN ET VARMAAN KOKO KYLÄ KUULI: JUMALAUTA TUUT MUA NEUVOMAAN KÄNNISSÄ KUN OON SUUNITELLUT TÄN HOMMAN TÄKS PÄIVÄKS NIIN SAATANA ET TUU PUUTTUMAAN.. MUT EN ÖLJYÄ NYT EIKÄ SITÄ TEE KUKAAN MUUKAAN! JUU ARVATKAAS MITÄ MINÄ TEIN? EN LÄHTENY SISKOLLE KALJALLE VAAN ALOIN SIT NIITÄ RAPPUJA ÖLJYYMÄÄN VAIKS OLI GRILLITULET TULOSSA JA UKKOSEINHAN EI GRILLAA JOS VAAN JOTAIN ON MUUTA TEKEMISTÄ! HARMITTI KUN SISKO POIKANSA (2V.) KANS OLI KYLÄSSÄ JA LÄKS SIKSI POIS KUN MINÄ RUPESIN ÖLJYHOMMIIN, KÄVIN VAAN NAKKAMASSA MUUTAMAN PUUN GRILLIIN VÄLILLÄ JOTTEI HIIPUIS... JOO TUNTI SIINÄ SIT MENI AINAKIN...
SITTE ...EN JAKSA KAIKKEE SELITTÄÄ MUT UKKO ILKEYKSISSÄÄN EI KERTONU MITEN ÖLJYPENSSELI PESTÄÄN VAAN MOITTI MUA JÄLKIKÄTEEN ETTÄ 10 EURON PENSSELIKII MENEE HUKKAAN... SIT MINÄ KYSYIN ETTÄ VOITKO SANOO MITÄ TEEN SILLE? JOO LUE PURKIN KUPEESTA KUN OLIN ENS SEN KÄYNYT KELLARISSA HUUHTOMASSA VEDELLÄ, ETTÄ BENSIINILLÄHÄN SE OLIS PITÄNY PUTSATA!! VOI VEEEE!!!:headwall:
SITTE SE EI SYÖNY MUN GRILLAAMAA RUOKAA JA EI KÄYNYT MUN LÄMMITTÄMÄSSÄ SAUNASSA VAAN SUIHKUSSA JA ITTE ON AINA VALITTAMNASSA TUHLAUKSESTA!!!:kieh:
JUU SELLATTII OTTIS MEILLÄKII... PLUS VIEL YKS HYWÄINEN JUTTU, KUN ÖLJYILIN NIITÄ PORTAHIA NIIN HERRA TULEE ISKEE KAIKENLAISTA PASKA MUN NAAMAAN MUT TÄÄ RUPES JO HIUKAN HUVITTAANKIN: JA NIIN KÄNNISSÄ ÖLJYTÄÄN ETTÄ NÄNNIKII NÖPÖTTÄÄ PALJAANA... OLI LIPSAHTANU UIKKAREISTA:LOL:KOVASTIHAN VARMAAN OLIN KÄNNISSÄ MUT OLI PAKKO KUITATA!!!NO MIE PÄÄTIN OLLA LÄHTEMÄTTÄ HERRAN KANSSA PERJANTAINA SINNE PÄIVÄRISTEILYLLE MINNE HÄN ON KUULEMMA JO KUSKINKIN HOMMANNU...NAISPUOLEISEN JA SIT MYÖS KAVERINSA JOKA MYÖS ON NAISPUOLEINEN NIIN HERRA VOI OTTAA DRINKKII IHAN MIELIN MÄÄRIN EI TARVII AUTOA AJAA JA SAA VIEL ITELLEEN JUHANNUSDRINKSUT HAETTUA!!

TULIHAN TAAS OMAA... JOO KOMMENTOIN PIRTEEMMÄLLÄ PÄÄLLÄ LISÄÄ TEILLE RAKKAAT IHUNAISET:kiss::hug::heart:
NYT MEEN KATTOMAAN TOTA MYRTTINAAMAA... KUINHAN KAUAN JAKSAA MÖKÖTTÄÄ???
jOO VIEL YKS JUTTU: KOIRAT OLI ULKONA KUN OLIN SAUNASSA JA KUULIN KU UKKO HUUS NIILLE,, TIETESKII OLI MENNEET SINNE JUURI ÖLJYTYILLE RAPUILLE (HERRA SITÄ VIEL YHTEEN OTTEESEEN ÖLJYSI SITTE..NIINKU OLI JUUR AIEMMIN HUUTANU ETTEN ÖLJYÄ TÄNÄÄN MITÄÄN!) JOO SIT KUN TULIN SAUNAST NI OLI HERRA MENOS SUHKUUN KERA KOIRIEN KUN KUULEMMA OLIVAT KAIKKI ÖLJYSSÄ TALLANNEET JA ISTUNEET... NO TULIHAN SIT ÄIJÄN KIUKUN VOIMALLA PESTYÄ KOKO ORKESTERI:LOL::LOL::LOL:
EI VOI KU NAURAA TON TOUHULLE MUT EI NYT OIKEEN NÄYTTÄÄKÄÄN VOI KUN SIITHÄN TUO VAST OIKEEN SUUUUUTTTTTUUUU:mad:
ENNEN OLLUT LEPPOISA MIES!! AINAKII JOSKUS!! NO KESTÄMISIÄ SISARET JA PALATAAN!!!!
SUUKKOJA!!!!!:heart:
OTTIS! KOITA SAADA MIEHESI TERAPIAAN JOS TEIDÄN SUHTEESSA ON SUN MIELESTÄ VIELÄ PELASTETTAVAA! MULLE SE OLI/ON HYVÄ KEINO PURKAA MIELTÄ JA AJATUKSIA JA SILLÄ IHMISELLÄ ON VAITIOLOVELVOLLISUUS! SIIS PSYKOTERAPIAAN...
 
JOO SORI OTTIS TUO VIESTI HIEMAN KESKENERÄINEN!
TOKI ITSE OOT SE JOKA PÄÄTTÄÄ HALUUTKO SILTÄ IHMISELTÄ MITÄÄN VAI OTATKO ETÄISYYTTÄ... ITSE EN TIEDÄ MITÄ TEKISIN MUT VOI OLLA ETTEN KYL JÄIS SUN SIJASSA... VÄKIVALTAISUUS JNE. MUT ONNEE PÄÄTÖKSEESI!!! :heart:
NO NYT NUKKUMAAN, HUOMEN HERÄTTÄVÄ TÄYTTÄMÄÄN KAKKU JA TEITENKII PÄÄLLYSTÄMÄÄNKIN, SIT LOHIFILEIDEN LEIKKAUSTA JNE.
HYV'YÖT SISKOT!!!
P,S, TIETENKII TÄÄ PITÄÄ JUUR OLLA SE PÄIVÄ ETTÄ MONI KYSELEE JOSKO OLISIN TULLU SEURAKS... NO NYT EN VOI. POJAN PÄIVÄ TÄRKEÄMPI!! :)
 
putunen Ihanainen :) minä laitoin viime viikolla kämpän myyntiin joten .. ihanaa kesää sinulle ja perheellesi :) wow ! Voin hyvin ymmärtää tunteen!!! Huomenna rakkaani kannssa PK sreudulle aivan ainutlaatuiseen tilaisuuteen ..... Että minä rakastan elämää!!!!!!!!!! Haleja Teille Ihkuille!!:heart::kiss::kiss:
 
Ottis
mur-mur Kiitos :hug::kiss:.

Minttu2011 Älä huoli, en mä teitä voi noin vain jättää. Niin oli eläväinen toi sun tarinas ukostasi, ett ihan virneen veti huulille. Niinhän munkin ukko väitti tässä yks vkl, ett olisin noi kissojen haudat trimmannut kieroon ku huseeraan humalassa :LOL:. Mutt siinä sattui pilkka omaan nilkkaan, sillä ikuna koskaan milloinkaan en ota drinksua päivällä ja jos ottaisinkin niinku tänään (toisen kerran elämässäni), niin silloin en vissinä tee mitään, vaan nautin täysillä siitä pehmeestä ja rentoutuneesta olotilasta, kun humala hiipii päähän.

Vähän samalta kuitenkin kuulostaa toi teidän elämä kuin meidänkin paitsi, ett sun mies ottaa kupposta harvoin, eikä vissinä juo varkain, kun mun ukkoni taas tekee sitä, että juo varkain ja mun mielestä se on suurin ongelma alkoholin käytössä, paitsi tietty se, ett sitä otetaan alvariinsa, mutt se ei kuulu tähän tarinaan :).

Ukkoani en siis todellakaan ole kunnolla nähnyt sitten viime lauantain eli pian viikko sitten, joten en tod. voi sanoa miten meillä menee. Minä olen yllättäen kuitenkin löytänyt taas yksin ollessani kaverini ja tiedän nyt tasan tarkalleen mitä paitsi olen jäänyt ton ukon kanssa eläissäni, sillä hänellehän ei mun kaverit eikä kaikki sukulaisetkaan kelpaa. Haluaisin kutsua porukkaa kylään ja istua iltaa, mutt eihän se meillä luonaa, kun mies on niin hyvä, että kaikki muut ovat rupusakkia hänen rinnallaan :stick:. Sen sijaan mies palvoo ihmisiä, jotka tekevät rahaa, ja joitten kautta hänkin tietty leipänsä tienaa ku mä taas olen sellainen, etten välitä rahasta paskan vertaa :(. Kunhan toimeen tulee. Ja minähän tuun =), jos en muuten niin pihtaamalla.

Mä muuten pyöräytin itselleni ehtoolla yhdet elämäni ihanimmista letuista. Kaikki muut puuttui paitsi kermahillo, muuten olis ollut täydellistä, mansikoita ja vaahterasiirappia jam :p. Tosin jouduin yhdeltä kaverilta kananmunan hakea ku ei meillä niitä ollutkaan ja kun toinen soitteli, hän lupasi, ett sieltä sais kermavaahtoa. Kolmas kaiffari soitti viel puoli tuntia sitten, ett tulenko saunomaan ja uimaan, mutt täytyi tunnustaa, ett olen niin sippi etten jaksa. Olen nyt loppuillasta ollut vesilinjalla, mutt just kippasin itselleni lasillisen viiniä, ett nautiskelen sen ennen nukkumaan menoa. Tosin täytyy jonkun aikaa odotella, ett ullakko jäähtyy, sillä siellä vielä 29 astetta lämmintä.

Niin juu, soitteli mulle illalla se vast'ikään raskaaksi tullut kaiffarinkin, mutt hänelle en vastannut. a) otti päähän edelleenkin, ett hän ei yritäkään maksaa velkaansa ja sekin b), ett hän tietty kuvitteli, ett minäkin olisin mökillä ja pääsis sinne saunomaan ja iltaa istumaan. En vain jaksanut ajatustakaan, ett kuuntelisin juttujaan. Ja paskat, että musta on epistä sekin, ett hän tuskin oli uuden miehn löytänytkään, kun on heti raskaana ja se ei ole reilua :headwall:. Sit kananmunanhakureissulla oli näkevinäni, ett tän toisen kamun masu oli pyöristynyt. En uskaltanut pyytää häntä drinkerolle, ku ajattelin, etten jaksa kuulla vastausta, ettei hän voi kun on raskaana.

Nyt siis mussa pistää esiin tämä kammottava tunne, katkeruus ja kateus ja se ei ole kivaa :'(. Tuntuu ett mun koko elämä on ollut jotain tois'sijaista. Muut saa vakkarityöpaikat, kunnon miehet, lapsia ja mä en mitään :(. Tuntuu kuin elämä olis eletty jo vaikka täytyy myöntää, ett parhaani mä olen tehnyt, etten olisi surrut liikaa ja turhia. Joskus vaan mitta tulee täyteen ja se taitaa olla nyt :ashamed:.
Kauniita unosia kaikille :wave:!
 
Tulin morjestamaan teitä!:kiss:

WP ainakin olit plussannut- Tuhannesti onnea ja kaikkea hyvää 9kk:n taipaleellesi!

ON sen verran, että raskaus ei ole sujunut ihan ongelmitta näin alussakaan, mutta huomenna on varhaisultra ja tulen sitten kertomaan enemmän..
Tänä- aamuna tein viimeisen vk- näytöllisen testin ja "raskaana 3+" olen edelleen sen mukaan.
Voin kertoa, että olen testannut tätä raskautta varmaan yli 50e edestä....:ashamed:

Iloinen olen huomenna alkavasta kahden vkn lomasta, tämän viikonlopunkin olen jo vapailla.:)
Tulevana torstaina suuntaamme HKI: in pariksi yöksi lomareissulle. Haluamme käyttää kuopusta Korkeasaaressa ja Linnanmäellä, ja siinä samalla mami vois shopata pääkaupungin valikoimista esim. mammavaatteita..:cool:
Turvotus on sitä luokkaa, että viimekesäisiä hellevaatteita turha sulloa päälle! Ja onhan pojan rippijuhlatkin tulossa heinäkuussa, sinnekin pitäis jtn päällepantavaa olla...

Mutta kaikille raikasta sunnuntaita!:wave:
Täällä ainakin yöllä ukkosti ja satoi ja olen kyllä mielissäni kun helle helpotti.
Tulen huomenna sitten kertomaan toivottavasti iloisia ultrakuulumisia..=)
 
Ottis
Mindy<3 Älä huoli viikkonäytöllisen testin tuloksesta, jos se 3+ näyttää, sillä enempäähän se ei voi näyttää ja sit toiseks, rv6 jälkeen ei mitkään kotitestit pysy hCG:n perässä.

Huh hellettä :rolleyes:. Mahtaa olla kova myräkkä tulossa, kun näin hiostaa. Nukuin pitkään ja hartaasti. Oli ihana herätä ullakolla kirkonkellojen soittoon. Ihme kyllä ei pahemmin lintujen laulukaan häirinnyt aamusta. Mä muuten keksin hyötykäyttöä rikkoontuneille alumiinirullaverhoille. Purin ne tangoista, iskin tangot maahan (4kpl) ja alumiinikankaan pujotin päälle keppien muodostamaan neliöön ja a'vot, sain aurinkovarjon mun minikasvinmaalleni =). Olivat niin nuupallaan mun tillini ja salaattini, ettei enää vesikään virkistäny niitä kunnolla :(. Herne näyttää olevan sitkoa ku ei pikku helteistä piittaa.

Aamulla tein vihoviimeisen r-testini ja negahan se. Uskon, ett enää ei tarvi testailla, vaikkei täti tulisikaan.
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (41)...............Kp3/23-30........yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp7/29-32.........yk?................2.
Mahdotontako(46)......kp13/27............yk12....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp13/27-29.......yk3........2
AinoEmilia (46)...........kp15/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
oliivitar (40)...............kp15/27-30.......yk4 ( 05/09)7.
mur-mur (45).............kp16/24...........yk2v.(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp17/25-26......yk18..........1
pikkutirri (41).............kp25/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp31/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp33/24-30......yk21( 08/09)1.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





pikkutirri (41)............dpo7
Minttu2011 (43)........dpo10
Tringa (40)................pp16

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
:whistle:=);)Huomentapäivää tai oikeastaan iltapäivää kaikille!

Ninni69; Hirmuisesti onnea tuplaisotätiydestä!! :heart:

Whisky Peat; Loistojuttu! Aivan ihanaa kerrassaan, että raskaus on edennyt mukavasti! Nyt vaan nautiskelet olostasi etkä turhia murehdi. :heart::heart::heart:

Minttu; Sattuikin aikamoinen hellepäivä poikasi synttäreille! Mukavaa juhlintaa teille!

Putuselle toivottelen oikein ihanaa kesää!!


Voi Ottis; pahoittelen kumminkin siitä negasta. Mihin kummaan se tätsy on oikein jäänyt hellettä pitämään. Surkuhomma myös tuo sinun tilanteesi ukkosi kanssa. Toivottavasti saisitte asiat puhuttua ja tilanteen taas palaamaan normaaliksi. Ei varmasti ole ollut helppoa tahkota tätä vauvahaaveiluaakan ja vetää ukkoa kivirekenä perässä. :hug::(

Mindylle rauhallisia raskauspäiviä! Ja vietähän oikein mukava loma. Suosittelen, että käyt Helsingin reissullasi Aleksilla olevassa Henkka&Maukassa. Siellä on tosi kivoja äitiysvaatteita. Tai ainakin itse löysin sieltä mukavasti esim. housuja. Ostin sieltä mm. samettifarkut, joita käytin raskauden jälkeenkin. Se vatsaosa nimittäin oli sellaista venyvää kangasta ja sitä mukaa, kun vatsa kasvoi, niin kangas venyi mukana. :D

Mur-murille taas suurkiitokset päivityksestä!! =)

Eiliset 40-vuotiskekkerit tuli juhlittua ja oli kyllä älyttömän hauskaa! Tämä juhlakalu oli siis minun eksäni ja oli tosi hauska nähdä vuosien takaa meidän vanhoja, yhteisiä ystäviä. Meillä oli ensin pienemmällä kymmenen hengen porukalla päivällinen ja sitten kuudelta alkoi vastaanotto juhlapaikassa. Jengiä lappasi sisään ovista ja ikkunoista. =) Juhlaporukka vähän hajaantui sitten illanmittaan eri paikkoihin. Mekin lähdettiin kiertämään muutamia terasseja, kun oli niin lämmin ja viehko ilta istuksia terdellä. Loppuillasta sitten jengi hinautui yhteiseen anssipaikkaan. Kun taksilla hurautin kotiin, niin huomasin, että jaa, olipa tullut oltua reissussa lähes 12 tuntia. En yhtään ihmetellyt, että alkoi jo väsy painamaan jalkoja. :whistle:=):p

Olen jo tullut niin vanhaksi, etten näitä keikkoja kovin usein enää jaksaisi, mutta näin yksittäistapauksina ovat kyllä piristäviä. Enkä edes juonut juuri mitään eli maltillisella linjalla mentiin. :LOL:

Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille! Viettäkäähän se leppoisasti loikoillen! Minä taidan lähteä pyörälenkille ja samalla piipahdan kaupassa. Meillä mies ja poika nukkuvat päikäreitä ja on iiiihanan hiljaista!
 
Ottis - täällä tuulee kovasti mutta ilma ON mitä painostavin!
..ja mie olen äkäinen kuin ampiainen koko ajan - ZzzzzZzzzzz!!!!!!!!:vampire:

Ottis..mie vähän luulen, että stressi saattaa siun vuotoa viivästyttää?..:|

Olet sie kyllä näppäri käsistäis kun noin hienon aurinkosuojat kasvimaalle väkräsit!=)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä