40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


Ottis (44)..................Kp3/25-32.....yk 24( 08/09)..1
putunen (41).............kp5/25-26..........yk yli 1v...........3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp13/28...........yk 1..........1. yht.
Ninni69 (42)..............Kp13/23-30.......yk 3v............1
tattinen (41).............kp15/28............Yk9(2km.)5/1 yht.
Nöpsö (43)................kp17/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46)....kp19/23-30......yk14........1. yht.
pikkutirri (42)............kp20/28-32......yk806/11)4./2yht.
Euphonia (40)............kp25/25-26.....yk20..........1
Minttu2011 (43)........Kp29/27-29......yk 10( 04/11)..3

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





Ninni69 (42)..............dpo2
Pikkutirri (42)............dpo7
mahdotontako (46)....dpo9
Minttu (43)................dpo12

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihanaisille :flower::kiss:!

Hieman syksyistä säätä pitelee, mutta kesäistäkin on edelleen luvassa :).

Heippaus Mahdotontakolle! Ja hyvää rktt-aikaa :heart:! Mitäs meinaat mustikoista laittaa - pakastimeen, heti piiraaksi vai jotain muuta, esim. mustikkarahkaa - nam. Äitini ja lapseni ovat täyttäneet mun pakastimeni mustikoilla. Itse olen vain syönyt suoraan metsästä ja tehnyt yhden piiraan.

Pikkutirrille hyvää Tallinnan matkaa! Toivottavasti ylläripylläri odottelee reissun jälkeen ja testiin putkahtaa tällä kiertoa punaista tai sinistä :heart:!

Mintun kädelle paranemistoivotukset! Ja plussaa testiin! :heart:

Ottis - tosi suloisia nuo kisulit! Ja ihanasti kuulostavat kotiutuneen, kun nukahtelevatkin minne sattuu :)! Voi kunpa sulle tulla tupsahtaisi ylläri vielä tänä vuonna plussan muodossa :heart:.

Mur-mur - ymmärrän ajatuksesi haaveilun suhteen. Voimia sinulle :kiss: - onneksi pikkukoirulissakin riittää puuhaa sekä poikasen koulunkäynnissä sekä siinä syyskuisessa työhön menossa =)!

Mafinka - toivottavasti saat pian asuntosi ja työasiasi siihen malliin, että pääset muuttamaan. Ja jospa se yllärikin vielä kulman takana odottaisi :heart:!

ON: mulla onkin nyt hoitokierto (ivf). Tätä ajateltiin kokeilla jossain vaiheessa, ja nyt on sitten se aika. Saapas nähdä kuinka kaikki sujuu. Toiveet ei ole korkealla lainkaan... päinvastoin... jotenkin tuntuu, että JOS joskus vielä tärppää, niin se on sitten luomuna (kun siihenkään ei sinänsä estettä ole). Mutta jospa tästä olisi jotain apua vielä kun iän puolesta ehtii... tuleepa ainakin kokeiltua. Ihan liian tekniseltä tämä kyllä tuntuu... ja odottelen jo syyskuuta, että pääsee normaaliin elämään jälleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Putunen, ihan mahdottoman valtavasti onnea matkaan tähän hoitokiertoon!!! Peukuttan täältä kovasti! :kiss: Joko piikität?

Ottis, voi miten suloiset kisulit olet saanut, onnea :heart:

Oireet ovat lähes loppuneet, enää vain hajut ja maut ovat outoja. Tästä huolimatta suhtaudun yhä tyynesti tähän raskauteen, ihmettelen. Nt-ultrassa kurkataan seuraavan kerran, vieläkö on elämää.

Syysplussia toivon monen monta tähän pinoon :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Hei Soili :wave:! Ja lämpimät kiitokset toivotuksista :kiss:! Joo - piikittelen, eikä vielä ole tuntunut pahalta :). Voi kunpa sun raskaus etenisi nyt hyvin - toivotan ihan hirmuisesti onnea jatkoon ja nt-ultraan! Onko sinne ultraan vielä pitkä aika? Toivotan leppoisia ja tyyniä päiviä Sinulle!
 
Iiiik putunen, piikittelet jo =) Ei se olekaan kamalaa, eikä punktiokaan! Mulla on ollut kaksi punktiota, molemmat kerrat ilman kipulääkitystä, vain puudutus. Punktiot ovat olleet nopeita, kun soluja on ollut vain 1-2. Ehkä toisella kertaa olisin tarvinnut sen kipulääkityksen - sitä kyllä saa =) Voi kun saisitte paljon soluja, joista valita parhaat :heart: Onnea matkaan vielä kerran, ihun hirmuisesti!

Mulla on nt-ultra kahden viikon päästä. En uskalla iloita ennen sitä. Pienen pienet häät on vajaan kuukauden päästä =) Niistä uskallan iloita, täysin rinnoin =)
 
Ottis
Putunen Kiitos päivityksestä :kiss:. Mahtavaa, että olette lähteneet oikein hoitokiertoon :heart:. Toivottavasti nyt pikkuinen matkaan saadaan ja se siellä myös pysyy :hug:. Ylläri se todella olisi jos minä vielä plussan saisin =). Kiitos toivotuksista :kiss:.

Soili Aika varmasti matelee nt-ultraa odotellessa, mutt sekin päivä vielä tulee ja toivotaan sen myös tuovan hyviä uutisia tullessaan :heart:.

mahdotontako Hui ku sun kierto on jo pitkällä :). Enää ei ole monta päivää, kun voit jo varmuudella dippailla :heart:. Työt hyvä just tuossa mielessä, että pitävät kiireisenä ja ajatukset vähän muualla ku piinailussa.

ON Mulla kp3 ja täti poistumassa. Tämä on yksi kierron positiivisimmista päivistä, kun voi jättää vaipparuljanssin pois :LOL:. Eilen jo ostin greippimehua, ett alan sitä nyt lipitellä, jos saisin sillä limiksen kuntoon.

Mulla tänään viimeinen varsinainen lomapäivä. Illalla alko suututtaa ukko, kun oli sitä traktoria rassaamassa niin myöhään. Setänsä olikin sanonut, että älä nyt ala täällä jatkuvasti ravata, ettei emäntä suutu. Viisaita nuo vanhat miehet. Ja niin mies illallakin väitti flunssan olevan parempaan päin, mutt yski alkuyöstä niin, että minä petasin itselleni vuoteen olohuoneeseen ja siinä kisuleiden kanssan nukuttiin aamuun asti. Tänä yönä mies kuitenkin yski ehkä pikkasen vähemmän kuin edellisenä yönä, mutt ei hän terve vielä ole. Mulla tuppaa yskää olemaan aamuyöstä ja aamusta, mutt siihen se sitten jää.

Oli miten oli, mutt illalla sanoin miehelle, että kun hänellä ei ollut varaa olla mun kanssa lomalla yht'aikaa kuin yksi kitunen viikko, että kun hän jää lomalle, hänen ei tarvi tähän taloon astua jalan puolikkaallakaan, ei tarvi kitua ja venyä päiviä mua odotellen, ei tarvi siivoilla eikä pestä pyykkiä ajan kuluks, ei tarvi ajaa nurmikkoa eikä laittaa ruokaa, vaan hän saa ihan vaikka muuttaa sinne kotipaikalleen traktoritalliin :stick:.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka ja Ninni69
putunen - hirmusti onnen pipanoita matkaan IVF-hoitoon!!!:heart::kiss:


Soilille myöskin ihunaisia uutisia sieltä NT-ultrasta toivon!:heart::kiss:

Ottiskin pääsee uutta kiertoa kohti - Onnekasta sellaista!:heart::kiss:
 
Ottis
tetu68 =), vautsi! Että ihan raskaana 1-2, jee :heart:! Olikos tämä hoitokierto vai ihan luomuyirtys ku lääketieteen ihmeeseen vihjaat :confused:? Joko sut saa heti nakata tonne yrjöklubiin? Onnea hirmusesti, toivotaan pienen matkassa pysyvän :kiss:.
 
Juu, Putunen. Tää oli toinen Clomikierto. Ekaa ei kontrolloitu kun en ollu maisemissa, tässä tokassa kolme munasolua saivat pillerit aiksesksi ja lääkäri halus vielä varmistaa irrotuspiikillä kun edellisen kierron ovispuikot näytti tasavahvaa 3 päivää painottuen sinne oletetun oviksen jälkipuolelle(tais olla kp 13, 14 ja 15) ja mulla kierto 27 eli oviksen vois kuvitella tulevan kp 13 sillon kun on tullakseen. Viime talvena ei pahemmin ovista ollut.. oireita siihen suuntaan mutta tikuun asti ei tasavahva jaksanut.

Nyt on tietty hermo vähän tiukalla kun toiveet on korkealla ja pariin otteeseen on se täti kurjake plussasta huolimatta tunkenut väkisin tupaan viime vuonna
 
Tetu68:Upeeta mahtavaa ja iso:hug::heart::heart:
Ottis: Voi noita ihania kisuleita....:LOL:
ON: Eilen illalla oli tosi pettynyt kun pupuilutti ihan mahdottomasti ja mies oli ihan väsy. Tuli melkein itku miehen nukahdettua, kun ei päästy juuri alkua pitemmälle, kun mies tokaisi: Nyt täytyy nukkusta... Sitten yöllä heräsin yöllä kupla otsassa, niin heräsi mieskin vessareissuni ja halusi pupuilla !!!!:heart: Joo, mulla ei sitten uni ollut tulla millään ja nyt kärsii koko kroppa liian vähistä unista, mutta toivottavasti tuo yöpupuilu tuottaisi vihdoin kestävän positiivisen tuloksen. Mulla on viime kuukaudet vaan ollut oma vaavi mielessä. On varmaan alkamassa joku keski-iän kriisi, kun ajatus lapsettomana elämisestä tuntuu ihan hirveältä ja tosi surulliselta, ja toisaalta on kovin toiveikas olo tästä kierrosta...
Päivittäjä: Mulle dpo2
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis
tetu68 Tsekkaat tietosi, sut jo yrjöklubiin lisäsin :). Ihanaa aina, kun saa laittaa sinne jonkun :heart:! Nyt muistankin, kun kävit täällä kertoilemassa niistä kolmesta follikkelista, jotka olivat puhkeamassa yht'aikaa =). Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:!

Ninni69 Hyvä, ett niitä simppasia sitten kuitenkin sait. Noin se käy meilläkin, että jos ei mies heti suostu, se ajatus jää muhimaan päähän ja sitten hetipian pupuiluttaa miestäkin, kuitenkin. Simppaset osuivat varmasti oikeaan saumaan eikä siinä silloin pieni univelka paina mitään :). Olkoon tämä Se Kierto!
 
  • Tykkää
Reactions: Ninni69
Kiitoksia kiitoksia kiitoksia! Mie olen varovaisen innoissani mutta niinkun sanoin katellaan ja ootellaan ..Mie päätin digin ostaa kun kyllästyin arvailemaan tikkusista että onko siinä viirua vai ei (dpo 11 ja 12 ei mielestäni ollu niisä prechekeissä). Aamupisusta kun suosittelivat tehtävän tämän niin se aamu oli sitte 03.45 |O

Kiitos Ottis, ihan oikein on tiedot.. yrityskerroista en ole edes ite perillä mutta aloteltiin viime vuoden toukokuussa eli yli vuoden joka tapauksessa.
 
Voi Tetu!!! Onnea :hug:

Minäkin testasin tänään, halusin nähdä mitä mieltä kroppani on.. kaavinnasta on nyt 1 vko 2 päivää, ja plussahan sieltä tuli :'( En tiedä, kauanko kestää ennen kuin keho tajuaa missä mennään. Ennen ultraahan liuskaan pamahti saman tien vahva, tummanpunainen viiva. Tänään viiva ei tullut yhtä nopeasti, mutta tuli kuitenkin, vaikkakin oli ehkä puolet haaleampi kuin silloin. No, parin viikon päästä verikokeisiin, ja toivotaan että tulos on suotuisa.

Tänään kävin junnun kanssa neuvolassa, ja neuvolan tädillä oli ihana vauvamasu :heart: Ei se mitenkään pahalta tuntunut, vaikka mielessä kävi ajatus, että niin minullakin olisi pian ollut... No, kesävauvaa vaan työn alle :D
 
Mur-mur Arvaas mitä =) ruokahalut alkoivat heräilemään ja valmistin sitä tonnikala/kurpitsalasagnea :p Ja kyllä maistui! Kaksi isoa lohkoa hävisi saman tien masuun ja merkkareita jälkiruuaksi. Saas nähdä kuinka vatsa turpoaa :D


Kaikille ihanaisille plussatuulia :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar - olipas hyväinen juttu, jotta lasange maistui!:p
..kokeileppa joku kerta sitä broisku lasangneakin!(..ja siihen joku vahva juusto - Emmentaaleista vaikka: punainen/musta(tai mikä vaan, mistä tykkäät - sopii hyvin myös vaikka maustettu sulatejuusto, kunhan ei ole Light!)=)

..ja antaa vaan masun turvota - se on ihunaa!!!!:heart:

..kyllä noiden mukeloiden kanssa kalorit kuluu!
 
Viimeksi muokattu:
Ps Ottis..
..mitäpä tuumaat tästä?..nooooinkos ne ikkunan pesut hoituu teillähin jatkossa!?..


..ystävä on sellainen, joka:heart:..
..lämmin kaakao ja ystäväin..
..näin sitä meeeeeennääääään - mie tarjoan kyydin!!!:wave:

..tämä alla olevahin, on jotenhin niiiiin ihuna kuvanen:heart:..
..muistakaas ihunaiset(Ottis)tämä kun päivittelette listaan uutta kuvaa!!!:wave:

..vaan nyt vihdoin kone kiinni ja tuutilullaa..;)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Henoa idea :). Pitää alkaa pentuja jo treenata tuohon. Niitä ei korkeallakaan olevat ikkunat pelota =). Mistä sä nuo kuvat otit, tai ton keinukuvan varsinkin? Glitter Graphicistako?

Täällä yläkerrassa näytään käyneen appelsiinipuuta vähän kiusaamassa, mutt ei samalla temmolla ollenkaan kuin aiemmin. Touho oli just kiiveta juurella taas, mutt kavahti pois ilman, että tarvi tehdä mitään. Alkaa ne oppia :).
 

Yhteistyössä